Engelska Skolan Norr söker dig som är behörig eller erfaren grundskollärare i hemkunskap. Du ska undervisa i hemkunskap i årskurs 5 och 8. Tjänsten är ett vikariat på 50% men går att öka till 100% om du skulle vilja jobba 50% på vår syster skola Engelska skolan Novia. Schemat är uppbyggd för att underlätta ett sådant samarbete. Vår skola har en tvåspråkig profil med svenska och engelska som undervisningsspråk. Det betyder att våra elevgrupper består av både nyanlända såväl som elever som bott längre tid i Sverige och har varierande språkkunskaper. Detta medför behov av långtgående individualisering av undervisningen utifrån elevernas behov. Vi vill att du är en lärare som bygger sin undervisning på nära pedagogiska relationer med eleverna, samt att du brinner för att möta eleverna i deras individuella utveckling utifrån erfarenheter, förkunskaper och förmågor. Du behöver vara van vid att arbeta med digitala verktyg både inom elevernas lärande, kommunikation med vårdnadshavare och dokumentation av elevers måluppfyllelse - Admentum & Google Workspace. Vi erbjuder: Tjänsten är ett vikariat på 50–100%.. Som lärare på Engelska Skolan Norr arbetar du nära dina kollegor i arbetslag. Du planerar både självständigt och tillsammans med dina närmaste kollegor. På skolan finns ett elevhälsoteam och engagerade kollegor. Vi värderar samarbets- och lösningsförmåga, tydligt klassrumsledarskap, kommunikation och arbetsglädje högt. Om verksamheten: ESN ligger centralt beläget i Stockholm med närhet till kommunikationer som tunnelbana och buss. Skolan grundades 1993 för att erbjuda studenter från hela Stockholmsregionen en tvåspråkig utbildning av bästa kvalitet enligt den svenska läroplanen. Skolan har en mångkulturell miljö både vad gäller elever, vårdnadshavare och personal. Vi förenas av ett genuint engagemang för att upprätthålla mänskliga och demokratiska värderingar och att uppnå hög akademisk kvalitet. Låter detta intressant? Du söker tjänsten via email till rektor Lubna Irfan på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna din ansökan till oss så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 250731.
Vi har bestämt oss! Vi ska bli en kommun i framkant – och har allt som krävs för att lyckas. Korta beslutsvägar, samarbete över verksamhetsgränser och viljan att våga mer. Våra höga ambitioner ger dig med eget driv möjligheter att växa och skapa positiv förändring för medborgarna. Som medarbetare i Ekerö kommun får du en värdefull roll i vår unika övärld – och vi ser fram emot din ansökan CENTRAL ELEVHÄLSA är Ekerö kommuns centrala barn- och elevhälsa. I vår verksamhet är skolsköterskor och skolläkare, psykologer, tal- och specialpedagoger samt skolkuratorer verksamma. Vi ansvarar också för Ekerös öppna förskolor. Inom verksamheten finns även en administrativ grupp bestående av verksamhetschef, bitr. verksamhetschefer samt skolintendent. Central elevhälsa tillhör Barn- och utbildningsförvaltningen. Vi värnar om mångfald i organisationen och Central elevhälsa är en HBTQI-certifierad arbetsplats. Vi finns i Kommunhuset vilket ger dig möjlighet att dagligen träffa och byta tankar och idéer med kollegor. Central elevhälsa har en arbetsgrupp “Närvaroteamet” det är en tvärprofessionell grupp som arbetar operativt tillsammans med övriga elevhälsan, lärare och rektorer för att öka närvaron för kommunens elever. Att hitta individuella och hållbara lösningar för elever med upprepad eller längre frånvaro och därmed öka deras närvaro i skolan är huvuduppdraget. Detta görs genom kartläggningar och frånvaroutredningar, konkret psykosocialt stöd avseende skolnärmande, faktisk undervisning samt stöd till vårdnadshavare och samverkan med externa och interna aktörer. Inom uppdraget kommer du utföra psykologspecifika uppgifter men också ges möjlighet att kliva utanför din roll och göra insatser som är av annan karaktär, enskilt eller tillsammans med övriga i teamet. Länk till Ekerö kommuns hemsida Arbetsbeskrivning Vi tror på dig och din förmåga – därför ger vi dig stort utrymme i din roll. Många som jobbar hos oss uppskattar förtroendet och ansvaret de får i vår kommun, eftersom det bidrar till mycket lärande och utveckling i vardagen. För att lyckas är du trygg i dig själv, ditt yrke och har förmågan att både ta för dig – och sätta gränser. Du kommer ingå i Central elevhälsas pedagoggrupp som består av ytterligare två specialpedagoger, en IKT-pedagog samt en lärare tillika samordnare för gruppen. I ditt dagliga arbete är det Närvaroteamets psykolog och lärare som är dina närmsta kollegor. Ett nära samarbete med varje elevs hemskola och rektor är centralt. Även externt samarbete med tex BUP och socialtjänst är vanligt förekommande. Som specialpedagog i Närvaroteamet arbetar du åtgärdande och elevnära i första hand men även viss handledning och konsultation till skolpersonal förekommer. För de elever som varit hemma från skolan under en längre tid och inte klarar av att närma sig sin ordinarie skola har närvaroteamet tillgång till egna lokaler. Eleverna erbjuds där en lugn och trygg plats för undervisning, relationsbyggande och positiv samvaro som i sin tur ligger till grund för en framgångsrik återgång till hemskolan. Närvaroteamet har även lokaler på Stall Kungsgården på Drottningholm där ett samarbete kring skolnärmande via stall- och häst aktivitet sker. Inom Barn- och utbildningsförvaltningen har det sedan 2015 arbetats utifrån CPS och det är en värdegrund som genomsyrar samtliga enheter. Sedan tre år tillbaka har PAX implementerats på bred front. Kvalifikationer Vi söker dig som är specialpedagog med fokus på skola och närvaroarbete. Det är meriterande om du har erfarenheter från centralt elevhälsoarbete, Barn- och ungdomspsykiatrisk verksamhet eller habilitering. Du ska kunna arbeta självständigt och ta stort eget ansvar samtidigt som du ska ha lätt för att samarbeta med andra yrkesgrupper. Att kunna skapa goda relationer till såväl elever som vuxna samarbetspartners är ett måste då det är en stor del av uppdraget. Uppdraget innebär att du snabbt kan behöva tänka i nya banor, ändra planerade insatser och behöver därför ha ett problemlösningsfokus. Ditt förhållningssätt är att barn gör rätt om de kan. Körkort och tillgång till egen bil i tjänsten är en förutsättning för uppdraget. Tillträde: 2025-10-01 eller enligt överenskommelse Omfattning: heltid Anställningsform: tillsvidare Om Ekerö kommun Vi är en mängd olika verksamheter som tillsammans skapar en unik kommun – där vi alla hjälps åt över enhets- och verksamhetsgränser. Vi lever vår värdegrund som innebär ett stort engagemang, god kommunikation med öppen dialog och ett professionellt förhållningssätt. Som en mindre kommun i stockholmsregionen kan vi både erbjuda närhet till varandra och en ambitiös utvecklingsresa. För att bli en kommun i framkant behöver vi fylla på med nya perspektiv, och vi hoppas att du vill vara med och bidra med dina. Ekerö kommun vill vara en attraktiv arbetsgivare och strävar efter ett tydligt fokus på hållbarhet. Under förutsättning att verksamhetens möjlighet att uppfylla sina mål kvarstår, har kommunen en positiv inställning till distansarbete när så är möjligt. Vi erbjuder t.ex. friskvårdsbidrag, löneväxling till pension, växling av semesterdagstillägg till lediga dagar och rökfri arbetstid. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess ber vi dig att skicka in ansökan digitalt, och inte via e-post eller post. Vi har redan tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring och vill inte ha kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.
Nu söker vi för ett konsultuppdrag dig som har erfarenhet av att jobba som VD sekreterare/assistent. - Omfattning Deltid 50% - Start: Mitten augusti - Längd: ca 6 månader, eventuellt längre Du blir anställd av Poolia men jobbar ute hos vår kund. Uppdraget kan ex passa dig som kanske pensionerat dig, men upptäckt att det ändå kanske skulle vara roligt att få jobba några dagar i veckan :) Om tjänsten Fördelningen av arbetstiden på 50% är relativt flexibel. Men ett par dagar/vecka behöver du vara på plats. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Sedvanliga arbetsuppgifter för en roll som VD/GD assistent: Exempel på arbetsuppgifter är bl a: - Boka resor - Boka möten och lokaler - Skicka kallelser och dagordningar - Föra minnesanteckningar vid ledningsgruppsmöten - Sköta representation t ex genom kontakt med restauratör såväl som att ta emot externa gäster. - Kontera fakturor/följa upp ekonomi. Vem är du? För att vara aktuell för uppdraget, behöver du uppfylla nedan kriterier: - Du har lägst gymnasieutbildning, med någon eftergymnasial utbildning inom administration, ekonomi eller liknande område. - Erfarenhet från att ha jobbat liknande roll tidigare - Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Meriterande om du har tidigare erfarenhet av likande roll inom de offentliga, myndighet eller kommun. Om verksamheten Låter detta som ett uppdrag so kan passa dig? Då ansöker du via länken i annonsen, urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. OBS - kort svarstid! Välkommen!
Hos oss på Yrkesgymnasiet får elever möjlighet att lära sig ett yrke från grunden på riktiga arbetsplatser med stöd av kunniga handledare och yrkeslärare. På Yrkesgymnasiet förläggs mer än hälften av utbildningstiden på en arbetsplats vilket skapar en stabil grund och en konkurrensfördel på arbetsmarknaden. Genom stöd från sina inspirerande handledare och engagerade pedagoger på skolan, rustas våra elever på bästa sätt inför det framtida arbetslivet. Vi söker nu en lärare på bygg- och anläggningsprogrammet som kan vara med och utbilda våra elever. Yrkesgymnasiet Solna är beläget i lokaler på tredje våningen i gamla posthuset Tomteboda. Vi söker nu dig som vill vara med på den fortsatta utvecklingsresan mot en skola där vi gemensamt jobbar med fokus på begreppen begripbarhet, systematik och transparens. Vi vill fortsätta att utvecklas tillsammans i kollegiet och med våra elever. Ditt primära uppdrag är att besöka eleverna på deras APL platser och där inhämta bedömning inför betygsättning. Du har färdiga matriser och målplaneringar att systematiskt arbeta med, du har även en yrkessal på skolan där du är några dagar i månaden/årskull. Legitimation som yrkeslärare är ett krav för en tillsvidaretjänst. Det är meriterande om du har undervisat på lärlingsutbildning och även i elevgrupper med blandade socioekonomiska/sociokulturella förutsättningar. Tjänsten är heltid och inrymmer mentorskap. Om du vill vara med och göra skillnad och ha en betydelsefull roll i framtidens ungdomar – ansök idag! Till följd av skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan och gymnasiet. Vi uppmuntrar därför dig som söker att i direkt anslutning till att du skickar in din ansökan beställa ett utdrag från belastningsregistret. Blanketten för att beställa utdraget hittar du via polisen.se.
Om mig: Jag är en ung man som bor i Söderort. På vardagarna är jag på min dagliga verksamhet - där klarar jag mig utan mina assistenter. På min fritid tycker om att ta det lugnt hemma, promenera i skogen, spela olika instrument och skörda grönsaker på min kolonilott. Om tjänsten: Grunden i arbetet är att hjälpa mig att skapa struktur och tydlighet i min vardag. Ditt jobb är att assistera mig med det som jag skulle göra själv utan min funktionsnedsättning, på det sätt som jag önskar. Att vara min personliga assistent är ett kvalificerat och ansvarsfullt arbete. Det krävs mognad och förmåga att sätta sig in i en annan människas situation. Om dig: Du ser dig själv som en lugn person som har ett stort tålamod och är flexibel. Du får gärna ha konstnärliga intressen, för det har jag. Den jag söker behöver vara lekfull, ha fantasi och kunna ta initiativ. Du ska tycka om att laga mat! Det är också bra om du kan hjälpa mig med lite enklare fysisk träning. Önskvärt är att du är 30-50 år. - Personkemin är avgörande och för mig är det viktigt att du är rökfri. - Då du är mitt kommunikationsstöd behöver du behärska svenska mycket bra. - Det är meriterande om du har erfarenhet av personlig assistans eller liknande, men det är inget krav, eftersom du kommer att genomgå introduktion med erfarna assistenter för att skapa bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll som min assistent. På sikt behöver jag också ha en ny arbetsledare till assistenterna, så jag ser helst att du har kvalifikationer för det och kan tänka dig ett sådant uppdrag. Omfattning: Det är ett deltidsarbete runt 50%, alla tider på dygnet och även helger, på nätterna med ”sovande jour” max 50 timmar/månad. Din arbetsplats är där jag befinner mig, vanligtvis i mitt hem, men även på andra platser. Tillträde: Omgående. Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Jag är en busig pirat som söker någon som kan hjälpa mig att ha ordning i tillvaron. Jag går på daglig verksamhet några timmar måndag till fredag och där klarar jag mig utan mina assistenter. När jag är hemma tycker jag om att ta det lugnt, promenera i skogen, spela olika instrument och skörda bär och grönt på min kolonilott, som du gärna får hjälpa till med att sköta. Grunden i arbetet är att hjälpa mig att skapa struktur och tydlighet i min vardag. Ditt jobb är att assistera mig med det som jag skulle göra själv utan min funktionsnedsättning, på det sätt som jag önskar. Att vara min personliga assistent är ett kvalificerat och ansvarsfullt arbete och du behöver ha god kommunikationsförmåga. Du behöver ha mognad och förmåga att sätta dig in i min situation och hur jag tänker. Det är viktigt att du kan vara lugn i stressiga situationer. Du ser dig själv som en lugn och positiv person som har ett stort tålamod och är flexibel. Du får gärna ha konstnärliga intressen, för det har jag. Den jag söker behöver vara lekfull, ha fantasi och kunna ta initiativ. Du ska tycka om att laga mat! Det är också bra om du kan hjälpa mig med lite enklare fysisk träning. Önskvärt är att du är 30-50 år. Själv är jag 35. Personkemin är avgörande och för mig är det viktigt att du är rökfri. Det är meriterande om du har erfarenhet av personlig assistans eller liknande, men det är inget krav, eftersom du kommer att genomgå introduktion med erfarna assistenter för att skapa bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll som min assistent. Omfattning: Det är ett deltidsarbete runt 50%, alla tider på dygnet och även helger, på nätterna med ”sovande jour” max 50 timmar/månad. Det ingår sovande jour i alla pass. Du arbetar långa pass med mycket ledighet mellan. Din arbetsplats är där jag befinner mig, vanligtvis i mitt hem, men även på andra platser. Tillträde: Omgående. Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Vi erbjuder Sveriges mest relevanta yrkesutbildningar. Redan 1999 startade Praktiska Gymnasiet sin första skola, sedan dess har vi vuxit och har idag 36 skolor över hela landet. De branscher vi utbildar inom skriker efter utbildad personal och vi bidrar genom att utbilda framtidens arbetskraft. Genom vårt nära samarbete med det lokala näringslivet ger vi våra elever rätt kompetens inför sitt kommande yrkesliv. Vill du också vara med och utbilda framtidens arbetskraft? Läs mer om oss på https://praktiska.se/om-praktiska/jobb/ Välkommen till gemenskapen! Vår kollega Emma-Helena ger sig i kast med nya uppdrag - Antar du utmaningen att bli hennes ersättare? På Praktiska gymnasiet i Bromma är vi knappt trettio kolleger som tillsammans arbetar för att våra elever ska lyckas med sina studier och vara väl förberedda när de kommer ut i arbetslivet. Våra program är El- och energi, Industritekniskt program inriktning svetsare, VVS- och fastighetsprogrammet samt Restaurang- och livsmedel samt introduktionsprogram inriktat mot något av yrkesprogrammen. Skolan har drygt 200 elever och de flesta bor i närområdet men det finns givetvis de som reser en bit för att komma till skolan varje dag! Skolan är just nu i en intensiv fas där vi utvecklar vårt arbete med APL (arbetsplatsförlagt lärande) som ju är en betydande och viktig del av elevernas utbildning. Inför hösten har vi genomfört några förändringar i organisationen för att göra uppdrag och ansvar för elevhälsans funktioner tydligare. Dessutom passar vi i sommar på att fräscha till lokalerna och förbereda för att starta en egen skolrestaurang! Med andra ord är Praktiska gymnasiet i Bromma arbetsplatsen för dig som gillar att det händer saker och som ser fram emot att få bidra med din kompetens och erfarenhet. Som kurator ingår du i skolans elevhälsoteam som leds av rektor och förutom kurator består av skolsköterska, specialpedagog, speciallärare, studie- och yrkesvägledare, socialpedagog samt administrativ chef. Socialpedagogen kommer att vara en av dina närmaste samarbetspartners då ni delar ansvaret för skolans arbete med systematisk frånvarouppföljning. Kvalifikationer Utbildning • Socionomutbildning eller annan likvärdig utbildning med inriktning mot socialt arbete. • Relevant vidareutbildning inom psykologi, socialt arbete eller barn och ungdomspsykiatri är meriterande. Erfarenhet • Erfarenhet av att arbeta på gymnasieskola med yrkesprogram och introduktionsprogram. • Erfarenhet av samtalsstöd, krishantering, socialt arbete med barn/ungdomar eller familjer. • Vana vid samverkan med övriga professioner inom elevhälsan samt externa parter som socialtjänst, BUP och liknande aktörer. Färdigheter och personliga egenskaper • God förmåga att bygga förtroendefulla relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. • Förmåga att arbeta självständigt men också i team. • Kompetens att leda samtal, både individuella och i grupp. • Kunna planera, genomföra och följa upp insatser. • Vara lyhörd, empatisk och ha hög integritet. • God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska. Övriga krav • Vana vid dokumentation och grundläggande IT-system. • Kunskap om relevant lagstiftning (Skollagen, sekretess, GDPR, socialtjänstlagen) Om rekryteringsprocessen Sista ansökningsdag är satt till 4 augusti, vi kan komma att kalla till intervjuer under ansökningstiden, om du är intresserad - vänta inte med din ansökan. Eftersom det är sommar och semestertider kan intervjuer komma att ske via telefon eller digitalt möte via Teams eller Google Meet. Var noga med att uppge ett telefonnummer och en mailadress där vi kan nå dig även under sommaren! Eventuella frågor om tjänsten besvaras av rektor via mail: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Jennie Rosengren Rektor
Är du en positiv, social och aktiv person som trivs i en föränderlig miljö med ett högt tempo? Då kan denna roll vara något för dig! Vi söker just nu flera personer för rollen som Runner som vill bli en del av vårt team. Hur din nya roll kommer att vara Rollen som Runner är ett perfekt jobb för dig som precis tagit studenten eller vill ha extra knäck på helgerna. Jobbet går ut på att gå runt och plocka glas och dylikt på våra nattklubbar, vara stresståliga och kunna jobba sena nätter. Runners – med erfarenhet från restaurang och allra helst en liknande roll. Som servisens högra hand och hjälpreda är det viktigt att du är prestigelös, samt har mycket vilja och en bra överblick. Att du är glad, varm och vill utvecklas är också avgörande! Vi önskar att runners hanterar det svenska och engelska språket obehindrat, för att kunna kommunicera med både gäster och kollegor. Tider, startdatum och övrig info: Tjänsten går ut på timmar, med omgående start. Arbetstiderna kan variera och vara förlagda på kvällar och nätter på helgerna.
WeStaff Sweden är ett snabbt växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi bemannar nu upp vår kund i Tumba söder om Stockholm. Sök jobbet och bli en del i ett gäng med trevliga kollegor. Vi söker chaufförer till vår kund Spendrups bryggeri! Detta är ett sommaruppdrag på fasta scheman från V.23 till och med v.33. För rätt person finns det möjlighet att fortsätta uppdragen in i hösten. Vi anställer löpande så skynda dig och sök jobbet! Ditt nya jobb WeStaff Sweden söker nu C-chaufförer till Sveriges största företag inom distribution. Våra kund är belägna i Stockholm. Är du en chaufför med hög servicekänsla, ordningssinne, noggrannhet och har en glad inställning på jobbet? då är detta jobbet för dig! Uppdragen är väldigt attraktiva med god ersättning, sänd in din ansökan redan idag. Arbetsuppgifter Du kommer distribuera gods till kunder, runt och omkring Stockholm med omnejd. Arbetet består av lastning, lossning och distribution, vanligtvis i burar/fat eller pall. Varje dag är det flera leveransstopp till olika kunder, det är viktigt att du trivs med att ha kundkontakt, och har en positiv energi och inställning. Det förekommer tunga lyft under dagarna, god fysik är därför fördelaktigt att ha för att klara arbetstempot. Arbetstid: Sommaruppdrag/Fasta scheman/Heltid Måndag-Fredag. Arbetstider: Dagtid, arbetspassens längd är 8 timmar långa. Företaget har kollektivavtal. Kravprofil Svenskt körkort med C-behörighet Svenskt YKB Truckkort (ledstapel) Digitalt förarkort Svenska i tal & skrift God samarbetsförmåga gentemot kunder och kollegor Vara tillgänglig för någon veckors utbildning dagtid Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang, med en personlig konsultchef. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom transport. WeStaff Sweden är ett auktoriserat bemanning & rekryteringsföretag och innehar kollektivavtal. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. WeStaff Sweden erbjuder en mängd olika tjänster i Sverige. Kom och jobba med oss!
Solidum Sverige AB/Barnakademin has been providing families with high-quality childcare services since 2008. We offer creative childcare in Swedish and specialize in bilingual babysitting services. Our Clients: We are currently working with two different families who have children aged between 1 and 6 years. Each family requires help with school pickups and babysitting, between 1 and 3 days per week. Who We're Looking For: - Part-time job seekers, ideally students with a passion for childcare - Candidates who can dedicate at least one afternoon per week (between 1-3 afternoons/week) - Responsible, creative individuals with strong social skills - Candidates looking for a long-term commitment (minimum 6 months) - Native/ Fluent Russian speakers, with good English or Swedish skills About the Position: - The family lives in Hägersten - Help needed 1-2 afternoons per week for pickups and babysitting - Working hours: 3 hours pass between 15:00-18:00 - Flexibility to choose the days that work best for you - If this specific family doesn't match your availability, you can still apply, and we’ll find the perfect fit for you! What We Offer: - A dynamic part-time role (3-10 hours per week), with potential to work with multiple families - Competitive starting salary (starting from 140 kr/hour) - Comprehensive written references upon completing your time with us - Close contact and support from our central office and a great community of fellow babysitters Commitment: We prioritize building long-term relationships and seek candidates who are available for 6-12 months. Apply Today! If you feel like you're the right fit for this role, apply now in either English or Swedish. We look forward to welcoming you to the Barnakademin family!
Välj ett jobb för att visa detaljer