Undersköterska till Nyckeln hemtjänst
Tillväxt Botkyrka AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Nyckeln Hemtjänst Vill du arbeta inom hemtjänst där omtanke och kvalitet står i fokus? Nyckeln Hemtjänst AB är ett privat företag som erbjuder professionell hemtjänst i Salem och Botkyrkakommun. Vi söker nu engagerade medarbetare för att förstärka vårt team och ge våra kunder en trygg och personlig omsorg i vardagen. Nyckeln Hemtjänst erbjuder: Personlig service och omsorg Ledsagning och avlösarservice Vi erbjuder även tjänster med RUT-avdrag, såsom städning, klädvård, fönsterputs, matlagning. Våra tjänster anpassas alltid efter varje kundens önskemål för att skapa trygghet, kontinuitet och respekt för individens livsstil och kulturella bakgrund. Vi arbetar aktivt för att förbättra villkoren för våra anställda. Vi söker nu fler undersköterskor till vårt team Nyckeln Hemtjänst har idag ett 40-tal medarbetare, och vi söker nu 10 undersköterskor på heltid för att fortsätta erbjuda välplanerad och trygg omsorg och service. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bland annat friskvård en timme i veckan på arbetstid. Våra tjänster utgår från vårt kontor i Norsborg, och du arbetar på en slinga som roteras beroende på språk och behov. Som undersköterska hos Nyckeln hemtjänst kommer du bland annat: Social dokumentation Personlig omvårdnad Förbereda måltider Promenera eller handla tillsammans med kunden eller handla ensam Ledsagning och social samvaro Hjälpa till med personlig hygien Utföra städning och andra hushållssysslor Bidra med socialt stöd Önskad Profil vi söker dig som har: Utbildning som undersköterska B-körkort Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift Erfarenhet av att arbeta med äldre Vi söker dig som är: Professionell, lyhörd, empatisk och har ett respektfullt förhållningssätt. Du vill jobba heltid och bli fast anställd. Du är ärlig och kommunikativ för att arbetet ska fungera bra med kunder och dina kollegor. Du kan arbeta självständigt och i dubbelbemanning, samt kan köra elsparkcykel och bil. Meriterande om du har: Intyg på covid-19-vaccination (2 doser) Undersköterska med Socialstyrelsens licens Kunskaper i andra språk, gärna finska eller kantonesiska Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Två skift, 07.00-15.30 och 15.30-22.00, med rullande schema Placering: Botkyrka Anställningsform: Inleds som timanställning, med möjlighet till fast anställning 100%, vilket är vårt mål. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Farmaceuter sökes till kombinerad roll inom kundservice och apotek

Vi gör nu en ny satsning på Kronans Apotek kundservice där vi ger fler möjligheten att jobba med kundservice och stärka kundupplevelsen! I den här rollen får du möjligheten att kombinera kundservice och apoteksarbete – där du spenderar 50% av din tid i vårt härliga kundserviceteam och 50% på ett av våra apotek eller i vår kompetenspool. Vill du, tillsammans med oss, utforma den bästa kundservicen inom apoteksbranschen i Sverige? Då ska du läsa mer 🌟 Din roll Vår kundservice kommer bestå av farmaceutkollegor placerade på våra apotek runt om i landet, som ger rådgivning och svarar på kundserviceärenden om recept och annat som rör kundens läkemedel både direkt i drift på apotek och genom vår kundservice. Hos oss blir du den viktiga länken mellan våra kunder, vår e-handel och våra 500 apotek, redo att guida och stötta i varje unikt kundmöte. Du kommer att ha ett hemapotek att arbeta på, både när du är i drift och i kundservice, jobbar du i vår kompetenspool kommer du vara placerad regionalt och få jobba på flera apotek. Att växla mellan dessa två roller ger dig en inspirerande variation i arbetet och möjligheten att göra verklig skillnad där du behövs som mest. Gemensamma nämnare för rollerna är att du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. Men vad innebär det egentligen att jobba 50% inom vår kundservice? Första kontakt och hantera heltäckande kundserviceärenden - Hantering av receptrelaterade frågor: du kommer hjälpa kunder med bokning av recept på både lokala apotek och via e-handel. - Omsorgsförsäljning: lyssna in kundens behov, snabbt identifiera nya trender och efterfrågan och förbättra erbjudandet. - Jobba mot gemensamt uppsatta KPI:er: såsom NKI, NPS, AHT och ACW. - Allmänna RX-relaterade frågor: inkluderar dialog med våra apotek eller vår E-handel. Men vad innebär det egentligen att jobba 50% på ett av våra apotek eller i kompetenspoolen? Rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter: du kommer att hjälpa kunder i både egenvården och på recept. - Omsorgsförsäljning: lyssna in kundens både synliga och dolda behov via behovsanalys - Jobba mot gemensamt uppsatta KPI:er: såsom NKI, NPS, egenvårdsförpackning/kund, EMV med mera. - Allmänna apoteksrelaterade arbetsuppgifter: Lagerhållning, kampanjarbete, revidering, hållbarhet med mera. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med inledande provanställning. I din ansökan kommer du få ange område där Du önskar att jobba, vill du även prova att jobba på olika orter i hela landet på 50% och vara på hemort 50% så kan vår Nationella kompetenspool vara något för dig! Vi försöker alltid finna den bästa lösningen utifrån dina önskemål och våra behov. Skicka in din ansökan så vi kan komma i kontakt med varandra och prata vidare om möjligheterna. Närmst ledare är en av våra fem Team Manager och du kommer att tillhöra vår kundserviceorganisation. I denna roll, med många kontaktytor inom hela företaget och hantering av ett stort inflöde av ärenden i olika plattformar, tror vi att du både besitter en god kommunikationsförmåga i såväl tal som skrift och är trygg att arbeta i olika system. Då vi har många kunder som söker sig till både vår kundservice och våra apotek behöver du vara flexibel, lösningsorienterad och tycka om att jobba i en miljö där det händer mycket samt vara bekväm att parera två olika roller. Du är ansvarstagande och trivs med att jobba självständigt, men även tillsammans med kollegor. För att vara aktuell för rollen behöver du vara legitimerad farmaceut samt har arbetat minst två år på apotek. Meriterande om du tidigare har arbetat i en roll inom kundservice. Ansökan Skicka in ditt CV eller LinkedIn-profil! Vi tar enbart emot ansökningar genom denna annons. I ansökan kommer du att få svara på några urvalsfrågor som hjälper oss att lära känna dig bättre och som blir en viktig del av din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vid frågor eller funderingen, vänligen kika efter kontaktperson längst ner i annonsen. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

12 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Har du tagit en paus från plugget? kickstarta din karriär som säljare !
Vita Sales AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker nu nya innesäljare till vårt fräscha nya kontor- Ansök idag ! Fördelar med att arbeta hos oss Generösa provisionsmodeller och bonusar! Möjligheter till att växa inom bolaget Kostnadsfri säljutbildning Fantastiska kollegor! Kontorstider kl 9-18 (Inga sena kvällar!) Tävlingar där du kan vinna allt från presentkort, utlandsresor eller körkortspaket! Kort om oss Vi består idag av 25 glada medarbetare Bolaget grundades av säljare, för säljare Specialiserade inom fält-, event- och telefonförsäljning Vi söker dig som Besitter hög socialkompetens Har lätt för att bygga tillitsfulla relationer Trivs med att arbeta självständigt likväl som i grupp Är resultatorienterad Är målmedveten och tävlingsinriktad Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet inom service och försäljning. Om tjänsten Som innesäljare kommer du kontakta både varma och kalla kunder för att uppdatera deras nuvarande lösning utefter deras behov. Du kommer med hjälp av vår uppdragsgivares breda portfölj ha goda möjligheter att hitta en lösning enligt kundens önskemål. All försäljning sker per telefon med kund. Vi har vårt huvudkontor i Solna, röntgenvägen 3 Arbetstider: Måndag - Fredag, kl 09.00 - 18.00 (Inga sena kvällar!) Omfattning: Heltidstjänst Vi utbildar dig! Vi anser att en god grund lägger spår för en fantastisk karriär och utvecklingskurva. Vi startar därav samtliga anställningar med en teoretisk samt praktisk utbildning inom produktkunskap och säljteknik. Du arbetar även tätt inpå erfarna säljare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Innesäljare i Solna, med start omgående !
Vita Sales AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker nu nya innesäljare till vårt fräscha nya kontor- Ansök idag ! Fördelar med att arbeta hos oss Generösa provisionsmodeller och bonusar! Möjligheter till att växa inom bolaget Kostnadsfri säljutbildning Fantastiska kollegor! Kontorstider kl 9-18 (Inga sena kvällar!) Tävlingar där du kan vinna allt från presentkort, utlandsresor eller körkortspaket! Kort om oss Vi består idag av 25 glada medarbetare Bolaget grundades av säljare, för säljare Specialiserade inom fält-, event- och telefonförsäljning Vi söker dig som Besitter hög socialkompetens Har lätt för att bygga tillitsfulla relationer Trivs med att arbeta självständigt likväl som i grupp Är resultatorienterad Är målmedveten och tävlingsinriktad Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet inom service och försäljning. Om tjänsten Som innesäljare kommer du kontakta både varma och kalla kunder för att uppdatera deras nuvarande lösning utefter deras behov. Du kommer med hjälp av vår uppdragsgivares breda portfölj ha goda möjligheter att hitta en lösning enligt kundens önskemål. All försäljning sker per telefon med kund. Vi har vårt huvudkontor i Solna, röntgenvägen 3 Arbetstider: Måndag - Fredag, kl 09.00 - 18.00 (Inga sena kvällar!) Omfattning: Heltidstjänst Vi utbildar dig! Vi anser att en god grund lägger spår för en fantastisk karriär och utvecklingskurva. Vi startar därav samtliga anställningar med en teoretisk samt praktisk utbildning inom produktkunskap och säljteknik. Du arbetar även tätt inpå erfarna säljare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Scrum Master
Techster Solutions AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Assignment Scrum Master for TRATON Global Team within Thermal development Education Msc Mechanical Engineering or Bachelor Language English fluent mandatory. Swedish fluent required. Meriting Experience of Scanias thermal system. Knowledge about TRATON program TMS. Previous experience of Object Manager within Thermal Development. Total experience within Scania +10 years (within Thermal +5 years) Where will the assignment be performed (Onsite, Hybrid, offsite) Hybrid Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Gruppledare till Svensk Ventilationsservice
Andara Group AB
Övriga administrations- och servicechefer

Tillsammans med Svensk Ventilationsservice i Hammarby Sjöstad söker vi en gruppledare till avdelningen Teknik och konsult. Svensk Ventilationsservice bidrar till ett bättre och mer hållbart samhälle genom att med kunskap och kompetens långsiktigt ta hand om, anpassa och utveckla befintliga fastigheter. Svensk Ventilationsservice i tar ansvar för alla led i projektet, från projektering till implementation och slutligen service och underhåll under lösningens livstid. Resultatet av arbetet är en förbättrad inomhusmiljö och hållbarare fastigheter. Verksamheten växer kontinuerligt och denna tjänst är ny på företaget. Vi hoppas att du vill vara med på denna spännande tillväxtresa. Dina framtida arbetsuppgifter Som gruppledare på avdelningen Teknik och konsult kommer du att arbeta med daglig planering av verksamheten samt försäljning av tjänster, huvudsakligen inom injustering, OVK och utredningar. I praktiken innebär det att leda och planera arbetet för en grupp tekniker (idag 4-5 personer) samt ta fram anbud och sälja uppdrag internt och externt. Avdelningen ansvarar för att designa nya tekniska ventilationslösningar, utreda och analysera kundproblem samt injustera och besiktiga ventilationssystem. Uppdragen innefattar ofta unika lösningar främst inom ROT-projekt av både bostadsfastigheter och kommersiella fastigheter så som kontor och butiker. Exempel på arbetsuppgifter är: Planera arbetet för avdelningens tekniker på både kort och lång sikt. Rådgivning mot externa och interna kunder. Ansvara för mindre projekt och utredningar. För att lyckas i rollen tror vi att du har: En god kunskap och förståelse för ventilationssystem ur ett helhetsperspektiv, från enskilda komponenter till hela system. Flera års arbetslivserfarenhet från ventilationsbranschen. Ett stort intresse av människor. Följande erfarenheter är meriterande Ledarerfarenhet och erfarenhet av att planera och styra operativt arbete i en grupp. Historik från konsultverksamhet. Arbetserfarenhet från injustering, luftflödesmätning och/eller besiktning av ventilationssystem (OVK). Vem är du? Har du tröttnat på ändlösa möten utan fokus? Som gruppledare hos SVAB är du spindeln i nätet och är med där det händer, med ena örat mot kunderna och det andra mot teknikerna är dina dagliga beslut avgörande för företagets framgång. Du trivs bra på kontoret men åker gärna på kundbesök när tillfälle ges. Vi söker dig som har starkt driv och är handlingskraftig. Du är självgående och affärsmässig samt har en god förmåga och intresse av att se saker ur ett helhetsperspektiv. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har en god kommunikationsförmåga. Rollen innebär många kundrelationer både internt och externt och det är därav viktigt att du är bra på att bygga upp och underhålla goda relationer. Du drivs av att analysera, utveckla och effektivisera arbetet. Slutligen söker vi dig som är starkt engagerad både i gruppens och företagets utveckling och har förmåga att bidra till att dina medarbetare trivs och är motiverade och att företaget fortsätter att växa. Att jobba på Svensk Ventilationsservice Svensk Ventilationsservice är ett företag som värdesätter ett öppet arbetsklimat, gott samarbete och som premierar goda prestationer. Det finns stort utrymme för engagemang och initiativ i ett framtidsinriktat företag med trevliga kollegor. Håller du dessutom med om att en positiv attityd i vardagen skapar arbetsglädje både för egen del och andra kommer du att trivas hos Svensk Ventilationsservice. I denna tjänst som teamledare blir du en del av avdelningen Teknik och konsult som är ett av Svensk Ventilationsservice tre affärsområden. Mer om tjänsten Direktrekrytering med bra förmåner och förmånsbil Tillsättning: omgående Omfattning: heltid Placering: trivsamt och trevligt kontor i Hammarby Sjöstad Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

12 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Kategorisäljare OEM
Hydroscand AB
Företagssäljare

Är du en målinriktad och nyfiken säljare med goda erfarenheter av att skapa långsiktiga kundrelationer och en förmåga att alltid ligga steget före kunden? Vill du arbeta med försäljning på ett branschledande familjeföretag som är under kraftig expansion? Då kan det vara dig vi söker som kategorisäljare OEM hos Hydroscand! Arbetsuppgifter Hydroscand är marknadsledande i Skandinavien inom slang och ledningskomponenter och finns idag i 20 länder globalt. Vi är en ledande leverantör och partner till globala OEM-aktörer. Oavsett omfattning och affärsupplägg jobbar vi alltid för att etablera ett starkt stöd från våra specialanpassade produktionsenheter i Sverige och runt om i världen samt våra lokalt förankrade filialer. För att i högre utsträckning kunna möta våra kunders behov önskar vi nu stärka vår säljorganisation med en kategorisäljare OEM. Rollen innebär ett ansvar för hela försäljningsprocessen från prospektering till att utveckla OEM-försäljningen hos befintliga kunder. Med din drivkraft och energi planerar och genomför du försäljningsaktiviteter som ska generera långsiktiga och utvecklande affärsrelationer för såväl kunden som Hydroscand. I rollen som Kategorisäljare OEM ingår följande arbetsuppgifter: Bygga upp och vårda relationer genom värdebaserad försäljning till både nya och befintliga kunder. Detta inkluderar prospektering samt ansvar för att upprätthålla en aktiv och stark relation till Hydroscands strategiska kunder och samarbetspartners inom området Boka och genomföra kvalitativa kundmöten där du kommer väl förberedd, är nyfiken och ställer relevanta frågor för att förstå kundens behov, samt anpassar dig för att möta kundens unika situation Driva försäljning och marknadsutveckling genom att aktivt arbeta med att identifiera nya marknadsmöjligheter och vara delaktig i att utveckla affärsstrategier för att öka OEM-försäljningen Delta i upphandlingar och tecknande av avtal, samt säkerställa att dessa följs upp och utvecklas över tid Utvecklande av OEM-försäljning med en förståelse för att vissa affärer lämpligast lämnas över till lokal säljorganisation för att bäst matcha kundens behov Du kommer att tillhöra den centrala försäljningsorganisationen och arbeta nära dina säljkollegor på avdelningen likväl som regionchefer, regionsäljare och lokala filialer. Rollen innebär resor runtom i Sverige och när du inte reser är du stationerad på huvudkontoret i Älvsjö. För rätt kandidat är vi öppna för att placering kan vara på någon av våra filialer i landet. Din profil Vi söker dig som är nyfiken och vill förstå kundens behov, ser motgångar som en möjlighet att utvecklas samt arbetar strukturerat och med en värdebaserad grund. Du driver på affärer, känner dig bekväm med att utmana kunder, är målinriktad samt kan upprätthålla motivation under lång tid. För att lyckas i rollen har du erfarenhet av: Att ansvara för hela försäljningsprocessen från prospektering till att utveckla befintliga affärer och kundrelationer Arbeta med långa säljcykler samt erfarenhet av att delta i upphandlingar och teckna ramavtal Arbeta med värdebaserad försäljning, du kan förstå och möta kundernas specifika behov och utmaningar samt erbjuda unika, nyskapande och hållbara lösningar som leder till långsiktiga kundrelationer Analysera försäljningsresultat och använda insikterna för att sätta strategier och optimera försäljningsinsatser Arbeta i CRM-system för att effektivisera försäljningsprocesser och kundrelationer Du kan kommunicera obehindrat på både svenska och engelska då båda språken förekommer i det dagliga arbetet. Vidare har du B-körkort, du trivs med ett arbete på resande fot och har inga problem att sova borta flera gånger i veckan då resor i tjänsten ingår. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Mattias Nord (Försäljningsansvarig Högtryck) på [email protected] eller 0706-307552 Sista ansökningsdag är 7 april men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes). Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Software Developer
Techster Solutions AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Assignment Development, maintenance and troubleshooting of Scania’s offboard simulation solution and its integration to the autonomous vehicle software and the offboard platform. Support to final users occurs regularly. The assignment requires: Strong knowledge of Docker, AWS, GitLab pipelines Professional experience in working on Linux based platforms and Python Professional experience from large software projects Experience in maintenance of CI/CD Professional experience in working with AWS/ECS based solutions Team player with good networking and communication skills, curious learner. Education MSc (or higher) in Computer Science, Electrical engineer or similar. Language English, fluent Meriting Knowledge from autonomous vehicles and/or robotics is meritorious as well as experience or interest in simulation tools and agile way of working. Working knowledge of C++, Typescript/Javascript and web development is also a plus. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Lager/Produktionsmedarbetare till Jordbro
Athletic Work Nordic AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Vi söker dig som vill jobba som lager-/produktionsmedarbetare för en livsmedel grossist. I rollen som lager/produktions medarbetare kommer arbetsuppgifterna främst vara märkning av varor. Arbetet sker hos vår uppdragsgivare i Jordbro. Arbetstider måndag till torsdag 06:30-15:45 Fredagar 06:30-14:00. Tjänsten är heltid med 6 månaders provanställning och sedan en fast anställning. Kvalifikationer 18 år fyllda Kan tala svenska i tal och skrift Klarar av ett fysiskt arbete i temperaturer mellan 6-16 grader celsius Trivs med tidiga mornar Kan jobbar vardagar Meriterande som alltid med idrottsbakgrund Övriga personliga egenskaper Vi söker dig som är driven och alltid presterar ditt bästa på arbetsplatsen för att utvecklas. Vi ser även att du trivs att jobba i ett högt tempo och är stresstålig. Du ska vara noggrann och organiserad i det arbete du gör då kvalitet är något som alltid ligger i fokus. Du bör trivas med att jobba självständigt samtidigt som du ska kunna hjälpa dina medarbetare när det behövs.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Distriktsköterska eller legitimerad sjuksköterska med diabetesutbildning...
Kry Primärvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om vårdcentralen Kry vårdcentral i Sundbyberg är vår största vårdcentral i Stockholm med runt 22 000 listade patienter och 60 engagerade och kompetenta medarbetare. Vårdcentralen är en välfungerande vårdcentral med en familjär och lärande miljö där medarbetarna tillsammans arbetar för våra patienter. Kopplat till vårdcentralen har vi både barnavårdscentral och hemsjukvård. På vårdcentralen har vi ett stort fokus på gott bemötande, god tillgänglighet och att arbeta hälsofrämjande. Vill du vara med på vårdcentralen och Krys fortsatta resa inom digi-fysisk vård? Sök tjänsten hos oss! Om rollen Detta är en kombinerad roll där du kommer att arbeta 50% som diabetessjuksköterska och 50% som sjuksköterska eller distriktsköterska. Arbetet innebär alla förekommande arbetsuppgifter för distriktsköterska/sjuksköterska på vårdcentral. Du kommer att arbeta på mottagningen med både planerade och akuta patienter, bemanna vår telefonbokning via TeleQ för rådgivning och triagering. Du kommer även att arbeta med självständig mottagning med diabetespatienter där du har en egen väntelista som du kallar på årskontroller ifrån, i ett tätt samarbete med patientansvarig läkare. Kvalifikationer & egenskaper Du är legitimerad sjuksköterska eller distriktssköterska. Du har vidareutbildning inom diabetes. Du har tidigare yrkeserfarenhet från primärvården i Sverige efter din examen. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper, om du tidigare arbetat med digitala vårdmöten är det meriterande. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du har god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 100% (kan diskuteras) Arbetstider: Vardagar under dagtid. Plats: Kry vårdcentral Sundbyberg Lön: Månadslön enligt överenskommelse Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan med CV idag, vi rekryterar löpande! Vid frågor vänligen kontakta ansvarig Verksamhetschef [email protected]. Vill du läsa mer om Kry, besök gärna vår hemsida.

12 mars 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025