RUNNER SÖKES TILL KAJSAS ENHETERStuderar du på universitet eller gymnasium, har en annan sysselsättning eller vill arbeta extra vid sidan av dina egna intressen? KAJSAS söker nu runners till sina enheter – både PARKEN och TULLEN Vem är du? Vi söker dig som är snabb på fötterna, hanterar stress på ett bra sätt och har en härlig inställning. Oavsett om du tidigare har arbetat inom bar, restaurang eller café, eller om du helt enkelt drivs av att arbeta med människor, kan du vara rätt person för oss! Du är driven, van vid att arbeta i högt tempo och har en tydlig kommunikationsförmåga för att bidra till ett smidigt och lönsamt teamwork. Du älskar mat, dryck och service, och du engagerar dig i att lära dig om råvarorna och produkterna vi säljer för att kunna ge våra gäster en ännu bättre upplevelse. Rollen och arbetsuppgifter Som runner på KAJSAS får du ett omväxlande och roligt arbete i en restaurangmiljö, vilket även kan vara en väg vidare till flera andra yrken inom branschen. Du kommer att vara en viktig del av vårt team och ha ansvar för att säkerställa att våra gäster får en fantastisk upplevelse. Sommaren är vår högsäsong, så du behöver kunna arbeta i ett högt tempo och alltid ha ett leende på läpparna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Säkerställa att området alltid är rent och fräscht Torka av och hålla ordning på borden på uteserveringen Diska och plocka disk Bordsservering: Ta emot beställningar, servera mat och dryck till gästerna vid deras bord Kontrollera att serveringen håller hög standard och att gästerna alltid har en ren och mysig plats att slå sig ner vid Utföra renhållning av toaletter och allmänna ytor Stödja och hjälpa andra stationer i verksamheten vid behov, för att säkerställa ett effektivt och bra flöde under hela arbetsdagen, t.ex. med att fylla på dryck och glas. Som runner är du ansvarig för att ge ett gott första intryck och att restaurangerna alltid håller högsta kvalitet när det gäller både service och renlighet. Du är en viktig del av vårt team och hjälper till att skapa en trivsam och inbjudande atmosfär för våra gäster. Arbetstider: Arbetstiderna varierar och du kan jobba både morgnar, dagar, sena kvällar och helger. Våra öppettider är 09.00-00:00 under högsäsong, men de kan påverkas av väderförhållanden då KAJSAS är en utomhusservering. Därför behöver vi att du är flexibel och kan anpassa dig efter förändrade förhållanden. Villkor: Vi erbjuder en deltidsanställning på ca 50–75 %, med möjlighet till extra timmar vid behov. Lön enligt överenskommelse. Rekrytering sker löpande. Så här ansöker du: Skicka din ansökan med CV och en kort film där du berättar lite om dig själv! Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du vill vara en del av vårt härliga team. För mer info om KAJSAS, kika gärna på vår hemsida www.kajsas.se eller följ oss på våra sociala medier.
Välkommen till Victoriahem – ett framgångsrikt fastighetsbolag där både hyresgäster och medarbetare trivs! Vi är ett växande företag med en prestigelös kultur, frihet under ansvar och en stark drivkraft att tänka nytt och utvecklas. Nu söker vi en engagerad fastighetsförvaltare som vill vara med på vår resa och skapa långsiktigt värde i våra fastigheter. Om tjänsten Som fastighetsförvaltare på Victoriahem kommer du att spela en central roll i att driva vår verksamhet framåt. Du ansvarar för den löpande förvaltningen av vårt fastighetsbestånd i Rinkeby, där du leder ett team bestående av 6 fastighetstekniker och 4 miljövärdar. Du kommer också att driva underhålls- och förbättringsarbete, arbeta fram investeringsbeslut och säkerställa nöjda hyresgäster. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för planerat underhåll och löpande förvaltning Leda och utveckla ditt team av fastighetstekniker och miljövärdar Arbeta affärsmässigt med förbättringsåtgärder Ha nära kontakt med hyresgäster, myndigheter och entreprenörer Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av fastighetsförvaltning, gärna från en affärsdriven organisation. Du har ledarerfarenhet och trivs i en snabbfotad miljö. Du har en stark förmåga att skapa långsiktiga relationer och drivs av att leverera resultat av hög kvalitet. Vi erbjuder: En självständig roll med frihet under ansvar En arbetsplats med korta beslutsvägar och stort utvecklingsfokus Möjlighet att påverka och utvecklas inom företaget Mer information om oss som företag och arbetsgivare hittar du på vår hemsida. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Placering: Rinkeby Omfattning: Heltid Låter det som en spännande möjlighet? Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande. För frågor, kontakta områdeschef Monika Biela på [email protected]. Välkommen med din ansökan!
GOWELL, ett företag som revolutionerar dryckesbranschen, söker nu en Area Sales Manager för att förstärka vårt team. Vi letar efter dig som har en positiv attityd, är målmedveten och som brinner för försäljning och kundrelationer. Vi söker en driven och engagerad säljare till vårt team på GOWELL. Som säljare kommer du att spela en nyckelroll i vår verksamhet och bidra till vår fortsatta tillväxt och framgång. Ett spännande och omväxlande arbete i ett framgångsrikt företag med starkt varumärke. Du blir en del av ett engagerat team med stor passion för hälsa och välmående. Vi erbjuder konkurrenskraftig lön med bonusprogram, möjlighet till tjänstebil och möjligheter till personlig och professionell utveckling. Dina arbetsuppgifter: - Ansvara för att uppnå försäljningsmål inom tilldelat distrikt Stockholm och Uppsala med omnejd. - Aktivt bearbeta nya och befintliga kunder för att öka försäljningen av våra produkter och tjänster. - Bygga och underhålla långsiktiga relationer med kunder. - Genomföra produktpresentationer och demonstrationer för kunder. - Delta i mässor och event för att representera företaget och våra produkter. - Arbeta mot uppsatta försäljningsmål och rapportera resultat. Kvalifikationer: - Erfarenhet från dagligvarubranschen, helst dryckesindustrin. - Minst 2 års erfarenhet av försäljning, helst inom B2B-sektorn. - Stark kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift. - Förmåga att bygga relationer och skapa förtroende hos kunder. - Resultatorienterad och självmotiverad med en positiv attityd. - Grundläggande kunskaper i CRM-system och Microsoft Office-paketet. - Flexibilitet att resa till Stockholm och andra delar av landet vid behov. - Giltigt körkort i minst 3 år utan anmärkningar Personliga egenskaper: - Utåtriktad och social med förmåga att skapa god stämning i teamet. - Flexibel och anpassningsbar i en föränderlig miljö. - Proaktiv och initiativrik med en stark vilja att lära och utvecklas. Vi erbjuder: - En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. - Konkurrenskraftig lön och provision baserat på försäljningsresultat. - Tjänstebil. Är du den vi söker? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] senast 2025-01-31. Intervjuerna sker löpande och tjänsten kan därför bli tillsatt innan slutdatum för ansökningarna. Välkommen till GOWELL – Vi revolutionerar dryckesbranschen!
Sälja samt projektleda våra säkerhetsprodukter & tjänster till privatpersoner & företag vilket innebär att du ansvarar för hela uppdraget, från nykundsbearbetning, offert till färdigt montage. Som affärsprojektledare säljer du säkerhetsprodukter och tjänster till nya och återkommande kunder. Arbetet innebär att du hjälper och vägleder kunden till den produkt eller tjänst som bäst uppfyller kundens behov. Att ge god kundvård är inte bara viktigt vid köp, utan även före och efter köp. Att kunden är nöjd med sin köpupplevelse är av yttersta vikt för oss och en förutsättning för att kunden ska rekommendera oss till andra. För att du ska trivas och bli framgångsrik i ditt arbete är det viktigt att du är driven och utåtriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Du är också en motiverande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Du ska kunna lösa de problem som uppstår på ett effektivt sätt. Du har ett brinnande intresse och håller dig uppdaterad gällande företagets produkter. Du är en tävlingsmänniska med affärssinne som vill bidra till positiva resultat för företaget. Du skapar resultat både individuellt och i grupp. Du arbetar därför hårt och tar dig an dina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ då du är engagerad, ambitiös och målinriktad. Kvälls & helgarbete kan förekomma. Vi erbjuder: - Ett spännande och fritt arbete under mycket stort ansvar. - En bra karriärstege för rätt person. - En avtalsenlig lön & pension. - Möjlighet till bonus & provisioner. - Möjlighet till egen tjänstebil. - Eget modernt kontor. - Högt i tak och roliga kollegor. - Trygg heltidstjänst. - All den vägledning & hjälp du behöver för att lyckas! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Om tjänsten Som Key Account Manager inom Existing Seller Management (ESM) hos Amazon ansvarar du för att utveckla och optimera en portfölj av etablerade säljare. Genom datadriven analys och skräddarsydd rådgivning hjälper du säljare att maximera sin tillväxt och förbättra sin lönsamhet på Amazon Marketplace. Ditt fokus ligger på områden som kampanjstrategier, produktutbud, internationell expansion och logistiklösningar. Rollen innebär även att bygga långsiktiga relationer och fungera som en strategisk partner för säljare i en dynamisk och global miljö. Dina framtida arbetsuppgifterDu kommer att spela en nyckelroll i att stärka Amazons säljpartners genom strategisk rådgivning och relationsbyggande. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera och utveckla en portfölj av etablerade Amazon-säljare. Analysera försäljningsdata för att identifiera tillväxtmöjligheter. Genomföra affärsgenomgångar och justera strategier utifrån resultat. Hjälpa säljare att utöka sitt produktsortiment och nå fler marknader. Skapa och genomföra årliga strategiska planer för nyckelkunder. Lösa operativa utmaningar och identifiera långsiktiga tillväxtstrategier. Bygga starka relationer med beslutsfattare och fungera som deras primära kontaktperson. Arbeta tvärfunktionellt med interna team för att förbättra säljarnas upplevelse. Driva projekt för att utveckla och implementera nya verktyg och processer. Specialisera dig inom ett affärsområde som varumärkesbyggande, fulfillment eller kampanjer. Vi söker dig som För att trivas i denna roll ser vi att du har en stark analytisk förmåga, är affärsdriven och har lätt för att bygga långsiktiga relationer. Du har: Utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. En akademisk examen inom ekonomi, teknik eller motsvarande. Erfarenhet från strategisk rådgivning, key account management, digital marknadsföring, affärsutveckling eller liknande. Starka analytiska färdigheter och erfarenhet av att hantera komplexa datamängder (gärna i Excel). Förmåga att driva projekt och samarbeta med intressenter på olika nivåer. En strukturerad och resultatinriktad arbetsstil. Erfarenhet av att arbeta i en snabbföränderlig miljö. Meriterande: Kunskaper i andra nordiska språk ( Finska, Norska eller Danska). MBA eller annan vidareutbildning inom affärsutveckling. Erfarenhet av CRM-verktyg och e-handelsplattformar. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Stockholm. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Tillsvidare. Om Amazon Amazon är en av världens ledande e-handelsplattformar och erbjuder innovativa lösningar för både kunder och säljare globalt. Genom sin marknadsplats ger Amazon företag av alla storlekar möjligheten att nå miljontals kunder och växa internationellt. Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se. Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan redan idag!
Om tjänsten Som Marketplace Consultant hos Amazon arbetar du med att hjälpa företag att optimera sin försäljning på Amazon Marketplace. Genom strategisk rådgivning, dataanalys och nära samarbete med kunder skapar du skräddarsydda lösningar för att driva tillväxt. Rollen innebär också att rekrytera och onboarda nya säljare till programmet, samt att hantera och utveckla relationer med beslutsfattare på hög nivå. Dina framtida arbetsuppgifterDu kommer att arbeta i en dynamisk och internationell miljö där du har stort ansvar för dina kunder och deras utveckling. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar: Hantera en portfölj av 10–12 säljpartners och utveckla individuella strategier för tillväxt. Analysera försäljningsdata och identifiera affärsmöjligheter. Rådgiva kunder kring Amazons lösningar och optimera deras närvaro på plattformen. Stödja genomförandet av strategiska planer och lösa operativa utmaningar. Bygga och upprätthålla starka kundrelationer genom att leverera resultat. Utbilda säljpartners om Amazons tjänster och uppdateringar. Identifiera och engagera nya säljare som kan dra nytta av programmet. Presentera affärsresultat och strategiska planer för säljpartners. Specialisera dig inom ett område, såsom varumärkesbyggande, fulfillment eller annonsering, för att stötta både kunder och interna team. Vi söker dig som För att lyckas i rollen ser vi att du har stark analytisk förmåga, en rådgivande approach och god förmåga att bygga relationer. Du har: Mycket goda kunskaper i engelska samt flytande danska, norska, svenska eller isländska. Erfarenhet från strategisk rådgivning, key account management, digital marknadsföring, e-handel eller affärsutveckling. Examen inom företagsekonomi, marknadsföring, finans eller liknande. Stark analytisk förmåga och erfarenhet av att tolka komplexa datamängder (gärna i Excel). Förmåga att arbeta självständigt med kunder, särskilt på ledningsnivå. Utmärkta presentations- och kommunikationsfärdigheter. Erfarenhet av betaltjänster och kontohantering är meriterande. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare. Om Amazon Amazon är en av världens ledande e-handelsplattformar och erbjuder innovativa lösningar för både kunder och säljare globalt. Genom sin marknadsplats ger Amazon företag av alla storlekar möjligheten att nå miljontals kunder och växa internationellt. Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se. Låter detta som rätt utmaning för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Det är smal verkstad som behöver medarbetare för vård och service av bil. Under jobbet vi kan lära er hur ska man göra service på en bil eller bytta bromsar. Verkstaden har två lyft och miljövänligt vård av bilar. Vi använder ånga istället vatten för tvätt av bilar.
”-Jag älskar att arbeta nära slutanvändarna och att kunna skapa förändring hos kunderna snabbt genom Power Platform-lösningarna” Så beskriver Fredrik Tandberg Nilsen det bästa med sin roll hos oss på Fellowmind. Nu fortsätter vi att växa inom Power Platform och här är chansen för dig att bli kollega med Fredrik och våra andra experter inom området! Om rollen I rollen som Senior Power Platform-utvecklare hos oss kommer du att vara en central del av vårt expertteam som arbetar med att utveckla och implementera lösningar baserade på Microsoft Power Platform till våra kunder. Dina ansvarsområden kommer att inkludera design, utveckling och implementation av Power Apps och Power Automate-lösningar som stödjer våra kunders verksamhetsbehov; Utveckla skräddarsydda lösningar med hjälp av Power Apps (både Canvas- och Model Driven Apps) samt Power Automate Samarbeta med andra teammedlemmar för att säkerställa smidiga integrationer och funktionalitet Ge teknisk rådgivning och stöd till kunder kring bästa praxis och optimering av deras Power Platform-användning När du börjar hos oss kommer du att få en mentor (trots att du redan idag är senior) för att komma in i rollen hos oss på Fellowmind på bästa möjliga sätt. Vi har en rad spännande projekt, så redan från dag 1 kommer du få visa vad du går för i riktiga kundprojekt. Viktigt att poängtera är att vi primärt jobbar med projektkonsulting och att du kommer få jobba mot en rad olika kunder i både implementations- och förvaltningsprojekt, vilket ger dig de bästa förutsättningarna till att vidareutvecklas på både ett professionellt och personligt plan. Varför Fellowmind? Hos oss på Fellowmind får du chansen att jobba på en plats där utveckling aldrig står stilla och där du verkligen får göra skillnad - på riktigt! Tillsammans med härliga kollegor och spännande kunder lever vi efter våra värderingar: Always personal, Act with courage, Better together och Serious about fun. Vår kultur är allt annat än tråkig – den är personlig, inkluderande och alltid i rörelse. Vi vill att du ska känna dig som en del av en arbetsplats där du får skapa lösningar, utvecklas och ha kul samtidigt. Vi är riktigt glada och stolta över att ha blivit utsedda tillSveriges Bästa Arbetsgivare– och vi kommer alltid fortsätta arbeta för att vara en plats där alla ska må bra och känna sig hemma. Vem är du? För att lyckas i denna roll behöver du ha en passion för teknik och en stark önskan att förbättra verksamhetsprocesser genom innovativ användning av Power Platform. Vidare ser vi att du har: Minst 4 års erfarenhet av arbete som utvecklare inom ramen för Power Platform Djup kunskap inom design och utveckling av lösningar med Power Apps (både Canvas- och Model Driven Apps) samt Power Automate Gedigen erfarenhet av Microsoft 365 & SharePoint Online Förmåga att förstå och översätta kundens verksamhetsbehov till tekniska lösningar Erfarenhet av att nyttja Dataverse i dina lösningar Kunskap inom Azure DevOps Då du kommer jobba mot både svenska och internationella kunder är det en förutsättning att du är flytande i både svenska och engelska. Har du utöver ovanstående en bakgrund som fullstackutvecklare med kompetens inom React och C# är det meriterande, då vår erfarenhet säger oss att man med denna bakgrund ofta har en djupare förståelse för det bakomliggande tekniska som kommer väl till hands när du jobbar med low code och no code. Det praktiska Start:Gärna så snart som möjligt (helst igår), men vi har förståelse för att du har uppsägningstid att ta hänsyn till. Omfattning:Heltid, kontorstider, men vi är givetvis flexibla och utgår från att det ska fungera för alla parter. Placering:På något av våra centralt belägna kontor i antingen Stockholm eller Jönköping Rekryteringsprocessen kommer att bestå av telefon-/teamsintervju, djupintervjuer, teknisk intervju och referenstagning. Låter det som något för dig? Sök då gärna så snart du om möjligt då urval sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!
Data Analyst Are you passionate about transforming data into actionable insights within an international ad tech company? SeenThis is looking for a Data Analyst with a financial and commercial focus to join our team. In this role, you will primarily work with Power BI to design and develop interactive dashboards, extract key insights, and support strategic decision-making across the organization. About the RoleAs a Data Analyst at SeenThis, your primary responsibility will be to leverage commercial data to provide valuable insights and drive data-informed decision-making. Using Power BI and other analytical tools, you will extract, analyze, and visualize data to optimize performance, identify trends, and support strategic initiatives. You will be part of the CFO Office team, working closely with the project manager and stakeholders across the finance, tech, and commercial departments. Your work will play a crucial role in enhancing business performance and shaping key decisions. Key Responsibilities Develop and maintain interactive Power BI dashboards to visualize key business insights. Analyze and interpret financial and operational data to support strategic initiatives. Collaborate with finance, commercial, and tech teams to understand data needs and provide actionable insights. Maintain and optimize existing Power BI reports to ensure accuracy and relevance. Support ad hoc data requests, delivering timely, accurate, and relevant information. Stay up to date with the latest Power BI features (e.g., AI) and best practices to continuously enhance reporting. Who You Are This role is ideal for someone with a strong business mindset and a passion for data analysis. You will primarily work in Power BI, creating dashboards and generating insights that influence key decisions across the company. We’re looking for someone who thrives in an independent and proactive role, taking initiative, identifying areas for improvement, and driving meaningful change. Attention to detail and a structured, analytical mindset are essential, as you’ll be working with complex data to uncover insights that shape strategic decisions. A natural curiosity for technology, particularly AI, is highly valued, as we are eager to explore new advancements in this field. Strong communication skills are also key—you should be able to translate complex data into clear, actionable insights that resonate with various stakeholders across the organization. Requirements Bachelor’s degree in Business, Economics, Engineering, Computer Science, or a related field. 2-3 years of experience in data analysis and visualization. Strong proficiency in Power BI and Microsoft Excel. Business acumen and a solid understanding of commercial data. High attention to detail with a proactive, problem-solving attitude. Preferred Qualifications Experience in a start-up or scale-up environment. Familiarity with real-time data analysis. Experience working with Business Central and/or Sales Professional (Microsoft Dynamics 365). Interest in or experience with AI tools for data analysis. Application As we review applications and interview on a continuous basis, please apply as soon as possible. We conduct background checks on all SeenThis-hires, to be compliant with our customers and to protect business-critical information. If you have any questions, please contact Ronja, HR partner at SeenThis, [email protected]. We look forward to welcoming you to the SeenThis!
Stockholm Sport Academy söker nu en kollega som ska ansvara för klättring under sommaren på Multisport läger. På multisport läger kör vi 12 sporter under en vecka vilket ger barn och ungdomar möjlighet att testa många olika och roliga sporter. Du kommer ingå i ett trevligt och stort tränarteam där samarbete är viktigt för att skapa ett bra och lärorikt läger för alla deltagare. Träningen bedrivs på Gymnastik och Idrottshögskolan på Östermalm. Alla läger körs måndag-torsdag (8-17). Vi söker nu dig som är instruktör och ska hålla i klättringen. Du kommer under veckan undervisa alla grupper i klättring på inomhusvägg. Vi har läger fem veckor (25, 26, 27, 32 & 33) och vi ser gärna att du kan arbeta alla fem veckorna. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att undervisa och leda klättring och som brinner för att undervisa. Det är krav på att du har grönt kort. Du kan arbeta både individuellt och i team. Vi erbjuder: Ett roligt och lärorikt sommarjobb Du får vara med och skapa oförglömliga minnen för barn och ungdomar Ledarskapsmerit till CV. Trevliga kollegor. Personlig utveckling Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer