Specialistläkare till Aleris ASIH Haninge Östra
Aleris Sjukvård AB
Specialistläkare

Specialistläkare till Aleris ASIH Haninge Östra Om Aleris Närsjukvård Aleris Närsjukvård AB bedriver ASIH, sluten palliativ vård, Rehab Station, närakuter och basal hemsjukvård. Ett tydligt vårdkoncept med god samverkan möjliggör säkra vårdövergångar för våra patienter. Våra medarbetare drivs av stort engagemang och hög delaktighet. Sista ansökningsdag 2025-04-30 Plats: Stockholm- Södra Är du specialistläkare som brinner för att arbeta inom den avancerade sjukvården i hemmet? Vill du arbeta med ett kompetent sjukskötersketeam? Då kan den här tjänsten vara rätt för dig! Om Aleris ASIH Haninge Östra ASIH Haninge Östra är ett väl etablerat team och ligger på Handens närsjukhus i Handen, samma lokaler som teamet som arbetar för Haninge Västra. Våra övriga team utgår från Årstaberg, Tyresö, Tullinge, Nynäshamn och Värmdö. Vår palliativa avdelning ligger på Handens sjukhus. Vårt mål är att patienten alltid ska erhålla vård av högsta kvalitet och tack vare ett stort förtroende hos våra patienter och beställare växer vår verksamhet. Just nu har vi behov av ytterligare en specialistläkare med huvudplacering i Haninge. Där har vi tre läkare som arbetar nära varandra och stöttar varandra. Vi söker dig som vill vara med i vår tillväxtresa och ytterligare utveckla vårdkvalitén i ett företag i framkant. Vi är certifierade inom kvalitet och miljö. Arbetsuppgifter Du som läkare inom ASIH har helhetsansvar för dina patienter. Vi arbetar på uppdrag av Region Stockholm med patienter med komplex sjukdomsbild och ofta i olika palliativa skeden. Vårt uppdrag består av palliativ vård samt avancerad medicinsk vård i hemmet. Vi arbetar i multiprofessionellt team bestående av läkare, enhetschef, sjuksköterska, arbetsterapeut, sjukgymnast, dietist, kurator och undersköterska. Du som specialistläkare utgör tillsammans med enhetschefen teamets ledning. Vi söker Vi söker en kollega som har vana att arbeta i multidisciplinärt team. Samarbetsförmåga med olika personalkategorier är ett grundkrav liksom ett genuint intresse för ASIH arbete. Vi arbetar i en kunskapsintensiv verksamhet där Aleris värderingar: ansvarsfullt, enkelt, innovativt vägleder oss i vårt dagliga arbete. Vi söker dig som är erfaren, engagerad, kompetent, noggrann och positiv. Att kunna ge ett trevligt patientbemötande och ha humor är också viktiga egenskaper. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper som initiativförmåga, flexibilitet och god samarbetsförmåga. Vi söker dig som är specialistläkare inom allmänmedicin, geriatrik, onkologi, lungmedicin, hematologi, njurmedicin, anestesiologi eller internmedicin och vill arbeta med palliativ vård. Möjlighet ges att bygga på en tilläggsspecialisering inom palliativ medicin. Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning med provanställning om 6 månader Arbetstid per vecka: 40 timmar Tillträde: Enligt överenskommelse Individuell lönesättning En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Förmånsportal genom Söderberg & Partners Benefits Friskvårdbidrag Patientavgiftsförmån Ansökan och kontakt Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du genom att fylla i formuläret nedan. Sista ansökningsdag är 2025-04-30 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thays Alé Gonzalez, Läkarchef och Medicinskt ansvarig läkare på tel. 08-606 40 38/070 484 51 79 eller [email protected] Hoppas att vi hörs! Kontaktperson Thays Alé Gonzalez Tillbaka till lediga jobb

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Lönekonsult @ Keeper
Keeper AB
Löne- och personaladministratörer

Nu söker vi fler kollegor till vårt fantastiska löneteam på Keeper! Vill du arbeta i en utvecklande och affärsmässig roll där du driver löneprocesser och bygger starka kundrelationer? Vi söker nu en engagerad och kunnig lönekonsult som vill vara en del av vårt team och bidra till vår fortsatta tillväxt. I din roll som kundansvarig lönekonsult Som lönekonsult hos oss på Keeper har du en central roll där du ansvarar för hela löneprocessen från start till mål. Du ansvarar för specifika kunduppdrag och sköter lönehanteringen för företag i olika spännande branscher runt om i Sverige. Du kommer att ingå i ett löneteam med hög kompetens och engagemang. Dina arbetsuppgifter inkluderar att; Ansvara för specifika kunduppdrag där du självständigt kan hantera löneprocesser och relaterade uppgifter. Sköta kontakten med kunder rörande lönerelaterade frågor. Genomföra enklare rådgivning och identifiera förbättringsområden för effektivisering. Boka och hålla kundmöten för att bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Vara med och utvecklar interna processer och gör oss bättre Kommunicera förväntningar och prisfrågor med kunder vid behov Stötta och utveckla mer juniora kollegor Vi söker dig som Har relevant utbildning från YH eller likvärdig reell kompetens Minst tre års arbetslivserfarenhet inom lönerelaterade arbeten Erfarenhet av att arbeta med och tolka kollektivavtal. Förmåga att arbeta självständigt kunna leverera med hög kvalitet och god service Föredrar ett teambaserat arbetssätt Är innovativ och kommer med utveckling och förbättringsförslag Har goda kunskaper i tal och skrift - Svenska och engelska Meriterande Arbetat med Crona lön eller Kontek Tidigare erfarenhet på byrå Erfarenhet av arbete med kollektivavtal, särskilt Byggavtalet Vi erbjuder dig En stabil arbetsplats under tillväxt där du får utvecklas med bolaget. I vardagen på Keeper förespråkar vi gemensamma aktiviteter i form av frukostar, AW, middagar, sportsclub och teambuildning löpande varje månad. Tjänstepension Friskvård Prisbelönad företagskultur från Visma Hög påverkansgrad och inkludering Möjlighet till hybridarbete efter inarbetningsperiod Praktiskt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning Placering: Gästrikegatan 12, St: Eriksplan Stockholm Rekryteringsprocessen hanteras av Keeper och frågor specifikt kring tjänsten mailas till ansvarig rekryterare [email protected] Om Keeper Keeper är ett innovativt tillväxtföretag inom ekonomibranschen, beläget i Vasastan, som erbjuder tjänster inom redovisning, lönehantering och rådgivning för medelstora och stora företag. Med ett starkt team och en prisbelönt företagskultur är vi en erkänd aktör på marknaden, utnämnda till Gasellföretag 2024 av Dagens Industri. Våra kunder får en effektiv ekonomifunktion och rådgivning från branschens bästa konsulter, med tydliga och prisvärda tjänstepaket som skapar värde och långsiktiga relationer. Att arbeta hos Keeper innebär att bli del av en spännande resa med goda utvecklingsmöjligheter. Läs mer om oss på Keeper på http://www.keeperab.se Ansök idag för att bli en del av vårt team på Keeper!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Specialistläkare till Aleris ASIH Botkyrka-Tullinge
Aleris Sjukvård AB
Specialistläkare

Om Aleris Närsjukvård Aleris Närsjukvård AB bedriver ASIH, sluten palliativ vård, Rehab Station, närakuter och basal hemsjukvård. Ett tydligt vårdkoncept med god samverkan möjliggör säkra vårdövergångar för våra patienter. Våra medarbetare drivs av stort engagemang och hög delaktighet. Sista ansökningsdag 2025-04-30 Plats: Stockholm- Södra Är du specialistläkare som brinner för att arbeta inom den avancerade sjukvården i hemmet? Vill du arbeta med ett kompetent sjukskötersketeam? Då kan den här tjänsten vara rätt för dig! Om Aleris ASIH Botkyrka ASIH Botkyrka är ett väl etablerat team och ligger i Tullinge samma lokaler som teamet som arbetar för Huddinge. Våra övriga team utgår från Årstaberg, Tyresö, Haninge, Nynäshamn och Värmdö. Vår palliativa avdelning ligger på Handens sjukhus. Vårt mål är att patienten alltid ska erhålla vård av högsta kvalitet och tack vare ett stort förtroende hos våra patienter och beställare växer vår verksamhet. Just nu har vi behov av ytterligare en specialistläkare med huvudplacering i Tullinge. Nu är det tre läkare som arbetar nära varandra och stöttar varandra. Vi söker dig som vill vara med i vår tillväxtresa och ytterligare utveckla vårdkvalitén i ett företag i framkant. Vi är certifierade inom kvalitet och miljö. Arbetsuppgifter Du som läkare inom ASIH har helhetsansvar för dina patienter. Vi arbetar på uppdrag av Region Stockholm med patienter med komplex sjukdomsbild och ofta i olika palliativa skeden. Vårt uppdrag består av palliativ vård samt avancerad medicinsk vård i hemmet. Vi arbetar i multiprofessionellt team bestående av läkare, enhetschef, sjuksköterska, arbetsterapeut, sjukgymnast, dietist, kurator och undersköterska. Du som specialistläkare utgör tillsammans med enhetschefen teamets ledning. Vi söker Vi söker en kollega som har vana att arbeta i multidisciplinärt team. Samarbetsförmåga med olika personalkategorier är ett grundkrav liksom ett genuint intresse för ASIH arbete. Vi arbetar i en kunskapsintensiv verksamhet där Aleris värderingar: ansvarsfullt, enkelt, innovativt vägleder oss i vårt dagliga arbete. Vi söker dig som är erfaren, engagerad, kompetent, noggrann och positiv. Att kunna ge ett trevligt patientbemötande och ha humor är också viktiga egenskaper. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper som initiativförmåga, flexibilitet och god samarbetsförmåga. Vi söker dig som är specialistläkare inom allmänmedicin, geriatrik, onkologi, lungmedicin, hematologi, njurmedicin, anestesiologi eller internmedicin och vill arbeta med palliativ vård. Möjlighet ges att bygga på en tilläggsspecialisering inom palliativ medicin. Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning med provanställning om 6 månader Arbetstid per vecka: 40 timmar Tillträde: Enligt överenskommelse Individuell lönesättning En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Förmånsportal genom Söderberg & Partners Benefits Friskvårdbidrag Patientavgiftsförmån Ansökan och kontakt Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du genom att fylla i formuläret nedan. Sista ansökningsdag är 2025-04-30 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thays Alé Gonzalez, Läkarchef och Medicinskt ansvarig läkare på tel. 08-606 40 38/070 484 51 79 eller [email protected] Hoppas att vi hörs! Kontaktperson Thays Alé Gonzalez Tillbaka till lediga jobb

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Vi söker just nu en Brow Bar Manager till Stockholm!
Rapide AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Nu söker vi i Rapide-familjen en ledare till två av våra brow bars i Stockholm! Rapide Brow and Lash Bar är den ledande skönhetskedjan med 17 barer runt om i Sverige. Vi specialiserar oss på trådning och vår passion är att framhäva ögonen med unika produkter och behandlingar. Vi söker en ledare som har ett affärssinne och höga ambitioner att hela tiden utvecklas som ledare. För att lyckas i rollen som Brow Bar Manager på Rapide ska du ha förmågan att inspirera och motivera dina medarbetare att alltid bli lite bättre inom försäljning och kundmötet för varje dag som går. Du som ledare längst fram i ledet och visar vägen dit, du ska vara en förebild och vinna förtroende för dina medarbetare. Tydlighet och en flexibel kommunikation till varje medarbetare krävs för att driva resultat tillsammans som ett team. Barens framgång bygger på din förmåga att coacha andra att uppnå sin fulla potential. Du ansvarar för att alla kunder som gästar oss möts av välmotiverade, professionella och tillgängliga stylister som vill göra ögonbryn av högsta kvalitet. Du sätter och följer upp försäljningsmål, säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs enligt marknadsplan och tillsammans med dina medarbetare säkerställa att dina enheter är och andas Rapides vision. Den bästa skönhetsupplevelsen och den bästa arbetsupplevelse. Här får du chansen att arbeta kreativt med händerna och skapa bryn och fransar i världsklass samtidigt som du coacha och utbildar din egen personal. Du har fullt budgetansvar samt andra administrativa uppgifter. Nyckelord för dig vi letar efter: Professionell, driven, nyfiken, flexibel och ansvarstagande Vi söker dig som: · Brinner för skönhet · Vill leda personal till framgång · Är en lagspelare · Vill göra karriär · Drivs av ägandeskap · Brinner för utmaningar · Älskar att arbeta med utveckling av andra människor · Tänker utanför boxen och tar initiativ · Älskar kundmöten Krav på tidigare erfarenhet inom någon typ av ledarskap eller med försäljnings strategier. Vi utbildar alla våra anställda inom våra behandlingar och produkter och sälj i Stockholm på en 6 dagars utbildning. Du kommer lära dig allt om den bästa skönhetsupplevelsen. Rapide Academy utbildas utav vår Education Manager Vi erbjuder dig: · Utbildning i behandlingar samt vårt koncept · Utbildning i ledarskap · En fantastisk arbetsplats · Utveckling som ledare · Chans till att klättra Tjänsten är heltid-100% Är du den vi söker – Sök redan idag! Rekrytering sker löpande. Varma hälsningar, Philippa Ottenfalk Area Manager

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Trafik/Flaggvakt
Daily Crew AB
Övrig bevaknings- och säkerhetspersonal

Nu söker vi Trafikvakter för våra projekt runt om i Stockholm. I arbetsuppgifterna ingår bland annat dirigering av trafik som trafikvakt och lots. Du som söker ska gärna trivas med ett utomhus arbete. Om jobbet: Som trafikvakt arbetar du som flaggvakt eller trafiklots för att dirigera trafik vid och igenom vägarbetsområden. Du kan vara på en liten landsväg ena dagen för att nästa dag vara i en komplicerad trafiksituation i storstadsområde. Då vissa arbeten utförs nattetid, tex beläggning på motorväg, är det en fördel om du trivs med varierande arbetstider. Även arbetsplats varierar naturligtvis utefter vart vägarbete pågår för stunden Arbetsuppgifter som kan förekomma: Signalperson vid riskzon Dirigering av transporter till bygget Dirigering av civilpersoner runt området Kommunicera med transporter för att de ska komma rätt Dina egenskaper: Serviceinriktad Lösningsorienterad Tar eget initiativ och ansvar Kan både jobba självständigt och i team Målmedveten Flytande svenskt tal Krav för rollen: Arbetat med liknande uppgifter Arbete på väg B-körkort med bil Stockholms stad utbildning Tjänsten innebär varierande arbetstider! Vi erbjuder ett varierande arbete med fantastiska kollegor med möjlighet till utveckling i form av utbildningar, arbetsuppgifter. Är du intresserad av jobbet, kontakta oss redan idag!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Pizzaiolo at Urban Italian Group
Urban Italian Group AB
Pizzabagare m.fl.

Culinary Maestro Wanted: Pizzaiolo at Urban Italian Group Do you have what it takes to make your mark on one of Sweden’s most innovative hospitality groups? Urban Italian Group is looking for a passionate Pizzaiolo ready to bring artisanal Italian pizza craft to our kitchens, drive culinary innovation, and create unforgettable dining experiences. About UsUrban Italian Group is the creative force behind the popular Basta casual dining concept and the sophisticated Florentine brand. With 11 restaurants across Sweden and Spain, we serve authentic Italian hospitality to over 3,000 guests daily. Our diverse team of 400 culinary professionals from 53 nationalities is as dynamic as our menu – blending passion, innovation, and a love for great food. Our ambitions are as bold as our flavors: Basta is expanding to 18 locations in Sweden by 2030. Florentine is set to go international, targeting the Middle East, Oslo, and London. A new multi-unit Italian concept launches in 2025. A modern Spanish tapas restaurant opens in Stockholm in 2026. Your Role As our Pizzaiolo, you will be the artisan behind our signature pizzas, combining time-honored techniques with modern precision. You’ll work with high-quality ingredients sourced from Italy and Sweden to deliver authentic Pizza Napoletana and more. Your responsibilities include: Dough Mastery: Preparing high-quality dough for authentic Pizza Napoletana entirely from scratch. Oven Operations: Skillfully topping pizzas and operating our electric pizza oven—previous experience with AVPN Vera Pizza certification is a plus. Quality & Innovation: Maintaining a consistent high level of quality and support the culinary team with menu innovations. Team Collaboration: Working closely with the kitchen team to uphold efficiency and consistency in a fast-paced environment. We’re seeking someone with broad experience from à la carte menus, a passion for quality ingredients, and a keen eye for detail. Your commitment to excellence and ability to thrive under pressure will be essential in delivering exquisite pizzas every day. What We OfferJoining Urban Italian Group means becoming part of a vibrant, forward-thinking family where creativity meets collaboration: Growth & Vision: Be at the forefront of developing one of Scandinavia’s fastest-growing hospitality brands. Leadership Impact: Inspire and influence a dynamic team, leaving your mark on operations across multiple brands. Competitive Rewards: Enjoy a market-leading salary paired with performance-based bonuses. Professional Development: Access resources and training designed to elevate your culinary expertise. A Fun, Supportive Culture: Work alongside passionate colleagues who make every day in the kitchen an exciting adventure. How to ApplyReady to bring your culinary vision to life? Send us your CV and a brief cover letter detailing your experience, your creative vision, and why you’re the perfect fit for our team. We can’t wait to explore the possibilities with you! Embrace the challenge, inspire your team, and let’s cook up something extraordinary together!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Support Coordinator till välkänd organisation
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Om uppdraget A-hub söker en Support Coordinator för ett konsultuppdrag på minst 12 månader. Uppdraget utförs hos och arbetsleds av vår kund; en välkänd medlemsorganisation. Organisationen har ett stort antal medlemmar som inkommer med diverse ärenden som du hanterar i en 1st line-funktion. Du har en klassisk "spindeln i nätet"-funktion och arbetar i team tillsammans med fem produktägare. Det finns goda chanser till förlängning och att utvecklas i din roll framåt. Här sitter man i moderna lokaler centralt i Stockholm. Teamet är sammansvetsat och präglas av en gedigen lagkänsla. Här är vi övertygade om att du kommer att trivas! Du blir anställd av A-hub och uthyrd som konsult till vår kund. Du erbjuds: En bred, varierande och meriterande roll på en välkänd organisation Möjlighet att visa framfötterna och utvecklas allteftersom Som anställd av A-hub får du en marknadsmässig lön och goda förmåner En dedikerad konsultchef som är mån om din trivsel och karriär Om rollen I rollen som Support Coordinator tar du emot inkommande ärenden via mail och telefon, men mestadels mail. Du har såväl ett administrativt som supporterande fokus där både noggrannhet och service/relationsskapande är viktigt! Den största delen av ärendena är anknutna till organisationens medlemssystem där du supporterar dem genom sina frågor och önskemål. Du kommer bland annat att: Ta emot inkommande mail och samtal från användare av medlemssystemet Ansvara för viss fakturahantering Hålla enklare presentationer och utbildningar i systemet Uppdatera manualer Framförallt ge medlemmarna en serviceupplevelse i världsklass Kvalifikationer Cirka 1 års tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll (exempelvis butik, kundsupport eller dylikt) Talar och skriver svenska obehindrat Meriterande: Tidigare erfarenhet från arbete i CRM- eller ärendehanteringssystem Tidigare erfarenhet från enklare ekonomiadministration Personliga egenskaper De personliga egenskaperna är viktigast i denna roll. Vi ser gärna att du är en service-minded, orädd och positiv person som inte räds att hugga tag i det som måste göras. Därutöver bör du vara noggrann och strukturerad i ditt arbete. Övrig informationAnställningsform: Konsultuppdrag Start: 22:a april Omfattning: Heltid, måndag-fredag, 8-17. Plats: Stockholm OBS! Vi vill gärna se ett personligt brev eller motivationsbrev i din ansökan! Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub, och mail angående tjänsten går genom A-hub. Ansök genom att klicka på "Ansök" nedan. Tänk på att vi lägger stor vikt vid din motivation och intresse för tjänsten. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har specifika frågor om tjänsten kommer ansvarig rekryterare att svara på dem. Rekryteringsprocessen hos A-hub ser ut som följande Löpande urval av CV Telefonintervju med A-hub Digital intervju med A-hub Intervju hos företaget Referenstagning Erbjudande

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Specialist inom OT-nätverk
Plantvision AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Vill du arbeta i framkant och vara en del av säker utveckling inom svensk industri? Hotbilden växer i och med den digitala transformationens obegränsade möjligheter. Vi söker nu dig som är expert inom området! Det här blir din roll I rollen som specialist inom OT-nätverk hos oss kommer du hjälpa våra kunder att säkra sina system för att effektivt och mer riskfritt kunna driva sin organisation framåt. Du kommer lösa tekniska problem kopplat till säkerheten hos våra kunder och antagligen vara inblandad i flera uppdrag/projekt samtidigt. Vi arbetar ofta tillsammans i team bestående av vassa kollegor. Det kan exempelvis handla om att: Designa säkra OT-nätverk med hög tillgänglighet. Konfigurera servar, virtuella miljöer, brandväggar och nätverk. Felsöka och administrera IT/OT-nätverk. Stödja kunder inom IT/OT och informationssäkerhet, t.ex. i form av behovsanalys, säkerhetsklassning, kravställning, design och arkitektur. Göra GAP-analyser för att identifiera säkerhetsrisker och lösa dessa tekniska utmaningar. Så här kommer du att briljera Som person tror vi att du är innovativ, gillar att arbeta tillsammans med andra för att dela kunskap och hitta alternativa lösningar. Vill du fördjupa dig i de tekniska problemen, hitta alternativa lösningar och förstå konsekvenserna av vad man gör och inte gör? För att lyckas i rollen: Har du minst 5 års erfarenhet av IT/OT-nätverk alternativt PLC/SCADA-nätverk samt en ingenjörsutbildning eller motsvarande. Har du kunskap om, och kan utforma lösningar i enlighet med, olika regelverk och säkerhetsstandarder som t.ex. IEC62443 och ISO27001. Har du kompetens inom härdning, segmentering, brandvägg, DMZ och Remote Access. Brinner du för samhällskritisk verksamhet inom industrin och bryggan mellan IT/OT. Har du även certifiering så som CISSP, CompTIA är det meriterande. Har du bakgrund/kunskap inom automation eller energisektor är det också meriterande. Har du goda kunskaper i både svenska och engelska (tal och skrift). Att vara en del av Team PV Vi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket placerar oss bland de bästa arbetsgivarna i Sverige. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser är ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med att, skapa en fantastiskt fin kultur. Vi är inte som alla andra – vi är unika med vår djupa kompetens och branschkunskap i kombination med vår varma passion och vår gemenskap som värnar om varje individ. Vi är en arbetsplats som är mer än bara jobbet. Vi brinner för vårt jobb och har roligt på vägen. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har ett engagemang utöver det vanliga, och älskar att dela med oss av våra briljanta tankar. Vi går in i det vi tror på, och vi gör det helhjärtat. Vi har energin hos det lilla företaget kombinerat med lugnet bara ett bolag med vår långa erfarenhet kan känna. Vi vill utvecklas. Vill framåt. Tillsammans för en bättre morgondag, det är Team PV. Ansökan Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Fredrik Arrigucci på 070 381 78 99 eller [email protected].

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Schaktbilsförare & anläggare till Addstruction
Tillväxt Botkyrka AB
Lastbilsförare m.fl.

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Addstruction AB är ett mindre entreprenadföretag som verkar i hela Stockholmsområdet. Våra projekt är varierande med inriktning på markarbeten så som dräneringar, husgrunder, stödmurar/marksten, kabelschakter, V/A installationer, snöröjning och finplanering som några exempel. Våra kunder är en kombination av privatpersoner, bostadsrättsföreningar och andra företag. Vi utmärker oss genom att prioritera goda kundrelationer och ett professionellt bemötande. Företaget växer och vi får allt fler förfrågningar, vi söker nu en erfaren anläggare som vill bli en del av vår utveckling. Vi söker också dig som är behörig att köra lastbil. Vi är kollektivavtalsanslutna via maskinföraravtalet och SEKO. Du ska vara pålitlig, gilla ansvar och vara ute efter en stabil anställning där vi tillsammans kan utveckla företaget och ta det till nästa nivå utan att tappa det där personliga samt kontakten och kommunikationen mellan oss som driver företaget och dig som anställd. Vi strävar efter att sätta ihop flexibla arbetsgrupper med maskinist och personal utanför maskinen, detta innebär att du kommer få lära dig att hantera dumprar, hjullastare och grävmaskiner. Allt för att vi ska kunna byta av varandra och få utmanande, produktiva och roliga arbetsdagar. Som Anläggare hos oss kommer du bland annat: Körningar är transport av material så som jord och grus m.m men även maskintransporter och ibland asfalt. Mestadels transporter till företagets egna projekt men även ibland externt. Utföra sedvanliga arbetsuppgifter för en anläggare bl.a: Grovplanering och finplanering av tomt, Grävning och installation VA Husgrunder, Platta på mark, Plintgrund, Dränering, Husdräneringar Marksten, Murar, Kantsten, L-stöd, Trappor Du kommer för det mesta arbeta i team, men i vissa situationer kommer du också arbeta självständigt. Krav: Minst 2 års erfarenhet inom yrket Har god fysik Har C-körkort YKB Goda tal- och skrivkunskaper i svenska Vi söker dig som är: Social & Serviceinriktad; Vi arbetar främst med privatpersoner och det är viktigt att alla på företaget står för ett gott bemötande. Noggrann, Lyhörd & Ordningsam; Vi får många av våra jobb via rekommendation och vi tror att dessa egenskaper är nyckeln för att fortsätta på den vägen. En problemlösare som gillar att lära dig nya saker; Ingen dag är den andra lik och vi stöter alltid på oförutsägbara hinder samtidigt som företaget utvecklas vilket betyder att du vi gärna ser att detta är motiverande Meriterande om du: Kranvana och kranbehörighet . erfarenhet av bygg och/eller anläggningsarbeten-. CE- behörigher Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 7-16 med viss flexibilitet Placering: Södra Stockholm Anställningsform: heltid och börjar med 6 månaders provanställning som sen övergår i en tillsvidareanställning. Vi erbjuder marknadsmässiga löner och förmåner så som friskvårdsbidrag. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Sjuksköterska till Villa Dalénum på Lidingö
Vardaga AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsdagar. Om Villa Dalénum Villa Dalénum ligger i ett vackert kulturmärkt hus på Lidingös södra strand i området Dalénum. Här finns vackra promenadstråk vid vatten och närhet till kommunala färdmedel. Tvärbanan från Ropstens tunnelbanestation tar 9 minuter och stannar precis utanför Villa Dalénum. Pendelbåt stannar vid Dalénums brygga, 5 minuters promenad från Villa Dalénum. Från Nacka strand är det en båtfärd på 11 minuter till Dalénums brygga, från Ropsten är det en båtfärd på 15 minuter till Dalénums brygga. Villa Dalénum har 65 platser uppdelade på 4 avdelningar med somatisk inriktning och 3 avdelningar för personer med demenssjukdom. Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har kunskap kring olika sjukdomar samt ett intresse för den åldrande människan. Vi önskar att du: Vill arbeta självständigt, är strukturerad och planerar dina arbetsdagar Är trygg i din roll som sjuksköterska, initiativtagande och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare Tycker om att ha en ledarroll, uppskattar teamarbetet och stöttar dina kollegor. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig Bra schema och arbetstider: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Endast dagtid med start 8.00, arbete var 4:e helg. Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. En av boendets sjuksköterskor sitter också alltid med i den lokala ledningsgruppen. Gemenskap och stöd: Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. I detta jobbar du nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. Vi satsar på ledarskapsutveckling för dig som sjuksköterska. En kurs vi kan erbjuda dig att gå är ”Att leda utan att vara chef”. Demenscertifiering Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin. Ung Omsorg Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. Djur i omsorgen Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 20250404. Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected]. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Vårdförbundet Mail: [email protected]

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025