Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Stockholm Nord

We are looking for new home cleaners to join our team in region Stockholm North in area Stockholm. Right now, we are hiring employees who can work in areas such as Täby, Bromma and Sundbyberg. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with 75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i region Stockholm Nord i området Stockholm. Just nu är vi i behov av medarbetare som kan arbeta i områden Täby, Bromma och Sundbyberg.. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

9 mars 2025
Sista ansökan:
26 augusti 2025
Line Chef
Frimurarholmen AB
Kockar och kallskänkor

2 - 3 years experience alacarte 2 years experience on hot section Work well under pressure Work well in a fast pace team The job is weekends Has some experience in catering but not essential Prefer experience in Italian cuisine

8 mars 2025
Sista ansökan:
25 augusti 2025
Administratör med blick för helheten och känsla för detaljer
Uf Support AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vill du jobba i en fartfylld och inspirerande miljö där unga entreprenörer och kreativa idéer står i fokus? På Ung Företagsamhet Stockholm händer det mycket – ingen dag är den andra lik. Vi söker nu en självgående och initiativrik administratör som ser vad som behöver göras, tar tag i saker innan någon ber om det och ser till att vår verksamhet flyter på smidigt. Om rollen Som administratör är du hjärtat i vår verksamhet – du skapar struktur, ordning och ser till att teamet kan fokusera på sitt arbete. Du har en intuitiv känsla för vad som behöver prioriteras och tvekar inte att ta initiativ. Du är en trygg punkt i ett tidvis högt tempo och ser till att det administrativa fungerar. Utöver administration har du en viktig roll i att skapa en trivsam arbetsmiljö. Du planerar event, bokar lokaler och ser till att både små och stora detaljer är på plats. Du är den som får saker att hända – en handlingskraftig problemlösare som har koll på allt från fakturor till fikastunder. Dina ansvarsområden Ekonomi & fakturahantering Fakturahantering Följa upp betalningar Administration & posthantering Sköta inkommande och utgående post Beställa kontorsmaterial och hantera administrativa uppgifter Bokningar & planering Koordinera bokningar av möten, konferenser, resor och hotell Planera och organisera interna event och aktiviteter Personalservice & arbetsmiljö Se till att fika, uppvaktningar och andra trivselarrangemang blir av Organisera personalaktiviteter Stöd till UF-verksamheten Hantera utskick och kommunikation Stötta vid UF-mässan och andra event Granska affärsidéer från UF-företag Uppdatera information i CRM-system Vi söker dig som… Är strukturerad och lösningsorienterad – du skapar ordning och ser helheten Är självgående och proaktiv – du ser vad som behöver göras och tar tag i det Har god intuition och servicekänsla – du skapar en smidig vardag för teamet Är kommunikativ, representativ och trivs i en händelserik miljö – du är navet i vårt arbete Du har... Erfarenhet av administration och service. Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Stark organisationsförmåga och vana att hantera flera uppgifter samtidigt, är strukturerad och noggrann med öga för detaljer. God kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt. Erfarenhet av att arbeta i Office-paketet (Word, Excel, Outlook). God problemlösningsförmåga och en flexibel inställning till arbetsuppgifter. Erfarenhet av fakturahantering och ekonomiadministration. MeriterandeKunskap i Lime CRM Erfarenhet av Fortnox Erfarenhet av webbhantering och AI-stöd Varför jobba hos oss? En arbetsplats med hög energi och inspirerande människor En varierad roll där du får ansvar och möjlighet att påverka Ett team som brinner för entreprenörskap och unga företagare Friskvårdsbidrag (3500 kr) och friskvårdstimme. Extra lediga dagar när kontoret är stängt. Kollektivavtal genom Almega Tjänsteföretagen. Gemensamma frukostar, träning och teamdagar. Tjänstens omfattning: Heltid. 6 månaders provanställning tillämpas Placering i centrala Stockholm. Start enligt överenskommelse. Ansökan Välkommen med din ansökan senast fredag 28 mars. Hos oss på Ung Företagsamhet Stockholm får du vara med och inspirera nästa generation – och bidra till att alla unga får samma chans att forma sin framtid.

8 mars 2025
Sista ansökan:
25 augusti 2025
Receptionist, Scandic Skärholmen & Scandic Kungens Kurva, Extra vid behov
Scandic Hotels AB
Hotellreceptionister m.fl.

Scandic Skärholmen och Scandic Kungens Kurva ligger belägna strax söder om Stockholm city, i nära anslutning till norden mest expansiva affärs och shoppingområde. På båda hotellen arbetar vi i samma team, därför kan vi erbjuda våra anställda två spännande arbetsplatser med mycket variation och utveckling! Drivs du av teamarbete och vill arbeta i en spännande miljö? Då är du den vi söker! Nu söker vi en Receptionist för Extra vid behov till Scandic Skärholmen & Scandic Kungens Kurva Våra gäster bokar ofta rum hos oss med kort varsel och det gör att vi ofta är i behov av extra hjälp i receptionen med kort varsel. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på båda hotellen och skapar en gästupplevelse i världsklass. Vad är innebär rollen? Du som arbetar i receptionen är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som gästerna möter först och har alltid ett leende på läpparna och en kreativ lösning i bakfickan. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. Din arbetsplats är vår lobby. För det är där du möter flest gäster. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning. Arbetet i receptionen innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet Opera Cloud och hanterar administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. Allt arbete sker med gästnöjdhet och försäljning i fokus. Vi ser självklart till att du får en gedigen upplärning och rätt förutsättningar för att kunna göra ett bra jobb och trivas här hos oss. Hotellen har öppet dygnet runt och det är därför viktigt att du trivs med att arbeta i skift (förmiddagar, eftermiddagar och helger). Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap. Du är flexibel då vårabehov ofta dyker upp med kort varsel. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Information om tjänsten Tjänsten är en anställning för enstaka dagar på extra vid behov, och du förväntas finnas till förfogande för båda hotellen. Tjänsten kan utvecklas till en fast procentuell tjänst framöver och det finns stora möjligheter för dig att arbeta i sommar. Jobbet omfattar för- och eftermiddagsshift, vardagar och helger. Stardatum efter överenskommelse men gärna så snart som möjligt. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

8 mars 2025
Sista ansökan:
2 september 2025
Jobba som personlig assistent i sommar (Lidingö)!

Våra assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

6 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
DRIFTANSVARIG FARMACETU SÖKES TILL KRONANS APOTEK HAMMARBY SJÖSTAD

DRIFTANSVARIG SÖKES TILL KRONANS APOTEK HAMMARBY SJÖSTAD Är du erfaren och nyfiken på förstå apotekets ekonomi, jobba mot uppsatta mål, ta del av olika ansvarsområde utan att ha personal ansvar passar den tjänsten dig. Här hos oss kan din karriär ta många spännande vägar, det är upp till dig och ditt engagemang, intresse och hur långt du vill nå i din karriär, chanserna finns hos oss att ges stödet till nå dina mål och drömmar Som farmaceut hos oss arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård inom våra apotek. Du bemöter våra kunder med intresse, engagemang, närvaro och omtanke. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, ditt engagemang och dina erfarenheter till både våra kunder och våra medarbetare till utveckling. Allt för apotekets framgång och våra kunders häls och din vidare utveckling För oss ägare till apoteket är det av stor vikt att du är engagerad, intresserad, målinriktad, ansvarsfull, full av energi till att ta egna initiativ för att tillsammans med oss utveckla vår verksamhet samtidigt som du själv utvecklas vidare Du ser alltid till kundens behov via rådgivning både i egenvården och receptexpedition och säkerställer att rätt läkemedelsanvändning uppfylls. Du ser det också som en viktig del till att bidra till en god laganda för att nå våra gemensamma mål. Våra kunder förväntar sig kompetens, trevlig bemötande, bra service, trygg rådgivning i alla delar vid sitt besök hos oss. Våra ägare driver 5 apotek som är placerade i Huddinge Centrum, Hammarby Sjöstad, Näsby Park, Upplands Väsby, Knivsta. Ägarna själva är farmaceuter med 30 och 12 års arbetslivserfarenhet som de gärna delar med och bidrar till sina medarbetares vidare utveckling, något de har speciellt intresse för. Du har möjlighet till stor, liten, Vi är ett härligt, kunnigt och trevligt team i olika åldrar med olika erfarenheter som gärna delar med sina nya kollegor och bidrar till deras vidare utveckling. Tjänsten är en heltidstjänst men du som är intresserad av deltid deltid eller timme går gärna också söka. Det beslutar vi tillsammans utifrån vad som passar dig bäst utifrån dina förutsättningar Provanställning kommer att tillämpas, gäller ej timanställda Vi vänder oss till dig som är legitimerad receptarie eller apotekare som är antingen i början av sin karriär vill dra nytta av vad vi kan ge eller är erfaren farmaceut som känner igen dig i följande beskrivning: Du visar och har ett stort intresse och engagemang i mötet med våra kunder och samarbetar väl med kollegor på dina apotek och i hela organisationen. Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och medarbetare och tar hjälp av dina kollegor och ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker alltid lösningar i din vardag. Du bemöter alltid våra kunder med närvaro, intresse och omtanke. Känns detta rätt för dig? Är du nyfiken på att veta vilka vi är? Hör av dig till oss via mail, vår rekryteringsansvarig, [email protected] så kontaktar hon kring dina frågor och funderingar Vi önskar att du inkommer med din ansökan senast den 2025-04-30, anställning kommer att ske löpande under tiden. Vi ser fram emot din ansökan och träffa dig för en trevlig rekryteringsprocess Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har det roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns Regionchef, ägarna, andra chef och erfarna kollegor på ytterliga 4 apotek som drivs av samma entreprenörer, Huddinge Centrum, Näsby Park i Täby, Upplands Väsby i Runby, Knivsta, möjligheten finns till att variera arbetsplats stor som litet apotek om så du önskar samt söka lämna intresse anmälan även i dessa om så passar dig bättre Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV, Personligt brev för vi ska kunna hantera vidare. Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Lena Karlsson, vår rekryteringsansvarig: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

6 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
STUDENTHANDLERE FARMACEUT SÖKER TILL KRONANS APOTEK NÄSBY PARK

FARMACEUT SÖKES TILL KRONANS APOTEK NÄSBY PARK I TÄBY Är du helt ny utexaminerad, vill ha en arbetsplats du kan få bra stöd av erfarna, eller är du erfaren, vill du bli studenthandledare, lageransvarig, farmaciansvarig, LMA-ersättare o s v. Här hos oss kan din karriär ta många spännande vägar, det är upp till dig och ditt engagemang, intresse och hur långt du vill nå i din karriär, chanserna finns hos oss att ges stödet till nå dina mål och drömmar Som farmaceut hos oss arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård inom våra apotek. Du bemöter våra kunder med intresse, engagemang, närvaro och omtanke. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, ditt engagemang och dina erfarenheter till både våra kunder och våra medarbetare till utveckling. Allt för apotekets framgång och våra kunders häls och din vidare utveckling För oss ägare till apoteket är det av stor vikt att du är engagerad, intresserad, målinriktad, ansvarsfull, full av energi till att ta egna initiativ för att tillsammans med oss utveckla vår verksamhet samtidigt som du själv utvecklas vidare Du ser alltid till kundens behov via rådgivning både i egenvården och receptexpedition och säkerställer att rätt läkemedelsanvändning uppfylls. Du ser det också som en viktig del till att bidra till en god laganda för att nå våra gemensamma mål. Våra kunder förväntar sig kompetens, trevlig bemötande, bra service, trygg rådgivning i alla delar vid sitt besök hos oss. Våra kunder är trevliga och ger mycket kärlek tillbaka för god service Vi är ett härligt, kunnigt och trevligt team i olika åldrar med olika erfarenheter som gärna delar med sina nya kollegor och bidrar till deras vidare utveckling. Våra ägare driver 5 apotek som är placerade i Huddinge Centrum, Hammarby Sjöstad, Näsby Park, Upplands Väsby, Knivsta. Ägarna själva är farmaceuter med 30 och 12 års arbetslivserfarenhet som de gärna delar med och bidrar till sina medarbetares vidare utveckling, något de har speciellt intresse för. Du har möjlighet till stor, liten, variation. Tjänsten är en heltidstjänst, deltid eller timme. Det beslutar vi tillsammans utifrån vad som passar dig bäst utifrån dina förutsättningar Provanställning kommer att tillämpas, gäller ej timanställda Vi vänder oss till dig som är legitimerad receptarie eller apotekare som är antingen i början av sin karriär vill dra nytta av vad vi kan ge eller är erfaren farmaceut som känner igen dig i följande beskrivning: Du visar och har ett stort intresse och engagemang i mötet med våra kunder och samarbetar väl med kollegor på dina apotek och i hela organisationen. Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och medarbetare och tar hjälp av dina kollegor och ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker alltid lösningar i din vardag. Du bemöter alltid våra kunder med närvaro, intresse och omtanke. Känns detta rätt för dig? Är du nyfiken på att veta vilka vi är? Hör av dig till oss via mail, vår rekryteringsansvarig, [email protected] så kontaktar hon kring dina frågor och funderingar Vi önskar att du inkommer med din ansökan senast den 2025-04-30, anställning kommer att ske löpande under tiden. Vi ser fram emot din ansökan och träffa dig för en trevlig rekryteringsprocess Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor från 5 apotek som drivs av samma ägare Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta vårt rekryteringsansvarig, Lena Karlsson på mejl: [email protected] Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

6 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Farmaceut sökes till Kronans Apotek i Huddinge Centrum

FARMACEUT SÖKES TILL KRONANS APOTEK HUDDINGE CENTRUM Är du helt ny utexaminerad, vill ha en arbetsplats du kan få bra stöd av erfarna, eller är du erfaren, vill du bli studenthandledare, lageransvarig, farmaciansvarig, LMA-ersättare o s v. Här hos oss kan din karriär ta många spännande vägar, det är upp till dig och ditt engagemang, intresse och hur långt du vill nå i din karriär, chanserna finns hos oss att ges stödet till nå dina mål och drömmar Som farmaceut hos oss arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård inom våra apotek. Du bemöter våra kunder med intresse, engagemang, närvaro och omtanke. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, ditt engagemang och dina erfarenheter till både våra kunder och våra medarbetare till utveckling. Allt för apotekets framgång och våra kunders häls och din vidare utveckling För oss ägare till apoteket är det av stor vikt att du är engagerad, intresserad, målinriktad, ansvarsfull, full av energi till att ta egna initiativ för att tillsammans med oss utveckla vår verksamhet samtidigt som du själv utvecklas vidare Du ser alltid till kundens behov via rådgivning både i egenvården och receptexpedition och säkerställer att rätt läkemedelsanvändning uppfylls. Du ser det också som en viktig del till att bidra till en god laganda för att nå våra gemensamma mål. Våra kunder förväntar sig kompetens, trevlig bemötande, bra service, trygg rådgivning i alla delar vid sitt besök hos oss. Våra kunder är trevliga och ger mycket kärlek tillbaka för god service Vi är ett härligt, kunnigt och trevligt team i olika åldrar med olika erfarenheter som gärna delar med sina nya kollegor och bidrar till deras vidare utveckling. Våra ägare driver 5 apotek som är placerade i Huddinge Centrum, Hammarby Sjöstad, Näsby Park, Upplands Väsby, Knivsta. Ägarna själva är farmaceuter med 30 och 12 års arbetslivserfarenhet som de gärna delar med och bidrar till sina medarbetares vidare utveckling, något de har speciellt intresse för. Du har möjlighet till stor, liten, variation. Tjänsten är en heltidstjänst, deltid eller timme. Det beslutar vi tillsammans utifrån vad som passar dig bäst utifrån dina förutsättningar Provanställning kommer att tillämpas, gäller ej timanställda Vi vänder oss till dig som är legitimerad receptarie eller apotekare som är antingen i början av sin karriär vill dra nytta av vad vi kan ge eller är erfaren farmaceut som känner igen dig i följande beskrivning: Du visar och har ett stort intresse och engagemang i mötet med våra kunder och samarbetar väl med kollegor på dina apotek och i hela organisationen. Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och medarbetare och tar hjälp av dina kollegor och ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker alltid lösningar i din vardag. Du bemöter alltid våra kunder med närvaro, intresse och omtanke. Känns detta rätt för dig? Är du nyfiken på att veta vilka vi är? Hör av dig till oss via mail, vår rekryteringsansvarig, [email protected] så kontaktar hon kring dina frågor och funderingar Vi önskar att du inkommer med din ansökan senast den 2025-04-30, anställning kommer att ske löpande under tiden. Vi ser fram emot din ansökan och träffa dig för en trevlig rekryteringsprocess Vi vänder oss till dig som är legitimerad receptarie eller apotekare som är antingen i början av sin karriär vill dra nytta av vad vi kan ge eller är erfaren farmaceut som känner igen dig i följande beskrivning: Du visar och har ett stort intresse och engagemang i mötet med våra kunder och samarbetar väl med kollegor på dina apotek och i hela organisationen. Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och medarbetare och tar hjälp av dina kollegor och ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker alltid lösningar i din vardag. Du bemöter alltid våra kunder med närvaro, intresse och omtanke. Känns detta rätt för dig? Är du nyfiken på att veta vilka vi är? Hör av dig till oss via mail, vår rekryteringsansvarig, [email protected] så kontaktar hon kring dina frågor och funderingar Vi önskar att du inkommer med din ansökan senast den 2025-04-30, anställning kommer att ske löpande under tiden. Vi ser fram emot din ansökan och träffa dig personligen. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

6 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Customer Relations Manager (CRM) - Field Sales
Retail24 Sweden AB
Övriga administrations- och servicechefer

Retail24 söker nu en Customer Relations Manager på heltid! Vill du ta nästa steg i din karriär och utvecklas inom retail/dagligvaruhandeln och försäljning? Kanske jobbar du som säljare inom handel och är sugen på nästa steg? Retail24 söker nu en engagerad och analytisk CRM som vill vara med och stärka våra kundrelationer genom strategi, data och kommunikation. Om rollen: Som CRM hos Retail24 blir du en nyckelperson som säkerställer att vi har en personlig och värdeskapande kunddialog. Genom att använda datadrivna insikter utvecklar du strategier för att öka lojalitet, engagemang och försäljning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Analysera kundbeteenden, identifiera trender och skapa skräddarsydda strategier. Coacha och utveckla säljarna genom stöd, feedback och utbildning för att optimera prestation och kundbemötande. Ansvara för analys och rapportering – följa upp försäljningsstatistik, marknadstrender och identifiera förbättringsområden. Bygga kundrelationer genom att arbeta nära nyckelkunder och butiksled för att optimera synlighet och försäljning. Jobba ute i butik för att förstå kundens behov och utveckla effektiva försäljnings-strategier tillsammans med ditt team. Följa upp och vidareutveckla butiksaktiviteter och strategier för bästa resultat. Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning inom retail/dagligvaruhandeln och vill nästa steg i din karriär. Har god förståelse för kundrelationer och affärsutveckling. Är analytisk, strukturerad och van att jobba med CRM-system och Officepaketet. Trivs med att arbeta både strategiskt och operativt. Starka kommunikationsfärdigheter och en motiverande ledarstil är meriterande. Vi erbjuder: En spännande utmaning i ett växande företag med möjlighet att vara en nyckelspelare i vårt team och bidra till vår fortsatta framgång. Utbildningar som förser dig med mer kunskap och utveckling. Arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder. Redskap som arbetstelefon samt arbetsdator. Lön: Enligt överenskommelse Placering: Stockholm. Omfattning: Heltid, löpande rekrytering. Ansök redan idag och bli en del av Retail24!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till bolag i Stockholm city
Newr AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Nu söker vi en ekonomiassistent med god erfarenhet inom leverantörsreskontra ett konsultuppdrag med önskad start i april, uppdraget sträcker sig cirka 1 år! Här har du möjlighet att bli en del av ett härligt team i ett bolag i framkant där det händer mycket. Om rollen I rollen som ekonomiassistent kommer du att ingå i ett team om cirka 5 personer och bli en viktigt del av reskontrateamet. Ditt ansvarsområde kommer vara leverantörsreskontran där du arbetar med hela flödet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Fakturamatchning Leverantörsbetalningar, återredovisning av leverantörsbetalningar Diverse utredningar kopplat till levreskontran Korrigeringar gällande attesträtt samt adressera fakturor till rätt flöde Kontoavstämningar för flera olika bolag Manuella utbetalningar Bokför inbetalningar från leverantörer och släcker öppna poster Fördelning av omkostnadsfakturor Vem vi söker? För att vara aktuell för rollen har du erfarenhet från liknande roll med fokus på leverantörsreskontran och således förstår helheten. Du är trygg i ovan nämnda arbetsuppgifter och är van att ta eget ansvar. Du är snabbfotat och är bekväm i en föränderlig miljö. Är du rätt person för tjänsten? Välkommen med din ansökan redan idag! Vi går löpande igenom urval så missa inte att skicka in din ansökan om du tycker att denna tjänst låter spännande och passande för dig! Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen med frågor till Pontus Palmborg på [email protected]

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025