Elektriker
EMJ Installation & Bemanning AB
Installations- och serviceelektriker

EMJ Installation & Bemanning AB söker tio drivna och duktiga Elektriker. Arbetsplatserna ligger oftast centralt i Stockholm. Vi söker för kunds räkning flera drivna, självgående Elektriker som har god erfarenhet inom ny produktion, entreprenad, kontorsanpassningar, unika el projekt. Om tjänsten: Vi erbjuder en varierande och utmanande arbetsdag där ingen dag är den andra lik. Du kommer att jobba både självständigt och i team samtidigt som du har en nära dialog med kunden. Vi söker dig som: Har minst 3-5 års erfarenhet som Elektriker. ECY-certifikat. Är ansvarstagande och kan arbeta självständigt. Alltid levererar bästa möjliga finish på sitt arbete. Har ett gott kundbemötande och är en problemlösare. Vi erbjuder: En trygg anställning med bra villkor. Ett härligt team med kollegor som stöttar och hjälper varandra. Marknadsmässig lön CV skickas till [email protected] eller [email protected]

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Tysktalande Kundtjänstmedarbetare till Open Infra
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Open Infra är Sveriges tredje största fibernätsägare och har verksamhet i Tyskland, USA och Storbritannien. De bygger, äger och förvaltar fiberinfrastruktur och är en viktig aktör i den digitala omställningen. Hos Open Infra får du arbeta i en entreprenöriell organisation med snabba beslutsvägar och stora utvecklingsmöjligheter. Som kundtjänstmedarbetare representerar du företaget utåt och du har en nyckelroll i att leverera förstklassig service till deras kunder. I denna roll kommer du bland annat att ansvara för följande arbetsuppgifter: Besvara och lösa kundärenden via telefon och e-post. Hantera frågor relaterade till fakturor, tjänster och tekniska problem. Säkerställa att kunderna får snabb, korrekt och tydlig information. Dokumentera och följande upp kundärenden. Utveckla och förbättra kundtjänstens processer och rutiner. Kvalifikationer I rollen ser vi gärna att du har följande: Mycket goda kunskaper i tyska samt svenska och/eller engelska, både i tal och skrift. En god kommunikationsförmåga och en serviceinriktad inställning. En bra förmåga att arbeta strukturerat och kunna hantera flera ärenden samtidigt. Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst, service eller sälj. Erfarenhet av arbete inom telekom eller fiberbranschen. Erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö. Grundläggande IT-kunskaper och vana vid ärendehanteringssystem. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att ge utmärkt service och som alltid sätter kunden i fokus. Du är dessutom en lagspelare som är flexibel och bidrar med positiv energi i teamet. Samtidigt är du uthållig och har en bra förmåga att hantera komplexa kundärenden med ett professionellt bemötande. Vi ser även gärna att du är nyfiken och intresserad av telekom/fiberbranschen. Mer om anställningen Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Tillsvidareanställning Arbetstider: Mån – Fre 08:00–17:00 Plats: Arbetet sker på huvudkontoret i Solna, Frösundavik. Lön: Fast lön + bonus + provision Möt dina framtida kollegor – Här kan du läsa mer om arbetsplatsen och teamet ”Det känns bra eftersom vi tillsammans löser problem. Det speglar också vårt arbetssätt – vi jobbar tillsammans. Arbetet kan vara stressigt, som när exempelvis nätverksavbrott inträffar, men chefen och teamledaren är alltid uppskattande. De ger sitt bästa och förväntar sig samma engagemang från oss som agenter.” “Working as a customer service agent is dynamic, rewarding, and fun! Every day brings new challenges, teamwork, and opportunities to help customers. The supportive environment, friendly colleagues, and sense of accomplishment make it an engaging and enjoyable experience.” Låter det som du? Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Urvalet hanteras löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. The Place – Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Specialistläkare till Aleris Rehab Station
Aleris Sjukvård AB
Specialistläkare

Vi söker nu en specialistläkare som vill bli en del av vårt engagerade läkarteam! Vi står inför en spännande utveckling med nya avtal och utökade uppdrag. Detta är en unik möjlighet att vara med och forma framtidens rehabilitering, i en dynamisk verksamhet där vi kombinerar högspecialiserad vård med forskning och innovation. Om oss Aleris Rehab Station har sedan 1987 bedrivit högspecialiserad neurologisk rehabilitering för patienter med exempelvis ryggmärgsskador, stroke, MS och neuroinflammatoriska sjukdomar. Vi tar även hand om patienter med ortopediska skador, multitrauman och avancerade sår. Sedan 2023 är vår slutenvård en del av Nationell Högspecialiserad Vård för ryggmärgsskador. Vi har 57 vårdplatser, omfattande dagvårdsrehabilitering och ansvar för livslång uppföljning av ca 1 500 patienter med ryggmärgsskador eller ryggmärgsbråck i Stockholm. Våra interdisciplinära team inkluderar läkare, sjuksköterskor, undersköterskor och paramedicinsk personal. Vår moderna anläggning ligger i Hagaparken – nära kommunikationer och med möjligheten att ta ett dopp i Brunnsviken på lunchen. Rollen I denna tjänst har du ansvar inom slutenvård eller öppenvård, med arbetsuppgifter som in- och utskrivningsbedömningar, teamronder, remissbedömningar, handledning av ST-läkare och internutbildning Om du vill kommer du även kunna delta i beredskapslinjen under nätter och helger. Vårt fasta läkarteam består av överläkare med gedigen erfarenhet av både verksamheten och rehabiliteringsmedicin, med kompletterande kompetens inom psykiatri och allmänmedicin. Vi har också 1–2 underläkare och flera ST-läkare inom psykiatri och rehabiliteringsmedicin som gör placeringar på 3–6 månader. Vi har både nationella och internationella samarbeten där det kan finnas möjlighet för dig att delta. Tjänsten är förlagd till vardagar dagtid, med deltagande i beredskapslinjen. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Utöver det erbjuds du även: En anpassad och väl utarbetad introduktion Självständighet i ditt arbete Möjlighet till flexibilitet En företagskultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras God arbetsmiljö med korta beslutsvägar med fokus på att skapa rätt förutsättningar och möjlighet att påverka verksamheten Om dig Vi söker en specialistläkare med svensk läkarlegitimation och specialistbevis i rehabiliteringsmedicin, neurologi, psykiatri eller en närliggande specialitet. Vi är öppen för andra specialiteter också som kan berika vår medicinska rehabiliteringsstyrka. Du har flera års erfarenhet av rehabiliteringsverksamhet, gärna med inriktning på ryggmärgsskadevård och allmän neurologi. Erfarenhet av handledning och undervisning av kollegor är ett krav, då vi ser lärande och kunskapsdelning som en naturlig del av arbetet. Vi värdesätter engagemang, samarbetsförmåga och flexibilitet – hos oss är det viktigt att ta ansvar, bidra med idéer och vara en del av teamet. Har du erfarenhet eller intresse för forskning och utveckling (FoUU) är det ett stort plus. Vi vill även lära känna dig som person och sätter även vid vid dina personliga egenskaper, då det är viktigt för oss att du vill jobba med oss för att ta vår rehabilitering till nya höjder. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi ser fram emot din ansökan, urvalet kommer att ske löpande så inkom med din ansökan så snart du kan.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Säljare - Friluftsliv och jakt
Xxl Sport & Vildmark AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL i Sickla! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Avdelningen friluftsliv och jakt är för dig som älskar livet utomhus. Här säljer vi allt av utrustning och kläder för jakt och friluftsaktiviteter. I tjänsten som säljare är ditt viktigaste syfte att kunderna får en bra kundupplevelse och är nöjda när de lämnar butiken. Arbetsuppgifter: Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter Packa upp och ställa upp varor, och bidra till att hålla avdelningen ren och snygg Bidra med utbildning av egna kollegor Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, och för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och arbetar för att nå teamets gemensamma mål Trivs med att jobba i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige (teamtailor.com) Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Teknisk ledare/Technical Project Manager
Procruitment AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om kunden Vår kund är ett globalt ledande produktbolag inom försvarsindustrin, verksamma inom flera tekniska områden som främjar människors trygghet i samhället. Här får du vara en del av ett företag där kontinuerligt lärande och välmående värderas högt i det dagliga arbetet. Vi erbjuder dig en utvecklande utmaning där du får möjlighet att jobba med unik och komplex teknik som du troligtvis inte kommit i kontakt med i tidigare roller. För att ge dig de absolut bästa möjligheterna att lyckas i din nya roll så kommer du utöver att genomgå en gedigen onboarding i form av introduktions- och mentorskapsprogram vara omgiven av hjälpsamma kollegor som stöttar dig under hela din resa! Om tjänsten I rollen som Tekniskt ledare (Technical Project Manager/System Engineering Leader) för vår kund kommer du att ansvara för teknisk styrning och ledning av kundprojekt av deras system kopplade till försvaret. Din roll är att tillsammans med projektledaren kommunicera mål och ansvarsområden, tydligt specificera tekniska lösningar och hantera projektets risker med hänsyn till krav, tidplan, budget, omfattning och kvalitet. Detta inkluderar nära samarbeta med kund och slutanvändare för att säkerställa system som uppfyller kundens förväntningar. Du kommer att leda ett team med systemingenjörer och specialistingenjörer och ansvara för kravställning och leveransuppföljning relaterat utvecklingsorganisationerna för mjukvara och hårdvara. Ledningssystemet är den centrala punkten på produkten och unikt anpassat för varje produkts specifika behov. Systemet har en modulär design och kundprojekten består därför vanligtvis av systemdesign, anpassning och nyutveckling av befintliga moduler, integration, testning och leverans av ledningssystem för en specifikt produkt. Din kompetens För att lyckas och trivas i tjänsten ser vi gärna att du har flerårig erfarenhet av ledande roller där du haft ansvar över projekt med hög teknisk komplexitet. Du har lätt för att samarbeta med andra och kan självständigt driva och prioritera bland dina ansvarsområden och uppgifter. Vi ser även att du: Har en gedigen mjukvarubakgrund och exempelvis erfarenhet som systemarkitekt eller liknande. Tidigare har arbetat med scrum-team, systemintegration och interface. Du stimuleras av att jobba med stora system och komplexa utmaningar. Tidigare har arbetat med kravställning och acceptanstester. Kan uttrycka dig obegränsat på svenska och engelska. Då tjänsten är säkerhetsklassad krävs att du har svenskt medborgarskap. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Stockholm Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Sommarjobb som sjuksköterska på timmar Humana Riddargården
Humana AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du vara en del av ett arbetsteam som dagligen arbetar för att ge andra människor möjligheten till ett bra liv? Då har du hamnat på rätt plats! Just nu söker vi efter en passionerad och ansvarsfull sjuksköterska till Riddargården, som vill hjälpa oss att leva ut vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Det är en möjlighet för dig att utvecklas och göra skillnad samtidigt som du arbetar på ett företag som värdesätter glädje och engagemang. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team! Om oss Humana Riddargården består av 45 lägenheter och är beläget 5 min promenad från Odenplan. Arbetsbeskrivning Som sjuksköterska på Humana Riddargården kommer du bland annat ansvara för att omvårdnadsåtgärder planeras, genomförs, följs upp och utvärderas. Exempel på arbetsuppgifter Utföra självständiga bedömningar, medicinska behandlingar och omvårdnadsinsatser Hantera och följa upp dokumentation Vara med vid inflyttning av nya kunder Om anställningen Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Mån-sön 8:00-16:30, du arbetar på timmar som ersättare under ordinarie sjuksköterskas ledighet. Vi önskar att du kan jobba minst 3-4 veckor under främst juli och aug. Lön: Lönen sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska Har kunskap att dokumentera i journalsystem (ICF alt. VIPS) Besitter goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har: Erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg Erfarenhet av att arbeta med personer med demenssjukdom Erfarenhet av verksamhet som drivs i privat regi Erfarenhet av dokumentationsarbete, extra meriterande om du kan Vodok En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Tina Kiderud verksamhetschef [email protected]

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Product Manager to Cobolt

HÜBNER Photonics is a leader in developing and manufacturing high-performance lasers for groundbreaking applications in life sciences, AR/VR, quantum technology, and semiconductor manufacturing. For over 20 years our products have been used by Nobel scholars and cancer researchers to drive medical breakthroughs and power the technologies of tomorrow. They are globally acclaimed for their quality and reliability. The successful candidate will join a growing team of dedicated Sales- and Product Management professionals, building customer relationships by providing knowledgeable technical support and exceptional customer service. You will be responsible for developing new business, supporting existing customers, and growing our brand recognition, especially around your own product lines. Key Responsibilities Technical support on high-performance lasers and laser systems to new customers as well as to established key accounts and selected distributors. Cultivating quality relationships with customers through value-added consultative selling and after-sales service. Providing technical support and service by developing detailed knowledge of HÜBNER Photonics’ products and how they perform in common customer applications. Driving improvements and further development of selected product lines, through interactions with the R&D teams in Sweden and Germany. Daily utilization of software systems such as CRM and ERP to manage leads, opportunities, quotations, and sales independently. Travel to meet customers and distributors, and participate in selected tradeshows and conferences, though most of the daily customer interactions are through video meetings and e-mail conversations. Actively promote the brand recognition of HÜBNER Photonics and engage regularly with HÜBNER Photonics Marketing team to share insights and feedback, and to develop new leads. Contribute as a team player in the Sales Team at Cobolt AB with eagerness, honesty, and curiosity. Qualifications Solid technical education in physics, optics or biochemistry, preferably with adequate previous work experience from the Photonics Industry. A true interest in, and capability to learn, complex photonics products and their applications. Excellent communication and interpersonal skills, both written and in presentations. Ability to communicate technical information efficiently and effectively within all levels of an organization, both internally and externally. Ability to work independently with minimum supervision in a dynamic fast paced environment. Experience from other photonics products, lasers or applications is an advantage. Applicants must have a valid working permit in Sweden as well as a permit to travel internationally. Fluent in English. Conversational in Swedish. Driver’s license for private cars is an advantage Sales or customer service experience of technical products is an advantage. So is education or work experience in any of our target applications. What we offer At HÜBNER Photonics you will be a part in the development, manufacturing and sales of highly advanced laser products, crucial for our customers’ work and businesses. You will join a diverse, skilled, and dedicated team that is proud of our products and work together in a friendly atmosphere, where sharing ideas over a cup of coffee can be as important as the standard meeting. We offer a dynamic and buzzing workplace in Stockholm including Manufacturing, R&D, Marketing and Sales, and Administration. Together we create a diverse and fun-loving team of passionate, hardworking people, who value the unique contributions that everyone brings to the organization. We are an organization that cares about the success and well-being of our colleagues and our customers, and we strive to create a culture that embraces equality, health, respect, and passion which radiates from the inside out.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Taxiförare för Tesla Y
Nordway Transport AB
Taxiförare m.fl.

vi söker taxiförare för heltid dagtid /nattid för ny Tesla model Y (2024) . Vi kör för uber ,bolt och arlanda. Bilen står i Kungsängen. Om man gör bra kassa,får man behålla bilen. betalar 50%provision . kontakt Nordway Transport AB PARGAT SINGH [email protected] 0728368472

11 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Försäljare inom telemarketing
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Söker du en start i karriären inom försäljning? Hos Tryggsam får du möjligheten att sälja vår egna tjänst inom ID-skydd & kreditbevakning. Du får lära dig grunderna inom försäljning och hur du agera profesionellt inom kundbemötande. Hos Tryggsam har du även möjlighet att växa inom bolaget. Vi söker dig som: Talar & skriver svenska flytande. Är lyhörd & resultatfokuserad. Vill lära dig mer om försäljning. Vi erbjuder: Garanterad lön + höga provisioner utan lönetak Friskvård, massage på jobbet, tjänstepension Events & kickoffs Säljutbildning Roliga tävlingar Om oss Tryggsam grundades 2013 och genomsyrar en företagskultur med entreprenörsanda, ständig utveckling och att hylla framgång. Vi kompletterar försäkringar med säkerhetstjänster. Tryggsam är certifierade fyra år i rad utav Great Place To Work.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Innesäljare
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du ta nästa steg i karriären med goda möjligheter till att klättra inom bolaget? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi på Tryggsam söker drivna säljare till vårt engagerade team i Stockholm. Arbetsbeskrivning Hos oss på Tryggsam får du arbeta med vår egenutvecklade produktportfölj, där vi kombinerar försäkringar med säkerhetstjänster för att skapa mervärde för våra kunder. Telefonen blir ditt främsta verktyg, och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder för att erbjuda våra lösningar. Du utgår från vårt moderna kontor, bara fyra minuter från Slussen, och arbetar tillsammans med ett stöttande säljteam för att nå både individuella och gemensamma mål. Personlig utveckling, coaching och teamaktiviteter är centrala delar av vår företagskultur. Vi söker dig som: Talar och skriver flytande svenska. Är resultatinriktad, lyhörd och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Är driven och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder: En heltidstjänst med trygg garantilön och höga provisioner utan lönetak. En personligt anpassad utvecklingsplan för att stärka din utveckling. En företagskultur där vi firar framgångar med gemensamma aktiviteter, tävlingar och utmärkelser. Möjligheten att arbeta med en produkt som gör verklig skillnad för våra kunder. Generöst friskvårdsbidrag. Klämdagar innebär halvdagar. Heltidstjänst mån-fre kontorstider Om Tryggsam Tryggsam är sedan 2013 ett snabbt växande företag som kompletterar försäkringar med innovativa säkerhetstjänster. Vi brinner för att skapa trygghet i vardagen och erbjuder lösningar som skyddar våra kunder. På Tryggsam kombinerar vi höga ambitioner med en familjär atmosfär, och vi tror på att ständigt utvecklas – både som individer och som företag. Ansök redan idag! Din personlighet och ditt engagemang gör skillnad. Vi ser fram emot att ha dig med i vårt team och tillsammans skapa trygghet för fler kunder.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025