Om oss Capio Bemanning & Rekrytering (CBR) erbjuder bemanningsuppdrag i Stockholm/Simrishamn och Rekryteringsuppdrag över hela Sverige. Bemanning av specialistläkare, legitimerade läkare, sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och dietister inom Geriatrik, Rehab, ASiH, Palliativ slutenvård, läkarinsatser i särskilt boende (SÄBO). Vi erbjuder flexibla och varierande uppdrag med konkurrenskraftiga villkor. Bemanningsuppdragen varierar från enstaka pass till uppdrag över längre tidsperioder. Din roll Vi söker självständiga sjuksköterskor som vill ingå i vårt team med duktiga och uppskattade kollegor i sommar! Du kommer vara en del av ett multiprofessionellt team bestående av läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, dietist, kurator, fysioterapeut och arbetsterapeut. Avancerad sjukvård i hemmet gör det möjligt för våra svårt sjuka patienter att få vistas i sina hem trots ett stort vårdbehov. Vi erbjuder vård i hemmet för patienter i behov av medicinska behandlingar vid sjukdom, sjukdomsförsämring och palliativa insatser. Varierande och givande uppgifter. Sedvanliga arbetsuppgifter såsom medicinering, smärtlindring, såromläggning, provtagning mm. Då patienterna vårdas i sina hem är körkort ett krav. Du är en viktig del i att bidra till en god patientsäkerhet och att vara ett stöd för anhöriga. Arbetstiderna är dag, kväll och helger och vi har uppdrag i både, norr, söder och västerort. Vi erbjuder dig Marknadsmässig ersättning och kollektivavtal Flexibilitet, arbeta deltid eller heltid, med uppdrag som speglar din kompetens Vi bryr oss om vår personal och ute på uppdraget är du en i Capio-teamet Friskvård Förmånliga rabatter hos Specsavers Om dig Du är legitimerad sjuksköterska. Tidigare erfarenhet av ASiH är meriterande för detta uppdrag. Jobbet kräver att du kan prioritera och känner dig bekväm med att arbeta självständigt ute hos patienterna. För oss är personliga egenskaper viktiga. De personliga egenskaper vi värdesätter är flexibilitet, positivitet där du bidrar med ett öppet och glädjefyllt arbetsklimat samt att du har ett genuint intresse för människor. Goda kunskaper i Svenska, både tal och skrift. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Key Solutions är en snabbt växande koncern och har i över 10 år i rad rankats som en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser av Great Place to Work Institute. Med en tydlig ambition att fortsätta expandera söker vi nu en driven och engagerad rekryterare som vill vara med och bygga vårt team för framtiden. Om rollen I rollen som rekryterare får du en nyckelroll i vårt People-team där du arbetar direkt under vår Head of People. Du kommer att ansvara för att identifiera, attrahera och rekrytera talanger till organisationen och säkerställa att vi bygger team som speglar våra värderingar och mål. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som rekryterare: - Urval och screening av kandidater - Telefon- och personliga intervjuer - Referenstagning och administration - Vara delaktig i att utveckla våra rekryteringsprocesser - Träffa potentiella kandidater på event och arbetsmässor Vad erbjuder vi? - Tillfälle att göra karriär på en internationellt snabbväxande koncern - Chansen att arbeta på en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser - Möjlighet att arbeta i ett stöttande, roligt och engagerat team - Kontor i världsklass i Solna Strand - Fast lön med möjlighet till bonus Vem söker vi? Vi letar efter dig som brinner för rekrytering, människor och utveckling. Du har ett driv och en positiv energi som smittar av sig på andra. För att lyckas i rollen tror vi att du: - Är social, utåtriktad och en glädjespridare - Har en lösningsorienterad inställning och älskar att utvecklas - Är strukturerad och trivs med administrativa uppgifter - Har en fallenhet för att skapa kontakt med olika typer av människor - Har erfarenhet inom rekrytering eller HR (meriterande men inget krav) Om oss: Key Solutions koncernen består idag av över 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag med kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar. Varje månad är vi i kontakt med fler än 250.000 kunder. Vi har idag lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Helsingfors. Vill du vara med på resan? Ansök nedan
Om Edge Edge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. Din rollVi söker en Senior Full-Stack Developer för ett spännande konsultuppdrag hos ett ledande gamingbolag. I denna roll kommer du att vara en nyckelspelare i utvecklingen av innovativa spelapplikationer och tjänster. Du kommer att arbeta med modern teknik inom både backend och frontend och bidra till utvecklingen av högpresterande, säkra och skalbara lösningar. Ditt ansvar Utveckla och underhålla spelapplikationer med fokus på .NET, ASP.NET Core och Blazor. Bygga och optimera Single Page Applications (SPA). Skapa och integrera RESTful APIs samt externa tjänster. Arbeta med databassystem (SQL och/eller NoSQL) och säkerställa effektiv datamodellering. Implementera säkerhetsprinciper för webbapplikationer. Samarbeta med design- och utvecklingsteam för att leverera högkvalitativa lösningar. Kvalifikationer Minst 5 års erfarenhet som Full-Stack Developer med fokus på .NET, ASP.NET Core eller Blazor. Minst 3 års erfarenhet av utveckling av Single Page Applications (SPA). Expertis i C# och ASP.NET Core för backend-utveckling. Starka kunskaper inom frontend-teknologier: Blazor, HTML5, CSS3 och JavaScript. Erfarenhet av databassystem (SQL och/eller NoSQL) samt datamodellering. Erfarenhet av att skapa och integrera RESTful APIs. God förståelse för säkerhetsprinciper inom webbapplikationer. Utmärkta kommunikationsfärdigheter i både tal och skrift. Meriterande erfarenheter Kunskap om Web3-teknologier och relaterade säkerhetsaspekter. Erfarenhet av MVVM-arkitektur. Placering Stockholmsområdet, med möjlighet att arbeta på plats tre dagar i veckan. Tidplan och omfattning Start: Omgående Uppdragslängd: Initialt 6 månader Omfattning: Heltid Är du den vi söker? Ansök redan idag och bli en del av ett innovativt team inom gamingindustrin!
Din roll Vi söker en erfaren Integrationsspecialist / IT-tekniker för ett spännande konsultuppdrag. I denna roll kommer du att vara en nyckelspelare i att säkerställa och optimera informationsflöden, systemintegrationer och realtidsdatahantering. Du kommer att arbeta nära både interna och externa parter för att säkerställa att system och tjänster fungerar effektivt och enligt uppsatta riktlinjer. Ditt ansvar Analysera, övervaka och säkerställa leverans av realtidsdata från externa aktörer. Arbeta med integrationer, systemflöden och API:er för att optimera informationshantering. Hantera teknisk support och felsökning av integrationer och realtidsflöden. Samordna och genomföra tekniska tester vid förändringar och nya integrationer. Uppdatera och underhålla dokumentation för att säkerställa enhetliga processer. Bygga upp övervakning av informationsleveranser med verktyg såsom Grafana och CloudWatch. Delta i teknisk kravställning och dialog med leverantörer, arkitekter och utvecklingsteam. Arbeta i en agil miljö och bidra till att förbättra och utveckla integrationslösningar. Kvalifikationer Minst 4 års erfarenhet av att arbeta med integrationer baserade på MQTT eller annan MessageQueue-teknik. Minst 4 års erfarenhet av teknisk support inom systemflöden och integrationer via REST API:er. Minst 4 års erfarenhet av att hantera monitorering, larm och validering av integrationer i exempelvis Grafana och CloudWatch. Minst 4 års erfarenhet av analys och kravställning kring affärslogik för realtidsflöden. Minst 3 dokumenterade uppdrag inom IT-miljöer med fokus på komplexa systemflöden och integrationer. Erfarenhet av att hålla dokumentation och arbetsrutiner uppdaterade i minst 2 tidigare uppdrag. Erfarenhet av IT-teknisk kravställning och dialog med leverantörer i minst 2 tidigare uppdrag. Meriterande erfarenheter Erfarenhet av testarbete inklusive manuella tester, testprotokoll och data-verifiering i databaser. Minst 5 års erfarenhet som kravanalytiker. Erfarenhet av tekniska system som hanterar strömmande realtidsdata (ex. MQTT, Athena, SQS, gRPC, Service Bus). Erfarenhet av att arbeta med informationssäkerhet och integrationslösningar mellan system med olika krav på konfidentialitet. Tidigare erfarenhet av att arbeta i agila utvecklingsteam. Erfarenhet av arbete inom offentlig sektor. Placering Uppdraget utförs på plats hos kunden. Hybridarbete kan förekomma beroende på uppdragets behov. Tidplan och omfattning Startdatum: 31 mars 2025 Slutdatum: 31 mars 2026 Omfattning: Heltid, 40 timmar per vecka Möjlighet till förlängning: 1+1+1 år Är du intresserad? Ansök redan idag!
Stockholmfred AB utför allservice åt privatpersoner, företag och BRF:er runt om i Stockholm. Tjänsterna vi erbjuder innefattar trädgårdsarbete, enklare anläggningsarbeten, snöröjning och städning. Våra uppdrag är mycket varierade och omväxlande men nu satsar vi lite extra på vår städverksamhet och söker städare till våra uppdrag runt om i staden. Du kommer bli en del av ett snabbt växande företag som drivs av utveckling och nya sätt att arbeta. Som städare på Stockholmfred : Du utför sedvanliga arbetsuppgifter inom hem-, kontorsstädning & byggstädning. Kontorsstädning: skurstädning till underhåll av gemensamma utrymmen och fönsterputsning. Privatstädning: daglig eller veckovis städning, djuprengöring, fönsterputsning och flyttstädning. Byggstädning: Rengöring efter renoveringar och lättare anläggning. Önskad profil: Tidigare erfarenhet av hemstädning eller kontorsstädning. Fysiskt tålig och i god form för att klara av ett fysiskt krävande jobb. Tillförlitlig och punktlig. Förmåga att arbeta självständigt och i grupp. Körkort och tillgång till egen transport är en fördel. Övrigt: Start: Omgående. Arbetstider: Varierade arbetstider. Placering: På arbetsplats runt om i Stockholmsområdet. Anställningsform: Timanställning, vid behov. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Är du kunnig inom personlig assistans, lösningsinriktad och gillar snabba puckar? Sök vår lediga tjänst som rådgivare i vår telefon- och mejlsupport Svar direkt. Om oss: JAG Personlig assistans är ett assistanskooperativ för personer med intellektuella funktionsnedsättningar och Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Läs mer på https://jag.se/assistans Om rollen: I arbetsuppgifterna ingår rådgivning i allmänna assistansfrågor och att ge service och vara bollplank till JAGs uppdragsgivare, företrädare, personliga arbetsledare och assistenter. Om dig: Du är en utmärkt kommunikatör och ambassadör för assistansreformen som kan svara på alla typer av frågor med värme och engagemang. Du trivs med att hjälpa andra och ser olika it-verktyg som en naturlig del av din arbetsdag. - Ditt viktigaste arbetsredskap är din dator och du behöver ha datorvana, erfarenhet av olika it-system och intresse för teknik. - Andra viktiga egenskaper är att tycka om att prata i telefon, vara lyhörd och stresstålig. - Du kan formulera dig tydligt och pedagogiskt i skrift och har goda kunskaper i svenska. Flerspråkighet är meriterande. Tjänsten gäller en tillsvidareanställning. Arbetstid: deltid, schemalagd vardagar mellan kl 8.30 och 17. Vi är öppna för att lyssna in ditt önskemål men tänker oss en tjänstgöringsgrad någonstans mellan 40-70 procent. Det viktigaste för oss är att vi hittar rätt person! Arbetsplats: JAGs kansli i centrala Stockholm. Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse. Vi kallar till intervju löpande och anställer när vi hittat rätt person. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Är du nyfiken på hur det är att jobba i Svar direkt? Ring 08-789 30 00 (knappval 2) och prata med någon av dem som kanske blir din framtida kollega i Svar direkt. Vid specifika frågor om tjänstens utformning/omfattning, mejla till [email protected]. JAG Personlig assistans är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi är stolta över våra assistenter och vill att du som assistent ska trivas och vilja stanna länge och utvecklas. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland. Välkommen du också! Vill du veta mer om yrket personlig assistent?
Vi söker nu en Regional Säljchef till Lambertsson i Öst med starkt fokus på kundnytta, försäljning och långsiktig tillväxt. Här får du arbeta i en dynamisk och framtidsinriktad miljö som kännetecknas av Peabs kärnvärden Jordnära, Utvecklande, Personliga och Pålitliga. Du får möjlighet att påverka framtiden för försäljningen i regionen och bidra till att skapa en stark och hållbar affär i en spännande bransch! Om rollen Som Regional Säljchef Öst på Lambertsson kommer du att ha en central roll i att stärka bolagets marknadsposition och driva försäljningen framåt i regionen. Du rapporterar direkt till Regionchef Öst/vice VD och arbetar nära både kunder och medarbetare för att säkra lönsamhet och tillväxt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Proaktivt identifiera och bearbeta nya externa kunder samt skapa affärslösningar som matchar deras behov. Skapa och upprätthålla långsiktiga kundrelationer och delta i branschmässor och events. Leda, utveckla och motivera ditt team av regionsäljare genom tydlig målstyrning och coachning. Utbilda och stötta personal i offert- och säljstrategiska frågor. Delaktighet i den regionala ledningsgruppen och ansvar för marknadsfrågor, inklusive analys av marknadstrender och rapportering av säljstrategi. Mäta, analysera och rapportera försäljningsresultat och nyckeltal till regionchef/vice VD. Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och som har en kommunikativ förmåga som gör att du snabbt skapar förtroende, internt och externt. Du har också en förmåga att motivera självgående och ambitiösa teammedlemmar genom att sätta utmanande mål. Gedigen dokumenterad erfarenhet av B2B-konceptförsäljning, gärna inom rental eller liknande bransch. God förståelse för byggindustrin och projektlogistik. Erfarenhet av att hantera både strategiska och operativa affärsfrågor. God insikt i kalkylering, budgetarbete och ekonomiska nyckeltal. B-körkort. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du har ett brett branschrelaterat nätverk. Vi erbjuder Hos Lambertsson är det viktigt att du har en god arbetsmiljö, att du känner att du kan utvecklas och att du tycker att det är roligt att gå till jobbet. Fokus ligger på att skapa en personlig och inkluderande arbetsplats där varje individ ges möjlighet att påverka, ta ansvar och växa i sin roll. Kombinationen av frihet under ansvar och utmanande arbetsuppgifter, tillsammans med en bred verksamhet inom en stor koncern, skapar förutsättningar för både professionell och personlig utveckling. Engagemang och trivsel är viktiga faktorer, samtidigt som balansen mellan arbete och fritid prioriteras för att möjliggöra ett hållbart arbetsliv. En trygg anställning erbjuds i en organisation som förenar det lilla företagets dynamik med det stora företagets resurser och möjligheter. I den här tjänsten får du: En dynamisk och utmanande roll med goda utvecklingsmöjligheter. Möjlighet att påverka och utveckla försäljningen säljarbetet i din region, både strategiskt och operativt. En arbetsplats som prioriterar kvalitet, innovation nytänkande och hållbarhet. Om Lambertsson Lambertsson är en av Skandinaviens ledande aktörer inom uthyrning och tjänsteleveranser för bygg- och industriprojekt. Med en bred expertis och ett omfattande utbud hjälper Lambertsson sina kunder att genomföra effektiva och kvalitativa projekt. Företagets styrka ligger i att kombinera kvalitet och flexibilitet, vilket ger Lambertsson möjligheten att skapa lösningar anpassade efter varje kunds unika behov. Lambertsson Sverige AB är en del av Peab Byggsystem som i sin tur ägs av Peab, en av Nordens största bygg- och anläggningskoncerner och erbjuder stabilitet och långsiktiga utvecklingsmöjligheter för sina medarbetare. Företaget arbetar nära sina kunder och strävar efter att vara jordnära, pålitliga och utvecklande i varje aspekt. Lambertssons mål är att säkerställa högsta kvalitet i alla projekt, och samtidigt värna om att skapa en arbetsmiljö där medarbetare kan växa och utvecklas. Placeringsort för tjänsten är i Stockholm. Lambertsson har i denna rekrytering valt att samarbeta med Awexia Executive Search. Alla frågor avseende tjänsten hänvisas till Ida Edlund via mail: [email protected] alternativt telefon +46 72 212 23 59, eller Linnéa Nilsson via mail: [email protected] alternativt telefon +46 76 774 36 06.
Vi är glada att se en ökad efterfrågan från våra kunder inom backoffice, order och logistik. Därför söker vi nu dig som vill arbeta inom detta område som tex kundservicemedarbetare, servicekoordinator, backoffice, innesälj eller liknande. Vi söker dig som vill vidare till nya utmaningar och spännande uppdrag och som kan starta i gång under våren! På The Place hjälper vi våra kunder både med rekryteringsuppdrag och när de behöver få in en grym konsult under en period. Skulle du vara intresserad av att bli en del av vårt kompetensnätverk inom just backoffice, order och logistik? Då är första steget att du svarar på den här annonsen! Kvalifikationer Just nu söker vi söker dig som har intresse för och/eller kunskaper inom något eller några av följande områden: Administrativ hantering och uppföljning av kundärenden Order- och fakturahantering samt kunduppföljning Kommunikation med kunder via telefon, e-post och digitala kanaler Koordinering och samordning mellan olika avdelningar för att säkerställa hög servicekvalitet Som person letar vi efter dig som är strukturerad, kommunikativ och lösningsorienterad. Du är dessutom en lagspelare som är social, kommunikativ och ger professionellt bemötande. Vilka system har du jobbat med? Berätta gärna i din ansökan! Har du specifika önskemål om geografiskt område, bransch, heltid eller deltid eller annat, skriv gärna det i din profil så kan vi hjälpa dig till ditt nästa gig! Hur processen går till Det första steget är att du skickar in din ansökan, det går snabbt, ladda upp ditt CV och fyll i hur vi får tag på dig. Du blir nu sökbar för mig och mina kollegor som jobbar med rekrytering inom området. För dig som går vidare i processen kan nästa steg bli en kort telefonintervju för att komplettera med vissa frågor eller ett digitalt eller fysiskt möte hos oss på vårt Place som ligger centralt i Stockholm. Vi använder oss utav testverktyg och utför personlighetstest och logiskt test på våra kandidater. Kan ni garantera mig ett jobb? Vi gör vårt allra bästa för att matcha ihop rätt kompetens med rätt företag i vårt nätverk. Vår ambition är att hitta rätt jobb till så många som möjligt men vi kan inte garantera det tyvärr. Detta är en generell och proaktiv jobbannons och vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så att du inte missar något spännande jobb! The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Sabbatsbergs Operation välkomnar dig som är operationssjuksköterska att bli en del av vårt sammansvetsade team. Om oss På Aleris erbjuder vi ett stimulerande arbete i en verksamhet som är specialiserad och ligger i framkant inom området. Aleris Ortopedi och Operation finns i Stockholm, Nacka, Täby, Uppsala, Göteborg, Ängelholm, Malmö, Umeå, Jönköping och Varberg. Vi har specialister inom en mängd ortopediska områden och hjälper till med utredning, diagnos och behandling. Vi är den enskilt största aktören inom ryggkirurgi i Sverige. På Sabbatsbergs sjukhus i Stockholm bedriver vi en dynamisk verksamhet med idrottsmedicinsk mottagning (Sportsmedicin) och en operationsavdelning. Vårt fokus ligger på ortopedi, där vi utför allt från korsbandsplastik till hand-, fot- och axelkirurgi. Dessutom har vi operationsdagar inom gynekologi, robotkirurgi, ÖNH, käkkirurgi, obesitas- och plastikkirurgi. Vår arbetsmiljö är varierad, spännande och ibland oförutsägbar – ingen dag är den andra lik! Hos oss blir du en del av ett familjärt och engagerat team på drygt 20 personer som arbetar i ljusa, välplanerade lokaler mitt i hjärtat av Stockholm. Vi tror på våra värderingar: ansvarsfullt, enkelt och innovativt, vilket skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats. Vår organisation har korta beslutsvägar och vi värdesätter din röst – här får du verkligen vara med och påverka din arbetsdag och verksamhetens utveckling! Våra arbetstider är måndag till torsdag kl. 07-17. Vi har stängt på fredagar, helger, röda dagar, samt fyra veckor under sommaren och en vecka runt jul och nyår. Vi har heller ingen jour eller beredskap, vilket ger dig en god balans mellan arbete och fritid. Rollen Som operationssjuksköterska hos oss får du ett omväxlande arbete där du deltar i en bred variation av ingrepp och får utveckla din kompetens inom flera kirurgiska områden. Vi uppmuntrar också vidareutveckling och specialisering – har du ett specifikt intresseområde finns möjlighet att fördjupa dina kunskaper. Om dig Krav: du är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning inom operationssjukvård med minst 2 års yrkeserfarenhet. Vi söker dig som är trygg, stabil och positiv samt tycker om att arbeta i team. Du värnar om att ge god omvårdnad, ett personligt bemötande och att genom din professionalitet upprätthålla hög kvalitet i patientarbetet. Du är van att arbeta självständigt och anpassar dig till de olika situationerna du ställs inför. Vi ser gärna att du vill engagera dig i verksamhetens utveckling och i samarbete med dina kollegor verka för en modern och effektiv vård. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning, som inleds med 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker att det låter spännande. Om du vill veta mer, kontakta: Marita Lillbäck Anestesisjuksköterska/personalansvarig , [email protected] , tel 070-167 40 74. Niklas Eklund Anestesiläkare/Bitr. Verksamhetschef, [email protected], tel 070-167 41 03. Vi gör löpande urval, så vänta inte – skicka in din ansökan redan idag. Varmt välkommen till oss på Sabbatsbergs Operation!
Vi på Lexman Bemanning söker nu fler engagerade och noggranna lagerarbetare för uppdrag hos vår kund i Sollentuna. Arbetsplatsen producerar plastprodukter i alla dess former och storlekar. Om rollen: Som lagerarbetare kommer du att arbeta med varierande uppgifter inom lager och logistik. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Plock, packning samt montage av kundorder Produktion In- och utlastning Vem är du? Vi söker dig som är arbetsvillig, noggrann och har en positiv inställning till arbete. Du behöver ha: God kunskap i svenska, både i tal och skrift Truckkort A och B (skjutstativ och motviktstruck) God fysik (vissa moment innebär tunga lyft) Erfarenhet av lagerarbete är meriterande men inget krav God samarbetsförmåga, stresstålighet och social kompetens Fyllt 18 år vid anställningstillfället Arbetstid & anställningsform: Måndag - fredag kl. 07:00 - 16:00 Behovsanställning Hos Lexman Bemanning blir du en del av ett auktoriserat bemanningsföretag där vi värdesätter kompetens och engagemang. Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer