Redovisningsekonom
Clevry Sweden AB
Redovisningsekonomer

Om företaget PP Pension är en tjänstepensionsförening som endast finns till för företagare och deras anställda i medie- och informationsbranschen. De delar varken ut vinster till aktieägare eller några provisioner eller bonusar. Vinsten går i stället tillbaka till deras sparare i form av låga avgifter, rabatterade fonder och personlig rådgivning. Som bolag är PP Pension inne i ett intensivt och spännande utvecklingsarbete. De sitter i trivsamma lokaler i centrala Stockholm, värnar om en god arbetsmiljö och strävar efter att skapa en bra balans mellan privatliv och arbetsliv. Idag är de totalt drygt 25 medarbetare. Klicka här för att kika på deras hemsida. Din roll I rollen som Redovisningsekonom hos PP Pension erbjuds du en intressant och omväxlande roll. Du får möjlighet att driva och påverka liksom att utveckla rutiner, processer och arbetssätt som tillsammans ger dig insikt i hela verksamheten. Du kommer att tillhöra ett mindre ekonomiteam där förmågan att samarbeta är viktigt. Huvudsakliga arbetsuppgifter Bokslut Framtagning av delårsrapport och årsredovisning Ekonomisk-/lönsamhets- samt driftskostnadsuppföljning Koncernredovisning och försäkringsföretagens rapportering Omfattning: Heltid, 40 tim/vecka Arbetstider: Kontorstider 8.00-17.00 med möjlighet till flex samt distansarbete 2 dgr/vecka. Placering: Centrala Stockholm - Kammakargatan 22. Start: Vi ser gärna en start i början av maj 2025, alternativt tidigare beroende på önskemål. Anställningsform: Tillsvidareanställning hos PP Pension med inledande 6 månaders provanställning. Din profil Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom redovisning och/eller företagsekonomi samt ungefär tre års erfarenhet av en liknande roll i ett medelstort eller stort företag. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vidare är du van att arbeta i Windows-miljö och behärskar Office-paketet, särskilt Excel förstås. Erfarenhet av ekonomisystem är ett krav. Meriterande är om du har erfarenhet av försäkringsredovisning och elektronisk fakturahantering. Som person söker vi dig som är noggrann, samarbetsinriktad och har ett öga för detaljer. Du är prestigelös, nyfiken och tar gärna initiativ för att lösa uppgifter och förbättra arbetssätt. Varför arbeta på PP Pension? Hos PP Pension får du en spännande och omväxlande roll där du får en helhetsinsikt i verksamheten och möjlighet att påverka och utveckla rutiner, processer och arbetssätt. PP Pension värdesätter driv och engagemang och ger dig utrymme att växa, både inom redovisning och försäkringskompetens. PP Pension är idag ett team på cirka 30 personer, inklusive konsulter, och sitter i centrala lokaler vid Kammarkargatan/Sveavägen, som inom kort kommer att renoveras för att skapa en ännu bättre arbetsmiljö. Gällande förmåner så erbjuder företaget bland annat ett generöst friskvårdsbelopp och de startar alltid veckan med en gemensam frukost på måndagar och avrundar den med en fredagsfrukost. PP Pension arbetar huvudsakligen från kontoret men erbjuder flexibilitet – måndag och torsdag är fasta kontorsdagar, medan du kan välja att arbeta på distans två dagar i veckan. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar PP Pension med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Fordonsmontör till Södertälje
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker nu flera fordonsmontörer till vår kund i Södertälje! Om tjänsten Som montör hos vår kund har du en central roll i produktionsprocess och spelar en avgörande roll för att bibehålla och stärka deras rykte inom högkvalitativa påbyggnader för fordon. I denna position kommer du att arbeta nära ett dedikerade produktionsteam för att säkerställa att varje projekt uppfyller deras stränga kvalitetskrav. Att lyckas i denna roll kräver hög effektivitet, precision och en konstant strävan efter personlig utveckling och kompetensförbättring. Ansvar: Montering och installation av olika fordonsrelaterade produkter med en stark fokus på kvalitet. Utföra elinstallationer och felsökningar. Samverka med teamet för att säkerställa att alla aspekter av byggnationen uppfyller specifikationer och kundkrav. Bidra med teknisk kompetens och lösningar vid installationer eller problem. Upprätthålla en ren och säker arbetsmiljö. Kvalifikationer: Relevant teknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Goda kunskaper inom elarbete, gärna med erfarenhet från fordonsbranschen. Är Meriterande. God problemlösningsförmåga. Hög arbetsmoral och förmåga att arbeta självständigt samt i team. God verbal och skriftlig kommunikationsförmåga på svenska. God verktygsvana. Om anställningen: Heltidsanställning med placering i Södertälje. Start omgående Intervjuer kommer att genomföras löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Skaderådgivare sökes till vår kund i Norrtälje!
Fordonsakademin Sverige AB
Skadereglerare och värderare

Nu söker vi en Skaderådgivare till vår kund i Norrtälje. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av ett professionellt och engagerat team? Läs vidare för mer information om denna spännande möjlighet. Om rollen som SkaderådgivareSom Skaderådgivare hos vår kund i Norrtälje kommer du ha en central roll i att hantera skadekravsprocesser och säkerställa att kunderna får den bästa möjliga servicen. Du arbetar med att bedöma, dokumentera och kommunicera skador i dialog med kunder och försäkringsbolag. Ta emot och hantera skadeanmälningar från kunder Utföra bedömningar och kalkyler av skador Säkerställa tydlig och effektiv kommunikation med kunder och försäkringsbolag Samarbeta med verkstadspersonal för att planera och följa upp reparationer Kvalifikationer för Skaderådgivare Erfarenhet inom skadehantering eller liknande roll är meriterande Grundläggande teknisk förståelse för fordon och skadereparationer Goda kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort är ett krav Vana vid att använda dator och administrativa system Din profil Vi söker dig som är serviceinriktad, noggrann och har förmågan att hantera flera ärenden samtidigt. Du är lösningsorienterad och har en god förmåga att kommunicera med människor på ett professionellt och empatisk sätt. Din vilja att lära och utvecklas inom området gör dig till en värdefull del av teamet. AnsökanFör frågor om tjänsten, kontakta Marco på telefonnummer 070-376 04 06 eller via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. Om Vår Kund i NorrtäljeVår kund är ledande inom fordonsservice och skadeteknik i Norrtälje-regionen. Med ett starkt engagemang för kvalitet och kundnöjdhet, strävar de efter att ge sina kunder den mest professionella servicen. Företaget erbjuder en utmanande och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet till vidare utbildning och karriärutveckling.

14 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Utrustningsmekaniker till stor aktör i Södertälje!
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en skicklig mekaniker som är redo att ta ett nytt steg i din karriär? Läs vidare för att få veta mer om denna spännande tjänst. Om rollen som UtrustningsmekanikerSom Utrustningsmekaniker hos vår etablerade kund i Södertälje kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att all utrustning och mekanik fungerar optimalt. Du kommer att arbeta med både förebyggande underhåll och akuta reparationer, samt installationsarbeten för ny utrustning. Utföra regelbundet underhåll och service av mekanisk utrustning Diagnostisera och lösa tekniska problem effektivt Installera ny utrustning och säkerställa korrekt funktion Samarbeta med andra team för att förbättra processer och arbetsflöden Kvalifikationer för Utrustningsmekaniker Erfarenhet av mekaniskt underhåll och reparationer God förståelse för tekniska ritningar och dokumentation Färdigheter i att arbeta med olika verktyg och maskiner B-körkort är nödvändigt Förmåga att arbeta med datorstödda diagnosverktyg Din profil Vi söker dig som är noggrann, tekniskt skicklig och har en passion för mekanik. Du har förmåga att arbeta både självständigt och som del av ett team, och du trivs med utmanande arbetsuppgifter. Din problemlösningsförmåga och ditt engagemang för att hålla hög standard gör dig till en utmärkt kandidat för denna tjänst. AnsökanAnsökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen. Om Vår Kund i SödertäljeVår kund i Södertälje är en ledande aktör inom sin bransch och är känd för sin innovativa och pålitliga service. De erbjuder en modern och säker arbetsmiljö där utveckling och karriärmöjligheter uppmuntras. Att arbeta här innebär att vara en del av ett framstående team som ständigt strävar efter excellens.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Junior bilmekaniker till kund i Södertälje
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Nu söker vi en Junior bilmekaniker till vår kund i Södertälje. Är du redo för en spännande utmaning? Sök idag! Om rollen som Junior BilmekanikerSom Junior Bilmekaniker hos vår kund kommer du att få möjligheten att utvecklas i din karriär med praktisk erfarenhet inom fordonsmekanik. Du kommer att arbeta med olika fordonsmärken och stötta senior mekaniker i deras dagliga uppgifter. Assistera vid service och reparation av fordon Delta i felsökning och diagnostisering av problem Lära och tillämpa ny kunskap inom bilteknik Upprätthålla rena och organiserade arbetsytor Kvalifikationer för Junior Bilmekaniker Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet Intresse för bilmekanik och tekniska utmaningar Grundläggande kunskaper i användning av verktyg och maskiner B-körkort är nödvändigt Din profil Vi söker dig som är nyfiken, läraktig och redo att påbörja din karriär inom fordonsmekanik. Du har god kommunikationsförmåga, är noggrann och kan arbeta väl både självständigt och i team. Du är resultatorienterad och har en stark vilja att utvecklas och lära dig nya färdigheter. AnsökanVi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag för att inte missa chansen att bli en del av teamet. Om Vår Kund i SödertäljeVår kund i Södertälje är en av de ledande aktörerna inom bilbranschen, känd för sina högkvalitativa tjänster och innovativa lösningar. De erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där medarbetarna ständigt får möjlighet att utvecklas och avancera i sina karriärer. Att arbeta här innebär att bli en del av ett team som värdesätter samarbete och strävar mot gemensamma mål.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Budbilsförare - Jordbro - kväll
Future Mobility AB
Lastbilsförare m.fl.

Arbetsbeskrivning: Vi söker en mångsidig och pålitlig budbilsförare som har B-körkort! Om du har erfarenhet av budleveranser och har en passion för att ge utmärkt service, så är det här jobbet för dig. Du kommer att vara en viktig del av vårt budteam och leverera och montera möbler till våra kunder. Arbetsuppgifter: Utföra budleveranser av möbler och paket med stor försiktighet. Lasta och lossa gods från lastbilar och säkerställa att allt är korrekt säkrat under transport. Transportera gods till och från olika destinationer enligt schemalagda uppdrag. Ge exceptionell kundservice och upprätthålla goda relationer med kunder under hela processen. Delta i lastning, montering och installation av möbler och inventarier vid behov. Underhålla lastbilen och säkerställa en säker och ren arbetsmiljö. Arbetstider ca 16-22 Kvalifikationer: Inneha giltigt B-körkort. Erfarenhet av bud eller logistik är meriterande, men inte ett krav. God fysik och förmåga att lyfta tungt samt arbeta i olika miljöer. Positiv attityd och förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Bra kommunikationsförmåga och fokus på kundservice. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att jobba i olika projekt. En vänlig och stödjande arbetsmiljö där teamwork värdesätts.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Fullstackutvecklare till Betalkontroll!
Clevry Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om företaget Payified AB är ett snabbväxande fintech-företag som med sin innovativa mjukvara, Betalkontroll, hjälper företag och organisationer att säkerställa säkra och korrekta betalningar. Bland Betalkontrolls kunder finns välkända aktörer som Region Stockholm, Ahlsell, Securitas, Tele2 samt över hundra kommuner, regioner och kommunala bolag. Nu söker vi en engagerad person med ett stort intresse för innovativ mjukvaruutveckling som vill bli en del av Betalkontrolls växande team! Här erbjuds du en trygg anställning, stimulerande arbetsuppgifter och möjligheten att utveckla nya kunskaper och erfarenheter. För rätt person finns även stora möjligheter att växa inom företaget. Din roll Som Fullstack Developer hos Betalkontroll kommer du att utveckla nya funktioner och tjänster för deras SaaS-plattform. Du kommer att arbeta både självständigt och nära teamet för att bidra till optimering, innovation och skalbarhet. Här ges du möjlighet att påverka arbetssätt och tekniska val i en växande organisation. Huvudsakliga arbetsuppgifter Utveckla och implementera funktionalitet i Betalkontrolls plattform med fokus på front-end och back-end Utveckla och implementera högkvalitativa mjukvarulösningar Optimera och effektivisera olika typer av bakomliggande komponenter Tillsammans med teamet säkerställa leverans av skalbar och effektiv kod Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har minst tre års erfarenhet av en liknande roll, helst inom en dynamisk arbetsmiljö som kräver självständighet och förmåga att driva projekt framåt. Du har stark kommunikationsförmåga och är van vid att samarbeta i team. Vidare har du erfarenhet av att utveckla nya funktioner och applikationer, samt god kunskap inom Angular, .NET, SQL och JavaScript. För rollen krävs också att du behärskar engelska väl och kan kommunicera på svenska. Meriterande Erfarenhet av att bygga GraphQL API:er Bakgrund inom utveckling av SaaS-tjänster I denna rekryteringsprocess blir du direktanställd av Betalkontroll, medan vi på Clevry ansvarar för rekryteringsprocessen. Kontoret är centralt beläget i Gamla stan, men det finns också goda möjligheter att arbeta på distans. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Betalkontroll med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected] eller [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Enhetschefer till Aleris Basal hemsjukvård i Innerstaden
Aleris Sjukvård AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

Aleris Basal hemsjukvård växer och just nu söker vi två engagerade enhetschefer som vill vara med och driva och utveckla vår verksamhet. Är du utbildad sjuksköterska eller distriktssköterska, har gedigen chefserfarenhet och ett intresse för att utveckla hälso- och sjukvårdsverksamheter? Då kan det vara dig vi letar efter! Om oss Vi erbjuder dig en arbetsplats med ett sunt arbetsklimat och genom våra värderingar: ansvarsfullt, enkelt och innovativt skapar vi en trivsam arbetsmiljö med kompetenta och erfarna kollegor. Hos oss får du möjlighet att bidra till att skapa en personcentrerad vård för våra patienter. Aleris utför basal hemsjukvård i fem av åtta områden inom Region Stockholm och du kommer att tillhöra område Innerstaden. Vi utför basala hälso- och sjukvårdsinsatser i patientens hemmiljö kväll, natt och helg på uppdrag av Region Stockholm och privata vårdgivare. Rollen På enhet Innerstaden består den lokala ledningen idag av en biträdande verksamhetschef, en enhetschef för jourverksamheten samt en enhetschef för nattverksamheten. Du kommer tillsammans med din chefskollega att jobba mot jourverksamheten och ha det övergripande ansvaret för en medarbetargrupp som består av undersköterskor och sjuksköterskor som gör hemsjukvårdsbesök. Du rapporterar till biträdande verksamhetschef och har ansvar för det dagliga arbetet såsom budget- och resultatansvar, personal- och bemanning, kvalitetsarbete samt en nära samverkan med husläkarmottagningar, vårdgrannar mm. Din arbetsplats är i våra trevliga lokaler på Sabbatsbergs Sjukhus och du har som enhetschef en viktig roll i att leda, motivera och utveckla verksamheten tillsammans med dina medarbetare. För att lyckas med uppdraget arbetar du i nära samarbete med våra samordnande sjuksköterskor, koordinatorer, bemanningsadministratörer och rekryterare för att tillsammans skapa rätt förutsättningar för våra kliniska medarbetare i deras arbete ute hos patient. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss inom hemsjukvården erbjuder vi dig även: En väl genomtänkt introduktion med uppföljning Chefs- och ledarskapsprogram En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Vår verksamhet präglas av ett systematiskt förbättringsarbete, ett nära ledarskap och ett starkt medarbetarskap för att gemensamt nå våra mål för vårt verksamhetsområde. Vi ger dig som chef förutsättningar för att utvecklas i ditt ledarskap, ta ansvar och anta utmaningar. Ett kontinuerligt arbete med kompetensutveckling och kvalitetsarbete gör att vi ständigt arbetar för att höja kvaliteten på vården, utveckla våra medarbetare och vårt arbetssätt. Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska eller distriktssjuksköterska Är en erfaren och trygg ledare med flera års chefserfarenhet. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har god dator- och systemvana Meriterande är om du har lett verksamheter i förändring och/eller har erfarenhet från hemsjukvård Du en person som har lätt att kommunicera och en förmåga att skapa en öppen och tillitsfull arbetsmiljö där medarbetare känner sig sedda och hörda. Du är trygg i din chefsroll och du drivs av att motivera ditt team och skapa en arbetsmiljö där medarbetaren känner sig värdefull och uppskattad. Vidare är du organiserad och har en god förmåga att planera och strukturera arbetet på ett sätt som säkerställer en effektiv och patientsäker sjukvård. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig efter förändrade förutsättningar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning, som inleds med 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi ser fram emot din ansökan! Urvalet kommer att ske löpande och vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Interimschef till Aleris Basal hemsjukvård
Aleris Sjukvård AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

Aleris Basal hemsjukvård växer - Nu söker vi två interimschefer med lång chefserfarenhet gärna med bred erfarenhet av flera verksamhetsuppdrag inom hälso- och sjukvård. Trivs du i en dynamisk miljö där du får möjlighet att vara med och driva och utveckla verksamheter? Då kan du vara vår nya kollega! Om oss Vi erbjuder dig en arbetsplats med ett sunt arbetsklimat och genom våra värderingar: ansvarsfullt, enkelt och innovativt skapar vi en trivsam arbetsmiljö tillsammans med kompetenta och erfarna kollegor. Hos oss får du möjlighet att bidra till en person-centrerad vård för våra patienter. Aleris utför basal hemsjukvård i fem verksamhetsområden kvällar, nätter och helger på uppdrag av Region Stockholm. Uppdraget Som interimschef arbetar du på tidsbegränsade uppdrag med specifik målbeskrivning. Uppdragen kan inkludera: Övertagande, uppstart eller avveckling av verksamhet. Ledarskap under chefsvakanser i väntan på nyrekrytering. Projektledning och utvecklingsarbete inom verksamheterna. Du har ett övergripande ansvar för affärs-, budget- och personal vid dina chefsuppdrag. Du rapporterar till verksamhetschef och arbetar strategiskt för att utveckla och stärka hela organisationen. Uppdraget är brett och innefattar ansvar för att skapa en hållbar organisation med tydlig struktur och en sund kultur. I nära samarbete med ledning och dina medarbetare verkar du för en stabil och välfungerande verksamhet med fokus på kvalitet och patientsäkerhet. Vårt erbjudande Som medarbetare får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig i ditt arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Inom Aleris basal hemsjukvård erbjuds du en spännande och dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och utvecklas i din roll. Hos oss får du: Introduktion och stöd i ditt uppdrag Tillgång till chefs- och ledarskapsutbildning Ett närvarande och engagerat ledarskap En arbetsplats där nytänkande och förbättringsarbete uppmuntras Om dig Vi söker dig som: Har en akademisk utbildning gärna inom hälso- och sjukvårdssektorn Har en gedigen ledarerfarenhet gärna inom privat hälso- och sjukvårdssektor Meriterande är om du har ledarerfarenhet från uppdrag inom hemsjukvård Meriterande är erfarenhet av att ha drivit förändrings- och utvecklingsarbete Vi tror att du har förmåga att snabbt sätta dig in i nya uppdrag och trivs med att leda olika verksamheter. För att trivas med uppdraget behöver du vara lösningsorienterad, strukturerad och initiativtagande och drivs av resultatutveckling. Du har lätt för att kommunicera och god förmåga att skapa en öppen och tillitsfull arbetsmiljö där medarbetare känner sig sedda och hörda. Du är trygg i din chefsroll och drivs av att motivera ditt team och att skapa en arbetsmiljö där medarbetaren känner sig värdefull och uppskattad. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning, som inleds med 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi ser fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

14 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Öppet Hus för undersköterskor på Aleris Basal hemsjukvård i Täby
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Är du undersköterska och nyfiken på Aleris Basal hemsjukvård? Kom på vårt öppet hus! Torsdagen den 6 mars kl. 17.00–19.00 öppnar vi dörrarna till Aleris Basal Hemsjukvård i Täby och vi vill träffa just dig! Är du utbildad undersköterska med skyddad yrkestitel? Då är du varmt välkommen till oss för att få träffa vårt härliga team och få en inblick i hur vi arbetar för att göra skillnad i våra patienters vardag. Inom Basal hemsjukvård utför vi hemsjukvårdsbesök och arbetspassen är förlagda till kvällar, nätter och helger. Just nu söker vi sommarpersonal, fast personal på deltid och timanställda. Vill du bli en del av vårt team? Under kvällen finns möjlighet att träffa rekryterare och chefer för en första intervju, ett perfekt tillfälle att få svar på dina frågor och känna efter om vi är rätt arbetsplats för dig. Under kvällen bjuder vi självklart på dryck och tilltugg och ser fram emot en trevlig kväll tillsammans! Plats: Fogdevägen 4A i Täby (högst upp i byggnaden, ingång på baksidan av samma hus som Mio vid E18) Datum & tid: Torsdagen den 6 mars kl. 17.00–19.00 För rollen som undersköterska hos oss krävs: Skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Giltigt B-körkort Registrera gärna ditt CV i förväg för en smidigare process. Vi ser fram emot att träffa dig, varmt välkommen!

14 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025