Är du en analytisk och strukturerad ekonom med erfarenhet av att arbeta i komplexa projekt? Vill du arbeta i en expansiv och samhällsnyttig verksamhet med delar som analys, prognos och ekonomisk uppföljning? Då kan detta konsultuppdrag vara för dig! Var? Stockholm När? Slutet av mars Anställningsform? Konsultuppdrag Om rollen Som Ekonomikonsult kommer du att vara en viktig del av ekonomiteamet och arbeta nära projektledare för att säkerställa ekonomisk styrning, analys och uppföljning av stora projekt med varierande komplexitet. Du kommer att bidra till att skapa struktur och transparens i ekonomiska processer samt ge stöd i prognos- och budgetarbete. Du ansvarar även för att kvalitetssäkra ekonomiska rapporteringar och underlag. Resor inom Sverige kan förekomma. Hybridarbete är möjligt på uppemot 50%. Vi söker dig som har 5-9 års erfarenhet av ekonomistyrning och analys Erfarenhet från stora, komplexa projekt Förmåga att arbeta självständigt och leda ekonomiska processer Erfarenhet av prognosarbete och budgetering God kommunikationsförmåga och vana vid att presentera ekonomisk information för olika intressenter Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Vi söker en erfaren CNC-programmerare som är redo att ta nästa kliv in i en central och ansvarsfull roll som Teknisk specialist. Vi söker dig som vill vara med och driva utveckling som en del av en spännande resa i en växande industrikoncern. Matenco AB är en etablerad legotillverkare av detaljer inom huvudsakligen rostfritt material. Bolaget har en specialisering på tillverkning av skräddarsydda och komplexa produkter med hög precision. Som en ledande aktör i branschen levererar Matenco produkter till olika branscher över hela världen där tre stora kundsegment är pump- och vattenlösningar, medicinteknik och energiindustrin. Vi använder oss utav GibbsCAM för programmering av våra maskiner samt FANUC som vårt styrsystem. Som kommunikationslösning mellan program och maskin använder vi oss av Cimco. Matenco Group befinner sig i en utvecklingsresa med fokus på innovativa lösningar genom toppmodern teknik. Bolaget finns i moderna lokaler och arbetar aktivt med att automatisera maskinparken, effektivisera arbetsprocesser och driva teknisk utveckling. För att ta bolaget till nästa nivå söker vi nu en erfaren CNC-programmerare som utvecklas vill tillsammans med oss. Rollen som Teknisk specialist Du kommer att spela en central roll i företaget och resan framåt. Ditt arbete kommer vara varierande där du kommer få ta ett stort tekniskt ansvar för vår produktion och dess utveckling. Du kommer arbeta med: Programmering – CAD och CAM Ansvara för CAD-programmeringen och räkna på körtiden av nya detaljer som ska gå in i produktion Säkerställa en kvalitativ övergång in i produktion för nya detaljer genom CAM-programmering och riggning av avancerade jobb Verksamhetsutveckling och effektivisering Driva initiativ som leder till högre kvalitet, kortare körtider och lägre verktygskostnader exempelvis genom val av verktyg eller nya arbetsrutiner Vara delaktig i strategiska beslut rörande maskininvesteringar och produktionsutveckling Teknisk arbetsledning Assistera och utbilda medarbetare i ritningsläsning, maskinprogrammering och riggning av maskiner Kvalitetssäkra dina kollegors arbete i produktionen Om dig: Du har gedigen erfarenhet av CNC-programmering och har arbetat med antingen svarvar eller fräsmaskiner. Vi tror du är en ansvarstagande problemlösare som trivs med tekniska utmaningar. För att lyckas i rollen bör du uppskatta att utveckla processer, arbetssätt och medarbetare. Du förväntas komma med egna idéer och vågar ifrågasätta tidigare antaganden och metoder för att höja vår verksamhet ytterligare. Du har en pedagogisk och prestigelös inställning, och delar gärna med dig av dina kunskaper till kollegor. Arbetsplatsen är belägen i vår ljusa och moderna produktionslokal på Jordbrotorpsvägen 2 i Jordbro i nära anslutning till pendeltåg. Bolaget består idag av cirka 20 kompetenta och motiverade medarbetare som delar ambition att skapa innovativa och hållbara lösningar för framtiden. Gemensamt för alla är att vi tycker om att hjälpa och jobba nära varandra. Matenco AB är en del av Matenco Group Matenco Group är en industrikoncern i framfart som satsar på strategiska förvärv av små och medelstora bolag inom tillverknings- och verkstadsindustrin. Vi tror på att arbetet vi gör leder till att svensk industri fortsättningsvis står sig starkt på den internationella scenen. I och med det nära samarbete som bedrivs mellan koncernens olika bolag finns det stora möjligheter för dig som vill utvecklas och utmanas. Ansökan: Du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 28 februari 2025. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vi ser framemot din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta Daniel Österberg; [email protected]
Är du vår nästa Javautvecklare? Har ett stort intresse för Javautveckling och söker en roll i ett företag där gemenskap och generositet står i centrum? Då kan du vara den vi letar efter! På SysPartner erbjuder vi en utmanande och dynamisk roll som Javautvecklare, där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna och delta i spännande projekt hos våra kunder, som varierar från medelstora till stora företag. Om rollen som Javautvecklare Som Javautvecklare på SysPartner kommer du att ha en central roll i våra utvecklingsprojekt. Ditt arbete kommer att innefatta utveckling av Java-applikationer och -system, samt nära samarbete med kunder för att förstå deras behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Kvalifikationer Högskole- eller Civilingenjörsexamen inom relevant område Minst 9 års erfarenhet av Java-utveckling Gedigen kunskap i Java och relaterade teknologier som Spring och Hibernate Erfarenhet av arbete med databaser och SQL Erfarenhet av API-utveckling och integration Befattningen kan komma att kräva att du genomgår och godkänns enligt vid var tids gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där krav finns på säkerhetsklassinplacering, kan i förekommande fall, medföras krav på visst medborgarskap. Meriterande erfarenhet Erfarenhet av molntjänster som AWS eller Azure Kunskap i kontinuerlig integration och leverans (CI/CD) Erfarenhet av Docker och Kubernetes för containerbaserad utveckling och orkestrering Kunskap om webbaserad utveckling och moderna ramverk som Angular eller React är ett plus. Din Profil Du har ett brinnande intresse för kodning och teknik. Du är initiativrik, en lagspelare och bidrar med positiv energi till teamet. Du trivs med nya utmaningar och har en analytisk förmåga samt systematiskt arbetssätt. Du har också förmåga att arbeta såväl självständigt som i team. Vilka är SysPartner? SysPartner, grundat i Linköping 2005 och med kontor i Stockholm, Västerås och Luleå, är experter inom systemutveckling och IT-infrastruktur. Vi förenar en familjär företagskultur med spännande och utmanande uppdrag hos våra kunder, och lägger stor vikt vid varje medarbetares personliga bidrag och delaktighet. Vi värdesätter det lilla företagets familjära känsla, samtidigt som vi ger våra konsulter möjlighet att arbeta i större projekt hos våra kunder. Hos oss är personliga egenskaper och bidrag till företagskulturen av stor betydelse. Vi uppmuntrar att ta med personliga intressen till arbetet och erbjuder generösa personalförmåner samt en mängd sociala aktiviteter. Intresserad? Om du känner att denna roll passar dig, skicka in din ansökan redan idag, via vårt rekryteringssystem. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och tillsammans fortsätta vår framgångsresa!
SysPartner erbjuder konsultation inom infrastruktur och systemutveckling samt hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. Vi strävar efter att vara det lilla familjära företaget samtidigt som våra konsulter ofta får chansen att arbeta i en större organisation med spännande tekniska lösningar hos våra kunder. I rollen som konsult på SysPartner erbjuds du konsultuppdrag där du ges du möjlighet till snabb utveckling och chans att höja din kompetens inom relevanta områden. Vi jobbar framförallt med längre uppdrag och våra kunder är oftast medelstora och stora bolag med spännande miljöer i teknisk framkant. Som Systemadministratör kommer du leverera klient- och servertjänster och vara en del i drift- och supportteamet hos vår kund. Vem är du? För att passa i rollen som Systemadministratör tror vi att du har arbetat minst åtta år inom området. Vi ser helst att du har relevant utbildning. Rollen kräver att du har goda kunskaper i: Avancerad felsökning av klient, server och nätverk Deployment och administration av servrar (uppsättning/installation och drift, on prem) Planering och produktionssättningar av nya system Automation och scriptning Migreringar PowerShell Djupa kunskaper i Active Directory Ansible eller likvärdigt automationsverktyg Om du har specialistkompetens inom något eller några av följande områden är det meriterande: Migreringar och plattformsuppgraderingar Virtualiseringsplattformar på OS och applikationsnivå Sql och Exchange VWware Horizon Azure, Office365 och andra molnplattformar Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Befattningen kommer kräva att du genomgår och godkänns enligt vid var tids gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där krav finns på säkerhetsklassinplacering, kan i förekommande fall, medföras krav på visst medborgarskap. I och med säkerhetsklassningen är tjänsten placerad 100% på plats hos vår kund i deras lokaler. Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och gillar att arbeta med den senaste tekniken och hänga med i branschens utveckling. I rollen som konsult är du vårt ansikte utåt vilket kräver ett gott kundbemötande och en professionell attityd. Vi jobbar enligt mottot att SysPartners konsulter är trevliga proffs som gör det lilla extra för kunden. Vi söker därför en ödmjuk och ärlig person som visar intresse och nyfikenhet inför uppgiften. Det omväxlande arbetet som konsult ställer stora krav på din vilja och förmåga att anpassa dig och lära dig nya saker. Vilka är vi? SysPartner levererar tjänster inom infrastruktur samt systemutveckling. Vårt fokus ligger på konsultverksamhet men vi har även hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. SysPartner har funnits sedan 2005 och har kontor i Linköping, Västerås, Stockholm och Luleå. SysPartner erbjuder dig som anställd en rad förmåner, bland annat möjlighet till personalbil, friskvårdsbidrag, en personlig hårdvarubudget, föräldralön, sjukvårdsförsäkring, sjukförsäkring, tjänstepension, vidareutbildning, samt en rad sociala aktiviteter varje år där vi träffas och har roligt tillsammans. Låter det spännande? Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem!
Tillsammans med 14 andra nordeuropeiska IT-företag har vi bildat itm8, ett nytt powerhouse inom digital transformation. Vi söker nu dig som vill vara med på resan och som trivs i situationer där alla svar inte redan är givna, men du kommer att ta dig an att finna dem tillsammans med ambitiösa och drivna kollegor. Nu söker vi en vikarie till vårt team fram till 2025-08-30. Jobbet innebär en stor del löpande order och inköpsadministration. Vad innebär det då? Det kan handla om att hjälpa våra säljare med orderregistrering, inköp, leveransplanering, uppföljning av leveranser samt att vara delaktig i större utbytesprojekt av arbetsplatser. Initialt som koordinator med stöd av projektledare men i förlängningen även att genomföra och projektleda egna projekt. Du kommer tillhöra en grupp med lång och gedigen erfarenhet av orderadministration, men även pre-sale specialister inom licens, print och datacenter för att på så sätt med gemensamma krafter hjälpa våra kunder med en effektiv och träffsäker leverans. Hjälpsamhet ses som något självklart och vi förutsätter att du trivs i en miljö där egna initiativ och beslut uppmuntras. Du kommer skapa faktureringsunderlag, uppdatera prislistor samt planera och bevaka leveranser. Avvikelsehantering och återrapportering är även en del av arbetet. Vid utrullningsprojekt kommer du vara delaktig under hela projektet, från planeringsstadiet med behovsinventering, tillvägagångssätt och framtagande av utrullningsplan och instruktioner. Till genomförande med leverans, installation, avvikelser, återtag och överlämning till löpande förvaltning. Till detta följer ad hoc arbete inom orderteamet, vi hjälps åt. I denna roll förväntar vi oss att merparten av arbetet sker från kontoret, på dagtid. Men med det sagt, så finns där en hög grad av flexibilitet för att ditt livspussel ska gå ihop. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet av order och inköp, gärna inom IT branschen Tidigare erfarenhet av Dynamics NAV Förståelse av order, lager och fakturering Creating the Difference - today, tomorrow, together itm8 är en av de ledande nordiska aktörerna inom specialistconsulting och managerade IT-tjänster för privata företag och den offentliga sektorn. Itm8 består idag av 14 företag som i en stor fusion under 2023 bildade ett powerhouse med över 1800 specialister. Tillsammans säkerställer vi de bästa tjänsterna för att bli Nordens ledande digitala transformationspartner inom Cloud, Infrastructure & Security, Digital Transformation och Application Services. itm8 finns representerat på 26 platser i Danmark, Sverige, Filippinerna samt Tjeckien. Läs gärna mer om vår story, kultur och våra erbjudanden på www.itm8.se. Du är också varmt välkommen att lära känna oss mer på Instagram @itm8inside. Redo att utmana(s) med itm8? Varmt välkommen att ansöka till tjänsten nedan. Om du inte är redo att ansöka än och har frågor, skriv till oss i meddelanderutan nedan så följer vi upp med dig. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kontaktar kandidater löpande så vi rekommenderar att du ansöker till tjänsten så snart du kan. På itm8 är vi övertygade om att mångfald berikar oss och driver innovation framåt. Vi välkomnar därför sökanden av alla kön, bakgrunder och livserfarenheter. Hos oss hittar du en arbetsgivare som värdesätter och uppmuntrar unika perspektiv och idéer. Oavsett vem du är eller varifrån du kommer, om du delar vår passion för teknik och kundrelationer, vill vi höra från dig. Vi ser fram emot din ansökan och chansen att möjligen välkomna dig till vårt team!
Om Nova Psykiatri Nova Psykiatri är ett nystartat och snabbväxande företag grundat av psykologer, med målet att ha både Sveriges nöjdaste patienter och medarbetare. Vi har huvudkontor i Stockholm men även mottagningar i andra städer. Om rollen Vi söker nu legitimerade psykologer för att stärka vårt team i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi har även annons ute för PTP-Psykolog, som du kan hitta här. Primära arbetsuppgifterna: Utföra neuropsykiatriska utredningar av både vuxna och barn, med primär frågeställning ADHD och/eller Autism. Arbetet sker främst i eller i närheten av den stad där du är baserad, men kan även ske på orter längre bort. Du bör alltså vara bekväm med visst resande i tjänsten. Delar av utredningarna kan ske digitalt, men utförs primärt fysiskt tillsammans med patienten. Utöver utredningar kan det bli aktuellt att en del av arbetet sker med andra arbetsuppgifter. Dessa uppgifter kommer dock tas fram i samråd med dig, för att vara någonting som du tycker är roligt och givande. Exempel på vad övriga arbetsuppgifter kan vara: Handledning av PTP-Psykologer eller Psykologpraktikanter. Bidra i att förbättra företagets processer. Delta i arbete i andra delar av verksamheten, exempelvis i marknadsföring, rekrytering mm. Hålla internutbildningar. Utveckla behandlingsprogram för patienterna efter genomförd utredning. Vem vi söker Leg. Psykolog. Erfarenhet av utredningar sedan tidigare är meriterande men inget krav. Vi letar efter dig som är intresserad av att kombinera effektivitet, kvalitet och patientnöjdhet i ditt arbete. Du är även social och driven, gillar att utvecklas och öppen för förändringar. Du ser patienten som någon vars förväntningar du alltid vill försöka överträffa, och du vill hela tiden förbättras. Vi letar främst efter rätt person snarare än rätt erfarenhet. Så länge du är psykolog så uppmuntrar vi dig att söka även om du inte har erfarenhet av arbetsuppgifterna. Vad vi erbjuder Möjlighet att få vara med tidigt på en spännande företagsresa mot att ha Sveriges nöjdaste patienter och anställda. Stor grad av frihet och eget ansvar, med så lite interna möten som möjligt. Flexibla arbetstider. Möjlighet att lägga upp arbetsveckorna på ett sätt som passar dig. Hybrid: Arbeta delar av arbetet hemifrån om du vill. Support i rollen av psykologassistenter som hjälper dig med mycket av det administrativa i arbetet, så att du kan fokusera så mycket som möjligt på arbetet med patienterna. Var med och påverka och förbättra verksamheten om du vill. Förbättringsidéer uppmuntras starkt. Konkurrenskraftig lön samt framtida möjligheter till bonus. Tjänstepension. Friskvårdsbidrag: 5000 SEK per år. 5 veckors semester, med 1 extra semesterdag för varje år du är kvar på företaget. Användarvänlig teknik: Nova erbjuder Macbook till alla anställda, samt ipads för all testning. Utöver det får du bl.a. skärm, hörlurar och kamera för hemarbete, samt nya och användarvänliga system att arbeta i. Möjligheter till vidareutbildningar såväl internt som externt. Sociala aktiviteter tillsammans såsom AWs, fester och events tillsammans med kollegor. Plats: Stockholm Anställningsform: Heltid Hur går processen till? Ansökan: Fyll i dina kontaktuppgifter, ladda upp ditt cv och svara på ett par flervalsfrågor (Personligt brev behövs ej). Har du ditt cv färdigt bör det inte ta mer än ett par minuter. Tester: Som nästa steg i rekryteringsprocessen kommer du att genomföra två psykometriska tester, som tar 20-30 minuter styck att genomföra.Dessa hjälper oss att objektivt och rättvist bedöma alla kandidater. Intervju: Går du vidare bokar vi in 1–2st intervjuer. Intervjuerna är till dels för att lära känna dig, men även för att du ska kunna ställa frågor om oss och tjänsten, för att se om det känns som en match för oss båda. Intervjuerna kan antingen ske på vårt kontor i Stockholm eller digitalt, du väljer själv. På Nova värderar vi rätt person och att vi har blandade erfarenheter och kunskaper. Sök därför gärna om du är intresserad, även om du inte tror dig ha rätt erfarenheter.
Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Norrtälje! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Vi söker nu kvinnliga assistenter 25+ till en driven kvinna i 40-årsåldern som bor i centrala Norrtälje. Just nu söker vi heltid, deltid och vid behov under sommaren med chans för förlängning. Vem är du? Du är en ärlig och pålitlig person som genuint tycker om att arbeta och du äger förmågan att kunna skapa en harmonisk atmosfär omkring dig. Du bör ha stor empati, ha tålamod samt kunna sätta dig in i en annan människas situation och vara mycket lyhörd. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller har annan erfarenhet som kan vara likvärdig. Som person har du en god social förmåga, ser till hela kundens behov, är noggrann och ansvarstagande samt har ett gott bemötande. Endast kvinnliga sökande efter önskemål från kund. Du bör inte vara pälsdjursallergiker eller vara hundrädd. Du får inte vara rökare Det enda kravet är att du ska ha tagit minst 3st vaccinationsdoser mot covid-19 B-körkort är meriterande Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Heltid, Deltid och extra vid behov. Arbetstid: Dag, kväll/natt och helger samt ca 4h väntetid under nätterna Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Man ska beställa utdrag från Belastningsregistret och ta med det oöppnat till oss på Vår Omtanke. Det kan du göra via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Om Nova Psykiatri Nova Psykiatri är ett nystartat och snabbväxande företag grundat av psykologer, med målet att ha både Sveriges nöjdaste patienter och medarbetare. Vi har huvudkontor i Stockholm men även mottagningar i andra städer. Om rollen Vi söker nu PTP-psykologer till vårt huvudkontor i Stockholm som vill vara med oss på en spännande tillväxtresa tillsammans med andra psykologer. Vi hoppas kunna erbjuda dig Sveriges bästa och roligaste PTP-tjänst. Primära arbetsuppgifterna: Individinriktat arbete (minst 50%) Utföra neuropsykiatriska utredningar av både vuxna och barn, med primär frågeställning ADHD och/eller Autism. Uppföljande behandling och rådgivning åt samma patientgrupp. Övrigt psykologarbete (minst 25%) Bidra med metod och verksamhetsutveckling, där det finns många sätt att bidra till en bättre process och verksamhet. Gör interna och externa insatser genom att hålla utbildningar. Göra gruppinsatser Ta fram nya behandlingsprogram och koncept Visst resande ingår i tjänsten. Delar av patientarbetet kan ske digitalt, men utförs primärt fysiskt tillsammans med patienten. Vem vi söker PTP-psykolog som har möjlighet att börja arbeta någon gång i perioden juni-augusti. Vi letar efter dig som är intresserad av att kombinera effektivitet, kvalitet och patientnöjdhet i ditt arbete. Du är social och driven, gillar att utvecklas och är öppen för förändringar. Du ser patienten som någon vars förväntningar du alltid vill försöka överträffa, och du vill hela tiden förbättras. Vad vi erbjuder Möjlighet att få vara med tidigt på en spännande företagsresa mot att ha Sveriges nöjdaste patienter och anställda. Stor grad av frihet och eget ansvar, med så lite interna möten som möjligt. Regelbunden handledning av duktiga och erfarna psykologer. Flexibla arbetstider. Möjlighet att lägga upp arbetsveckorna på ett sätt som passar dig. Hybrid: Arbeta delar av arbetet hemifrån om du vill. Support i rollen av psykologassistenter som hjälper dig med delar av det administrativa arbetet, så att du kan fokusera så mycket som möjligt på arbetet med patienterna. Var med och påverka och förbättra verksamheten om du vill. Förbättringsidéer uppmuntras starkt. Konkurrenskraftig lön. Tjänstepension. Friskvårdsbidrag: 5000 SEK per år. 5 veckors semester, med 1 extra semesterdag för varje år du är kvar på företaget. Användarvänlig teknik: Nova erbjuder Macbook till alla anställda, samt ipads för all testning. Utöver det får du bl.a. skärm, hörlurar och kamera för hemarbete, samt nya och användarvänliga system att arbeta i. Möjligheter till vidareutbildningar såväl internt som externt. Sociala aktiviteter tillsammans såsom AWs, fester och events tillsammans med kollegor. Plats: Stockholm Anställningsform: Heltid Hur går processen till? Ansökan: Fyll i dina kontaktuppgifter, ladda upp ditt cv och svara på ett par flervalsfrågor (Personligt brev behövs ej). Har du ditt cv färdigt bör det inte ta mer än ett par minuter. Tester: Som nästa steg i rekryteringsprocessen kommer du att genomföra två psykometriska tester, som tar 20-30 minuter styck att genomföra. Dessa hjälper oss att objektivt och rättvist bedöma alla kandidater. Intervju: Går du vidare bokar vi in 1–2st intervjuer. Intervjuerna är till dels för att lära känna dig, men även för att du ska kunna ställa frågor om oss och tjänsten, för att se om det känns som en match för oss båda. Intervjuerna kan antingen ske på vårt kontor i Stockholm eller digitalt, du väljer själv. På Nova värderar vi rätt person och att vi har blandade erfarenheter och kunskaper. Sök därför gärna om du är intresserad, även om du inte tror dig ha rätt erfarenheter.
Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flertalet personer åt vår kund i Saltsjö-Boo. Om jobbet: Du kommer att arbeta på ett fabriksbageri, vilket innebär att du både kommer att hjälpa till i produktionen men även i paketeringen. Behovet från vår kund varierar, så vi är både intresserade av personer som vill jobba heltid men även deltid. Fördel om du bor i närheten eller har tillgång till bil, då det kan vara svårt att ta sig fram kommunalt till 06.00. Anställning utan krav på erfarenhet, vi ser enbart att du har följande personliga egenskaper. Profil: • Du har en god förmåga att ta egna initiativ • Du har inga problem med ett enformigt/monotont arbete • Du är flexibel och kan hoppa in med kort varsel • Du är stresstålig • Du är noggrann och tar jobbet på största allvar Plats: Saltsjö-Boo Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: 06.00-14,45 samt 13.30-22.15 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!
Vill du bli en del av Rapide-familjen och påbörja din karriär inom skönhet? Vi söker just nu två Assistant Brow Bar Manager till två av våra salonger i Stockholm. Ingen erfarenhet krävs sedan tidigare bara att du har ett stort intresse för skönhet, utveckling och service. Rapide Brow and Lash Bar är den ledande skönhetskedjan med 20 barer runt om i Sverige och 1 i Danmark. Vi specialiserar oss på trådning och vår passion är att framhäva ögonen med unika produkter och behandlingar. Nyckelord för dig vi letar efter: Professionell, driven, nyfiken, flexibel och ansvarstagande. Vi söker dig som: · Brinner för skönhet · Är stresstålig · Är en lagspelare · Vill göra karriär · Brinner för utmaningar · Älskar kundmöten Vi utbildar alla våra anställda inom våra behandlingar och produkter och service. Rapide Academy är en grundutbildning på 4 dagar som hålls på servicekontoret i Stockholm och stylisterna utbildas utav vår Education Manager. Vi erbjuder dig: · Utbildning i våra behandlingar samt vårat koncept och produkter · En fantastisk arbetsplats · Utveckling · Ett yrke i världens mest växande bransch · Chans till att klättra inom bolaget Arbetsuppgifterna innefattar: Att utföra frans-och brynbehandlingar som vi erbjuder, försäljning utav Rapide Cosmetic och följa de hygienregler, strukturer och policys som Rapide står för. Här får du chansen att arbeta kreativt med händerna och skapa bryn och fransar i världsklass samtidigt som du jobbar med försäljning av Rapide Cosmetics. Du är även Brow Bar Managerns högra hand, med insikt i budget, coachning av personal etc. Tjänsten är 75% och en provanställning på 6 månader som löper vidare till en tillsvidareanställning om inget annat sägs inom de 6 månaderna. Är du den vi söker? – Sök redan idag! Rekrytering sker löpande. Varma hälsningar, Stephanie Wedholm & Philippa Ottenfalk
Välj ett jobb för att visa detaljer