Din rollI din roll som elevassistent är du med och skapar en trygg grund för våra elever som har behov av extraordinärt stöd samt speciellt utformad pedagogik och social träning. Tillsammans med läraren planerar och strukturerar ni skoldagen utifrån skräddarsydd pedagogik som ger förutsägbarhet och trygghet. Du finns med som stöd vid elevernas sida under hela skoldagen, på lektioner och under raster. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera eleverna till att utveckla sina förmågor och skapa möjligheter för lärande.Om Mellansjö skolaMellansjö skola är en resursskola som riktar sig till elever inom autismspektrumet och med tilläggsdiagnoser. Eleverna erbjuds en strukturerad skoldag utifrån skräddarsydd pedagogisk planering som ger förutsägbarhet och trygghet. Vi tar emot elever från årskurs 1–9. Hos oss hittar du härliga kollegor i en stark gemenskap. Vi jobbar tillsammans i sammansvetsade team med specialpedagogiska utmaningar. På Mellansjö skola vill vi öka elevens möjlighet till god kunskapsinhämtning genom att anpassa lärandet till eleven. Titta gärna på Mellansjö skolas Instagram:https://www.instagram.com/nyti... Din erfarenhet och kunskapVi gissar att du som söker dig till oss: • har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor • är ansvarskännande och har en personlig mognad • trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor Du har lägst gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller barnomsorg/ barn och fritid, fritidsledare/fritidspedagog alt. annat som bedöms likvärdig. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med målgruppen. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. ÖvrigtAnställningsform: vikariat 75% med god chans till förlängning. Lön: vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: 2025-03-03 till 2025-04-30 Sista ansökningsdag: 2025-02-17, ansökningarna hanteras löpande. Facklig kontakt: Kommunal tfn 010-442 90 32 AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Bli en Mellansjöare!” nedan. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Om tjänsten Cellcolabs utökar nu sitt produktionsteam med ytterligare en GMP-ingenjör! De söker dig som är driven, noggrann och har passion för industriell produktion. I denna roll kommer du att bli en central del av teamet som arbetar med tillverkningen av Cellcolabs högkvalitativa mesenkymala stromaceller (MSCs). Dessa celler, som produceras enligt strikta GMP-standarder, används för forskning inom pre-kliniska och kliniska prövningar och har visat lovande resultat i behandling av kroniska sjukdomar som Alzheimer, Parkinson och reumatism. Cellcolabs fokuserar på att skala upp produktionen för att möta den globala efterfrågan och göra avancerad stamcellsforskning tillgänglig för fler. I denna tjänst kommer du att specialisera dig på GMP-produktion och arbeta i Cellcolabs kvalificerade och validerade anläggning. Du kommer att spela en viktig roll i företagets uppdrag att minska kostnaderna för stamcellsterapier genom effektiv storskalig produktion. Cellcolabs vision är att tillhandahålla högkvalitativa, GMP-kompatibla celler till en global marknad och på så sätt bidra till nästa stora biotekniska genombrott. Här blir du en del av ett snabbväxande och kvalificerat team där varje medarbetare bidrar till Cellcolabs vision om framtidens sjukvård. Detta är en perfekt roll för dig som vill utvecklas inom produktion och är redo att göra en skillnad i ett företag som ständigt växer och utvecklas! Detta är en direktanställning till Cellcolabs, där vi på Wrknest sköter rekryteringsprocessen. Dina framtida arbetsuppgifter Som GMP-ingenjör kommer du att ingå i produktionsteamet och arbeta operativt med utveckling och produktion av cellterapiprodukter. Eftersom både anläggningen och produktionen är nya, kommer du att vara med och etablera rutiner, skapa dokumentation och överföra metoder till den nya produktionsmiljön.Du kommer bland annat att: Tillverka avancerade cellterapiprodukter enligt GMP-standarder (B-klass). Delta i omgivningshygienprovtagning av produktionslokalerna. Medverka i dokumenthantering samt arbete med kvalificering och validering enligt GMP. Hantera förråd och materialflöden. Analysera och utvärdera resultat och data. Vi söker dig som har Högskole- eller universitetsutbildning inom biokemi, kemiteknik eller likvärdigt område. Erfarenhet av arbete inom läkemedelsproduktion enligt GMP-standard. Erfarenhet av aseptiskt arbete och arbete i B-klass. Goda kunskaper i engelska. Vi ser det som meriterande med Tidigare erfarenhet av cellodling. Erfarenhet av arbete med mesenkymala stromaceller. Kunskaper i svenska Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är företagsam, initiativtagande och har god samarbetsförmåga. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Omfattning: Heltid 40h/v, helgarbete kan förekomma Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om företaget Cellcolabs grundades 2021 för att möta bristen på GMP-tillverkade stamceller för både kliniska prövningar och forskning. Med en gedigen grund i över 25 års forskning vid Karolinska Institutet, ledd av Professor Katarina Le Blanc, och med stöd från sina samarbetspartners, strävar Cellcolabs efter att bli ledande inom stamcellsproduktion. Företagets celler är för närvarande inte godkända för behandling, men används i forskning och prövningar med godkännande från nationella etiska granskningskommittéer. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .
OM JOBBET Du fåren nyckelroll hos kundensnordiska IT-avdelning. Du kommer att ingå iett team som täcker hela Norden, med en kultur präglad av uppriktighet och kreativitet. Här delar företaget kunskap, stöttar varandra och utvecklas tillsammans genom nytänkande och engagemang. I din roll blir du en central länk mellan verksamheten, deras europeiska IT och externa leverantörer. OM FÖRETAGETSedan starten 1912 har vi drivits av en strävan efter innovation och kvalitet. Från våra första produkter till dagens lösningar inom IT, dokumenthantering, betalningssystem, visuella och energilösningar har vi alltid legat i framkant. Vi utvecklar prisbelönta produkter som förenklar vardagen och främjar en hållbar framtid. I Norden är vi ca 300engagerade medarbetare som brinner för att göra skillnad. Vi är marknadsledande inom flera segment, och hållbarhet genomsyrar vår verksamhet. ARBETSUPPGIFTERSom Nordisk IT-tekniker hos vår kund får du stort ansvar och möjlighet att forma din arbetsvardag inom den dagliga driften. Du övervakar och underhåller nätverk, installerar datorer i en Microsoft-miljö, hanterar lokal programvara samt administrerar mobiltelefoner – allt i nära samarbete med ett europeiskt IT-nätverk. Som 2nd line stöder du 1st line support och medarbetare, deltar i europeiska projekt och arbetar förebyggande med fokus på effektivitet och säkerhet enligt ISO27001. Här värderas gemenskap, uppriktighet och kundfokus. ERFARENHETER OCH EGENSKAPERVi söker dig med flera års erfarenhet som IT-tekniker för en spännande roll hos vår kund. Du har relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet och är kunnig inom Microsoft samt felsökning i Windowsmiljöer. Erfarenhet av nätverk, standardisering, integration, säkerhet och AI är meriterande, liksom kunskap om ISO27001 och ITIL-ramverket. Som person gillar du att hjälpa och att samarbeta, du är inte rädd för att ge dig på ny teknik och nya utmaningar. Du har förmåga för analytisk problemlösning och arbetar strukturerat. Vidare har du ett brinnande intresse för IT och vill utvecklas vidare i din roll. Du har lätt för att lära dig nya saker och drivs av att arbeta med användaren i fokus. Du trivs i en serviceinriktad, användarnära roll, har lätt för att bygga relationer och kan pedagogiskt förklara komplexa lösningar. Krav Minst 4 års erfarenhet inom liknande roll och arbetsuppgifter B-körkort Flytande svenska och engelska i tal och skrift OM D-SOURCE Your source to ITD-Source är ett modernt konsultbolag med bredden mellan helpdesk, infrastruktur och Tech. Vi har lång erfarenhet av att förstå kunders IT-behov! Tveka inte att höra av dig om du är intresserad av att ta reda på mer. Vad kan vi göra för dig och vad kan vi göra tillsammans? INGET JOBB FÖR DIG? Lugnt! Du kan alltid registrera dig förutsättningslöst på D-Source jobbsida genom att Connecta med oss. Då hamnar du i vår kandidatdatabas och får koll på våra kommande aktuella tjänster.
About Hemnet At Hemnet, we believe that our most important task is to make everyone's journey to find a new home as smooth, easy and efficient as possible. We work with lots of self-leadership and we’re constantly growing and evolving. Together we’re building products and trying out new exciting things and ideas on our journey to create the best real estate platform in the world.We are now looking for a Customer Service Manager to help ustake our customer experience to the next level. In this role, you will not only help us maintain our high service standards but also challenge and develop our customer support function—bringing it even closer to the business. About the roleAs a Customer Service Manager at Hemnet, you will together with the Customer Support Core Teamlead the daily operations of our customer support, ensuring we continue to provide top-tier service while driving improvements in processes, tools, and customer insights. You will play a key role in optimizing the way we work and enhancing our customer journey. Your responsibilities will include: Overseeing customer service operations, monitoring key performance indicators (KPIs), and acting on deviations Analyzing customer feedback and identifying trends to improve our customer experience Optimizing workflows and enhancing way of working Ensuring all customer service documentation is up to date Identifying revenue-driving opportunities through customer service, such as upselling and cross-selling Acting as the voice of the customer, sharing insights cross-functionally with Product, Sales, and Development teams Collaborating closely with stakeholders across the organisation Who you areWe believe you have a passion for customers and customer experience. You thrive in a fast-paced environment where you can combine long-term thinking with hands-on problem-solving.We also believe you have: - A few years of experience in a customer service leadership role (e.g., 2nd line, senior support,team lead)-Experience working with both B2B and B2C customer support-A background in customer service optimization, including implementing new processes or improving workflows-A solid understanding of customer support tools-Strong communication skills in both Swedish and EnglishIt’s a plus if you have:-Experience with Salesforce or other CRM systems-Interest in AI-driven support solutions-Previous experience from a tech companyAre you ready to help ustake Hemnet's customer serviceexperience to the next level? We look forward to hearing from you! Apply now and help us build the best real estate platform in the world. Your career at Hemnet Are you ready to play a meaningful role in one of the biggest decisions people make in life? If so – welcome to Hemnet! Since 1998, we’ve taken pride in making the life-changing, often stressful journey of finding a new home as smooth and enjoyable as possible. At Hemnet, our mission is to connect every seller with every buyer, empower buyers to discover every home for sale, and enable real estate agents to match seamlessly with sellers. With over 40 million monthly visits, we’re Sweden’s most popular property platform and the first choice for Swedes looking to buy or sell a home. Together, we’re creating an open, transparent housing market, making home transactions in Sweden among the most efficient in the world. Our success is built on a strong, friendly culture that values creativity, inclusivity, and collaboration. Hemnet is a place where everyone has a voice, and our welcoming environment helps you thrive and grow as you work alongside passionate colleagues from around the globe. A Hybrid Way of Working Our vibrant office in central Stockholm is the hub of our collaboration and culture, providing a lively space that fosters team spirit. We come together in the office three days a week, with two flexible remote days. To be part of our team, it’s essential to be based in or near Stockholm.
Lendos mission är att möjliggöra för fler människor att fatta informerade beslut kring sin privatekonomi. Våra fyra värderingar; win as a team, customer centric, always improving och focus on execution präglar oss i vår vardag och guidar oss mot målet att alltid vara en av Sveriges bästa arbetsplatser. Om rollen I rollen som handläggare hos Lendo kommer du att tillhöra ett nytt team med fokus på Winback och rapportera till avdelningens teamleader. Dina primära arbetsuppgifter kommer innefatta att ta emot och hantera inkommande samtal från kunder som vill avsluta sina försäkringar. Du kommer att spela en central roll i att förstå kundernas behov, adressera deras bekymmer och skapa lösningar som gör att de vill stanna kvar. Till viss del arbetar man även med utgående samtal. Telefonen är ditt främsta arbetsverktyg där du skapar förståelse för kunden samt erbjuder ett värde som motiverar den att stanna kvar. Om dig För att passa in i rollen ser vi att du är en målmedveten och noggrann person som brinner för sälj och kundservice. Du gillar att arbeta mot tydliga mål och du är driven och initiativtagande för att nå de målen. I rollen kommer du att ha mycket kundkontakt vilket innebär att du måste vara relationsskapande och uthållig för att kunna leverera på rätt nivå. Vidare kommer du tillhöra ett nystartat team vilket ställer krav på att du är en kommunikativ lagspelare och flexibel.Meriterande är tidigare erfarenhet av Winback och proaktiv kundtjänst. Din profil - Gymnasieexamen - Erfarenhet av arbete via telefon - Erfarenhet av försäljning och/eller kundservice - God dator- och systemvana - Flytande i svenska i tal och skrift Möjligheter och erbjudande på Lendo - Att få arbeta i ett expansivt företag med starkt varumärke i ryggen - Regelbundna team-aktiviteter - Friskvårdsbidrag på 4000 kr, två utvecklingsdagar per år och möjlighet till träning på arbetstid - Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen - Utökad erfarenhet och kunskap inom bank, finans och försäkringar - Hybridarbete Omfattning, arbetstider och tillträde Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos fina huvudkontor centralt i Stockholm. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag och du kan även arbeta hemifrån ca 2–3 gånger i veckan när du är trygg i rollen. Detta är en direktrekrytering där du anställs hos Lendo med deras fina förmåner och trygga villkor. För denna roll tillämpar Lendo provanställning och bakgrundskontroller innan kontraktsskrivning. Hur söker du? Är du intresserad och har läst så här långt? Då kanske vi är rätt för varandra! Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Skicka därför in ditt CV så snart som möjligt så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Maria Hagberg på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Lendo, part of Lendo Group, is a leading marketplace for loans. On our marketplace people seek guidance, browse, get and manage consumer loans, car loans, credit cards, business loans and mortgages. Today we operate in Scandinavia including 250+ employees working each day to empower people to make smart financial decisions that actually make a difference in their lives. Since our humble beginning back in 2007, we have helped thousands of people get a fair price on loans, get in control and let the lenders compete for their business. Since the launch, we have worked hard to make the market for loans more transparent and digital. After the success in Sweden, we expanded into the Scandinavian countries of Norway and Denmark. Since 2009 Lendo is also a part of the Schibsted family of brands. Lendo has always been about helping people keep control over their personal finances and lenders finding quality customers. As a leader in our category, we have made it easier for people to get a fair price on loans, often reducing their interest substantially. We believe in a market built on trust and transparency. This is why we strive for openness between our customers and partners.
Trivs du i situationer där du får utmana dig själv och går in med inställningen att alltid bli bäst på det du gör? Har du arbetat med, eller trivs med, uppsatta mål som du mer än gärna bräcker? Då har du kommit helt rätt!Haileys plattform byggdes som svar på behovet av en snygg, modern och genuint användarvänlig produkt som täcker stora delar av HR-arbetet. De ska nu återigen expandera försäljningen på den danskspråkiga marknaden och söker dig som har ett stort driv och gillar att utmana dig själv! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Hailey HR. Om företaget Hailey är ett SaaS HR-tech startup som grundades våren 2020 av en grupp ingenjörer och entreprenörer med flera framgångsrika företagsbyggen bakom sig. De sökte själva efter ett HR-system till ett av sina bolag men kunde inte hitta ett system som uppfyllde deras krav, så de bestämde sig helt enkelt för att bygga systemet de sökte efter själva! De har nått stor framgång och är idag ett team på runt 100 personer med lång erfarenhet av både HR och tech som vill digitalisera och modernisera HR-branschen.Just nu är Hailey i en mycket spännande tillväxtfas där de dels expanderar till fler marknader utomlands, och dels förstärker Sverige-teamet för att kunna möta den stora efterfrågan som finns på de olika marknaderna.Haileys heltäckande HR-plattform täcker hela medarbetarresan; anställning, preboarding, performance, surveys, analytics, offboarding etc. Hailey hjälper sina kunder att effektivisera sina kunders arbetssätt och processer på ett sätt som ligger i tiden. Hailey utmanar och digitaliserar helt enkelt det traditionella HR-arbetet.Läs mer om Hailey och deras resa här: https://careers.haileyhr.com/ Arbetsuppgifter I rollen tillhör du ett internationellt säljteam som startades upp i januari 2023 och du blir den tredje säljaren som dedikerat bearbetar de danskspråkiga marknaderna i Europa. Du tillsammans med övriga teamet arbetar aktivt för att öka bolagets kundbas. Fokus är B2B-försäljning där du ansvarar för hela försäljningskedjan, från prospektering till avslut. Det innefattar att bearbeta nya kunder, boka kundmöten och hålla demos där du presenterar Haileys system. Efter godkänd offert lämnas kundansvaret över till Customer Success-teamet som i sin tur hanterar on-boardingen av nya kunder.Då du arbetar med kunder från olika branscher med fokus på både stora och små bolag, är det viktigt att du är intresserad och motiverad av att arbeta med komplex försäljning som involverar flera kontaktytor, konsultation och lyhördhet gentemot kund.Du ges i rollen stort eget ansvar och har goda möjligheter att påverka både din och Haileys utveckling. Tillsammans med din chef ansvarar du för att nå dina uppsatta mål samt budget. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Något års arbetslivserfarenhet - eller nyexaminerad från högskoleutbildning• Goda kunskaper i danska och engelska, i såväl tal som skrift. Grundläggande förståelse för svenska. • Meriterande med erfarenhet av rekrytering, HR, projektledning, ledning och/eller försäljning. Hailey har en bred säljkår där du kan dra nytta av din erfarenhet - så länge du är intresserad av att utvecklas inom B2B-försäljningHailey HR söker dig som drivs av att alltid bli bättre, utmanas, utvecklas och lära dig nya saker. Som person är du nyfiket lagd, och lockas av att arbeta i en kundfokuserad roll nära affären. I rollen kommer du att arbeta med HR-chefer, VD:s och ledningsgrupper som främsta beslutsfattare, varav det blir avgörande med en skarp och kvalificerad kunddialog. Vi ser därav att det är viktigt att du har lätt för att skapa förtroende genom din sociala förmåga samt din kunskap om Haileys system. Vidare är du företagsam, du tar ägandeskap och driver självständigt arbetet framåt med syfte att nå dina mål. Såklart med stöttning från din närmsta chef. Du har enkelt för att skapa ordning och struktur i ditt arbete. Slutligen så går du i gång på du utmaningen i att arbeta på ett snabbväxande och innovativt scale-up företag! Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstidPlats: Hornstull, StockholmLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Trivs du i situationer där du får utmana dig själv och går in med inställningen att alltid bli bäst på det du gör? Har du arbetat med, eller trivs med, uppsatta mål som du mer än gärna bräcker? Då har du kommit helt rätt!Haileys plattform byggdes som svar på behovet av en snygg, modern och genuint användarvänlig produkt som täcker stora delar av HR-arbetet. De ska nu återigen expandera försäljningen på den tyskspråkiga marknaden och söker dig som har ett stort driv och gillar att utmana dig själv! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Hailey HR. Om företaget Hailey är ett SaaS HR-tech startup som grundades våren 2020 av en grupp ingenjörer och entreprenörer med flera framgångsrika företagsbyggen bakom sig. De sökte själva efter ett HR-system till ett av sina bolag men kunde inte hitta ett system som uppfyllde deras krav, så de bestämde sig helt enkelt för att bygga systemet de sökte efter själva! De har nått stor framgång och är idag ett team på runt 100 personer med lång erfarenhet av både HR och tech som vill digitalisera och modernisera HR-branschen.Just nu är Hailey i en mycket spännande tillväxtfas där de dels expanderar till fler marknader utomlands, och dels förstärker Sverige-teamet för att kunna möta den stora efterfrågan som finns på de olika marknaderna.Haileys heltäckande HR-plattform täcker hela medarbetarresan; anställning, preboarding, performance, surveys, analytics, offboarding etc. Hailey hjälper sina kunder att effektivisera sina kunders arbetssätt och processer på ett sätt som ligger i tiden. Hailey utmanar och digitaliserar helt enkelt det traditionella HR-arbetet.Läs mer om Hailey och deras resa här: https://careers.haileyhr.com/ Arbetsuppgifter I rollen tillhör du ett internationellt säljteam som startades upp i januari 2023 och du blir den andra säljaren som dedikerat bearbetar de tyskspråkiga marknaderna i Europa. Du tillsammans med övriga teamet arbetar aktivt för att öka bolagets kundbas. Fokus är B2B-försäljning där du ansvarar för hela försäljningskedjan, från prospektering till avslut. Det innefattar att bearbeta nya kunder, boka kundmöten och hålla demos där du presenterar Haileys system. Efter godkänd offert lämnas kundansvaret över till Customer Success-teamet som i sin tur hanterar on-boardingen av nya kunder.Då du arbetar med kunder från olika branscher med fokus på både stora och små bolag, är det viktigt att du är intresserad och motiverad av att arbeta med komplex försäljning som involverar flera kontaktytor, konsultation och lyhördhet gentemot kund.Du ges i rollen stort eget ansvar och har goda möjligheter att påverka både din och Haileys utveckling. Tillsammans med din chef ansvarar du för att nå dina uppsatta mål samt budget. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Något års arbetslivserfarenhet - eller nyexaminerad från högskoleutbildning• Goda kunskaper i tyska, svenska och engelska, i såväl tal som skrift• Meriterande med erfarenhet av rekrytering, HR, projektledning, ledning och/eller försäljning. Hailey har en bred säljkår där du kan dra nytta av din erfarenhet - så länge du är intresserad av att utvecklas inom B2B-försäljningHailey HR söker dig som drivs av att alltid bli bättre, utmanas, utvecklas och lära dig nya saker. Som person är du nyfiket lagd, och lockas av att arbeta i en kundfokuserad roll nära affären. I rollen kommer du att arbeta med HR-chefer, VD:s och ledningsgrupper som främsta beslutsfattare, varav det blir avgörande med en skarp och kvalificerad kunddialog. Vi ser därav att det är viktigt att du har lätt för att skapa förtroende genom din sociala förmåga samt din kunskap om Haileys system. Vidare är du företagsam, du tar ägandeskap och driver självständigt arbetet framåt med syfte att nå dina mål. Såklart med stöttning från din närmsta chef. Du har enkelt för att skapa ordning och struktur i ditt arbete. Slutligen så går du igång på du utmaningen i att arbeta på ett snabbväxande och innovativt scale-up företag! Övrig information Start:Enligt överenskommelse Plats: Hornstull, StockholmLön: Enligt överenskommelseFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna härÄr du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information härHar du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
På B3 Indes förvandlar vi data till värdefulla insikter som driver förändring och innovation. Vi skapar lösningar inom AI, Business Intelligence, Data Science och Automation för att maximera värdet av data och stärka företags konkurrenskraft. Vår styrka ligger i att kombinera passion för AI och data med en stark laganda, där vi stöttar varandra och löser utmaningar tillsammans. Rollen som konsult inom Power BI på B3: Hos oss får du chansen att jobba med några av Sveriges mest spännande kunder och projekt. Vad innebär det? Jo, att du får: Gräva i data och hitta insiktersom inte bara hjälper våra kunder – utan kanske till och med gör världen lite bättre. Göra företag mer datadrivna och smartaregenom att guida dem i rätt riktning. Utforma effektiva visualiseringar som våra kunder kan agera på. Bygga och implementera avancerade lösningar– och faktiskt se dem göra skillnad! Här handlar det inte bara om teknik – det handlar om att modellera, tillgängliggöra och visualisera data som kan skapa verklig förändring. Vi gillar att tänka stort, experimentera och lösa kluriga problem tillsammans. Och det bästa? Du får ett team av grymma kollegor att bolla idéer med, lära dig av och ha kul ihop med! Det är din passion för data och analys som gör skillnaden. Utöver det ser vi gärna: Har du en relevant universitetsutbildning?Toppen! Har du kanske skaffat motsvarande kunskaper genom arbetslivserfarenhet? Det funkar lika bra! Minst 4 års relevant arbetslivserfarenhet– vi letar efter någon som har hunnit samla på sig en del erfarenhet inom området. Flytande svenska och engelska– eftersom båda språken används dagligen i arbetet. Tidigare konsultroller är ett plus!Har du jobbat som konsult tidigare? Då är det en extra merit, men inget krav. Men framför allt... Har du djup erfarenhet avPower BI och DAX? Grymt – det är viktigt! Men vi lägger också stor vikt vid din förmåga att se helheten, skapa användbara lösningar men framför allt att du är nyfiken. Om du dessutom har koll på: Någon av de vanligaste databaserna och molntjänsterna Kanske har du också koll på någon av de andra vanligaste BI-verktygQen (ex; Qlik eller Tableau) Snowflake och/eller Databricks Informationsmodellering och Dimensionsmodellering DevOps och Visual Studio. Är det här ett stort plus! Varför välja B3 Indes? Utveckling & karriär– Väx i en entreprenörsdriven miljö där din kompetens får ta plats. Balans & välmående– Vi värnar om ditt välbefinnande med stöd för wellness och en flexibel vardag. Energi & gemenskap– Här präglas kulturen av öppenhet, nyfikenhet och en passion för att skapa något större – tillsammans. Vi bryr oss – på riktigt– Vi engagerar oss i samhällsfrågor och samarbetar med initiativ somSuicide Zero, My Dream Now och Pink Programmingför att göra skillnad även utanför arbetslivet. En arbetsplats som gör skillnad: Vi är stolta över att ha utsetts till ett avSveriges fem främsta karriärföretag 2025– en utmärkelse som speglar vår energi, nyfikenhet och vårt engagemang för att skapa en inkluderande och inspirerande arbetsplats. Här värdesätts olika perspektiv och idéer, och vi tror att det är just det som gör oss starkare. Hos oss får du friheten att styra över dina uppdrag, din arbetstid och din utveckling. Vi erbjuderkonkurrenskraftiga löner, flexibilitet att forma din vardag och en sund balans mellan jobb och fritid. Och vi vet attgemenskap är minst lika viktigt som teknik– därför satsar vi på allt från konferensresor och sommarfester till sköna AW:s där vi kan släppa jobbet för en stund. Om B3 Consulting Group B3 Consulting Group är ett expansivt konsultbolag med cirka 1000 medarbetare. Vi brinner för innovation och hjälper Sveriges ledande företag och organisationer att skapa framtidens möjligheter genom digital transformation. B3 finns på tolv orter i Sverige samt i Polen, med huvudkontor i Stockholm. Bolaget grundades 2003, är noterat på Nasdaq Stockholm Small Cap och omsatte 1 141 MSEK 2023. Vi är stolta över vår prisbelönta företagskultur, där olikheter, erfarenheter och gemensam energi värdesätts. Som ett etiskt och transparent bolag strävar vi efter att ha en positiv påverkan på samhället, människor och miljön. Vi är även engagerade iWomen in Techoch initiativ för att stärka AI-utbildning för kvinnor. 2024 utsågs vi tillÅrets Employer Branding-företag, och vår HR-chef vann titelnÅrets HR-chef. Är du redo att bli en del av ett företag där din passion för AI och data kan göra skillnad? Läs mer om oss och våra möjligheter här!
Vi söker en person med en stark och passion för sälj, ledarskap och IT.Du trivs med att bygga långsiktiga relationer inom IT-konsultbranschen och ser mer än bara ett jobb – du vill vara med och utveckla både konsulter och ditt eget ledarskap genom hela processen. I den härrollen har du en central position där du skapar och vårdar långsiktiga relationer med både konsulter och kundföretag. Du älskar att knyta ihop affärer som överträffar förväntningarna och skapar mervärde för alla parter.Du har en mångsidig arbetsroll som omfattar rekrytering, försäljning, konsultansvar och långsiktiga kundrelationer. Genom att attrahera och rekrytera nya konsulter till oss, kommer du även att bidra till fortsatt tillväxt, vilket ingår i din roll. Våra konsulter är självständiga och erfarna konsulter med hög kompetens. Varför ska du ta chansen? Du har ett genuint intresse för IT och försäljning och att skapa framgångsrika samarbeten. Du drivs av att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag och finner stor tillfredsställelse i att följa upp lyckade affärer med kunder. Du trivs i en dynamisk miljö där samarbete och ambitiösa mål är en del av vardagen. Du vill vara en del av ett växande företag. Vi söker dig som har hög energi, starkt driv och är en person med sunda värderingar. Du brinner för ledarskap och att bygga starka relationer inom IT-branschen – du söker mer än bara ett ”jobb”. I rollen ingår bl.a. Nätverkande: Delta i möten med seniora IT-specialister för att etablera och stärka relationer. Du leder hela processer från början till slut, intervjuer och referenstagning, för att presentera rätt konsult till våra kunder. Kundrelationer: Ansvara för att utveckla och vårda långsiktiga kundrelationer. Du arbetar med prospektering, mötesbokning och försäljning för att skapa nya affärer och säkra samarbeten. Personalansvar: Ta hand om konsulterna genom täta uppföljningar för att säkerställa deras välmående och utveckling – både för konsultens och ditt eget ledarskaps skull. Relationsbyggande: Anordna aktiviteter och initiativ som främjar gemenskap och starka relationer på individ-, team- och bolagsnivå. Matchning och uppföljning: Matcha konsulter med rätt uppdrag och se till att leveransen flyter på smidigt följt av uppföljning och merförsäljning. Erfarenheterna och kompetenserna du behöver. För att gå in i den här rollen så vill vi se att du har ett par års relevant erfarenhet. För att ha en grund att stå på bör du också ha eftergymnasial utbildning i ryggen. Den som vi söker har en stark drivkraft att ta sig till nästa nivå, samt stor nyfikenhet och engagemang i överflöd. För den här tjänsten är det även ett grundkrav med obehindrad svenska och engelska.Du har lätt att etablera nya kontakter, likväl som att underhålla befintliga kundrelationer. Du kommer att ha det yttersta ansvaret för affären samt personalansvaret för dina konsulter som arbetar ute hos våra kunder inom såväl offentlig som privat sektor. Har ett par års erfarenhet av sälj inom konsultbranschen inom IT/Tech. Har eftergymnasial utbildning och ett starkt driv att ta dig till nästa nivå. Är nyfiken, engagerad och har ett naturligt intresse för människor och relationer. Talar och skriver obehindrad svenska samt engelska. Lite Om Oss. Deploja är ett IT-konsultbolag med kunder inom både offentlig och privat sektor. Vår modell är enkel och tydlig - våra IT-konsulter får högre ersättning för samma arbete och har större flexibilitet att välja sina förmåner. Praktisk information. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Plats: Stockholm/Solna. Lön: Prestationsbaserad Vi ser fram emot att få lära känna dig! Ansök gärna så snart som möjligt, då urval sker löpande.
Hej ! Vi på hs eltjänst AB i söderälje efter 2st Installationselektriker som har erfarenhet minst 1 år. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer