Senior konsultchef inom vårdbemanning
Läkarleasing Sverige AB
Personal- och HR-specialister

Är du en positiv och driven person med erfarenhet inom bemanning och service? Vill du vara en del av ett dynamiskt och växande företag där du kan göra skillnad varje dag? Då har vi drömjobbet för dig! Om rollenOmfattning: HeltidPlacering: StockholmVaraktighet: TillsvidareLön: Fast månadslön + provisionStartdatum: Enligt överenskommelse LäkarLeasing Sverige AB, grundat 2005, söker nu nya stjärnor till vårt team inom vårdbemanning. Som konsultchef spelar du en nyckelroll i att matcha rätt konsulter med rätt uppdrag, och du bidrar till att skapa en hållbar och flexibel sjukvård. Vi sitter i nyrenoverade och fräscha lokaler i Stockholms innerstadArbetsbeskrivning I din roll som konsultchef kommer du bearbeta nya och befintliga konsulter, främst via telefon och LinkedIn. Du har ansvar för hela bemanningsprocessen från behovsanalys till avslutat uppdrag. Under processen erbjuder du förstklassig service och rådgivning till dina konsulter och matchar de med passande uppdrag. Stort fokus ligger på att upprätthålla god kvalitet och att skapa långsiktiga relationer. Du har även daglig kontakt med våra kunder som verkar både inom den offentliga sektorn och den privata. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du arbetar både självständigt och i team, med fokus på att nå både personliga och gemensamma mål. Vi ger dig kontinuerligt stöd och utvecklingsmöjligheter så att du kan växa inom företaget. På LäkarLeasing har vi en härlig företagskultur som genomsyrar bolaget. Vi anordnar årliga konferenser och sociala aktiviteter som stärker vår teamkänsla. Vi värderar samarbete och ett positivt arbetsklimat högt, där alla bidrar till en inspirerande och stödjande arbetsmiljö. Våra ledord är välvilja, engagemang och kvalitet, vilket speglar sig i allt vi gör. Meriterande om du har: Har erfarenhet inom vården, exempelvis som sjuksköterska, eller har arbetat med vårdbemanning. Är en förtroendeingivande ”people person” med god kommunikationsförmåga. Trivs i en öppen kontorsmiljö och motiveras av att arbeta i ett engagerat team. Är lösningsorienterad, ansvarstagande och tar gärna sig an nya utmaningar. Motiveras av att nå uppsatta mål och drivs av att utvecklas. Brinner för att skapa en hållbar och flexibel sjukvård där alla får rätt vård i rätt tid. Ansök nu! Om du vill vara med och forma framtidens sjukvård tillsammans med oss, skicka in din ansökan idag! Tillsammans gör vi skillnad.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Customer Success Manager, Broadcasting & Streaming (Stockholm, Hybrid)
Net Insight AB
Systemadministratörer

Do you thrive in a customer interacting role, where tech and people come together? Are you a collaborative and humble individual who loves to see clients succeed in getting the most out of technical solutions? Want to deliver our top tier products in broadcasting, and streaming, ensuring viewers all over the world a stellar experience? Want to learn more about our products and get to know our people?Make sure to check us out on LinkedIn and Youtube! About your role You'll be the newest addition to our Customer Success unit (consisting of 10 peers)and act asour client's co-pilot in implementing our stellar Media products (hardware + software), to customersall over the world! At Net Insight, the Customer Success Manager plays a pivotal role in ensuring seamless deployment and maximizing the value derived from our products. Your key responsibilities Guide and Grow:Lead a smooth onboarding experience by configuring and optimizing our solutions,also being the trusted advisor for all phases of the customer lifecycle Empower and Educate: Deliver targeted training and support, enabling customers to fully leverage our technology in their unique settings Monitor and Motivate:Keep a keen eye on performance metrics to ensure continuous engagement and alignment with customer goals Good to knows: We value work-life balance and have a hybrid work set-up (50/50) This is a full-time, permanent position Located in our HQ in Solna, Stockholm Our corporate language is English Some traveling will be expected in this role Our products We help broadcasting companies deliver major events to YOU! Net Insight provides hardware and software solutions that enables stellar viewing experiences of major events and we're particularly skilled in "live" sports events. Think of Super Bowl, the largest Athletics events, F1, and major news happenings. All of these events needs to distributed globally, on different networks, to a variety of devices and to millions of viewers. That's where our products, Nimbra comes into play. Your Profile Perhaps you have a background as a Customer Success Manager,Implementation Consultant, Systems Engineer,or DevOps Engineerpreviously, and just love the mix of technical solutions and helping customers win. You are a collaborative, humble and curious individual with a great interest in tech, as well as building long-lasting relationships. Skills and experience: We believe you have at least 10+ years of experience in one or more of the followingroles: Customer Success Manager (with a techy flair), Systems Engineer, or DevOps Engineer You feel right at home in a Linux environment, scripting Bash/Shell and know your way around Python as well Your background includeshaving a broad experience delivering IP Network products andsolutions Communicating with different kinds ofstakeholders (techy and not so techy), building relationships and team collaboration are all aspects that motivate you in your role You are comfortable and used to using English as main language in your role Bonus skills: Experience working with our product, Nimbra Our culture and beliefs: At Net Insight, innovation, collaboration, and trust are the cornerstones of our success. As one team, we are committed to delivering value to our customers, contributing to the growth and success of our company. Together we create a dynamic and positive workplace where everyone is valued, engaged and empowered to make an impact How to apply and information about the process It's super-easy! Upload you CV or use your LinkedIn profile, fill in the choice questions (no data entry) and upload relevant documentation of you choice - That's it. We are recruiting continuously and we aim to get back to you with an initial decision within 10 days. Note: We do not offer relocation support at this time. Note 2: Background check will be part of our recruitment process. This isNET INSIGHT Net Insight (Nasdaq: NETI B) provides the highest performing, most open video transport and media cloud technology for content providers as the industry standard for flexibility and service across live contribution, distribution and remote production media workflows. For over 25 years, the world’s leading content owners, broadcasters, production companies, service providers and enterprises have trusted Net Insight’s Emmy Award winning Nimbra technology to guarantee media delivery. Today, Net InsiEmmy Awardght partners with hundreds of customers in over 70 countries to ensure media flows across managed and unmanaged IP networks, and the cloud – from anywhere, to everywhere. It enables customers to get the best from any mix of virtualized, cloud and IP technology and is the only platform to support all the major industry standards, protocols and clouds. For more information, please visitwww.netinsight.net Buzz: Engineer, Developer, Programmer, SW Developer, Software Designer, 5G, Cloud, DevOps, SysAdmin, DBA, Synchronization and PTP protocol, IT Security /Trust Boundary /Firewalls, Agile project experience, Net Insight Products, SRE, Nimbra, Sverige, KTH, Telecom, Tele operator

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Sprudlande glatt restaurangbiträde/cafébiträde med oslagbart kundfokus? ...
NR drift AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Smedens mathall är en myllrande, urban mötesplats som med sin pulserande energi och eklektiska atmosfär är en plats man gärna återvänder till. Hit kommer matälskare för att njuta av rykande färsk street food med inspiration från hela världen. Opretentiöst, vällagat och gott till en rimlig peng. Alltid på lokala råvaror och med höga krav på hållbarhet. I mathallen finns hela fyra kök som erbjuder olika typer av mat och en enastående service. Kort om tjänsten Vi söker en flexibel, snabbfotad och glädjespridande kollega till vårt team som vill arbeta vid behovmed löpande restaurangarbete i en händelserik miljö. Är du rätt person för jobbet så finns stora möjligheter till utveckling inom Nordrest! Vad säger kollegorna om Nordrest? ”På vår enhet har vi gemensam frukost varje morgon, en härlig stämning och högt till tak.Vi kör många roliga event där vi utvecklar både verksamheten och oss som grupp” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Möjlighet att delta i motionslopp Stor kick-off för alla varje år Möjlighet till kompetensutveckling Korta beslutsvägar och stora möjligheter till egna initiativ Vem är då vår nya drömkollega? Vi tror att du är en glad filur med oemotståndlig personlighet som är en fena på att handskas med gäster. Samtidigt är du en av de där utvalda som har den närmast magiska förmågan att bjuda på det där lilla extra som gör restaurangbesöket till en upplevelse i en klass för sig. Vi vill att du har: Intresse för mat och dryck Tidigare erfarenheter från restaurang Kassavana Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Goda kunskaper i engelska Låter det som du? Bra! Uppfyller du även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är/kommer att bli både kvalitet- och miljöcertifierad enligt ISO 9001 och ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, catering-uppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant?Då är du välkommen med din ansökan snarast. Anställningsform: Anställning för enstaka dagar Omfattning: Vid behov Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Interim rekryteringskonsult till vår kund norr om Stockholm
People Experience AB
Personal- och HR-specialister

Om uppdraget och dig vi söker Vi söker nu en erfaren och engagerad Rekryteringskonsult till ett konsultuppdrag med start omgåendehos en av våra framstående kunder. Uppdraget sträcker sig till september 2025, med möjlighet till förlängning. Start: Omgående – September 2025Omfattning: 100%Placering: 2–3 dagar på plats norr om Stockholm I detta uppdragkommer du att ha huvudansvaret för kundens rekryteringsverksamhet, med stöd av HR-avdelningen. Kunden befinner sig i en tillväxtfas och står inför en omfattande rekrytering av kollektivarbetare under 2025. Du rapporterar direkt till HR Manager och kommer att spela en nyckelroll i att säkerställa en effektiv och kvalitativ rekryteringsprocess. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för hela rekryteringsprocessen från start till mål, inklusive search. Rekrytering av kollektivarbetare, med särskilt fokus på tekniska tjänster. Driva och genomföra massrekryteringar. Administration kopplad till rekryteringsprocessen, inklusive avtalsskrivning. Ansvara för onboardingprocessen och säkerställa en smidig start för nyanställda. Vi söker dig som: Har 4–7 års erfarenhet av rekrytering, med särskilt fokus på kollektivarbetare/blue-collar. Har erfarenhet av att självständigt driva rekryteringsprocesser, inklusive search. Har arbetat med massrekrytering och är van vid att hantera stora rekryteringsvolymer. Är strukturerad, initiativrik och har en utmärkt kommunikativ förmåga. Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande: Tidigare erfarenhet av att ansvara för avtalsskrivning och onboardingprocesser. Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag! Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & FinanceConsultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance.Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & FinanceProfessionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Kundtjänst Order Desk till Wennerström Ljuskontroll AB, Stockholm
Rubino Rekrytering AB
Kundtjänstpersonal

Medarbetare Kundtjänst (Order desk) – E-handel till Wennerström Ljuskontroll AB (WLK), Stockholm Arbetsbeskrivning: Som en del av WLK:s Orderdesk kommer du att ha varierande arbetsuppgifter. Du kommer i huvudsak att ansvara för en utvald kundgrupp tillsammans med en utesäljare. Arbetet innebär att ta emot beställningar från våra kunder, såsom armaturtillverkare, elgrossister och elinstallatörer. Frågorna kommer främst att gälla tillgänglighet, leveranstider och priser, vilket kräver god produktkännedom. Majoriteten av kundkontakten sker via telefon och e-post. En viktig del av rollen är att vägleda kunderna mot vår e-handel och aktivt uppmuntra dem att lägga sina beställningar via e-handeln. Vi ser gärna att du hjälper till att vidareutveckla och förbättra vår e-handelsplattform. Vi arbetar i affärssystemet Pyramid, där alla uppgifter hanteras, såsom registrering av kunder och produkter samt all information om tillgänglighet, priser och datablad via e-handeln wlk.eu, som bygger på Pyramids E-line-modul. När du har blivit varm i kläderna i rollen på Orderdesk kommer du även att få stötta Teknisk support som en del i din roll. Dina personliga egenskaper: Nyfiken och självgående Serviceinriktad och hjälpsam Försäljningsdriven och gillar att hantera orderprocesser Teknikintresserad Positiv, öppen och duktig på att hantera människor Strukturerad och konstruktiv för att effektivisera arbetssätt Intresserad av att utveckla och driva digitala lösningar för att optimera användningen av vår webbshop www.wlk.eu Förståelse för WLK:s affärsmodell Förmåga att balansera kundens behov med att minimera WLK:s kostnader för att skapa win-win-situationer Krav för tjänsten: Flytande svenska i tal och skrift Engelska i tal och skrift Meriterande: Finska i tal och skrift Datorvana, effektiv och snabb Meriterande: Erfarenhet av affärssystemet Pyramid Erfarenhet av MS Office 365 (Excel, PowerPoint, Word, Outlook) Grundläggande kunskap i ellära (exempelvis Ohms lag) Meriterande: Erfarenhet av elinstallation Meriterande: Körkort Boende i Stockholm, gärna nära vårt kontor i Hammarby Sjöstad Utvecklingsmöjligheter: Vår målsättning är att skapa möjligheter för dig att utvecklas inom WLK över tid. För rätt person finns goda möjligheter att anta nya roller och växa inom bolaget. Vi erbjuder 6 månaders provanställning med fast lön, friskvård och pensionsförmåner vid godkänd provanställning. I urvalsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om du är den vi söker, erbjuder vi en spännande framtid inom WLK. Ansökan: I denna rekrytering samarbetar vi med Rubino Rekrytering. Om du vill veta mer om tjänsten, kontakta Harry Rubino på 0733-763930. Sök gärna direkt då vi behandlar ansökningar löpande och avser att tillsätta tjänsten omgående. Välkommen med din ansökan! Wennerström Ljuskontroll AB – WLK grundades redan 1972 som ett handelsbolag under namnet Wennerström& Co. Man fick då agenturen för Tridonic GmbH som är en av Europas största komponenttillverkare inombelysningsindustrin. Över 50 år senare, är vi ett ledande teknikförsäljningsbolag inom belysningsindustrin somär specialiserat på belysningskomponenter och systemlösningar för styrning och övervakning. WLK har idag 18medarbetare och företaget tillhör sedan juli 2017 Indutrade AB, en internationell industrikoncern med inriktningpå industriell teknikförsäljning. WLK ingår i affärsområdet ’Industrial Components’ men fungerar som ettsjälvständigt bolag med decentraliserat ledarskap. Vårt huvudkontor och showroom finns i Stockholm medregionala kontor i Strängnäs samt försäljningskontor i Norge, Danmark, Finland och Estland.Servicelagret i Rosersberg betjänar snabbt våra kunder i Sverige, Finland, Estland, Lettland, Litauen, NorgeDanmark och i Island. WLKs vision är att skapa trygga, hållbara och effektiva lösningar för den professionellabelysningsindustrin, genom att leverera högkvalitativa komponenter och styrsystem till våra kunder. Läs mer på www.wlk.eu

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Servis Event/Bankett
Staff by Five Moments AB
Hovmästare och servitörer

Vill du vara en del av ett professionellt team och skapa oförglömliga upplevelser på exklusiva event och banketter? Staff by Five Moments söker nu en passionerad Servis till vårt dynamiska team. Här får du möjlighet att arbeta på allt från stiliga bankettmiddagar till livliga företagsevenemang och privata fester. Som Servis hos oss kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att varje gäst får en fantastisk upplevelse. Ditt arbete kommer att innefatta att duka upp inför middagen, servera mat och dryck och ge förstklassig service på varje evenemang. Vad vi erbjuder: Flexibla arbetstider och möjlighet att delta i varierande och spännande evenemang. En stödjande och inspirerande arbetsmiljö. Möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt inom en växande organisation. En chans att vara en del av ett passionerat och engagerat team som sätter service och kvalitet i fokus. Vad vi söker: Erfarenhet inom servering, gärna från event eller banketter, men vi ser även positivt på om du är ny inom branschen och vill utvecklas. Ett positivt och professionellt förhållningssätt. Förmåga att arbeta i ett högt tempo och ge service av högsta kvalitet. Vill du ta din karriär till nästa nivå och vara med och skapa magiska upplevelser på några av de mest exklusiva evenemangen? Läs mer och ansök via vår hemsida: staffbyfivemoments.se. Vi ser fram emot att höra från dig!

31 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Redovisningsekonom till marknadsledande bolag söder om Stockholm
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Är du en noggrann och analytisk redovisningsekonom med erfarenhet av årsredovisning och månadsbokslut? Vill du arbeta i en växande och innovativ organisation där du får möjlighet att utvecklas och ta ett större helhetsperspektiv på ekonomifunktionen? Då kan detta vara rätt roll för dig! Var? Söder om StockholmNär? Start så snart som möjligt med hänsyn till uppsägningstidAnställningsform?Direktanställning hos vår kund Om vår kundoch rollen Vår kund är ett marknadsledande företag inom sin bransch. Företaget har en stark närvaro både i Sverige och internationellt och kännetecknas av en entreprenöriell anda, kundfokus och hållbara lösningar. De erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och utvecklas. Som redovisningsekonom blir du en del av ett erfaret ekonomiteam och får en bred roll där du arbetar med både operativ och strategisk redovisning. Du kommer att ha ett nära samarbete med ledning samt arbeta med analys, budget och forecast. På sikt finns även möjlighet att utvecklas inom koncernredovisning. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Löpande bokföring och hantering av leverantörs- och kundreskontra Avstämning av bank- och skattekonton Månads- och årsbokslut Upprättande av årsredovisning och deklarationer Budget- och prognosarbete Analyser och ekonomisk uppföljning av dotterbolag På sikt utvecklas inom koncernredovisning Kvalifikationer Minst 3 års erfarenhet av årsredovisning och bokslutsarbete Trygg i att kommunicera på engelska God systemvana och förmåga att arbeta i olika ekonomisystem Förmåga att både arbeta detaljorienterat och se helheten Meriterande: Erfarenhet av lagerredovisning Förmåga att presentera ekonomisk data på ett pedagogiskt sätt Erfarenhet av systembyten Personliga egenskaper Vi söker dig som är analytisk, strukturerad och pedagogisk. Du har lätt för att kommunicera ekonomiska sammanhang till personer utan ekonomisk bakgrund och är inte rädd för att ifrågasätta och föreslå förbättringar. Har vi ringat in din person? Kul!Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Oscar Eksbergpå [email protected] eller 072-542 74 40.Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden:- Ekonomi & Lön- Bank, Finans & Försäkring- Administration & KundsupportVår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
À la carte servis
Staff by Five Moments AB
Hovmästare och servitörer

Är du en serviceinriktad person som älskar att skapa minnesvärda upplevelser för gäster? Hos Staff by Five Moments får du chansen att arbeta på en mängd olika evenemang – från exklusiva banketter till trendiga cocktailfester, och mycket mer! Vi söker nu en ÀLa Carte Servis till vårt team. Som À la Carte Servis kommer du att vara en viktig del av våra gästers upplevelse. Dina arbetsuppgifter inkluderar att ta emot beställningar, servera mat och dryck, slå in beställningar i kassan och säkerställa att varje gäst får en exceptionell service. Vad vi erbjuder: Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta på varierande evenemang. En inspirerande och stödjande arbetsmiljö. Möjlighet till personlig och professionell utveckling. En chans att arbeta med ett fantastiskt team där din personlighet och engagemang är i fokus. Vad vi söker: Erfarenhet inom servering, gärna från à la carte-miljö, men vi ser även positivt på om du är ny inom branschen och har en vilja att lära dig. Ett positivt och professionellt förhållningssätt. Förmåga att arbeta i ett högt tempo och ge service av högsta kvalitet. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Läs mer om oss och ansök via vår hemsida: staffbyfivemoments.se. Vi ser fram emot att höra från dig!

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Garderobiär
Staff by Five Moments AB
Hovmästare och servitörer

Är du en serviceinriktad person som brinner för att skapa minnesvärda upplevelser för gäster?Hos Staff by Five Moments får du chansen att arbeta på en mängd olika evenemang – från exklusiva banketter till trendiga cocktailfester, och mycket mer! Vi söker nu en Garderobiär till vårt team. Som garderobiär kommer du att spela en central roll i att ge våra gäster en smidig och trevlig upplevelse genom att ta hand om deras kläder och tillhörigheter. Du ansvarar för att ge gästerna bästa möjliga service när de lämnar in och hämtar sina saker, samtidigt som du håller garderoben organiserad och säker. Vad vi erbjuder: Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta på varierande evenemang. En inspirerande och stödjande arbetsmiljö. Möjlighet till personlig och professionell utveckling. En chans att arbeta med ett fantastiskt team där din personlighet och engagemang är i fokus. Vad vi söker: Ett positivt och professionellt förhållningssätt. Förmåga att ge service av högsta kvalitet och skapa en trivsam upplevelse för våra gäster. Förmåga att hålla ordning och hantera kläder och tillhörigheter med omsorg. Erfarenhet från kundservice eller liknande är meriterande, men vi ser gärna att du som är ny inom branschen också söker och har en vilja att lära dig. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Läs mer om oss och ansök via vår hemsida: staffbyfivemoments.se. Vi ser fram emot att höra från dig!

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Bartender

Är du en passionerad och kreativ bartender som vill vara med och skapa oförglömliga upplevelser på exklusiva event och fester? Då är Staff by Five Moments rätt plats för dig! Vi söker nu en driven och erfaren Bartender till vårt fantastiska team. Hos oss får du möjlighet att arbeta på en mängd spännande evenemang, från stiliga banketter och företagsevenemang till livliga cocktailpartyn. Du kommer att vara en nyckelperson för att leverera innovativa och smakfulla drinkar och skapa en atmosfär där gästerna känner sig välkomna och omhändertagna. Vad vi erbjuder: Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta på varierande evenemang. En inspirerande och stödjande arbetsmiljö. Möjlighet till personlig och professionell utveckling. Ett fantastiskt team där din kreativitet och engagemang står i fokus. Vad vi söker: Erfarenhet som bartender, gärna från event eller cocktailbarer. God kunskap om drinkar och bartenders tekniker. Ett positivt och professionellt förhållningssätt samt förmåga att arbeta i högt tempo. Förmåga att skapa en inbjudande atmosfär och ge en exceptionell service. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och skapa magiska upplevelser för våra gäster? Läs mer och ansök via vår hemsida: staffbyfivemoments.se. Vi ser fram emot att höra från dig

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025