Kickstarta din karriär som säljare hos Tryggsam!
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du driv, är tävlingsinriktad och älskar att jobba i en energifylld miljö? Hos oss får du mer än ett jobb – du får en språngbräda till personlig utveckling och en fantastisk start i din karriär! Vad vi erbjuder dig: Fast lön + generös provisionDin prestation ska löna sig – ordentligt! Roliga kickoffs, teamaktiviteter & AW:s Säljutbildning i världsklass Möjlighet att växa: Vi älskar att se våra medarbetare utvecklas – nästa steg i din karriär finns hos oss! Schyssta arbetstider (9-18): Tävlingar med grymma priser Vem är du?Du behöver inte ha erfarenhet – bara en attityd som säger "Jag klarar det!" Du är social, målinriktad och älskar att tävla. Du sprider glädje och är en lagspelare som bidrar till en positiv stämning. Du ser inte problem, utan utmaningar! Om oss på Tryggsam: Ett härligt team av unga och engagerade säljare. Certifierade av Great Place to Work – fyra år i rad! Vi jobbar för att skydda människor med våra smarta säkerhetstjänster och gör samtidigt Sverige tryggare. Starta din resa idag!Tryggsam är din chans att bli en del av något större. Här får du vara dig själv, utvecklas och samtidigt göra skillnad. Du kommer att sälja via telefon utifrån kundens behov.

26 januari 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Sjuksköterska till sommaruppdrag på Vårdcentral Söderort
Capio Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om oss Capio Bemanning & Rekrytering (CBR) erbjuder bemanningsuppdrag i Stockholm, Simrishamn och Rekryteringsuppdrag över hela Sverige.Bemanning av specialistläkare, legitimerade läkare, sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och dietister inom Geriatrik, Rehab, ASiH, Palliativ slutenvård, läkarinsatser i särskilt boende (SÄBO) och uppdrag inom Närsjukvård och Primärvård. Vi erbjuder flexibla och varierande uppdrag med konkurrenskraftiga villkor. Bemanningsuppdragen varierar från enstaka pass till uppdrag över längre tidsperioder. Din roll Vi söker nu självständiga sjuksköterskor som vill ingå i vårt team med duktiga under sommaren.Just nu söker vi dig som är sjuksköterska eller distriktssköterska och är intresserad av att jobba heltid på våra vårdcentraler i Stockholm söderortunder sommaren. Arbetet innebär bland annat mottagningsarbete, telefonrådgivning och digital vård med omhändertagande av patienter i livets alla åldrar samt hemsjukvård.Meriterande om du har god erfarenhet av sårvård eller diabetes. Om du är en person som är säker i din roll som sjuksköterska och har en god samarbetsförmåga så kan du vara den vi letar efter. Vi erbjuder dig • Marknadsmässig ersättning• Friskvårdsbidrag• Tjänstepension• Kollektivavtal Om dig Vi söker dig somär legitimerad sjuksköterska eller distriktsjuksköterska som harerfarenhet av arbete på vårdcentral.Du är trygg i din profession och i dig själv som person och bidrar till ett gott arbetsklimat och kan jobba både i team och självständigt. För oss är personliga egenskaper viktiga. Vi värdesätter flexibilitet, positivitet och ett genuint intresse för människor. Goda kunskaper i Svenska, både tal och skrift Du ska minst ha 2 års erfarenhet som sjuksköterska för att kunna ta uppdrag inom bemanning. Publicerat: 25-01-24 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

26 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Installationsledare sökes till kund
Daily Crew AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Om rollen Som Installationsledare hos oss kommer du ha en nyckelroll i att driva och leda installationsarbeten i våra projekt. Allt beror på projektets art, om det är i projekteringsfasen eller under produktionsfasen. Vi söker en erfaren installationsledare som kan ta sig an utmaningar med självförtroende och kompetens. I rollen kommer du att: - Övervaka och säkerställa att installationen sker enligt överenskomna planer (tid, budget) och att kvalitets- och säkerhetskrav efterföljs. - Utföra och leda samordnade funktionsprovningar. Både i projekteringsstadiet samt vid driftsatt anläggning. - Leda installationsteamet och föra diskussioner med nätägare och andra medialeverantörer. - Hantera och lösa tekniska problem som uppstår under installationsarbetet. - Vara en nyckelperson i kommunikationen mellan projektledare, kunder och installationsteam. Vi söker dig som har - Har minst 3 års dokumenterad erfarenhet av att leda installationer i olika typer av projekt. - Är strukturerad och lösningsorienterad med en god förmåga att motivera och leda andra. - Har teknisk kompetens inom exempelvis el, VVS, styr eller liknande områden. - Förmågan att arbeta självständigt och driva uppdrag framåt. - Stark kommunikationsförmåga och vana att samarbeta med kunder och projektgrupper. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en heltidstjänst i ett innovativt företag som alltid strävar efter att ligga i framkant. Hos oss får du chansen att arbeta med ett brett spektrum och delta i banbrytande projekt som bidrar till en mer bättre byggsektor.

25 januari 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Kredithandläggare till Telia
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du gymnasieekonom eller har en eftergymnasialutbildning med inslag av ekonomi? Har du en god analytisk förmåga och ett ekonomiskt intresse? Trivs du i en roll med stort eget ansvar där du får en möjlighet att fortsätta utveckla rollen och gruppen på olika sätt? Välkommen med din ansökan till rollen som kredithandläggare på Telia Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget som konsult. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G.Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid! Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ArbetsuppgifterSom kredithandläggare arbetar du med att granska och bedöma kreditansökningar för Telias företagskunder. Arbetet innebär att analysera kreditvärdighet, betalningshistorik och andra relevanta faktorer för att kunna fatta välgrundade och korrekta kreditbeslut. I vissa fall krävs även en mer manuell och djupgående utvärdering som du då genomför. En viktig del av rollen är att övervaka kundkonton för att tidigt identifiera potentiella kreditrisker och vidta åtgärder vid behov. I rollen hanterar du ärenden som kommer in via mejl, chatt, telefon samt genom interna verktyg och ärendehanteringssystem. Du har löpande kontakt med både externa aktörer, såsom återförsäljare och interna avdelningar som ofta behöver snabba och precisa svar för att säkerställa en smidig och effektiv hantering. Därför är det viktigt att du har en förmåga att agera professionellt och serviceminded. Dina närmaste kollegor kommer att vara andra kredithandläggare med liknande arbetsuppgifter, och tillsammans ansvarar ni som grupp för leveransen. Ni kommer att ingå i ett större team i Solna, bestående av kollegor med blandade kompetenser.Telia och gruppen befinner sig i en utvecklande bransch vilket innebär att den här rollen med tidenkommer attutvecklas för vad verksamheten behöver. De ser därför att endel av arbetsuppgifterna även är att säkerställa korrekta rutindokumentation och aktivt komma med förbättringsförslag för hur organisationenkan bli bättre på det de gör! •Granska och bedöma kreditansökningar •Övervaka kundkonton och identifiera kreditrisker •Hantera ärenden via telefon, chatt, mejl och interna kanaler Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad ekonomisk gymnasial utbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi • Arbetslivserfarenhet från en administrativ roll med analytiska inslag som gett dig en grundläggande företagsekonomisk förståelse • Du har mycket god dator och systemvana • Mycket goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift För att vara framgångsrik i rollen är du effektiv och nogrann och ser alltid till att du utför dina arbetsuppgifter på ett högkvalitativt sätt. Vidarehar du en stark förmåga att ge högkvalitativ service och stötta dina kollegor på ett sätt som präglas av både effektivitet och noggrannhet. Du har ett naturligt analytiskt tänk och ett datadrivet arbetssätt, vilket gör att du snabbt kan sätta dig in i olika utmaningar och hitta lösningar. Som person är du ambitiös och motiverad att utvecklas både i din roll och tillsammans med ditt team. Din kommunikativa förmåga och din initiativkraft gör att du trivs i en miljö där självständighet och proaktivitet uppmuntras. Övrig information Start: OmgåendePlats:Solna, StockholmLön: Enligt överenskommelse En bakgrundskontroll kommer att genomföras av Bravura och Telia. Eftersom detta är en roll där du har tillgång till känslig information krävs det även att du som kandidat har en ordnad privatekonomi utan några betalningsanmärkningar. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-23.

24 januari 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Starta din karriär inom försäljning – vi ger dig alla verktyg för att lycka

Vi på Konnect är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande, utan även byggt långsiktiga och pålitliga partnerskap. Vi skapar en arbetsmiljö där varje interaktion är en möjlighet att leverera exceptionell service, och där din utveckling står i centrum. OM TJÄNSTEN Som säljare hos oss kommer du att arbeta med kundkontakt och försäljning via telefon. Du får möjlighet att utvecklas genom kontinuerlig utbildning och coachning, och vi ser dina prestationer och ditt engagemang som direkt väg till karriärutveckling. För den som är redo att ta mer ansvar finns det obegränsade möjligheter att växa och avancera inom företaget. DET HÄR ERBJUDER VI DIG: - En heltidsanställning med provisioner utan tak - Trygg garantilön som säkerhet - Ett omfattande introduktions- och utbildningsprogram för att ge dig alla verktyg för att lyckas och utvecklas. - Kontinuerligt stöd och tillgång till skräddarsydda utbildningar för att stärka dina säljkunskaper och utveckla dina kompetenser. - Stora karriärmöjligheter för den som vill växa och ta ansvar inom företaget. VI SÖKER DIG SOM: - Har en passion för att skapa långsiktiga kundrelationer. - Är kommunikativ, målinriktad och har en positiv attityd. - Värdesätter samarbete och gemenskap, och är redo att ta ansvar och visa självledarskap. - Är motiverad att anta nya utmaningar och arbetar målmedvetet för att nå uppsatta mål. - Har erfarenhet av telefonförsäljning, butiksförsäljning eller kundservice (meriterande, men inte ett krav). ANSÖKAN Är du redo att starta din karriär inom försäljning och ta nästa steg i din utveckling? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team på Konnect. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.

24 januari 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Bli en del av vårt framgångsrik
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du en passion för att bygga långsiktiga kundrelationer och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där samarbete och personlig utveckling står i centrum? Då är Konnect rätt plats för dig! Vi söker nu drivna och engagerade säljare på heltid till vårt team i Stockholm. OM TJÄNSTEN Som säljare hos oss får du chansen att utveckla dina säljfärdigheter, arbeta med marknadens största varumärken och bidra till att leverera enastående resultat till våra kunder. Vi ser dina prestationer och ditt engagemang som en direkt väg till karriärutveckling. För den som är redo att ta på sig mer ansvar finns det obegränsade möjligheter att växa och avancera inom företaget. DET HÄR ERBJUDER VI DIG: - En heltidsanställning med provisioner utan tak - Trygg garantilön som säkerhet - Ett omfattande introduktions- och utbildningsprogram för att ge dig alla verktyg för att lyckas och växa. - Löpande utbildningar och utvecklingsmöjligheter för att stärka dina säljkunskaper och kompetenser. - Möjligheter till snabb karriärutveckling inom företaget för den som är redo att ta nästa steg. VI SÖKER DIG SOM: - Har en passion för att skapa och vårda starka kundrelationer. - Är kommunikativ, målinriktad och har en positiv attityd. - Värdesätter samarbete och gemenskap, samtidigt som du är redo att ta eget ansvar och visa självledarskap. - Är motiverad att anta nya utmaningar och arbetar effektivt mot uppsatta mål. - Har erfarenhet inom telefonförsäljning, butiksförsäljning eller liknande (meriterande men inte ett krav). ANSÖKAN Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt framgångsrika team? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.

24 januari 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Enhetschef - Bli en av oss!
Aleo Care AB
Chefer inom äldreomsorg

Vi behöver ha Rätt Person på Rätt Plats och SÖKER just nu en enhetschef till vår hemtjänstverksamhet i Täby/Vallentuna. Vi söker dig som klarar av att hålla flera bollar i luften, är organiserad, ansvarsfull och vill vara med att utveckla ett mission drivet vårdföretag under tillväxt. Arbetsuppgifter I rollen som enhetschef ingår du i hemtjänstens ledningsgrupp. Du kommer att arbeta med utveckling av rutiner och processer. Säkerställa att vi arbetar efter de kvalitets-och verksamhetsmål som är framtagna för verksamheten. Du kommer även vara delaktig i rekryteringen av nya stjärnor till vår hemtjänstverksamhet likaså onboarding. Som person är du trygg i din roll som ledare, du leder och motiverar andra för att effektivt nå gemensamma mål. Du skapar engagemang och delaktighet i verksamheten och du tillför entusiasm och energi till arbetsplatsen. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar själv ditt arbetssätt för att driva dina processer framåt. Du prioriterar på ett effektivt sätt för att hålla tidsramar och dina prioriteringar styrs av ett mål- och resultattänk. Du är noggrann, lyhörd och lägger stor vikt vid att verksamheten lever upp till resultat-och kvalitetsmål. Du gillar att tävla! Kvalifikationer Erfarenhet av arbetsledning på heltid under de senaste åren inom omsorg om äldre eller personer med funktionsvariationer Du har akademisk examen inom socialt arbete/ studier och erfarenhet inom område som bedöms likvärdigt Du har erfarenhet av att arbeta i komplexa operativa miljöer med ständigt förändringsarbete på agendan Körkort B Tillträde enligt överenskommelse. Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby-Vallentuna. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden i Täby och Vallentuna. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Butikssäljare sökes till IQOS IQOS Paviljongen (deltid) - Stockholm
NRG Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du bli en del av ett engagerat team?Är du driven, serviceinriktad och gillar att prata med kunder? Om svaret är ja, kanske du är vår nästa härliga medarbetare! Vi söker butikssäljare för varumärket Swedish Match och den innovativa produkten IQOS i Paviljongen (Stureplan), Stockholm. Vi söker dig som kan jobbacirka 20 timmar/månaden mensom även är flexibel och kan arbeta mer under vissa perioder. – perfekt för dig som studerar! Om Swedish Match Med en portfölj som består av både moderna varumärken och varumärken med lång tradition erbjuder Swedish Match produkter med och utan tobak. Att erbjuda tobakkonsumenter alternativ till cigaretter är kärnan i vårt arbete. Alltid med vår vision i åtanke: En värld utan cigaretter. Läs mer om Swedish Match på www.swedishmatch.com Dina arbetsuppgifter Som Butikssäljare är du ansiktet utåt för Swedish Match. Din uppgift blir att arbeta i IQOS butiken som är ligger centralt i Stockholm. Du kommer tillsammans med dina kollegor att sälja, inspirera och demonstrera bolagets produkter och tillbehör på absolut bästa sätt. Personliga egenskaper Vi ser gärna att du: Tycker om att ta initiativ och prata med kunder Är driven och tycker om att jobba inom sälj Trivs i en roll där du kan vara lösningsorienterad och jobba i ett team. Talar svenska och engelska i både tal och skrift Erfarenhet Vi letar efter dig som har: Tidigare haft arbete inom försäljning, gärna från butik Vana att jobba i grupp Jobbat mot sälj mål och vet vad som krävs för att uppnå dem Vi erbjuder dig: Att vara en del av ett fantastiskt team med kollegor runt om i Sverige Att representera ett av världens mest kända varumärken inom sitt segment Gedigen produktutbildning och produktkännedom så att du känner dig trygg och säker i din nya roll Löpande coachning samt tips på hur man agerar i butik, levererar bra service till kunderna. Övrigt Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd av Field Flex ABmen utföra arbetet åt kunden. Tjänsterna är schemalagda vardagar och helger och planerar tillsättas omgående. Intervjuer sker löpande så ansök redan idag. Tjänsterna kommer tillsättas omgående. Frågor (ej ansökan) skickas till Ella Segerpå: [email protected] Om Nordic Retail Group Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt. På Nordic Retail Group har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare. Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret – utan också på väg till kontoret”. Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com för mer information.

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kundmottagare
Karisma Rekrytering AB
Backofficepersonal m.fl.

Hummeltorp Sverige AB är ett företag som växer fort både nationellt och globalt. Vi utvecklar flera världsunika metoder och tekniker inom återvinning, masshantering och vattenrening. Med en återvinningsgrad på 96% renar vi schaktmassor och jord och ser till att de kan återanvändas någon annanstans. Vi arbetar alltid med miljöns bästa för ögonen och har fokus på hållbar och klimatsmart återvinning. Vår anläggning finns i Grödinge, södra Stockholm. För mer information se: hummeltorp.se Vi söker nu en: Kundmottagare Tjänsten innebär: Ta emot och registrera invägning och utvägning av material. Ta hand om all administration runt detta. Provtagning på material. Ta hand om vårt ”Café” som innebär att beställa och fylla på kaffe, mackor etc. Se till att området omkring café och kundmottagning är rent och snyggt. Uppdatera hemsidan vad gäller lager. Föra daglig statistik på in- och utgående material. Tjänsten innebär en del utomhusarbeten. Enklare transportplanering. Kundsamtal med inriktning på sälj. Erfarenhet och Kvalifikationer Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av och trivs i en kundnära roll och är serviceinriktad och positiv. Du kanske har arbetat i en liknande roll och har erfarenhet av att ”serva” kunder. Eftersom en stor del av tjänsten är administrativ så är det viktigt att du även har erfarenhet av administration och är noggrann samt strukturerad. Om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter och bransch så är det ett plus. Det krävs att du har en bra datavana och goda kunskaper i svenska. Det är också bra om du kan lite engelska. Företaget har kontor både i city och i Grödinge samt USA. Dock är denna tjänst placerad i Grödinge. Då det finns begränsade tillgång till kommunala transporter är det viktigt att du har tillgång till egen bil. Tjänsten är heltid. I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering AB. Kontaktperson på Karisma är Agneta Ståhl som du når på tel 0706-501940. Vi kommer att göra intervjuer fortlöpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansök enkelt på separat hemsida www.karisma.se senast den 19/2 2025.

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Bilplåtslagare Werksta Bromma
Werksta Sweden AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Werksta Bromma söker en skicklig och passionerad Bilplåtslagare för att stärka vårt engagerade team. Om du har erfarenhet av bilplåtsarbete och älskar att jobba i team är detta möjligheten för dig! Om rollen som Bilplåtslagare i BrommaSom Bilplåtslagare hos Werksta i Bromma kommer du att spela en avgörande roll i vår verkstad. Du kommer att arbeta med reparation och service av karosser enligt högsta bransch standard. Vårt team strävar alltid efter att leverera optimal kvalitet till våra kunder, och du kommer att vara en betydande del av detta. Krav och kvalifikationer för Bilplåtslagare Erfarenhet av bilplåtsarbete och kunskaper om moderna reparationstekniker. Detaljorienterad med förmåga till exakt och noggrant arbete. Kapabel att arbeta både självständigt och som en del av ett dynamiskt team. B-körkort är ett krav. God kommunikationsförmåga i svenska, både i tal och skrift. Arbetsuppgifter som Bilplåtslagare Ditt ansvar omfattar en rad olika viktiga arbetsuppgifter: Reparera och byta ut karossdetaljer på olika bilmodeller. Utföra svets- och limningsarbete samt nita på fordon efter behov. Montera och demontera delar av fordonet inför reparationsarbeten. Samarbeta med skadeberäknare och arbetsledare för att fastställa optimala reparationsstrategier. Vad Werksta Bromma erbjuder dig Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med fokus på innovation och förbättring. Som anställd på Werksta får du möjlighet att utvecklas professionellt och vara med i ett engagerat och stödjande team. Vi uppmuntrar kontinuerlig lärande och karriärutveckling. Mer information finns på vår karriärsida. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår platschef Petar Presl 070-7744513 Om Werksta-koncernenWerksta är en av de ledande skadeverkstadskedjorna i Sverige, med 39 verkstäder och cirka 700 anställda. Vårt mål är att alltid leverera högsta möjliga service och kundnöjdhet. Werksta-gruppen innefattar även Autoklinikka i Finland samt flera verkstäder i Norge, vilket gör oss till en betydande aktör i hela Norden. Vi ser fram emot din ansökan och välkomnar dig att bli del av vår framgångsrika team!

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025