Om EdgeEdge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll.Din roll Vi söker en driven och noggrann inköpskoordinator som vill vara en del av ett framåtblickande företag med globala ambitioner. Här får du en nyckelroll i att stödja och effektivisera inköpsprocesser samt stärka leveranskedjan i en dynamisk och innovativ arbetsmiljö. Ditt ansvar Leverantörsrelationer: Upprätthålla och utveckla samarbetet med leverantörer för att säkerställa kvalitet och leveransprecision. Fakturahantering: Administrera fakturor genom granskning, godkännande och arkivering. Avrop och orderhantering: Genomföra avrop enligt avtal samt hantera inköpsordrar från skapande till leveransbekräftelse. Priskontroll och förhandling: Övervaka marknadspriser och delta i förhandlingar för att optimera kostnader och villkor. Kvalifikationer Erfarenhet av administrativt arbete, inköp eller liknande roller. Erfarenhet av att arbeta i SAP. Goda kommunikativa färdigheter, både muntligt och skriftligt på svenska. Förmåga att arbeta självständigt och i team med hög noggrannhet och struktur. Meriterande erfarenheter Kunskap om logistik processer. Erfarenhet av att arbeta med affärssystem och verktyg för faktura- och orderhantering. Placering Tjänsten är baserad i Stockholm, med möjlighet att arbeta i en flexibel och stödjande arbetsmiljö. Tidplan och omfattningStart enligt överenskommelse. Detta är ett heltidsuppdrag. Vi söker dig som är redo att ta nästa steg i karriären och bidra till en framgångsrik och effektiv inköpsfunktion. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Svea Solar är Sveriges största solenergibolag och vår vision är att Rid the planet of fossil fuel! Som säljare ingår du i vår stora säljorganisation som består av 80 Power Shifters. Ungefär hälften av dessa jobbar inhouse och ansvarar för hela säljprocessen mot privatpersoner. Rollen passar utmärkt för dig med tidigare säljerfarenhet elleren tävlingsinriktad personlighet,och som vill utvecklas inom mer avancerad försäljning. Du erbjuds En grundlön som trygghet. En mållön på 35-50k, och våra top performers tjänar ungefär mellan 50k-85k beroende på senioritet. Inget tak på provisionen. Mycket goda utvecklingsmöjligheter, till mer erfarna säljroller, specialistroller eller ledarskapsroller på sikt God leadskvalitet i form av våra befintliga kunder eller varma intresseförfrågningar Att sälja denmest innovativa produktportfolion i branschen Möjlighet att som bästa säljare vinna en resa till Medelhavet Om rollen Som säljare på Svea Solar står du bakom branschens mest innovativa erbjudande. Vi är just nu i transformationsfas, där vi går från ett solenergibolag till ett Energy Tech-bolag. Detta innebär att våra säljare kan hjälpa våra kunder med mer än ett vanligt solenergibolag kan. Det du erbjuder kund är en komplett energilösning, med solpaneler, batterisystem, värmepumpar, laddboxar och olika tilläggstjänster - både hårdvara och mjukvara. Som säljare: Har du friheten att självständigt bearbeta och driva varma leads från privatpersoner framåt, med stöd från ett teamet när det behövs Vid tider med mindre varma leads hittar du kreativa vägar för att få in fler leads, via exempelvis referenskunder eller listor på kunder som vi haft dialog med tidigare Du har det fulla ansvaret för hela kundresan – från första kontakt till signerat avtal, där du själv styr processen utifrån dina säljstrategier och metoder Kontakten med kund sker vanligtvis över telefon, mail och till viss del videosamtal Rollen gör att du kommer bli expert i hela försäljningsprocessen - från behovsanalys och hantering av invändningar till att kunna utbilda dina kunder om den bästa lösningen för just dem. Är vi en match? Vi söker dig som... Arbetat med försäljning minst 1-2 år med goda resultat, alternativt kan uppvisa en mycket tävlingsinriktad personlighet Visar starkt självledarskap med förmågan att ta egna initiativ och driva ditt arbete framåt Visar starkt resultatdriv och vinnarskalle. Du vill tjäna bra och kanske slå ett och annat rekord på vägen! Har förmåga att planera din tid och jobba strukturerat och smart Är duktig på att kommunicera och interagera socialt Listan kan kännas lång, men ingen är bäst i alla kategorier. Sök om du känner igen dig någorlunda På Svea Solar kan du Grow as we grow - vi lär dig nya skills här! Övrig information Startdatum för rollen: Omgående – har du eventuell uppsägningstid i en nuvarande tjänst så kan du börja efter uppsägningstidens slut Placering: Med utsikt över vattnet vid Alviks Strand Arbetstider: Mån-fre 8-17, alla säljare arbetar heltid från kontoret för att främja ett högt resultatfokus och #DoItTogehter Mångfald och inkludering Vi vet att mångfald och olika erfarenheter bidrar till kreativiteten som krävs för att utveckla branschen. Vi värdesätter en jämn könsfördelning och ambitionen är att rekrytera medarbetare från olika bakgrunder för att representera samhället och våra kunder. Därför bedöms alla kandidater från samma premisser. Vi ställer samma frågor till alla kandidater samt använder tester i Alva Labs som en del av bedömningen. Enkel ansökan - sök med mobilenpå under 15 minuter Du behöver inte bifoga personligt brev och inte ansöka med CV. Vi vill ge dig en modern och smooth ansökningsupplevelse Vi inleder processen relativt omgående efter att annonsen publicerats Längst ned på denna sida hittar du mer information om våra rekryteringsprocesser För slutkandidat gör vi bakgrundskontroll av belastningsregister För en rättvis bedömning får våra kandidater genomföra tester i Alva Labs om man uppfyller ska-kraven. Diversity is key! Varmt välkommen med din ansökan! #LILS2
Om jobbet Nu söker vi en lärare i Darisom kommer att undervisa modersmålsundervisning. Möjlighet att utöka tjänsten finns för flera uppdrag i fler skolor i Stockholms län. Om Tellus Academy Tellus Academy är en utbildningsorganisation som erbjuder språktjänster - modersmålsundervisning och studiehandledning på modersmålet samt vikarier i moderna språk. Våra uppdragsgivare är fristående och kommunala skolor. Vi strävar efter att erbjuda en hög kvalité på verksamheten och tillämpar olika former för kompetensutveckling för lärare. Arbetsuppgifter Uppdraget innebär planering, genomförande, betygsättning och utvärdering i ämnet moderna språk och modersmål, enl. läroplanen (LRG22). Gruppen består av elever med olika kunskapsnivåer. Som pedagog gäller det att anpassa undervisningen till eleverna och stödja deras kunskapsutveckling. Beställaren önskar fasta tider enligt överenskommelse. Du är: Du har dokumenterade mycket goda kunskaper i språket och pedagogisk utbildning från Sverige eller hemlandet. Som person är du positiv, förtroendegivande och uthållig. Du orienterar dig snabbt i nya miljöer och har lätt att få kontakt med elever, personal och föräldrar. Du är en god lyssnare och tycker att det är roligt att arbeta med elever och utveckla deras modersmål. Mycket goda datakunskaper och hantering av plattformar för fjärrundervisning. Mer info: www.tellusacademy.se Lön per undervisningstillfälle Tillträde: Snarast Övrigt För en anställning hos oss måste ett utdrag ur belastningsregistret uppvisas. (www.polisen.se).
Brinner du för att lösa problem och trivs i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget AB har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad servicetekniker för att ta nästa steg i företagets utveckling. Om Tjänsten Som servicetekniker hos oss kommer du att arbeta med luft/luftvärmepumpar och luft/vattenvärmepumpar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar rengöring, felsökning, reparation och installation av dessa system. Arbetet sker ute hos våra kunder, och dina arbetsuppgifter kommer att variera beroende på deras behov. Vi söker dig som har en flexibel inställning och trivs med varierade arbetsdagar. Arbetsområdet sträcker sig huvudsakligen över Stockholms län, men serviceuppdrag kan även förekomma på andra platser i Sverige. Därför är det viktigt att du känner dig bekväm med tjänsteresor och har möjlighet att övernatta vid behov. Det finns möjlighet att utgå från hemmet, och vi ser gärna att du bor i Stockholm med omnejd (max en timmes körning). För den här tjänsten krävs att du har B-körkort samt ettkylcertifikat kategori I. Vi utbildar på plats! Vi Erbjuder - En positiv arbetsmiljö med ett entusiastiskt team. - En teamkänsla utöver det vanliga. - Kollegor som stöttar varandra oavsett tidpunkt på dygnet. - Kontinuerlig teknisk utbildning och kompetensutveckling. Övrig Information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid -Inledande provanställning på 6 månader - Placering: Stockholm (arbete på annan ort kan förekomma) Kontaktuppgifter och ansökan: Välkommen med din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bee Bemanningförvilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Kylslaget AB.Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Sista ansökningsdatum är 6/1/2025. Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.
Nu finns chansen att bli en del av vårt Primärvårdsrehabteam i Saltsjöbaden! Som dietist hos oss arbetar du i centrala lokaler på en trivsam mottagning tillsammans med arbetsterapeuter och fysioterapeuter. Mottagningen har ett nära samarbete med Vårdcentralen och BVC i Saltsjöbaden, med hemsjukvården och med andra vårdcentraler i Familjeläkarnas stora familj. VI BEHÖVER DIG OCH VI HOPPAS ATT DU BEHÖVER OSS Söker du en arbetsplats där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Vi kombinerar hög medicinsk kompetens och erfarenhet med det nära och personliga mötet. Vår mottagning är en lärande arbetsplats där vi tar emot studenter och vi uppmuntrar till ständig kompetensutveckling. Vår ambition är att alla patienter ska få lika professionell vård som vi önskar våra egna familjer, med målet att erbjuda en rehabilitering som gör skillnad. ARBETSUPPGIFTER Som dietist fyller du en viktig funktion i teamet kring patienten för att skapa en trygg och kvalitativ vård. Du får möjligheten till ett omväxlande arbete med bedömningar och behandlingar för patienter i alla åldrar, både i hemmet och på mottagningen. I primärvården förekommer en stor variation på patienternas diagnoser och du har möjlighet att både arbeta brett och inrikta dig på specifika målgrupper. Rådgivande samtal, utbildning och information ser vi som ett viktigt redskap i ditt arbete. Dokumentation sker i journalsystemet TakeCare. KVALIFIKATIONER Du är legitimerad dietist. Har du erfarenhet av primärvård är det meriterande. Du är lika välkommen om du är ny i rollen som dietist, här finns erfarna och hjälpsamma kolleger som stöttar dig! Vi ser vi till att du får nödvändiga verktyg för en god start i din profession. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet för tjänsten. DINA EGENSKAPER Du trivs med högt arbetstempo och har en god förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete, alltid med hänsyn till patientsäkerheten. Du tar initiativ och bidrar med idéer om hur vår verksamhet kan fortsätta utvecklas. Du är flexibel och har lätt för att samarbeta med både kolleger och patienter. Du ser ett professionellt bemötande som en självklarhet samt är pålitlig, omtänksam och nytänkande. VI ERBJUDER DIG Arbetstid måndag till fredag med möjlighet att påverka din arbetstid inom ramarna för vårt avtal med Region Stockholm. Individuell introduktion. Årlig reviderad kompetensplan för din professionella utveckling. Möjlighet att initiera och delta i projekt och utvecklingsarbete. Friskvårdsbidrag. En arbetsplats med hög grad av individuell frihet och korta beslutsvägar. Vår verksamhet drivs enligt avtalet med Region Stockholm. Vi är anslutna till Vårdföretagarna och vi har kollektivavtal. Rekryteringen sker med löpande urval, vilket innebär att vi kan komma att kalla till intervjuer innan ansökningstiden har gått ut. Varmt välkommen med din ansökan!
OM JOBBET Familjeläkarna Rehab i Barkarby växer och vi söker en fysioterapeutkollega med stort intresse för kvalitet i vården. Som fysioterapeut hos oss arbetar du i nya lokaler på en trivsam mottagning tillsammans med fysioterapeuter, arbetsterapeuter, dietister och naprapater. Mottagningen har ett nära samarbete med Vårdcentralen i Barkarby, med hemsjukvården och andra vårdcentraler i Familjeläkarnas stora familj. Söker du en arbetsplats där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen med din ansökan! OM OSS Vi kombinerar hög medicinsk kompetens och erfarenhet med det nära och personliga mötet. Förutom sedvanlig fysioterapeutisk utrustning har du tillgång till bland annat ultraljudsskanner, stötvågsutrustning och medicinsk laser. Vi testar, utvärderar och införskaffar kontinuerligt ny medicinsk utrustning och medicinska metoder för att vi som vårdgivare så effektivt som möjligt skall kunna hjälpa våra patienter. Vår mottagning är en lärande arbetsplats där vi tar emot studenter och vi uppmuntrar till ständig kompetensutveckling. Vår ambition är att alla patienter ska få lika professionell vård som vi önskar våra egna familjer och vi vill bidra till bästa möjliga livskvalité för de som besöker oss. OM JOBBET Du får möjligheten till ett omväxlande arbete med bedömningar och behandlingar för patienter i alla åldrar. Träning sker både individuellt och i grupp och i hög grad i samarbete med andra professioner. Rådgivande samtal, utbildning och information till olika målgrupper ser vi som ett viktigt redskap i ditt arbete. I vårt uppdrag ingår även hemrehabilitering och du, tillsammans med en arbetsterapeut/dietistkollega, har möjlighet att besöka patienter i deras hem. Dokumentation sker i journalsystemet TakeCare KVALIFIKATIONER Du är legitimerad fysioterapeut. Har du erfarenhet av primärvård är det meriterande. Du är lika välkommen om du är ny i rollen som fysioterapeut, här finns erfarna och hjälpsamma kolleger som stöttar dig! Vi ser vi till att du får nödvändiga verktyg för en god start som nybakad fysioterapeut. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet för tjänsten. DIN ROLL Vi söker företrädesvis dig med några års erfarenhet och som är vidareutbildad inom OMI – Ortopedisk Medicin International, McKenzie eller OMT. I primärvården förekommer en stor variation på patienternas diagnoser och du har möjlighet att både arbeta brett och inrikta dig på specifika målgrupper. Därför är det meriterande om du har ytterligare spetskompetens inom ett område som kompletterar oss andra. Vi har goda möjligheter att exponera din kompetens mot rätt patientgrupp. OM DIG Du är nyfiken, flexibel, ansvarstagande och har god förmåga till självständigt arbete. Du trivs med högt arbetstempo och har en god förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete, alltid med hänsyn till patientsäkerheten. Du tar initiativ och bidrar med idéer om hur vår verksamhet kan fortsätta utvecklas. Du är en bra lagspelare och trivs med att samarbeta med kollegor. Du har ett gott bemötande och ett mångkulturellt kunnande. Du kan hantera digitala journalsystem och andra digitala verktyg. VI ERBJUDER DIG Arbetstid måndag till fredag med möjlighet att påverka dina arbetstimmar inom ramarna för vårt avtal med Region Stockholm. Individuell introduktion. Årlig reviderad kompetensplan för din professionella utveckling. Möjlighet att initiera och delta i projekt och utvecklingsarbete. Friskvårdsbidrag. En arbetsplats med hög grad av individuell frihet och korta beslutsvägar. Vi driver vår verksamhet enligt avtal med Region Stockholm. Vi är anslutna till Vårdföretagarna och vi har kollektivavtal.
Vi söker nu en Service HSE manager för ett spännande konsultuppdrag till en av våra kunder i energibranschen. I rollen kommer du att utveckla och säkerställa arbetet gällande HSE ( Hälsa, säkerhet och miljö) och vara en viktig spelare då du även kommer att stötta både platsteamen och ledningen med att implementera och följa riktlinjer och processer för HSE för att se till en säker arbetsmiljö. Du kommer att tillhöra den svenska, finska och baltiska organisationen. Detta är ett konsultuppdrag med start 17 feb- 16-jun med goda möjligheter till förlängning. Du blir anställd av oss på the Place och arbetar ute hos kundföretaget. För denna roll finns möjlighet till delvis eller helt distansarbete beroende på vart i landet man bor. Huvudkontoret ligger i Stockholm. Arbetsuppgifter Du kommer bland annat att: Vara ansvarig för att utveckla och implementera HSE arbetet. Vara en coachande ledare och en förebild som kan bidra med expertis inom HSE-rådgivning. Stötta ledningsgrupper och platsteamen gällande frågor inom hälsa, säkerhet och miljö. Följa upp KP:Ier och ta till eventuella åtgärder och utveckla handlingsplaner. Utföra inspektioner och säkerställa att åtgärder tas vid fall av incidenter. Stötta Operation manager i HSE relaterad kundkontakt. Uppmuntra och utveckla rutiner kring HSE möten på anläggningarna. Erfarenhet För att ta sig an uppdraget tror vi att du har följande erfarenhet och bakgrund: Minst 3-5 års erfarenhet av en likande roll som HSE manager. Gedigen kunskap gällande HSE regler både lokala och internationella. Flytande kunskaper i svenska och engelska. Goda kunskaper i Officepaketet. B-körkort, då resor ingår i tjänsten. God fysik och kondition då klättring i vindkraftverk förekommer. Det är starkt meriterande om du har arbetat inom tex, förnybarenergi, eldistribution, gasindustrin eller en liknade reglerad industri. Personligt För denna position ser vi att du är social, utåtriktade och flexibel. Då det ingår resor i tjänsten behöver du ha körkort och tycka om att ibland behöva ta dig till olika platser. Du tycker om att bidra till goda resultat och har en mycket god samarbetsförmåga och kan agera tydligt och informativt i olika situationer. Du har ett starkt kundorienterat förhållningsätt och har lätt för att knyta kontakter. Mer om uppdraget: Detta är ett konsultuppdrag mellan17 feb- 16-jun, med goda möjligheter till förlängning. Tjänsten erbjuder delvis eller helt distansarbete. Arbetstider: Kontorstider. 40tim/veckan. Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
På Agaton har vår ambition alltid varit att alla ska känna sig välkomna! Efter ett svårt år börjar vi ana ljuset i tunneln och söker därför en kökschef som kan leda vårt kök och som alltid strävar efter att överträffa våra gästers förväntningar. Vi söker dig med minst 5 års dokumenterad erfarenhet som köksmästare och har stor passion för det italienska köket och även en övergripande insikt i det svenska och franska köket. Som köksmästare är du bland annat ansvarig för inköp av matvaror, egenkontroll samt en liten del administration så som inventering, kalkylberäkning och planering framåt. Du inspirerar och arbetar tillsammans med dina kockar och övrig personalstyrka. Vi är en liten grupp så det är viktigt att du är prestigelös och förstår vikten av att ha en helhetssyn på verksamheten och att du är bekväm med att vara behjälplig med alla förekommande arbetsuppgifter. Du kommer givetvis få assistans från din souchef för att få alla delar att fungera. Men det är framförallt dig vi söker, du som är ”Agaton”. Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid. Arbetstiden är förlagd mestadels till kvällstid fördelat på vardagar och helger. Lön enligt överenskommelse. Vi har kollektivavtal med HRF. Bifoga gärna bild i CV
Välkommen till en av Stockholms mest anrika och klassiska krogar. 1664 öppnade Källaren Pelikan i gamla stan och i över 110 år har vi funnits på Blekingegatan. Pelikan är vida känt för sin vällagade klassiska husmanskost som serverats i klassisk miljö av trogen personal. Arbetet: Du kommer ha övergripande ansvarar för arbetet i köket. Där kommer du att vara en del av vårt team som tillsammans med matsalens servis och hovmästare samt med köket jobbar mot samma mål, att ge våra gäster en fantastik service. Vi söker: Du har minst 5 års dokumenterad erfarenhet som köksmästare och har stor passion för det klassiska svenska köket. Som köksmästare är du bland annat ansvarig för inköp av matvaror, egenkontroll samt en liten del administration så som inventering, kalkylberäkning och planering framåt. Du inspirerar och arbetar tillsammans med dina kockar och övrig personalstyrka. Vi är en liten grupp så det är viktigt att du är prestigelös och förstår vikten av att ha en helhetssyn på verksamheten och att du är bekväm med att vara behjälplig med alla förekommande arbetsuppgifter. Du kommer givetvis få assistans från din souchef för att få alla delar att fungera. Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid. Arbetstiden är förlagd mestadels till kvällstid fördelat på vardagar och helger. Lön enligt överenskommelse. Vi har kollektivavtal med HRF. Bifoga gärna bild i CV
På Blå Porten älskar vi tempo, myller av ljud och skratt och dofterna från allt ifrån kanel till pressad gurka. Vi provsmakar ständigt rätter och såser och vi uppmuntrar våra gäster att göra detsamma. Att växa. Att utvecklas. Vi söker en erfaren köksmästare som brinner för service, har talang för att skapa en god gästupplevelse samt meriterande ifall du tidigare erfarenhet som köksmästare. Du är kreativ och har självklart ett stort intresse för matlagning och råvaror. Hos oss får du möjlighet att jobba i en pulserande miljö där din talang för service får komma till användning varje dag. Eftersom vi inte tror att roller måste vara fasta så kan vi då och då erbjuda vår personal möjligheten att ta en oregelbunden karriärväg. Som ett företag bland åtta dynamiska restauranger utspridda i Sverige är hela vår verksamhet byggd för det. Så när du väl är inne vet du inte vad som händer härnäst. "Du blir en del av vårt team av kockar som tillsammans vill ge gästerna en kulinarisk upplevelse." Vi jobbar med egna och externa bokningar och hjälper ofta konsthallen Liljevalchs med deras bokningar. Det kan vara allt ifrån bröllop, konferenser, födelsedagar till företagsevent. Både utomhus och inomhus. På andra sidan om oss ligger Blå+, ABBA-muséet med hotell och inom några hundra meter hittar du Gröna Lund, Skansen och Cirkus. Arbetet Du kommer ha övergripande ansvarar för arbetet i köket. Där kommer du att vara en del av vårt team av kockar som tillsammans jobbar mot samma mål - att ge våra gäster en kulinarisk upplevelse. Vi söker Blå Porten letar efter en köksmästare med betydande drivkraft. Du har erfarenhet från yrket, brinner för ditt arbete. Du vill spela en viktig roll för att ta Blå Porten till nästa nivå, så du strävar efter att göra det bästa för att få nå bästa arbetsresultat.Du har ett stort intresse för mat och vi ser gärna att du även har ett intresse av vin och dryck. Du har 5+ ars beprovad erfarenhet som kock på restaurang. Gärna tidigare erfarenhet som köksmästare. En lagspelare som gärna delar med sig av idéer, tar konstruktiv feedback från lagkamrater och går en extra mil när det behövsFörblir flexibel och positiv om arbetsmoment eller inriktning behöver ändrasFörmåga att arbeta snabbt utan att kompromissa med kvalitet eller organisationDu kommunicerar snabbt och effektivtDu kan hantera och inspirera teametSjälvmotiverad problemlösare, engagemang, positiv attityd och flexibel
Välj ett jobb för att visa detaljer