Lärare Trä- och metallslöjd 75% sökes till Rödabergsskolan
Stockholms kommun
Grundskollärare

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Arbetsplatsbeskrivning "Våra elever har drömmar och vågar följa dem" På Rödabergsskolan ska varje elev få möjlighet att nå toppen av sin potential. För att nå dit behöver vi de absolut bästa lärarna. Därför ska alla våra lärare: Ta ansvar för och ha insikt om elevernas resultat, vilket innebär att vara lyhörd för varje elevs förutsättningar och behov. Ha höga förväntningar på eleverna och deras förmåga att utvecklas. Genom goda relationer fånga och stimulera elevernas nyfikenhet, intresse och lärande. Ta ansvar för relevant kompetensutveckling för att utvecklas och växa i professionen. Rödabergsskolan är en F-9 skola utöver det vanliga! Skolan har ett gott rykte och en lugn miljö med en härlig mix av nationaliteter där olikheter är norm och positivt laddat. Våra 780 studiemotiverade elever når mycket goda resultat och vår personal är kompetenta, erfarna och engagerade. Vi ligger i Vasastan med närhet till Odenplan, Hagaparken och nya Hagastaden. På Rödabergsskolan har vi ett skolutvecklande förhållningssätt och vi jobbar målstyrt och processinriktat utifrån skolans vision "Våra elever har drömmar och vågar följa dem". Ta chansen att arbeta på vår nyrenoverade och nybyggda skola. Vi stormtrivs här i våra nya fräscha lokaler och på en arbetsplats som växer. Kom och bli vår kollega och bidra till vår utveckling, till vår gemensamma framtid! Arbetsbeskrivning Vi söker en engagerad lärare som ska undervisa i trä- och metallslöjd på ca 75%. Under detta läsår finns också en möjlighet att kunna kombinera med textilslöjd i åk 3 och Anpassad grundskola upp till 85%. Under läsåret 24/25 kommer du undervisa åk 3-5 samt grupper från vår Anpassade grundskola. Du behöver dock ha behörighet upp till åk 9 då det i framtiden kan röra sig om andra årskurser.  Tillsammans med ditt arbetslag kommer du bidra med att utveckla arbetssätt, rutiner och förhållningssätt som gynnar alla elevers utveckling.  I samverkan med övriga kollegor på skolan kommer du även vara med och berika det utvecklingsarbete som pågår under ledning av skolledning i samarbete med förstelärare. Under kommande läsår kommer skolan gå in i arbetet med IBIS (Inkluderande beteendestöd i skolan), vilket är ett forskningsprojekt i samarbete med Uppsala Universitet.  Vi vill att du som vi tycker att våra elever förtjänar den bästa skolan!  Kvalifikationer Vi söker en tydlig ledare i både klassrummet och i kollegiet som med värme och fasthet bidrar till Rödabergsskolans utveckling. Du är legitimerad lärare för undervisning i trä- och metallslöjd. Det är meriterande om du även har behörighet i textilslöjd alternativt något annat ämne som vi har behov av. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att undervisa i Anpassad grundskola.  Du är väl förtrogen med kapitel 3 i LGR 22 och skolans övriga styrdokument samt är van att planera och organisera din undervisning utifrån dessa. Du behärskar digitala verktyg och svenska i tal och skrift. Du är skicklig på att skapa förutsättningar för alla elever genom att jobba med ledning och stimulans på gruppnivå kombinerat med extra anpassningar för de elever som har behov.   Du är nyfiken och utvärderar, reflekterar över samt utvecklar kontinuerligt din undervisning och din profession.  Du har förståelse för att lärandet pågår under hela skoldagen och värdesätter ett samarbete med kollegor där ni tar ett gemensamt ansvar för eleverna.  Stor vikt läggs vid personlig lämplighet för tjänsten. Du som är nyexaminerad lärare har rätt till en mentor under ditt första år, introduktionsperioden. Låt dig inspireras av vårt breda utbud av kompetensutveckling för utveckling av och stöd i undervisningen. Som lärare i Stockholms stads skolor har du även möjlighet till såväl handledning som coachning, och vi satsar på karriärtjänsterna förstelärare och lektorat. Läs mer på www.pedagogstockholm.se I Stockholms stad finns drygt 140 grundskolor och knappt 30 gymnasieskolor med olika inriktningar. Hos oss hittar du nya utmaningar utan att behöva byta arbetsgivare. Med Stockholms stad som arbetsgivare gör skickliga lärare skillnad på riktigt. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

3 juli 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kock Omgående
La salsiera AB
Kockar och kallskänkor

Du kommer att jobba på en italiensk restaurang med fokus på kvalite och råvaror. All råvaror är ekologiska och av absolut högsta kvallitet. Vi strävar efter och leverera absolut bästa italienska maten., Som person är du ansvarsfull, flexibel, självständig och har god samarbetsförmåga. Du sätter kunden i fokus och kan sätta dig in i någon annans situation samtidigt som du kan sätta gränser samt skilja på det personliga och privata. Vidare är du initiativrik, men det är viktigt att du kan följa de rutiner och instruktioner som finns på vår arbetsplats. Krav: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom restaurang och kök. Din uppgift som anställd hos oss är att tillaga pastarätter/Sallader förrätt/efterrätt och hjälpa till med annat förekommande arbete i restaurangen. Vi söker just nu en erfaren kallskänka kock som är ute efter nya, spännande möjligheter. Tjänsten är på Heltid/Deltid Det är också viktigt att du är flexibel i ditt sätt att tänka. Du har ett gott humör och tycker om att arbeta med människor. Språk: Svenska/Persiska Tjänsten innefattar även helgjobb, alltså så det gäller att du är flexibel och arbetsvillig, du får schema av restaurangchefen. Sök tjänsten redan idag! intervjuer sker löpande. Om du är rätt person kan du börja redan imorgon! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Köksbiträde sökes
Rossi Invest AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi sköker dig som är duktigt på sitt jobb. kan jobba med team och stresståligt dagar i veckan Arbets scheman kan förändras Stör inte med att ringa kom in i restaurangen.

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
ST-läkare

Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar för att göra primärvården tillgänglig för alla. Vi är vårdcentralen där primärvård får möjlighet att göras på riktigt, där patienten och den medicinska kvaliteten är i fokus. Till Doktor.se Rimbo-Edsbro Vårdcentral söker vi nu en ST-läkare som är intresserad av framtidens primärvård. Om rollen I rollen som ST-läkare får du arbeta brett med olika patientgrupper. Du ingår i det stora teamet men får under handledning arbeta självständigt och följa dina egna patienter i det mindre teamet. Hos oss får du möjlighet att använda dina läkarkunskaper samt utvecklas inom din profession. Exempel på arbetsuppgifter är: Läkarmottagning Äldrevård Barnhälsovård Jourmottagning Bra handledarskap och tillgänglighet till kollegor är vårt fokus. Du ska som ST-läkare aldrig känna dig ensam i dina beslut och öppet konsultationsklimat har mycket stor vikt hos oss. Om dig Vi söker dig som är nyfiken och vill utvecklas medicinsk och i din yrkesroll. Vi tror att du är en flexibel person och engagerad i ditt arbete som läkare. Vi vill ha dig som sätter dina patienter i fokus och värdesätter samarbete med övriga kollegor. Övriga kvalifikationer för tjänsten är: Läkarlegitimation Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har erfarenhet inom primärvård Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur! Vi erbjuder dig också: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Möjligheten att kombinera fysiskt arbete med att arbeta digitalt hemifrån Trevliga kollegor med högt i tak i fina lokaler med vackra omgivningar. Mer praktiska detaljer Önskad start är så snart som möjligt, men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid/deltid/allmän visstid med inledande provanställning Din placering kommer vara på Doktor.se Rimbo-Edsbro Vårdcentral, Västra Stockholmsvägen 11, 762 31 Rimbo. Kan det vara dig vi söker? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor.

3 juli 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Interimsuppdrag Enhetchef
Centio Consulting Group AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Vi söker en Enhetschef till interimsuppdrag hos myndighet i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag.  Tjänsten är på heltid, säkerhetsprövning krävs.  Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga. Uppdraget Myndigheten är den som ansvarar för att elöverföringssystemet är säkert, miljöanpassat och kostnadseffektivt -  idag och i framtiden. Den drivs i form av ett statligt affärsverk, och har drygt 1500 anställda varav majoriteten arbetar utifrån huvudkontoret i Stockholm.  Uppdraget omfattar att vara interrimschef för en enhet inom division Nät. Du kommer arbeta i en matrisorganisation där enheten ansvarar för bemanning av vissa roller i anläggningsprojekt. Enheten kommer bestå av både anställda medarbetare som inhyrda konsulter med stationering i olika delar av landet. På grund av pågående omorganisation är det i dagsläget ej beslutat vilken enhet som uppdraget kommer avse. Som enhetschef rapporterar du till Sektions- eller avdelningschef. Arbetsuppgifter Leda (planera, genomföra, följa upp och återrapportera) arbetet inom den egna verksamheten Säkerställa att myndighetens uppgifter genomförs och att övergripande strategi och mål omsätts till mål, planer och resultat inom den egna verksamheten Hålla fastställd budget och ram för antalet anställda enligt personalstaten Säkerställa att medarbetarna känner till relevanta styrdokument (policyer, riktlinjer och anvisningar) Följa utveckling inom det egna ansvarsområdet Bevaka att lagar och regler efterlevs inom den egna verksamheten Säkerställa att medarbetarna känner till relevanta styrdokument(policyer, riktlinjer och anvisningar) Genomföra utvecklingssamtal och lönesättande samtal med varje medarbetare Verka för en god fysisk och psykosocial arbetsmiljö Ha arbetsmiljö- och rehabiliteringsansvaret för medarbetare inom sin verksamhet illse att verksamhetsområdets information klassificeras samt hanteras säkert och rätt Enheten ska verka för ett helhetsperspektiv. Förväntningarna på konsulten är att denne bidrar till: En god och säker arbetsmiljö Framdrift i för myndigheten  viktiga frågor Effektiva arbetssätt Styrning och planering utifrån nytta och effektivitet Ett modigt, hållbart och coachande ledarskap Att utveckla den kollektiva förmågan Krav (OBS, obligatoriska) Högskole-/universitetsexamen Minst 10 års erfarenhet som chef där samtliga nedan nämnda ansvarsområden ingått: • Hålla fastställd budget och ram för antalet anställda enligt personalstaten • Säkerställa att medarbetarna känner till relevanta styrdokument (policyer, riktlinjer och anvisningar) • Följa utveckling inom det egna ansvarsområdet • Bevaka att lagar och regler efterlevs inom den egna verksamheten • Säkerställa att medarbetarna känner till relevanta styrdokument(policyer, riktlinjer och anvisningar) • Genomföra utvecklingssamtal och lönesättande samtal med varje medarbetare • Verka för en god fysisk och psykosocial arbetsmiljö • Ha arbetsmiljö- och rehabiliteringsansvaret för medarbetare inom sin verksamhet • Tillse att verksamhetsområdets information klassificeras samt hanteras säkert och rätt Dokumenterad erfarenhet inom verksamhetsutveckling och förändringsledning Dokumenterad erfarenhet inom processtyrning/-utveckling och projektstyrning Mycket goda kunskaper i svenska/engelska i tal och skrift. Meriterande  Minst 2 års arbetslivserfarenhet av ledarskap inom myndighet. Minst 2 års arbetslivserfarenhet av beslutsfattande roll där rekrytering och konsultupphandling ingår som betydande del av arbetsuppgifter. Minst 2 års arbetslivserfarenhet av att samarbeta med olika interna och externa kontaktytor som t ex beställare, sakägare, leverantörer, entreprenörer och myndigheter. Minst 2 års arbetslivserfarenhet från att ha arbetat med infrastrukturprojekt Om oss Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt. Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov. Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet. För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst. Läs gärna mer om oss på centio.se. Vänligen skicka ditt CV på svenska.  Vi ser fram emot din ansökan!

3 juli 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Kundtjänst Heltid
Frilans Finans Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vill du vara en del av ett engagerat supportteam där du dagligen hjälper människor och löser varierande problem? I denna roll kommer du att vara en del av vårt prestigelösa team på 18 medarbetare som arbetar för att ge bästa möjliga stöd till våra egenanställda. Vårt supportteam arbetar tillsammans för att skapa en dynamisk och stöttande arbetsmiljö, där vi ständigt strävar efter att hitta nya sätt att hjälpa våra egenanställda. I rollen kommer du huvudsakligen att hantera ärenden via telefon, mejl och chatt, och ge både problemlösning och vägledning till egenanställda. Rollen bidrar till vår mission att ge alla egenanställda möjlighet att fokusera på det de gör bäst, samtidigt som du utvecklas och lär dig nya saker varje dag. Arbetsuppgifter Ärendehantering via telefon, mejl och chatt Kundmöten Bemanna reception Din personlighet och erfarenhet Hos oss genomsyras arbetet av våra värdeord caretaking, ansvarstagande, möjliggörande och premium tech. Caretaking innebär att vi sätter hög service, empati, noggrannhet och god kommunikation i centrum. Vi bryr oss om varandra, lyssnar aktivt och värdesätter förståelse för att tillsammans hitta de bästa vägarna framåt. Vi söker dig som har: Gymnasieutbildning, gärna med inriktning på administration eller ekonomi. Tidigare erfarenhet av liknande roll, serviceyrken / administrativt arbete. Du kommunicerar obehindrat, både muntligt och skriftligt, på svenska och engelska Meriterande: Du behärskar ytterligare språk, både muntligt och skriftligt, utöver svenska och engelska. Du är van vid att arbeta med telefon, mejl och chatt och bemöta kunder på ett professionellt sätt. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du: Vara lösningsorienterad och snabbt kunna identifiera och lösa problem för att ge bästa möjliga service. Vara utåtriktad och trivas med att möta människor. Ha en hög grad av noggrannhet och ansvarstagande, med förmågan att säkerställa att varje ärende hanteras korrekt och effektivt. Vara möjliggörande och bekväm med att navigera i områden där tydliga svar saknas – du går gärna det extra steget för att hjälpa. Ha god kommunikation och pedagogisk förmåga för att tydligt kunna förklara och skapa förståelse. Trivas i ett varierande tempo, där du är anpassningsbar och kan hantera både intensiva perioder och lugnare stunder utan att kompromissa med kvalitet. Vara trygg i dig själv, med en stabil och positiv attityd som bidrar till både teamets och egenanställdas upplevelse. Om du känner igen dig i detta kommer du både trivas och lyckas i rollen som en del av vårt engagerade supportteam! Vilka vi är Frilans Finans är Sveriges ledande egenanställningsföretag. Sedan starten 1999 har vi hjälpt över 100 000 personer att förverkliga sina yrkesdrömmar – utan att behöva starta eget företag. Vi gör det möjligt för människor att på ett enkelt, roligt och tryggt sätt göra sin grej och fakturera utan företag. 2023 omsatte vi 1,6 miljarder och markerade ett nytt kapitel i vår historia när vi börsnoterades. Trots vår snabba tillväxt är vi fortfarande en familjär organisation med drygt 80 medarbetare som bygger framgång på korta beslutsvägar, starkt samarbete och en engagerande arbetsmiljö. Vi arbetar enligt TEAL-principerna, där självstyre och delaktighet skapar utveckling och motivation för våra medarbetare. En arbetsplats där du trivs och utvecklas Hos oss får du jobba i ett roligt och kreativt team där du dagligen möter många människor och hjälper dem att lösa varierande problem. Rollen är både lärorik och utvecklande, med möjlighet att bygga en bred kunskap inom ekonomi och egenanställning. Du får insyn i många olika branscher och yrken, samtidigt som du bidrar till att göra skillnad för våra egenanställda. Vi sätter medarbetarnas välmående först, eftersom motivation och trivsel skapar en bättre arbetsplats och starkare resultat. Därför erbjuder vi: Upp till 37,5 timmar arbetsvecka, beroende på om du arbetar heltid eller deltid. Upp till 5 000 kronor i friskvårdsbidrag per år för att stötta din hälsa. Friskvårdstimme, upp till en timme i veckan för att träna eller röra på dig – på arbetstid. Massage på arbetsplatsen. (utöver friskvårdsbidrag) Upp till 10 000 kronor per år för kompetensutveckling inom ditt område. Upp till 10 % av din lön under föräldraledighet Förmånerna är anpassade efter omfattningen av tjänsten. Vi skapar en arbetsmiljö där du både kan växa och må bra – varje dag. Villkor Start enligt överenskommelse. Arbetstiderna är i dagsläget 08:45–17:00 Arbetstiderna kan komma att justeras i samband med en eventuell utökning av våra öppettider. Placering Stockholm. Efter upplärning finns möjlighet till viss distansarbete. Tveka inte att söka! Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du vill vara med på vår resa att hjälpa människor att få kontroll över sitt eget arbete. Urval sker löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt!

3 juli 2025
Sista ansökan:
20 december 2025
Automationsingenjör
Enerco Group AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Nu söker vi automationsingenjörer till verksamheten Enerco Engineering i Stockholm och Södertälje. Kort om tjänstenSom automationsingenjör på Enerco Engineering är du en del i det team som utvecklar och tar fram innovativa lösningar för att hålla svensk industri i framkant. Vi tillämpar ”frihet under ansvar” och hos oss väntar ett aktivt arbete med en innehållsrik vardag. Du kommer att ansvara för och arbeta med hela processer; från projektering/koncept och konstruktion till programmering och idrifttagning. Det kan också bli aktuellt med specifika konsultuppdrag som teknisk specialist och/eller projektledare. Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden Ansvara för hela processen, från framtagning av koncept och anbud till konstruktion och leverans. Omfattande kund- och verksamhetskontakter. Försäljning och presentation av framtagna koncept. Vid behov även kortare, specifika kunduppdrag som teknisk specialist. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Teknisk erfarenhet från industrin. Utbildning inom området alternativt arbetslivserfarenhet inom automation. Erfarenhet av programmering samt förståelse för industriell produktionsteknik och dess utmaningar. Erfarenhet av HMI- och SCADA-programmering samt PLC-programmering (Siemens och/eller CodeSys baserad utvecklingsmjukvara). Erfarenhet av Safety-programmering. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt innehar B körkort. Meriterande Du besitter kompetens inom konstruktion och elsystem. Har erfarenhet av programmering/simulering av robot (Industrirobot/Kollaborativ robot). Har kunskap inom riskhantering och maskinsäkerhet. Förstår samverkan mellan mekanik, el och systemlösningar. Har erfarenhet av kundnära leveranser med fokus på kunddialoger. Har arbetat med kalkyl och försäljningsarbete. Personliga kompetenser Du är kreativ och har en nytänkande inställning till att hitta innovativa lösningar och driva projekt framåt. Du har en stark problemlösningsförmåga och anpassar dig snabbt när omständigheterna ändras. Din flexibilitet gör att du enkelt kan växla mellan olika arbetsuppgifter när prioriteringarna skiftar. Du har en genuin vilja att utvecklas, kombinerat med en stark servicekänsla. Du ser alltid till att hålla dig uppdaterad om de senaste trenderna inom branschen. Vi erbjuder En unik möjlighet att kombinera projekt och uppdrag hos regionens mest attraktiva företag. En härlig gemenskap. Goda utvecklingsmöjligheter. Värderingar Du delar även Enercos grundvärderingar som är centrerade kring säkerhet, effektivitet, kvalitet, innovation och samverkan. Vi strävar efter att göra dessa värderingar till kärnan i allt vi gör och integrera dem i vårt dagliga arbete. Vi värdesätter mångfald och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla kan känna sig inkluderade och uppskattade. Ansökan Vi vet att sommaren innebär semester för många – även för oss! Urvalet kommer därför huvudsakligen att ske efter att ansökningstiden gått ut, men vi kan komma att titta på ansökningar redan innan dess. Vänta därför inte för länge med att skicka in din ansökan! Välkommen med din ansökan! Under sommaren kan det vara begränsad tillgänglighet till kontaktpersonen. Vi ber om förståelse och återkommer så snart som möjligt. Viktigt! Se till att kontrollera dina spaminställningar så att våra svarsmail inte hamnar i skräpposten och i vissa fall inte kan levereras. Vi kommer att kommunicera via mail under rekryteringsprocessen, och vi vill vara säkra på att våra meddelanden når dig i tid. ENERCO GROUP Enerco servar svensk industri med teknik- och underhållstjänster av yppersta klass. Koncernen bildades 2015 och har omkring 1000 medarbetare och kontor på över 25 orter. Vårt huvudkontor finns i Hofors.

3 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Billackerare till auktoriserad verkstad i Södra Stockholm
Fordonsakademin Sverige AB
Lackerare och industrimålare

Vi söker dig som vill arbeta som billackerare till en auktoriserad verkstad i södra Stockholm! Tjänsten är en rekrytering och du blir anställd direkt av kundföretaget. Här får du chansen att växa i en modern verkstadsmiljö med kunniga kollegor och fokus på kvalitet, säkerhet och yrkesstolthet. Om rollen som billackerare I rollen som billackerare får du en varierande vardag där dina främsta uppgifter är att förbereda och lackera personbilar enligt givna branschstandarder. Du arbetar tätt ihop med erfarna kollegor och bidrar till att leverera bilar i toppskick till nöjda kunder på en arbetsplats som fått flertalet priser på grund av sin goda arbetsmiljö. Arbetsuppgifter Förbereda underlaget inför lackering, inklusive slipning, maskering och spackling av karossdelar. Lackera bilar och bilkomponenter enligt kvalitetskrav och arbetsorder. Utföra småreparationer och justeringar i samband med lackarbete. Säkerställa att arbetet uppfyller miljö-, säkerhets- och kvalitetskrav. Bidra till god arbetsmiljö och samarbete i teamet på auktoriserad verkstad. Krav för tjänsten Erfarenhet av arbete med billackering, lackförberedelse eller likvärdigt arbete. Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Körkort (B Manuell). Du kan arbeta noggrant enligt instruktioner och ta ansvar för dina arbetsmoment. Förmåga att arbeta både självständigt och i team. Meriterande färdigheter Utbildning inom billackering, fordonsteknik eller likvärdig erfarenhet. Erfarenhet från auktoriserad verkstad, plåt- eller lackverkstad. Kunskap inom moderna lackeringssystem och färgmatchning. Din profil Du är lösningsorienterad, gillar att ta initiativ och levererar alltid bästa möjliga resultat. Noggrannhet och kvalitet är en självklarhet för dig. Du har god förmåga att samarbeta och bidra till trivsel på arbetsplatsen. Du är flexibel, anpassningsbar och engagerad i ditt yrke. Det här erbjuder vi dig i jobbet som billackerare En modern och säker arbetsmiljö hos auktoriserad verkstad i södra Stockholm. Möjlighet till kompetensutveckling och branschkontakter genom Fordonsakademin. Personlig utveckling och chans till långsiktig anställning. Stöd från engagerade kollegor och ett inkluderande arbetsklimat. Ansökan Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!

3 juli 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Junior kundtjänstmedarbetare – Stockholm deltid
Modernera AB
Kundtjänstpersonal

Modernera är ett modernt rekryterings- och bemanningsföretag. www.modernera.se För en kunds räkning söker vi nu en kundtjänstmedarbetare. Vår kund utvecklar ett webbaserat kassasystem för alla typer av butiker och butikskedjor och företaget har i dagsläget över 1000 kunder. På företaget arbetar i dagsläget 12 personer och varje avdelning är indelade i team där varje team samarbetar tätt. Företaget arbetar med modern teknik och deras drivkraft ligger i att hitta nya och moderna lösningar till sina kunder. Din roll kommer att vara first-line support och arbetet kommer att utföras i trevliga och ljusa lokaler på Lidingö. Vi söker en person som har generell datorvana, gärna kunskaper i Windows. Serviceminded och som tycker om att prata med människor. Personkemin är styrande snarare än kvalifikationerna ovan. Meriterande: Ett stort intresse för service och IT Du kommer att bli anställd hos vår kund. Deltid. Tillsvidareanställning. Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde: omgående. Ansök genom att skicka ditt CV och personligt brev till [email protected]. Skriv “Junior kundtjänstmedarbetare – Stockholm deltid” i ärenderaden.

3 juli 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Sjuksköterska / Distriktsköterska
Doktorse Nordic AB
Distriktssköterskor

Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar för att göra primärvården tillgänglig för alla. Vår ambition är att bli en av landets största digifysiska vårdgivare med målet att alltid ge rätt vård på rätt plats i rätt tid. Till Doktor.se Rimbo-Edsbro Vårdcentral söker vi nu en sjuksköterska som är intresserad av att vara med och utveckla primärvården och uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö där du får chans att påverka samt bidra med initiativ och nytänkande. Om rollen Som sjuksköterska på Doktor.se Rimbo-Edsbro Vårdcentral arbetar du patientbaserat och evidensbaserat samt är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Exempel på arbetsuppgifter är: Sedvanligt mottagningsarbete Telefonrådgivning Triagering Akuta patientflöden Om dig Vi söker dig som är nytänkande, serviceinriktad och kommunikativ. Du är van att arbeta i team såväl som självständigt. Vidare tror vi att du är trygg i din yrkesroll, är positiv till nya utmaningar och har ett stort engagemang. Vi söker dig med följande kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska Svenska och engelska i tal och skrift Det är starkt meriterande om du också har erfarenhet av primärvården Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur! Vi erbjuder dig också: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Högt i tak med trevliga kollegor i fina lokaler med vackra omgivningar. Mer praktiska detaljer Önskad start är så snart som möjligt, men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid och önskemål Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid/deltid/allmän visstid med inledande provanställning Din placering kommer vara på Doktor.se Rimbo-Edsbro Vårdcentral, Västra Stockholmsvägen 11, 762 31 Rimbo. Kan det vara dig vi söker? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor.

3 juli 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025