För vår kunds räkning söker vi just nu en HR-konsult inom digitalisering till Stockholm. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 03-feb-2025 och pågå till och 31-dec-2025. Om uppdragetVår kundsöker en konsult med HR-bakgrund som har tidigare erfarenhet av att leda digitaliseringsprojekt av HR-processer. Var med och utveckla vår kundsdigitala HR-resa. Uppdraget kommer att vara mångsidigt, där du kommer aktivt bidra till kundens utveckling inom digitalisering av HR:s processer för att skapa verksamhetsnytta. Primärt är det fokus på processtöd HR kopplat till on- och off-boarding. Vi söker därför en HR-konsult med erfarenhet av projektledning med inriktning på att digitalisera HR-processer. Som HR-projektledare jobbar du på HR i nära samarbete med IT. Tillsammans ansvarar teamet för att ta fram en lösning som ger verksamhetsnytta och bidrar till ökad intern effektivitet inom processen för on- och offboarding som HR har ett övergripande ansvar för. Projektet styrgrupp är Digitaliseringsforum Intern effektivitet och projektgrupp är under etablering. Som projektledare kommer du att ansvara för projektgrupp fastställs och att rätt resurser involveras under projektets gång. Budget finns att förhålla sig till och projektledaren ansvarar du för att hålla dig inom de ramar som är uppsatta för projektet, både ekonomiskt och det scope som är beskrivet i projektets styrkort och som ligger till grund för projektstart. Projektet är beroende av data från det regionsgemensamma personalsystemet Heroma samt interna IT-system kopplat till bla IT-beställning och behörigheter. Arbete pågår också med RPA-lösning samt datalager för att automatisera och tillgängliggöra HR-data för att skapa bättre förutsättningar för vårt operativa och strategiska HR arbete.Vi söker dig med flerårig praktisk erfarenhet ifrån digitalisering inom HR och av HR-processer. Du kommer att samarbeta med IT-avdelningen i arbetet med digitaliseringen och framdriften av olika automatiseringsprojekt. Vår kund har redan flertalet nystartade initiativ som de driver tillsammans med IT:s olika produkt- och förmågeledningar som du kommer att fortsätta projektleda. Förutom projektledning kommer uppdraget att innefatta, bl.a. process- och behovskartläggningar, kravställning, livscykelhantering och förändringsledning inom kundens digitaliseringsresa.Övrigt:Start:03-feb-2025Slut:31-dec-2025Omfattning: heltidPlacering: StockholmAnställningsform:Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om digVi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: Minst tre (4) års erfarenhet i rollen som projektledareinom digitalisering av processer inom HR-området. Minst två (3) utförda uppdrag där konsult förvärvat sig erfarenhet av kravställning på HR-system (ex, lönesystem, rekryteringssystem, lärplattformar osv) Minst två (2) uppdrag av praktisk förändringsledning inom HR i implementering av digitaliseringsprojekt Det är även meriterande m du uppfyller nedan krva Akademisk eller yrkeshögskoleutbildning som är relevant för HR-området Minst två (2) projektledaruppdrag i offentlig sektor eller regulatorisk styrd verksamhet Minst två (2) års erfarenhet av agila och/eller iterativa arbetssätt Minst två (2) uppdrag av att ha arbetat med marknadsanalyser av digitala lösningstyper inom HR området AnsökanLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Angela Hann Kassab på 072-7108200. Känn dig trygg som konsult hos DevotumSom konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
Elite Beauty Care ligger vid Odenplan och erbjuder professionell massage och skönhetsvård. Nu söker vi efter kollegor som vill börja hos oss. Du kan vara nybörjare som är nyfiken på att lära dig eller mera erfaren. Elite Beauty Care is located at Odenplan and offers professional massage and beauty care. We are now looking for colleagues who want to join us. You can be a beginner who is curious to learn or a more experienced professional. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Auktoriserad verkstad i Vårby söker en engagerad Kundmottagare som vill bli en viktig del i vårt team! Är du serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga? Då kan detta vara ditt nästa jobb! Om rollen som KundmottagareSom Kundmottagare hos vår auktoriserade verkstad i Vårby kommer du ha en central roll i att möta våra kunder och säkerställa att deras behov uppfylls med högsta kvalitet. Du är den första kontakten för kunder som besöker vår verkstad och ansvarar för att ge dem en positiv upplevelse. Ta emot och välkomna kunder vid besök Hantera tidsbokningar och kundförfrågningar Koordinera med verkstadspersonal för att säkerställa effektiv service Informera kunder om service- och reparationsprocesser Kvalifikationer för Kundmottagare Tidigare erfarenhet inom kundservice eller liknande roll Goda kommunikationsförmågor på svenska och engelska Starkt fokus på kundnöjdhet och servicekänsla Grundläggande teknisk förståelse är meriterande Vana vid att arbeta med dator och administrativa system Din profil Vi söker dig som är positiv, lösningsorienterad och organisatorisk. Du trivs i en roll med många kontaktytor och har en naturlig förmåga att skapa goda kundrelationer. Din förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och ditt engagemang för kunden gör dig till en oumbärlig del av teamet. AnsökanFör mer information om tjänsten, kontakta Marco på telefonnummer 070-376 04 06 eller via mail: [email protected]. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan snarast för att inte missa chansen. Om Vår Verkstad i VårbyVår auktoriserade verkstad i Vårby är känd för sin höga servicekvalitet och kundfokus. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där vi ständigt strävar efter att förbättra vår kundupplevelse och verkstadstjänster. Genom att arbeta hos oss får du möjlighet att utveckla dina färdigheter i en stimulerande och stödjande miljö.
Erfaren Skaderådgivare sökes till kund på Lidingö! Är du redo för en ny utmaning och att bli en del av ett framgångsrikt team? Då är denna möjlighet något för dig! Om rollen som Erfaren SkaderådgivareSom Erfaren Skaderådgivare hos vår kund på Lidingö kommer du att ha en viktig roll i att hantera och effektivisera skadeprocesser. Du ansvarar för att guida kunder genom skadehanteringen, säkerställa att alla detaljer hanteras korrekt och ge stöd vid behov. Ta emot och granska skadeanmälningar Genomföra noggranna skadebedömningar och kalkyler Upprätthålla tydlig kommunikation med kunder och försäkringsbolag Koordinera med verkstadspersonal för reparationer och uppföljning Kvalifikationer för Erfaren Skaderådgivare Erfarenhet av skadehantering eller en likvärdig roll God teknisk förståelse för fordon och skadereparationer Utmärkta kommunikationsförmågor på svenska och engelska B-körkort är ett krav Erfarenhet av administrativa system och datoranvändning Din profil Vi söker dig som är noggrann, serviceinriktad och kan hantera flera ärenden samtidigt. Du har en naturlig förmåga att kommunicera professionellt och empatisk med kunder. Med ett lösningsorienterat förhållningssätt och en stark vilja att utvecklas inom skadehantering kommer du att bli en värdefull medlem av teamet. AnsökanFör frågor om tjänsten, kontakta Marco på telefonnummer 070-376 04 06 eller via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. Om Vår Kund på LidingöVår kund på Lidingö är ett välrenommerat företag inom skadehantering och bilteknik. De strävar efter att erbjuda den mest effektiva och högkvalitativa skadeservicen för sina kunder. Med fokus på kvalitet och kundnöjdhet erbjuder de en stimulerande arbetsmiljö med möjligheter till karriärutveckling och vidareutbildning.
Just nu söker vi en Servicetekniker till vår kund på Lidingö! Är du en skicklig tekniker med en passion för fordonsteknik? Läs vidare för mer information om denna karriärmöjlighet. Om rollen som ServiceteknikerSom Servicetekniker hos vår kund på Lidingö kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att fordonens service och underhåll utförs på toppnivå. Du arbetar med både rutinarbeten och mer komplexa reparationer för att möta våra kunders behov. Utför grundlig felsökning och diagnostik av fordon Genomför service och underhåll av olika fordonstyper Installera och reparera teknisk utrustning och komponenter Samarbeta med teamet för att förbättra arbetsprocesser Kvalifikationer för Servicetekniker Erfarenhet inom fordonsservice eller motsvarande teknisk roll Stark problem- och felsökningsförmåga Goda kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska B-körkort är nödvändigt Vana vid datorsystem och diagnosverktyg Din profil Vi söker dig som är detaljorienterad, ansvarstagande och har en genuin passion för fordonteknik. Du trivs med att arbeta både självständigt och som en del av ett team. Din förmåga att snabbt lösa problem och hantera stressiga situationer gör dig till en utmärkt kandidat för denna position. AnsökanVid frågor om tjänsten, kontakta Anna på telefonnummer 070-376 04 06 eller via mail: [email protected]. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. Om Vår Kund på LidingöVår kund på Lidingö är ett ledande servicecenter med fokus på kvalitet och kundnöjdhet. Med moderna verktyg och hög kompetens strävar de efter att leverera bästa möjliga serviceupplevelse för sina kunder. Företaget erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjligheter till karriärutveckling och vidareutbildning.
Nu söker vi en Skaderådgivare till vår kund i Norrtälje. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av ett professionellt och engagerat team? Läs vidare för mer information om denna spännande möjlighet. Om rollen som SkaderådgivareSom Skaderådgivare hos vår kund i Norrtälje kommer du ha en central roll i att hantera skadekravsprocesser och säkerställa att kunderna får den bästa möjliga servicen. Du arbetar med att bedöma, dokumentera och kommunicera skador i dialog med kunder och försäkringsbolag. Ta emot och hantera skadeanmälningar från kunder Utföra bedömningar och kalkyler av skador Säkerställa tydlig och effektiv kommunikation med kunder och försäkringsbolag Samarbeta med verkstadspersonal för att planera och följa upp reparationer Kvalifikationer för Skaderådgivare Erfarenhet inom skadehantering eller liknande roll är meriterande Grundläggande teknisk förståelse för fordon och skadereparationer Goda kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort är ett krav Vana vid att använda dator och administrativa system Din profil Vi söker dig som är serviceinriktad, noggrann och har förmågan att hantera flera ärenden samtidigt. Du är lösningsorienterad och har en god förmåga att kommunicera med människor på ett professionellt och empatisk sätt. Din vilja att lära och utvecklas inom området gör dig till en värdefull del av teamet. AnsökanFör frågor om tjänsten, kontakta Marcopå telefonnummer 070-376 04 06 eller via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. Om Vår Kund i NorrtäljeVår kund är ledande inom fordonsservice och skadeteknik i Norrtälje-regionen. Med ett starkt engagemang för kvalitet och kundnöjdhet, strävar de efter att ge sina kunder den mest professionella servicen. Företaget erbjuder en utmanande och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet till vidare utbildning och karriärutveckling.
Vi söker dig som är en morgonpigg och ansvarsfull person med tidigare erfarenhet från café/restaurang! Sök idag och få chansen att bli en del av vårt fantastiska team.Om oss KAJSAS på KAJEN är beläget vid Barnängsbryggan på Södermalm. På KAJSAS lagar vi vår egen mat, med bra kvalitet och fina råvaror. Som anställd kommer du jobba i ett tight team tillsammans med dina kollegor och arbeta utifrån ett brett sortiment av premium korvar, klassisk korv i bröd, mosbrickor, tunnbrödsrullar, burgare och grillade paninis samt kaffe, dryck, fika och glass. Vem är du? Vi ser gärna att du har minst två till tre års erfarenhet i branschen. Du är en morgonpigg person och kan jobba självständigt. Arbetet kräver att du är noggrann och har en känsla för vikten av ordning och reda på din arbetsplats samt alltid sätter gästen i fokus. Du har inga problem med att ha flera bollar i luften samtidigt som du är effektiv och kan planera ditt arbetspass. Om tjänsten Under handledning av nuvarande platsansvarig lär du dig jobbet på plats steg för steg. Arbetsuppgifterna som öppning /stängningansvarig hos KAJSAS innebär att du kommer att arbeta på plats med service, vilket inkluderar arbete i kassa, beredning av mat, hantering av kaffemaskin, öppning och stängning av enheten, städning samt andra sedvanliga arbetsuppgifter som ingår i café/fastfood-branschen. Arbetet kräver att du är noggrann och har en känsla för vikten av ordning och reda i ett kök, samt alltid sätter gästen i fokus. Villkor Tjänsten vi erbjuder är en deltidstjänst samt extra vid behov.Lön enligt överenskommelse. Ansökningar tas emot löpande med start enligt överenskommelse. Observera att fullständigt ifyllda ansökningar är ett krav! Vi ser fram emot att du svarar på frågorna nedan och bifogar ditt CV samt en kort film om dig själv. Hoppas vi hörs snart! För mer info om KAJSAS, kika in på www.kajsas.se eller på våra sociala medier.
KAJSAS PÅ KAJEN söker efter dig som vill arbeta deltid med uppstart under början av 2025.Sök idag och få chansen att bli en del av vårt fantastiska team!Om oss KAJSAS på KAJEN är beläget vid Barnängsbryggan på Södermalm. På KAJSAS lagar vi vår egen mat, med bra kvalitet och fina råvaror. Som anställd kommer du jobba i ett tight team tillsammans med dina kollegor och arbeta utifrån ett brett sortiment av premium korvar, klassisk korv i bröd, mosbrickor, tunnbrödsrullar och grillade paninis samt kaffe, dryck, fika och glass. På KAJSAS jobbar vi i en familjär miljö där personlighet och gruppsammanhållning är lika viktigt som kvaliteten på maten och servicen. Därför lägger vi stor vikt på att du är en öppen person som vill bidra med positiv energi till ett tight team. Vi hjälper varandra, behandlar varandra med respekt oberoende på person eller anställningsgrad, vågar fråga och visar stor omtanke för våra kollegor. Vem är du? Vi söker dig som har god simultankapacitet som kan arbeta i ett högt tempo, men även självständigt samt effektivt under lugnare dagar. Vi behöver någon som tycker att det är självklart att skapa en välkomnande miljö för våra gäster och förbipasserande. Du ska veta vad kundbemötande och service innebär. Sälja och laga mat ska gå hand i hand. Att arbeta i högt tempo är något du trivs med och du har lätt att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Fokus på kommunikation och lagspel är en viktig del av arbetet då vi arbetar i ett högt tempo på en liten yta. Du är van att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser gärna att du har minst två till tre års erfarenhet i branschen och brinner för att organisera och leda arbetsplatsen framåt. Om tjänsten Under handledning av nuvarande platsansvarig lär du dig jobbet på plats steg för steg. Arbetsuppgifterna som medarbetare hos innebär att du kommer att arbeta på plats med service, vilket inkluderar arbete i kassa, beredning av mat, hantering av kaffemaskin, öppning och stängning av enheten, städning samt andra sedvanliga arbetsuppgifter som ingår i café/fastfood-branschen. Arbetet kräver att du är noggrann och har en känsla för vikten av ordning och reda i ett kök, samt alltid sätter gästen i fokus. Utöver detta har du gemensamt ansvar med dina kollegor och platsansvarig för beställningar av varor, hantering av leveranser samt returer. Under uppstart kommer du få ta del av material för att lära dig hur vi arbetar med detta. Tidigare erfarenhet är givetvis mycket meriterande. Arbetstider är blandade med tidiga morgnar, dagar, kvällar och helger. Våra öppettider i nuläget är mellan 06:30-19:00. Villkor Tjänsten vi erbjuder är en deltidsanställning samt extra vid behov. Lön enligt överenskommelse. Ansökningar tas emot löpande med start enligt överenskommelse. Observera att fullständigt ifyllda ansökningar är ett krav! Vi ser fram emot att du svarar på frågorna nedan och bifogar ditt CV samt en kort film om dig själv. Hoppas vi hörs snart! För mer info om KAJSAS, kika in på www.kajsas.se eller på våra sociala medier.
På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Nu söker vi ytterligare en röntgensjuksköterska till vårt team! Hos oss på Hötorgets Röntgen kommer du att ingå i ett arbetsteam med mycket värme och stor energi där vi varje dag gör det lilla extra för de patienter vi möter. Vi är idag 20 personer som jobbar på Hötorgets Röntgen och nu söker vi en ny kollega. Här utförs konventionella röntgenundersökningar, undersökningar med datortomografi och MR-kamera samt ultraljudsundersökningar. Hos oss på Unilabs röntgen kommer du att ingå i ett trivsamt team i en region med bred kompetens. Vi tar emot alla typer av patienter och har ett högt kundfokus med sikte på god service och kvalitet. Här ges möjlighet att arbeta med alla typer av modaliteter. Du kommer arbeta självständigt och du bör vara öppen för nya arbetssätt. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. VEM På Unilabs väger inställning lika tungt som kompetens. Vi tror därför att du som person har en stark personlig drivkraft, ett öppet och flexibelt sinne, är noggrann och har en förmåga att hitta nya lösningar. Vi tror även att du är kommunikativ och lyhörd inför medarbetare, patienters och remitterades behov. Du har lätt för att samarbeta och tillför arbetsglädje i laget, har social kompetens, ett trevligt bemötande och har en hög känsla för service. - Du är legitimerad röntgensjuksköterska med minst 2 års erfarenhet inom yrket. - Det är meriterande om du har erfarenhet av CT och MR. Vid intresse tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt och vi kallar till intervju löpande. VAR Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1,200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Nu söker vi ytterligare en röntgensjuksköterska till vårt team! Hos oss på Hötorgets Röntgen kommer du att ingå i ett arbetsteam med mycket värme och stor energi där vi varje dag gör det lilla extra för de patienter vi möter. Vi är idag 20 personer som jobbar på Hötorgets Röntgen och nu söker vi en ny kollega. Här utförs konventionella röntgenundersökningar, undersökningar med datortomografi och MR-kamera samt ultraljudsundersökningar. Hos oss på Unilabs röntgen kommer du att ingå i ett trivsamt team i en region med bred kompetens. Vi tar emot alla typer av patienter och har ett högt kundfokus med sikte på god service och kvalitet. Här ges möjlighet att arbeta med alla typer av modaliteter. Du kommer arbeta självständigt och du bör vara öppen för nya arbetssätt. Tjänsten är ett vikariat med start omgående fram till 31 augusti 2025. VEM På Unilabs väger inställning lika tungt som kompetens. Vi tror därför att du som person har en stark personlig drivkraft, ett öppet och flexibelt sinne, är noggrann och har en förmåga att hitta nya lösningar. Vi tror även att du är social, kommunikativ och lyhörd inför medarbetare, patienters och remitterades behov. Du har lätt för att samarbeta och tillför arbetsglädje i laget, har social kompetens, ett trevligt bemötande och har en hög känsla för service. - Du är legitimerad röntgensjuksköterska med minst 2 års erfarenhet inom yrket. - Det är meriterande om du har erfarenhet av CT och MR. Vid intresse tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt och vi kallar till intervju löpande. VAR Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1,200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
Välj ett jobb för att visa detaljer