Vill du vara en del av ett företag med stark teamkänsla och en välkomnande kultur? Trivs du att arbeta i team med kvalité i fokus? Om du dessutom är noggrann, ansvarstagande och känner stolthet över ett väl utfört arbete, då kan jobbet som Montör hos Öhlins Racing vara rätt jobb för dig! Vi söker nu efter drivna montörer till vår kund Öhlins Racing i Upplands Väsby. Öhlins Racing utvecklar och tillverkar avancerade fjädringssystem för bil, motorcykel och motorsportindustrin. De levererar service och support för allt från internationell racing till lokala mästerskap. Du blir anställd hos Uniflex och uthyrd till Öhlins Racing. Uppdraget är på lång sikt och för rätt person finns möjlighet att bli övertagen av Öhlins. Arbetet innebär främst montering av stötdämpare, men även lagerarbete kan bli aktuellt. På Öhlins arbetar du tätt med dina kollegor, god kommunikativ och social förmåga är viktigt! Tillsammans motiverar ni varandra att nå nya höjder och känner en stark yrkesstolthet. Arbetstiderna är dagtid måndag - torsdag kl. 07:00-16:20 och fredag kl. 07:00-13:15. Vem är du? Passion, Performance, Perfection — this is the Öhlins way! Öhlins Racing producerar premiumprodukter och som konsult bidrar du till bibehållen kvalité. För att trivas i rollen som montör söker vi dig som tycker om att arbeta i team, hålla ett högt arbetstempo utan att tumma på kvalitén, du är noggrann och ansvarstagande för dina arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete eller är envis nog att vilja bli en riktigt bra montör. Vi värderar ett tekniskt intresse och kunskap högt. Krav: - Fullständig gymnasieutbildning. Gärna inom fordon, industriteknik eller elektronik. - Tidigare arbetslivserfarenhet. - Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande: - Tidigare lärlingstid eller relevant eftergymnasial utbildning. - Arbetslivserfarenhet från montöryrket eller likvärdig erfarenhet. - Truckkort A1-4 och B1-4. Intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Om tjänsten Vi söker strukturerade, ansvarsfulla och kvalitetsmedvetna personer till ett spännande arbete! Som operatör hos vår kund kommer du vara en mycket viktig del i tillverkningen av deras unika produkter. Tjänsten som maskinoperatör genomsyras av ett noggrant, effektivt och mycket kvalitetsmedvetet arbetssätt. Du är en person som lugnt och metodiskt kan följa recept och specifikationer enligt beställning. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Arbetsuppgifter: • Sedvanliga operatörsuppgifter som beredning, kvalitetskontroll mm. • Utföra enklare maskintekniska åtgärder samt omställning av maskiner • Underhåll och städning utav utrustning, maskiner och produktionslokalerna • Arbetet inkluderar skift-tider. Vem är du? Kvalifikationer och meriter: • Du har en god förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift. Du har en förmåga att ta till dig och följa skriftliga och muntliga rutiner och instruktioner. • Du har truckkort A1-4 och B1-4. • Du är driven och engagerad att lära dig nya arbetsuppgifter. Om du tidigare arbetat i producerande verksamhet är det starkt meriterande. Arbetet är fysiskt krävande i perioder och du ska känna dig bekväm av att gå och stå under dina arbetsdagar. I denna rekryteringsprocess lägger vi mycket stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som arbetar strukturerat, har hög arbetsmoral och tar stort eget ansvar. En positiv attityd och ett stort engagemang och nyfikenhet inför dina arbetsuppgifter ser vi som en självklarhet. Vidare är du metodisk och tycker om att arbete enligt rutiner med fokus på kvalité. Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.
Folkuniversitetet i Stockholm bedriver öppen kursverksamhet i språk. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vårt kursutbud och vill gärna ha kontakt med dig som är van vid språkundervisning och kan arbeta med vuxenutbildning i cirkelform, några timmar per vecka - huvudsakligen kvällstid. Inför hösten söker vi en cirkelledare i tyska. Huvudsakligen för fysiska klassrumskurser kvällstid. Arbetsuppgifter Undervisning, förberedelse, planering och efterarbete. Delta i utvecklingsarbete enligt överenskommelse Kvalitetsarbete genom att ta del av förväntningar inför kursen och utvärderingar efter kursens slut. Deltagarkontakter mellan lektionerna relaterade till kursinnehåll t.ex förberedelser eller läxor. Kvalifikationer Cirkelledare inom Folkuniversitetet ska vid tillträdet ha: Goda IT-kunskaper. Pedagogisk förståelse eller pedagogisk erfarenhet. Sakkunskap i ämnet/arbetslivserfarenhet i ämnet Erfarenhet av och ett aktivt intresse för vuxenpedagogik Din språkliga nivå i undervisningsspråket skall vara motsvarande den som en infödd har och vi ser gärna att du har relevant akademisk exam. Önskvärda personliga egenskaper är vilja och förmåga att arbeta självständigt såväl som i grupp, en god social förmåga, god initiativförmåga, positiv inställning till förändring och utveckling samt ett etiskt förhållningssätt. Arbetet kräver goda kunskaper i svenska eller engelska. Ansökan:Välkommen med din CV och ett presentationsbrev via ansökningsformuläret! Har du frågor är du välkommen att kontakta Katarina Hjerpe: [email protected] Anställningsform: Objektsanställning deltid Lön: timlön enligt avtal
. Vi söker en Enhetschef till Familjeläkarnas ASIH Barkarby Arbetsplats: Barkarby Tjänst: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Vill du leda ett engagerat team och bidra till att patienter får kvalificerad vård i sitt eget hem? Nu söker vi en driven och trygg enhetschef till vår ASIH-verksamhet i Barkarby. Kontoret i Barkarby är en av sex ASIH som Familjeläkarna driver i Region Stockholm. Om Familjeläkarna Familjeläkarna driver vårdcentraler och läkarinsatser på särskilda boenden inom region Stockholm och Uppsala. I dessa uppdrag ingår idag, vårdcentraler, barnavårdscentraler, mödravårdscentraler, hemsjukvård, ögonmottagning, gynmottagning, ASIH, palliativ vård, primärvårds rehab och jourläkarverksamhet, allt på uppdrag från Regionen. Om tjänsten Som enhetschef för ASIH har du det övergripande ansvaret för daglig drift av att leda och fördela arbetet samt ansvara för att skapa förutsättningar för god arbetsmiljö för samtliga medarbetare samt ansvara för personalledning, ekonomi och verksamhetsutveckling. Du arbetar nära vårdteamet som består av sjuksköterskor, läkare, undersköterskor och andra professioner – alla med målet att skapa trygg, säker och personcentrerad vård i hemmet. Du är en viktig del av en chefsgrupp och arbetar strategiskt för att utveckla vården tillsammans med andra enhetschefer och verksamhetschef inom området för ASIH. I ASIH uppdraget är vårt mål att samverka med patienten, lindra de symtom som patienten besväras av för att nå högsta möjliga livskvalitet samt att patienten och närstående ska känna sig trygga och delaktiga. Vården av patienten fokuserar på att tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vårt uppdrag består av palliativ vård samt avancerad medicinsk vård. Vården ges till patienten i hemmet. Ditt uppdrag Leda, stötta och utveckla dina medarbetare Ansvara för arbetsmiljö, budget och planering Driva kvalitets- och förbättringsarbete Säkerställa att vården bedrivs enligt gällande riktlinjer och lagar Samverka med andra vårdgivare och aktörer Vi söker dig som: Har en relevant högskoleutbildning inom hälso- och sjukvård Har ledarskapserfarenhet, gärna från vård eller omsorg Är trygg i ditt ledarskap, kommunikativ och lösningsfokuserad Har god förmåga att skapa engagemang och delaktighet Har förståelse för ASIH:s roll i vårdkedjan Erfarenhet av förändringsledning är meriterande Du som person är positiv, initiativrik, flexibel och organisatorisk. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för att leda människor. . Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat i teamet. Vi erbjuder: Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad Engagerade och kompetenta kollegor Möjlighet att påverka och utveckla verksamheten En kontinuerlig utveckling av ditt ledarskap En arbetsgivare som värnar om balans mellan arbete och fritid Våra ledord är arbetsglädje och energi, patientens nöjdhet och trygghet samt medicinsk excellens. Sista ansökningsdag: 20 Juli 2025 Frågor om tjänsten? Kontakta Verksamhetschef Ann-Sofie Kaiheden 070-377 89 25 Intervjuer och rekryteringsprocess kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt Välkommen med din ansökan till ett viktigt och roligt jobb!
Om oss Mervida AB är ett omsorgsbolag med verksamhet inom boendestöd, hemtjänst och ledsagning. Vi är mitt uppe i en spännande tillväxtresa. Idag har vi ca 400 medarbetare fördelat på 12 olika enheter i Stockholm och i Norrköping. Mervidas boendestöd består av två personalgrupper, en i Bandhagen och en på Södermalm. Varje enhet har en enhetschef och två samordnare. Totalt har vi ca 40 boendestödjare fördelade på dessa två enheter. Vi söker nu en erfaren enhetschef till vår boendestödsverksamhet på Södermalm som vill vara med och fortsätta att utveckla vårt boendestöd inom Mervida. Om uppdraget Uppdraget innebär att leda, utveckla och ansvara för den dagliga driften av verksamheten. Du har ansvar för att verksamheten håller hög kvalitet i enlighet med avtal, budget, policys och lagkrav. Vi efterfrågar ett nära ledarskap, där du tillsammans med oss skapar en hållbar och trivsam arbetsmiljö. Du säkerställer att personal och organisation utvecklas i linje med företagets mål och värdegrund. Uppdraget innebär även strategiskt arbete och du förväntas styra efter ekonomiska mål. Vidare förväntas du vara en förebild för organisationens värderingar och bidra till dess utveckling. Din kompetens och erfarenhet Vi söker dig som har en dokumenterad högskoleutbildning eller har minst 2 års eftergymnasial utbildning inom socialt arbete. Du har tidigare erfarenhet av ledarskap, är prestigelös och en självklar lagspelare. Du är van att leda och utveckla utifrån ekonomiska mål och har haft personalansvar tidigare. Kompetenskrav Socialrätt Arbetsrätt Tidigare chefserfarenhet (minst 2 år) Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Goda kunskaper i Microsoft office God vana av digitala system för verksamhetsstyrning och kvalitetsarbete Din personlighet Du behöver vara lösningsorienterad, kommunikativ och relationsskapande med stark förmåga att motivera och engagera medarbetare. Du behöver vara flexibel och kunna prioritera och fatta välgrundade beslut i en dynamisk arbetsmiljö. Om tjänsten Lön: Fast månadslön enlig överenskommelse. Tillämpar provanställning. Plats: Stockholm, Södermalm Tillträde: 1 september, intervjuer sker löpande
Erfaren elektriker inom service och installation sökes Vi söker en erfaren och självgående elektriker som vill bli en del av vårt team. Du kommer att arbeta med både serviceuppdrag och installationer, främst hos företag och privatkunder. Vi söker dig som har: Minst 5 års erfarenhet som elektriker Goda kunskaper inom både service och installation B-körkort Svenska i tal och skrift Vi erbjuder: Varierande arbetsuppgifter i en dynamisk miljö Möjlighet att påverka och ta eget ansvar Ett mindre företag med korta beslutsvägar och gott samarbete Du är lösningsorienterad, noggrann och har ett professionellt bemötande mot kunder. Välkommen med din ansökan – vi intervjuar löpande!
Som riskspecialist på Trafikverket är du med och underlättar vardagen för invånare och företagare i hela Sverige. Det gör du genom att vara med och bidra till framtidens infrastruktur. Riskspecialist till Tvärförbindelse Södertörn, Stora Projekt Arbetsuppgifter Programorganisationen för Tvärförbindelsen har uppdraget att bygga en 2 mil mötesfri motortrafikled och separat gång- och cykelväg från Kungens Kurva, via Flemingsberg, till Jordbro. Vi bygger alltså en ny, säkrare väg i området - Tvärförbindelse Södertörn. "Som medarbetare i Stora projekt rår man i hög grad över vilka frågeställningar man jobbar med och hur en arbetsvecka ser ut", berättar en kollega i enheten. Exempel på arbetsuppgifter: Styra, stötta och samordna riskhanteringen inom programmet och dess projekt Vara drivande i arbetet med att analysera och följa upp arbetet med risker och behandlingar Planera och leda riskworkshops Delta i arbetet med upphandlingar och följa upp ställda krav gentemot kontrakterade leverantörer Utbilda och vägleda i Trafikverkets ledningssystem och processer inom riskhantering Som riskspecialist i program Tvärförbindelse Södertörn är du en del av funktionen som leder och stöttar i riskarbetet inom programmet. Du har ett nära samarbete med stabschef och program- och projektledningen. Organisatoriskt tillhör du avdelning Verksamhetsstyrning, enhet Risk, vilket innebär att du både kommer arbeta i programmet men också arbeta tillsammans med kollegor i enheten med att utveckla riskarbetet på enhets- och avdelningsnivå. Det finns även möjlighet att delta i Trafikverksgemensamma arbeten så som arbetsgrupper, risknätverk med andra verksamhetsområden och förvaltning. Du har därmed förutsättningar att driva utveckling inom kunskapsområdet. Övrig information Placeringsort för tjänsten är Stockholm. I denna rekrytering används webbaserade tester som en del i urvalet. Intervjuer är planerade att genomföras via skype vecka 36-37. För frågor om tjänsten kan du kontakta rekryterande chef under vecka 27-28. Vill du ha en flexibel vardag med möjlighet att arbeta hemifrån? I den här rollen kan du jobba på distans upp till två dagar i veckan. Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss! Kvalifikationer Vem är du? För att trivas i den här rollen ska du ha en stark kommunikativ förmåga, med förståelsen för hur du ska anpassa ditt budskap efter målgruppen och förmågan att förmedla det till mottagaren på ett tydligt och pedagogiskt sätt. Det är viktigt att du har förmåga till att inhämta och analysera mycket information och aggregera det till en helhetssyn. Eftersom arbetet innebär många kontakter är det viktigt att du också har förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer samt ser dig själv som en lagspelare. För att bli framgångsrik i rollen är du också van att arbeta självständigt och att driva ditt arbete framåt men samtidigt agera med flexibilitet när så behövs. Vi söker dig som har universitets- eller högskoleutbildning, om minst 180 hp inom risk, kvalitet eller säkerhet alternativt annan utbildning och erfarenhet som vi bedömer likvärdig ett par års erfarenhet av att delta och/eller leda riskhanteringsarbete i projekt inom bygg och anläggning erfarenhet av riskhantering och/eller projektledning i stora och komplexa organisationer Det är meriterande om du har erfarenhet av väg- och/eller järnvägsprojekt Ansökan De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget. Om du har skyddade personuppgifter ska du kontakta ansvarig chef för rekryteringen så att din ansökan blir hanterad enligt särskilda rutiner. Du hittar namn och kontaktuppgifter till chefen i annonsen. Inom Stora projekt leder vi flera av Trafikverkets allra största investeringsprojekt . Vi arbetar med helheten - från planläggning och byggnation till färdig väg eller järnväg. Hela tiden med fokus på smarta lösningar och effektiv projektledning. Hos oss arbetar du med kollegor och olika intressenter, alla med sina kunskaper och erfarenheter, för att skapa hållbara transportlösningar. På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.
Folkuniversitetet i Stockholm bedriver öppen kursverksamhet i språk. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vårt kursutbud och vill gärna ha kontakt med dig som är van vid språkundervisning och kan arbeta med vuxenutbildning i cirkelform, några timmar per vecka - huvudsakligen kvällstid. Inför hösten söker vi en cirkelledare i italienska. Huvudsakligen för fysiska klassrumskurser kvällstid. Arbetsuppgifter Undervisning, förberedelse, planering och efterarbete. Delta i utvecklingsarbete enligt överenskommelse Kvalitetsarbete genom att ta del av förväntningar inför kursen och utvärderingar efter kursens slut. Deltagarkontakter mellan lektionerna relaterade till kursinnehåll t.ex förberedelser eller läxor. Kvalifikationer Cirkelledare inom Folkuniversitetet ska vid tillträdet ha: Goda IT-kunskaper. Pedagogisk förståelse eller pedagogisk erfarenhet. Sakkunskap i ämnet/arbetslivserfarenhet i ämnet Erfarenhet av och ett aktivt intresse för vuxenpedagogik Din språkliga nivå i undervisningsspråket skall vara motsvarande den som en infödd har och vi ser gärna att du har relevant akademisk exam. Önskvärda personliga egenskaper är vilja och förmåga att arbeta självständigt såväl som i grupp, en god social förmåga, god initiativförmåga, positiv inställning till förändring och utveckling samt ett etiskt förhållningssätt. Arbetet kräver goda kunskaper i svenska eller engelska. Ansökan:Välkommen med din CV och ett presentationsbrev via ansökningsformuläret! Har du frågor är du välkommen att kontakta Katarina Hjerpe: [email protected] Anställningsform: Objektsanställning deltid Lön: timlön enligt avtal
Om tjänsten Vill du vara med och driva ett modernt, automatiserat lager? Vi söker nu en lösningsorienterad operatör med god fysik till vår anläggning i Bålsta – med start omgående. I rollen som operatör arbetar du nära ett automationssystem och ansvarar för att snabbt och effektivt åtgärda eventuella driftstörningar. Det kan handla om att en back fastnat, att flödet av varor avstannar eller att något tekniskt fel behöver åtgärdas. Arbetet kräver problemlösningsförmåga, tekniskt intresse och ett lugnt fokus även under tidspress. Då vissa arbetsmoment innebär klättring på höjd, behöver du vara i god fysisk form och inte vara höjdrädd. Arbetstid: Heltid, med skiftarbete dag, kväll och framför allt natt Start: Omgående Dina arbetsuppgifter Övervaka och hantera driften i det automatiserade lagersystemet Lösa enklare tekniska problem, t.ex. avbrott eller stopp i flödet Klättra och ta dig fram i lagermiljön vid behov för felsökning eller åtgärd Samarbeta med övriga teamet och säkerställa ett effektivt flöde Vad vi söker Krav: God fysisk form Inte rädd för höjder Lösningsorienterad och ansvarstagande Goda kunskaper i svenska Meriterande: Tidigare erfarenhet av lager, logistik eller tekniskt arbete Intresse för teknik och automatisering Är du redo att ta dig an en ny utmaning i ett automatiserat lager? Skicka din ansökan redan idag – urval sker löpande! Om Pokayoke Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Vi består av logistikspecialister och med vår långa erfarenhet i branschen finns det inte en logistikutmaning vi inte stått inför. Detta är en kunskap vi nu vill dela med oss av.
Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! På samhällsbyggnadskontoret arbetar cirka 200 personer med uppgiften att göra Sigtuna kommun till en attraktiv, levande och trygg plats att bo och verka i. Vi planerar nya bostads- och verksamhetsområden. Vi projekterar och bygger gator och ledningar för vatten och avlopp. Vi tar hand om parker och skogar samt skolgårdar, förskolegårdar och lekplatser. Vi arbetar med trafikfrågor, parkeringsövervakning, renhållning och mycket mer. Vi har hand om myndighetsutövningen och utövar tillsyn och kontroll samt utfärdar tillstånd inom våra områden. Vi satsar på våra medarbetare genom såväl goda resurser för kompetensutveckling som gemensamma aktiviteter. Sigtuna kommun är en expansiv kommun med ett omfattande bostadsbyggande, många företagsetableringar och satsningar i det offentliga rummet. ARBETSUPPGIFTER Eftersom en av våra planarkitekter är studieledig under 2025/2026 söker vi nu en vikarierande junior planarkitekt. Som junior planhandläggare hos oss har du en aktiv roll i samordnandet av våra detaljplaner. Du har en stöttande funktion till våra planarkitekter och hanterar arbetsuppgifter såsom fakturering, utskick, intern och extern samordning samt beredning inför de politiska besluten som ska tas inom planprocessen. Du kommer att få driva någon egen detaljplan, delta i kontorets utvecklingsarbete och du kan även medverka i andra arbetsområden som arbete med digitalisering och visualisering med mera. Som planhandläggare blir du en del av ett välkomnande och kompetent team på plan- och exploateringsenheten där vi stöttar varandra när det behövs och samarbetar i projekten. I dina uppdrag har du många olika kontaktytor och får därför också möjlighet till nära samarbeten med andra kompetenser, både i och utanför organisationen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad planeringsarkitekt, landskapsarkitekt, arkitekt eller har annan likvärdig utbildning. Du har stort intresse av samhällsplanering och stadsbyggnad. Erfarenhet av arbete inom politiskt styrd organisation är meriterande. Vi vill att du är väl insatt i planprocessen och plan- och bygglagen. Du har förmågan att, både självständigt och tillsammans med andra göra avvägningar och föra processer framåt. Du har förmåga att se helhet och samband, är organiserad och skapar förtroendefulla relationer. Du är en van användare av digitala ritverktyg. Vi ritar våra detaljplaner med Focus detaljplan total. Kunskaper i bild- och layoutprogramvaror är meriterande. Rollen innebär mycket kommunikation och dokumentation, vilket ställer krav på god förmåga att kommunicera i tal, skrift och bild. B-körkort är önskvärt. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. Som anställd i Sigtuna kommun får du ta del av en rad förmåner, bl.a. blir du automatiskt medlem i Personalklubben där du kan delta i olika aktiviteter. Läs gärna mer om våra andra förmåner och hur det är att jobba hos oss i Sigtuna kommun! https://www.sigtuna.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss.html Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Välj ett jobb för att visa detaljer