Lärare i musik
Dibber Sverige AB
Grundskollärare

Dibber etablerades i Sverige 2017 och bedriver idag förskolor, grundskolor, anpassade grundskolor och öppna förskolor. Dibbers huvudkontor ligger i Sollentuna, verksamhet finns i stora delar av Sverige. Dibber i Sverige är en del av den norska friskolekoncernen Dibber som startades och ägs av två engagerade pedagoger, Randi och Hans Jacob Sundby. Den första förskolan startas 2003 i den lilla stad där Randi växt upp. Idag driver Dibber mer än 600 förskolor i nio länder över hela världen.  Välkommen till Dibber – med hjärta för lärande! Vi har en viktig roll och vill att du är med! Vi söker: Musiklärare (20%) för årskurs 7–9 Plats: Dibber International School, Sollentuna Start: Augusti Tjänst: 20% På Dibber International School lägger vi grunden för livslångt lärande, där varje elev ges möjlighet att utvecklas – både akademiskt och som individ. Vår F–9-skola är belägen i Sollentuna, nära vackra Norrvikensjön och med goda pendlingsmöjligheter till Stockholm. Genom att kombinera den svenska läroplanen Lgr22 med IB:s pedagogiska förhållningssätt, skapar vi en internationell miljö där elever får möjlighet att växa som världsmedborgare. Nu söker vi en engagerad och legitimerad musiklärare till ett 20% uppdrag för årskurs 7–9. Om tjänsten: Undervisa i musik enligt Lgr22 för årskurs 7–9. Skapa en inspirerande undervisning där elever får uttrycka sig genom sång, spel och musikskapande. Planera och genomföra undervisning med elevens delaktighet, progression och kreativitet i fokus. Samarbeta med övriga kollegor i arbetslaget för att skapa en helhet kring elevens skoldag. Vi söker dig som: Har svensk lärarlegitimation i musik för årskurs 7–9. Har erfarenhet av att undervisa enligt den svenska läroplanen Lgr22. Har goda pedagogiska och didaktiska kunskaper inom musik. Ser digitala verktyg som en naturlig del av undervisningen. Har goda språkkunskaper i svenska och gärna även engelska. Personliga egenskaper: Du är engagerad, trygg och tydlig i din lärarroll. Du har ett inkluderande och elevnära arbetssätt, där varje elev får möjlighet att lyckas. Du bidrar till en positiv arbetsmiljö och samarbetar gärna i kollegiala sammanhang. Du är kreativ, lösningsfokuserad och ser möjligheter i varje undervisningstillfälle. Varför Dibber International School? Vacker miljö nära både natur och stad Ett värdegrundsdrivet och internationellt kollegium Fokus på både kunskap och kreativitet En modern, elevcentrerad undervisningsmiljö Möjlighet att påverka och utveckla musikundervisningen Vill du inspirera våra elever att uttrycka sig genom musik? Då ser vi fram emot din ansökan! För mer information om oss, besök: www.dibber.se/sv/skola/dibber-international-school-sollentuna

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Teacher in Home Economics
Dibber Sverige AB
Grundskollärare

Om oss Dibber etablerades i Sverige 2017 och bedriver idag förskolor, grundskolor, anpassade grundskolor och öppna förskolor. Dibbers huvudkontor ligger i Sollentuna, verksamhet finns i stora delar av Sverige. Dibber i Sverige är en del av den norska friskolekoncernen Dibber som startades och ägs av två engagerade pedagoger, Randi och Hans Jacob Sundby. Den första förskolan startas 2003 i den lilla stad där Randi växt upp. Idag driver Dibber mer än 600 förskolor i nio länder över hela världen.   Välkommen till Dibber – med hjärta för lärande! Vi har en viktig roll och vill att du är med! We are hiring: Home Economics Teacher (55%) Location: Dibber International School, Sollentuna Start: August Position: 55% At Dibber International School, we are committed to lifelong learning, helping students grow both academically and personally. Our F–9 school is beautifully located in Sollentuna, just steps from Lake Norrviken and within easy reach of Stockholm’s commuter trains. With a strong international profile, we combine the Swedish national curriculum Lgr22 with the pedagogical practices of the International Baccalaureate, giving our students a global perspective and a strong academic foundation. We are now looking for a dedicated Home Economics Teacher (Hem- och konsumentkunskap) to join our team in a 55% position, starting in August. About the position: Teach Home Economics in line with the Swedish curriculum (Lgr22) for Grades 6–9. Create engaging and hands-on lessons around nutrition, cooking, consumer habits, budgeting, and sustainability. Inspire students to make informed, healthy, and responsible choices. Collaborate with colleagues to contribute to a positive and inclusive school culture. Use digital tools and modern approaches to support learning and creativity. Contribute to interdisciplinary and life-oriented learning experiences. We are looking for someone who: Holds a Swedish teaching license (lärarlegitimation) in Home Economics. Has experience teaching according to Lgr22 in Swedish schools. Is confident teaching in English, as instruction for HKK at Dibber International is primarily in English. Has a passion for sustainability and real-life skill development. Enjoys building strong relationships with students and working in a diverse environment. Personal qualities: You are inspiring, approachable, and student-centered. You work in a solution-oriented and practical way. You are a collaborative team player who values open communication and shared goals. You bring curiosity, warmth, and creativity into your teaching. Why join Dibber International School? A beautiful location near both nature and city A diverse, engaged, and international staff team A strong foundation in both academic excellence and values-based education Ongoing professional development and collaboration opportunities A school environment that values innovation, heart culture, and student success Ready to teach essential life skills in an international setting? We look forward to your application! For more information, visit: www.dibber.se/en/skola/dibber-international-school-sollentuna Är du den vi söker?

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
AB Citronen i Södertälje söker föreståndare
AB Citronen
Chefer inom socialt och kurativt arbete

AB Citronen i Södertälje söker föreståndare till tre gruppbostäder i Södertälje AB Citronen är en del av Föreningen Solåkrabyn som är en idéburen verksamhet utan vinstsyfte vars ledord är meningsfullt liv i gemenskap Solåkrabyn är en ideell förening som erbjuder vuxna med funktionshinder enligt LSS en individanpassad livs- och arbetsgemenskap i nära anknytning till samhället och dess normer. Genom ett personligt anpassat boende i grupp eller i egen lägenhet - på landet eller i tätort - erbjuds goda möjligheter till utveckling och trygghet. Hos oss finns en arbetsmiljö med gemenskap och chansen att i möten med andra utvecklas i ett ömsesidigt lärande, i kunskap och som människa. Solåkrabyn är en ideell förening som har socialterapeutisk LSS verksamhet för vuxna i Järna, Mölnbo och på Selaön i Stallarholmen. Arbetet som föreståndare medför att, enligt LSS, ansvara för att boende får stöd och service i överensstämmelse med gällande lagstiftning och arbetsinstruktioner. Att verka för och implementera AB Citronen och Solåkrabyns kärnvärden i det socialterapeutiska arbetet. Som föreståndare ingår medarbetaransvar och arbetsledning, administrativa uppgifter såsom social dokumentation och schemaläggning, ansvar för uppföljning, kvalitetssäkring och vidareutveckling av arbetet. Vi söker dig som är lyhörd, kreativ, nyfiken, kommunikativ, stresstålig och strukturerad. Vi ställer höga krav på att du är bra på att planera och strukturera ditt arbete, att skapa relationer med boende, anhöriga och medarbetare. Du bör kunna arbeta självständigt och samarbeta i team. Erfarenhet av arbete inom omsorgsverksamhet är meriterande. Kvalifikationer: Högskoleutbildning inriktning Socionom / Beteendevetare/ Sjuksköterska, B-körkort, behärska svenska i tal och skrift på grund av mycket dokumentation och kommunikation. Du har god kunskap om LSS samt tillhörande lagstiftning. Varaktighet/Arbetstid: Tillsvidare / Heltid, 39,5 timmar/vecka Lön: Avtalsenlig lön. Ansökan: Sista ansökningsdag: 4 augusti. Vi går igenom alla ansökningar löpande, och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Är du en av de kandidater som bäst matchar tjänstens kravprofil kontaktar vi dig för en intervju. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi tar emot ansökan via e-post: [email protected] Kontaktpersoner Marin Hemmingsson, bitr verksamhetschef, (v 26-27) tel 08 551 53 688 Ann-Catrin Johansson, medarbetaransvarig, (v 28-29) tel 08 551 53 602 Jenny Lundqvist, verksamhetschef, (v 30-tillsv) tel 08 551 53 607

23 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Personliga assistenter sökes i Täby
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Jag är en driven & rolig kille på 28 år. Jag sitter i elrullstol som jag styr själv men jag behöver stöd av assistent. Jag bor i en lägenhet i närheten av Täby Centrum med bra förbindelser. Min vardag består främst av jobb, vara med vänner, hänga på landstället, ishockey och resor. Mina intressen är sport, musik och bilar. I arbetsuppgifterna ingår hygien, hushållssysslor, matlagning och att vara till hjälp när det behövs. En eventuell anställning blir genom Nordström Assistans, men jag genomför intervjuerna inledningsvis.  Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 07:30- 19:30, 07:30-13:30, 19:30-07:30. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående.  Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är ansvarsfull och trygg i dig själv.  Det är meriterande om du Har erfarenhet av arbetet som personlig assistent, Innehar B-körkort.  Omfattning: deltid, ena tjänsten är på ca 40 % och den andra tjänsten är på ca 90 %.  Antal tjänster: 2. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt.  Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kommer att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Produktägare
Sambla Group AB
Övriga civilingenjörsyrken

Sambla Group is a fast-growing fintech company with the clear goal of empowering customers to improve their personal finances and provide them with the best consumer finance products in the industry. Backed by a winning mindset and over 350 colleagues in 4 countries, we have successfully helped more than 1 million customers improve their financial situation by consolidating their personal loans and helping them seek better terms. Own and scale a core product with huge potential We’re looking for a Product Manager to take full ownership of our Insurance product - one of Sambla Group’s key growth areas. You’ll report directly to the Head of Products and take lead in owning the roadmap, strategy and performance, with a focus on growing recurring revenue, improving retention, and building long-term customer relationships through relevant products and digital experiences. Insurance is already a high-performing product at Sambla Group, generating over 200 MSEK in annual revenue, and we’ve just migrated to a new platform to support the next phase of growth. You’ll step in at a pivotal moment, with a solid foundation in place and a clear mandate to scale, innovate and elevate the customer experience. We’re now strengthening the team around the product with more capacity in other areas of the company - and this is your opportunity to shape what comes next. What you’ll do Own and lead the insurance roadmap, strategy and KPIs Drive initiatives that increase monthly paying users, retention and lifetime value Build customer journeys that combine strong UX with partner alignment and compliance Work cross-functionally and help shape team processes that enable efficient delivery Contribute to Sambla Group’s broader product portfolio and expansion strategy What we’re looking for A driven doer with strong product instincts and a hands-on mindset Someone who thrives in a high-performing, fast-moving environment Data-informed, structured and user-focused mindset Strong communication skills Fluent in English (Nordic language is a plus) Why this role High ownership and clear impact Strong team around you - with devs, analyst, QA/coordinator Strategic, yet hands-on Direct influence on a growing product and future expansion What we offer: Business in mind & people at heart – we deliver results together and celebrate our achievements. A varied and challenging role in a multinational and highly innovative company, where we value the development of our employees We are strong believers in creating a fun workplace where people enjoy coming to work. A friendly culture with openness and respect for one another, with the possibility to influence and make a difference on society and people’s everyday lives. Please note! As part of our efforts to foster an unbiased recruitment process, we kindly encourage you to not include picture, gender, ethnicity, religion, disability, sexual orientation or age in your CV.

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Sjuksköterska med ledningsansvar till Aleris Basal hemsjukvård
Aleris Sjukvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Bli en nyckelperson i framtidens hemsjukvård – Aleris söker legitimerad sjuksköterska! Vill du kombinera kliniskt arbete med ledarskap och utveckling – i en roll som gör verklig skillnad? Hos oss på Aleris Basal hemsjukvård får du vara med och forma framtidens hemsjukvård i ett engagerat team där patientfokus, trygghet och kvalitet står i centrum. Om oss Aleris Basal hemsjukvård är en viktig del av Aleris Närsjukvård och erbjuder vård när vårdcentraler har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska områden i Stockholms län: Innerstaden, Nordost, Nordväst, Västerort och Söderort. Vi är en del av något större – tillsammans med ASIH, specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut utgör vi en stark helhet där vården alltid utgår från patientens behov. Om rollen – sjuksköterska med ansvar och variation Det här är inte ett vanligt sjuksköterskejobb. Här får du: Ha en central länk i teamet Kombinera kliniskt arbete, ledning och administration Bidra till utveckling av rutiner och arbetssätt Ha nära kontakt med vårdcentraler och Aleris callcenter Arbeta enligt ett rullande schema dag, kväll och helg Exempel på arbetsuppgifter: Dagtid (vardagar) Bedöma remisser och där säkerställa det medicinska omhändertagandet utifrån patientsäkerhet. Samverka med vårdcentraler, detta i samråd med enhetschef och/eller biträdande enhetschef. Ansvara för telefonkontakter med patienter och vårt callcenter Kvällar och helger Leda och fördela arbetet inom det kliniska teamet Utföra både planerade och akuta hembesök Säkerställa trygg och säker vård i hemmet Vad du får hos oss Hos Aleris satsar vi på dig som vill växa – både i din yrkesroll och som människa. Vi erbjuder: Ett meningsfullt och omväxlande arbete med stort ansvar En värderingsstyrd kultur där idéer och initiativ uppmuntras Stöttande chefer och administrativt stöd så att du kan fokusera på vården Ett sammansvetsat team som gillar att lösa problem tillsammans Förmåner som stödjer ditt arbetsliv och privatliv – läs mer om våra förmåner på vår hemsida! Vem är du? Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska och vill arbeta nära både patienter och kollegor – och som trivs med att ta ansvar och fatta beslut i en dynamisk miljö. Vi ser gärna att du: Är legitimerad sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet Har B-körkort Har erfarenhet av TakeCare och god datorvana Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift Har erfarenhet av hemsjukvård (meriterande) Är trygg, lösningsfokuserad, kommunikativ och tycker om att arbeta självständigt – men aldrig ensam Anställningsvillkor Omfattning: Heltid/Deltid Anställningsform: Tillsvidare som inleds med 6 månaders provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal: Ja Ansökan Känner du igen dig? Tveka inte – vi intervjuar löpande och ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen att bli en del av Aleris – där omtanke och utveckling går hand i hand.

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Frukostvärd/Frukostvärdinna
Newton hotel AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Livington Hotel Vinsta söker nu en morgonpigg frukostvärd/värdinna. Du ska kunna prata svenska och engelska för att kunna kommunicera med dina kollegor och våra gäster. Vi serverar en härlig frukostbuffé varje dag till våra gäster och varje morgon ska de mötas av ett leende och känna att personalen är tillgängliga. Fokus på gästbemötande och service är jätteviktigt för oss. Arbetsdagarna är vardagar och helger. Vi kommer endast besvara den ansökningar som uppfyller de krav vi har. [email protected]

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Byggnadssnickare för tillbyggnader av villor
Qi Construction AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Vi söker en byggnadssnickare för våra tillbyggnader av villor. Du gillar att jobba i det lite mindre företaget med snabba beslutsvägar och mycket eget ansvar. Du kommer vara en del av ett team så det är viktigt att du är lyhörd, proaktiv och smidig i umgänget med andra. Dessutom ska du ha lätt för att samarbeta med andra yrkesgrupper, främst målare, elektriker och rörmokare. Vi söker en person som har relevant snickarutbildning har arbetat som snickare i många år har erfarenhet från trästommar, gärna villor eller liknande har lätt att planera och organisera sitt arbete Duktig på att coacha andra är service- och kvalitetsorienterad, samt noggrann tycker om att arbeta i en verksamhet med högt i tak och högt tempo talar svenska eller engelska har körkort I rollen som byggnadssnickare arbetar du med byggnadssnickerier främst av att resa stommar, tillbyggnader samt att göra olika anpassningar av hus. Det kan även bestå i att renovera tak och ytterväggar. Majoriteten av arbetet sker utomhus. Framtiden QICON har satt upp mål och strategier som vi kallar Agenda 2027. Strategierna innebär betydande förändringar i sättet att presentera, sälja och genomföra byggtjänster åt privatpersoner. Potentialen i detta är stor och utvecklingsmöjligheterna är trevliga för rätt person. Lön och förmåner Fast lön 5 veckor semester ATK, allmän tidskortning och helglön Servicebil Friskvårdsbidrag Vi avser att tillsätta denna tjänst med start i slutet av augusti. De flesta av våra kunder finns norr om Stockholm så det är en fördel om du bor i Norrort.

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Skolbehandlare till skolsociala teamet
Salems kommun
Socialsekreterare

Salem är den nära kommunen. Här är det nära till beslut och påverkan, nära till rekreation i naturreservat och lokal service. Stockholm når du på 30 minuter med bil eller tåg. Vi är en växande kommun som idag har 17 500 invånare och närmare 1000 anställda. Vårt arbete genomsyras av värdeorden samarbete, tillgänglighet, engagemang och nytänkande och vi är stolta över att våra verksamheter ofta visar mycket goda resultat. Om tjänsten Som vikarierande skolbehandlare blir du en del av Växthuset öppenvårdsteam inom socialförvaltningen. Du arbetar med elever som har problematisk skolfrånvaro. Arbetet är självständigt och innebär tät kontakt med elever, familjer, skola och andra aktörer, med målet att möjliggöra en återgång till fungerande skolgång.   En central del av uppdraget är kartläggning för att identifiera ungdomens styrkor, svårigheter, behov och nätverksresurser. Det omfattar samtal med ungdom, vårdnadshavare och skolpersonal, samt analys av dokumentation såsom åtgärdsprogram, pedagogiska bedömningar och eventuella utredningar från socialtjänst och BUP. Under denna fas påbörjas också relations- och alliansskapande med samtliga parter – ett viktigt steg för att lyckas med kommande insatser. Arbetsuppgifter • Kartlägga och analysera orsaker till problematisk skolfrånvaro • Utforma, genomföra och följa upp individuella handlingsplaner tillsammans med elev, vårdnadshavare, skola och andra samverkansparter. • Skapa god samverkan med skolpersonal, elevhälsa och externa aktörer • Dokumentera insatser och följa upp resultat • Arbeta i nära samarbete med kollegor inom Växthuset öppenvårdsteam Kvalifikationer • Socionom-, beteendevetarutbildning eller annan relevant högskoleutbildning med inriktning mot barn, unga och socialt arbete • Erfarenhet av arbete med skolfrånvaro, ungdomar eller skolsocialt arbete är meriterande • Mycket god förmåga att skapa relationer, bygga allians och arbeta strukturerat • God kommunikativ förmåga i svenska, både muntligt och skriftligt • Kunskap i KBT är meriterande Anställningsvillkor Vikariat, tidsbegränsad anställning, heltid till och med juni 2026 Tillträde: Snarast Placering: Växthuset öppenvårdsteam   Vi erbjuder dig: • Ett engagerat arbetslag och nära ledarstöd. • Friskvårdsbidrag och andra förmåner via kommunen. • Möjlighet att påverka och bidra i en organisation i förändring. • En arbetsmiljö präglad av samarbete, tillit och respekt. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Salems kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Det är dessutom viktigt att du fyller i din ansökan noggrant då dina meriter kommer att viktas mot andra sökande. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Salems kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Kylslaget AB - Servicetekniker värmepumpar
Bee Bemanning AB
Kyl- och värmepumpstekniker m.fl.

Brinner du för att lösa problem och trivs i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget AB har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad servicetekniker för att ta nästa steg i företagets utveckling. Om Tjänsten Som servicetekniker hos oss kommer du att arbeta med luft/luftvärmepumpar och luft/vattenvärmepumpar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar rengöring, felsökning, reparation och installation av dessa system. Arbetet sker ute hos våra kunder, och dina arbetsuppgifter kommer att variera beroende på deras behov. Vi söker dig som har en flexibel inställning och trivs med varierade arbetsdagar. Arbetsområdet sträcker sig huvudsakligen över Stockholms län, men mycket serviceuppdrag sker på andra platser i Sverige. Därför är det viktigt att du känner dig bekväm med flera tjänsteresor och har möjlighet att övernatta. Det finns möjlighet att utgå från hemmet, och vi ser gärna att du bor i Stockholm med omnejd (max en timmes körning). För den här tjänsten krävs att du har B-körkort. Vi utbildar på plats! Vi Erbjuder - En positiv arbetsmiljö med ett entusiastiskt team. - En teamkänsla utöver det vanliga. - Kollegor som stöttar varandra oavsett tidpunkt på dygnet. - Kontinuerlig teknisk utbildning och kompetensutveckling. Övrig Information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid -Inledande provanställning på 6 månader - Placering: Stockholm (arbete på annan ort kan förekomma) Kontaktuppgifter och ansökan: Välkommen med din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bee Bemanning för vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Kylslaget AB. Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025