Företagsbeskrivning AFRY är ett ledande europeiskt företag med global räckvidd inom teknik, design och rådgivning. Vi accelererar omställningen mot ett hållbart samhälle. Vi är 18 000 hängivna experter inom infrastruktur, industri, energi och digitalisering, som skapar hållbara lösningar för kommande generationer. Jobbeskrivning Vi söker en engagerad och erfaren ILS Manager (Integrated Logistics Support Manager) med placering i Stockholm/Solna som vill vara med och ta ansvar för stora och komplexa projekt inom försvarsindustrin eller mot försvarsmyndigheter. Är du en person som trivs i en dynamisk och utmanande miljö, och vill bidra till högkvalitativa lösningar för våra kunder? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig. I vårt affärsområde Defence & Security arbetar vi i team där vi förvaltar och utvecklar vår ILS-kompetens inom områdena mark-, sjö- och luftförsvar. Vi finns på flera kontor i Sverige och ser gärna att du är en lokal representant för området och tar ledarskap i kundprojekten. Du kommer att ha en central roll i vårt team, där ditt ledarskap är viktigt för att både driva projekt och stötta dina kollegor inom ILS. Hos oss får du möjlighet att arbeta tillsammans med ett team av ingenjörer och kollegor med både civil och militär bakgrund, vilket gör att vi har en bredd i erfarenhet och perspektiv. Vi värdesätter ett öppet och inkluderande arbetssätt, där vi tillsammans strävar mot gemensamma mål med hög kvalitet och precision. Kvalifikationer För att passa för rollen ser vi att du har en teknisk akademisk utbildning på högskole- eller universitetsnivå, gärna med inriktning mot logistik eller underhåll, alternativt annan relevant teknisk utbildning. Vi ser också att du har en god förståelse för ILS-elementen och att du trivs med att arbeta i komplexa systemmiljöer. Du har erfarenhet av Systems Engineering och projektledningsmetodik, och det är meriterande om du även har certifieringar inom dessa områden. Du har en gedigen bakgrund inom ILS Management. Förutom det är det meriterande med erfarenhet av internationella standarder som ISO 15288/15289, ASD3000L, MIL-STD-882E, MIL-STD-1388-1A/2B. Vi söker en person med ett genuint intresse för kombinationen teknik och ledarskap. Du har förmågan att både leda och inspirera en tillfälligt sammansatt grupp mot gemensamma mål. Som person är du affärsmässig, resultatinriktad och har förmåga att entusiasmera dina kollegor. Du behöver behärska både svenska och engelska, då dessa språk används i våra kunduppdrag. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet: från försvarsfordon-/marin-/flygplansindustrin. I en tidigare roll som teknisk officer. av att arbeta som konsult Då tjänsten kan innebära arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Svenskt medborgarskap är ett krav. Ytterligare information Inom vår affärsenhet Defence & Security har vi flera olika kunskapsgrupper, bland annat inom ILS där vi har regelbundna träffar för kompetensutveckling, lära sig om andra projekt/uppdrag på AFRY eller bara umgås och har trevligt. För att kunna jobba i helhetsåtaganden till kund har vi en genomgående strategi att arbeta fokuserat på kompetensutveckling för våra konsulter. Det görs genom kompetensprojekt, seminarier och utbildningar inom olika områden. Allt skräddarsytt för dig som konsult. Eftersom våra kunder främst verkar i en försvarskontext är det en naturlig del i vår vardag att vi jobbar utifrån standarden ISO/IEC 15288. Något av det vi kan erbjuda dig: En trygg anställning med fast lön och kollektivtal – komponenter som är en självklarhet för oss! Årligt friskvårdbidrag om 4500 SEK/år, företagshälsovård, tjänstepension med personlig rådgivning, föräldraledighet reglerade i vårt kollektivavtal m. m. Företagsrabatter med externa partners genom vår förmånsportal: Benify, Advantage You. Club AFRY – Vår personalklubb med möjlighet till kultur- och sportevenemang, bokklubb, stuguthyrning, yoga m.m. En flexibel arbetsmiljö och stor frihet under ansvar då vi förstår att allas liv ser olika ut och vikten av att ha en god balans mellan jobb och fritid. Ett enormt nätverk av tekniska experter + 19 000 kollegor med kontor i 50 länder Kontaktpersoner för eventuella frågor: Stefan Oscarsson, Market Area Manager Land & Logistics, [email protected] Ellinor Danielsson, Rekryteringspartner [email protected] Sista ansökningsdag 25 augusti. Urval och intervjuer påbörjas under senare delen av augusti/början av september. AFRY is committed to creating an inclusive & diverse environment and we are actively looking for qualified candidates irrespective of gender, gender identity, sexual orientation, ethnicity, religion, disability, or age. You will be part of a global and diverse company where our differences are our strengths. Join us to accelerate the transition towards a sustainable society. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen
Är du säljaren vi letar efter? Bygg din karriär hos Volt! På Volt arbetar vi för att erbjuda det bästa inom premiumvarumärken – både genom noggrant utvalda produkter och den upplevelse vi ger våra kunder. Hos oss blir du en del av ett engagerat team som representerar kvalitet och exklusiva varumärken. Vi vet att teamwork är nyckeln till vår framgång – alla bidrar med sina styrkor och vi arbetar tillsammans mot gemensamma mål. Samtidigt fokuserar vi på utveckling och investerar i våra medarbetare. Vi vill att alla ska få möjlighet att växa och lyckas. Som en stor aktör kan vi erbjuda spännande karriärmöjligheter både inom butiksdrift och andra områden, även internationellt. Men kanske viktigast av allt – vi har roligt på jobbet och bryr oss om varandra! Din roll Som butikssäljare hos Volt spelar du en viktig roll för butikens framgång. Du trivs bäst i kundkontakt och vet precis hur du möter kundens behov, samtidigt som du aktivt arbetar för att öka försäljningen genom merförsäljning och bra produktrekommendationer. Du gillar att nå försäljningsmål och motiveras av att arbeta i en butik där kvalitet står i fokus. Med ett skarpt öga för detaljer och ett stort intresse för mode, skapar du tillsammans med dina kollegor en butiksmiljö som bygger lojalitet och inspirerar våra kunder. Vi söker dig som: - Alltid sätter kunden i fokus - Värdesätter högt tempo - Är en lagspelare som motiveras av bra resultat, både för dig själv och teamet - Använder Omni-kanaler för att skapa sömlösa kundupplevelser och öka försäljningen - Är strukturerad och fokuserad på att leverera kvalitet Ansök idag och bli en del av Volt – vi ser fram emot att arbeta med dig! Volt grundades 2006 med en vision om att bli det ledande multibrandkonceptet för män. Hos oss hittar du en noggrant utvald mix av skandinaviska favoriter och internationella toppmärken, presenterad i stilfulla miljöer av engagerade och serviceinriktade säljare. Vi erbjuder ett universum där tidlösa plagg, kvalitet och design står i fokus – oavsett om du handlar till vardags eller för speciella tillfällen. Vårt mål är alltid att ge dig en inspirerande shoppingupplevelse, med hjälp av experter som brinner för mode. Volt är en del av Varner, en av Nordens ledande modekoncerner, med profilerade kedjor som Dressmann, Carlings, Bik Bok, Junkyard, Levi’s och Cubus. Idag har Volt över 90 butiker i Norge, Sverige och Finland, och vi arbetar kontinuerligt med att expandera och utveckla vårt koncept både i butik och online. Välkommen till Volt – platsen för kvalitetsmode till dig!
God Omsorg - en del av God assistans, bedriver avlösarservice och ledsagarservice för kunder i vissa kommuner. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom bland annat assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godomsorg.se Om uppdraget: 8-årig pojke med NPF diagnoser som har svårt att läsa av de sociala koderna och mycket impulsiv. Har mycket spring i benen. Gillar att vara ute och promenera, cykla eller spela fotboll på närliggande fotbollsplan, samt att spela TV-spel, brädspel och kortspel. Han längtar efter att få träffa sin avlösare. Dina kvalifikationer: Erfarenhet av NPF diagnoser. En stabil person som kan utföra insatsen kontinuerligt. Vara aktiv och hänga med i svängarna för att byta aktiviteter. Om tjänsten: 16 tim/månad. Insatsen utförs på helger udda veckor. Tillträde snarast. Som ledsagare följer du med en kund, med en funktionsnedsättning, på olika aktiviteter. Det kan röra sig om shopping, gå på museum eller kanske ta en fika. Som avlösare avlastar du anhöriga till exempelvis ett barn med en funktionsnedsättning i hemmet eller närområdet. Det kan vara för att föräldrarna ska få lite egen tid med andra syskon. Enligt lagen om registerkontroll och God Omsorgs policy ska den som arbetar med minderåriga uppvisa ett utdrag ur polisens brotts- och misstankeregister innan anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen, blankett finner du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ .
Montessori Mondial bedriver en modern och resultatinriktad montessoripedagogik med specialistutbildade lärare och optimala lärmiljöer. Montessori Mondial är en del av AcadeMedias grundskolor. Montessori Mondial är en del av AcadeMedias grundskolor. Montessori Mondial består av 11 grundskolor varav sex med integrerad förskola. Skolorna bedriver en modern och resultatinriktad montessoripedagogik och optimala lärmiljöer. Montessori Mondial finns i Kristianstad, Malmö, Ystad, Linköping, Lund, Stockholm och i augusti 2024 startar vi upp Montessori Mondial på Lidingö. Vi är en F-9 skola med ca 150 elever och en förskola med ca 50 barn som är belägen i lokalerna som tidigare tillhörde Vittra Lidingö. Skolan ligger ett stenkast från Grönsta gärde och endast 10 minuter med buss från Ropsten T-banestation. Arbetsuppgifter I arbetet som skolsköterska arbetar man främst hälsofrämjande och förebyggande. Det övergripande målet är att alla elever ska ha möjlighet att nå godkända kunskapskrav i skolan. Som skolsköterska ingår man i en samlad elevhälsa på skolan och man har ett närma samarbete med skolläkare, specialpedagog, psykolog, kurator samt rektor. En samlade elevhälsa ska stödja elevernas utveckling mot utbildningens mål. I skolsköterskans uppdrag ingår att följa skolsköterskans årshjul såsom sedvanliga skolsköterskeuppgifter som är angelägna delar i ovan arbete. Hälsobesöken och den öppna mottagningen är viktiga delar i att varje elev får det stöd den behöver i skolan. Andra arbetsuppgifter är vaccinationer enligt allmänna vaccinationsprogrammet. Kvalifikationer Du ska vara legitimerad sjuksköterska och ha specialistutbildning inom hälso- och sjukvård för barn och ungdom eller öppen hälso- och sjukvård. Har du tidigare erfarenhet från arbete med barn och ungdomar samt arbete som skolsköterska anses det meriterande. Arbetet kräver god datorvana och meriterande om du har arbetat med journalsystem Prorenata. Som person ska du vara strukturerad och noggrann, trivas att arbeta i tvärprofessionella team och lite av en entreprenör, en person som trivs med att skapa och ta egna initiativ. Du har en stark drivkraft för det hälsofrämjande arbetet, att skapa en skolmiljö som är positiv, tolerant och trygg samt att tillsammans ständigt arbeta med att skapa goda relationer i alla leda. Anställningsvillkor Tillsvidareanställning, 30 % med tillträde i augusti. Kontakt Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta rektor [email protected]. Om du har frågor om den medicinska verksamheten kan du kontakta ledningsansvarig skolsköterska grundskolan Jenny Nordfors , [email protected]
Till vår kund söker vi en erfaren redovisningsekonom som vill ha ett fritt och självständigt arbete med varierande arbetsuppgifter. Du ansvarar för hela företagets redovisning från löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra till bokslut och årsredovisning. Du kommer att arbeta självständigt med företagets alla redovisningsrelaterade frågor. Tjänsten är placerad på kundens huvudkontor i ljusa och fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter I rollen som redovisningsansvarig kommer du att arbeta med varierande ekonomiska och administrativa arbetsuppgifter såsom bokföring, bokslut, audit, momsredovisning, löner, skatter och avgifter. Du kommer att sitta på ett mindre kontor vilket innebär att du innehar en viktig funktion för alla ekonomiska fråga och måste tycka om att arbeta självständigt. I arbetsuppgifterna ingår även ansvar för kontoret vilket inkluderar en del administrativa arbetsuppgifter såsom kontorsinköp. Du kommer att agera kontaktperson såväl internt som externt i alla frågor som rör företagets redovisning. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera; Löpande bokföring Kund- och leverantörsreskontra Avstämningar Månads- och årsbokslut Moms och skattedeklarationer Löneadministration Diverse administrativa uppgifter inom ekonomi och kontor Kvalifikationer Minst 3-5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom redovisning Erfarenhet av att arbeta självständigt med ekonomiska arbetsuppgifter Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i både tal och skrift Personliga egenskaper För vår kunds räkning söker vi efter en trygg och pålitlig person som är noggrann och analytisk. Då du är ensam i rollen behövs en person som är självgående och initiativrik och har förmåga att strukturera ditt eget arbetssätt. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines. Egenskaper som värderas högt är förmåga att prioritera samt strukturera och planera arbetet. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara serviceinriktad och flexibel och att du självständigt kan hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår på kontoret. Du har god kommunikativ och social förmåga. Som person är du positiv, prestigelös och har hög integritet. Mer om tjänsten Vår kund erbjuder ett fritt och självständigt arbete med goda anställningsvillkor och engagerade kollegor som är stolta över verksamheten. Direktrekrytering Tillträde: enligt överenskommelse efter sommaren Omfattning: Heltid, hybrid jobb möjligt någon dag i veckan Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på [email protected]. Bifoga ditt CV och Varmt välkommen med din ansökan!
Är du en serviceinriktad person med egen bil och ett B-körkort som gillar högt tempo? Då kan du vara den vi söker till vår kund som revolutionerar onlineleveranser! Som en del av teamet kommer din huvudsakliga uppgift vara att leverera beställningar till både privat- och företagskunder i "superfart". När en beställning kommer in, plockar du och packar varorna snabbt i varuhuset för omgående utkörning. Det betyder att du direkt efter avslutad leverans åker tillbaka till varuhuset för att hämta nästa order. Noggrannhet och förmåga att hålla ett högt tempo är därför avgörande för att lyckas i rollen. Du kommer att ha mycket kundkontakt, så det är viktigt att du är social och trevlig. Krav för tjänsten Egen bil i gott skick B-körkort God kommunikationsförmåga i svenska En social och trevlig inställning Vi erbjuder dig Flexibla arbetstider Kollektivavtal En bra arbetsplats med högt i tak Utbildning för tjänsten som påbörjas i början av augusti, följt av arbetsstart i slutet av augusti. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Vi söker sjuksköterska/ distriktsjuksköterska till vår fina mottagning Kom och arbeta med oss i vårt starka gäng i vackra omgivningar. Vi är en driven, engagerad och kompetent sjuksköterskegrupp där flertalet av oss är Distriktssköterskor. Nu är vi i behov att förstärka med ytterligare en kollega. Därför söker vi en engagerad och professionell sjuksköterska till vår vårdcentral! Djursholms Husläkarmottagning är välfungerande vårdcentral som ligger ett stenkast ifrån havet. Vi är en väl sammansvetsad grupp av läkare, distriktsköterskor, sjuksköterskor, psykologer, fotvårdare, undersköterska och medicinska sekreterare som tillsammans tar hand om våra ca 10 000 listade patienter. Vi är en välrenommerad vårdcentral som erbjuder högkvalitativ vård till våra patienter. Vi har en stark teamanda och strävar efter att skapa en trygg och omtänksam miljö för både patienter och medarbetare. På Djursholms husläkarmottagning arbetar vi för kontinuitet för patienten och vårt mål är att ha hög tillgänglighet. Vi har ett interprofessionellt samarbete över yrkesgrupperna. Du kan läsa mer om oss på Djursholms vårdcentral (regionstockholm.se) Vi värnar om en god balans mellan arbete och privatliv. I ditt arbete som distriktsjuksköterska har du möjlighet att till viss del påverka dina egna arbetstider och din egen arbetssituation när verksamheten tillåter. Vi tillämpar flexibel arbetstid, har ett generöst friskvårdbidrag och erbjuder fri sjukvård inom primärvården. Du kan läsa mer om det på Förmåner hos Stockholms läns sjukvårdsområde (regionstockholm.se) Arbetsbeskrivning: Arbetet innebär alla förekommande arbetsuppgifter för distriktsköterska på vårdcentral, bland annat: Utföra medicinska bedömningar och vårdinsatser Stödja och informera patienter om hälsa och behandling Samarbeta med läkare och övrig vårdpersonal för att säkerställa högkvalitativ vård Delta i kvalitetsutveckling Mottagningsarbete specialistmottagning Tele q Hemsjukvård Arbetet ställer krav på bred kompetens och självständighet. Anställningsform: Tillsvidareanställning. Heltid 100%. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse. Kompetens: Legitimerad sjuksköterska eller Distriktssköterska med förskrivningsrätt och behörighet att verka inom svensk sjukvård. Specialistsjuksköterskeutbildning är meriterande. Erfarenhet av att ha arbetat i svensk sjukvård, primärvård är meriterande. God datorvana och erfarenhet av journalsystemet TakeCare är meriterande. Personliga egenskaper: Du har god samarbetsförmåga. Vi söker Dig som är engagerad, driven och värdesätter god samarbetsförmåga och vill bedriva god kvalitativt vård. Vi ser gärna att du gillar arbeta med människor och har god kommunikationsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrig information: Vi kommer löpande att gå igenom ansökningar och kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag. Välkommen med Din ansökan! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Vill du starta din karriär inom försäljning och jobba med några av marknadens starkaste varumärken? Då är MH Enterprises platsen för dig! Vi söker unga och drivna talanger som vill utvecklas, ha kul på jobbet och samtidigt göra skillnad för våra kunder. Som säljare hos oss arbetar du med fältförsäljning, där du ansvarar för att etablera goda kundrelationer och presentera våra uppdragsgivares produkter och tjänster på ett engagerande sätt. Vad vi erbjuder: En attraktiv lönemodell med goda förtjänstmöjligheter. Motiverande tävlingar – vinn resor, teknikprylar och andra spännande priser. Snabba utvecklingsmöjligheter i ett företag som växer snabbt. Utbildning och coaching inom försäljning och personlig utveckling. En energifylld företagskultur med roliga aktiviteter och en stark teamkänsla. Vi söker dig som: Är ambitiös, social och målmedveten. Har ett positivt driv och gillar att träffa nya människor. Vill utvecklas och bygga erfarenhet inom försäljning. Uttrycker dig väl på svenska. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av försäljning – vi ger dig all utbildning och stöd du behöver för att lyckas! Praktisk information: Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Stockholm. Du utgår från vårt kontor i Stockholm. Om MH Enterprises: MH Enterprises är ett ungt och innovativt företag som arbetar med några av marknadens starkaste varumärken. Vi består idag av ca 70 medarbetare och fortsätter att växa. Kreativitet, kvalitet och passion för service är grunden till vår framgång. Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande!
Om företaget Våra uppdrag är Ventilations entreprenader i skolor, industrifastigheter, bostadsrätterföreningar osv. Vanliga arbeten som förekommer är aggregatsbyten, installation av vent-kanaler dvs allt inom Ventilation. Vi söker dig som har flerårig erfarenhet från yrket, fördelaktigt inom entreprenad. Du arbetar självständigt och har bred kompetens inom området. Som person vill vi att du är driven, har framåtanda och har ett stort tekniskt intresse. Du trivs med att arbeta på ett serviceinriktat sätt med kundens behov i fokus. Då tjänsten ställer krav på att du kan samarbeta med såväl kunder som med medarbetare, vill vi att du har en mycket god samarbetsförmåga. Likaså värdesätter vi din förmåga att arbeta på ett strukturerat sätt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Dina arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med montering av ventilationsanläggningar. Ventilation är ett område där utvecklingen går fort framåt och möjligheterna för att specialisera sig. Jobbet är fritt, omväxlande och socialt. Det är inte ett stillasittande kontorsjobb där arbetsdagen är inrutad i minsta detalj. Här får du varierande arbetsuppgifter med frihet under ansvar. Du får träffa massor med människor och samarbeta med olika yrkesgrupper. Följande kriterier måste du klara av: Du ska vara självgående och kunna ta egna initiativ. Du ska kunna läsa en ventilations ritning. Klara av att jobba ensam och team. Du ska kunna lösa problem.
Vill du vara med och skapa smidiga bostadsupplevelser för både hyresvärdar och hyresgäster? Vi söker nu en driven och lösningsorienterad Customer Relations i egenskap som kontaktperson - en nyckelroll inom Customer Relations där du får arbeta nära kunder och bidra till att skapa långsiktiga relationer. Rollen är på heltid med start i Augusti. Om Samtrygg: Samtrygg grundades för att skapa tryggare och mer transparenta villkor på en annars osäker andrahandsmarknad. Med hjälp av en digital plattform, avtalssäkring, betalningslösningar och personlig service har bolaget skapat en helhetstjänst som förenklar uthyrningsprocessen för både hyresvärdar och hyresgäster. Tio år efter starten har Samtrygg hjälpt tusentals nöjda kunder över hela landet. Företaget har idag ett engagerat team om cirka 28 personer, uppdelade i funktionella team som Customer Success, Customer Relations och Operations. Kontoret ligger i centrala Stockholm och präglas av en samarbetsinriktad kultur där kvalitet och kundnöjdhet står i fokus. Om rollen: Dina arbetsuppgifter: • Tilldelas nya hyresvärdar och etablerar kontakt. • Hjälper återkommande kunder att återpublicera sina annonser. • Förlänger avtal vid behov och säkerställer att annonser är aktuella. • Följer upp intresse och hjälper hyresvärdar att öka synlighet. • Återkopplar till hyresvärdar för att skapa och stärka relationer. • Är ett bollplank vid frågor och ger trygg vägledning. • Genomför uppföljningar efter visningar med både hyresvärd och hyresgäst. • Ansvarar för kontraktsskrivningar. • Säkerställer att hyra och deposition är inbetald innan tillträde. Om dig: Vi söker dig som: • Har erfarenhet inom sälj, kundtjänst, juridik, mäklarbranschen eller liknande (meriterande). • Har ett genuint intresse för uthyrningar och bostadsmarknaden. • Är flerspråkig och har god telefonvana. • Trivs med att arbeta i högt tempo och ta mycket ansvar. • Ser lösningar istället för problem. • Har en "can-do"-attityd och följer våra rutiner och riktlinjer. Krav: • Flytande svenska och engelska i tal och skrift. • Goda datorkunskaper, särskilt inom CRM-system. Intresserad? Vill du bli en viktig del av Samtryggs tillväxtresa och bidra till tryggare bostadsuthyrning i Sverige? Vi hanterat urvalet löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer