Projektledare med elkraftskompetens 
Soros Consulting AB
Övriga förmedlare

Vi söker en erfaren projektledare till ett strategiskt viktigt planeringsprojekt som omfattar modernisering av elkraftlösningen vid två centrala stationer i Stockholm. Projektet befinner sig i planeringsfas och har som mål att höja den tekniska kvaliteten, förbättra redundansen och säkerställa långsiktig driftssäkerhet för elkraft och reservkraft i kritiska infrastrukturanläggningar. Om projektet Anläggningarna har idag ett system för styrning och övervakning som nått sin tekniska livslängd. Kommunikationslösningen saknar redundans, vilket ökar risken för kostsamma driftstörningar och ett omfattande behov av manuell jourinsats. Reservdelar är svåråtkomliga eller utfasade. Projektets syfte är att ta fram en ny, framtidssäker lösning för kraftförsörjning, kommunikation och automatik, inklusive möjliga ombyggnationer av lågspänningsställverk. Projektet omfattar: Teknisk utredning av befintliga anläggningar Framtagande av ny lösning för redundans, kommunikation, omkoppling och driftfallsautomatik Förslag till modernisering av kraftförsörjningssystemet Strukturering av larmhantering Systemhandling, riskanalys och investeringskalkyl inför nästa fas Arbetsuppgifter Som projektledare ansvarar du för att leda planeringsarbetet från start till leveransklar dokumentation inför genomförandefas. I rollen ingår: Framtagande av projektspecifikation, tidplan, kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöplaner Upprättande av bemanningsplan, leveranslista och upphandlingsstrategi Samverkan med upphandlingsledare och resursplanering av specialistroller Månadsvis rapportering till styrgrupp och sponsor Säkerställande av att krav på säkerhet, miljö, arbetsmiljö och dokumentation efterlevs Ekonomisk uppföljning och prognosarbete Förberedelse för överlämning och framtida genomförandefas Vi söker dig som har: Flerårig erfarenhet som teknisk projektledare inom elkraft eller teknisk infrastruktur Erfarenhet av projekt i planerings- och utredningsfas God förståelse för redundans, automatiklösningar och styrsystem för elkraft Förmåga att strukturera och samordna komplexa tekniska projekt Vana att arbeta med kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöfrågor enligt aktuella regelverk Erfarenhet av offentlig upphandling och projektekonomi är meriterande Uppdragets omfattning: Start: Snarast eller enligt överenskommelse Plats: Stockholm Vill du bli en del av ett samhällsviktigt uppdrag där din tekniska kompetens verkligen gör skillnad? Skicka in din ansökan redan idag.

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Vi söker två sjuksköterskor till ASIH i Innerstaden (Linnégatan, Östermalm)
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
Grundutbildade sjuksköterskor

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vår verksamhet växer, och därför söker vi nu två sjuksköterskor till ASIH i Innerstaden (Linnégatan, Östermalm) Helgpass! Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och  stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och  fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Alfa Welfare (fd Epsilon). Vi kan erbjuda en trivsam arbetsmiljö, trevliga kollegor och nyrenoverade lokaler ett stenkast från Djurgården. Möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Våra patienter är svårt sjuka, därav läggs stor vikt vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig  säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt  arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet avancerad sjukvård i hemmet eller hemsjukvård. Adekvat specialistutbildning är också meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska.  Tjänsten: Helgpass, du väljer själv hur många procent du önskar arbeta.  Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025
Sjuksköterska till kvällspass ASIH i Innerstaden (Garnisonen, Östermalm)

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till ASIH i Innerstaden, kvällspass (40-60% eller enligt ök) Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och  stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och  fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Alfa Welfare (fd Epsilon). Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats i nyrenoverade lokaler på Östermalm, ett stenkast från Djurgården. Bli en del av vårt härliga Team med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig  säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt  arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska.  Tjänsten är kvällspass/ inkl. helg, (40-60% eller enligt ök). Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025
Plåtslagare

Hej, Vi söker plåtslagare som är erfaren och självgående. Vi sysslar med alla typer av takjobb men framför allt traditionellt byggnadsplåtslageri.

25 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Kock Scandic Södra Kajen, extra vid behov
Scandic Hotels AB
Kockar och kallskänkor

I Värtahamnen skapar Scandic ett nytt hotell med vidsträckta vyer över Stockholms hamninlopp. Mitt i hjärtat av en spirande ny stadsdel ligger Scandic Södra Kajen - en spännande och busig destination för äventyrare i alla åldrar där fantasin får flyga fritt. Från skönt hotellhäng är det lika nära till storstadspulsen som till skärgård och grönområden. Vi erbjuder våra anställda en rolig arbetsplats där varje dag aldrig är den andra lik med lekfullhet som står i fokus. Vill du arbeta på en unik arbetsplats med stor variation? Då är du den vi söker! Nu söker vi en kock till Scandic Södra Kajen. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som kock agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen som kock? Här får du en mycket viktig uppgift på hotellet genom att säkerställa en gästupplevelse i världsklass när det kommer till våra mat- och dryckesmiljöer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att planera, förbereda och tillaga mat samt att presentera maten på ett tilltalande sätt. Du stöttar även vid behov upp och hjälper teamet i andra delar av hotellet. Vem är du? För att passa i rollen behöver du ha ett brinnande matintresse och vara uppmärksam på detaljer och gästers individuella behov. Du uppskattar ordning och reda, både i ditt eget och dina kollegors arbete. Allt för att ge våra gäster en fantastisk måltidsupplevelse. För den här tjänsten vill vi att du genomgått kockutbildning eller har tillgodogjort dig motsvarande kompetens på annat sätt. Personliga egenskaper och inställning är viktigast av allt för den här rekryteringen. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Information om tjänsten: Tjänsten är en anställning för enstaka dagar på extra vid behov. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa ännu mer om tjänsten, våra förmåner och om vår kultur! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

25 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Data scientist med inriktning mot penningmarknadsdata
Sveriges Riksbank
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Är du en engagerad och ansvarstagande person som vill jobba med att framställa och tillgängliggöra data och statistik inom penningmarknadsområdet? Gillar du samhällsekonomiska frågor och vill bidra till en god utveckling i samhället? Då är det här en tjänst för dig! VI ERBJUDER DIG utmanande arbetsuppgifter i en händelserik miljö där Sveriges ekonomiska utveckling står i fokus. Vi fortsätter att utveckla Riksbankens data och statistik i vår nya analysmiljö är under stark utveckling. Det ger dig möjligheten att tillsammans med dina kollegor utveckla arbetssätt och verktyg för dataprodukter i framkant. DET HÄR GÖR DU HOS OSS Tjänsten handlar i första hand om att samla in, bearbeta, analysera och tillgängliggöra data och statistik över penningmarknaden. I rollen ingår att ansvara för daglig beräkning och publicering av referensräntan Swestr, löpande arbeta med omsättningsstatistik på penning- och valutamarknaden, publicera räntor, valutakurser och index samt utveckla och förvalta beräkningsmodeller som används inom området. Utöver det löpande arbetet i linjen kommer du även ingå i ett tvärfunktionellt datateam som vidareutvecklar vårt data- och statistikarbete i den nya datamiljön. Du kommer arbeta med stora, komplicerade och i många fall detaljerade datamängder som ger en unik inblick i det finansiella systemet. DITT TEAM Riksbanken består av åtta avdelningar. Enheten för finansiell data och utveckling tillhör avdelningen för penningpolitik. Här kan du läsa mer om Riksbankens organisation.  Enheten för finansiell data och utveckling består idag av 14 personer. Enheten ansvarar för dataproduktionen av finansiella data som Riksbanken samlar in och leder utveckling av Riksbankens datahantering. Du arbetar tillsammans med ekonomer och dataspecialister (data scientists/engineers). Förutom kollegorna på enheten sker arbetet avdelningsöverskridande inom banken och teamet har även löpande kontakt med de banker och företag som rapporterar in statistik till Riksbanken. Teamet har även regelbundna kontakter med andra myndigheter som Finansinspektionen samt med internationella organisationer, såsom ECB och BIS. MER OM DIG I den här rollen söker vi dig som gillar att samla in, kvalitetssäkra och strukturera data för olika typer av analyser. Du har en relevant akademisk examen (tex med inriktning mot finansiell ekonomi, nationalekonomi, datateknik, matematik eller liknande) och har erfarenhet av att hantera och analysera data. Du kan bearbeta data programmatiskt med stöd av Python och har erfarenhet av att använda verktyg för att versionshantera kod såsom GitHub. Du har goda kunskaper i svenska och engelska såväl skriftligen som muntligen. Utöver dessa grundkrav ser vi gärna att du har förståelse för ränte- och valutamarknaden, dess funktion och de olika instrument som handlas där samt erfarenhet inom någon eller några av följande områden: -      arbete med finansiell statistik eller finansiella data -      utveckla och hantera dataflöden i orkestreringsverktyg såsom Dagster, Airflow, Prefect eller liknande -      arbeta med data i data lake-miljöer exempelvis MinIO och LakeFS Vi söker personer som är kvalitetsmedvetna, ansvarsfulla, analytiska, har gott omdöme och är bra på att samarbeta och kommunicera. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. MER OM TJÄNSTEN  Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningstyp: Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas Placering: Huvudkontoret centrala Stockholm Arbetstid: Förtroendearbetstid men tjänsten förutsätter att du regelbundet, ett par dagar i veckan, har möjlighet att påbörja din arbetsdag ca klockan 07.00. Möjlighet att jobba distans: 2 dagar i veckan Förmåner: Generösa semestervillkor, subventionerad lunch, friskvårdsbidrag, subventionerad massage och tillgång till gym och ledarledda träningspass.  Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning innefattande registerkontroll, säkerhetsprövningssamtal och särskild personutredning görs då för slutkandidaten. För vissa tjänster ställs krav på svenskt medborgarskap.  ATT JOBBA PÅ RIKSBANKEN Riksbanken är en myndighet under riksdagen som ser till att pengarna behåller sitt värde över tid och att betalningar kan ske säkert och effektivt. Vi ger också ut Sveriges sedlar och mynt. Vi arbetar på medborgarnas uppdrag för en stark och säker ekonomi. Här får du utmaning och utveckling varje dag i en händelserik miljö. Hos oss får du kunniga och engagerade kollegor och stor möjlighet till kompetensutveckling. Läs mer om hur det är att arbeta på Riksbanken här. ANSÖK Vi vill ha din ansökan med CV senast den 15 augusti. Vi vill att du i denna rekrytering besvarar ett antal urvalsfrågor. På så vis kan du enkelt söka tjänsten och vi ges möjligheten att utvärdera våra kandidater på lika villkor. Logiska tester och arbetsprov kan komma att ingå som en del av rekryteringsprocessen. Vi genomför också bakgrundskontroller på slutkandidaterna, vilket innebär att vi kontrollerar examensbevis eller annat dokument som styrker din utbildning.  Du kan läsa mer om hur det fungerar när du söker jobb på Riksbanken här. Vi ser fram emot att få kontakt med dig! Vi har valt annonseringskanaler och undanber oss försäljare av rekryteringstjänster och annonser.

25 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Kurator till ASIH i Innerstaden (Linnégatan Garnisonen, Östermalm)

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en kurator till ASIH i Innerstaden, Garnisonen Östermalm Hos oss ser vi det som en självklarhet att du arbetar med patienten i fokus. För att trivas i vårt team behöver du ha god förmåga att samarbeta och trivas såväl med teamarbete som självständigt arbete. Vi värdesätter respekt samt ärlighet och lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten. Beskrivning av tjänsten Som kurator hos oss kommer du att ansvara för kuratorsuppgifter inom enheten. Ditt arbete handlar i första hand om samtal vars syfte är till att stödja, uppmuntra, informera och avlasta patienten och dess närstående i frågor samt problem som är relaterade till patientens sjukdom. Det erbjuds kuratorskontakt till patienten och närstående, vilket sker enskilt eller i form av par- och/eller familjesamtal. I din roll som kurator deltar du också i ronder tillsammans med hela Teamet, samt fortsätter med våra mycket uppskattade anhörigträffar. Arbetsuppgifterna innefattar även utredning samt bedömning av patienter samt anhörigas behov av stöd och rådgivning. Våra patienter är svårt sjuka så vi värdesätter en varm och trygg omvårdnad. I arbetat ingår det även att informera om samhällets resurser samt svara på frågor som berör ekonomi, arbete, bostad, transport, försäkringar, med mera. Dina kvalifikationer Vi söker dig som har socionomexamen. Legitimation inom hälso- och sjukvård är tungt meriterande. Du har goda kunskaper i svenska språket i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du som söker har tidigare erfarenhet av kuratorsarbete inom palliativ vård, onkologi, och/eller somatisk vård med människor i alla åldrar samt av att samverka med andra vårdgivare. Du kommer behöva transportera dig mellan olika platser, vilket kräver att du har giltigt B-körkort. Våra patienter bor i Innerstaden, Lidingö och Solna, eftersom arbetet utförs i patienters hem kan husdjur förekomma.  Vi erbjuder nyrenoverade lokaler (Linnégatan, Garnisonen Östermalm) och trevliga kollegor. Dessutom individanpassad introduktion, kompetensutveckling, friskvårdsaktiviteter och mycket mer. Tjänstgöringsgrad 80%, 6 månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025
Säljare inom Modeaccessoarer
Pipol's Bazaar AB
Företagssäljare

Är du vår nya säljare? Välkommen till oss! PIPOL’S BAZAAR AB är verksamt med två varumärken inom modeaccessoarer på främst den svenska marknaden. Vi har varumärket PIPOL, med produkter såsom håraccenter, smycken och väskor, och IN SUNNY MOOD som arbetar med det vi kallar Phone Fashion. Våra varumärken har olika nischer men säljs i många fall till samma kund B2B. Våra produkter säljs också direkt till konsument genom event och online. Vi har vårt kontor och showroom i våra fina lokaler i Danderyd utanför Stockholm. Vi söker nu vår nya B2B-säljare med ansvar för försäljning av båda våra märken, på den svenska marknaden. Du kommer att jobba med försäljning i ditt distrikt och införsäljning sker genom besök ute hos kund i butik, men också digitalt liksom på mässor. Distriktet kan i viss utsträckning anpassas utifrån var du utgår ifrån. Tjänsten innefattar också att vara delaktig i strategisk planering, budgetering och uppföljning. Du behöver ha en exceptionellt god förmåga att sätta kunden i fokus och att bygga relationer. Vi behöver också en absolut team-player då vi är en liten organisation där vi hjälps åt och tillsammans bygger för att nå våra mål. Vi ska växa och då behöver vi dig som har både kraft att driva på själv - och har en stark känsla för laget. Vi tror att du redan idag arbetar på liknande sätt med uppsökande försäljning och genomförande gentemot målgruppen. Våra kunder är butiker inom mode, lifestyle, spa & hotell, både i traditionell handel liksom online. Dina kvalifikationer Erfarenhet av arbete gentemot retail B2B. Ha arbetat med uppsökande försäljning. Vana att arbeta mot och med budget. Budgetering och uppföljning. Arbetet innefattar mycket resande. Tjänsten ska tillsättas för hösten 2025 och intervjuer sker löpande. För frågor kontakta Pia Fehrm på [email protected] www.pipol.se www.insunnymood.com

25 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Pensionsadministratör till FörsäkringsGirot
SJR in Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

SJR tillsätter nu en Pensionsadministratör till FörsäkringsGirot. Detta är ett konsultuppdrag med start i augusti/september med anställning hos SJR där du kommer arbeta som uthyrd konsult till FörsäkringsGirot under en period om 6 månader inledningsvis. Därefter finns fina möjligheter att bli erbjuden en direktanställning hos FörsäkringsGirot alternativt bli förlängd på uppdraget. På kontoret på Wallingatan mitt i centrala Stockholm möts man av en familjär och varm atmosfär där kvalitet och professionalitet genomsyrar såväl bolagets kultur som arbetsresultat. Om tjänsten Som Pensionsadministratör ansvarar du för on-boarding samt en smidig och effektiv administration av försäkringar och pensioner för våra kundföretag. Du hanterar en bred variation av kundärenden och ger support både via telefon och ärendehanteringssystem. I denna roll arbetar du med administration och support kopplat till tjänstepensioner och andra kollektivavtalade försäkringar, där du säkerställer en korrekt och effektiv hantering för våra kunder. Ansvarsområden - Hantering av kundärenden kopplade till betalningar, premier, kollektivavtal, pensioner och löner. - On-boarding av nya kunder och säkerställande av en smidig försäkrings- och pensionsadministration. - Support och vägledning till kunder via telefon och ärendehanteringssystem. - Utveckling och effektivisering av administrativa processer för att förbättra kvalitet och användarupplevelse. - FörsäkringsGirot befinner sig i en spännande fas av utveckling och digitalisering, där målet är att skapa smartare och mer kostnadseffektiva lösningar för kunderna. Därför är det viktigt att du har ett stort systemintresse och drivs av att utveckla processer som förenklar och kvalitetssäkrar administrationen. I denna roll spelar ditt trevliga bemötande och din sociala kompetens en central roll i att öka kundnöjdheten. Du blir en del av ett engagerat team inom Pensionsservice, där specialister och generalister arbetar tillsammans för att skapa en trivsam arbetsmiljö och leverera hög kundservice. Lämplig bakgrund För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Du har 1-2 års relevant arbetslivserfarenhet inom pensions- eller försäkringsadministration och du har bred systemvana samt ett teknik/systemintresse och goda erfarenheter som Excel-användare. Du har en kommunikativ förmåga med mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska, både i tal och skrift. Personliga egenskaper Som person har du har hög social kompetens och ett nyfiket och tillmötesgående förhållningssätt. Vidare är du driven och nyfiken person med skinn på näsan och du är van att leda dig själv. Tack vare ditt trevliga sätt och din kommunikativa förmåga har du lätt att bygga goda relationer och du gillar verkligen att utveckla och hjälpa såväl kunder som kollegor. Vad erbjuder vi Trivs du i en miljö där verksamheten fokuserar på högsta möjliga kundvärde och ständigt säkerställer kundens, medarbetarens och företagets utveckling? Vill du ha en arbetsgivare som värdesätter samarbete, är proaktiv och professionell? Vill du vara en viktig del av en familjär atmosfär och en prestigelös kultur? Var då med och bidra till FörsäkringsGirots högkvalitativa leveranser som säkerställer en av de viktigaste uppgifter en arbetsgivare har, att medarbetarnas pensioner ska bli rätt. Vi som jobbar på FörsäkringsGirot trivs verkligen här. Hos oss ges ständigt möjlighet till utveckling och att få vara med och påverka. Om företaget FörsäkringsGirot ägs gemensamt av Länsförsäkringar, SEB Pension och Försäkring, Skandia och SPP och är en av Sveriges största aktörer på området pensionsadministration. Vi har fått förtroendet att hjälpa många stora arbetsgivare att säkerställa rätt försäkringsförmåner för sina anställda. Idag har vi över 800 nöjda kunder med drygt 300 000 anställda totalt. Det är vi mycket stolta över, och nu tar vi nästa steg i vår tillväxt! Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Atena Kamaliha. Vi inte4vjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-08-05. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/12/konsult_shutterstock_1206996091-scaled.jpg

25 juni 2025
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Snickare med eller utan yrkesbevis
Hirely AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker nu snickare som står utan jobb och har behov av att arbeta. Vi söker snickare med eller utan yrkesbevis men gärna med erfarenhet. Skicka in din ansökan så bokar vi in ett möte. Tjänsten är i första hand vid behov/projekt!

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025