Operationsmedarbetare till storbank
Hirely AB
Backofficepersonal m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Arbetsbeskrivning Till vår kund som är en storbank i Stockholm söker vi en medarbetare inom värdepapperslån, säkerheter och derivat. I denna roll ingår du i ett team som arbetar med affärsavveckling, avstämningar och kundsupport kopplat till finansiella instrument. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team där alla hjälps åt och tar gemensamt ansvar för teamets leveranser. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Affärsavveckling och bekräftelsehantering Konto- och positionsavstämningar Kundupplägg och hantering av säkerheter Automatisering och förbättring av processer Löpande dialog med svenska och internationella motparter Nära samarbete med interna funktioner som ekonomi, redovisning, risk, och IT-support Arbetet innebär många kontaktytor och en varierande vardag med både operativa och utvecklingsorienterade inslag. Det här är ett konsultuppdrag som pågår under sommaren och hösten, med möjlighet till förlängning för rätt kandidat. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har: Erfarenhet från finansmarknaden och god förståelse för finansiella instrument Goda kunskaper i Excel Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska Erfarenhet av affärsavveckling, värdepapper, betalningar eller kontorsrörelse är meriterande Som person är du: Strukturerad, självgående och initiativtagande Lösningsorienterad och kvalitetsmedveten Nyfiken på helheten och trivs i en miljö där samarbete och utveckling står i fokus Flexibel, serviceinriktad och van vid att hantera flera uppgifter parallellt   Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Consultant Manager Emma Levin de Verdier, [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

21 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Planeringsledare till Hemtjänst i Sigtuna
Hirely AB
Backofficepersonal m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Hemtjänst Sigtuna erbjuder personcentrerad omsorg till våra kunder. Vi arbetar med utgångspunkt från individens behov och önskemål för att säkerställa att våra kunder får ett tryggt och självständigt liv i sitt eget hem. Nu söker vi en Planeringsledare som också arbetar ute hos våra kunder! Vi söker dig som trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för omsorg och service och kan se individens behov. Att ha en arbetsledande roll är stimulerande och du gillar att handleda dina kollegor i hälso- och sjukvårdsfrågor. Om rollen  Planeringsledaren arbetar i nära samarbete med verksamhetschef och biträdande verksamhetschef, utifrån gällande målsättningar, strategier och andra riktlinjer.  En spännande tjänst där du arbetar med daglig planering och uppföljning av hemtjänst och hushållsnära tjänster, men även att du är ute och arbetar hos våra kunder. Yrkesrollen kräver bra verksamhetsförståelse och dagligt arbete på detaljnivå. Du arbetar med ständigt förbättringsarbete som i korthet innebär att arbetet utförs på ett resurs optimerat och effektivt sätt, från beställning till utförande, med fokus på kund.  I dina arbetsuppgifter ingår bland annat  Bemanningsplanering, styrning och uppföljning Coacha och följa upp verksamhetens medarbetare i syfte att nå mål och skapa god trivsel Arbeta i olika system gällande ex planering, nyckeltal, fakturering och beställningar Externa kontakter Delta i det systematiska kvalitets- och arbetsmiljöarbetet Dina kvalifikationer Yrkeshögskola, exempelvis serviceinriktad vård- och omsorgsplanering Samordnare med arbetsledaransvar eller annan relevant utbildning/erfarenhet God datorvana God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Meriterande Tidigare arbete i hemtjänst eller andra serviceyrken inom samordning eller planering är meriterande B-körkort är meriterande Anställningsform Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning (Dagtid vardag) Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Vad kan vi erbjuda Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård, samt andra förmåner via förmånsportalen AttendoPlus i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 31/8-25 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till verksamhetschef Daniel Gårdesten, [email protected] Sammanfattning Roll: Planeringsledare/Trainee planeringsledare Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad: 100% Arbetstid: Dagtid (vardagar) Tillträde: Enligt överenskommelse Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

21 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Köksbiträde söks
Lao Lao AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Lao Lao Restaurang i City söker köksbiträde, heltid eller deltid. Krav: Minst 1-2 års erfarenheter som köksbiträde. Kunskap i svenska eller engelska ska vara tillräcklig bra för kommunikation i teamet.

21 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Montör El-koppling till Upplands Väsby
WeStaff Sweden AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

WeStaff Sweden söker nu en montör för El-koppling till ett världsledande företag i norra Stockholm.  Konsultuppdraget startar omgående och pågår långsiktigt. Vår kund är en världsledande aktör inom bakugns-tillverkning och har sitt huvudkontor i Upplands Väsby norr om Stockholm. Är du på jakt efter en ny tjänst och är tekniskt intresserad? Då har du hittat rätt! Om Jobbet: Under din arbetsdag kommer du hantera ett urval av arbetsuppgifter enlig nedan: Montera el utrustning enligt aktuellt tillverkningsunderlag i form av arbets-kort och el-ritning. Märka värmesektionen med ID - skylt. Utföra funktionstest av GIAC panelen (digital styrning). Utföra isolationstest samt op.51(dubbelkontroll) av el utrustning. Montera el utrustning för One-ugnar, 7-serien, EB5/EB10 samt däck-ugnar. Transportera färdig kopplade produkter till nästa produktionsgrupp. När tillverknings order är klar, avrapportera order i affärssystemet Monitor Rapportera eventuella negativa störningar på arbetskortet från det normala som påverkat tiden för utfört arbete. T.ex. fått hjälp, materialbrister, kvalitetsproblem, väntetid, lagerhantering, om-arbete med mera så att korrekt tidsrapportering kan följas upp I denna roll har man mycket goda möjligheter för utveckling av sina tekniska kunskaper och ta sin karriär till nästa nivå! Vem är du? Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och teknikintresserad. Att ta eget ansvar för att planera ditt arbete är inte några problem för dig. Du tycker om repetitivt arbete med din grupp och har en god kommunikativ förmåga. Du har med fördel enkelt att arbeta med kollegor, och följa produktionstakten mot uppsatta deadlines. El-teknisk utbildning/eller liknande erfarenhet är en fördel för denna tjänst. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Erfarenhet av att: El-montering Montering mekanik Erbjudande: I denna roll har man goda möjligheter för utveckling av sina tekniska kunskaper och detta i nära samarbete med erfarna kollegor. Detta är en bra befattning inom produktion av världsledande tillverkning. Löpande konsultuppdrag, (dagtid måndag-fredag)med viss flexmöjlighet. God ersättning Kollektivavtal Friskvård WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi är ett auktoriserat bemanning & rekryteringsföretag som hjälper företag att växa & människor att utvecklas i sina yrkeskarriärer. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen.  Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och med ett personligt engagemang så gör vi skillnad på arbetsmarknaden i Sverige.

21 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Snickare-Stockholm
WeStaff Sweden AB
Träarbetare, snickare m.fl.

WeStaff Sweden i samarbete med DAAN AB- Fastighetsutveckling & Renovering rekryterar personal. WeStaff hanterar hela rekryteringsprocessen för en direktanställning hos DAAN AB. Vi tillsätter tjänsterna löpande, så sök ditt nya jobb genom WeStaff redan idag! Om Jobben: Vi söker "Snickare" som trivs med varierade och utmanande projekt inom varierande miljöer. Du en av de som arbetar närmast kunden och kommer att ingå i ett team med kompetenta och engagerade kollegor, där du erbjuds ett omväxlande och intressant arbete. Arbetet sker dagtid mån-fre. Om du är självgående och samtidigt gillar att samarbeta i team, så kan detta vara rollen för dig! Exempel på tjänster: -Snickare med yrkesbevis och erfarenhet. -Snickare junior/lärling med mindre erfarenhet. -Arbetsledare med yrkesbevis och erfarenhet. I alla tjänstekategorier krävs det att du har: -Utbildning inom bygg och anläggning eller likvärdig erfarenhet.  -B-körkort. -Goda kunskaper i svenska – tal och skrift. Vi ser att du som söker tjänsterna är: -Ansvarstagande, noggrann och har lätt för att ta instruktioner. -Servicetänkande och kommunikativ. -Pålitlig och seriös i din yrkesroll samt behärskar och förstår vikten av att arbeta tillsammans med kollegor i olika arbetsmiljöer. Vi erbjuder alltid: -Bra lön och villkor. -Tillsvidareanställning (6 månaders provanställning). -Friskvård. -Arbetstider: måndag-fredag dagtid. WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi är hjälper företag att växa & människor att utvecklas i sina yrkeskarriärer.  WeStaff sköter rekryteringsprocessen i samarbete med DAAN AB. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen.  Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och med ett personligt engagemang så gör vi skillnad på arbetsmarknaden i Sverige.

21 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
WeStaff Sweden söker Stockholms bästa konsultchef!
WeStaff Sweden AB
Personal- och HR-specialister

WeStaff Sweden söker Stockholms bästa konsultchef inom affärsområdet Transport! Känner du att du ger allt – men inte riktigt får det tillbaka? Vi på WeStaff Sweden söker dig som är en stjärna i din roll men kanske inte blir tillräckligt uppskattad där du är idag. Hos oss får du inte bara möjlighet att påverka – du får också ta del av framgångarna, på riktigt. Vi tror på att hårt arbete ska löna sig, både i vardagen och i resultatet. Är du redo att ta nästa steg? Välkommen till en arbetsplats där du blir sedd, hörd och belönad. Hör av dig – vi ser fram emot att lära känna dig! Tjänsten startar hösten 2025 – den här möjligheten vill du inte missa. Om jobbet: Du som arbetar som konsultchef idag vet vad det innebär: högt tempo, stort ansvar, ständig problemlösning – och ibland lite för lite tack. Vi vet hur mycket du lägger ner, och vi vet att du förtjänar mer. På WeStaff Sweden letar vi nu efter Stockholms bästa konsultchef – inte nödvändigtvis den som får mest applåder just nu, utan den som får allt att fungera, men kanske inte får känna glädjen över framgångarna. Här är din chans till något bättre. Hos oss får du utrymme att påverka Du får ta del av resultaten – inte bara jobba för dem Du blir en del av ett team som tror på tydlighet, frihet och uppskattning Rollen: Du får en dynamisk roll där du kombinerar ledarskap, rekrytering och affärsutveckling. Du ansvarar för bemanningsuppdrag och konsulter inom affärsområdet Transport i Stockholm. Som nyckelperson mellan våra kunder och konsulter driver du affären framåt och säkerställer hög kvalitet i leveransen. Du får stor frihet att planera din egen arbetsdag – det viktiga är att vi når resultat tillsammans. Ditt ansvar omfattar: Personalansvar Du är en närvarande ledare som ser till att dina konsulter trivs och utvecklas. Det innebär regelbunden kontakt, uppföljning och administration såsom tidrapportering, anställningsavtal, medarbetarsamtal och bokning till uppdrag. Kundkontakt & affärsutveckling Tillsammans med vår säljare bygger du långsiktiga samarbeten med nya och befintliga kunder. Du arbetar aktivt med merförsäljning och är lyhörd för kundens behov. Rekrytering Du leder hela rekryteringsprocessen: från kravprofil och annonsering till intervjuer och presentation av kandidater. Din förmåga att nätverka och skapa långsiktiga relationer är en viktig del av rollen. Din profil: Vi söker dig som: Motiveras av att nå resultat Trivs i högt tempo och gillar att utmana dig själv Har stark kommunikativ förmåga och är bra på att bygga relationer Är självgående, initiativtagande och lösningsorienterad Har god struktur och organisatorisk förmåga Har B-körkort Är van datoranvändare och lär dig snabbt nya system Meriterande: Erfarenhet från transportbranschen Tidigare erfarenhet inom bemanningsbranschen, gärna inom Transport & Logistik Kunskap i affärssystemet Recman Om WeStaff Sweden: Hos oss arbetar du i en familjär kultur där vi har högt i tak, nära till skratt och där alla hjälps åt. Vi är prestigelösa, målinriktade och värdesätter tydlighet och transparens. Du kommer att bli en viktig del av ett litet men starkt team med höga ambitioner och stort hjärta. Praktisk information: Placeringsort: Stockholm Omfattning: Heltid Start: Hösten 2025 Anställningsform: Tillsvidare Kollektivavtal: Unionen Vill du bli en del av ett drivet team och göra skillnad – både för konsulter och uppdragsgivare? Då vill vi höra från dig!

21 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Sommar 2025 C-kort Distribution
WeStaff Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

WeStaff Sweden är ett snabbt växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi bemannar nu upp vår kund i söder om Stockholm. Sök jobbet och bli en del i ett gäng med trevliga kollegor. Vi söker C-chaufförer till distributionsuppdrag! Detta är ett sommaruppdrag på fasta scheman från V.22 till och med v.33. För rätt person finns det möjlighet att fortsätta uppdragen in i hösten. Vi anställer löpande så skynda dig och sök jobbet! Ditt nya jobb WeStaff Sweden söker nu C-chaufförer inom distribution. Våra kund är belägna söder om Stockholm. Är du en chaufför med hög servicekänsla, ordningssinne, noggrannhet och har en glad inställning på jobbet? då är detta jobbet för dig! Uppdragen är väldigt attraktiva med god ersättning, sänd in din ansökan redan idag. Arbetsuppgifter Du kommer distribuera gods till kunder, runt och omkring Stockholm med omnejd. Arbetet består av lastning, lossning och distribution, vanligtvis i burar/fat eller pall. Varje dag är det flera leveransstopp till olika kunder, det är viktigt att du trivs med att ha kundkontakt, och har en positiv energi och inställning.  Det förekommer tunga lyft under dagarna, god fysik är därför fördelaktigt att ha för att klara arbetstempot. Arbetstid: Sommaruppdrag/Fasta scheman/Heltid Måndag-Fredag. Arbetstider: Dagtid, arbetspassens längd är 8 timmar långa.  Företaget har kollektivavtal. Kravprofil Svenskt körkort med C-behörighet Svenskt YKB Truckkort (ledstapel) Digitalt förarkort Svenska i tal & skrift God samarbetsförmåga gentemot kunder och kollegor Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang, med en personlig konsultchef. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom transport. WeStaff Sweden är ett auktoriserat bemanning & rekryteringsföretag och innehar kollektivavtal. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. WeStaff Sweden erbjuder en mängd olika tjänster i Sverige. Kom och jobba med oss!

21 juni 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
C-Chaufförer Distribution-Södertälje
WeStaff Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

WeStaff Sweden söker nu C-Chaufförer till vår uppdragsgivare i Södertälje. Dessa uppdrag startar omgående! Uppdragsperioden startar omgående, fast heltidsschema dagtid samt extrajobb på schema dagtid.  Ditt nya jobb Vi söker nu distributions chaufförer med behörighet C till vår kund i södra Stockholm. Vår uppdragsgivare är ett välkänt företag inom transport i Sverige, lastbilarna utgår från Södertälje. Vi söker i C-Chaufförer heltid, extra, deltid som kan arbeta dagtid. Platserna kommer tillsättas och schemaläggas snarast, så sänd in din ansökan redan idag. Uppdragen är väldigt attraktiva med god ersättning. Vi erbjuder en 6 månaders provanställning. Arbetsuppgifter Huvudsaklig arbetsuppgift är att köra C-distribution i Stockholm med omnejd. Arbetet består av lastning, lossning och distribution av diverse gods med lastbil. Längre körningar kan även förekomma. Återkommande kunder/stopp varje veckotur, tidspassning och färdig planerade rutter. - Utkörning av stycke/paketgods/kylgods till olika kunder - Hantera leveranser digitalt via handdator - Kommunikation via telefon Schemaläggning: Heltid 40 h/veckan. Deltid 20h/veckan, samt extrapass Arbetstid: Dagtid måndag-fredag Företaget har kollektivavtal. Din bakgrund Du har yrkesrelaterad utbildning. Vi ser gärna att du arbetat med distribution tidigare, och har ett gott lokalsinne i och runt om Stockholm. Kunskaper i svenska språket och skrift är ett krav då det förekommer mycket kundkontakt, och kommunikation internt mot transportledning. Det förekommer tunga lyft under dagarna, god fysik är därför fördelaktigt att ha. Ett par års erfarenhet av distributions körningar. Krav för dessa tjänster: Svenskt körkort med C behörighet Svenskt YKB Digitalt förarkort Truckkort ledstapel Svenska i tal & skrift God samarbetsförmåga gentemot kunder och kollegor Du som person Att ta eget ansvar och planera ditt arbete är inte några problem för dig. Du ska vara hjälpsam, noggrann, driftsäker och seriös. Vi ser gärna att du gillar att ta eget ansvar och att lösa problem tillsammans med andra. Du är positiv och förstår vikten av nöjda kunder.  Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom Transport & Logistik. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kundskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och ett personligt engagemang. Jobba med oss! ansök nu och bli vår nästa medarbetare.

21 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Auktoriserad hudterapeut till växande klinik i centrala Stockholm
MaxOne Sweden AB
Hudterapeuter

Om arbetsgivaren (valfritt fält): Skinsations är en modern och resultatinriktad skönhetsklinik vid Odenplan i Stockholm. Vi kombinerar certifierad apparatur med personligt bemötande och arbetar med avancerade behandlingar inom laser, fettfrysning, hudförbättring och kryoterapi. Vi har en stark kundbas och växer – därför söker vi nu en nyckelperson till vårt lilla men ambitiösa team. Om jobbet: Vill du arbeta i en klinik där trygghet, resultat och service står i fokus – och där du får påverka både din vardag och framtiden för verksamheten? Skinsations söker nu en auktoriserad hudterapeut till en bred och självständig roll. Du kommer att blandannat: Utföra konsultationer och skapa behandlingsplaner Arbeta med avancerade maskiner (bl.a. Soprano Ice Platinum, Cryo T-Shock, CryoPen) Följa upp behandlingar och resultat Dokumentera och kommunicera med kunder Arbeta aktivt med försäljning av behandlingar och produkter Bidra till innehåll för våra sociala medier Ta betalt, hålla i ordning och ha nära kontakt med kollega och ägare Du blir en viktig del av vårt lilla team där du arbetar nära din kollega och har direkt påverkan på vår tillväxtresa. Kvalifikationer: Krav: Auktoriserad hudterapeut (SHR-godkänd utbildning eller CIDESCO-diplom) Flytande svenska i tal och skrift Försäljningsintresse och resultatorientering Serviceinriktad och noggrann Kan arbeta både självständigt och i team Meriterande: Erfarenhet av Soprano Ice Platinum eller liknande laserteknik Erfarenhet av Cryo-behandlingar Vana vid Bokadirekt Intresse för/inblick i sociala medier Uppfyller villkoren för nystartsjobb eller annat anställningsstöd Anställningsform: Tillsvidareanställning (provanställning 6 månader tillämpas) Omfattning: Heltid (40 timmar per vecka) Arbetstid: Rullande schema måndag–lördag enligt klinikens öppettider (10:00–19:00) Lön: Fast grundlön + provision + bonus vid måluppfyllnad Tillträde: 15 september 2025 eller enligt överenskommelse (kan tillsättas tidigare) Kontakt: [email protected] Så ansöker du: Skicka CV, personligt brev och utbildningsintyg till e-postadressen ovan. Urval sker löpande.

21 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Operations Manager
Imployy AB
Bild- och sändningstekniker

📍Plats: Stockholm. 📅Varaktighet: Tillsvidare. 🏢 Anställningsform: Tillsvidare. Arbetsbeskrivning: Vi söker en erfaren Operations Manager som ska säkerställa att våra affärsprocesser fungerar smidigt. Den idealiska kandidaten har en stark teknisk bakgrund samt goda ledaregenskaper, problemlösningsförmåga och erfarenhet av att optimera arbetsflöden. Ansvarsområden: Leda och hantera den dagliga verksamheten. Utveckla och implementera operativa strategier. Följa upp nyckeltal (KPI:er) och ta fram resultatrapporter. Ansvara för leverantörsrelationer och säkerställa en effektiv leveranskedja. Driva processförbättringar för att öka produktiviteten. Krav för att söka tjänsten: Kandidatexamen inom teknik eller likvärdigt område. Minst 2 års erfarenhet av operativt arbete eller liknande roll. Stark kommunikationsförmåga och god problemlösningsförmåga. Erfarenhet av operativa system och verktyg. Flytande engelska i tal och skrift. Följande är meriterande: Erfarenhet av personalledning inom teknik- eller konsultbranschen. Tidigare arbete inom en snabbväxande eller förändringsdriven organisation. Förmåga att analysera data och ta fram insikter för verksamhetsutveckling. Erfarenhet av att arbeta med affärssystem (t.ex. ERP, CRM). Kunskap om Lean, Six Sigma eller andra processförbättringsmetoder. Varför jobba med oss? Vad vi erbjuder: • Möjlighet att arbeta med meningsfulla projekt hos förstklassiga kunder. • Konkurrenskraftig lön och förmåner. • En inkluderande arbetsmiljö där alla är välkomna. • En stödjande och utvecklingsinriktad arbetsplats. • Vi har kollektivavtal, vilket innebär trygga anställningsvillkor, tjänstepension, försäkringar och andra förmåner. Ditt CV och dina uppgifter kommer att sparas i vår databas, och vi kommer att se till att matcha dem med rätt kund och rätt tjänst när möjligheten uppstår. Vi genomför intervjuer löpande och ser fram emot att välkomna vår nästa kollega till teamet. På Imployy är vi engagerade i att bygga en mångsidig och talangfull arbetsstyrka genom att koppla samman skickliga yrkespersoner med rätt möjligheter. Vi fokuserar på att matcha kandidater baserat på deras expertis, erfarenhet och karriärmål. Vår arbetsmetod präglas av integritet, innovation och en passion för att skapa meningsfulla karriärvägar. För att läsa mer om oss och vad vi gör, besök gärna www.imployy.com.

21 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025