Om oss aleja ab är ett bemanningsföretag verksamt främst i Stockholm. Vi erbjuder dygnet runt jour till våra kunder, vilket innebär att vi har uppdrag under alla timmar på dygnet. Vi bemannar inom en mängd olika branscher-bland annat inom transport och lager, bygg och rivning, sanering och renhållning samt andra tunga arbeten utan krav på större förkunskaper eller utbildning. Vad vi kan erbjuda dig Att arbeta hos oss innebär att du som person erbjuds möjligheter att dels kunna arbeta fast hos en och samma kund över en längre period, alternativt att på en kort tid få en kompakt och gedigen arbetslivserfarenhet genom många olika korta, intensiva uppdrag. Vad vi söker hos dig Vi söker dig som är morgonpigg, flexibel och inte rädd för att prova nya saker eller möta nya människor. Hos oss finns det möjlighet att även prova på olika typer av arbeten, bla inom lager, sanering, montering, grovarbete samt rivning. Dina arbetsuppgifter Din arbetsuppgift blir att hjälpa till med packning och plockning av kundens produkter. Vår kund arbetar med sjukvårdsprodukter.
Vi är ett företag som arbetar med Totalentreprenad inom hela Stockholm. För oss är det viktigt att våra kunder är nöjda med arbete som vi har utfört hemma hos dem. Du som ansöker ska ha kund känslan. Vi har mycket hög tempo och kvalitet i vårt arbete och vi vill ha en sådan person i vårt företag. Dina arbetsuppgifter: Målning Spackling Slipning Fasad Målning ETC Du ska ha 5 års erfarenhet av att arbeta som målare.
Just nu söker vi efter personal med erfarenhet inom hemtjänst/äldreboende. Krav är att man kan arabiska eller syrianska
Nu söker vi en servitör till vår Italiensk restaurang med inritning pasta och pizza. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av restaurangarbete som servitör. Du skall vara stresstålig, kassavan, lyhörd, självgående och positiv med känsla för service. Jobbet är 70 procent och kan bli mer arbetsdagar efter behov. Jobbet är på eftermiddagar.
Vår ambition är att ta More Than Love till nya höjder, och för att lyckas med det så söker vi nu drivna säljare som är redo att ta sig an nya utmaningar. Är du orädd, resultatorienterad och älskar att prata med människor? Vi arbetar i en miljö där kollegor och ledning stöttar varandra. Vill du utvecklas och få möjligheten att öka dina färdigheter? Vi rustar dig med trygghet och kunskap från första dagen. Tycker du om att arbeta kvällar och helger? Då kommer du att passa in som säljare hos oss på More Than Love. Din roll hos oss innebär att du kommer att hålla partyn hemma hos människor som tillsammans med sina vänner förväntar sig en lustfylld kväll där du som vårt ansikte utåt säljer våra vuxenleksaker och skapar en lång och personlig relation med kunden. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter för personlig utveckling. Enda kravet vi har på dig som säljare är att du är över 18 år. Om oss More Than Love startade mer eller mindre i ett garage i Västerlanda i slutet av 2005. Grundaren Åsa jobbade då till största del som homepartysäljare men kände ett kall för att göra mer och kunna hjälpa fler. More Than Love har i snart 20 år byggt upp ett rykte som en pålitlig och tillförlitlig vuxen leksaksaffär, både i den fysiska butiken i Trollhättan, på webben samt via våra uppskattade homepartyn. Vi ser fram emot att höra ifrån just dig!
Vill du vara med och bryta ny mark inom hemförsäljning? Då ska du jobba med oss på Viltbilen! Viltbilen är ett nystartat företag i Stockholm som säljer och levererar viltkött till privatpersoner. Vi söker nu säljare utanför Stockholm som kan jobba med sin bostad som bas. Du kommer få tillgång till en snyggt loggad och eldriven skåpbil, försedd med frys som är fylld med våra fina varor. Viltkött är enligt Världsnaturfonden det enda klimatvänliga köttet. Vårt kött kommer endast från frilevande svenska dov- och kronhjortar som lever ett helt naturligt liv i skogen. Köttet är därför fritt från antibiotika och bekämpningsmedel. Vi söker dig som: Har B-körkort (automat räcker) Har egen parkeringsplats med eluttag (KRAV) Har minst 1 års erfarenhet inom uppsökande försäljning (antingen direkt till konsument och/eller till företag) Gillar att träffa människor och bygga kundrelationer Värdesätter samarbete och ett bra team Ser möjligheter med provisionslön Talar flytande svenska Vi erbjuder dig: Marknadsmässig provisionslön Flexibla arbetstider (heltid) Eget distrikt och tillgång till egen frysbil Behovsanpassad och högklassig utbildning Fint kontor med säljaktiviteter och event i Stockholm Lönen är helt provisionsbaserad. När du arbetat upp ditt kundregister bör du kunna nå 40 000 kr/mån (heltid). Men viktigt att du är beredd att jobba heltid för att uppnå detta. Du får dessutom provision för de leveranser du gör inom ditt distrikt från onlineförsäljningen, vilket ger ytterligare möjligheter att bearbeta en kund. Låter detta intressant? Skicka då in ditt CV och några rader om dig själv till oss på mail. Om du går vidare för intervju, blir det först ett digitalt möte. Nästa steg är en intervju på vårt kontor i Stockholm. Vi ser fram emot din ansökan!
Har du en säljande personlighet? Har du lätt för att komma i kontakt med främmande människor? Är du dessutom ordningsam, strukturerad samt bra på kundkontakt så kan du vara rätt person för oss. Hos oss är varje klient unik och vi samarbetar med landets största banker och försäkringsbolag för att kunna ge klienten de bästa möjligheterna. Vill du arbeta tillsammans med drivna medarbetare som har samma synsätt, att klienten ska erbjudas bästa möjliga rådgivning med en stor trygghet? Om tjänsten Som trainee kommer du att utbildas inom tre olika unika områden. Du kommer att lära dig att kommunicera med nya potentiella klienter via telefon, du kommer att få en god utbildning inom administration såsom dokumentationshantering, handel med värdepapper och upprättande av depåer. I slutskedet av trainee-perioden kommer du även att få en kvalificerad säljutbildning. Du behöver inte ha någon erfarenhet från liknande arbete sedan tidigare, istället kommer du som trainee lära dig alla de moment som står till grund för ett yrke inom finans. Uppnås ett gott resultat kommer detta generera ett arbete inom koncernen som rådgivare. Om dig Vi söker dig som är orädd, har höga ambitioner, är serviceinriktad, professionell i ditt sätt samt innehar framgångsrik erfarenhet från kundrelationer. Goda resultat inom din försäljningserfarenhet är mycket meriterande. Du har ett brinnande intresse för finans samt är duktig på siffror och är van vid att tala i telefon. Eftersom en stor del av tjänsten innebär kommunikation med kunder, produktbolag och försäkringsbolag är det därför extra viktigt att du är en representativ person, säljorienterad samt talar och skriver flytande svenska. För att klara arbetet behöver du ha en akademisk examen på minst 3 år inom ekonomi eller juridik. Ansökan Välkommen med din ansökan redan idag! Vi går igenom urvalet löpande. Märk ansökan med ordet "Trainee Sthlm", bifoga ett personligt brev och CV. För mer information eller frågor kontakta Emma Östlund [email protected]. Om oss Akademisk Marknadsanalys har funnits i 15 år och tillhandahåller en heltäckande kapitalförvaltning, för både privat och företagskunder. Akademisk arbete präglas av högt engagemang och stor respekt för klienternas kapital. Vi erbjuder det bästa av Förmögenhetsrådgivning kombinerat med juridik och skatterådgivning.
Har du erfarenhet av logistik, transportbokningar och ett öga för struktur? Trivs du med varierande arbetsuppgifter och samarbeten med såväl interna som externa parter? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker dig som vill bidra till effektiva logistikflöden i en spännande och välkänd organisation i fordonsbranschen. Om tjänsten Vi på Perido söker en logistikkoordinator till vår kund, en stor och välkänd aktör inom fordonsbranschen. Tjänsten är placerad i Göteborg. Dina arbetsuppgifter Ansvara för och hantera transportbokningar, inklusive kunskap om och tillämpning av Incoterms Eventuell hantering av crosstrade-transporter Arbeta i CRM-system kopplat till logistik- och serviceuppdrag Samarbeta med interna och externa parter för att säkerställa smidiga logistikflöden Dina egenskaper För att trivas i den här rollen ser vi att du är strukturerad, lösningsorienterad och har lätt för att samarbeta. Du är kommunikativ, tar ansvar och trivs i en roll där du har många kontaktytor och där dagarna bjuder på varierande uppgifter. Vidare har du ett proaktivt arbetssätt och en vilja att bidra till ständiga förbättringar i logistikprocesserna. Kvalifikationer: Eftergymnasial utbildning inom logistik, ekonomi eller motsvarande Dokumenterad erfarenhet av transportbokningar och Incoterm Meriterande med erfarenhet av crosstrade Vana vid arbete i CRM-system och med kundservice Flytande svenska samt mycket god engelska, i både tal och skrift Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till 2025-12-31 med möjlighet till förlängning. Start 2025-08-04. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35325 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.
We're looking for a Technical Business Development Lead! As a Technical Business Development Lead, you will play a critical role in bridging the gap between commercial teams and product/tech teams at Æntidote. Your main responsibility will be to translate commercial needs into product development insights while ensuring that Sales Managers and CSMs are equipped with the technical knowledge they need to engage effectively with clients. Your role is both strategic and hands-on, ensuring that Æntidotes product development aligns with market needs and that internal teams can confidently communicate technical aspects to customers. Key Responsibilities: Bridge Commercial and Product Teams: Act as the link between sales, customer success, and the product/tech teams, ensuring a seamless flow of information between market needs and technical capabilities. Drive Product Innovation from Market Insights: Gather customer feedback, industry trends, and competitor insights to inform and inspire product development, ensuring Epidemic Sound stays ahead in the market. Support Sales and CSM Teams in Technical Aspects: Assist Sales Managers and CSMs in sales meetings, onboarding, and ongoing customer interactions, providing clear explanations of product capabilities and technical nuances. Develop Scalable Solutions for Customer Challenges: Identify common technical challenges faced by customers and work with internal teams to develop solutions that improve scalability and efficiency. Track and Report Technical Requests: Maintain a structured feedback loop between sales, customer success, and product teams to ensure technical improvements are prioritized effectively. Craft expertise: To excel in this role, you should possess the following qualifications: 8+ years of experience in a technical business development, product management, or solutions engineering role within the music, tech, or platform space. Strong understanding of digital rights management (DRM), Content ID, and platform monetization strategies. Experience working with cross-functional teams, including engineers, product managers, and commercial teams. Ability to translate complex technical concepts into clear, commercial messaging for sales and customer-facing teams. A strong analytical mindset with the ability to break down technical problems and provide strategic solutions. Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to influence both technical and non-technical stakeholders. Job Specific Behaviors: Passionate about the intersection of music, technology, and business Curious and proactive in exploring new opportunities and solutions Comfortable working in a highly dynamic and evolving space
Har du erfarenhet av tunga fordon och vill utvecklas som servicetekniker hos ett marknadsledande företag? Är du en person som trivs bäst med att jobba ute i fält snarare än att vara i verkstaden varje dag? Då kanske det är dig vi söker till vårt team i Märsta! Hos oss får du möjlighet att arbeta med marknadens bästa skogsmaskiner och vara med och hålla dem i toppskick. Som servicetekniker hos oss får du ett självständigt och varierat jobb, ibland ute i skogen hos kund och ibland i verkstaden. Du arbetar med felsökning, reparation och underhåll av våra skogsmaskiner som är kända för sin kvalitet och prestanda. Våra kunder är allt från mindre entreprenörer till stora skogsbolag. Vi erbjuder dig Ett härligt team med erfarna och hjälpsamma kollegor Ett tryggt och marknadsledande företag i ryggen Fälttillägg för arbete ute hos kund Företagsbonus Generöst friskvårdsbidrag och massage Kontinuerlig kompetensutveckling och utbildning Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att serva och reparera tunga fordon alternativt har en bakgrund som skogsmaskinsförare. Vi tror att du har någon form av fordonsmekanisk/maskinteknisk utbildning i grunden, gärna med inriktning mot tunga maskiner. Har du skruvat skogsmaskiner eller mobila AC-och brandsläckningsanläggningar är det ett plus. Körkort är ett krav och C-kort är en extra merit. Som person är du serviceinriktad och självgående men du trivs också med att samarbeta med dina kollegor. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiderna är dagtid. Placering: Märsta Dina frågor besvaras av Platschef Carina Eriksson, 070-550 78 90. Välkommen till John Deere! Vi är övertygade om att mångfald och delaktighet gör oss ännu starkare. Om du kan se dig själv som en av oss är du varmt välkommen att höra av dig och skicka in din ansökan till [email protected] Vi intervjuar löpande så vi ser gärna att du kommer in med din ansökan så fort som möjligt, dock senast 30 maj. Om arbetsgivaren - John Deere Forestry AB John Deere är den marknadsledande skogsmaskintillverkaren i världen. Vi har verksamhet i ett stort antal länder med tillverkning av skogsmaskiner i Finland och USA. John Deere Forestry AB är det svenska återförsäljarbolaget för skogsmaskiner med ett stort antal verkstäder runt om i landet. Huvudkontoret ligger i Märsta, norr om Stockholm, där även huvudlagret för reservdelar till de europatillverkade maskinmodellerna finns. Läs mer på www.deere.se
Välj ett jobb för att visa detaljer