Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Är du vår nästa servicestjärna? Middlepoint söker nu en serviceminded, glad och positiv receptionist till vår kund. Du är anställd hos oss på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett stort mediabolag beläget på Södermalm i Stockholm. I rollen som receptionist har du, tillsammans med din kollega det övergripande ansvaret för den kvalitativa leveransen av service till medarbetare och besökare. På detta uppdrag får du chansen att jobba i ett serviceteam om två personer i en professionell och omväxlande miljö där ingen dag är den andra lik. Du ansvarar för att representera bolaget utåt och erbjuda en hög nivå av service till alla du möter. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Att ta emot och hantera besök Skapa en trivsam och inspirerande miljö för medarbetare och gäster Vara behjälplig vid evenemang och livesändningar Telefon, mail och andra relaterade administrativa uppgifter Post- och pakethantering samt bud Beställningar och felanmälningar Ronderingar Vem är du? Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an dina arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är energisk, positiv, och gillar att jobba i team. Vi lägger stor vikt vid din extroverta sida och tror att du är en "People person" som kan hantera olika människor och situationer på ett professionellt och ett serviceminded sätt. Vi är måna om att skapa goda relationer med kollegor och medarbetare och ser därför att du har lätt för att få kontakt med andra och vill vara en stor del av serviceupplevelsen på kontoret. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Anställningen Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 100% heltid Arbetstider: måndag-fredag kontorstider Start: I juli månad Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Vill du arbeta med komplexa tekniska utmaningar i ett växande produktbolag? Vi söker en driven och erfaren embeddedutvecklare som vill ta ansvar och bidra med sin expertis i vår kunds team! OM TJÄNSTEN Som Senior Embeddedutvecklare kommer du att arbeta med att integrera mjukvara med ny hårdvara, felsöka kommunikationsproblem och optimera prestanda. Du kommer att ingå i ett litet team och ha ett stort eget ansvar för att lösa komplexa tekniska problem. Du erbjuds - Trivsam och aktiv arbetsmiljö med många gemensamma aktiviteter. - Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Arbeta med Linux-baserade system och hårdvarunära mjukvaruutveckling. * Porta mjukvara till nya embedded-plattformar och initiera hårdvarukomponenter. * Felsöka kommunikationsproblem med modem och radiomoduler. * Prestandaoptimering på specifik hårdvara för VPN-produkt. VI SÖKER DIG SOM - Minst 3 års erfarenhet av embedded Linux - Erfarenhet av openwrt, yocto eller buildroot - Erfarenhet av produktutveckling - Självständig felsökning av drivrutiner, hårdvarukomponenter och kommunikation - Svenskt medborgarskap / giltigt arbetstillstånd och uppehållstillstånd Den här rollen kräver godkänd säkerhetsprövning. Det är meriterande om du har - Erfarenhet från produktbolag - Kunskap om modemdrivrutiner och kommunikationsstackar - Erfarenhet av VPN-lösningar i embedded-miljö - Reverse engineering-förmåga och teknisk nyfikenhet För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Stabil - Ansvarstagande - Intellektuellt nyfiken Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET eCiceron är ett teknikbolag som specialiserar sig på digital säkerhet, nätverk och Linux-lösningar.
Har du tidigare arbetat inom service och ute efter en fartfylld heltidstjänst hos ett spännande bolag? Se hit! Vi söker dig som har telefonvana, är lösningsorienterad och är orädd för utmaningar. Välkommen med din ansökan - urval sker löpande! OM TJÄNSTEN Brocc är ett snabbt växande fintechbolag vars mål är att skapa en mer rättvis finansbransch. Det som driver företaget och dess medarbetare är möjligheten att kunna utmana, omfördela och därmed ge bättre villkor till alla. Brocc är inne i en spännande fas där de nu har behov att stärka upp sitt team inom kundservice. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt enligt överenskommelse, med arbetstider måndag-fredag 8.00-17.00. Du erbjuds - En långsiktig heltidstjänst med utvecklingsmöjligheter - Vara med på tillväxtresan hos en modern bank! ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantera kundärenden över telefon och mail gällande lån och sparkonton * Viss handläggning av kunder i dröjsmål * Övrig administration VI SÖKER DIG SOM - Uppskattar kundkontakt över telefon och kan anpassa budskapet efter kundens behov - Har tidigare erfarenhet av service, gärna från bank-/finansbranschen - Har arbetat med telefon som närmaste arbetsverktyg - Talar och skriver svenska obehindrat Det är meriterande om du har: * Arbetat på en bank/finansbolag/försäkringsbolag/inkassobolag eller som låneförmedlare För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Serviceinriktad - Prestigelös - Lösningsfokuserad Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Här kan du läsa mer om Brocc!
Är du en driven och målinriktad person med gedigen erfarenhet av rekrytering inom tech? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! In med ansökan redan idag - urval sker löpande. OM TJÄNSTEN Vi söker en erfaren techrekryterare för ett konsultuppdrag, som vill vara en del av ett dynamiskt och samansvetsat Talent Acquisition-team. Du kommer att spela en central roll i att rekrytera för techroller inom utveckling, infrastruktur och säkerhet, samt mer specialiserade tech-positioner. I rollen kommer du att fungera som ett konsultativt stöd för rekryterande chefer som äger processerna. Du kommer att ingå i ett rekryteringsteam om totalt 10 personer, uppdelat i mindre team baserade på kompetensområden. Det är en prestigelös, vänlig och samarbetsorienterad miljö där idéutbyte och diskussion uppmuntras. Rollen sträcker sig främst från början av augusti till årsskiftet med chans till förlängning. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Stötta chefer i hela rekryteringsprocessen, från kravprofil till referenstagning * Samarbeta nära med chefer genom uppstartsmöten, CV-granskning och annonsframtagning * Utföra tester via Alva Labs * Genomföra viss search via LinkedIn Recruiter VI SÖKER DIG SOM - Har gedigen erfarenhet av teckrekrytering - Är van vid kompetensbaserad rekrytering och testverktyg - Har erfarenhet av att stötta chefer genom hela rekryteringsprocessen - Är självgående och trivs i en dynamisk miljö Det är meriterande om du har - Erfarenhet av Teamtailor - Bakgrund inom rekrytering av IT- och teknikroller Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A
Vi söker nu en driven och engagerad Logistics Manager som vill vara med och optimera Samsungs logistikprocesser och bidra till den fortsatta framgången. Vi jobbar med löpande urval så ta chansen att söka redan idag! OM TJÄNSTEN Som Logistics Manager kommer du att spela en central roll i att förbättra logistikprocesser, främja innovation och bygga starka interna och externa samarbeten för att säkerställa en smidig verksamhet. Du kommer leda och hantera logistik- och tullteamet med nyckeluppgifter som underhåll, ledning av nyckelprojekt, säkerställande av tullöverensstämmelse, kostnadsanalys, leverantörsavtal med mera. Team du kommer leda består av fem personer, 2,5 med logistik och kostnadskontroll samt 2,5 med tull där det finns två tydliga ansvarsområden: logistik samt tullhantering. Du kommer att rapportera till Head of Process Innovation. Det är en övervägande strategisk roll där fokus ligger på att driva och utveckla logistikstrategier, leverantörsrelationer och upphandlingar. Du kommer även ha visst operativt ansvar men den största delen av logistikverksamhet är outsourcad. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag via oss på Academic Work där du kommer arbeta på Samsung i Kista. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Fokusområden i tjänsten är: - Relationsskapande: Viktigt att bygga och vårda starka relationer, framför allt med Samsung Data Services (SDS), som är Samsungs logistikpartner. * Förhandlingar: Rollen är involverad i alla upphandlingar som rör logistik och leverantörer som gods ägare även om SDS/SELS driver upphandlingarna. Det är viktigt att utmana befintliga leverantörer och inte enbart luta sig mot redan etablerade samarbeten. Rollen är direkt ansvarig för upphandling av Tulltjänster (tex. Ombud, system osv) – och fokus är på att förenkla komplexa uppsättningar samtidigt som kostnadseffektivitet är ledord. * Leverantörskännedom: Du behöver ha god insikt i leverantörsmarknaden och vara proaktiv i att utvärdera och eventuellt byta leverantörer vid behov. VI SÖKER DIG SOM - Har minst 5 års ledarskapserfarenhet med en balans mellan delegering och praktisk delaktighet - Har 5–7 års erfarenhet inom logistik och supply chain management i Norden, med erfarenhet från både B2B- och B2C-logistik. Erfarenhet av tullprocesser är ett krav - Har dokumenterad erfarenhet av att driva processförbättringar över organisatoriska strukturer - Passion för datadrivet beslutsfattande och förmåga att växla mellan detaljerad analys och holistiska strategier - Stark analytisk förmåga och vana att presentera för både intern ledning och externa intressenter - Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har - Erfarenhet från elektronikbranschen eller FMCG (snabbrörliga konsumentvaror) - Erfarenhet från organisationer som outsourcat större delar av sin logistikverksamhet För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Rätt attityd och inställning är viktigare än att kandidaten uppfyller alla tekniska krav. Förmågan att bygga relationer, driva förändring och utmana status quo är prioriterat. Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Samsung här: https://www.samsung.com/se/ Efter att ha uppvisat rekordförsäljning och rörelseresultat föregående år tog Samsung Electronics sikte på en ny utmaning när företaget firade sitt 50-årsjubileum 2019. Sedan dess har Samsung kontinuerligt strävat efter att bli nummer 1 inom systemhalvledarindustrin och samtidigt främja tillväxten inom områden som AI och 5G. Företaget har kontinuerligt arbetat med innovation för att förbli en världsledande aktör inom halvledarminnen, TVs och smartphones. 2019 presenterade Samsung även sin nya CSR-vision: ”Together for Tomorrow! Enabling People”. Strategin redogjorde för företagets åtaganden som en global företagsmedborgare och formulerade hur Samsung strävar efter att uppfylla sitt sociala ansvar och det etos som företaget kommer att anta under nästa århundrade och framåt.
Vi söker två sjuksköterskor som vill börja jobba hos oss fr om augusti. Här behandlas alla typer av infektionssjukdomar och våra patienter kommer huvudsakligen via SÖS-akuten eller från medicinsk intensivvård. Infektionskliniken har 36 vårdplatser som är fördelade på avdelning 8 och 10. Avdelningarna är nya och fräscha med enbart enkelrum och på avdelning 8 har vi möjlighet att ta emot luftburna smittor då vi har rum med slussar och egna ingångar utifrån. Vi ser oss som en enhet och vi roterar mellan avdelningarna. Vi är ett positivt multinationellt gäng som ser fram emot nya kollegor! Vi är i olika åldrar och strävar efter jämn könsfördelning och har en kultur där det är högt i tak och tar tacksamt emot medarbetares tankar och initiativ. För att kunna behålla en stabilitet och en trygg arbetsmiljö värnar vi om kompetensutveckling inom alla yrkeskategorier. Det finns möjlighet till betald specialistutbildning för sjuksköterskor. Vi strävar efter att våra läkare föreläser för omvårdnadspersonalen varje vecka. På avdelningarna finns omvårdnadsledare, enhetsledare, vårdutvecklare samt specialistsjuksköterskor som finns med dagligen i det kliniska arbetet. På avdelningarna finns också en egen farmaceut på avdelningen som stöd då det är mycket läkemedelshantering och beredning på infektion. Det är ett delat chefskap och bemanningsassistent finns på heltid. Arbetsuppgifter Som sjuksköterska här jobbar du treskift med individuell schemaplanering. Möjlighet att endast jobba natt finns! Vi har en dagvårdsverksamhet, och det möjlighet att kunna rotera mellan avdelning och dagvård. Vi har senaste året startat upp flera samarbetsprojekt för att ge våra slutenvårdspatienter bästa möjliga vård och förenkla i vårdövergångarna. Dels har vi ökat vårt samarbete mot Ersta geriatrik, dels har vi ”OPAT-projektet” där patienter med behov av intravenös antibiotika i hemmet kan få det via våra ASIH-samarbetspartners. Vår klinik är välbemannad, har ett gott och prestigelöst arbetsklimat och har vind i seglen. Vi är inne i en dynamisk period med fokus på verksamhetsutveckling och siktar högt både avseende arbetsmiljö och patientsäkerhet. Kvalifikationer Vi söker dig som är ödmjuk, har förmåga att sätta sig in i någon annans perspektiv eller situation och har ett respektfullt bemötande. Du är även intresserad av att bidra med din kunskap och entusiasm, du tar egna initiativ och ser möjligheter till utveckling inom verksamheten. Du förenar självständigt arbete med god förmåga att samarbeta. Planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller tidsramar. Du är intresserad av akutsjukvård samt infektionssjukdomar och vill utvecklas och lära dig nya saker. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Kompetenskrav Legitimerad sjuksköterska Svenskkunskaper motsvarande minst nivå C1 Erbjudande Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och därför månar vi om att du ska ha ett utvecklande, tryggt och hållbart arbetsliv. Vi erbjuder många olika förmåner och fördelar oavsett var du befinner dig i livet och i karriären. Några av dessa förmåner är: Vidareutbildning. Vi erbjuder regelbundna, kompetenshöjande aktiviteter utifrån medarbetarens och verksamhetens behov. Ett generöst friskvårdsbidrag Personalgym och hälsoteam med fysioterapeuter, ergonomer och hälsopedagoger som kan stötta dig i din träning. Föräldrapenningtillägg och föräldralön. Läs mer om vårt erbjudande här Vi som arbetar på Södersjukhuset har ett viktigt uppdrag, varje medarbetares insats behövs. För att kunna utföra vårt arbete på bästa möjliga sätt och hantera de utmaningar vi möter, arbetar vi tillsammans med att stärka vår kultur och arbetsmiljö. Läs gärna mer om vår Ledar- och medarbetarsyn Övrigt Södersjukhuset tillämpar kontroll i belastningsregistret före beslut om anställning. I denna rekrytering arbetar vi löpande med urval och intervjuer. Välkommen med din ansökan! Södersjukhuset är ett av Nordens största akutsjukhus, vi finns i hjärtat av samhället, dag som natt för våra patienter. Hos oss står akutsjukvården i centrum och utgör tillsammans med de stora folksjukdomarna vår specialitet. Vi bedriver omfattande klinisk forskning och utbildning, för oss är det viktigt att kombinera det stora sjukhusets möjligheter med den nära och personliga patientkontakten. På Södersjukhuset är alla en del i en större helhet där vi tillsammans skapar morgondagens vård. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Vi söker en ansvarsfull, trygg och professionell taxiförare till vårt växande bolag med stark framtidstro och goda utvecklingsmöjligheter. Tjänsten gäller kvälls- och nattkörning mellan kl. 18:00 och 06:00, med utgångspunkt nära Vårbergs centrum (Ängsholmsgränd). 👤 Vi söker dig som: Har giltig taxiförarlegitimation Är serviceinriktad, ansvarsfull, och pålitlig Talar svenska och engelska Har tidigare erfarenhet av Uber/Bolt – meriterande men inget krav
Utmärkelsen ”Sveriges modernaste myndighet 2023” vann Statens maritima och transporthistoriska museer (SMTM). Myndigheten driver och utvecklar Marinmuseum, Sjöhistoriska museet, Vasamuseet, Vrak-Museum of Wrecks samt Järnvägsmuseet. SMTM är en vänlig arbetsplats med en effektiv och ansvarsfull samarbetsorganisation som kännetecknas av nyfikenhet och tillit. Inom SMTM arbetar alla med det maritima och transporthistoriska kulturarvet med visionen om att vidga människors världsbild, genom kunskap, upplevelser och engagemang. Myndigheten är sedan 2009 miljöcertifierad enligt ISO 14001 och vill även inspirera andra till att också agera för en hållbar framtid. Om tjänsten Som programansvarig är du en viktig del i museets kunskapsförmedlande uppdrag. Museet har två ordinarie programansvariga och den annonserade tjänsten är en utökning av arbetsgruppen. I denna tjänst arbetar du 50% med specifikt fokus på museets vänförening Sjöhistoriskas Vänner och deras programverksamhet, och resterande 30% med inriktning på projektarbete för museets utveckling. Tillsammans med representanter från vänföreningens styrelse och museiledningen ansvarar du för planeringsarbetet och genomförandet av vänföreningens programverksamhet, såsom föredrag, evenemang, samt familje- och junioraktiviteter. På ett intresseväckande sätt bidrar du till att skapa ett attraktivt innehåll och att få fler att upptäcka Sjöhistoriskas Vänner och Sjöhistoriska museet. Du kommer ha en aktiv roll i att utveckla programutbudet utifrån både vänföreningens fokus och prioriteringar, samt museets ämnesområden och övergripande mål som ledstjärna. Som programansvarig för Sjöhistoriskas Vänner har du ett nära samarbete med ansvariga programvärdar samt föreningens medlemmar och kontaktpersoner. Du kommer även på olika sätt arbeta med information om vänföreningen, främst via hemsida och sociala medier. Din kompetens och erfarenhet Du har utbildning på högskolenivå inom ett ämne vi bedömer relevant för tjänsten, till exempel kommunikation, pedagogik eller historia. Du har arbetslivserfarenhet från liknande uppgifter inom programverksamhet, och gärna inom eller med den ideella sektorn/föreningsvärlden. Som programansvarig har du ofta en projektledande roll och vi vill därför att du har både utbildning och god vana av projektledning, dvs med många olika typer av intressenter där du är sammanhållande och drivande. Du ska även kunna tala publikt vid programaktiviteter eller sammankomster. Vidare har du även goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift, samt tycker om att jobba med texter och budskap. Det är meriterande om du är kunnig i sociala medier, kan hantera de vanligaste plattformarna som arbetsverktyg och har vana av webbkommunikation och enklare grafisk formgivning. Det är även meriterande om du har arbetat några år inom museisektorn med det publika erbjudandet, samt om du har viss teknisk kompetens, exempelvis av projektorer för visning av presentationer. Vi utgår ifrån att du är nyfiken och intresserad av vårt ämnesområde, sjöfart i dåtid och nutid. Dina egenskaper Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Arbetet kräver god planeringsförmåga, ett strukturerat arbetssätt och att du är van vid att prioritera i dina arbetsuppgifter. Du är drivande i ditt arbete och van vid att, själv och tillsammans med andra, arbeta målfokuserat. Din samarbetsförmåga är mycket god och du är van att arbeta i en roll med olika kontaktytor och ingångsvärden. Du är utåtriktad och social och gillar att interagera med både kollegor, föreningsmedlemmar och besökare. I vissa fall kan du få rollen som representant för vänföreningen. Du brinner för kunskapsförmedling och har förmågan att sätta samman kreativa och relevanta program utifrån tänkt målgrupp. Du har ett förhållningssätt som inspirerar andra i kreativa processer. Du vill gärna bidra med idéer och nya lösningar och tvekar inte att föreslå dem. Du bygger nätverk, har ett strategiskt perspektiv och bidrar till en långsiktig utveckling. Men lika viktigt som att jobba framåt är för dig att se bakåt, utvärdera, förbättra och justera för än mer träffsäkra program och upplevelser. Anställning Tillsvidareanställning, 80% tjänstgöringsgrad från och med 1 september 2025, med förtroendearbetstid. Arbete dagtid, men kväll- och helgarbete förekommer. På SMTM erbjuder vi dig ett arbetsupplägg som ger dig möjlighet att arbeta på distans när arbetet tillåter. Övrig arbetstid sitter du i våra kontorslokaler på Sjöhistoriska museet på vackra Djurgården. Vi har även flextid, friskvårdsbidrag och semester enligt avtal som sträcker sig mellan 28 och 35 dagar per år. Lön Månadslön, vi tillämpar individuell och differentierad lönesättning. Ange löneanspråk i din ansökan. Kontaktpersoner Rebecka Falsäter, enhetschef publik- och pedagogikenheten: 08-519 549 70 Fackliga kontaktpersoner Martin Linde, ST: 08-519 558 74 Ansökan Välkommen med din ansökan senast 6 juli genom att registrera dig via länken till vår hemsida. Bifoga CV och personligt brev. Första intervjuer planeras att hållas i vecka 29–30. Du kan läsa mer om Sjöhistoriska museet och Sjöhistoriskas Vänner i annonsen på SMTMs webbsida. Övriga upplysningar Statens maritima och transporthistoriska museer är en statlig myndighet och det innebär att uppgifterna som du lämnar till oss kan komma att lämnas ut enligt offentlighetsprincipen. Normalt gäller ingen sekretess för de uppgifter som behandlas i din ansökan. Om du har skyddade personuppgifter ska du kontakta den kontaktperson som finns angiven i annonsen. SMTM har som målsättning att i personalsammansättningen spegla den mångfald som finns i samhället. Har du rätt kompetens är du intressant för oss, oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsnedsättning sexuell läggning eller ålder. SMTM har tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringsföretag och liknande.
Välkommen till Ronna Rehab, den lilla mottagningen med det stora hjärtat! Vi expanderar och söker en engagerad fysioterapeut i första hand till våra hemrehabteam men även mottagningsarbete är möjligt. Hos oss får du arbeta i en familjär och stöttande miljö med kompetenta kollegor samtidigt som du får stor frihet att forma din arbetsdag. Vi söker dig som är självständig, ansvarstagande och har en god förmåga att kommunicera. Vi värdesätter flexibilitet, helhetssyn och ett genuint intresse för att göra skillnad för våra patienter. Som fysioterapeut i primärvården träffar du patienter i alla åldrar, från olika kulturer och med olika sjukdomar och besvär. Du arbetar självständigt men också i nära samarbete med övriga professioner. Arbetsuppgifter: Bedömning/behandling individuellt och i grupp på mottagningen (om så önskas). Hemrehabilitering. Samverkan med andra vårdgivare/aktörer. Handledning och stöttning av anhöriga, vårdpersonal och studenter. Samarbete med tolk. Sedvanlig journalföring. Vi erbjuder: En arbetsplats där du kan växa och påverka ditt arbete. Stöd av erfarna och hjälpsamma kollegor (Vi är flera specialister inom olika områden och stöttar kollegor under deras specialistutbildningar). Möjlighet att jobba med meningsfulla och varierande arbetsuppgifter. Möjlighet till hemadministration. Vi får ofta höra att vi är en trevlig och familjär arbetsplats med mycket skoj och skratt. Är du redo för nya utmaningar Välkommen med din ansökan!
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Är du en fena på att köra truck? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som lagerarbetare/truckförare hos en av våra kunder i Rosersberg. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare/truckförare arbetar du både självständigt och i lag med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagerarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter i en Autostore. Truckkörning Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Truckkort A+B Självgående Meriterande: B-körkort Erfarenhet av arbete med skjutstativstruck Erfarenhet av arbete med motviktstruck Arbetstider: Mån-fre - 07-16 Arbetsplats: Rosersberg Start: Omgående eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Välj ett jobb för att visa detaljer