Därför är detta jobb för dig Här får du vara med och göra skillnad på riktigt som konsult inom Life Science. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människors liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet. Du blir en del av ett team som är experter inom validering och hjälper våra kunder att nå säkra produkter och göra skillnad för slutanvändaren. Här sätts du och din utveckling i fokus, du kommer ha en kontinuerlig dialog med din chef om utvecklingsmöjligheter framåt för att forma en plan som passar dig och dina ambitioner - allt för att du ska få arbeta i uppdrag och roller där du kommer tillrätta. Vi erbjuder dig ett kontor i Stockholms epicentrum för Life Science, Forskaren. Du blir en del av vårt affärsområde Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Du kommer bland annat att ansvara för commissioning och/eller kvalificering av utrustning och datoriserade system. Du kommer arbeta i våra egna leveranser med ett team av Semcon-kollegor för att gemensamt leverera ett färdigt projekt till kund, alternativt i våra kunders verksamheter. Dina ansvarsområden är exempelvis: Validering av utrustning och system Se till att projektets tidsplan hålls Koordinering mellan olika funktioner i projektet Vara drivande i att finna lösningar på utmaningar som uppstår Leda, koordinera och skriva riskgranskningar Leda avvikelse-utredningar Kvalifikationer För att trivas i rollen har du ett intresse för teknik, du vill gärna arbeta i komplexa produktionsmiljöer och i en roll med flera olika kontaktytor. Du gillar problemlösning, är lyhörd och trivs i en varierande konsultroll. Vi tror även du har: Erfarenhet inom läkemedelsindustrin Erfarenhet inom validering/kvalificering Tidigare erfarenhet från en roll som exempelvis valideringsingenjör, projektingenjör, kvalitetsingenjör eller liknande Ingenjörsexamen inom bioteknik, medicinteknik, maskinteknik eller motsvarande Goda kunskaper både muntligt och skriftligt i svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Stockholm, Hagaplan 4. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Partner Lina Jäderborn. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Är du en fena på att köra truck? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som lagerarbetare/truckförare hos en av våra kunder i Rosersberg. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare/truckförare arbetar du både självständigt och i lag med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagerarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter i en Autostore. Truckkörning Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Truckkort A+B Självgående Meriterande: B-körkort Erfarenhet av arbete med skjutstativstruck Erfarenhet av arbete med motviktstruck Arbetstider: Mån-fre - 07-16 Arbetsplats: Rosersberg Start: Omgående eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Därför är detta jobb för dig Du vill vara en del av regionens främsta Life Science-konsulter och driva projekt som gör skillnad. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människans liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet. På Knightec Group är vi specialister på att driva projekt inom en rad olika industrier. Vi har djup kompetens inom projektledning och även en egen välkänd metodik, XLPM (Excellence in Project Management). Hos oss får du dessutom möjlighet att engagera dig i nätverk med fokus på projektledning, vilket ger dig goda förutsättningar att utvecklas vidare i din roll som projektledare. Du blir en del av vårt affärsområde Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Du kommer driva varierande projekt tillsammans med våra under, antingen på plats i deras verksamheter eller i våra egna leveranser. Projekten kommer variera i komplexitet och omfattning. Rollen kommer bland annat att innebära: Leda investeringsprojekt, installationsprojekt, projekt rörande ombyggnation eller liknande Ansvara för projektets budget, tidplan och kvalitet Leda arbetet i projektet och ansvara för projektets resultat inför en styrgrupp Hantera projektets intressenter och risker Motivera och engagera dina projektmedlemmar Kvalifikationer Vi söker dig som har ett intresse för teknik och komplexa projekt. Du är självgående, duktig på att hitta lösningar och van vid att arbeta under föränderliga förutsättningar. Du trivs även med att leda och engagera andra. Utöver dina personliga egenskaper vill vi att du har: Utbildning civilingenjör, högskoleingenjör eller motsvarande inom relevant område (t.ex. kemiteknik, maskinteknik, medicinteknik) Dokumenterad erfarenhet av teknisk projektledning inom Life Science-industrin, gärna med erfarenhet från produktion Erfarenhet av projektledningsverktyg Kunskap om branschens lagar, krav och riktlinjer Flytande kunskaper på svenska och engelska Meriterande med kännedom/ utbildad inom någon projektmetodik En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Stockholm, Hagaplan 4. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Partner, Lina Jäderborn. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du en noggrann och lösningsorienterad person som trivs ekonomifrågor? Vi söker nu en ekonomiadministratör på heltid. Du kommer att ha en central roll i det dagliga ekonomiarbetet och arbeta nära advokatfirmans ledning. Dina arbetsuppgifter: • Löneadministration • Fakturering och uppföljning • Kundreskontra och uppföljning • Övriga uppgifter kopplade till ekonomifunktionen och kontakt med redovisningsbyrå Vi söker dig som: • Trivs i en varierad roll med högt tempo • Är strukturerad, noggrann och självgående • Är en problemlösare som tycker om att ställas inför nya frågeställningar • Har fallenhet för ekonomisk administration och/eller löneadministration • Meriterande: Eftergymnasial utbildning inom företagsekonomi eller motsvarande Vi erbjuder Hos oss får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och familjär miljö med möjligheten att växa och ta nästa steg i din karriär. Detta är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Vi sitter centralt i Stockholm och flyttar till nyrenoverade lokaler på Kungsholmstorg vid årsskiftet. Om Advokatfirman De Basso Advokatfirman grundandes av Sargon De Basso år 2016. Visionen var att skapa en välorganiserad firma, med fokus på stark internutbildning, för att kunna möta den rättssökande allmänheten och domstolar med högkvalitativa juridiska tjänster över hela Sverige. Sargon De Bassos filosofi är att advokaten har en uppgift i samhället som sträcker sig längre än enbart advokattiteln. En advokat ska kunna slå vakt om rättssäkerheten, i och utanför rättssalen. Advokaten ska vara en stark röst i den rättspolitiska debatten, i statliga utredningar och i civilsamhället där rättsstaten Sverige definieras. Idag är Advokatfirman De Basso en väletablerad advokatfirma på nationell nivå, med kontor från Göteborg i söder till Sundsvall i norr. Advokatfirman är ledande på respektive lokalort. Sista ansökningsdag: 30 juni I denna rekrytering samarbetar vi med Jurek. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Evelina Thimper [email protected] eller Matilda Thelin [email protected] Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med ansökan!
We’re looking for a chef to join our team! 👨🍳👩🍳 We are hiring an experienced chef with at least 5 years of professional kitchen experience to work from now until the end of September. We're looking for someone who: has a strong passion for cooking and excellent taste, has a minimum of 5 years’ experience in a professional kitchen, is independent, detail-oriented, and responsible, works well under pressure and takes initiative. We offer: a stable position in a skilled and supportive team, the chance to work with high-quality ingredients, competitive salary, flexible scheduling. 📩 Interested? Get in touch today – we’d love to hear from you! [email protected]
Därför är detta jobb för dig Du vill vara en del av regionens främsta Life Science-konsulter och driva projekt som gör skillnad. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människans liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet. På Knightec Group är vi specialister på att driva projekt inom en rad olika industrier. Vi har djup kompetens inom projektledning och även en egen välkänd metodik, XLPM (Excellence in Project Management). Hos oss får du dessutom möjlighet att engagera dig i nätverk med fokus på projektledning, vilket ger dig goda förutsättningar att utvecklas vidare i din roll som projektledare. Du blir en del av vårt affärsområde Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Du kommer driva varierande projekt tillsammans med våra under, antingen på plats i deras verksamheter eller i våra egna leveranser. Projekten kommer variera i komplexitet och omfattning. Rollen kommer bland annat att innebära: Leda investeringsprojekt, installationsprojekt, projekt rörande ombyggnation eller liknande Ansvara för projektets budget, tidplan och kvalitet Leda arbetet i projektet och ansvara för projektets resultat inför en styrgrupp Hantera projektets intressenter och risker Motivera och engagera dina projektmedlemmar Kvalifikationer Vi söker dig som har ett intresse för teknik och komplexa projekt. Du är självgående, duktig på att hitta lösningar och van vid att arbeta under föränderliga förutsättningar. Du trivs även med att leda och engagera andra. Utöver dina personliga egenskaper vill vi att du har: Utbildning civilingenjör, högskoleingenjör eller motsvarande inom relevant område (t.ex. kemiteknik, maskinteknik, medicinteknik) Dokumenterad erfarenhet av teknisk projektledning inom Life Science-industrin, gärna med erfarenhet från produktion Erfarenhet av projektledningsverktyg Kunskap om branschens lagar, krav och riktlinjer Flytande kunskaper på svenska och engelska Meriterande med kännedom/ utbildad inom någon projektmetodik En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Stockholm, Hagaplan 4. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Partner, Lina Jäderborn. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som lagerarbetare hos en av våra kunder i Rosersberg. Som lagerarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagerarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Exempel på arbetsuppgifter: Plock och pack i Autostore Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Underhåll av Autostore, agera vid avvikelser Om dig: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten. Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Erfarenhet av arbete i WMS System är ett krav. Meriterande: Körkort Truckkort A+B Erfarenhet av WMS system Arbetstider: 07-16 Start: Så fort som möjligt med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: 40h/vecka Plats: Rosersberg Lön: Enligt Ök Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Vi tror att framsteg och möjligheter skapas bäst tillsammans. Välkommen till en plats där samarbete gör skillnad. Vill du vara en del av ett engagerat team som tillsammans skapar trygga, effektiva IT-lösningar i en samhällsviktig verksamhet? Hos oss på Saab söker vi nu en trygg och kommunikativ person som gillar att ha överblick, samordna och bidra till att saker fungerar - både i teamet och för användarna. Din roll Som service manager ansvarar du för att planera, koordinera och utveckla IT-leveransen inom ditt område. Du arbetar tätt tillsammans med kollegor, projektledare och andra delar av Saabs IT-organisation - och din förmåga att bygga goda relationer är en nyckel till framgång. Du bidrar med struktur och helhetstänk och tycker om att skapa ordning och trygghet för andra. Vi ser gärna att du har ett intresse för teknik, men ännu viktigare är att du har ett lösningsfokuserat och samarbetsinriktat arbetssätt. Exempel på arbetsuppgifter: * Planera och följa upp leveranser inom ditt område, samt stödja tjänsteägaren i budgetprocessen. * Säkerställa att operativa aktiviteter sker enligt avtal och behov. * Identifiera risker och förbättringsområden. * Skapa och underhålla goda samarbeten med kollegor, affärsområden och andra intressenter. * Koordinera underhållsaktiviteter och rapportera om kvalitet, kostnad och prestanda. Din profil Vi söker dig som har relevant utbildning eller arbetslivserfarenhet inom teknik, IT eller projektledning. Du trivs med att samverka med andra och har god kommunikativ förmåga - både på svenska och engelska. Du arbetar strukturerat och tycker om att koordinera och skapa sammanhang. För tjänsten behöver du även ha B-körkort. Det är meriterande om du har erfarenhet av IT-förvaltning eller systemansvar och en teknisk förståelse och intresse för IT-relaterade frågor. På Saab värdesätter vi mångfald och en inkluderande kultur där olika perspektiv berikar vår arbetsplats. Här får du vara en del av ett sammanhang där omtanke, innovation och samarbete står i centrum. Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter, balans mellan arbete och privatliv samt en trygg arbetsmiljö där du kan växa tillsammans med oss. Då det är semestertider kommer vi göra urval efter sommaren och kontakta intressanta kandidater i september, men vänta inte med att skicka in din ansökan. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vad du blir en del av Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 25,500 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här.
Därför är detta jobb för dig Du vill vara med och göra skillnad på riktigt som konsult inom Life Science. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människors liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet. Du blir en del av ett team som är experter inom validering och hjälper våra kunder att nå säkra produkter och göra skillnad för slutanvändaren. Här sätts du och din utveckling i fokus, du kommer ha en kontinuerlig dialog med din chef om utvecklingsmöjligheter framåt för att forma en plan som passar dig och dina ambitioner - allt för att du ska få arbeta i uppdrag och roller där du kommer tillrätta. Vi erbjuder dig ett kontor i Stockholms nya epicentrum för Life Science, Forskaren. Du blir en del av vårt affärsområde inom Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Rollen innebär att du tar lead för valideringar, och kan guida och stötta dina kollegor för att gemensamt komma framåt. Du kommer antingen jobba i något av våra valideringsteam där vi levererar ett färdigt projekt till kund eller på plats ute i våra kunders verksamheter. Du kommer bland annat att ansvara för commissioning och/eller kvalificering av utrustning och datoriserade system. Dina arbetsuppgifter kommer vara exempelvis: validering av utrustning och system se till att projektets tidsplan hålls koordinering mellan olika funktioner i projektet drivande i att finna lösningar på utmaningar som uppstår leda, koordinera och skriva riskgranskningar leda avvikelse-utredningar Kvalifikationer Vi söker dig som gillar att leda andra och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du gillar problemlösning och att ha flera kontaktytor. Du vill gärna arbeta i komplexa produktionsmiljöer och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Vi ser även att du har: erfarenhet från en roll inom validering/kvalificering inom läkemedelsindustrin ingenjörsexamen eller motsvarande god kännedom om GMP meriterande med erfarenhet av koordinering/samordning flytande kunskaper i svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Stockholm, Hagaplan 4. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lina Jäderborn, Talent Acquisition Partner. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välkommen till en värderingsstyrd organisation Vi söker ett köksbiträde till Björnbo kök på Lidingö! Hos oss arbetar du i ett engagerat team som dagligen förpackar ca 400 måltider och levererar dem med egna bilar till hemtjänstkontor runtom i Stockholm. Arbetet är varierat och innefattar både köksarbete, förpackning och ibland leverans av måltider. Körkort är därför ett krav. Beskrivning av tjänsten Behovsanställning under sommaren. Främst vecka 28 - 33. Behovsanställning vid ordinarie personals sjukdom eller annan frånvaro. Arbetstider under dagtid Tillträdesdatum för upplärning senast vecka 27 Körkort är ett krav Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Välj ett jobb för att visa detaljer