OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Som tekniker kommer du att vara en nyckelperson i vår leverans av professionella digital signage-lösningar. Arbetet sker huvudsakligen ute på fältet, och innefattar såväl nyinstallation som löpande felsökning och underhåll av digitala informationsskärmar i offentliga miljöer. Vi tror att du: Har erfarenhet från liknande installations- eller servicearbete inom relevant bransch (t.ex. el, AV-teknik, IT eller liknande) – det är meriterande men inget krav. Är självgående och trivs med att planera och genomföra ditt arbete självständigt, men har också god samarbetsförmåga. Har ett starkt servicefokus och ett professionellt bemötande gentemot kunder och kollegor. Har god ordning på verktyg, material och dina uppdrag – du arbetar strukturerat och är kostnadsmedveten. Är van vid ett jämnt och effektivt arbetstempo, även under press. Har god fysisk form och trivs med ett rörligt arbete. Är bekväm med att hantera digitala verktyg såsom arbetsappar i mobiltelefon. Behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift. Krav: B-körkort (manuell växellåda) Vad vi söker i dig Du ska vara ordningsam och bekväm med att arbeta i oka typer av miljöer som i gallerior och butiker samt tåg och ha en bra förmåga att kunna lösa problem som kan uppstå. Vi ser gärna att du har erfarenhet av tex. el /data installations uppdrag sedan tidigare. Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor gällande tjänsten besvaras av; [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
A leading international tech company is looking for a Junior QA to join their team in Lund. This is a unique opportunity for someone with a passion for software and a keen eye for quality to launch their tech career in an innovative and collaborative environment. As a Junior Software Tester, the selected candidate will become part of a dedicated QA department, working hands-on with testing and troubleshooting within software development. From day one, the tester will be supported by an experienced mentor to ensure a smooth onboarding and continued professional growth. This role is crucial to ensuring high standards throughout the development process and plays an important part in shaping the quality of the company’s cutting-edge products. The company offers a dynamic workplace where initiative, teamwork, and curiosity are highly valued. For the right person, this position represents an exciting entry point into a long-term tech career with excellent opportunities for development and advancement. This role involves working in a Linux environment and with MySQL databases. Programming skills in PHP, Python, and JavaScript are considered highly valuable. Location: Lund Who we are looking for: Junior QA specialist Responsibilities: - testing and evaluating software products; - collaborating with other QA team members and developers; - supporting continuous improvement of testing processes; - working with databases, scripts, and version control systems. Requirements: - degree in Computer Science, Software Engineering, or equivalent - must have; - fluent English is a must and Swedish would be a plus; - solid understanding and interest in programming; - basic experience working in Linux; - familiarity with GIT or other version control tools; - understanding of networks and operating systems; - strong analytical and structured approach to work. Merits: - experience in Python; - familiarity with Wireshark and TCP/IP protocol analysis; - basic knowledge of software testing principles. Your profile: - motivated and responsible; - structured and detail-oriented; - open-minded, humble, and collaborative. What the employer offers: - full-time assignment; - 100% office job; - initial employement via out-sourcing company via 12-month consulting contract with high chances of extension or direct recruitment; - regular office hours, Monday to Friday. Important: This position is part of an AMIF-funded project aiming to support the integration of newly arrived non-EU/EEA residents into the Swedish labor market. Candidates who meet these criteria are encouraged to apply.
Hela Försäkring söker engagerade innesäljare – utveckla din karriär i ett växande bolag mitt i Stockholm! Vill du arbeta med försäljning i ett företag som kombinerar trygghet, gemenskap och personlig utveckling? Hela Försäkring söker nu en driven innesäljare som vill vara med och göra skillnad – både för sig själv och för våra kunder. Vi erbjuder marknadens ledande tandvårdsförsäkring och söker dig som är redo att ta nästa steg i din karriär. Om rollen:Som innesäljare kontaktar du nya kunder via telefon med målet att presentera och sälja vår uppskattade tandvårdsförsäkring. Du arbetar med moderna dialersystem i en strukturerad arbetsmiljö där kvalitet, lyhördhet och tydlig kommunikation står i centrum. Rollen passar dig som är tävlingsinriktad, målinriktad och tycker det är kul att prata med människor. Du inleder din anställning med en betald utbildning där du får lära dig allt om försäkring, våra produkter och effektiv säljteknik – perfekt för både nybörjare och dig med erfarenhet. Vi erbjuder: Trygg grundlön + provisionsmodell som belönar engagemang och prestation. Betald introduktionsutbildning och kontinuerlig coaching. Tjänstepension, friskvårdsbidrag och sjukförsäkring via Skandia. Lojalitetsprogram med möjlighet till bonusresor, tävlingar och andra belöningar. AW varje fredag – vi firar framgångar tillsammans! Hybridmöjlighet efter 6 månader. Arbetsplats i centrala Stockholm, nära kollektivtrafik. Arbetstid: heltid, vardagar 08:40–17:30 Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna via telefon (meriterande men inte krav). Är nyfiken, social och orädd – du gillar att ta initiativ och driva på. Har ett starkt driv och trivs i en energifylld miljö Är mottaglig för feedback och gillar att utvecklas. Om Hela Försäkring: Hela Försäkring är ett modernt och växande bolag med fokus på hälsa och trygghet. Vår mest efterfrågade produkt är tandvårdsförsäkringen, och vi arbetar varje dag med att göra försäkring begriplig och relevant för våra kunder. Vi är delägda av Säkra, en av Sveriges ledande försäkringsförmedlare – vilket innebär stabilitet, kvalitet och stora utvecklingsmöjligheter för dig som vill växa. Övrigt:Alla anställningar kräver ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Skulder hos Kronofogden får ej överstiga 100 000 kronor. Tjänsten är heltid, med start så snart som möjligt – intervjuer sker löpande. Denna rekrytering sköts av Linda Ström på Docupartner. Samtliga frågor rörande rollen riktas till [email protected] alternativt 070-825 08 10 Välkommen med din ansökan!
Hej Vi söker en kvinnlig frisör som kan allt genom dam behandlingar slingor,färgning,permanent,styling,ögonbryn färgning. Adressen Granängsringen 63 Tyresö Kontaktperson Bafil Tel 0704254398 Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
UTVALD! Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och vi vill att det skall märkas, hos oss ska man bli sedd och hörd. Våra kunder skall vända sig till oss för att få de Utvalda. Vi tillhandahåller ingenjörstjänster inom produktutveckling, vår kompetens finns inom teknikområdena Mekanik, Inbyggda system, Elkraft och El/automation. Vi är verksamma med kontor i Göteborg, Malmö, Jönköping, Linköping, Örebro, Ludvika och Västerås. Är du redo för nya utmaningar? Vi söker efter fler tekniska projektledare – är du den vi söker? IKG är ett teknikkonsultföretag som jobbar mot produktutvecklande företag inom flera olika branscher. Vi startade 1990 i Västerås och finns idag på tio olika orter: Göteborg, Malmö, Jönköping, Linköping, Växjö, Örebro, Västerås, Ludvika, Borlänge och Järfälla. Vår vision är att hitta rätt person till rätt uppdrag. Här finns det möjlighet att påverka och växa tillsammans med oss. Vi erbjuder dig en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där du får utvecklas i spännande projekt och samarbeta med en rad olika företag. Är du intresserad av teknik, projektledning och brinner för att leda och utveckla framgångsrika projekt? Då är denna roll något för dig! Om tjänsten: Vi söker nu en teknisk projektledare som har en passion för att leda komplexa tekniska projekt och säkerställa framgångsrika leveranser. Som teknisk projektledare hos oss kommer du att vara en nyckelperson i att driva projekt från start till mål, samarbeta med både interna och externa intressenter samt hantera tekniska och operativa utmaningar. Du kommer att arbeta med ledande företag inom olika branscher och bidra till att utveckla och leverera högkvalitativa lösningar inom produktutveckling och teknik. Ditt arbete innebär att planera, koordinera och följa upp projekt, samtidigt som du säkerställer att alla tekniska krav och tidsplaner uppfylls. Kompetens och erfarenhet som efterfrågas: • Civil- eller högskoleingenjör alternativt flerårig arbetslivserfarenhet inom relevant tekniskt område (t.ex. maskinteknik, elektroteknik, datateknik eller liknande) • Erfarenhet av att skapa och hantera projektplaner och budgetar • Erfarenhet från olika ledarskapsroller, med förmåga att leda och motivera team • Väldigt god kommunikation- och samarbetsförmåga • Lösningsorienterad och duktig på att prioritera och delegera olika uppgifter • Stark kommunikativ förmåga på både svenska och engelska samt erfarenhet av att arbeta nära både tekniska och affärsmässiga intressenter • Erfarenhet av olika affärssystem för planering och administration • Svenskt medborgarskap krävs på grund av samarbetet med företag inom försvarsindustrin • Personliga egenskaper: • Tycker om att arbeta i team men har även förmågan att driva ditt arbete framåt individuellt • Är organiserad och strukturerad i ditt arbete • Tar ansvar för projektets framgång och för teamets arbete • Tycker om att sprida glädje och positivitet på arbetsplatsen Vad erbjuds du som teknisk projektledare på IKG? • Fast månadslön oberoende av uppdrag • Sex veckors betald semester per år • Marknadens högsta friskvårdsbidrag på 5000 kronor årligen • Bonusmöjligheter (upp till 2000 kr/månad) • Förmåner enligt kollektivavtal (tjänstepension, sjukersättning, försäkring, föräldraledighetstillägg) • Företagshälsovård • Möjlighet att leda tekniska projekt i samarbete med framstående företag • Varierande och utmanande arbetsuppgifter med fokus på projektledning, planering och teknisk utveckling • Samarbeta med både kunder och leverantörer inom olika branscher • Möjlighet att bygga upp ett värdefullt kontaktnät för din framtida karriär • Delaktighet i ett fantastiskt team med regelbundna träffar och IKG-event Som medarbetare hos IKG kommer du att ha ett spännande arbete och jobba med kunder som är världsledande inom sina områden. Du kommer att ges möjlighet att ta ansvar för tid, teknik och kostnad i olika projekt och se till att projektteamet arbetar mot samma mål. Som konsulterande ingenjör hos IKG får du jobba i utvecklande och utmanande miljöer där du utformar tekniska lösningar ute hos kund. Varför IKG? Vi värdesätter känslan av samhörighet! Genom en öppen dialog och stöd från din närmsta chef ser vi till att arbetet blir rätt för just dig. Regelbundna träffar och aktiviteter med kollegor gör att du snabbt blir en i teamet. På IKG sätter vi välmående i fokus med hjälp av rätt förmåner, ett av marknadens högsta friskvårdsbidrag och en flexibilitet som skapar möjlighet att kombinera arbete och fritid. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team där du kommer ha möjlighet att utveckla din kompetens, leda tekniska projekt och bidra till framgångsrika lösningar inom produktutveckling!
Nyfiken på försäljning? Vi söker innesäljare till välkända varumärken – varma leads och coachning ingår! Vill du komma igång med din karriär – och samtidigt tjäna pengar, få coachning och ha kul på jobbet? Då har vi något för dig! Bigacom växer och söker nu flera juniora innesäljare till vårt kontor i Stockholm. Vi jobbar med några av Sveriges mest kända företag inom energi, telekom och tjänster – och du får sälja smarta lösningar till privatpersoner via telefon. I vissa projekt ringer du nya kunder, i andra kontaktar du varma leads som redan visat intresse. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av försäljning – vi lär dig allt du behöver på plats. Det viktiga är att du är positiv, målmedveten och gillar att prata med människor. Vad du kommer göra: Ringa privatpersoner och presentera produkter och tjänster Ha enkla, trevliga samtal – du får ett färdigt manus att jobba med Anpassa erbjudanden efter kundens behov Få coachning och stöd från erfarna kollegor och ledare Vi söker dig som: Är social, nyfiken och gillar att prata i telefon Trivs med att jobba mot mål (och gillar att fira framgångar!) Pratar flytande svenska Vill testa på eller utvecklas inom försäljning Tidigare säljerfarenhet? Bra! Men inget krav Vad vi erbjuder: Fast grundlön på 17 000 kr + provision – mållön ca 35 000 kr/månad Coachning, utbildning och stöttning varje dag Möjlighet att efter 6 månader jobba från vårt kontor i Spanien! Ett positivt team som lyfter varandra och firar varje sälj Friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och 25 dagars semester Centralt kontor vid Stadshagen, 1 min från tunnelbanan Arbetstider: mån–tors 8.30–17.00, fre 8.30–16.00 Om Bigacom:Vi är en växande aktör inom försäljning, kundservice och bemanning – med kontor i Stockholm och Marbella. Vi tror på enkelhet, energi och att alla kan lyckas med rätt stöd. Sök nu!I denna rekrytering samarbetar vi med DocuPartner. Har du frågor? Kontakta rekryterare Linda Ström: [email protected] 070-825 08 10 Urval sker löpande – välkommen med din ansökan!
Noblaskolan består av 16 för- och grundskolor som arbetar enligt devisen att elever som utmanas når längre. Genom en kombination av tydliga strukturer, höga förväntningar, undervisning av hög kvalitet samt trygghet och studiero ska eleverna få de bästa förutsättningarna för en bra skolgång. Noblaskolan är en del av AcadeMedias grundskolor. Lärare i fritidshem sökes till Noblaskolan Rönninge Noblaskolan Rönninge är en för- och grundskola med höga ambitioner och fokus på studiero. Från höstterminen kommer vi ha cirka 180 elever i grundskolan och 114 barn på förskolan. Genom goda relationer och höga förväntningar på såväl personal som elever arbetar vi tillsammans för att nå vår vision - Engagemang, glädje och lärande i en trygg miljö. Verksamheten ligger i ett lugnt område med närhet till vatten och skog. Ditt uppdrag Vill du vara med och skapa en trygg och stimulerande miljö för barn och unga? Vi på Noblaskolan Rönninge söker nu en engagerad och ansvarstagande lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i ämnet bild- och form i årskurs 4-6 under läsåret 2025/2026. Om tjänsten: Som lärare mot fritidshem hos oss får du möjlighet att arbeta i en kreativ och utvecklande miljö där barnens lärande och välmående står i fokus. Under skoldagen stöttar du eleverna i deras undervisning och under fritidstiden så är du en stor del i att leda fritidsverksamheten framåt genom att skapa trygga relationer och bidra till en positiv fritid för våra elever. På vår skola har vi höga ambitioner för våra barns lärande och utveckling och vårt arbete präglas av ett högt engagemang. Därför söker vi dig med ett stort personligt engagemang för lärande, ett brinnande intresse för att utveckla våra elevers kunskaper och att samarbeta kollegialt. Som lärare i fritidshem är du lyhörd och vill vägleda eleverna inför framtiden. Du är tydlig i ditt ledarskap och har en god vana av att leda elevgrupper. Vi söker dig som: • Har lärarlegitimation med inriktning mot fritidshem. • Har behörighet i bild- och form, men även är behörig i flera praktisk- estetiska ämnen, samt vill undervisa i dessa ämnen under skoltid. • Är engagerad och ansvarstagande • Har god förmåga att samarbeta och kommunicera med både elever, vårdnadshavare och kollegor • Är kreativ och kan bidra till en stimulerande fritidsmiljö • Har ett stort intresse för barns utveckling och lärande Vi erbjuder Som lärare i fritidshem arbetar du nära kollegorna i ditt arbetslag och du kommer tillsammans med de andra kollegorna på skolan leda fritidsverksamheten framåt, och de har avsatt planeringstid per vecka med det syftet. Du kommer under kommande läsår att tillhöra en årskurs 3. Det är viktigt att utvecklas! Vi ställer krav på såväl våra elever som våra lärare, samt stöttar och utmanar varandra för att nå ännu längre. Det är också viktigt att vi har kul på jobbet och att vi alla bidrar till att höja stämningen och lever upp till vår vision även i kollegiet. Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrigt Vi erbjuder en tillsvidaretjänst på heltid med tillträde den 11 augusti 2025. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta: Rektor Cecilia Mankowitz via mail [email protected] Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Brinner du för att hitta rätt person till rätt plats och vill arbeta i en miljö där tempot är högt, samarbetet starkt och kvaliteten alltid i fokus? Nu söker vi en engagerad och driven rekryteringskonsult som vill vara med och bygga framtidens team hos kundföretaget. Här får du chansen att kombinera din erfarenhet av rekrytering med ett proaktivt arbetssätt och ett kompetensbaserat fokus – i ett team där ni hjälps åt, utvecklas tillsammans och har kul på vägen. Om tjänsten Vi på Perido söker nu en rekryteringskonsult med fokus på finansroller för vår kunds räkning, ett väletablerat företag inom fordonsindustrin. Du utgår från kontoret beläget i Södertälje med möjlighet att jobba på distans ett par dagar i veckan. Dina arbetsuppgifter Som rekryteringskonsult (TA Specialist) arbetar du nära rekryterande chefer för att säkerställa att rätt person anställs vid rätt tidpunkt. Du driver ett 20-tal rekryteringsprocesser parallellt och arbetar strukturerat och kompetensbaserat genom hela processen. Rollen innebär även proaktivt kandidatletande via LinkedIn och att bygga en stark pipeline, särskilt för finansroller. Du ingår i ett team där samarbete, kvalitet och efterlevnad av globala rutiner i SuccessFactors är centrala delar. Arbetsuppgifter: Driva hela rekryteringsprocessen från behovsanalys till anställning Säkerställa kvalitet genom kompetensbaserad rekrytering Hantera cirka 20 parallella rekryteringar i högt tempo Söka efter relevanta kandidater via LinkedIn Recruiter Bygga och underhålla kandidatpipelines, särskilt för ekonomiroller Arbeta i SuccessFactors enligt globala processer och riktlinjer Samarbeta tätt med kollegor för att dela kandidater och balansera arbetsbelastning Dina egenskaper För att trivas och lyckas i rollen som rekryteringskonsult behöver du vara en positiv lagspelare som trivs i en snabb och dynamisk miljö. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och bidrar aktivt till teamets gemensamma mål genom att stötta kollegor och dela med dig av kunskap och kandidater. Du är självgående, har hög arbetskapacitet och motiveras av att leverera kvalitet även när tempot är högt. Låter detta som en spännande tjänst? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag! Kvalifikationer: Universitetsexamen med inriktning personalfrågor eller motsvarande Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska Meriterande: Minst 3 års erfarenhet av att arbeta med kompetensbaserad rekrytering, arbete med hela rekryteringscykeln från uppstartsmöte med rekryterande chef tills slutkandidat har identifierats Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till och med 2026-07-12. Start omgående. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35314 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.
Om VS Truck VS Truck är ett av marknadens största privatägda företag inom truck och materialhantering. Med över 100 års erfarenhet inom truck- och entreprenadbranschen förser dom alla sorters kunder med lösningar som passar. VS Truck har verkstäder på flera olika orter i Sverige och tekniker utspridda från Stockholm ner till Skåne. Om tjänsten VS Truck söker nu efter sin nästa verkstadstekniker och tror att du som söker har ett genuint intresse av att meka och skruva. Detta är en tjänst för dig som har tidigare erfarenhet av mekanik och som trivs med att arbeta självständigt i en verkstad med felsökning och reparation. Rollen innefattar omfattande reparationsarbete men även felsökningar och förebyggande underhåll samt kundkontakt och rådgivning kring serviceåtgärder. Mer konkret innebär tjänsten: -Arbete efter serviceprotokoll -Reparationer och felsökningar av motorer, fordonselektronik och hydraulik -Arbete med äldre och nyare modeller av truckar och entreprenadmaskiner Om dig För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha: - Dokumenterad erfarenhet som mekaniker - Erfarenhet av felsökning och reparation inom mekanik och fordonsel - Goda svenskakunskaper i tal och skrift - Körkort B För att trivas i tjänsten behöver du vara tekniskt intresserad och ha en stark vilja att lösa tekniska problem på ett kvalitetsmedvetet sätt. Då arbetet är inom avancerad teknik & mekanik är det viktigt att du håller ordning och reda på din arbetsplats och har förmåga att strukturera upp din arbetsdag. Det är flexibel och att du trivs med ett kundnära samarbete. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Länna industriområde Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila ansvarig rekryterare Anders Romberg på [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Mekaniker, Servicetekniker, bilmekaniker, fordonstekniker, maskinist, tekniker, reparatör, entreprenadmaskiner, tyngre fordon, lastbil, buss, tåg, truck, Stockholm, Länna, Skogås, Haninge, Jordbro.
Om jobbet Birger Jarls Gymnasium växer, och nu vill vi utöka vårt team med två engagerade och duktiga lärarassistenter! Om tjänsterna Som lärarassistent kommer du att arbeta med flera klasser i olika årskurser, genom att stötta lärarna såväl i klassrummet som utanför med uppgifter som att umgås med eleverna och vara en trygg närvaro, hjälpa till med enklare administrativa uppdrag, kontakt med föräldrar etc. I rollen ingår också ett delat mentorsskap för en klass, tillsammans med en lärare. Båda tjänsterna är en visstidsanställning på 12 månader, med möjlighet till förlängning. Om rollen Som lärarassistent på Birger Jarls Gymnasium ingår du i ett tight team av lärare i olika ämnen, och du förväntas därför att vara samarbetsvillig och omtänksam mot dina kollegor. Vi har ett välkomnande, hjälpsamt och öppet klimat, och söker dig som såväl socialt som professionellt deltar i möten, chattar och samtal med en inställning att eleven är i centrum och ska få bästa möjliga upplevelse under sin studietid på vår skola. Birger Jarls Gymnasium ska vara en trygg och välkomnande plats för våra elever, och du som lärarassistent förväntas därför bemöta såväl elever som medarbetare professionellt, och leverera kvalitet såväl utanför som på lektioner. Du brinner för din roll, och det är av stor vikt för dig att inspirera våra elever och stötta dem att nå sina mål. Du har en stark drift att hjälpa även den svagaste eleven att komma så långt det är möjligt. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som lärarassistent, helst på gymnasiet men all erfarenhet av arbete på skola är meriterande. Det är även meriterande om du har genomgått en lärarassistentutbildning. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om skolan: Birger Jarls Gymnasium i Stockholm startade hösten 2018. Skolan har till hösten omkring 300 elever. Skolan erbjuder två högskoleförberedande program: - Ekonomiprogrammet med inriktningarna ekonomi och juridik. - Samhällsvetenskapsprogrammet med inriktningarna samhällsvetenskap och beteende. Skolans ledord är trygghet, kvalitet och professionalism, och vårt mål är att alla elever ska få en trygg och välkomnande studiegång alla sina tre år hos oss. Om huvudmannen: Birger Jarls gymnasium är ett eget bolag, Birger Jarls Gymnasium AB. Bolaget ägs av Procurama AB som även äger Täby Enskilda Gymnasium. Poul Sörensen är via sitt ägarbolag Procurama en långsiktig ägare, som via stora investeringar bygger en skola i toppklass, som skapar värde för alla intressenter, elever, vårdnadshavare och medarbetare. Övriga frågor om tjänsterna besvaras via mail. Rekryteringsföretag mfl. som är inriktade på att sälja annonser eller sälja sina rekryteringstjänster undanbedes att ta kontakt.
Välj ett jobb för att visa detaljer