Nu söker Arema Heavy Rental returmottagare till vår depå i Rosersberg Vill du arbeta på ett bolag med stark marknadsposition och lång samlad erfarenhet av entreprenadmaskinbranschen? Arema Heavy Rental erbjuder en trygg anställning i ett bolag med bra tillväxt. Den så kallade Arema andan är viktig för oss alla (trivsel, flexibilitet, ansvar och mandat). Arbetsuppgifter Som returmottagare hos oss kommer du att ta emot uthyrda maskiner, sedan rengöra maskinen samt säkerställa så att maskinen är redo för att uthyras. Maskintyperna är grävmaskiner, hjullastare, dumprar, teleskoplastare, vältar och mycket annat. Du jobbar mestadels i vår verkstad samt ute på vår spolplatta. Utbildning/erfarenhet Vi ställer inget krav på specifik utbildning, men det är meriterande om du har genomfört en utbildning inom Bygg och Anläggning. Vi ser även att du har en viss mekanisk kunskap då även mindre reparationer är en del i din vardag. Du gillar ordning och reda och du uttrycker dig tydligt på svenska i tal och skrift och har inga problem med att leverera uppsatta mål och hålla tider. Vi söker dig som är serviceminded och har god samarbetsförmåga. Du har ett genuint intresse för människor, maskiner samt ett gott öga för kvalité. Krav på körkort lägst klass B. BE kort, truckkort och maskinförarbevis är meriterande. Vi erbjuder - Ett spännande arbete där du kommer ha stora möjligheter att påverka din arbetssituation - En positiv arbetsmiljö där alla ”drar åt samma håll”, gärna hjälps åt och alltid har kunden i centrum - Kollektivavtal, Motorbranschavtalet - Tillträde enligt överenskommelse - Sista ansökningsdag 11/7, men vi håller löpande intervjuer så sök gärna så snart som möjligt. Skicka din ansökan till [email protected] , bifoga CV och personligt brev. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Hubbe Wållgren, depåchef, på e-post [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss Nordisk Hemservice är ett familjeföretag som funnits sedan 2002. Företaget startades av systrarna Maria Irebro och Marie-Louise Bergqvist. Idag är vi cirka 150 medarbetare som arbetar i Danderyd, Östermalm och Södermalm. Nordisk Hemservice har avtal med Stockholms Stad. I arbetet följer vi fastställda rutiner och riktlinjer tillsammans med kontinuerliga kvalitetskontroller. God kvalitet i omsorgen är viktigt för oss Vårt mål är att alla våra kunder ska känna sig nöjda och trygga med vår omsorg. Genom att samarbeta med vårdpersonal, distriktsköterskor och Avancerad sjukvård i hemmet (ASiH), kan vi utveckla och individanpassa vård och omsorg. Vi söker nu fler undersköterskor som vill vara med och arbeta tillsammans med oss! Kvalifikationer Erfarenhet av serviceyrket Goda kunskaper i svenska (både tal och skrift) Erfarenhet av omvårdnad Vård- och omsorgsutbildning Har en god fysik då arbetet innebär mycket promenader och tunga lyft B-körkort Meriterande - Skyddad yrkestitel - Erfarenhet av hemtjänsten Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du har ett gott bemötande och vill ta ansvar. Du har också en förmåga att planera och organisera, samt är positiv, glad och hjälpsam. Arbetsuppgifter Att arbeta inom hemtjänsten innebär att du arbetar självständigt med stort ansvar. Samtidigt är du en del av vårt team och har daglig kontakt med våra kunder och närstående. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att planera och utföra omvårdnadsarbete i kundernas hem såsom: - Personlig omvårdnad (hjälp med personlig hygien, förflyttning, påklädning). - Service (matlagning, inköp av dagligvaror, städning och tvätt). - Ledsagning (följa med kunden till aktiviteter utanför hemmet). Efter varje besök kommer du att göra noggrann dokumentation samt tidsregistrering i en mobilapplikation och du tar dig mellan kunderna till fots, cykel eller bil. Besök hos kunderna sker kl. 07:00-22:00, årets alla dagar. Vi ser gärna att du är flexibel och kan arbeta både dag- och kvällstid samt helger. Vi ser helst att du kan arbeta mellan 70-90% och inte har annat arbete. Ansökan ska bestå av ett CV och ett Personlig Brev där du beskriver varför du söker till oss och vad du gör idag. För att vara förberedd vid eventuell intervju, så beställ ett registerutdrag via E-tjänster från polisen (obs öppnas ej): https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem
Vi på Aura Personal söker nu en planör till vår kund Hedin Automotive i Segeltorp – en av Sveriges största återförsäljare inom bilbranschen. Det här är en möjlighet för dig som trivs i en koordinerande roll och vill bli en del av en modern verkstad med hög servicenivå och god teamkänsla. Som planör ansvarar du för att skapa struktur och flyt i verkstadsarbetet. Du blir navet mellan kundmottagning, tekniker och ledning – och spelar en avgörande roll i den dagliga driften. Om tjänsten I den här tjänsten har du helhetsansvar för planering och schemaläggning av verkstadsflödet. Du ser till att rätt jobb utförs i rätt tid och att både kunder och tekniker får en effektiv och smidig upplevelse. Dina uppgifter inkluderar bland annat: • Planera och optimera beläggning i verkstaden • Ha daglig kontakt med kundmottagare, tekniker och leverantörer • Följa upp nyckeltal, boka om tider och hantera ändringar • Bidra till hög kundnöjdhet genom struktur och kommunikation Vi söker dig som • Har tidigare erfarenhet av planering inom fordonsbranschen eller liknande • Är strukturerad, lösningsfokuserad och serviceinriktad • Har god datorvana – gärna erfarenhet av verkstadssystem som Cabas eller Kobra • Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska • Innehar B-körkort Om företaget Du blir en del av ett välkänt varumärke och en trygg arbetsgivare i ständig utveckling. Hedin Automotive är en del av Hedin Mobility Group – en av Europas största mobilitetskoncerner – vilket ger dig goda möjligheter till fortsatt utveckling inom organisationen. Här får du bland annat: • En modern arbetsmiljö och digitala verktyg • Tydliga processer och stöd från ett engagerat team • Möjlighet till utveckling och intern karriär • Kollektivavtal, förmåner och goda villkor • En familjär kultur där initiativ och ansvar uppmuntras Tjänsten är på heltid med start omgående eller utefter överenskommelse. Fast lön tillämpas. Arbetet som reservdelsman är en rekrytering och du kommer anställas direkt hos vår kund. Intervjuer kommer ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att söka redan idag!
Vår verksamhet växer och vi söker dig som med stolthet och hjärta vill ge kunden en riktigt bra hemomsorg. Som undersköterska är du oerhört viktig! Din uppgift är att ge livskvalitet med hjälp av dig kan våra kunder behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du är utbildad undersköterska och har arbetat inom äldreomsorgen minst 1-3 år. Du är van att dokumentera i social journal. Du ska vara bra på att bemöta olika typer av personer och se till varje individs personliga egenskaper, behov och integritet. Du är en ansvarstagande person, med god förmåga att planera och organisera. Du sätter laget före jag och väljer att se möjligheter där andra ser problem. Tillsammans skapar vi energi och engagemang som i sin tur skapar framgång och tro. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav. Vi kommer begära in utdrag ur belastningsregistret i samband med anställning Arbetstiden är förlagt till dagtid Måndag-Fredag 07:30-16:00 finns möjlighet med varannan helg B körkort Önskvärt cykel vana
Ett tydligt målfokus och verkligt lärande förenat i en stark gemenskap. Beskrivning Ett tydligt målfokus och verkligt lärande förenat i en stark gemenskap. Det är är Skolalliansen! Sandbergska skolan söker nu en engagerad skolsköterska på 50% för att stärka vårt elevhälsoteam och erbjuda våra elever ett tryggt och stödjande hälsostöd. Du kommer att ingå i skolans elevhälsoteam och ha ett nära samarbete med lärare, vårdnadshavare och myndigheter utanför skolan. I rollen ingår att arbeta med förebyggande elevhälsoarbete genom hälsosamtal och hälsoundersökningar, vaccinera enligt det allmänna vaccinationsprogrammet för ungdomar och erbjuda elever grundläggande sjukvårdsinsatser. Bli en del av vårt kompetenta team och bidra till en trygg och positiv skolmiljö! Vi söker dig som: Är empatisk, lyhörd och flexibel, med förmåga att sätta dig in i andras perspektiv och situationer. Har en helhetssyn och är strukturerad i ditt arbete, med god planering och prioritering av arbetsuppgifter. Är väl insatt i lagstiftningen som styr hälso- och sjukvården inom skolan. Arbetar självständigt och ansvarar för din planering och dina ansvarsområden samt samarbetar väl med övriga professioner på skolan. Kvalifikationer Du har sjuksköterskelegitimation med vidareutbildning inom öppen hälso- och sjukvård, hälso- och sjukvård för barn och ungdom eller skolsköterskeprogrammet. Vill du vara med och göra skillnad och ha en betydelsefull roll i en organisation som ständigt utvecklas? Varmt välkommen in med din ansökan så att vi får tillfälle att berätta vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig. Till följd av skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan och gymnasiet. Vi uppmuntrar därför dig som söker att i direkt anslutning till att du skickar in din ansökan beställa ett utdrag från belastningsregistret. Blanketten för att beställa utdraget hittar du via polisen.se. Till följd av skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan och gymnasiet. Vi uppmuntrar därför dig som söker att i direkt anslutning till att du skickar in din ansökan beställa ett utdrag från belastningsregistret. Blanketten för att beställa utdraget hittar du via polisen.se.
NTI-skolan är ett av Sveriges ledande utbildningsföretag, specialister på lärarledd vuxenutbildning på distans. Vi har bedrivit distansundervisning i över 50 år och drygt 35 000 elever väljer varje år att studera på distans hos oss. Genom en digitaliserad skola vill vi göra individanpassad utbildning tillgänglig för alla, oberoende av tid, rum och livssituation. Med kvalitet, kompetens och personlig kontakt vill vi hjälpa människor till nästa steg i livet. NTI-skolan är del av AcadeMediakoncernen som är norra Europas största privata utbildningsanordnare. Drygt 76 000 elever och föräldrar har valt Academedias förskolor, grundskolor och gymnasieskolor. Ytterligare 100 000 vuxna går på någon av Academedias vuxenutbildningar under ett år. AcadeMedia finns över hela Sverige och har även förskolor i Norge och Tyskland. Totalt har AcadeMedia över 600 enheter och cirka 17 000 medarbetare. Administratör till NTI-skolan Vi söker en administratör till NTI-skolans administration i Stockholm. Det är ett vikariat på heltid fram till 2025-12-31, med chans för förlängning. I arbetsuppgifterna ingår det bland annat att arbeta i flera olika administrativa system. Hantera och administrera prov och betyg, registrera ansökningar och kursutbud samt att bemöta och hantera frågor och ärenden ifrån uppdragsgivare, lärare och elever. Det är viktigt att du är flexibel, effektiv, noggrann och nytänkande, känner arbetsglädje och har god organisationsförmåga. Samt att du tycker om att ge mycket god service och bidrar till vårt gemensamma arbete och förstår vikten av gott samarbete och återkoppling. Du blir en del av hela vårt arbetslag som innefattar administration, betygsadministration, provadministration och Studie- och yrkesvägledning. Samt skolledare, lärare och rektorer. Där vi tillsammans arbetar för att eleverna ska nå sina mål och för en trivsam arbetsplats. Din profil • Erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter, under minst 2 år • Gymnasialutbildning. Administrativ kompletterande utbildning är meriterande • Mycket god datavana och god kunskap i officepaketet. • • • Administrativa system som Alvis, IST och Tieto är meriterande • Noggrann, strukturerad, effektiv och stresstålig, tycker om att arbeta i en föränderlig miljö • God förmåga att kunna uttrycka dig i tal och skrift • Erfarenhet av vuxenutbildning • Serviceinriktad med förmåga att ta egna initiativ Placering: Stockholm Omfattning: Visstidsanställning 100%, med chans för förlängning Sista ansökningsdag: 250711 Tillträde: Augusti Frågor om tjänsten besvaras av Rosalie Hill: [email protected] Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Med kvalitet, kompetens och personlig kontakt hjälper vi människor till nästa steg i livet. Vi vill att alla ska få en chans att nå sin fulla potential, mot ett yrke eller högre studier.
We develop and manufacture turnkey energy storage solutions, based on lithium-ion battery technology. Our goal is to engineer technology that both stores and optimizes energy as we shift towards more efficient energy usage and renewable energy sources on a global scale. You’ll have the opportunity to work with exceptional engineers, scientists, developers and more to pave the way for the next big leap in the energy industry through our battery energy storage and optimization systems. About the position To succeed at Polarium a multicultural company with high growth targets, you need to thrive in a fast-moving environment. Strong interpersonal, communication, organizational and leadership skills are essential to succeed in this fast-paced role. Other important traits for you to succeed in this role are, analytical and problem-solving ability, planning and project management skills, persistence, and the ability to lead and influence others without formal authority. You will be involved in the full product life cycle, starting from product development to industrialization and initiating the start of the quality work in volume production. You will also be monitoring and continuously lead the product quality until the end of life for the product. Responsibilities: Manage assignments/projects related to quality issues from root cause analysis to implementation of containment actions. Quality assurance of the product development process and make sure that key quality activities are performed (for example DFx, D-FMEA, P-FMEA) Ensure that Polarium products are manufactured in accordance with specifications and meet Polarium and/or customer standards. Together with Technical support, R&D and Manufacturing teams use field, production and manufacturing data to monitor, control and improve product quality. Help develop and execute product quality plans, systems and processes globally. Qualifications and experience: A university degree in engineering or similar experience Experience in collaborating cross-functionally with different business stakeholders and team members Team player with customer’s best in mind Previous experience from working with product development in a company developing complex products with both hardware and software, preferably with a company that has its own production/assembly factories. Working knowledge of statistics, and in-depth knowledge of quality methodologies, statistical process control, sampling strategies, FMEA etc. Knowledge in data analysis and interpretation. Proficiency in excel. Written and verbal fluency in English required. Nice to have skills and experience: Experience from calculating and driving FFR and COPQ activities. Experience from 8D problem solving methodology. Knowledge of Materials Sciences. Six Sigma or Lean Manufacturing. We offer Bonus system Wellness contribution Five extra flexibility days Kindly submit your application through the provided apply button in the advertisement on our careers page, as we are unable to accept any applications via email in compliance with the GDPR regulations. At Polarium, creating change in the energy industry starts with our team. We believe a diverse workplace brings creativity, innovation and better represents our customers, and the many communities they serve, around the world. A positive work-life balance is what supercharges our teamwork and a sustainable personal journey throughout our careers. Since Polarium launched in 2015, we’ve been on a mission to redesign the energy industry. We’re unlocking the massive potential of energy storage systems through our wide range of intelligent and digital services. Our passion for solving challenges is what drives our next generation of premium energy storage products in use on all continents and in all climate zones. Today, we power businesses, optimize energy usage, and reduce carbon dioxide emissions to create a cleaner future in energy. We look forward to receiving your application!
På FRA arbetar vi med något som ingen annan gör i Sverige, och det kan du bli en del av. Oavsett yrkesroll är vi med och gör samhällsnytta genom att bidra till ett meningsfullt syfte — tillsammans arbetar vi med unika uppgifter för Sveriges säkerhet och integritet. Vi erbjuder intressanta arbetsuppgifter med goda möjligheter till egen utveckling och vi är övertygade om att en blandning av människor med olika bakgrund skapar en dynamisk och kreativ arbetsmiljö – våra olikheter är vår styrka. Vill du göra samhällsnytta och bidra till Sveriges oberoende i världen? Vi på FRA söker idag dig som vill ta ansvar för att bygga upp myndighetens internrevision där vi ser att du drivs av arbete med internrevision samt verksamhetsutveckling. På FRA är varje arbetsuppgift en del av något större. Är du den vi söker kan vi erbjuda ett varierande arbete i en kunskapsintensiv miljö där du får vara med och göra skillnad varje dag. Ditt uppdrag Som Internrevisionschef är ditt uppdrag är att fortsätta arbetet med att bygga upp, utveckla och förvalta den nyinrättade internrevisionen inom FRA i enlighet med statliga regelverk och god revisionssed för internrevision. Ditt uppdrag är också att vara ett stöd till myndighetens ledning i frågor om intern styrning och kontroll. I arbetet ingår att självständigt ta fram och lämna förslag till en revisionsplan, planera och genomföra granskningar med förslag till förbättringar med en skriftlig och muntlig avrapportering till den granskade verksamheten och myndighetens ledning. I arbetet ingår också att följa upp tidigare iakttagelser och rekommendationer. Du kommer att anställas som chef för funktionen där du vid starten kommer att få möjlighet att anställa en medarbetare. Du är direkt underställd och rapporterar till generaldirektören. Du kan Vi söker dig som har: Akademisk utbildning som är relevant för tjänsten, gärna inom ekonomi eller juridik Goda kunskaper om statlig förvaltning och statlig ekonomistyrning Flerårig erfarenhet av extern- och/eller internrevision Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift En god kommunikativ och stilistisk förmåga Vi ser det som meriterande om du har: Erfarenhet av arbete med extern- eller internrevision inom staten Erfarenhet av att genomföra IT-revision Certifiering som internrevisor Du är Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper samt att du har en hög integritet. För att trivas i rollen som internrevisor är det också viktigt att du är analytisk och kan se nya perspektiv och lösningar. Du är bra på att sätta upp mål för ditt arbete, planera för det och få arbetet slutfört på ett strukturerat sätt. Du är också skicklig i att skapa relationer och tycker om att samverka med andra. För att du ska bli framgångsrik i ditt uppdrag krävs vidare att du kommunicerar på ett tydligt och pedagogiskt sätt. Om FRA FRA har omvärlden som sin arena där varje arbetsuppgift är en del av något större. På ett eller annat sätt får du som medarbetare vara med och bidra till att skydda Sveriges integritet och oberoende i världen. Du är med och gör skillnad på riktigt, varje dag. Vår uppgift som underrättelsetjänst är att skydda Sverige mot de allvarligaste hot som kan riktas mot ett samhälle – militära angrepp, terrorism och cyberattacker. Vi skyddar det viktigaste vi har – vår trygghet, vår demokrati och vårt sätt att leva. Vi är experter på cyberområdet och signalspaning samt en larmklocka för militära hot. FRA leder sedan 2024 Nationellt cybersäkerhetscenter, NCSC vars uppdrag är att utveckla och stärka Sveriges förmåga att förebygga, upptäcka och hantera cyberhot. Som nyanställd på FRA får du en omfattande introduktionsutbildning och kontinuerlig kompetensutveckling, vilket ger dig möjlighet att utveckla dina färdigheter och bli ännu bättre på det du brinner för. Vår organisation är mångfacetterad och består av olika kompetenser och personligheter, där varje individ har unika egenskaper och förutsättningar. Vi strävar efter att skapa en miljö där alla känner sig välkomna och trygga. Utöver en stimulerande arbetsmiljö erbjuder vi också ett attraktivt förmånspaket, som du kan läsa mer om på www.fra.se . För mer information om Nationellt cybersäkerhetscenter besök www.ncsc.se För din trygghet. För vår demokrati. Varje dag. Året om. Mer information Arbetsplatsen är belägen i närheten av Drottningholm, ca 10 min från Brommaplan. Svenskt medborgarskap är ett krav då anställning vid FRA innebär placering i säkerhetsklass. Ett krav för att få anställning är godkänd säkerhetsprövning med registerkontroll. Säkerhetsprövningen kommer att genomföras i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. Vi tillämpar sex månaders provanställning. För mer information är du välkommen att kontakta rekryterande chef på nummer 010-557 4823. Fackliga företrädare nås på 010-557 46 00. Vi tar emot ansökningar via www.fra.se senast 2025-07-06. Referensnummer 2024FRA1521-4. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Vi söker nu timvikarier samt sommarvikarie till flera av våra kunder i Ekerö kommun. Arbetstiderna är varierande från allt mellan dagtid till dygn med sovande jour på natten. Du som söker får gärna ha B-körkort, då hos vissa kunder framför man kundens egna bil. Som timvikarie står man till förfogande vid ordinarie assistenters frånvaro, du ska kunna komma in och jobba med kort varsel vid tex sjukdom. Vi önskar att du som söker tjänst skall ha stor social kompetens och ansvarskänsla. Du är trygg, lugn och lyhörd för kundens behov. Du har god fysik och balans i livet. Du skall kunna arbeta varierande arbetstider. Vi gör urval utifrån kundens önskemål och behov så det personliga brevet och erfarenheter är avgörande om du kallas till intervju. Vi fäster stor vikt vid dina egenskaper, personlighet och tidigare erfarenheter. I tjänsten ingår dokumentation så det är viktigt att kunna formulera sig väl på svenska samt att använda dator för daglig rapportering. Tjänsten innebär även att man tar hand om kundens hem med allt vad det innebär. Som arbetsgivare kan vi erbjuda: - Friskvårdsbidrag. - Basutbildning inom personlig assistans. - Möjligheter till vidareutbildningar. - Ett stort stöd i ditt arbete som personlig assistent. Vi har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/ Välj registerutdrag för LSS. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ gärna ditt registerutdrag redan idag. Referens från tidigare arbetsgivare krävs så förbered referenstagning. Intervju och anställning kan ske före sista dag för annons så dröj inte med att skicka in din intresseanmälan. Välkommen med din ansökan! Carelli Assistans är ett familjärt företag som erbjuder personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning. Vi är det lite mindre assistansbolaget med ett stort personligt engagemang. Vi är verksamma över hela Sverige och anordnar personlig assistans under värdegrunden personlighet, trygghet och individen. Krav: Körkort: * B (Personbil)
Är du en person som tycker om att arbeta i högt tempo och brinner för att leverera bra service med ett leende på läpparna? Då kanske det är dig vi söker! Tillsammans med leklandschefen har du en nyckelroll i att leda och driva leklandet. Du kommer även ansvara för leklandet när leklandschefen inte är på plats. Utöver det kommer du eventuellt bli ansvarig för ett eller flera områden som till exempel kalas eller kök. Arbetsuppgifter - Driva verksamheten efter Leo's 4S- Säkerhet, Städ, Service och Sälj - Arbeta efter företagets koncept och grunder - Ansvara för att leklandet alltid är i toppskick - Inköp - Anordna barnkalas - Tillaga och servera enklare maträtter Arbetet är operativt där du är en del av ditt team. Kvalifikationer Du ska ha tidigare arbetserfarenheter och det är meriterande att ha arbetat inom service- eller restaurangbranschen samt gärna inom kök. Du är självgående, flexibel och strukturerad i ditt arbete. Du ska trivas med att jobba i högt tempo och inte ha några problem att hantera stress. Eftersom jobbet tidvis är fysiskt krävande ser vi gärna att du delar vår syn på en sund livsstil och håller dig i form och tar ansvar för din hälsa. Vi söker dig som är en positiv person som tillsammans med teamet ska arbeta för att nå uppsatta mål. Sist men inte minst älskar du kontakten med gäster och strävar alltid efter att överträffa gästens förväntningar! Utöver ovan sätter vi alltid Leo's värdeord i fokus när vi söker nya medarbetare: Lojalitet: Vi visar lojalitet mot företaget och kollegor genom att agera enligt våra budord. Engagemang: Vi bryr oss om hur det går för företaget och vill själva bidra till Leo's framgång. Omtanke: Vi bryr oss om och finns alltid tillhands för våra gäster och varandra. Samarbete: Vi arbetar tillsammans mot företagets mål. Leo's framgång är resultatet av allas insatser. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på 80% med start omgående. Möjligheten till mer jobb finns eventuellt. Arbetstiderna varierar men ett krav är att du ska jobba minst varannan helg. Vi är anslutna till kollektivavtal. Intervjuer sker löpande - så sök tjänsten redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer