Customer Services Representative på deltid till HoistSpar
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du en engagerad och flexibel person och vill jobba deltid med kunder i fokus? Har du samtidigt erfarenhet av att jobba med kundsupport sedan tidigare och är van att arbeta i en föränderlig miljö? HoistSpar söker nu energisk Customer Services Representative på deltid till deras Team i Stockholm med start omgående!  Du kommer att utgå från deras huvudkontor i centrala Stockholm och vara en del av ett härligt team. Här arbetar du i ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. HoistSpar har ett stort hjärta för kunden, delar gärna med sig av sina kunskaper och ”krokar arm” för att göra sina kunder ännu nöjdare! Hoist Finance grundades år 1994 och har sedan starten åtnjutit en stark och lönsam tillväxt under flera års tid, och finns idag i elva europeiska länder. HoistSpars verksamhet administreras genom Hoist Finance AB och erbjuder sparkonton till företag och privatpersoner där merpart idag består av privatpersoner.  Dina arbetsuppgifter Återkommande kontroller på HoistSpars Anti-Money Laundering avdelning  Sköta administrativa uppgifter kopplat till samtalen Samarbeta med andra funktioner internt Du kommer bland annat ansvara över manuella kontoavslut och utbetalningar Stötta upp och hantera kundärenden via telefon, mail och tills viss del via brev I rollen som Customer Services Representative kommer du arbeta i en kombinerad roll. Till största del kommer du arbeta med återkommande kontroller och uppstöttning på AML. Du kommer ha direktkontakt med HoistSpar svenska kunder och med HoistSpars utländska kunder, där all kontakt sker på engelska via en tredjepartsleverantör. I rollen kommer du även till viss del arbeta tillsammans med teamet på kundservice och hjälpa HoistSpars kunder via telefon, mejl och brev.   Din profil Meriterande om du nyligen börjat studera ekonomi eller data- och systemvetenskap samt ser detta som en bra tjänst för att få in en fot i branschen  Är serviceminded, positiv och noggrann Du är intresserad av data och system Trivs att arbeta i ett föränderligt bolag under stark tillväxt Är prestigelös och tycker om att jobba i team likväl som individuellt Du gillar att ha många bollar i luften och kan lätt prioritera  Du har erfarenhet av kundservice  Flytande i tal och skrift på svenska och engelska  Tjänsten avser en deltidsanställning och du blir anställd hos Hoist Finance. Vi ser gärna att du har pågående studier i minst ett år framåt.  Vi intervjuar löpande så inkom gärna med din ansökan redan idag!

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Modersmålslärare i malayalam
Stockholms kommun
Grundskollärare

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. I Stockholms stad finns drygt 140 grundskolor och knappt 30 gymnasieskolor med olika inriktningar. I våra skolor ska varje elev få möjlighet att nå toppen av sin potential. För att nå dit behöver vi de absolut bästa lärarna. Därför ska alla våra lärare: Ta ansvar för och ha insikt om elevernas resultat, vilket innebär att vara lyhörd för varje elevs förutsättningar och behov Ha höga förväntningar på eleverna och deras förmåga att utvecklas Fånga och stimulera elevernas nyfikenhet, intresse och lärande Ta ansvar för relevant kompetensutveckling för att utvecklas och växa i professionen Arbetsplatsbeskrivning Språkcentrum är en enhet inom avdelningen för stöd kring lärande och elevhälsa. Språkcentrum erbjuder modersmålsundervisning och studiehandledning på modersmålet i ett 70-tal olika språk för elever i Stockholms kommunala skolor. Vi har idag ca 480 medarbetare. Språkcentrums verksamhet syftar till att upprätthålla och utveckla barns och ungdomars flerspråkighet samt bidra till ökad måluppfyllelse för elever med annat modersmål än svenska. Som lärare på Språkcentrum är du ambulerande och tjänstgör på flera skolor i kommunen. Arbetsuppgifter Arbetet består av modersmålsundervisning och studiehandledning på modersmålet för elever i Stockholms skolor. Undervisningen är i huvudsak i grundskolans årskurs F-9 men det är önskvärt att kunna undervisa även på gymnasiet. Du samarbetar med kollegor och har undervisningsuppdrag på flera skolor. Kvalifikationer Vi ser modersmålsundervisning och studiehandledning som en mycket viktig del i elevens språkutveckling och måluppfyllelse. Språkutvecklande arbetssätt i alla ämnen är därför högt prioriterat. Vi förväntar oss att du har en helhetssyn på elevernas lärande och är nyfiken på att utveckla din profession hos oss. Du har: lärarutbildning med behörighet i aktuellt språk erfarenhet som lärare aktuellt undervisningsspråk som modersmål goda kunskaper i svenska i både tal och skrift god datorvana Övrigt Vid anställning kommer utdrag ur belastningsregistret att behöva uppvisas. Skola eller förskola, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se) Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, motivation och engagemang för tjänsten. Endast behörig lärare kan erhålla tillsvidareanställning. Tjänsten tillsätts under förutsättning att behov kvarstår. Anställningen kan komma att tas i anspråk vid eventuell övertalighet. När du gör din ansökan kommer du att få besvara ett antal urvalsfrågor som ligger till grund för vårt fortsatta urvalsarbete. Det är av stor vikt att du svarar ärligt och konkret på frågorna.  Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

11 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Skattejurist till Wealth Services Söderberg & Partners
Po Söderberg & Partner AB
Affärs- och företagsjurister

Söderberg & Partners Wealth Services söker en skattejurist som brinner för skattefrågor och det personliga mötet med kund. Vill du utvecklas i en bred rådgivande roll där ingen dag är den andra lik så är detta jobb för dig. Som Skattejurist på Wealth Services hanterar du självständigt kunduppdrag inom skatterådgivning, från första kundmötet till leverans av rådgivningen till kund. Våra kunder består av både förmögna privatpersoner och ägare till fåmansbolag. Kundbasen är bred vilket gör att du ständigt utvecklar din personliga kompetens och ditt kunnande. Du har ett självständigt ansvar för dina kunder men vi har ett tätt samarbete, både i teamet och i andra delar av organisationen, där vi kompletterar varandras kompetenser med t.ex våra specialister inom familjerätt och ekonomi. Teamet består i dagsläget av fyra personer som trivs och har roligt tillsammans. Vi strävar efter att ge den allra bästa servicen till våra kunder. Wealth Services Söderberg & Partners Wealth Services erbjuder helhetslösningar inom ekonomi, skatt, juridik och företagande med hjälp av våra erfarna specialister. Vi ger rådgivning gällande juridiska och skattemässiga frågor och hjälper såväl privatpersoner som bolag med råd och hantering av den totala förmögenheten. Läs gärna mer om Wealth Services på vår hemsida. Kvalifikationer: - Verksam inom skattefrågor med minst +7 års yrkeserfarenhet - Har erfarenhet av beskattning av fåmansbolag. - Uppskattar att jobba kundnära med en stor bredd av uppgifter och frågeställningar - Har ett stort engagemang och hanterar och driver självständigt dina kunduppdrag - Förtroendeingivande med hög servicegrad och integritet - Mycket god förmåga att formulera dig i tal och skrift, både på svenska och engelska Vi rekryterar löpande så registrera gärna din ansökan så snart som möjligt. Bifoga CV, personligt brev i din ansökan. Anställningsstart: Hösten 2025 eller enligt överenskommelse Placering: Stockholm, Malmskillnadsgatan 32 Sista ansökningsdag: 2025-08-25 Kontaktperson: Peter Henriksnäs, 072 855 51 80, [email protected] Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden. Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt. Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar. Mångfald och likabehandling är viktigt för oss, både när det gäller våra medarbetare och de som söker jobb hos oss. Vi uppmuntrar olikheter och är övertygade om att medarbetare med olika erfarenheter, kompetenser och referensramar hjälper oss att växa och utvecklas. Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?

11 juni 2025
Sista ansökan:
25 augusti 2025
Produktionssamordnare till stridsflyg
Försvarets Materielverk
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Vi söker en produktionssamordnare som vill vara med och driva vårt arbete inom stridsflyg framåt. Hos oss får du möjlighet att använda din kompetens där den verkligen gör skillnad. Tillsammans med ett erfaret team är du med och skapar lösningar som gör avtryck – både idag och i framtiden. Om tjänsten Som produktionssamordnare kommer du arbeta med samordning, planering och uppföljning av stridsflygsområdets uppdrag och produktion. Det inkluderar deltagande i beredning av materiel- och uppdragsplanering, koordinering av verksamheter kopplat till genomförande av produktionsuppföljning, medverka i utveckling av arbetssätt och metoder inom flygområdet med andra intressenter. Arbetet innebär även framtagning av olika typer av analyser, beredning och underlag för att stödja verksamheten.  Tjänsten är placerad i Stockholm. Om dig Du har eftergymnasial utbildning eller motsvarande kunskaper för tjänsten förvärvade på annat sätt. För planering, genomförande och uppföljning av vår produktion använder vi UBW/Agresso som ERP-system. För att kunna axla den här rollen behöver du ha vana av att arbeta i olika stödsystem, processer och beslutsmodeller för genomförande av produktion. Vidare bör du ha erfarenhet av projektarbete med flera intressenter och framtagning av olika typer av beslutsunderlag. Det är en fördel om du har arbetat med frågeställningar kring materielförsörjning åt vår kund Försvarsmakten och har kännedom kring FMV (Försvarets materielverk) och Försvarsmaktens organisation och arbetssätt där vår verksamhet drivs i projektform. Du behärskar Officepaketet väl och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i såväl som tal och skrift. Personliga egenskaper är av stor vikt för oss. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter och söker dig som har god förmåga att skapa relationer och har en personlighet som bidrar till gott samarbete och ett trevligt arbetsklimat. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar, tydliggör och prioriterar dem på ett effektivt sätt för att bidra till verksamhetens mål. FMV - Försvarets materielverk På FMV är du med och bidrar till att göra Sverige och världen säkrare. Vi har i uppdrag att förse det svenska försvaret med den senaste tekniken och kunskapen så att de kan försvara vårt land och våra allierade. Tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor får du vara med och utveckla och upphandla det som ibland inte existerar än. Du driver utvecklingen, hela vägen från behov till leverans. Från idé till verklighet. Du kommer att arbeta på vårt verksamhetsområde flyg- och rymdmateriel som ansvarar för de flyg- och rymdsystem som används av Försvarsmakten, exempelvis stridsflyg, helikoptrar och transport- och specialflyg. Stridflygavdelningen huvudsakliga produktion omfattar produktionsuppdrag inom både utveckling och stöd i vidmakthållande av Flygmaterielsystem 39, FMS 39 - i samtliga versioner för alla kunder som FMV har avtal med. Avdelningens uppdrag är att säkerställa en operativt relevant stridsflygförmåga över tiden för samtliga kunder, i hela livscykeln och i alla beredskapsnivåer. Hos FMV erbjuds du en trygg anställning med bra förmåner: • Kompetensutveckling och karriärmöjligheter • Flexibel arbetstid och möjlighet till distansarbete i den mån arbetet tillåter • Tjänstepension och friskvårdsbidrag Läs mer om FMV som arbetsgivare och om de förmåner vi erbjuder på vår hemsida: Arbeta på FMV. Vill du vara med och utveckla framtidens försvar? Välkommen med din ansökan senast 2025-07-02. Bra att veta • Du ansöker genom att bifoga ditt CV, betyg och intyg på svenska. I ditt CV beskriver du tydligt på vilket sätt du uppfyller efterfrågade kvalifikationer och meriter. För en mer inkluderande rekryteringsprocess tar vi inte emot några personliga brev. • Vi rekryterar kompetensbaserat och bedömer kandidater utifrån rollens krav på erfarenhet, kompetens och personliga egenskaper. • Våra fackliga företrädare är SACO Mikael Svensson, OFR/S Madeleine Lithander, OFR/O Henry Joona och SEKO Peter Andersson. Alla nås via FMV:s växel: 08-782 4000. • Vid frågor om tjänsten kan du kontakta rekryterande chef Flyg, Stridsflygssystem, Produktions- och programledning Ingemar Hersén via FMV:s växel: 08-782 4000.   För att jobba hos oss behöver du vara svensk medborgare och genomgå en säkerhetsprövning i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Vi tillämpar provanställning och som anställd kommer du att krigsplaceras utifrån totalförsvarets behov. Ansökningar till befattningen tas endast emot via FMV:s webbplats eller registratur. Vi har gjort vårt medieval och undanber oss därför försäljning av annons- och rekryteringstjänster.

11 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Personliga assistenter sökes!
Carelli Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker personliga assistenter till vår kund i Upplands-bro med omnejd!   Vi på Carelli Assistans söker efter flera engagerade och empatiska assistenter för att hjälpa våra kunder vid planerade och akuta vakanser. Det finns även möjlighet att täcka ett föräldravikariat. Du kommer att få möjlighet att arbeta hos flera av våra kunder när ordinarie assistent är frånvarande. Vi förväntar oss därför att du kan arbeta med kort varsel men även vid inplanerad frånvaro. Du behöver ha bil och körkort då kund bor en bit i från närmsta busshållsplats.  Arbetspassen är förlagda dagtid mellan 09:00-14:00 samt kvällspass 20:30-22:00.    Som assistent förväntas du vara ödmjuk, lugn och stresstålig.  Det är viktigt att du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift samt att du kan använda dator och smartphone för daglig social dokumentation.   Om du är en engagerad och ansvarsfull individ som är villig att ge omsorg och stöd till en kund i behov så kan detta vara rätt jobb för dig. Vi är ett team som värnar om att skapa en trygg och professionell miljö för både kunder och assistenter. Som arbetsgivare kan vi erbjuda: - Friskvårdsbidrag. - Basutbildning inom personlig assistans. - Möjligheter till vidareutbildningar. - Ett stort stöd i ditt arbete som personlig assistent.     Vi har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/ Välj registerutdrag för LSS. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ gärna ditt registerutdrag redan idag.   Om du tror att du har rätt kvalifikationer och egenskaper för detta viktiga uppdrag, tveka inte att skicka in din ansökan till oss idag! Rekrytering sker löpande då vi gärna ser att tjänsten blir tillsatt så snart som möjligt. Carelli Assistans är ett familjärt företag som erbjuder personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning. Vi är det lite mindre assistansbolaget med ett stort personligt engagemang. Vi är verksamma över hela Sverige och anordnar personlig assistans under värdegrunden personlighet, trygghet och individen. Krav: Körkort: * B (Personbil) Tillgång till: * Personbil

11 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Däckmontör sökes i Sollentuna
Aura Personal AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Om tjänsten Vi söker nu däckmontörer till vår kund i Sollentuna! Vi söker nu erfarna däckmontörer till vår kund i Upplands Väsby! Har du tidigare arbetat under däcksäsongen och har erfarenhet av däckmontering samt balansering? Då kan du vara den vi söker. Tjänsten är heltid måndag till fredag, 07–16, med möjligheter till övertidsarbete. Arbetsuppgifter: Montering och balansering av däck Reparationer av däck Truckkörning, däckskifte och däcktvätt Erfarenhet från verkstadsmiljö eller fordonsutbildning är mycket relevant för denna tjänst. Vi söker dig som Driv och vilja att lära dig nya saker Lösningsorienterad och social Fysisk arbetskapacitet Behärskar svenska i tal och skrift Tidigare erfarenhet/utbildning inom fordonsbranschen B-körkort Meriterande Militärtjänstgöring Kunskaper i engelska eller andra språk Om oss Aura Personal tror på människors potential. Vi är övertygade om att många fler kan lyckas bara de får chansen. Vårt fokus är att hitta och utveckla talanger som vill växa och se möjligheter.

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Däckmontör sökes i Täby
Aura Personal AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Om tjänsten Vi söker nu däckmontörer till vår kund i Täby! Vi söker nu erfarna däckmontörer till vår kund i Upplands Väsby! Har du tidigare arbetat under däcksäsongen och har erfarenhet av däckmontering samt balansering? Då kan du vara den vi söker. Tjänsten är heltid måndag till fredag, 07–16, med möjligheter till övertidsarbete. Arbetsuppgifter: Montering och balansering av däck Reparationer av däck Truckkörning, däckskifte och däcktvätt Erfarenhet från verkstadsmiljö eller fordonsutbildning är mycket relevant för denna tjänst. Vi söker dig som Driv och vilja att lära dig nya saker Lösningsorienterad och social Fysisk arbetskapacitet Behärskar svenska i tal och skrift Tidigare erfarenhet/utbildning inom fordonsbranschen B-körkort Meriterande Militärtjänstgöring Kunskaper i engelska eller andra språk Om oss Aura Personal tror på människors potential. Vi är övertygade om att många fler kan lyckas bara de får chansen. Vårt fokus är att hitta och utveckla talanger som vill växa och se möjligheter.

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Sjuksköterska till Psykiatrisk avdelning 31, Nacka sjukhus
REGION STOCKHOLM
Grundutbildade sjuksköterskor

Psykiatri Södra Stockholm strävar efter att bli ett ledande föredöme inom svensk psykiatri. Det gör vi genom att arbeta personcentrerat, erbjuda rätt kompetens för patientens behov, betona tillämpning av evidensbaserade riktlinjer och vårdprogram. Vi satsar fortsatt på utvecklingsarbete inom områdena patientsäkerhet, vårdprocesser och vår viktigaste resurs medarbetaren. Vi är över 850 engagerade medarbetare som erbjuder patienter en god, säker och jämlik vård. Vår sjuksköterskegrupp önskar fler kollegor! Vi söker dig som är nyfiken på psykiatrin men samtidigt vill ha en fot kvar inom det somatiska. Hit kan du söka om du är nyexaminerad sjuksköterska som vill utveckla en bred kompetens inom vårdyrket, eller som erfaren sjuksköterska med inställning att fortsätta vilja lära och dela med dig av dig kunskap. Inom äldrepsykiatri lägger vi stort fokus på bemötande. Vi vill skapa en lugn, trygg och säker miljö för vår patientgrupp och där har du som sjuksköterska en viktig roll. Både som stöttepelare genom modellen ”ett samtal om dagen” där vi under dagen fångar upp patientens behov och tankar. Men också som brygga mellan olika vårdprofessioner. På Avd 31 jobbar du nära en erfaren skötargrupp, överläkare, sjukgymnast, kurator och arbetsterapeut. Allt för att hjälpa våra patienter på bästa sätt! Om oss på avdelning 31 Nacka sjukhus Psykiatrisk avdelning 31 är en äldrepsykiatrisk akutvårdsavdelning inom heldygnsvården som i dagsläget har 16 vårdplatser. På avdelningen arbetar vi med psykiatrisk omvårdnad, stöd och behandling till äldre personer som har olika psykiatriska diagnoser. Vården inbegriper periodvis basal omvårdnad för flera patienter. Patienterna vårdas frivilligt eller under tvång hos oss. Personalgruppen på avdelningen har arbetat länge tillsammans och vi sätter stort värde vid en positiv hållning i arbetet! Verksamheten är utvecklad för att underlätta kontakten mellan patient, familj- och närstående, kommun/socialtjänst och öppenvårdsmottagningar. I det dagliga arbetet strävar vi alltid efter att tillämpa ett personcentrerat arbetssätt med patientens individuella behov i fokus. Vi betonar värdet av evidensbaserad diagnostik och behandling. För att säkerställa kvalitet och jämlik vård vägleds arbetet av vårdprocesserna inom SLSO psykiatri.  Arbetsplatsen ligger i Nacka sjukhus intill Ektorps centrum med goda kommunikationer samt nära till natursköna Nyckelviken och Långsjön. Vi har ett nära samarbete med våra syskonavdelningar, fem till antalet, som finns i samma byggnad.  Ditt arbete som sjuksköterska Som sjuksköterska på avdelningen har du en arbetsledande funktion gällande den psykiatriska och somatiska omvårdnaden. Du har även kontakt med vårdgrannar och närstående. Du arbetar med arbetsuppgifter i form av medicinutdelning och dokumentation i journalsystemet TakeCare. Våra förväntningar på dig Vi letar efter dig som växer i samarbete med andra, som har en förmåga att möta patienter med psykisk ohälsa och vill vara med och utveckla avdelning. Du är flexibel i arbetet med en positiv grundinställning. Du har en empatisk förmåga som speglas i en nyfikenhet och öppenhet för nya människor. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, flexibilitet och god samarbetsförmåga. Vidare ställer vi krav på att du är legitimerad sjuksköterska. Vad kan vi erbjuda dig? Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid, dag- och kvällsschema. Vi arbetar två helger av fem. Vi erbjuder möjlighet att arbeta på en arbetsplats som ger utrymme för personlig och professionell utveckling. Vi har en arbetsmiljö med tydliga roller och ett multiprofessionellt teamarbete för att våra patienter ska få en god, säker och jämlik vård. Som arbetsgivare månar vi om våra medarbetares hälsa och välmående och erbjuder bland annat flextid, friskvårdstimme och 5 000 kr i årligt friskvårdsbidrag. Låter det intressant? Du söker tjänsten med CV, personligt brev och intyg.  Vi ser fram emot att få träffa dig och visa mer av vår verksamhet på avdelning 31. Varmt välkommen med din ansökan!  Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

11 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Rekondare sökes i Huddinge!
Aura Personal AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Är du en noggrann och serviceinriktad person som trivs med att arbeta praktiskt? Vi söker nu en rekondare som vill vara med och leverera fordon i toppskick! Om tjänsten Som rekondare kommer du att arbeta med: - Invändig och utvändig rekonditionering av fordon - Tvätt, polering och vaxning av bilar - Rengöring och behandling av interiörer - Applicering av skyddsprodukter för lack och interiör - Kundkontakt och service Du blir en viktig del av teamet och bidrar till att fordon levereras i bästa möjliga skick! Vi söker dig som -Har erfarenhet av rekond, bilvård eller liknande arbete -Du är noggrann, effektiv och har öga för detaljer -Du har B-körkort (meriterande men inget krav) -Du gillar att arbeta både självständigt och i team Om oss Aura personal tror på människor och att alla som vill kan. Våra år i branschen har gjort oss övertygade om att många fler kan skapa sin egen framgång bara någon ser dem och ger dem chansen. Vårt fokus ligger på att hitta just de som vill utvecklas och se möjligheter.

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Personlig assistent sökes till en yngre kille
Carelli Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker nu en personlig assistent till en kille på 13 år. Han har ett högt ryggmärgsbråck, och vi söker någon som kan hjälpa till med förflyttningar, med hjälp av lift. Samt hjälpa till med daglig träning, dvs ståskal. Även hygien och dusch. Även hjälpa till vid matlagning.  Samt stomi. Sedan att komma iväg på sina fritidsaktiviteter.  Det är viktigt att du som assistent förstår kundens behov och kan anpassa dig till de olika momenten.  Du ska vara lugn och trygg som person.  Arbetstiderna är varierande med morgon/kväll/helg, men man ska kunna jobba både lite längre pass och korta. På morgonen kan de vara att man jobbar mellan kl 07.00 till 08.00. Sedan samma dag från kl 15.00 till ca 17.00. De är även kortare pass under dubbelbemanningen på ca 30 min på kvällen   Personen som söker ska helst kunna jobba morgon och dag pass samma dag.  Endast kvinnliga sökanden. Det är viktigt att du behärskar svenska språket i tal och skrift, för att förstå, kommunicera och föra dokumentation hos våra kunder.  Vi har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/ Välj registerutdrag för LSS. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ gärna ditt registerutdrag redan idag.   Som arbetsgivare kan vi erbjuda: - Konkurrenskraftig lön. - Friskvårdsbidrag. - Möjligheter till vidareutbildningar - Ett stort stöd i ditt arbete som personlig assistent.   ANSÖKAN Ansökan görs endast via extern webbplats (följ länk nedan).  Ansökan på annat vis kommer tyvärr ej att accepteras.  Sista ansökningsdag är 2024-09-30 men rekrytering sker löpande, då vi ser att tjänsten tillsätts löpande. Välkommen med din ansökan Carelli Assistans är ett familjeföretag som erbjuder personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning. Vi är verksamma över hela Sverige och anordnar personlig assistans under värdegrunden personlighet, trygghet och individen.

11 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025