Beredare inom el
Ikett Personalpartner AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om tjänsten Nu söker vi en beredare med elkunskap till en av våra kunder utanför Nynäshamn! I rollen som beredare kommer du kommer att spela en viktig roll i förberedelse, kontroll och dokumentation av elektriska komponenter och system till fartyg. Ditt arbete innefattar beredning av tillverkningsunderlag för kablage och inkoppling av elektrisk utrustning och du kommer även att medverka vid konstruktionsanalyser, ta fram byggmetodiker och sammansättningsordning. Du kommer ha arbetsuppgifter såsom att förbereda elektriska komponenter och kablage enligt ritningar och elscheman, utföra tester, kvalitetskontroller och verifieringar på elsystem samt felsöka och åtgärda elektriska avvikelser. Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Dagtid Din profil Krav: - Utbildning och erfarenhet inom el, elinstallation och beredning - Kunskap och praktisk erfarenhet inom ritning- och schemaläsning samt komponentkännedom - God dator- och systemvana - Ett strukturerat arbetssätt och ett starkt problemlösningsfokus - B-körkort Som person vill vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad, målinriktad, flexibel, noggrann och har en god samarbetsförmåga. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

16 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Produktspecialist till bolag i södra Stockholm
Jobwise AB
Kundtjänstpersonal

Produktspecialist till bolag i södra Stockholm.  Är du vår nästa stjärna inom fordonsvärlden? Har du ett brinnande intresse för bilar och fordonsutrustning? Vill du ge kunder en exceptionell upplevelse och inspirera dem att återvända gång på gång? Om du älskar allt som rör fordon, från bilvård och belysning till elektronik och teknik, kan det här vara din perfekta chans! I rollen som Produktspecialist kommer du och teamet: Kommunicera med kunder via telefon, chatt, e‑post och i vår fysiska butik Erbjuda rådgivning om produkter med fokus på bilvård, lampor, elektronik och tekniska tillbehör Ge rekommendationer och guida kunder inför deras köp Hantera administrativa uppgifter kopplade till kundärenden Vara med och bidra vid marknadsföring, mässor och event Vad vi söker hos dig En passion för fordon och tillbehör – ditt intresse är viktigare än tidigare arbetslivserfarenhet Det är meriterande med erfarenhet av butik och eller kundtjänst. Ansvarsfullhet God kommunikationsförmåga på svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet inom kundsupport eller försäljning är meriterande men inget krav – det viktigaste är ditt intresse för fordon, en vilja att lära samt ansvarsfullhet. Det här erbjuder vi En kreativ och energifylld arbetsplats med engagerade kollegor Modern lokal i Farsta med friskvårdstimme och eget gym Möjlighet att själv tvätta bilen i vår interna tvätthall Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Arbetstider vardagar 08:00–17:00 (viss helgtjänstgöring kan förekomma) Om företaget Vi är en växande e-handelsaktör specialiserad på fordonsprodukter och tillbehör. Med vår breda produktportfölj och starka kundfokus strävar vi efter att erbjuda bästa möjliga service till fordonsentusiaster i hela Norden. Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! Om Jobwise Vi tror att ledarskap är kärnan i att attrahera, behålla och noggrant vårda begåvade individer. Att avancera i våra rekryteringsprocesser ger dig möjlighet att ta ditt nästa karriärkliv i en utvecklande miljö där vi, som rekryteringsföretag, ger chefer och ledare insikter för en effektiv onboarding och värdefulla verktyg för arbetstagarens långsiktighet. Därav blir omsorgsfulla samarbeten med duktiga ledare nyckeln till din, vår partners och vår framgång. Med denna filosofi och metodik, erbjuder vi de optimala förutsättningarna för din framgång och utveckling. Vi fokuserar inte enbart på rekrytering av kompetens, utan även på att skapa rätt villkor när våra kandidater tar nästa karriärsteg och hittar den nivå som ger nya anställda känslan av att hela tiden utvecklas.

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Account Manager - B2B
Verbal AB
Företagssäljare

Nu söker vi Account Managers till vår B2B-satsning! Vill du vara med och bygga upp en snabbväxande B2B-affär inom telekom – från hjärtat av Hammarby Sjöstad? Nu söker vi tre drivna Account Managers som vill ta nästa steg i karriären tillsammans med oss på Verbal! Din roll som Account Manager B2B Som Account Manager på Verbal jobbar du proaktivt med att skapa och utveckla kundrelationer med små och medelstora företag. Du kommer att arbeta med hela säljcykeln – från prospektering och behovsanalys till förhandling och avslut. Du ansvarar för din egen försäljningsbudget och arbetar med tydliga mål. Du har daglig kontakt med beslutsfattare och hjälper dem att hitta smarta, trygga och flexibla kommunikationslösningar som förenklar deras vardag – precis som vi gör för tusentals kunder redan idag. Vardagen hos oss Du tillhör vårt B2B-team men sitter tillsammans med hela säljorganisationen på huvudkontoret i Hammarby Sjöstad. Vi jobbar i en energifylld miljö där teamkänslan är stark, och där tävlingar, AW:s och gemensamma mål firas med stil – från spontana firanden till vår årliga Awardsgala. Vi tror på kombinationen av högt tempo, struktur och glädje – det är så vi når våra mål och har kul på vägen! Vem är du? Du har ett starkt eget driv och en vilja att lyckas – både individuellt och tillsammans med teamet. Du gillar att ta ansvar, har god affärsförståelse och motiveras av att göra affärer som skapar verkligt värde för kunden. Du har erfarenhet av försäljning B2B (gärna inom tjänsteförsäljning eller telekom) Du är lyhörd, lösningsorienterad och förtroendeingivande Du gillar att arbeta mot tydliga mål och drivs av resultat Du vill utvecklas i takt med bolaget och bidra till något större Du är van vid telefonen som verktyg, men trivs också i mötet med kund – digitalt eller fysiskt Vad erbjuder vi dig? Grundlön + en mycket förmånlig provisionsmodell utan tak Tydlig onboarding, coachning och individuell utvecklingsplan En roll med stor påverkan där du får vara med och bygga upp B2B-affären Möjlighet att avancera inom bolaget – t.ex. som Key Account Manager, Team Lead eller in i strategiska roller Ett engagerat team, modern teknik och fina lokaler i Hammarby Sjöstad Om Verbal Verbal erbjuder mobiltelefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi arbetat för att göra det enkelt för företag och privatpersoner att få trygga, smarta och flexibla lösningar – med snabb service och schyssta villkor. Idag är vi ett snabbväxande företag där vi kombinerar den personliga kontakten med den digitala utvecklingen. Ansökan Låter det här som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår försäljningschef Filip Smedman på [email protected] Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt vinnande team!

16 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Tandläkare - Smile Stockholm Södermalm

Var med och skapa Sveriges bästa tandvård tillsammans med oss! Här får du gehör för dina tankar och idéer – i teamet, på kliniken och i hela Smile. Vi erbjuder en hälsosam och trygg arbetsmiljö där varje medarbetare får möjligheten att växa. Vi sätter kvaliteten och patientens behov i fokus genom utbildning och personlig utveckling. Med vår prestigelösa ledarstil och starka teamanda kommer du att känna dig hörd, uppskattad och delaktig. Hos Smile skapar vi en hållbar framtid där varje medarbetare bidrar till vår gemensamma framgång - Vi vet att vi är bäst tillsammans! Till vår nyrenoverade klinik Smile Södermalm söker vi nu en tandläkare. Kliniken ligger centralt på Götgatan 55 och här blir du en del av ett engagerat team som tycker om att ha roligt tillsammans.  Missa inte möjligheten att bli vår kollega! Vilka är Smile? Sveriges största privata tandvårdskedja - det är viktigt för oss att finnas tillgängliga för våra patienter i hela landet - inte begränsa oss till varken små- eller storstad. Över 65 kliniker och 1100 medarbetare. Här får du bli en del av ett stort nätverk och vår bredd ger stora möjligheter för både utbildning och personlig utveckling. Collaboration,Care & Entrepreneurship - vår värdegrund. Vår vision - friska leenden i hela Sverige! Här siktar Smile på att verka för friska patienter i hela landet och skapa varma leenden hos våra medarbetare genom vår unika kultur. Tillsammans med våra systerorganisationer inom Colosseum Dental Group erbjuder vi tandvård för fler än 3 miljoner patienter i 11 länder i Europa. Att vara tandläkare hos Smile Tandvård Som allmäntandläkare inom Smile är du specialist i oral diagnostik och ansvarar för att arbetet som utförs är patientsäkert och följer god kvalité. En viktig del i ditt arbete är att erbjuda hälsofrämjande och förebyggande tandvård tillsammans med ditt tandvårdsteam. På Smiles olika kliniker kan du komma att utföra allt från vanliga undersökningar till akut tandvård och mer avancerade behandlingar. Din patienter kommer vara både barn och vuxna. På våra kliniker har vi regelbundet gemensamma klinik- och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. På Smile arbetar vi i Frenda. Vem söker vi? Smile Tandvårds medarbetare är avgörande för vår framgång. Därför är din inställning och personlighet A & O för oss. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Smile är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsorienterad och prestigelös. Vi arbetar med modern utrustning och den senaste tekniken och som tandläkare hos oss har du möjlighet att ge den bästa kvalitativa vården till dina patienter. Utöver ovan kompetenser ser vi att du: Innehar svensk legitimation som tandläkare Några års erfarenhet av att arbeta som tandläkare Talar & skriver god svenska Anställningsform och tillträde Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid, 100%. Tjänsten inleds med en provanställning. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag så välkommen med din ansökan redan idag. Ansökan och frågor Vill du också vara med och bidra till att skapa Sveriges bästa tandvård? Då tror vi att den här tjänsten kan vara något för dig! Du skickar in din ansökan genom vårt ansökningsformulär, så återkommer vi till dig via mail eller telefon för återkoppling så snart vi har möjlighet. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Därför använder vi oss utav arbetspsykologiska tester, kompetensbaserade intervjuer och bakgrundskontroll i våra rekryteringsprocesser. Här på vår karriärsida kan du läsa mer om stegen i vår kompetensbaserade rekryteringsprocess. I rekryteringsprocessen genomför vi bakgrundskontroll via Verifiera, IVO & Hosp i samband med referenstagning. Har du specifika frågor är du varmt välkommen att kontakta platschefen, och din närmsta chef, Åsa Talo: [email protected] alternativt ansvarig rekryterare för processen: Jessica Fernquist: [email protected] Smiles erbjudande Odontologi - kärnan i allt vi gör! Här erbjuder vi dig en arbetsplats med odontologi och kvalité som kärna i vår kultur med stark gemenskap. Vill du ta del av medarbetarberättelser och lära känna några av våra stjärnor? Läs mer HÄR. En av Sveriges bästa arbetsplatser 2025 enligt Great Place to Work! Läs pressmeddelandet HÄR. Vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Därför är vi extra stolta över att ha fått ta emot utmärkelserna Årets Karriärföretag 2024 & 2025 samt Great Place to Work. HÄR kan du läsa mer om dessa utmärkelser. Vi älskar kompetensutveckling! Hos oss är utveckling A & O. Därför är vi stolta över de utbildnings- och utvecklingsmöjligheter vi erbjuder våra medarbetare. Läs mer HÄR. Vi firar framgångar! Och vi har självklart goda villkor och förmåner för att du är viktig för oss. Läs mer om vårt erbjudande till dig HÄR.

16 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Timvikarie inom hemtjänst - Vallentuna
Aleo Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Har erfarenhet ifrån arbete i hemtjänst? Eller du kanske har erfarenhet av att jobba inom hemsjukvård, akutvård eller mottagnings arbete. Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi är ett glatt gäng som utgår från vårt kontor i Täby Kyrkby. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. Vi jobbar på uppdrag i från Vallentuna kommun och inom detta uppdrag så ingår det att utföra sedvanliga undersköterska uppgifter inom hemtjänst. Utöver detta så har vi ansvar för att hantera trygghetslarm mellan 07:00 - 22:00. Därför vore det mycket fördelaktigt om du har erfarenhet utav att jobba inom akuta verksamheter eller hemsjukvård. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du behärskar svenska i tal och skrift mycket bra Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta ensamt och självständigt Du har B-körkort och kan ta ansvar i din körning Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande gentemot kunder såväl som kollegor. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du bör ha vana av att dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Det är meriterande om du är utbildad undersköterska. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder olika varianter på scheman, just nu söker vi dig som vill ha en timanställning. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om du inte bifogar CV och Personligt brev så kommer inte din ansökan att tas i beaktning. Förbered gärna referenser och belastningsregister redan innan eventuell intervju! Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo- klicka här.

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Undersköterska hemtjänst Dag MÅN-FRE & varannan helg, Vallentuna
Aleo Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Är du undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du är utbildad Undersköterska Du behärskar svenska i tal och skrift Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Du måste ha B-körkort Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Inköp Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag samt varannan helg. Dagsschema: kl. 07:00 - 15:30. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Du utgår från vårt kontor i Täby Kyrkby. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.

16 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Servicekoordinator | John Deere | Stockholm
Manpower AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Har du ett tekniskt intresse, ett öga för planering och trivs i en roll med mycket kundkontakt? Vi på Manpower söker nu en strukturerad och lösningsorienterad servicekoordinator till vår kund John Deere i Märsta. Du får en central roll där du planerar teknikers arbete, hanterar arbetsorder och har löpande kontakt med både kunder och verkstad - Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Ort: Märsta, Stockholm Start: Början av september 2025 Uppdragslängd: Konsultuppdrag på 1 år med möjlighet till förlängning Arbetstid: 07:00-16:00 (40 tim/vecka) Om jobbet som servicekoordinator Som Servicekoordinator ansvarar du för att leda arbetet för mekaniker både inne i verkstaden och ute i fält. Du kommer även att sälja reservdelar till skogsmaskiner. Du ansvarar för att planera dagliga insatser, hantera arbetsorder i affärssystemet IFS och följa upp ärenden med hög noggrannhet. Vanligt förekommande arbetsuppgifter: * Planering och koordinering av serviceuppdrag för tekniker i verkstad och på fält * Administrera och följa upp arbetsorder i affärssystem (IFS eller liknande) * Hantera garantier, reservdelar och planera maskinleveranser * Ha tät kundkontakt via telefon och på plats * Samarbeta med verkstadspersonal för att säkerställa kvalitet och effektivitet Den vi söker Vi söker dig som är strukturerad, självgående och trivs i en roll med mycket ansvar och kundkontakt. Du har ett tekniskt intresse, är noggrann i ditt arbetssätt och van att planera och prioritera. Din sociala förmåga, ditt driv och din serviceinriktade inställning gör att du snabbt skapar goda relationer både internt och externt. Vi ser även att du har: * Erfarenhet av kundkontakt och service * Tidigare arbete i affärssystem (IFS eller liknande, t.ex. SAP, Visma, Monitor) * God datorvana * Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift * Minst gymnasieutbildning, gärna fordonsmekanisk eller annan teknisk utbildning * Erfarenhet av administrativt arbete och hantering av arbetsorder Meriterande är om du har erfarenhet som mekaniker, gärna med tunga maskiner eller skogsmaskiner. Kunskap om reservdelshantering och lager är också värdefullt, liksom B-körkort. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Hur du ansöker För att söka tjänsten klickar du på "Ansök nu" och skapar ett konto hos oss. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi genomför urval löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Välkommen med din ansökan!

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Sjuksköterska till [verksamhet]
Nytida AB
Psykiatrisjuksköterskor

Nu söker vi dig som vill bli en av två sjuksköterskor på Nytida Rånäs SÄBO – en plats där omtanke, närhet och engagemang är i fokus. Du arbetar dagtid helgfria vardagar, med ett rullande schema där du börjar kl. 07.00 en dag i veckan, annars kl. 08.00. Ni har ansvar för tilldelade patienter men arbetar nära tillsammans i teamet. Om Nytida RånäsVår verksamhet ligger vackert belägen vid Rånäs slott och vänder sig till vuxna med psykisk ohälsa, samsjuklighet och tidigare missbruksproblematik. Här bor 40 omsorgstagare i åldrar från 21 år och uppåt på Rånäs Säbo och 30 platser har Rånäs Lanternan. Vi arbetar i team nära den enskilde och utgår alltid från individens behov och önskemål. Om rollen   Som sjuksköterska ansvarar du för den hälso- och sjukvård vi bedriver enligt HSL. Du arbetar med bedömningar, medicinhantering, vårdplaner och dokumentation. En viktig del av uppdraget är att samverka med teamet – där du är ett självklart stöd för både kollegor och omsorgstagare. Ditt bidrag är avgörande för att skapa trygghet, främja hälsa och hjälpa varje person att leva ett meningsfullt liv. Vi arbetar aktivt med att förändra synen på psykisk funktionsnedsättning genom att alltid utgå från individuella behov och önskemål. Som sjuksköterska fyller du en viktig funktion i vårt arbete kring detta.  Vår målsättning är att hjälpa till att ge varje person de individuella verktyg och strategier de behöver för att leva ett meningsfullt liv. Din erfarenhet och kunskap  Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med intresse och gärna erfarenhet av psykiatrisk vård. Har du vidareutbildning inom psykiatri är det ett plus. Du är trygg i din yrkesroll, strukturerad och har god förmåga att prioritera. Om dig Du är en positiv och ansvarstagande person som trivs i team. Du ser möjligheter, delar med dig av kunskap och bidrar till ett gott arbetsklimat. Du behärskar svenska i tal och skrift och har god datorvana. Vi erbjuder Introduktionsutbildning och kontinuerlig kompetensutveckling via Lära Ett värderingsstyrt arbete i en organisation med starkt fokus på kvalitet Tydligt ledarskap, nära chefer och engagerade kollegor Förmåner såsom friskvårdsbidrag, skobidrag och tillgång till vår förmånsportal Kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar Vill du veta mer om hur vi jobbar? Läs gärna om våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap – på ambea.se. Tillsammans skapar vi en trygg och hållbar omsorg som räcker till alla. Vi har även kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt skobidrag för omsorgspersonalen. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Enligt överenskommelse  Sista ansökningsdag: 20xx-xx-xx,  Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: Verksamhetschef, Namn, Efternamn Mail:  [email protected]  Facklig kontakt: Vårdförbundet Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.  Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Deltids chaufförer
AB Effektiv Borås
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Är du en serviceinriktad person med B-körkort som letar efter ett flexibelt extraarbete? Vi söker nu engagerade chaufförer för att leverera matkassar till kunder i Stockholmsområdet. Perfekt för dig som studerar eller har en annan sysselsättning på minst 50 %. Start omgående! Vad erbjuder rollen? Som chaufför hos våran kund blir du en viktig del av kundens upplevelse. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att leverera matkassar direkt till kundernas dörrar, samtidigt som du representerar Effektiv på bästa sätt. Arbetstider: Måndag till fredag, med varierande pass mellan kl. 06.00 och 23.00 Man behöver vara flexibel med tiderna. Minimiarbete: Två pass i veckan. Utbildning: En fem dagars introduktion på dagtid innan du börjar tjänsten. Efter avslutad utbildning anger du själv din tillgänglighet, vilket ger dig möjlighet att kombinera arbetet med studier eller annan sysselsättning. Vem är du? Vi söker dig som: - Är student med minst ett år kvar av studierna eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. - Är självgående, noggrann och strukturerad med god förmåga att planera ditt arbete. - Har god lokalkännedom i Stockholmsområdet och känner dig trygg med att navigera till olika adresser. - Har ett starkt kundfokus samt positiv inställning. Krav för tjänsten: -B-körkort i minst två år. -Grundläggande datorkunskaper. -Flytande svenska i tal och skrift. -Möjlighet att arbeta minst två dagar i veckan. -Tillgänglighet för en sammanhängande utbildningsvecka på dagtid. Om Team Effektiv Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period. Varmt välkommen med din ansökan Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer och urval kommer att ske löpande. Sökord chaufför, B-körkort, budbilschaufför, budbil, Stockholm, service, körkort

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Ekonomi Assistant - Stockholm/Bromma 100%
KLENI AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Beskrivning Just nu söker vi efter ekonomiassistent med erfarenhet! Tjänsten är på heltid. Som Ekonomiassistent är du en av våra nyckelpersoner i företaget. Du samarbetar med hela teamet i kontoret på cirka 20 personer. Dina arbetsuppgifter: - Löpande bokföring  - Avstämningar - Skapa resultat och balance rapport -Administration Som person du bör vara noggrann och ansvarsfull, samt har erfarenhet inom ekonomi sedan tidigare. Vi söker dig som har god ledar- och samarbetsförmåga, är social och har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare.  Kvalifikationer Det är viktigt att du behärskar svenska språket i både tal och skrift samt att du är en van datoranvändare. Vi ser gärna att du har branscherfarenhet. Du ska kunna arbeta i Fortnox. B-körkort är ej ett krav.  Villkor Anställning 100% med månadslön enligt överenskommelse. Start: omgående

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025