Ämnesområde Datalogi. Ämnesbeskrivning Datalogi är metodvetenskapen för konstruktion av programvara innefattande såväl teoretisk grund som ingenjörsmässig färdighet för utveckling av produkter och system som baseras på datorer. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna omfattar kursansvar för masterexamensarbeteskurserna i datalogi, vilket inkluderar information, administration, vägledning av studenter före antagning, tilldelning av handledare, examinatorer och opponenter, stöd för nya handledare och examinatorer, stöd för studenter som upplever problem med handledningen från KTH eller uppdragsgivaren, uppföljning, kursvärdering och kursanalys. Adjunkten ska även själv vara handledare för ett antal masterexamensarbeten. Arbetsuppgifterna omfattar även undervisning, handledning och/eller kursadministration i kursmoment och kurser som förbereder för examensarbetet. I arbetet ingår att undervisa på engelska och kommunicera både på svenska och engelska. Behörighet Behörig att anställas som adjunkt är den som har - avlagt examen på grundnivå eller avancerad nivå inom ämnet för anställningen eller har motsvarande kompetens. - yrkesskicklighet som är av betydelse med hänsyn till anställningens ämnesinnehåll och de arbetsuppgifter som ska ingå i anställningen. - visat pedagogisk skicklighet. Bedömningsgrunder Som bedömningsgrunder vid anställning som adjunkt vid KTH gäller de bedömningsgrunder som anges i avsnitt 1.5. i KTH:s anställningsordning i förhållande till fastställd anställningsprofil. Det är av högsta betydelse att den sökande har - administrativ skicklighet. - pedagogisk skicklighet. Bedömningen av den pedagogiska skickligheten ska också avse personens förmåga till utveckling som lärare även på lång sikt. - ämnesmässig skicklighet av relevans för anställningens innehåll. Det är av näst högsta betydelse att den sökande har - forskarexamen inom ämnesområdet. - förmåga att samverka med det omgivande samhället. - förmåga att utveckla och leda verksamhet och personal, liksom samarbetsförmåga. Däri ingår att ha kunskap om mångfalds- och likabehandlingsfrågor med särskild fokus på jämställdhet. - yrkesskicklighet av relevans för anställningens innehåll. Det är även av betydelse att den sökande har - högskolepedagogisk utbildning. - skicklighet avseende utvecklingsarbete inom området. - yrkeserfarenhet utanför högskolan varav minst fyra år i kvalificerad befattning med anknytning till aktuellt ämnesområde. Fackliga representanter Kontaktuppgifter till https://www.kth.se/om/work-at-kth/fackrepresentanter-1.500898 . Ansökan Du som sökande har huvudansvaret för att ansökan är komplett utifrån annonsen. Ansökan ska vara KTH tillhanda senast sista ansökningsdagen vid midnatt, CET/CEST (Central European Time/Central European Summer Time). Du ansöker via KTH:s rekryteringssystem. För mer information om KTH:s bedömning, se https://intra.kth.se/styrning/styrdokument/regler/rekrytering-1.661837 Övrigt Strävan efter jämställdhet, mångfald och lika villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av KTH:s värdegrund. För information om behandling av personuppgifter i samband med rekrytering, https://www.kth.se/om/work-at-kth/processing-of-personal-data-in-the-recruitment-process-1.823440 Det kan förekomma att en anställning hos KTH är placerad i säkerhetsklass. Om så är fallet för just denna anställning görs en säkerhetsprövning av sökande i enlighet med säkerhetsskyddslagen (2018:585) efter samtycke. I dessa fall är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd efter säkerhetsprövning. Vi undanber oss all kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Om KTH KTH är ett av Europas ledande tekniska universitet och en viktig arena för kunskapsutveckling. Som Sveriges största universitet för teknisk forskning och utbildning samlar vi studenter, forskare och fakultet från hela världen. Vår forskning och utbildning omfattar såväl naturvetenskap som alla grenar inom teknik samt arkitektur, industriell ekonomi, samhällsplanering, historia och filosofi. https://www.kth.se/om/om-kth-1.885102
EMJ Installation & Bemanning AB söker flera Anläggare. Som anläggningsarbetare på EMJ kommer arbetsuppgifterna att variera. Vi är verksamma inom alla typer av anläggningsarbeten dräneringar av hus, markarbete för husgrunder, byte avlopp, inst reningsverk, gator och torg, VA, anläggningsarbeten, vägdrift, park samt yttre fastighetsskötsel. Allt sker i nära samverkan med våra kunder, stora som små Krav: Minst 5 års erfarenhet Krav på att kunna skriva, läsa och förstå Svenska/Engelska Körkort B Som person är du motiverad, driven, ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Som anläggare ska du kunna utföra olika typer av mark- och ledningsarbeten, både ensam och i lag med andra. Då arbetet ständigt förändras ställer det krav på att du är flexibel och prestigelös och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Arbetet är fysiskt krävande och kan bitvis vara tungt. Att alltid arbeta med säkerheten i fokus är en självklarhet för dig.
Vi siktar högre för en flygledning i världsklass! Jobbet som flygledare är ett spännande och varierande yrke, där du är mitt i händelsernas centrum. Ingen dag är den andra lik. Tillsammans med dina kollegor säkerställer du att flygtrafiken flyter på i Sveriges luftrum och guidar piloter från världens alla hörn på ett säkert, välordnat och effektivt sätt med minsta möjliga påverkan på miljön. Ett stimulerande jobb som innebär ansvar med fokus på att se till att alla är säkra i vårt luftrum. "Det roligaste med utbildningen har varit att få använda sin kreativitet och problemlösningsförmåga – både i simulatorn, där vi hanterar olika typer av scenarier, och i andra delar av utbildningen." Mario elev på flygledarutbildningen Har du vad som krävs? Då är du troligen en person som gillar att ta ansvar och har lätt för att hantera flera saker samtidigt. Jobbet som flygledare passar dig som har en god uppfattningsförmåga, kan behålla lugnet även i stressade situationer och fatta snabba, välgrundade beslut. Är du dessutom bra på att samarbeta och har en bra planeringsförmåga, då är flygledaryrket verkligen något för dig. Hur blir jag flygledare? För att bli flygledare behöver du genomföra vår utbildning på cirka 2,5 år. Den första delen genomförs på Entry Point North som ligger i Malmö Hyllie. Om du uppfyller de formella kraven kommer du att bjudas in till att göra våra kognitiva urvalstester. För att bli antagen till utbildning måste du klara urvalstesterna och vår kompetensbaserade intervju. Efter godkänd utbildning erbjuds du ett jobb på ett av LFVs torn eller radarcentraler runt om i Sverige. Läs mer om utbildningen här Flygledarutbildning. Uppfyller jag kraven? De krav och kvalifikationer du behöver uppfylla för att söka utbildningen kan du läsa mer om här Behörighetskrav. Kom ihåg, att i din ansökan måste du bifoga ditt intyg på gymnasieexamen för att bli behörig till utbildningen. Hur ser processen ut? Uppfyller du våra grundkrav kommer du att få ett e-mail med en inbjudan till det första urvalstestet som sker online. Har du inte fått någon återkoppling, kolla gärna din skräppost då det händer att e-mail ibland fastnar där. För de kandidater som går vidare i urvalsprocessen efter online testet så är fas 1 testerna planerade till v. 35-37 och fas 2 testerna till v. 40 och 41. Testerna genomförs på plats i Malmö eller Stockholm, där 12-18 testdeltagare sitter tillsammans i en datorsal. De personliga intervjuerna kommer troligen att hållas under oktober och november. Du kan läsa mer om våra tester och vår urvalsprocess på vår hemsida, Urvalstester. Utbildningen är planerad att starta i februari 2026. I denna antagningsomgång är det totalt 26 platser uppdelat på både inriktning Torn och inriktning Radar.
Nu söker vi en Driftledare till vår kund inom fastighetsbranschen! I rollen kommer du ansvara för följande: • Ansvara för distriktets energisystem och styrning av datoriserade värme- och ventilationsanläggningar • Ansvara för analys och uppföljning av energiprestanda och OVK • Vara delaktig som distriktets representant i framtagande av mål för energi- och övrig mediaförbrukning • Bistå som expertstöd i ärenden om bristande inomhuskomfort • Stötta områdeschefer och förvaltningskoordinatorer inom teknikområdet • Ansvara för framtagande av budgetförslag för distriktets räkning inom teknikområdet • Ansvara för genomförandet av beslutade åtgärder, antingen i egen regi eller genom projektbeställning • Representera distriktet som mottagande instans i ny- och ombyggnadsproduktionsprojekt gällande driftstekniska frågor • Ansvara för arbetsmiljöfrågor vid planering av projekt och ibland samordning av arbetsmiljöfrågor i samband med genomförandet • I övrigt delta i förekommande eller nya uppgifter inom distriktet. Om dig Vi söker dig som har KY-utbildning inom energi alternativt motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt. Du har dokumenterat goda kunskaper om energisystem, styr och regler, VVS, mätmetoder och el samt flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid ditt engagemang och din drivkraft. Som person söker vi dig som är självgående med driv och struktur som har lätt för att samarbeta med andra. Du levererar med kvalitet och är noggrann och professionell i ditt arbetssätt. Övrig information: * Arbetsplats: distrikt Järva. * Uppdragstid: Konsultuppdraget startar i juni/juli - april 2026. * Arbetstider: Måndag-fredag 08-17.00 * Körkort är ett krav * Har du elbehörighet BB2, är certifierad som energiexpert och/eller behörighet som OVK besiktningsman är det meriterande.
Vill du vara med och forma framtidens molnlösningar – och samtidigt sätta din egen prägel på ett växande företag? Om rollen Som Azure Cloud Architect hos oss kommer du att designa, implementera och underhålla avancerade Azure-lösningar för våra kunder. Du blir en del av ett litet, agilt team där dina idéer och beslut gör verklig skillnad. I rollen får du ett stort ansvar och en central position i att driva Cloudiums utveckling framåt – både tekniskt och strategiskt. Du samarbetar nära kunder och interna team för att skapa lösningar som är både smarta, skalbara och säkra. Vi söker dig som Har stark teknisk kompetens och entreprenörsanda – du ser möjligheter, tar initiativ och vågar tänka nytt. I ett mindre team trivs du med att ha inflytande och ta ägandeskap över projekt. Som problemlösare hittar du de bästa lösningarna för komplexa utmaningar och navigerar smidigt mellan teknik och kunddialog. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Flera års erfarenheter att arbeta med Azure och dess tjänster. Praktisk erfarenhet av infrastruktur, scripting, automatisering och/eller utveckling. Erfarenhet av att designa och implementera molnlösningar inom stora organisationer. Förmåga att arbeta självständigt och driva projekt framåt. Om Cloudium Med över 35 års samlad erfarenhet inom IT har vi på Cloudium specialiserat oss på infrastruktur, SQL Server och Azure. Vi förstår de utmaningar företag möter vid övergången till molnet och erbjuder skräddarsydda lösningar som optimerar drift, säkerhet och prestanda. Vårt mål är att leverera exceptionell service och överträffa förväntningar. Med djup expertis och ett kundfokuserat arbetssätt guidar vi dig genom hela processen – från strategi till en effektiv, säker och skalbar molnlösning. Är du vår nästa kollega? Hos oss får du mer än bara ett jobb – du får en nyckelroll i ett växande företag där dina insatser verkligen gör skillnad. Vi kombinerar teknisk spetskompetens med en innovativ och framåtdrivande kultur där vi vågar testa nytt, utvecklas och ha kul på vägen. Vill du vara med och forma Cloudiums framtid tillsammans med oss? START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Talent Manager Gusti Johansson [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Beskrivning Vill du specialisera dig inom strålbehandling? Vi söker dig som är röntgensjuksköterska eller sjuksköterska som vill vidareutbilda dig i strålbehandling. Onkologiska kliniken vid Södersjukhuset består av en strålbehandlingsenhet, en vårdavdelning, mottagningar, en behandlingsavdelning samt en klinisk forskningsenhet . Vi behandlar patienter med bröst-, buk- eller urologiska tumörer. Vår strålbehandlingsenhet har fyra behandlingsrum för linjäracceleratorer och ett för röntgenterapi samt en datortomograf. På enheten arbetar specialistsjuksköterskor, undersköterskor, fysiker, läkare och ingenjörer och enheten har totalt c:a 45 medarbetare. Vi erbjuder teamarbete en högspecialiserad teknik- och vårdmiljö där det bedrivs utvecklingsarbete och patientnära forskning. Om tjänsten På vår strålbehandlingsenhet bedrivs högspecialiserad sjukvård av cancer. Som sjuksköterska på strålbehandlingen kombinerar du omvårdnad med högteknologiskt kunnande. Du arbetar i tvärprofessionella team och följer patienten i strålbehandlingsflödet – vårdformen kännetecknas av korta möten av hög kvalitet med ansvar för helheten i behandlingskedjan. I vår organisation på Södersjukhuset kommer du som sjuksköterska att tillhöra Onkologiska kliniken och vara underställd vårdenhetschefen för strålbehandlingen. Kvalifikationer Grundutbildad sjuksköterska eller röntgensjuksköterska med några års erfarenhet. Meriterande: MR kompetens. Onkologisk vård. Du erbjuds vidareutbildning i strålbehandling med lön. Kursstarter hösten 2025 v. 37 och v.44 distans vid Lunds universitet. Kursens omfattning 45 hp. Om kursen - Utbildning i strålbehandling | Medicinska fakulteten Personliga egenskaper Vi söker dig som tycker om att arbeta med teknik i kombination med patientnära arbete i multiprofessionella team. Vi jobbar i en miljö, där egenskaper som samarbetsförmåga och patientfokus är mycket viktiga. Du ska ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet, social kompetens och kommunikation. Vi erbjuder stimulerande och utmanande arbetsuppgifter i en utvecklande miljö med en stark vi-känsla och kamratskap. Villkor Heltidsstudier med lön under 45 veckor. Därefter tillsvidareanställning, heltid, 40 timmar/vecka - måndag till fredag För ytterligare information kontakta gärna vårdenhetschef Maria Winemar 072-5993990. Intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Välkommen med din ansökan! Södersjukhuset är ett av Nordens största akutsjukhus, vi finns i hjärtat av samhället, dag som natt för våra patienter. Hos oss står akutsjukvården i centrum och utgör tillsammans med de stora folksjukdomarna vår specialitet. Vi bedriver omfattande klinisk forskning och utbildning, för oss är det viktigt att kombinera det stora sjukhusets möjligheter med den nära och personliga patientkontakten. På Södersjukhuset är alla en del i en större helhet där vi tillsammans skapar morgondagens vård. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Om tjänsten Vi på Olivia Personlig Assistans söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund boendes vid Skanstull på Södermalm. Vi erbjuder en tjänst på 27%, ca 11 timmar i veckan. Arbetstiden är förlagda enligt följande: Kl. 17.00-20.00 på vardagar Kl. 9.00-17.00 på helgdagar Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja inskolas omgående. Om kunden Kunden är en tjej på 19 år. Som assistent hämtar du henne från skolan eller hemmet och ni hittar på roliga saker tillsammans, exempelvis går på stan eller på museum. Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till vid alla vardagsrutiner Hjälpa till vid fritidsaktiviteter och kommunikation Är du den kunden söker? Vi söker dig som är lyhörd, ansvarstagande, initiativtagande, flexibel, lösningsfokuserad samt engagerad. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du är också en positiv person som kan behålla lugnet i olika situationer. Vidare önskar kunden kvinnliga sökanden. KRAV: Kan tala och förstå svenska Meriter: Erfarenhet av arbete som personlig assistent För att komma till anställning behöver du ha ett BankID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Sysselsättningsgrad: 1 st 27% Tillträde: Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Hantering av din ansökan Din ansökan kan komma att läsas av medarbetare inom Olivia Personlig Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan även komma att delas med systerbolag till Olivia Personlig Assistans, om din profil matchar en annan tjänst inom koncernen Team Olivia. Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia Personlig Assistans Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.
Technical Lead - ASIC IP verification About Us: At Quality Assistance Sweden AB, we specialize in connecting top talent with leading global companies. We are currently seeking an experienced Senior Technical Lead to drive innovation and shape the future of telecommunication through joining our client's team. Who Will You Work With: Our client is a leading semiconductor and technology innovator, pushing the boundaries of co-design approach across silicon, hardware, and software. You will be working with a highly skilled verification team focused on developing and validating complex ASIC designs. About the Role: As a Technical Lead, you will: Craft and execute top-notch verification plans, ensuring every detail is covered. Design and refine cutting-edge verification environments for peak performance. Develop and maintain UVCs, leaving no design corner unverified. Lead both random and directed testing strategies to catch elusive bugs. Utilize advanced coverage techniques to achieve exceptional verification completeness. Drive continuous innovation, enhancing product quality, efficiency, and workflows. Key Responsibilities: Perform ASIC verification tasks focusing on the Client telecommunications requirement. Implement and execute testbenches and verification environments using System-Verilog and UVM (Universal Verification Methodology). Integrate and verify VIPs (Verification IP) in larger sub-systems. Conduct GLS (Gate Level Simulations) to ensure timing and functionality. Collaborate with cross-functional teams to deliver high-quality, verified RTL (Register Transfer Level). Utilize GIT for version control and collaborate in a structured codebase environment. Communicate effectively and contribute to continuous improvement initiatives within the team. Lead and mentor new graduates. Required Skills (Must-have): 10+ years of hands-on experience in ASIC verification, preferably within Client-based systems. 5+ years of advanced ASIC and/or FPGA verification at IP, sub-system, and chip levels, using System-Verilog UVM 5 years’ experience in Cadence and Synopsys verifications tools. Very high-level know-how and confidence using delivery and deployment testbenches. Hands-On experience designing UVM test environments and driving coverage closure. Ready to learn something new daily and apply it to make a real difference. Creative problem-solving skills — you see challenges as opportunities for innovation. Collaborative spirit and the ability to thrive both independently and in team Exceptional communication skills in English, both written and oral. Results-oriented mindset with a passion for continuous improvement, always seeking more innovative, faster and high-quality solutions. Master’s degree in Electrical Engineering, Computer Engineering, or a related field What We Offer: Impactful Work: Contribute to the development of next-generation semiconductor technologies. Contract Type: 2 years contract with possibility of extension. Work location: Stockholm, Sweden on-site (no remote option available) This is employment is open to candidates across the EU/EES and Switzerland Interview Process: The selection process typically includes one or two technical interview rounds, followed by a discussion with project stakeholders. How to Apply: Please send your application to [email protected]. Please note that your application must include a resume that meets all ‘must-have’ requirements and a cover letter listing at least 2 (two) references.
Om oss Vill du vara med från början och starta upp ett nytt ASIH-kontor på Handenssjukhus? Vi startar upp enheten i slutet av mars och kommer vara verksamma i Huddinge, Botkyrka, Tyresö, Haninge och Nynäshamns kommun. ASIH-teamet utgår från vårt kontor på Handenssjukhus som ligger nära Handens station. Capio ASIH är specialiserade på att ge vård i hemmet till patienter med behov av avancerade sjukvårdsinsatser. Som på sjukhus, fast hemma. Våra patienter får hjälp med till exempel läkemedelsbehandling, symtomlindring, intravenöst dropp, blodtransfusioner och råd om hjälpmedel i vardagen. Största patientgrupperna är palliativa patienter samt patienter med avancerad cancerbehandling, utöver detta vårdar vi en stor patientgrupp med KOL och Hjärtsvikt samt infektionspatieter. Vi träffar våra patienter minst en gång/vecka - på deras veckobesök där vi tillsammans med patient/anhöriga stämmer av måendet. Din roll Som sjuksköterska hos oss ingår du i ett team som bedriver avancerad sjukvård i hemmet. Grunden i vår verksamhet är att möjliggöra för patienter att vara kvar hemma, så långt detta är möjligt. Du leder och deltar aktivt i planeringen runt patientens dagliga vård tillsammans med övriga i teamet. Du arbetar i ett tvärprofessionellt team, vilket betyder att du arbetar nära andra professioner som tillsammans verkar för att patienten ska uppnå högsta möjliga livskvalitet. Du samarbetar även med andra vårdgivare och deltar aktivt i verksamhetens utvecklings- och förändringsarbete. Verksamheten bedrivs dygnet runt. Tjänstgöringen omfattar dag, kväll och helgarbete. Vi tycker det är viktigt med kompetensutveckling och uppmuntrar dig att gå kurser och utbildningar. Vi erbjuder dig Stay-on bonus efter 12 månaders anställning En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Närvarande chef Individuell lönesättning Fri läkarvård upp till högkostnadsskyddet Friskvårdsbidrag på 3000kr Kompetensutveckling, både internt och externt En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Automatväxlade bilar Personalparkering Om dig Grundutbildad sjuksköterska med med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Du har erfarenhet från ASIH, palliativ vård, onkologi eller hemsjukvård. Giltigt B-körkort är ett krav. Meriterande med specialistutbildning som distriktssköterska eller onkologi. Du har goda kunskaper i svenska språket. Välkommen att skicka din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag: 2025-07-10 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Om oss Vill du vara med från början och starta upp en ny ASIH-verksamhet på Handenssjukhus? Vi startar upp enheten i slutet av mars och kommer vara verksamma i Huddinge, Botkyrka, Tyresö, Haninge och Nynäshamns kommun. ASIH-teamet utgår från vårt kontor på Handenssjukhus som ligger nära Handens station. Capio ASIH är specialiserade på att ge vård i hemmet till patienter med behov av avancerade sjukvårdsinsatser. Som på sjukhus, fast hemma. Våra patienter får hjälp med till exempel läkemedelsbehandling, symtomlindring, intravenöst dropp, blodtransfusioner och råd om hjälpmedel i vardagen. Största patientgrupperna är palliativa patienter samt patienter med avancerad cancerbehandling, utöver detta vårdar vi en stor patientgrupp med KOL och Hjärtsvikt samt infektionspatieter. Vi träffar våra patienter minst en gång/vecka - på deras veckobesök där vi tillsammans med patient/anhöriga stämmer av måendet. Din roll Som sjuksköterska hos oss ingår du i ett team som bedriver avancerad sjukvård i hemmet. Grunden i vår verksamhet är att möjliggöra för patienter att vara kvar hemma, så långt detta är möjligt. Du leder och deltar aktivt i planeringen runt patientens dagliga vård tillsammans med övriga i teamet. Du arbetar i ett tvärprofessionellt team, vilket betyder att du arbetar nära andra professioner som tillsammans verkar för att patienten ska uppnå högsta möjliga livskvalitet. Du samarbetar även med andra vårdgivare och deltar aktivt i verksamhetens utvecklings- och förändringsarbete. Verksamheten bedrivs dygnet runt. Tjänstgöringen omfattar dag, kväll och helgarbete. Vi erbjuder dig En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Närvarande chef Individuell lönesättning Friskvårdsbidrag Automatväxlade bilar Personal parkering Om dig Grundutbildad sjuksköterska med med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Du har erfarenhet från ASIH, palliativ vård, onkologi eller hemsjukvård. Giltigt B-körkort är ett krav. Meriterande med specialistutbildning som distriktssköterska eller onkologi. Du har goda kunskaper i svenska språket. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Publicerat: 2025-06-16 Sista ansökningsdag:2025-07-16 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Välj ett jobb för att visa detaljer