Säljare - HR-tech
Hirely AB
Företagssäljare

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Fortcheck är ett snabbväxande bolag med en unik position på marknaden – och vi letar efter dig som vill ta plats i ett högpresterande, jordnära och kul team där idéer blir verklighet snabbt. Här får du jobba med varma leads, moderna säljverktyg och tydligt fokus på resultat. Du är med och driver hela säljresan – från första kontakt till onboarding. Låter det som din nästa utmaning? Detta får du hos Fortcheck: ⭐ En roll på ett bolag med starkt momentum och unik position på marknaden ⭐ Stora karriärmöjligheter i ett företag i snabb tillväxt ⭐ 30 semesterdagar, friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring och tjänstepension ⭐ Arbetstider som passar livet: 09.00–16.00 på vardagar ⭐ Hybridupplägg med kontor i Västerhaninge, Stockholm 💼 Din nya vardag hos Fortcheck Som säljare på Fortcheck är du med och driver hela kundresan – från första kontakt till avslut och onboarding. Du har daglig dialog med HR-chefer, säkerhetsansvariga, vd:ar och inköpare och blir en strategisk partner i deras rekryteringsarbete. Fortcheck jobbar smart. Tack vare automatiserade mejlflöden (bl.a. via Hubspot) får du snabbt tillgång till varma leads och effektiva säljprocesser. Fortcheck jobbar teamorienterat och flexibelt – den som har bäst förutsättningar att vinna affären driver den vidare. 👀 Vem vi tror att du är Du är en självgående doer som brinner för att göra affärer och skapa långsiktiga kundrelationer. Du älskar struktur, är resultatinriktad och trivs i en föränderlig miljö där du får ta stort ansvar – men också ha kul längs vägen. ✅ Vi tror att du: Har erfarenhet av B2B-försäljning Är kommunikativ och trygg i både tal och skrift Är positiv, ansvarstagande och prestigelös Är van att arbeta målinriktat och gillar att ta initiativ 🎯 Det är ett extra plus om du: Har jobbat inom HR-tech eller rekrytering Har erfarenhet av automatiserade säljflöden Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Vi är nyfikna på vad vi kan skapa tillsammans – inte bara vad du gjort tidigare. 📍Praktisk information Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Arbetstid: 09.00–16.00 Start: Gärna 11 augusti – men vi är flexibla Plats: Förrådsvägen 2, Västerhaninge – hybridarbete är möjligt. Kontoret är hundvänligt. 💡Om Fortcheck Fortcheck är ett nytänkande HR-techbolag som vill förändra hur bakgrundskontroller används i rekrytering. Vi grundades 2023 med en tydlig vision: att skapa en mer transparent, smidig och rättvis rekryteringsupplevelse – för både arbetsgivare och kandidater. Bakom bolaget står erfarna entreprenörer med bakgrund från bland annat Workbuster, bemanningsbranschen och Schibsted. Vi är ett litet team med stora ambitioner – och vi har kul på vägen! 🔍 Rekryteringsprocessen Marketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess, ansök till tjänsten direkt via annonsen. När du skickat din ansökan kommer du få ett mail om att genomföra AI-intervju med Hubert. De som tar sig vidare kommer sedan få genomföra en juridisk bakgrundskontroll via Fortcheck. Efter detta tar Fortcheck själva över rekryteringsprocessen. Referenstagning kommer att genomföras på slutkandidater. Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. 💡Om Marketpeople Hemsida: www.marketpeople.se

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Ekonomiansvarig till växande bolag i Täby
Academic Work Sweden AB
Redovisningsekonomer

Vår kund är på en spännande tillväxtresa och söker en ansvarstagande ekonom som som kommer ges möjlighet att ta ett brett ansvar för hela det ekonomiska flödet. Här erbjuds frihet under ansvar och möjligheten att växa tillsammans med ett företag på framfart! OM TJÄNSTEN Du kommer att arbeta för ett företag som är verksamma inom entreprenad och markarbete med kontor i Hägernäs. De är ungefär 20 anställda idag men är en del av en större koncern med över 100 anställda. Du kommer bli en viktig del av företaget och kommer ges en central funktion i en bred ekonomiroll men mycket ansvar. Detta behov har uppkommit då man ser en tillväxt framöver och VD:n för företaget behöver stöttning i de ekonomiska delarna av att driva företaget. Du erbjuds * En möjlighet att vara med och påverka ett växande företag. Du kommer att ingå i ett litet och engagerat team där frihet under ansvar genomsyrar arbetet. Man håller på att se över ett framtida bonusprogram som du kommer få ta del av. * Tjänsten kommer inledas som ett konsultuppdrag genom oss på Academic Work men där anställningen kommer övergå till kundföretaget efter en tid ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som Ekonomiansvarig kommer du att ansvara för ett brett spektrum av ekonomiuppgifter. Ditt övergripande ansvar kommer vara att ta över löpande ekonomi- och löneadministration från VD:n som gör mycket av det arbetet idag. Även delar som löpande bokföring och årsredovisning, samt hantering av leverantörsreskontra. Du kommer deltaga i ledningsgruppsmöten och arbeta tillsammans med systerbolaget för att ligga i linje med deras ekonomiarbete. * Löpande bokföring och kund- & leverantörsreskontra * Kvartals- & månadsstängningar * Resultat- & balansräkningsavstämningar * Rapportering till Skatteverket och andra externa parter * Hantera fakturering in och ut från bolaget VI SÖKER DIG SOM * Har minst 3 års erfarenhet av arbete i en bred ekonomiroll där du fått ta mycket ansvar * Har goda kunskaper i Visma * Är flytande på svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har - Erfarenhet av budgetering och prognosarbete - Kunskap om arbete med fackliga organisationer som SEKO eller Byggnads - Erfarenhet av SmartDok och SharePoint För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Flexibel - Prestigelös - Kommunikativ Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

17 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Cloud Arkitekt till Antirio
Academic Work Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vi söker en passionerad och driven Cloud Arkitekt som vill vara med och forma framtidens digitala lösningar. Sök tjänsten idag, urval sker löpande! OM TJÄNSTEN Antirio är ett svenskt företag som utvecklar och tillhandahåller systemstöd och metodik för offentlig upphandling och digitala inköpsprocesser. Företaget erbjuder molnbaserade tjänster, bland annat Pabliq – en bevakningstjänst för offentlig upphandling riktad till leverantörer. I rollen som Cloud Arkitekt blir du en nyckelperson i att vidareutveckla Antirios tekniska plattform. Du kommer att tillhöra teamet bakom Pabliq och ha en central roll i att designa och driva utvecklingen av molninfrastrukturen – med fokus på säkerhet, robusthet och framtida skalbarhet. Du blir en del av ett team med kollegor runt om i Sverige. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som Cloud Arkitekt får du en nyckelroll i att modernisera och vidareutveckla Pabliqs plattform. Du kommer att arbeta med att granska den befintliga infrastrukturen, identifiera förbättringsmöjligheter och driva initiativ som stärker plattformens skalbarhet, säkerhet och prestanda. Parallellt med arbetet i molnmiljön kommer du även att bidra i backendutvecklingen, främst i C#/.NET. Rollen innebär inte ett huvudansvar för utveckling, men det är viktigt att du har tillräcklig teknisk förståelse för att kunna integrera molntjänster med applikationerna och utveckla lösningar där infrastruktur och backendlogik samverkar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: - Design och vidareutveckling av molnmiljö i AWS - Vidareutveckling och implementering av Infrastructure as Code (IaC) och automatiserade lösningar - Övervakning, tillgänglighet och prestandaoptimering av infrastrukturen - Bidra i backendutveckling vid behov, särskilt i integrationsnära delar VI SÖKER DIG SOM - Har en eftergymnasial utbildning inom IT/systemutveckling - Har tidigare erfarenhet av arbete med molnarkitektur, särskilt i AWS - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Det är meriterande om du har erfarenhet av CI/CD och verktyg för IaC (ex. Terraform eller CloudFormation) samt har kunskap inom backendlogik exempelvis inom C#/.NET, Java eller liknande. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Tillitsfull - Målmedveten - Ansvarstagande - Intellektuellt nyfiken Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Lär gärna mer om Antirio och Pabliq här!

17 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Kundrådgivare inom bank och finans!
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Är du serviceinriktad, lösningsorienterad och intresserad av bank och finans? Nu söker vi dig som vill ta nästa steg i karriären som kundrådgivare till ett välkänt bolag i Liljeholmen! Här får du möjlighet att arbeta i ett engagerat team, hjälpa företagskunder och myndigheter med rådgivning kring finansiella produkter! OM TJÄNSTEN För vår kunds räkning söker vi nu en kundrådgivare till deras kontor i Liljeholmen. Som kundrådgivare kommer du ingå i ett team om 15 medarbetare där du huvudsakligen arbetar med att hantera inkommande supportärenden över telefon och mail. Du kommer som kundrådgivare ansvara för att ärendena blir lösta och kunden nöjd. Du hjälper banker, företagskunder samt myndigheter med frågor kring vår kunds produkter och tjänster. Supportärendena kan variera och är ofta kopplade till betalningar, exempelvis in- och utbetalningar samt rådgivning gällande vår kunds produkter och tjänster vid implementering och användande. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag via Academic Work som förväntas pågå 6 månader med start 18 augusti. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantera inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt VI SÖKER DIG SOM * Har en gymnasieutbildning gärna med inriktning ekonomi * Har erfarenhet av arbete inom service * Har mycket goda datorkunskaper * Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift Det är meriterande om du har * Erfarenhet av att arbeta inom bank och finans * Erfarenhet av att jobba inom kundservice * God vana av att arbeta i olika system För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: För att lyckas i rollen ser vi att du är serviceinriktad och en team-spelare som tycker om att arbeta i grupp såväl som självständigt. Du ska även ha goda kommunikativa förmågor, både i tal och skrift. Då du kommer att ansvara för att hantera och lösa ärenden på egen hand ser vi att du är självgående, lösningsorienterad och noggrann. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

17 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Studerande Kvalitetssäkrare och varumottag till företag vid Gullmarsplan!
Academic Work Sweden AB
Provsmakare och kvalitetsbedömare

Är du student och intresserad av ett deltidsjobb vid sidan av studierna? - Läs då vidare! För vår kunds räkning söker vi nu studenter som vill arbeta med kvalitetssäkring som varukontrollanter på deltid (minimum 2 pass per vecka). Här får du möjlighet att arbeta tillsammans med härliga kollegor i det nybyggda, fina kontoret ett stenkast från Gullmarsplan. Då vi redan har ett flertal konsulter på detta uppdrag kommer du snabbt bli en del av gänget! OM TJÄNSTEN Vår kund söker nu en strukturerad och kvalitetsmedveten student som vill arbeta i ett uppdrag där arbetet går ut på att ta emot och lämna ut varuprover samt kvalitetssäkra mått och streckkoder efter vår kunds standard. Du är en del av företagets produktionsstudio och ansvarar för hela lagret där dina arbetsuppgifter även inkluderar att destruera varuprover (alkoholhaltig dryck och tobak kan förekomma), sortering och tömning av organiskt avfall samt förbereda och packa de varuprov som ska skänkas till välgörenhet. Här arbetar du nära kunniga kollegor som du alltid har möjlighet att fråga och bolla utmaningar tillsammans med. Efter introduktion till arbetet kommer du att arbeta självgående med varumottagning, lagerhållning och kvalitetssäkring. Du kommer även ha en hel del kundkontakt, både i mailärenden där du kontaktar kunder om upphämtning av varuprov samt ta emot de kunder som kommer fysiskt för att hämta sina varuprover. Hos vår kund kommer du att arbeta kontorstider och kontoret är stängt röda dagar. Du erbjuds - Härliga kollegor - Trevlig arbetsmiljö - Centralt beläget kontor - Tydliga men varierande arbetsuppgifter ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Kvalitetssäkring av varuprovers mått och streckkoder enligt GS1 standard * Ärendehantering gällande retur av varuprover * Destruering av varuprover * Packa varuprover till välgörenhet * Sortering och tömning av organiskt avfall * Övrigt förekommande arbetsuppgifter som kan tillkomma i en produktion * Registrera och lagerhålla varuprover som inkommer. VI SÖKER DIG SOM - Studerar på högskola eller universitet med minst 1,5 år kvar av studierna - Har arbetat inom lager, butik, kundservice eller administration sedan tidigare - Kan jobba minst 2 pass i veckan och är tillgänglig under lov och kring högtider - Har lätt för att ta dig an nya arbetsuppgifter och sätta dig in i nya system - Goda kunskaper i Officepaketet - Engelska är inget krav, däremot ser vi att du besitter goda kunskaper i det svenska språket både när det kommer till tal och skrift. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Flexibel - Självgående - Initiativtagande - Problemlösande - Kvalitetsmedveten Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

17 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Swedbank söker flera Data Stewards!
Academic Work Sweden AB
Systemadministratörer

Är du passionerad för data och vill vara med och säkra kvaliteten inom en av bankens viktigaste områden? Som Data Steward får du en central position där du ansvarar för datamodellering, styrning av kritiska dataelement och kvalitetskontroller. Tillsammans med olika intressenter bidrar du till att skapa en trygg och transparent datagrund som stödjer både affärsbeslut och tekniska processer. Starten är omgående, så skicka in din ansökan redan idag! OM TJÄNSTEN Swedbank söker nu fyra Data Stewards till Risk Data Domain inom Group Risk. I denna roll arbetar du för att skapa en stabil datagrund för deras riskberäkningar, där du hanterar och säkerställer datakvalitet, klassificerar och styr kritiska dataelement, och bygger en förståelse för informationens flöde genom deras system. Du erbjuds - En möjlighet att vara del av Swedbanks datadrivna resa, där du får arbeta i nära samarbete med agila team och intressenter inom hela banken för att bygga robusta och kvalitativa datalösningar. - En tillsvidareanställning med fast månadslön hos Academic Work. Goda chanser till överrekrytering till Swedbank finns för rätt kandidat! ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Utveckla och underhålla informationsmodeller. * Hantera teknisk och affärsmässig härledning (lineage) av data. * Beskriva och klassificera kritiska dataelement. * Identifiera viktiga dataelement och säkerställa att de uppfyller våra kvalitetskrav genom datakontroller och styrning. * Kravinsamling för datakvalitetskontroller. * Koordinera uppdrag som involverar intressenter från flera organisatoriska enheter. * Arbeta nära olika intressenter och säkerställa effektiv datastyrning och kvalitet. VI SÖKER DIG SOM - Har en master- eller kandidatexamen inom exempelvis datavetenskap, business intelligence eller statistik. - Har kunskap om dataanalys från tidigare erfarenheter. - Har erfarenhet av stakeholder management och att skapa samförstånd kring datakvalitet och governance. - Har god förmåga att koordinera och driva projekt framåt. - Är analytisk, strukturerad och gillar problemlösning. - Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

17 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Junior inköpare till fastighetsbolag!
Academic Work Sweden AB
Inköps- och orderassistenter

Är du nyexaminerad och redo för ditt första steg inom inköp? Är du analytisk, problemlösande och serviceminded? Då är kanske du vår nästa inköpscontroller! Sök redan idag - vi applicerar löpande urval OM TJÄNSTEN I rollen har du en nyckelposition inom inköpsarbetet, där du ansvarar för att driva effektiva och strategiska inköpsprocesser. Du samarbetar tätt med olika avdelningar för att förstå deras behov och utveckla lösningar som stödjer verksamhetens gemensamma mål. Du kommer att agera stöd i frågor om inköpssystemet, avtal, direktupphandlingar och ha en strategiskt rådgivande roll till organisationen gällande komplexa beställningar samt i övriga inköps- och upphandlingsrelaterade frågor. Som inköpscontroller arbetar du nära interna beställare och har en nyckelroll i att säkerställa att inköp sker affärsmässigt och enligt avtal. Detta kommer inledningsvis vara ett vikariat till september, med möjlighet till eventuell förlängning. Du erbjuds - En utvecklande roll där du får värdefull erfarenhet och en stark grund för din framtida karriär. - En dedikerad konsultchef på Academic Work ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Följa upp avtal, inköpsmönster och avtalstrohet. * Analysera inköpsdata och ta fram beslutsunderlag. * Stötta organisationen i inköpssystem, avtal och upphandlingsfrågor. * Säkerställa att avrop sker från rätt leverantör. * Bidra till utveckling av rutiner, internkontroll och effektivisering. * Publicera och uppdatera information i interna kanaler. VI SÖKER DIG SOM - Innehar en eftergymnasial utbildning med inriktning inköp - Har flytande kunskaper i svenska. - Har goda kunskaper i engelska. - Har goda kunskaper i office paketet. Det är meriterande om du har - Erfarenhet som inköpscontroller. - Arbetslivserfarenhet inom inköp. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Problemlösande - Analytisk - God samarbetsförmåga - Serviceminded - Orädd Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

17 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Sjuksköterska till onkologiska kliniken
REGION STOCKHOLM
Grundutbildade sjuksköterskor

Är du sjuksköterska med intresse för cancervård och vill vara med att utveckla onkologiska klinikens slutenvårdsavdelning? Vi söker nu en medarbetare till vår slutenvårdavdelning som tillsammans med oss vill vara med och utveckla cancervården. Vår vision är att skapa en så smidig och säker vårdprocess som möjligt. Trygghet, omtanke och respekt skapar vi genom hög yrkeskompetens, patientdelaktighet och nära samarbete mellan olika professioner inom kliniken. Onkologiska kliniken vid Södersjukhuset består av en vårdavdelning, mottagning, medicinsk behandling, klinisk forskningsenhet och strålbehandling. På kliniken ges behandlingar för cancer i bröst, tarm och urinvägar. Avdelningen har 12 vårdplatser och är en viktig del i klinikens totala omhändertagande av våra patienter. Vi är en arbetsgrupp på ca 25 medarbetare. På avdelningen vårdas patienter som är i behov av inneliggande cytotoxisk behandling och strålbehandling samt för komplikationer kopplat till sjukdom eller behandling. De vanligaste omvårdnadsproblemen är smärta, illamående, nutrition-, och eliminationssvårigheter. Vi kommer till hösten som ett led i att utveckla/förbättra omhändertagande av klinikens akuta patientflöde öppna upp en akut bedömningsenhet som kommer att inrymmas i avdelningens lokaler och ser här möjligheter till att kombinera arbete inom slutenvården med ett mer akut patientflöde. Arbetsbeskrivning  Som sjuksköterska arbetar du tätt tillsammans med en undersköterska och i tvärprofessionellt team för att säkerställa bästa möjliga vård.  I rollen som sjuksköterska på vårdavdelningen har du en central uppgift i att planera, leda och genomföra omvårdnadsarbete. I arbetet ingår också att ta stort eget ansvar för utveckling av verksamheten, handledning och introduktion. Kvalifikationer Vi söker dig som är ödmjuk, har förmåga att sätta sig in i någon annans perspektiv eller situation och har ett respektfullt bemötande. Du är även intresserad av att bidra med din kunskap och entusiasm, du tar egna initiativ och ser möjligheter till utveckling inom verksamheten. Du förenar självständigt arbete med god förmåga att samarbeta. Planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller tidsramar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.  Kompetenskrav Legitimerad sjuksköterska med några års erfarenhet Svenskkunskaper motsvarande minst nivå C1 Specialistsjuksköterska med erfarenhet av onkologi, palliativ vård eller administrering av cytotoxiska läkemedel är meriterande.  Personliga egenskaper Du kommer i ditt arbeta att möta svårt sjuka patienter och deras närstående. Detta kräver att du har en personlig mognad och empatisk förmåga för att möta människor i kris. Du är strukturerad och har förmågan att planera, organisera och prioritera. Du värdesätter ett personcentrerat förhållningssätt med fokus på teamarbete. Du ser möjligheter och önskar bidra med din kunskap och erfarenhet i verksamhetens utvecklingsarbeten/förbättringsarbeten både på enhets samt kliniknivå. Erbjudande Vi erbjuder goda möjligheter till påverkan och personlig utveckling, och vi uppmuntrar dig som har intresse för vidareutbildning och forskning. Medarbetarnas engagemang är en nyckel till vår framgång, och därför kommer du aktivt delta i vårt arbete med att förbättra och utveckla verksamheten. Vi som arbetar på Södersjukhuset har ett viktigt uppdrag, varje medarbetares insats behövs. För att kunna utföra vårt arbete på bästa möjliga sätt och hantera de utmaningar vi möter, arbetar vi tillsammans med att stärka vår kultur och arbetsmiljö. Läs gärna mer om vår Ledar- och medarbetarsyn Övrigt Södersjukhuset tillämpar kontroll i belastningsregistret före beslut om anställning. I denna rekrytering arbetar vi löpande med urval och intervjuer.  Välkommen med din ansökan! Södersjukhuset är ett av Nordens största akutsjukhus, vi finns i hjärtat av samhället, dag som natt för våra patienter. Hos oss står akutsjukvården i centrum och utgör tillsammans med de stora folksjukdomarna vår specialitet. Vi bedriver omfattande klinisk forskning och utbildning, för oss är det viktigt att kombinera det stora sjukhusets möjligheter med den nära och personliga patientkontakten. På Södersjukhuset är alla en del i en större helhet där vi tillsammans skapar morgondagens vård. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Speciallärare lågstadiet/mellanstadiet
Spirande lärande i Täby AB
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Är du en passionerad och engagerad speciallärare som brinner för att göra skillnad i elevernas liv? Vill du följa eleverna i deras utveckling? Då är det dig vi letar efter! På Spiraskolan strävar vi efter att erbjuda våra elever den bästa möjliga utbildningen och stödet för deras individuella behov. Nu söker vi en kompetent och proffsig speciallärare som kommer bli en viktig del av vårt fantastiska team. Spirande lärande i Täby AB, Spiraskolan, är en fristående grundskola i Täby med 270 elever från förskoleklass till åk 9. Krav och kvalifikationer: Legitimerad speciallärare med erfarenhet inom området. Krävs behörighet i ämnet svenska. Förmåga att skapa och genomföra individanpassade undervisningsplaner och stödåtgärder. God kommunikationsförmåga och samarbetsförmåga för att arbeta nära elever, föräldrar och kollegor. Erfarenhet av att arbeta med elever med olika typer av inlärningssvårigheter och behov. Flexibilitet och kreativitet för att anpassa undervisningen efter elevernas unika behov och förutsättningar. Engagemang för att skapa en inkluderande och stöttande miljö för alla elever. Engagemang för att främja både elevernas akademiska framgångar och deras personliga och sociala utveckling. God samarbetsförmåga - lagspelare. Intresserad av att utvecklas och växa som människa! Arbetsuppgifter: Som speciallärare på Spiraskolan kommer du att ansvara för att planera, genomföra och utvärdera individanpassade undervisningsinsatser för elever med särskilda behov. Som tjänsten ser ut nu kommer du att vara koppplad till förskoleklass-åk 4. Tjänsten är på 100 %. Du är en viktig del av skolans Elevhälsoteam. Du kommer att samarbeta nära med övriga speciallärare, pedagoger och stöttande personal för att säkerställa en holistisk och samordnad insats för varje elevs utveckling och lärande. Ansökan: Om du är redo att bli en del av vårt engagerade och dynamiska team på Spiraskolan med vision att bli världens bästa skola, skicka in din ansökan inklusive CV och personligt brev till oss snarast. Märk din ansökan med "Speciallärare". Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen att vara med och göra skillnad på Spiraskolan i Täby!

17 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Montageledare
Ekmans Ståldörrar AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Montageledare till Ekmans Ståldörrar AB Vill du leda projekt från start till mål och vara ansiktet utåt mot våra kunder? Vi söker en strukturerad och lösningsorienterad Montageledare till vårt team. Du är med från offertstadiet – måttar, projekterar och planerar – samtidigt som du har ett tydligt kundansvar. Du planerar genomförandet tillsammans med kunden, samordnar med övriga entreprenörer och kan leda flera montage samtidigt. Som montageledare ansvarar du för: · Kundkontakt och rådgivning i samband med förfrågan · Måttning och teknisk genomgång inför offert/order · Planering och koordinering av montageinsatser · Löpande kontakt med kund och entreprenörer · Att projekt levereras enligt tidplan, budget och kvalitetskrav Vi söker dig som: · Har erfarenhet av montageledning eller liknande roll i bygg-/entreprenadbranschen · Trivs med kundkontakt och att ha en ledande roll · Är affärsdriven och relationsskapande · Har god planeringsförmåga och är van att arbeta strukturerat Vi erbjuder: · En nyckelroll i ett växande företag med kvalitetsprodukter · Variation i arbetsdagen med stor frihet under ansvar · Möjlighet att påverka och utveckla affären med egna kunder Självklart har vi kollektivavtal, friskvårdsbidrag och mkt annat.. Låter det intressant? Skicka din ansökan till [email protected] så snart som möjligt. Vi tackar vänligt men bestämt nej till rekrytering- och bemanningsföretag. Om Ekmans Ekmans Ståldörrar är en ledande leverantör av svenskproducerade brand- och säkerhetsklassade ståldörrar och luckor. Vi är ett fullserviceföretag som erbjuder mer än bara en dörr – vi tar ansvar för hela processen. Från första mått och projektering till montage, installation och samordning levererar vi en komplett och trygg lösning. Med teknisk spetskompetens, hög kvalitet och starkt kundfokus skapar vi säkra och hållbara dörrmiljöer över hela Sverige.

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025