Servis till Smådalarö Gård Hotell & Spa
Sabis AB
Hovmästare och servitörer

Vill du jobba tillsammans med oss på ett av Sveriges största hotelldestinationer i Stockholms vackra skärgård? På Smådalarö Gård Hotell & Spa njuter du av en bekymmersfri tillvaro, oavsett om du längtar efter avkoppling eller en stund av inre ro erbjuder vi noga utvalda upplevelser som möter dina önskemål på ett varmt och personligt sätt Om rollen Som servis hos oss på Smådalarö Gård Hotell & Spa är du en viktig del av våra gästers helhetsupplevelse. Du arbetar med både lunch- och kvällsservice, konferenser, bröllop och större events – och får därmed en varierad och utvecklande vardag. Du serverar mat och dryck med omtanke, guidar gäster genom menyer och dryckesval, och säkerställer att varje besök blir något utöver det vanliga. Du arbetar nära kök, bar och hovmästare i ett team där samarbete, respekt och glädje står i centrum. Vi erbjuder en inspirerande miljö vid vattnet, där du får vara med och skapa minnesvärda stunder för våra gäster – oavsett om det gäller en middag i vår restaurang, ett glas vin i loungen eller en kaffepaus mellan möten. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av serviserfarenhet från restaurang eller hotell och som brinner för att ge service i toppklass. Du har en naturlig känsla för värdskap, är nyfiken, engagerad och gillar att arbeta i ett team där alla hjälps åt. Du har lätt för att ta initiativ, trivs i ett högt tempo och håller alltid ett professionellt bemötande, även när det är mycket att göra. Du är noggrann, flexibel och har ett öga för detaljer. Att få gäster att känna sig välkomna och omhändertagna är en självklarhet för dig. Du talar svenska och engelska obehindrat och har du dessutom ett intresse för mat och dryck – kanske till och med dryckeskunskaper – är det ett stort plus. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på deltid (30 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Restaurangchef Niclas Andersson på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!

16 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Hovmästare till Smådalarö Gård Hotell & Spa
Sabis AB
Hovmästare och servitörer

Vill du jobba tillsammans med oss på ett av Sveriges största hotelldestinationer i Stockholms vackra skärgård? På Smådalarö Gård Hotell & Spa njuter du av en bekymmersfri tillvaro, oavsett om du längtar efter avkoppling eller en stund av inre ro erbjuder vi noga utvalda upplevelser som möter dina önskemål på ett varmt och personligt sätt Om rollen Som hovmästare på Smådalarö Gård Hotell & Spa är du en nyckelperson i vår restaurangupplevelse. Du ansvarar för att skapa en välkomnande och professionell miljö där både gäster och kollegor känner sig trygga, sedda och inspirerade. Ditt uppdrag är att leda det dagliga arbetet i matsalen, fördela arbetsuppgifter inom teamet och säkerställa att våra högt ställda krav på service, kvalitet och värdskap efterlevs. Du arbetar nära restaurangchefen och är med och driver utvecklingen av servicekoncept, rutiner och gästflöden – alltid med gästupplevelsen i fokus. Med närvaro på golvet ser du till att allt flyter smidigt under service, löser utmaningar snabbt och föregår med gott exempel. Hos oss får du arbeta i en dynamisk miljö där mat, dryck och miljö samspelar för att skapa något unikt. Din profil Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av restaurangbranschen, gärna i en ledande roll. Du är trygg i dig själv, har ett prestigelöst ledarskap och drivs av att skapa både nöjda gäster och ett starkt team. Du är lösningsorienterad, kvalitetsmedveten och har förmågan att behålla lugnet även i ett högt tempo. Du har ett genuint intresse för mat, dryck och service – och ser helheten i upplevelsen. Som person är du positiv, tydlig och ansvarstagande. Du har god kommunikationsförmåga, behärskar både svenska och engelska i tal, och är van vid att arbeta med bordsbokningssystem och kassahantering. Har du tidigare erfarenhet från hotell- eller resortverksamhet är det meriterande. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Restaurangchef Niclas Andersson på [email protected]  Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!

16 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Interim Gruppchef inom IT – Konsultuppdrag

Är du en trygg och coachande ledare med djup erfarenhet av IT-infrastruktur och verksamhetsutveckling? Nu söker vi en erfaren konsult till ett interimsuppdrag som gruppchef med ansvar för både personal, drift och utveckling inom IT-plattformar. Uppdraget är på heltid och löper initialt till februari 2026 – med möjlighet till förlängning. Din rollSom interim gruppchef kliver du in i en central roll där du leder ett team med ansvar för IT-arbetsplats, Microsoft 365 och integrationsplattformar. Du ingår i ledningsgruppen för sektionen och rapporterar till sektionschef. Uppdraget är både operativt och strategiskt, med fokus på utveckling, stabil drift och högkvalitativa leveranser. Ditt ansvar Leda och utveckla teamet, inklusive personalansvar för gruppens medarbetare Ansvara för drift, budget, ekonomisk uppföljning och rapportering Säkerställa kvalitet, leverans och framdrift i gruppens arbete och projekt Bidra till förändringsarbete och strategisk utveckling av IT-miljön Arbeta nära andra chefer och projektledare i planering och genomförande Säkerställa kompetens, processer och arbetssätt i enlighet med verksamhetens mål Kvalifikationer För att vara aktuell för uppdraget behöver du uppfylla följande krav: Högskoleexamen (minst 180 hp) inom ledarskap, teknik, ekonomi eller motsvarande Minst 10 års erfarenhet som chef med personal-, verksamhets- och budgetansvar Minst 5 års erfarenhet av att leda större team (minst 15 direktrapporterande) Erfarenhet från minst två uppdrag där du lett team inom IT-plattformar eller infrastruktur Dokumenterad erfarenhet från minst tre uppdrag där du varit projektägare eller beställare för IT-utvecklingsprojekt Minst 3 års erfarenhet av samordning och uppföljning av IT-drift och förvaltning Verksamhetsansvar för kommersiella avtal med årligt värde om minst 50 MSEK Minst 3 års ledarskap inom IT i offentlig verksamhet Meriterande erfarenheter Minst 5 års erfarenhet av att arbeta enligt agila metoder (t.ex. som Agile Coach, Scrum Master, teamledare) Minst 5 års erfarenhet av ITIL i en operativ eller ledande roll inom IT-drift, support eller förvaltning Placering Uppdraget är placerat i Stockholm med kontor på Kungsholmen. Både arbete på plats och distans förekommer – fördelning sker i samråd med kundens behov. Tidplan och omfattning Start: 1 september 2025 Slut: 28 februari 2026 Omfattning: 100 % (40 timmar/vecka) Förlängningsoption: Uppdraget kan förlängas med upp till 6 månader Vill du vara med och leda en engagerad grupp i en organisation med samhällsviktigt uppdrag? Skicka in din ansökan redan idag! Transparens och ansvarsfull AI-användning På Edge of Talent strävar vi efter att arbeta effektivt och professionellt. Vi använder därför ibland AI-baserade verktyg som stöd i vår administration, exempelvis för att strukturera och sammanfatta information. Vi vill dock vara tydliga med att AI aldrig fattar beslut åt oss. Alla beslut om vilka kandidater som går vidare i våra processer fattas av en människa som noggrant utvärderar varje kandidat utifrån kompetenskriterier och hur dessa matchar kundens kravspecifikation för rollen. Vår ambition är att säkerställa en rättvis och transparent rekryteringsprocess där alla kandidater bedöms utifrån sina faktiska meriter och erfarenheter.

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Ekonomiassistent/receptionist
Nordströms Bygghandel AB
Ekonomiassistenter m.fl.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat att ankomstregistrera leverantörsfakturor, fakturera, boka av kundinbetalningar, svara i telefon samt andra lättare administrativa och ekonomiska sysslor. Tjänsten är på heltid, och vi söker någon med början i augusti. Du är noggrann, har lätt för att samarbeta och anser att service är en viktig del av arbetet. Detta arbete kan mycket väl passa som ett första arbete efter avslutat gymnasium. Vi erbjuder ett intressant arbete i ett väl etablerat bygghandelsföretag Nordströms Trä säljer och levererar byggmaterial till yrkesfolk från sin anläggning i Liljeholmen, Stockholm. Vår ambition är att vara Stockholms bästa bygghandel för yrkesfolk. Vi ingår i Nordströmskoncernen som har tretton anläggningar och levererar trävaror och byggmaterial till yrkeskunder och andra storförbrukare i Stockholm, Djursholm, Uppsala, Sigtuna, Norsborg, Västerås, Örebro, Eskilstuna Södertälje, Nyköping, Norrköping och Linköping. Koncernen har ca 300 anställda och omsätter ca 1,6 miljarder kronor

16 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025
Wayoo söker en Head of Customer Service
Office Recycling Technology Sweden AB
Övriga administrations- och servicechefer

Head of Customer Service  Brinner du för att skapa exceptionella kundupplevelser och vill ta ansvar för ett dedikerat team inom en miljömedveten organisation? På Wayoo har du möjligheten att göra skillnad – för både våra kunder och vår planet. Som Head of Customer Service får du en central roll i vår verksamhet och driver kundserviceavdelningen framåt med fokus på kvalitet, engagemang, AI och utveckling. Här får du chansen att vara med och forma nästa kapitel – där modern teknik, automatisering och ett starkt team går hand i hand. Ansvarsområden Personalansvar för ett team på fyra personer, inklusive rekrytering, medarbetarsamtal samt kompetensutveckling. Utveckla och coacha teamet mot gemensamma mål, skapa god teamkänsla och en arbetsmiljö där alla trivs och presterar. Säkerställa en hög servicenivå i alla kontaktkanaler – telefon, mejl och digitala system. Etablera och följa upp rutiner, processer och kvalitetsmål för att skapa en effektiv och uppskattad kundupplevelse. Leda arbetet med att identifiera, utvärdera och implementera AI-lösningar för att automatisera och effektivisera kundserviceprocesser. Hantera kundsynpunkter, avvikelser och reklamationer professionellt och lösningsorienterat. Arbeta nära försäljning, drift och marknad i gemensamma utvecklingsinitiativ. Sammanställa och visualisera statistik, samt rapportera till Vice VD och ledningsgrupp. Kvalifikationer  Dokumenterad erfarenhet av ledarskap och personalansvar inom kundservice eller liknande område. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har en coachande och inkluderande ledarstil. Du har god kommunikativ förmåga och uttrycker dig obehindrat på svenska i tal och skrift. Du har vana av att arbeta med affärssystem, gärna Microsoft Dynamics 365 och Power BI. Meriterande om du har erfarenhet från återvinningsbranschen, logistik eller en teknisk miljö. Vårt erbjudande  Kollektivavtal med fast månadslön och prestationsbaserad bonus. 30 semesterdagar och friskvårdsbidrag. En strategisk roll i ett bolag i utveckling, med tydlig hållbarhetsagenda och stark framtidstro. Engagerad ledningsgrupp, korta beslutsvägar och möjlighet att påverka. En kultur som präglas av ansvar, nyfikenhet och vilja att bidra – både till affären och miljön. Övrig information  Arbetsplats: Fysisk närvaro på vårt huvudkontor på Engelbrektsgatan i Stockholm. Arbetstid: 08:00 - 17:00, anpassas vid behov Helgarbete kan förekomma Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Bakgrundskontroll genomförs inför eventuell anställning. Känns det här som ditt nästa steg? Vi intervjuar och tillsätter tjänsten löpande. Skicka in din ansökan redan idag och bidra till en hållbar framtid tillsammans med oss på Wayoo! Läs mer om oss på wayoo.io.

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
BVC-sköterska till Mama Mia Sickla BVC
Prima Vård Sverige AB
Barnsjuksköterskor

Är du barnsjuksköterska eller distriktssköterska med erfarenhet och framför allt stor vilja att arbeta inom BVC? Känner du igen dig i våra värdeord Empatisk, Engagerad och Kompetent?  Har du likaså stort intresse för barn och familjer och är flexibel, självgående och prestigelös? Då ser vi fram emot att välkomna dig till vår fina och uppskattade BVC-mottagning i Sickla. Vi arbetar på uppdrag av Region Stockholm med det nationella barnhälsovårdprogrammet. Du arbetar självständigt men har alltid flera medarbetare nära att samarbeta och bolla saker med. Rollen som BVC sjuksköterska är varierad med allt från vaccinationer, hembesök, läkarmottagningar, utvecklingsbedömningar och framförallt stöd till föräldrar i en av livets viktigaste faser. Vad erbjuds du? I rollen som BVC-sköterska värdesätter vi att du kan arbeta självständigt med dina inskrivna barn, gällande alla delar som ingår i vårt uppdrag inom BVC. Självklart kommer du ha stora möjligheter att själv styra ditt arbete och schema. Till oss kommer du till en BVC-mottagning med mycket gott renommé, som är uppskattad av både kollegor, föräldrar och barn. Hos oss kommer du få väldigt fina kollegor, stor omtanke om varandra och nära till skratt kännetecknar gänget med mycket kompetens och hjärta! Mama Mia Sickla BVC är en väletablerad mottagning som har funnits sedan 2003. Vi finns i Curanten som är ett helt nybyggt hus för vård och hälsa vid Sickla köpkvarter. Där finns det restauranger och matbutiker mm samt mycket goda kommunikationer utanför dörren.                     Vem söker vi? Vi söker dig som är barnsjuksköterska eller distriktssköterska med stor vilja att arbeta inom BVC. Du har tidigare erfarenhet från BVC men viktigast för oss är att du verkligen vill arbeta inom BVC.   Tidigare arbete på BVC är meriterande, erfarenhet från sjuksköterskearbete med barn är ett krav. vi ser gärna att du har kunskap i journalsystemet Take Care. Som person är du empatisk, engagerad och kompetent. Du är flexibel, positiv och inte rädd att ta egna initiativ och eget ansvar gällande ditt arbete. För att vara framgångsrik i rollen söker vi dig som är van att själv strukturera ditt arbete. Samtidigt värdesätter vi en god samarbetsförmåga. Anställning och ansökan: Tjänsten är en tillsvidaretjänst. Vi applicerar provanställning. Tjänstgöringsgrad kan diskuteras med rätt kandidat. Vi hanterar ansökningar löpande, så passa på att sök redan idag! Om du har frågor är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef, Annette Stenberg [email protected] alt. 079- 006 63 87 Vi ser verkligen fram emot din ansökan! Om företaget Prima Vårds filosofi bygger på det lokala engagemanget och att den bästa kvalitetsutvecklingen sker genom lokalt engagemang. Prima Vård är ett familjegrundat vårdbolag med verksamhet inom primärvård, barn-och kvinnosjukvård, psykiatri samt företagshälsovård. I bolaget ingår omkring 100 lokala vårdenheter med stor bredd. Intresserad om att läsa mer om Prima Vård? Slå oss gärna en signal eller besök gärna vår hemsida: https://primavard.se/om-prima-vard

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Jobba som nanny-pedagog på heltid i ett privat hushåll i Stockholm

Trött på att känna att du ständigt får släcka bränder och att arbeta i alltför stora barngrupper och i en stressig skolmiljö? Känner du dig ibland otillräcklig som pedagog och upplever att förutsättningarna och resurserna inte räcker till, eller ger dig möjligheten att kunna möta barnens behov och ge dem den tid och stöttning dem behöver för att kunna nå sin fulla potential? Nu kan du jobba med färre antal barn som nanny-pedagog i ett privat hushåll, där du hinner möta barnens individuella behov och kan vara den pedagogen du ständigt strävar efter att vara - den härvarande pedagogen. Om tjänsten: Internationell, aktiv och resglad familj i Stockholm söker en engagerad och hängiven nanny-pedagog som vill jobba i deras familj med deras barn i åldrarna 7 och 11 år. Familjen lägger stor vikt vid att kandidaten är organiserad, självgående och ansvarstagande och som kan möta barnens behov på ett pedagogiskt sätt. Tjänsten är på heltid men då barnen går i skolan om dagarna är det mest för eftermiddagarna som man planerar för och under förmiddagarna och innan man hämtar barnen på skolan förväntas man planera och strukturera upp dagen så att logistiken med barnens aktiviteter flyter på. Matlagning och läxläsning ingår som en del av arbetsuppgifterna. Meriterande är om man har jobbat i ett privat hushåll tidigare, antigen som nanny eller au-pair. Inget hushållsarbete förväntas utföras förutom tvätt av barnens kläder, men ingen städning eller hushållsarbete som ej rör barnen. I rollen som nanny-pedagog skulle de uppskatta en positiv, aktiv och engagerad person som kan vara en god förebild och viktig vuxen för deras barn och som kan och vill skapa en meningsfull och harmonisk vardag för dem. Tjänsten är på heltid. Lönen de tänkt erbjuda speglar kandidatens utbildning och erfarenhet. Familjen ser gärna att nannyn kan tänka sig att resa med familjen vid skollov och även under sommaren. Förväntad start för tjänsten är mitten på Augusti men de är villiga att vänta in rätt person med de rätta kvalifikationerna om denne har uppsägningstid. Personalboende finns tillgängligt för kandidat som inte har boende i Stockholm. Körkort är ett krav för att kunna ansöka om tjänsten. Vi jobbar i nära samarbete med The Swedish Nanny Company https://swedishnannycompany.co.uk/sv/nanny/introduktion-till-nannyn/ som specialiserar på svenska utbildade pedagoger som har valt att jobba med barn som yrke. The Swedish Nanny Company förmedlar nanny-pedagoger till privata hushåll och familjer runt om i världen, som har insett vikten av högkvalitativ barnomsorg för sina barn.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Extrajobba som Personlig Assistent i Stockholm
Hirely AB
Personliga assistenter

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Jag söker en engagerad och erfaren personlig assistent som kan hjälpa mig i min vardag! Om mig: Jag är en 4 år gammal pojke som bor i Liljeholmen. Jag har dubbelassistans dygnet runt med vaken natt och track med sjukvårdande insatser. Mina dagar ser olika ut och jag behöver din hjälp i olika situationer. Du kommer att: Vara med mig på förskolan. Följa med mig när jag åker till mormor. Vara med mig i lekparken. Följa med mig till sjukhuset. Följa med mig och handla, fika eller vad jag och mamma hittar på. Följa med till mina fritidsaktiviteter. Eller bara vara hemma och leka med mig. Om dig: Det är viktigt att du har erfarenhet av personlig assistans eller vård och omsorgsarbete. Du behöver ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Det är också en fördel om du har erfarenhet av track. Som person är du: Lösningsorienterad Ansvarstagande Du kan arbeta både självständigt och i grupp I tjänsten ingår ett Bemanningsansvar, det innebär att om någon vakans uppstår ska du lösa situationen, antingen genom att ringa in en av mina assistenter eller assistera själv. För det extra ansvaret får du ett arvode utöver ordinarie lön. Om du känner att du har de egenskaper och erfarenheter som jag söker, och vill vara en del av mitt liv, tveka inte att ansöka! Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden den här tjänsten behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister då Uppdragsgivaren är minderårig. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Jobb från jobbify.se

16 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Vikariat tjänst Stockholm

Om jobbet Vill du vara en del av något större? Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Adanella! Vi söker en pålitlig och noggrann städare som kan bidra till att skapa en ren och trivsam miljö för våra kunder. Som städare/lokalvårdare kommer du att spela en viktig roll i att upprätthålla vårt företags höga standard för renlighet och kund nöjdhet. Du kommer att leverera en högkvalitativ städtjänst för att skapa en säker och hälsosam miljö därför kräver vi viss erfarenhet. Din städning har en positiv inverkan på omgivningen. Vårt uppdrag i landet består av daglig städning, lokalvård hos våra kunder. Vad du kommer att jobba med: • Genomföra schemalagda städuppgifter • Säkerställa att alla ytor på arbetsplatsen är rena och fräscha • Påfyllning av förbrukningsmaterial Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God service känsla och förmåga att möta olika människor • Noggrann och strukturerad i ditt arbete • Kan arbeta i högt tempo och anpassa sig till förändringar när det behövs • God förmåga att ta instruktioner • En lagspelare som bidrar med positivitet till teamet Om tjänsten extra/behov/semestervikariat Arbetstider måndag - lördag dagtid förmiddag butiksmiljö. Start 1 juli. Observera att vi endast tar emot ansökningar via mail. Och bakgrunds kontroll görs på alla samt utdrag från polisen efterfrågas innan anställning slutförs. Vi kommer att gå igenom ansökningarna löpande så vänta inte med att söka denna tjänst då anställningar sker löpande.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Kvinnlig personlig assistent till kille i Tyresö
Vår Omtanke Sverige AB
Personliga assistenter

Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Tyresö! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Du kommer att vara assistent till vår härliga kund i Tyresö. Han sitter i rullstol, som assistent kommer du att vara hans förlängda armar och ben. Det innebär att du kommer att vara behjälplig vid förflyttningar, hygien, matlagning mm.. Hans stora intresse är att titta på serier, titta på film och snacka om bilar. Personkemin extremt viktig så samarbetet går smidigt och bra. Man arbetar med en kollega men även ensam på sina arbetspass så det är viktigt att du har lagkänsla då man ibland behöver ställa upp för sina kollegor vid oplanerad såsom planerad frånvaro. Vem är du? För detta arbete krävs det att du kan tala och skriva svenska obehindrat.  Du som söker tjänsten är kvinna, mellan 20 år och 45 år och du bör vara social, levnadsglad och positiv. Du är noggrann, ansvarsfull och strukturerad samt har förmågan att lyssna in andra personer och förstå din roll som personlig assistent.  Det är också viktigt att du är ärlig, tycker om att arbeta och har förmåga att skapa en positiv atmosfär omkring dig.  Du bör även vara icke pälsdjursallergiker eller rädd för hundar då kunden har en hund som kan finns i hemmet. Du bör ha stor empati, ha tålamod samt kunna sätta dig in i en annan människas situation och vara mycket lyhörd. Det är viktigt att du förstår att du har birollen och att din uppdragsgivare som har personlig assistans har huvudrollen. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Timanställning, kan leda till fast tjänst. Arbetstiderna kan komma att variera mellan vardag och helg. Kväll, natt (jour) samt dag. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse  Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.   Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke och av kundens anhöriga.  Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!   Välkommen med din ansökan!

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025