Elektroniktekniker Täby
Thalamus IT Consulting AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Din nya tjänst Nu vill en av våra äldsta kunder Teledyne FLIR komplettera sin grupp med en Elektroniktekniker.  Detta är ett uppdrag hos världens ledande företag inom termisk och infraröd teknik. På Teledyne FLIR får du en unik möjlighet att uppleva hur spjutspetsutveckling, mjukvaru- och hårdvaruutveckling samlas under ett tak. Teledyne FLIR gör sin forskning, sin utveckling och sin montering av produkterna i Täby. Vara en del av ett marknadsledande företag med 50 års erfarenhet. Vänlig kultur med fokus på samarbete, problemlösning och kreativitet.  På Teledyne FLIR finns ett stort antal aktivitetsgrupper med allt ifrån jogging på lunchen, innebandy, fotoklubb och gemensamma skidresor.  Dina arbetsuppgifter kommer bestå av flera delar. Du kommer primärt att jobba med test av kretskort men även med tillverkning och modifiering av kablage och elektronikdetaljer så de följer respektive underlag.  Du kommer ha följande huvudsakliga arbetsuppgifter:  Testa kort enligt instruktioner  Bedöma kvalitet och acceptans på lödningar och utförande på kretskort och kablar  Bedöma utförande mot IPC, väl förtrogen med standarden  Löda kretskort, genomföra reparationer och modifieringar mot IPC standarden  Tillverkning av kablage enligt underlag med diverse olika typer av kontaktdon  Det finns goda möjligheter till egna initiativ genom ständiga förbättringar som är en central punkt i verksamheten.  Du som söker tjänsten kommer att genomgå en bakgrundskontroll innan anställning. Din bakgrund Du som söker bör ha studerat teknik och/eller elektronik på gymnasienivå som lägst och ha yrkeserfarenhet av liknande arbete. Du har god kunskap och erfarenhet av att läsa, tolka samt följa elektriska underlag och instruktioner. Du bör även ha kunskap om mätteknik, datoriserade mätsystem och okulärkontroll. Du får gärna vara certifierad/tidigare certifierad inom följande områden: Lödning enligt FSD 5115 Kontaktpressning/crimpning Det är meriterande om du även har kunskap om analog och digital elektronik. Det blir även allt viktigare att ha goda kunskaper om nätverkslösningar och dess kommunikation. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Du som person Du behöver vara mycket noggrann, tålmodig och ha analytisk förmåga både vad gäller teknik och administration. Du anser dig vara praktiskt lagd, trivs med stort eget ansvar där planering och arbeta både i grupp och självständigt är mycket viktiga egenskaper.  Teledyne FLIR strävar efter mångfald och värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Din ansökan Hjärtligt välkommen med din ansökan till denna spännande tjänst. Vid frågor är du välkommen att kontakta Ida Sebitli på 073 856 53 74 eller Sanja Kolar på 070 860 82 52. Intervjuer kommer ske fortlöpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, som är 2025-07-09. Vi ser fram emot att få läsa din ansökan! Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal (TechSverige), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm. På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret. Din nya arbetsgivare Thalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande lönsamt  konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik. Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss?

11 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Bagare
Bageri Passion AB
Bagare och konditorer

Nu söker vi en passionerad bagare till vårt team på Bageri Passion i Sundbyberg Vi letar efter dig som verkligen brinner för hantverket. Du är kreativ, arbetar i högt tempo och har en stark vilja att utvecklas inom yrket. För dig är bakning inte bara ett jobb – det är en drivkraft. Du har siktet inställt på att bli så skicklig som möjligt och ser möjligheten att tävla i framtiden som ett naturligt mål. Hos oss får du arbeta självständigt, men alltid med stöd och vägledning från vår erfarna bagerichef. Vi tror på frihet under ansvar, och att den bästa utvecklingen sker i en miljö där det finns utrymme att växa. Har du dessutom erfarenhet inom konditori ser vi det som ett stort plus. Vi är ett bageri som växer och utvecklas – och vi gör det tillsammans. Här hjälper vi varandra, delar kunskap och har kul på vägen. Låter det som en arbetsplats för dig? Då vill vi gärna höra från dig. Vi söker dig som: – Har erfarenhet av hantverksbakning – Är morgonpigg och gillar att jobba i ett högt tempo – Har känsla för detaljer och kvalitet – Vill vara en del av ett litet, dedikerat team – Gillar att ta ansvar och bidra till en härlig arbetsmiljö Vi erbjuder: – Ett kreativt och varmt arbetsklimat – Möjlighet att utvecklas och vara med och påverka – Schyssta villkor och kollektivavtal – En arbetsplats där kvalitet alltid går före genvägar Tjänsten är 75% -100% med arbetstider från kl.04.00

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Brandlarmstekniker till Bravida Fire & Security 🔧
Wrknest AB
Brandingenjörer och byggnadsinspektörer m.fl.

Om tjänsten Bravida Fire & Security söker nu en brandlarmstekniker till deras team där du får chansen att jobba mot myndigheter och lärosäten. Rollen innebär att du säkerställer att systemen fungerar enligt regelverk och att rätt dokumentation finns på plats. Efter avslutad driftsättning fortsätter du med efterföljande service och support. Du utgår från hemmet och har en flexibel vardag där du samordnar arbetstider och plats med projektledare och kund. Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att arbeta självständigt och nära kunden i projekt som gör verklig skillnad för samhällets säkerhet. Dina arbetsuppgifter kommer inkludera: Installation av brandlarm enligt ritningar och regelverk. Programmering och driftsättning av system samt uppkoppling mot SOS Alarm. Felsökning och åtgärder vid driftstörningar. Utföra service och underhåll enligt plan. Dokumentera arbetet enligt anläggningskrav. Genomföra funktionsprov tillsammans med kund. Ge teknisk support och vid behov utbilda slutanvändare. Vi söker dig som: För att lyckas i rollen ser vi att du har minst två års erfarenhet som brandlarmstekniker och relevant utbildning inom el, elektronik, säkerhet eller styrsystem. Du har goda kunskaper om relevanta regelverk samt kan läsa tekniska ritningar och scheman. Vi ser även att du har: B-körkort är ett krav Flytande kunskaper i svenska i tal och skrift.  Som person tror vi att du är engagerad, tycker att tekniskt arbete är roligt och trivs med att träffa människor i din vardag. Du är ansvarstagande, nyfiken och gillar att lösa problem självständigt. OBS! Tjänsten är säkerhetsklassad och en bakgrundskontroll kommer genomföras innan anställning. Övrig information Start: Enligt överrenskommelse Plats: Stockholm Omfattning: Heltid, med flexibilitet i arbetsplats och arbetstider. Anställningsform: Tillsvidare Resor: Förekommer, i genomsnitt ca 2 övernattningar per år. Om kunden Bravida Fire & Security erbjuder helhetslösningar inom brandskydd och säkerhet. De arbetar med installation, service och underhåll av bland annat brandlarm, utrymningslarm, släcksystem, inbrottslarm, passersystem och kameraövervakning. Här kombineras teknisk spetskompetens med starkt kundfokus för att skapa trygga och säkra miljöer för företag och organisationer. Teamet präglas av samarbete, ansvarstagande och en vilja att ligga i framkant inom modern säkerhetsteknik. Om Wrknest Engineering Wrknest Engineering är specialiserade på att hjälpa dig som ingenjör eller tekniker att hitta nästa steg i karriären. Vi samarbetar med framtidens företag och erbjuder både rekryterings- och konsultuppdrag inom teknik och industri – alltid med människan i centrum. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer och strävar efter att vara en engagerad och lyhörd partner. Via oss får du möjlighet att vara en del av tekniska framsteg som formar morgondagens samhälle – i roller där din kunskap gör verklig skillnad. Vår ambition är att du ska trivas, utvecklas och känna dig stolt över ditt arbete. Läs mer på www.wrknestengineering.se.

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Konditor
Bageri Passion AB
Bagare och konditorer

Nu söker vi en passionerad konditor till vårt team på Bageri Passion i Sundbyberg Vi letar efter dig som verkligen brinner för hantverket. Du är kreativ, arbetar i högt tempo och har en stark vilja att utvecklas inom yrket. För dig är bakning inte bara ett jobb – det är en drivkraft. Du har siktet inställt på att bli så skicklig som möjligt och ser möjligheten att tävla i framtiden som ett naturligt mål. Hos oss får du arbeta självständigt, men alltid med stöd och vägledning från dina kollegor. Vi tror på frihet under ansvar, och att den bästa utvecklingen sker i en miljö där det finns utrymme att växa. Vi är ett konditori som växer och utvecklas – och vi gör det tillsammans. Här hjälper vi varandra, delar kunskap och har kul på vägen. Låter det som en arbetsplats för dig? Då vill vi gärna höra från dig. Vi söker dig som: – Har erfarenhet av konditori – Är morgonpigg och gillar att jobba i ett högt tempo – Har känsla för detaljer och kvalitet – Vill vara en del av ett litet, dedikerat team – Gillar att ta ansvar och bidra till en härlig arbetsmiljö Vi erbjuder: – Ett kreativt och varmt arbetsklimat – Möjlighet att utvecklas och vara med och påverka – Schyssta villkor och kollektivavtal – En arbetsplats där kvalitet alltid går före genvägar Tjänsten är heltid med arbetstider från kl.05.30

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Treasury-specialist till internationell koncern i Stockholm
Capega AB
Backofficepersonal m.fl.

Erfaren Treasury-specialist sökes till internationell koncern – konsultuppdrag i centrala Stockholm Har du erfarenhet från Treasury och söker en spännande möjlighet att arbeta med Cash Management hos en global aktör? Just nu söker vi en engagerad konsult till ett långt uppdrag i hjärtat av Stockholm – med start efter sommaren. Uppdraget erbjuder en stimulerande roll i en dynamisk och komplex verksamhet, ledande inom sin bransch. Företaget är en global koncern med starkt fokus på hållbarhet, innovation och långsiktiga värden – verksam i över 150 länder. Om rollen Vi söker dig med erfarenhet från Treasury, gärna inom Cash Management – men även du med bakgrund inom Back Office eller annan relevant Treasury-funktion är intressant. I den här rollen kommer du att få arbeta nära ett erfaret och kunnigt team och bidra i det dagliga arbetet inom Treasury, i en verksamhet där flödena är stora och internationella. Exempel på arbetsuppgifter: Hantering av dagliga cash management-processer Betalningsflöden, likviditetsprognoser och interna bankstrukturer Kontakt med interna och externa motparter Deltagande i förbättringsarbete och systemrelaterade projekt Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet från Treasury, gärna med fokus på Cash Management. Erfarenhet från andra delar av Treasuryfunktionen är också meriterande. Du är prestigelös, nyfiken och har ett genuint intresse för system och processer. Du trivs i en internationell miljö där det ställs höga krav och där du ges stort ansvar. För att lyckas i rollen ser vi att du har god kommunikativ förmåga på både svenska och engelska, samt en stark vilja att samarbeta och bidra till ett gott teamklimat. Konsultuppdragets omfattning: Start: Efter sommaren, enligt överenskommelse Omfattning: Konsultuppdrag på minst 12 månader, med möjlighet till förlängning (upp till 18 månader) Plats: Centrala Stockholm Intresserad? Vill du veta mer om tjänsten eller anmäla ditt intresse? Tveka inte att registrera din ansökan hos oss. Eventuella frågor om konsultuppdraget besvaras av Åsa Ollert på Capega, [email protected] alt på 070-752 48 16. Varmt välkommen med din Ansökan! Om Capega Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se och ta en första kontakt. Konsult hos Capega Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension. För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn eller håll utkik på www.capega.se

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Supplier Development and Quality Engineer
Elekta Instrument AB
Övriga civilingenjörsyrken

We don’t just build technology. We build hope for everyone dealing with cancer. What you’ll do at Elekta As a Supplier Development & Quality Engineer, you will play a pivotal role in improving supplier performance and ensuring quality standards are met across the Elekta supply chain. Based in Stockholm, you will serve as a specialist in supplier quality and development processes, supporting Elekta’s operations globally and indirectly leading improvement initiatives that span multiple teams and regions. You will contribute to the continuous advancement of Elekta’s Quality Management System and play a critical part in driving long-term supply chain success. This role includes up to 40% travel and offers a unique opportunity to collaborate across engineering, procurement, and manufacturing disciplines to deliver innovative cancer care solutions to the world. Responsibilities Drive, execute and coordinate SDQ activities in product development Work with suppliers to ensure effective containment and root cause analysis using tools like 8D, 5-Whys, Fishbone, DOE Apply Core Quality Tools such as APQP, FMEA, MSA, and PPAP where appropriate Develop proactive quality plans with suppliers and promote a zero-defect culture Build strong relationships with internal stakeholders and external suppliers Conduct part approvals for new/changed components, including physical inspections and process audits Conduct audits of supplier QMS, parts, and documentation to ISO13485/9001 and Elekta’s Quality Agreement (QAA) Write audit reports, track non-conformances and follow up on actions Support supplier selection process with SDQ input Train suppliers in LEAN, Six Sigma, DFM, DFA, PFMEA, and more Participate in engineering change processes and historical quality reviews Manage supplier-raised changes, deviations, and escalations Maintain audit readiness through QMS documentation and training The right stuff You’re a results-driven quality professional with a collaborative spirit. You thrive in complex, cross-functional environments and enjoy being hands-on with both strategic planning and tactical execution. You’re passionate about continuous improvement and comfortable taking initiative to drive change. A team player who leads by example Excellent communication and influencing skills Strong initiative and self-motivation, with the ability to work independently Comfortable representing Elekta internally and externally Flexible with working patterns and travel Experienced in managing multiple concurrent tasks and priorities Confident leading workshops and improvement activities What you bring You bring a strong background in engineering, supplier development, and quality assurance. You’re well-versed in industry best practices and know how to build quality into the supply chain from the ground up. At least a bachelor’s degree in engineering or equivalent Extensive experience in manufacturing, engineering, and supplier quality/development Demonstrated success in driving supplier quality improvements using best practice tools Proven experience facilitating supplier development initiatives and improvement workshops Fluent in English, with proficiency in a second language being an advantage Well-developed IT skills and familiarity with quality documentation and systems Experience working in matrix organizations across global teams We encourage you to apply even if you don’t meet every requirement—your unique skills and experiences might be exactly what we’re looking for! What you’ll get In this role, you will work for a higher purpose: hope for everyone dealing with cancer, and for everyone—regardless of where they are in the world—to have access to the best cancer care. You’ll join a team that values innovation, collaboration, and quality, and you’ll be empowered to grow your expertise in a global environment with meaningful impact. You will also receive a benefits package, the specific contents of which depend on the country in which you are hired. Hiring process We look forward to hearing from you! Please submit your application and résumé in English via the “Apply” button. Your Elekta contact For any questions or further information about this position, please contact our Global Talent Acquisition Partner responsible Gustaf Ericson at [email protected]. We do not accept applications via e-mail. About Elekta As a leader in precision radiation therapy, Elekta is committed to ensuring every patient has access to the best cancer care possible. Elekta is a proud innovator and supplier of equipment and software used to improve, prolong, and save the lives of people with cancer and brain disorders. More than 6,000 hospitals worldwide rely on Elekta technology. We openly collaborate with customers to advance sustainable, outcome-driven, and cost-efficient solutions to meet evolving patient needs, improve lives, and bring hope to everyone dealing with cancer. To us, it’s personal, and our global team of 4,700 employees combines passion, science, and imagination to profoundly change cancer care. We don’t just build technology, we build hope. Elekta is headquartered in Stockholm, Sweden, with a presence in more than 120 countries and listed on Nasdaq Stockholm. For more information, visit elekta.com or follow @Elekta on Twitter and on LinkedIn.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Självgående VVS Montör / Rörmokare
Pipeworks AB
VVS-montörer m.fl.

Vi söker en självgående VVS-montör / Rörmokare! Vi söker dig som: • Har erfarenhet/certifikat inom VVS och relevant utbildning. • Är självgående och kan lösa problem på plats • Har god samarbetsförmåga och är ansvarstagande. • Är noggrann och serviceinriktad. • Har B körkort • Vi ser gärna att du talar svenska och/eller engelska - Pipeworks VD har ej svenska som modersmål och kommunicerar gärna på engelska. Om Pipeworks Pipeworks grundades 2018 och arbetar med alla typer av VVS tjänster inom Stor Stockholm. Vi fokuserar mot privatkunder med allt från byte av vattenkran till renovering av badrum och andra större jobb. Pipeworks arbetar ej med nyproduktion. Våra rörmokare ser kvalitet som det främsta ledordet. Pipeworks kontor ligger i Nacka men du kan utgå från ditt hem oavsett var i Stockholm du bor. Varför arbeta på Pipeworks -Fantastiska medarbetare -Underbar kultur -Ordentlig utbildning Läs mer om Pipeworks www.pipeworks.nu

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
DevOps Engineer
Bambora AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

This is Worldline Worldline helps businesses of all shapes and sizes to accelerate their growth journey - quickly, simply, and securely. We are the innovators at the heart of the payments technology industry, shaping how the world pays and gets paid. Our technology powers the growth of millions of businesses across 5 continents. And just as we help our customers accelerate their business, we are committed to helping our people accelerate their careers. Together, we shape the evolution. The Opportunity We are seeking a versatile DevOps Engineer to join our Platform Engineering DevOps team, and work in a constantly evolving, dynamic, and agile environment, believing that the route to speed and stability is through automation. Teamwork, communication, and speaking your mind are of high importance to us, especially when they come with a curious mind, a willingness to grow, and exchange ideas and knowledge. In this role, along with a team of 8 members, you’ll set up AWS (Amazon Web Services) infrastructure which is handling millions of transactions worth billions of Euros. The team has a DevSecOps standpoint, owns, develops, and manages all Infrastructure as Code in AWS accounts, running 100s of containers and serverless functions; If you build it, you run it! If this looks exciting and you are eager to continue growing your professional capabilities with ongoing training and educational opportunities, come join us! Day-to-Day Responsibilities​ Delivering the committed objectives that include adapting to any new needs to reach the goal On-call duty according to a rotating schedule Participate in your team's day-to-day activities including tools development, operations, maintenance, and support Being an active member in our agile events like daily stand-ups, planning, retros, and demos. etc. Foster team spirit, quality and technical agility Who Are We Looking For We look for big thinkers. People who can drive positive change, step up and show what’s next – people with passion, can-do attitude and a hunger to learn and grow. In practice this means: You have proven experience in systems engineering, automating infrastructure creation & maintenance tasks using Docker, Jenkins, Terraform\ CloudFormation, etc. You have a bachelor's or master's degree in computer science, distributed systems, software engineering, or another equivalent field You have relevant experience in supporting/operating transaction driven and highly available platforms running microservices with 99.99% uptime You have a curiosity about security solutions such as WAF, IDS/IPS, Anti-DDOS, and SIEM You have work experience in programming (Python scripting) and an interest in automation You are passionate about cloud services, pay attention to details, handle many different partners and you are accountable to deliver results in a fast-paced environment Perks & Benefits At Worldline you’ll get the chance to be at the heart of the global payments technology industry and shape how the world pays and gets paid. On top of that, you will also: Being a part of a company guided by a strong purpose to do good and recognized as top 1% of the most sustainable companies in all sectors worldwide Health benefits contribution Health check – Every 2nd year Pension: BTP1 & BTP2 Private Health Care Insurance (Euro Accident) Parental pay and 12 months pension during parental leave Opportunity to hybrid working according to company standard Benefit portal with many great offers, plus more. Shape the evolution We are pushing towards the next frontiers of payments technology, and we look for big thinkers to join our journey. People with passion, can-do attitude and a hunger to learn and grow. Here you’ll work with ambitious colleagues from around the world, take on unique challenges as a team, and make a real impact on the society. And with our empowering culture, strong technology and extensive training opportunities, we help you accelerate your career. Wherever you decide to go. Join our global team of over 18,000 innovators across 40+ countries, and shape a tomorrow that is yours to own. Learn more about life at Worldline at jobs.worldline.com We are proud to be an Equal Opportunity employer. We do not discriminate based upon race, religion, color, national origin, sex (including pregnancy, childbirth, or related medical conditions), sexual orientation, gender identity, gender expression, age, status as an individual with a disability, or any applicable legally protected characteristics.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Lagermedarbetare - Kungsängen
Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker nu en Lagermedarbetare till Delta Nordic i Kungsängen! Om företaget: Delta Nordic är en innovativ och ledande leverantör av elektriska och elektroniska lösningar för krävande industrimiljöer. Företaget utvecklar, tillverkar och levererar kundanpassade lösningar med hög teknisk kvalitet och pålitlighet. Med sin starka position på marknaden, långsiktiga kundrelationer och fokus på hållbara lösningar är Delta Nordic ett företag i tillväxt. I Kungsängen finns moderna och ändamålsenliga lokaler som skapar goda förutsättningar för både produktion och lagerverksamhet. De värdesätter sina medarbetare och erbjuder en trygg arbetsmiljö med möjlighet till utveckling. Om tjänsten: Som lagermedarbetare hos Delta Nordic kommer du att ha en viktig roll i företagets logistikkedja. Du ansvarar för att hantera inkommande och utgående gods, plock och pack av komponenter, samt bidra till ett effektivt och välorganiserat lager. Du arbetar nära både inköp och produktion för att säkerställa att materialflödet fungerar smidigt och med hög kvalitet. Tjänsten passar dig som trivs i ett strukturerat och praktiskt arbete där noggrannhet och ansvarstagande är i fokus. Vi söker dig som: Har erfarenhet av lagerarbete. Har truckkort A och B. Är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Behärskar svenska i tal och skrift. Har grundläggande datorkunskaper och har arbetat med lagerhanteringssystem. Trivs med att arbeta både självständigt och i team. Övrigt: I denna rekrytering samarbetar Delta Nordic med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Vi ser fram emot din ansökan!

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
20 % engelsklärare till Montessori Mondial Lidingö
AcadeMedia Support AB
Grundskollärare

Montessori Mondial bedriver en modern och resultatinriktad montessoripedagogik med specialistutbildade lärare och optimala lärmiljöer. Montessori Mondial är en del av AcadeMedias grundskolor. Montessori Mondial är en del av AcadeMedias grundskolor. Montessori Mondial består av 11 grundskolor varav sex med integrerad förskola. Skolorna bedriver en modern och resultatinriktad montessoripedagogik och optimala lärmiljöer. Montessori Mondial finns i Kristianstad, Malmö, Ystad, Linköping, Lund, Stockholm och augusti 2024 blev vår skola en Montessori Mondial skola. Vi är en F-9 skola med ca 150 elever och en förskola med ca 50 barn. Skolan ligger ett stenkast från Grönsta gärde och endast 10 minuter med buss från Ropsten T-banestation. Legitimerad lärare i engelska en dag i veckan. Till Montessori Mondial Lidingö söker vi en legitimerad lärare med behörighet i engelska som ser, utmanar och stödjer våra elever i deras kunskapsutveckling för att nå så långt som möjligt. Tjänsten riktar sig mot elever i åk 4-6. Vi strävar efter att all pedagogisk personal på Mondialskolorna har gemensamma studiedagar där samtliga medarbetare är del av det samlade kvalitetsarbetet. Montessori Mondial Lidingö har ett högstadium som varje år åker på utbytesresor i Europa. Vi arbetar utifrån ett starkt hållbarhetsperspektiv på skolan. Ditt uppdrag Som lärare i engelska på Montessori Mondial Lidingö ansvarar du för att utveckla det pedagogiska arbetet med kollegor, allt enligt läroplanen för grundskolan och skolans verksamhetsplan. Du som lärare sätter alltid eleverna och deras kunskapsutveckling i centrum och du har kontinuerlig kontakt med eleverna genom att dokumentera och samtala med dem kring deras kunskapsutveckling. Du vill ständigt utvecklas som pedagog och intresserar dig för att utvärdera och följa upp elevernas lärande. Är du rätt person för tjänsten? Montessori Mondial Lidingö söker en kreativ och engagerad engelsklärare. Vi söker dig som är legitimerad lärare i engelska och som delar vår tro på att alla elever kan nå sin fulla potential med rätt förutsättningar. Du är van att arbeta självständigt och i team, tar gärna egna initiativ och värdesätter goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Erfarenhet av montessoripedagogiken är meriterande. Som rektor ser jag framför mig en person som bygger starka och positiva relationer med både elever och kollegor. Du är en social person som trivs med att skapa god kontakt med elever och vårdnadshavare och har en förmåga att se varje elevs potential. Är du den inspirerande läraren vi söker? Varmt välkommen med din ansökan! Övrigt Tjänsten är en tillsvidare på 20 % med start den 8 augusti 2025 (dvs en dag i veckan). Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättningen kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vid frågor kring tjänsten, kontakta rektor Kicki Blomberg på 072-227 80 72 eller mailadress [email protected].

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025