Hela Försäkringar söker innesäljare
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Hela Försäkring söker engagerade innesäljare – starta din karriär i ett växande bolag mitt i Stockholm! Vill du arbeta med försäljning i ett företag som kombinerar trygghet, gemenskap och personlig utveckling? Hela Försäkring söker nu en driven innesäljare som vill vara med och göra skillnad – både för sig själv och för våra kunder. Vi erbjuder marknadens ledande tandvårdsförsäkring och söker dig som är redo att ta nästa steg i din karriär. Om rollen:Som innesäljare kontaktar du nya kunder via telefon med målet att presentera och sälja vår uppskattade tandvårdsförsäkring. Du arbetar med moderna dialersystem i en strukturerad arbetsmiljö där kvalitet, lyhördhet och tydlig kommunikation står i centrum. Rollen passar dig som är tävlingsinriktad, målinriktad och tycker det är kul att prata med människor. Du inleder din anställning med en betald utbildning där du får lära dig allt om försäkring, våra produkter och effektiv säljteknik – perfekt för både nybörjare och dig med erfarenhet. Vi erbjuder: Trygg grundlön + provisionsmodell som belönar engagemang och prestation. Betald introduktionsutbildning och kontinuerlig coaching. Tjänstepension, friskvårdsbidrag och sjukförsäkring via Skandia. Lojalitetsprogram med möjlighet till bonusresor, tävlingar och andra belöningar. AW varje fredag – vi firar framgångar tillsammans! Hybridmöjlighet efter 6 månader. Arbetsplats i centrala Stockholm, nära kollektivtrafik. Arbetstid: heltid, vardagar 08:40–17:30 Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna via telefon (meriterande men inte krav). Är nyfiken, social och orädd – du gillar att ta initiativ och driva på. Har ett starkt driv och trivs i en energifylld miljö  Är mottaglig för feedback och gillar att utvecklas. Om Hela Försäkring: Hela Försäkring är ett modernt och växande bolag med fokus på hälsa och trygghet. Vår mest efterfrågade produkt är tandvårdsförsäkringen, och vi arbetar varje dag med att göra försäkring begriplig och relevant för våra kunder. Vi är delägda av Säkra, en av Sveriges ledande försäkringsförmedlare – vilket innebär stabilitet, kvalitet och stora utvecklingsmöjligheter för dig som vill växa. Övrigt: Alla anställningar kräver ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Skulder hos Kronofogden får ej överstiga 100 000 kronor. Tjänsten är heltid, med start så snart som möjligt – intervjuer sker löpande. Ansökan: Skicka ditt CV och några rader om dig själv till: [email protected] Vid frågor: 070-825 08 10

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Huvudinstruktör inom Lås & Säkerhet till SLR
Bravura Sverige AB
Övriga utbildare och instruktörer

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sveriges Lås- och Säkerhetsleverantörers Riksförbund (SLR). Om företaget Sveriges Lås- och Säkerhetsleverantörers Riksförbund (SLR) är branschorganisationen för lås- och säkerhetsföretag i Sverige. Organisationen verkar för att höja kompetensen inom branschen och utvecklar utbildningar som formar framtidens låstekniker och säkerhetsexperter. SLR grundades 1955 och representerar i dag cirka 200 lås- och säkerhetsföretag över hela landet – genom 155 medlemsföretag och ytterligare 50 filialer. I samarbete med bland andra Svenska Stöldskyddsföreningen och Svensk Brand- och Säkerhetscertifiering har SLR tagit fram regelverk och krav för auktorisation samt tredjepartscertifiering, med målet att säkerställa hög kunskapsnivå och kvalitet inom branschens verksamheter. Nu söker SLR en huvudinstruktör som vill vara med och utveckla utbildningsverksamheten vid Låsteknikcentrum i Stockholm – ett centrum för kompetensutveckling inom lås- och säkerhetsområdet. Arbetsuppgifter Som huvudinstruktör hos SLR har du en nyckelroll i att forma nästa generation av yrkesverksamma inom lås- och säkerhetsbranschen. Du ansvarar för Yrkestrainee-programmet och arbetar nära eleverna genom att coacha dem i både praktiska och teoretiska moment. Samtidigt utvecklar du innehåll och upplägg för att säkerställa att utbildningarna möter branschens aktuella behov och framtida krav. Rollen innebär även att du skapar och uppdaterar kursmaterial inom låsteknik och säkerhet för att hålla innehållet relevant och kvalitativt. Du bidrar också till utvecklingen av digitala läromedel för att anpassa utbildningarna till moderna lärandemetoder och branschens förändringar. Arbetet omfattar både fysiska och digitala kurser, där resor och cirka 10–20 dagars övernattningar per år ingår. Utöver ditt utbildningsansvar representerar du SLR vid branschträffar och externa event, vilket ger dig en aktiv roll i att stärka organisationens ställning i branschen. Du är även ett stöd för medlemmar och kollegor inom organisationen och bidrar vid behov till utvecklingen av andra verksamhetsområden. För att säkerställa att utbildningarna håller hög kvalitet och fortsatt relevans ingår ett kontinuerligt arbete med självstudier och vidareutbildning. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Minst 3 års erfarenhet inom lås- och/eller säkerhetsbranschen Har erfarenhet av undervisning, handledning eller pedagogiskt arbete Meriterande med mästarbrev eller gesällbrev inom låssmedsyrket B-körkort För att lyckas i rollen har du pedagogisk erfarenhet, ett genuint teknikintresse och en nyfikenhet på digitalt lärande. Du är noggrann och strukturerad, med förmåga att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Din ansvarskänsla och kommunikativa förmåga gör att du bidrar till en positiv och lösningsorienterad arbetsmiljö, samtidigt som du tar egna initiativ och driver arbetet framåt. Med ett öppet sinne för utveckling vågar du tänka nytt och delar gärna med dig av din kunskap. Du bidrar till en kultur där både affären och arbetsglädjen står i centrum. Övrig information Start: Omgående / med hänsyn till uppsägningstid Plats: Hägersten, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Personlig assistent sökes i Sigtuna
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en vänlig, ung man med autism som bor i Sigtuna. Tjänsten är på ca 40-50 % på ett 4 veckors rullande schema, som varierar något mellan veckorna. Tjänsten kan eventuellt komma att utökas med tiden (men det är inget måste eller löfte), men bör i dagsläget gå utmärkt att kombinera med till exempel högskolestudier. Som assistent följer du med och stödjer och motiverar under olika aktiviteter som simning och skogspromenader. Du blir en viktig person för hans möjlighet att kommunicera med andra och för att kunna uttrycka vad han vill och behöver. I sociala sammanhang är du en trygg punkt som förutser och planerar för att förebygga onödig stress. Du fungerar som ett stöd under olika typer av vardagssysslor som till exempel vid måltider. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 1-3 kvällspass per vecka med start klockan 15.10 på vardagar, samt en lördag eller söndag ungefär varannan helg. Viss flexibilitet finns. Om kunden Några av hans intressen är att baka och laga mat, läsa Bamse, spela pingis, röra på sig och gå på den lokala bion i lugn miljö. Han går i ett anpassat gymnasium och bor i en trivsam och lugn miljö med sina föräldrar och ett syskon.  Om dig Du är omtänksam och lyhörd och bra på att kommunicera tydligt. Du behöver vara bra på att känna in en situation, läsa av behov och anpassa dig därefter. Som person är du ansvarstagande, flexibel och trygg. Du har lätt för att planera, skapa struktur och ligga steget före. Du gillar att ta egna initiativ och utvecklas inom ditt jobb. Personkemin mellan dig och honom är viktig. Det är en lugn och fin ung man som är följsam och som behöver en assistent som är mån om honom och ser behov han inte uttrycker själv. Det är krav på att du Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift, så att stödet i kommunikationen fungerar, Kan simma och delta på aktiviteter som innefattar bad, Ser detta som ett varaktigt arbete flera år framåt i tiden och inte som ett tillfälligt extrajobb, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Beställ i god tid. Det är meriterande om du Har erfarenhet av arbete med eller har en anhörig med autism och/eller IF, Har erfarenhet av arbete inom vården, i synnerhet av personlig assistans, LSS-insatser, inom anpassad skola (särskola), socialt arbete eller motsvarande, Innehar B-körkort. Omfattning: Deltid.  Antal tjänster: 1.  Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kommer att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Elektriker sökes till bygge i Danderyd!
Aura Personal AB
Anläggningsarbetare

Om oss: På Aura Personal tror vi på människor och deras potential. Vi är fast övertygade om att var och en har möjlighet att skapa sin egen framgång, bara de får rätt stöd och möjligheter. Med flera års erfarenhet inom branschen är vi dedikerade till att identifiera individer som strävar efter utveckling och vill utforska nya möjligheter. Arbetsuppgifter: Elektrikerarbete, inklusive installation och underhåll av elsystem. Reparationer och felsökning av elektriska anläggningar. Läsning av ritningar och efterlevnad av tekniska specifikationer. Säkerställa säkerheten och kvaliteten inom projekten. Krav: Minst 3 års erfarenhet som elektriker. Punktlig, självgående och god förmåga att arbeta i team. Noggrannhet och förmåga att följa säkerhetsföreskrifter och ritningar. Personliga egenskaper: Noggrannhet och engagemang i arbetet. Självgående med hög arbetsmoral. Flexibilitet och förmåga att hantera varierande arbetsuppgifter. Erbjudande: Attraktiv lön Möjlighet att utveckla dina färdigheter Stödjande arbetsmiljö

15 maj 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Elektriker sökes till bygge i Åkersberga!
Aura Personal AB
Anläggningsarbetare

Om oss: På Aura Personal tror vi på människor och deras potential. Vi är fast övertygade om att var och en har möjlighet att skapa sin egen framgång, bara de får rätt stöd och möjligheter. Med flera års erfarenhet inom branschen är vi dedikerade till att identifiera individer som strävar efter utveckling och vill utforska nya möjligheter. Arbetsuppgifter: Elektrikerarbete, inklusive installation och underhåll av elsystem. Reparationer och felsökning av elektriska anläggningar. Läsning av ritningar och efterlevnad av tekniska specifikationer. Säkerställa säkerheten och kvaliteten inom projekten. Krav: Minst 3 års erfarenhet som elektriker. Punktlig, självgående och god förmåga att arbeta i team. Noggrannhet och förmåga att följa säkerhetsföreskrifter och ritningar. Personliga egenskaper: Noggrannhet och engagemang i arbetet. Självgående med hög arbetsmoral. Flexibilitet och förmåga att hantera varierande arbetsuppgifter. Erbjudande: Attraktiv lön Möjlighet att utveckla dina färdigheter Stödjande arbetsmiljö

15 maj 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Elektriker sökes till bygge i Solna!
Aura Personal AB
Anläggningsarbetare

Om oss: På Aura Personal tror vi på människor och deras potential. Vi är fast övertygade om att var och en har möjlighet att skapa sin egen framgång, bara de får rätt stöd och möjligheter. Med flera års erfarenhet inom branschen är vi dedikerade till att identifiera individer som strävar efter utveckling och vill utforska nya möjligheter. Arbetsuppgifter: Elektrikerarbete, inklusive installation och underhåll av elsystem. Reparationer och felsökning av elektriska anläggningar. Läsning av ritningar och efterlevnad av tekniska specifikationer. Säkerställa säkerheten och kvaliteten inom projekten. Krav: Minst 3 års erfarenhet som elektriker. Punktlig, självgående och god förmåga att arbeta i team. Noggrannhet och förmåga att följa säkerhetsföreskrifter och ritningar. Personliga egenskaper: Noggrannhet och engagemang i arbetet. Självgående med hög arbetsmoral. Flexibilitet och förmåga att hantera varierande arbetsuppgifter. Erbjudande: Attraktiv lön Möjlighet att utveckla dina färdigheter Stödjande arbetsmiljö

15 maj 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Elektriker sökes till bygge i Upplands Väsby!
Aura Personal AB
Anläggningsarbetare

Om oss: På Aura Personal tror vi på människor och deras potential. Vi är fast övertygade om att var och en har möjlighet att skapa sin egen framgång, bara de får rätt stöd och möjligheter. Med flera års erfarenhet inom branschen är vi dedikerade till att identifiera individer som strävar efter utveckling och vill utforska nya möjligheter. Arbetsuppgifter: Elektrikerarbete, inklusive installation och underhåll av elsystem. Reparationer och felsökning av elektriska anläggningar. Läsning av ritningar och efterlevnad av tekniska specifikationer. Säkerställa säkerheten och kvaliteten inom projekten. Krav: Minst 3 års erfarenhet som elektriker. Punktlig, självgående och god förmåga att arbeta i team. Noggrannhet och förmåga att följa säkerhetsföreskrifter och ritningar. Personliga egenskaper: Noggrannhet och engagemang i arbetet. Självgående med hög arbetsmoral. Flexibilitet och förmåga att hantera varierande arbetsuppgifter. Erbjudande: Attraktiv lön Möjlighet att utveckla dina färdigheter Stödjande arbetsmiljö

15 maj 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Innesäljare för 3 – centrala Stockholm
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Bigacom söker Innesäljare till spännande projekt för Tre (3) Vill du påbörja eller utveckla din karriär inom försäljning? Bigacom söker nu fler engagerade innesäljare till vårt kontor i Stockholm – den här gången till ett nytt och spännande projekt för en av Sveriges ledande teleoperatörer, Tre (3). I rollen som innesäljare kommer du att kontakta nya kunder via telefon för att erbjuda attraktiva mobil- och abonnemangslösningar. Det här är en perfekt roll för dig som gillar att ta initiativ, motiveras av mål och trivs med att arbeta i en fartfylld och social miljö. Vad innebär rollen? Kontakta privatpersoner via samtal och presentera Tre:s tjänsteutbud Identifiera kundbehov och erbjuda skräddarsydda lösningar Driva hela säljprocessen – från första kontakt till avslutat avtal Säkerställa en positiv kundupplevelse i varje samtal Vi söker dig som: Har en stark vilja att lyckas och är inte rädd för att ta kontakt med nya människor Är målinriktad, positiv och gillar att arbeta med telefonen som verktyg Erfarenhet av försäljning är ett plus, men inte ett krav.  Vad Bigacom erbjuder: Fast grundlön på 17 000 kr + attraktiv provision – mållön cirka 35 000 kr Möjlighet att utvecklas inom företaget – många av våra ledare började som säljare Ett engagerat och stöttande team som firar framgångar tillsammans Chans att efter 6 månader arbeta från vårt kontor i Spanien Friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och 25 dagars semester Centralt kontor i Stockholm vid Stadshagen, nära tunnelbana och buss Arbetstider: Måndag–torsdag 8:30–17, fredag 8:30–16 Bigacom är en växande aktör inom försäljning, kundservice och bemanning, med kontor i både Stockholm och Marbella. Vår framgång bygger på att vi sätter människan i centrum – både våra kunder och våra medarbetare. Läs mer på www.bigacom.se I denna rekrytering är det DocuPartner som hanterar processen. Rekryterare Linda Ström ansvarar för rekryteringen och samtliga frågor om tjänsten riktas till henne på [email protected] eller 070-825 08 10. Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande! Varmt välkommen med din ansökan!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Innesäljare till Kungsholmen
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Bigacom söker innesäljare till flera spännande projekt i Stockholm! Vill du påbörja eller utveckla din karriär inom försäljning? Bigacom expanderar och söker nu fler engagerade innesäljare till vårt kontor i Stockholm. Vi arbetar med flera välkända och etablerade varumärken inom olika branscher – och du har nu chansen att bli en del av ett växande team där du får utvecklas och göra skillnad! Oavsett vilket projekt du arbetar med kommer du att spela en viktig roll i att skapa värde för både kund och företag. Arbetet sker via telefon, där du ansvarar för hela säljprocessen – från första kontakt till avslutat avtal. Beroende på uppdraget kontaktar du antingen nya kunder eller följer upp varma leads. Om rollen: Kontakta privatpersoner via telefon – både kalla och varma leads beroende på               projekt Presentera tjänster och produkter på ett engagerande och professionellt sätt Identifiera kundbehov och erbjuda skräddarsydda lösningar Arbeta självständigt med stöd från chef och coacher Bidra till en positiv kundupplevelse i varje samtal Vi söker dig som: Har ett stort driv och vill utvecklas inom försäljning Trivs med att kommunicera via telefon och har en positiv energi Är målinriktad och gillar att se konkreta resultat av ditt arbete Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande men inget krav Vi erbjuder dig: Fast grundlön på 17 000 kr + attraktiv provision – mållön ca 35 000 kr Utvecklingsmöjligheter inom bolaget – många av våra ledare började som                       innesäljare Möjlighet att efter 6 månader arbeta från vårt kontor i Spanien Ett sammansvetsat team som stöttar och firar varandras framgångar Friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och 25 dagars semester Centralt beläget kontor vid Stadshagen i Stockholm, nära tunnelbana och buss Arbetstider: Mån–tors 8.30–17.00, fre 8.30–16.00 Om Bigacom Bigacom är en växande aktör inom extern försäljning, kundservice och bemanning. Vi driver flera projekt tillsammans med några av Sveriges största varumärken. Vår verksamhet bygger på engagemang, kvalitet och fokus på människan – både våra kunder och våra medarbetare. Vi finns i Stockholm och Marbella. Läs mer på www.bigacom.se Ansökan I denna rekrytering samarbetar Bigacom med DocuPartner. Rekryterare Linda Ström ansvarar för rekryteringsprocessen och svarar gärna på dina frågor: [email protected] 070-825 08 10 Urval sker löpande – välkommen med din ansökan redan idag!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Säljare för Fortum – varma kunder
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Bigacom söker innesäljare till projekt för Fortum! Vill du ta nästa steg i din karriär inom försäljning? Bigacom söker nu engagerade innesäljare till vårt kontor i Stockholm. I det här uppdraget får du möjlighet att representera Fortum, ett av Sveriges största energibolag, och arbeta med försäljning av elavtal till privatpersoner. Vi erbjuder dig en chans att utvecklas i ett motiverat och stöttande team – där din insats verkligen gör skillnad! Om rollen: Som innesäljare kommer du att kontakta befintliga kunder och varma leads med fokus på att erbjuda anpassade elavtal. Ditt främsta arbetsredskap är telefonen, vilket innebär att du bör känna dig trygg i muntlig kommunikation. Du får stöd av både närmaste chef och coacher på kontoret och arbetar i ett strukturerat och utvecklande säljteam. Arbetsuppgifter: Sälja elavtal till privatpersoner via varma leads/samtal Ansvara för hela säljprocessen – från första kontakt till signerat avtal Säkerställa att kunderna får en positiv upplevelse och rätt information Vi söker dig som: Är självgående, målinriktad och resultatorienterad Har en positiv och lösningsfokuserad inställning Gärna har erfarenhet av försäljning – men det viktigaste är viljan att lära och                   utvecklas Vad vi erbjuder dig: Fast grundlön på 17 000 kr + provision – mållön ca 35 000 kr Utvecklingsmöjligheter inom bolaget – många av våra ledare började som                        innesäljare Ett sammansvetsat team som stöttar och firar varandras framgångar Möjlighet att efter 6 månader arbeta från vårt kontor i Spanien Friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och 25 dagars semester Centralt kontor vid Stadshagen med utmärkta kommunikationer Arbetstider: mån–tors 8.30–17.00, fre 8.30–16.00 Om Bigacom: Bigacom är din partner för resultatdriven extern försäljning, kundtjänst och bemanning. Vi är en växande aktör med starkt fokus på kvalitet och människan i centrum. Våra kontor finns i Stockholm (Kungsholmen) och i Marbella, Spanien. Läs gärna mer på: www.bigacom.se Vi intervjuar löpande – vänta inte med din ansökan! I denna rekrytering samarbetar Bigacom med DocuPartner. För frågor om tjänsten, kontakta rekryterare Linda Ström på: [email protected] eller 070-825 08 10 Varmt välkommen med din ansökan!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025