Är du en kvalificerad och engagerad gynekolog som vill ta nästa steg i karriären? Tribonum, ett ledande vårdbemanningsföretag, söker specialistläkare inom gynekologi och obstetrik för flexibla och utvecklande uppdrag i norra Sverige under 2025. Upplev en unik miljö och arbetsmiljö i norra Sverige, där du gör skillnad i vården! Om Tribonum Tribonum är ett vårdbemanningsföretag som fokuserar på kvalitet, flexibilitet och personlig service. Vi erbjuder läkare möjligheten att arbeta på varierande uppdrag, med stöd från en dedikerad kontaktperson som säkerställer att du kan fokusera på det du gör bäst – att leverera högkvalitativ vård. Dina arbetsuppgifter Som gynekolog hos Tribonum arbetar du med gynekologi och obstetrik på vårdinrättningar i norra Sverige. Uppdragen varierar från kortare inhopp till längre projekt, och du har möjlighet att själv påverka hur du vill forma ditt schema under 2025. Vem söker vi? Vi söker dig som: Är legitimerad specialist inom gynekologi och obstetrik. Har erfarenhet från arbete på både mindre och större sjukhus eller kliniker. Är flexibel, engagerad och trivs med att utvecklas i en konsultroll. Vad erbjuder vi? Flexibilitet: Välj uppdrag i norra Sverige som passar ditt liv och dina preferenser. Personlig support: En dedikerad kontaktperson som stöttar dig genom hela processen. Utvecklingsmöjligheter: Varierade uppdrag som stärker din erfarenhet och kompetens. Arbetsglädje: Spännande möjligheter att arbeta i nya miljöer och team i norra Sverige. Ansök nu! Är du redo att ta steget och göra 2025 till ett år fyllt av professionell utveckling och spännande utmaningar i norra Sverige? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att kontakta dig för att diskutera hur vi kan skräddarsy uppdrag som passar just dig.
Är du en engagerad anestesiolog som vill ta nästa steg i karriären? Tribonum, ett ledande vårdbemanningsföretag, söker specialistläkare inom anestesi och intensivvård för flexibla och utvecklande uppdrag i södra Sverige under hösten 2025. Upplev en unik arbetsmiljö i södra Sverige, där du gör skillnad i vården! Om Tribonum Tribonum är ett vårdbemanningsföretag som fokuserar på kvalitet, flexibilitet och personlig service. Vi erbjuder läkare möjligheten att arbeta på varierande uppdrag, med stöd från en dedikerad kontaktperson som säkerställer att du kan fokusera på det du gör bäst – att leverera högkvalitativ vård. Dina arbetsuppgifter Som anestesiolog hos Tribonum arbetar du med anestesi och intensivvård på vårdinrättningar i södra Sverige. Uppdragen varierar från kortare inhopp till längre projekt, och du har möjlighet att själv påverka hur du vill forma ditt schema under 2025. Vem söker vi? Vi söker dig som: Är legitimerad specialist inom anestesi och intensivvård. Har erfarenhet från arbete på både mindre och större sjukhus. Är flexibel, engagerad och trivs med att utvecklas i en konsultroll. Vad erbjuder vi? Flexibilitet: Välj uppdrag i norra Sverige som passar ditt liv och dina preferenser. Personlig support: En dedikerad kontaktperson som stöttar dig genom hela processen. Utvecklingsmöjligheter: Varierade uppdrag som stärker din erfarenhet och kompetens. Arbetsglädje: Spännande möjligheter att arbeta i nya miljöer och team i norra Sverige. Ansök nu! Är du redo att ta steget och göra 2025 till ett år fyllt av professionell utveckling och spännande utmaningar i södra Sverige? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att kontakta dig för att diskutera hur vi kan skräddarsy uppdrag som passar just dig.
Är du en engagerad anestesiolog som vill ta nästa steg i karriären? Tribonum, ett ledande vårdbemanningsföretag, söker specialistläkare inom anestesi och intensivvård för flexibla och utvecklande uppdrag i norra Sverige under hösten 2025. Upplev en unik miljö och arbetsmiljö i norra Sverige, där du gör skillnad i vården! Om Tribonum Tribonum är ett vårdbemanningsföretag som fokuserar på kvalitet, flexibilitet och personlig service. Vi erbjuder läkare möjligheten att arbeta på varierande uppdrag, med stöd från en dedikerad kontaktperson som säkerställer att du kan fokusera på det du gör bäst – att leverera högkvalitativ vård. Dina arbetsuppgifter Som anestesiolog hos Tribonum arbetar du med anestesi och intensivvård på vårdinrättningar i norra Sverige. Uppdragen varierar från kortare inhopp till längre projekt, och du har möjlighet att själv påverka hur du vill forma ditt schema under 2025. Vem söker vi? Vi söker dig som: Är legitimerad specialist inom anestesi och intensivvård. Har erfarenhet från arbete på både mindre och större sjukhus. Är flexibel, engagerad och trivs med att utvecklas i en konsultroll. Vad erbjuder vi? Flexibilitet: Välj uppdrag i norra Sverige som passar ditt liv och dina preferenser. Personlig support: En dedikerad kontaktperson som stöttar dig genom hela processen. Utvecklingsmöjligheter: Varierade uppdrag som stärker din erfarenhet och kompetens. Arbetsglädje: Spännande möjligheter att arbeta i nya miljöer och team i norra Sverige. Ansök nu! Är du redo att ta steget och göra 2025 till ett år fyllt av professionell utveckling och spännande utmaningar i norra Sverige? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att kontakta dig för att diskutera hur vi kan skräddarsy uppdrag som passar just dig.
Om jobbet Är du en händig och praktiskt lagd person som är intresserad av mekaniskt och elektroniskt montage? Då är det här jobbet för dig! Just nu söker vi flera erfarna elmontörer till vår kund i Kungsängen. Arbetsbeskrivning Tjänsten som elmontör innebär montering av kablage och komponenter, med främst i aparatskåp. Du ska vara kvalitetsfokuserad och väldigt noggrann, dessutom har du god förståelse av teknik och montering samt läsa, förstå och följa instruktioner. Du har Disciplin och är stresstålig samt kan arbeta självständigt och strukturerat. Du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team för att säkerställa ett smidigt arbetsflöde. Du får en ordentlig introduktion med stöd av en mentor och andra erfarna kollegor, vilket ger dig en trygg start. Du kommer även att få möjligheter att utbildas i nya komponenter och produkter inom el. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är följande: Montering av kablage och komponenter, främst i aparatskåp Montering av övriga elektroniska delar och säkerställer kvalitet. Medverkar aktivt för att föreslå förbättringar/korrigerande åtgärder. Arbetstiden är på heltid och dagtid måndag-fredag, med möjlighet till flextid och kortare arbetsdag på fredagar. Övertid kan förekomma. Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från tillverknings branschen. Har du tidigare arbetat som montör, elektriker eller elskåpsmontör är det ett stort plus. Du brinner för teknik och tillverkning och som värdesätter kvalitet framför kvantitet på arbetsplatsen. Du är en person som tar initiativ och ser vad som behöver göras. Du har grundläggande datakunskaper och goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Utbildning Gymnasiekompetens med utbildning inom EL eller motsvarande teknisk utbildning är meriterande. Vi arbetar löpande med intervjuer och urval därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan slutdatum om vi matchat rätt kandidat. Observera att vi inte tar emot ansökningar eller CV via mail. Välkommen in med din ansökan redan idag! Om Yourstaff Yourstaff är ett kompetensföretag med en kärnverksamhet inom produktion, teknik, logistik, industri, ekonomi och kundtjänst. Vi är specialister med 40 års samlad erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att vara en trygg rekryteringspartner som får företag och medarbetare att växa genom rätt matchning. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att ta tillvara på talanger och all kompetens på marknaden. På Yourstaff tror vi på mångfald, inkludering och välmående. Våra ledord är tillit, hjärta och långsiktighet som genomsyrar vår verksamhet. Yourstaff är din trygga rekryteringspartner som satsar på rätt matchning och ser medarbetare som hjärtat i verksamheten.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en tjej mellan 20-30 år och bor i en egen lägenhet i Solna. Mina närmaste vänner beskriver mig som glad, positiv och aktiv. Jag har en CP-skada som gör att jag använder en el-rullstol, men det hindrar inte mig från att göra allt roligt. På vardagarna jobbar jag och på min fritid springer jag på min FrameRunner, och tävlar i det också, bland annat i VM. Annars rider jag en gång i veckan också. Därför är det viktigt att du har ett eget intresse för idrott och träning, samt att du inte är pälsdjursallergiker eller rädd för djur. Utövar du dessutom idrott i någon form själv, ser vi det som väldigt meriterande. Jag älskar även att hitta på roliga aktiviteter, så som bio, sola, bada, baka och kolla på snygga killar. Hos mig hjälper du till med dagliga rutiner, personlig hygien, förflyttningar, måltider, på- och avklädning och är en person som hittar på roliga saker. Tjänsten är en behovsanställning och arbetspassen är fördelade på dag-, kvälls- och nattid, på vardagar och helger. Det är ca. 8 timmars väntetid per natt. Arbetstiderna är 09.00-09.00, 09.00-17.00 eller 17.00-09.00. Omfattning: Tim-/behovsanställning. Antal tjänster: 2. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Jag söker dig som är likasinnad till mig själv, då jag inte bara söker en assistent, men också en person som jag kan anförtro mig till som en vän och som vill hitta på saker med mig. Jag uppskattar om du är påhittig, aktiv och skojsam, så att vi tillsammans kan ha roligt ihop. Det är viktigt att du är rökfri och inte har pälsdjursallergi eller är rädd för djur. Vi kommer att komma i kontakt med pälsdjur, och jag har en katt hemma och kommer köpa en hund snart. Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Har erfarenhet inom vård och omsorg eller personlig assistans, Har erfarenhet av journalföring och dokumentation, Innehar B-körkort. Det är krav på att du: Inte pälsdjursallergiker, Är rökfri, Har ett tärnings- och idrottsintresse, Har god förmåga att planera och strukturera ditt arbete. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Vid en eventuell anställning kan du behöva uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Om jobbet Är du student eller har annan sysselsättning på minst 50% omfattning? Vi söker nu flera engagerade och ansvarstagande terminalarbetare som trivs med varierande arbetstider och fysiskt arbete. Du kommer att arbeta på deltid och ha möjlighet att vara flexibel med kort varsel. Du får också chansen att själv planera och ange din tillgänglighet vecka för vecka. Arbetsbeskrivning Som terminalarbetare hos vår kund jobbar du dagligen med sortering av paket och gods, både med truck (ledstaplare - A2 eller Motviktstruck - B1) som hjälpmedel och vid sorteringsbanor. Du jobbar mot uppsatta hanterings- och kvalitetsmål. Rollen ställer stora krav på kvalitet och säkerhet. Det är av stor vikt att ha mycket god fysik då tunga lyft förekommer. I denna roll arbetar man efter gemensamma uppsatta mål tillsammans med ett sammansvetsat team. För att trivas i denna roll ser vi att du är engagerad, ansvarsfull och initiativrik. som ett team och bjuder på god energi och ”vi-känsla” på arbetsplatsen. Arbetstider: Varierande arbetstider, måndag-fredag passen fördelas mellan 4-8 timmar per dag. Kompetenskrav Du ska kunna arbeta minst 2-3 dagar i veckan Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Truckkort (ledstaplare - A2 eller Motviktstruck - B1) Erfarenhet av terminalarbete Körkort och tillgång till eget fordon är ett krav Vi arbetar löpande med intervjuer och urval därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan slutdatum om vi matchat rätt kandidater. Ansök därför så snart som möjligt! Observera att vi inte tar emot ansökningar eller CV via mail. Om Yourstaff Yourstaff är ett kompetensföretag med en kärnverksamhet inom produktion, teknik, logistik och industri, kundtjänst, reception, HR och ekonomi. Vi är specialister med 40 års samlad erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att vara en trygg rekryteringspartner som får företag och medarbetare att växa genom rätt matchning. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att ta tillvara på talanger och all kompetens på marknaden. På Yourstaff tror vi på mångfald, inkludering och välmående. Yourstaff är din trygga rekryteringspartner som satsar på rätt matchning och ser medarbetare som hjärtat i verksamheten.
Vill du arbeta i en modern, professionell bilverkstad och bidra till branschens högsta kundnöjdhet? Werksta Lidingö söker nu en engagerad personbilstekniker med fokus på kvalitet och service. Hos oss får du utvecklas med ny teknik och arbeta i ett lag där gemenskap, ansvar och ständiga förbättringar står i centrum. Vi välkomnar sökande oavsett bakgrund och värdesätter mångfald. Välkommen till en arbetsplats där du har möjlighet att växa och göra skillnad – varje dag! Din profil – Personbilstekniker med engagemang för fordonsteknik och kundservice Fordonsutbildning, lärlingsbakgrund eller motsvarande erfarenhet inom personbilsteknik. Du har erfarenhet av bilservice, underhåll, diagnos eller reparationer av personbilar. Goda kunskaper i att arbeta efter arbetsorder samt följa tillverkares och verkstadens processer. B-körkort är ett krav. Du trivs med såväl självständigt arbete som samarbete i team och tar ansvar för arbetsflödet. Du är noggrann, lösningsorienterad och vill bidra till hög kvalitet för kund och kollega. God kommunikativ förmåga på svenska; ytterligare språk är meriterande. Vana vid digital dokumentation och arbete i moderna verkstadsmiljöer är en fördel. Arbetsuppgifter – Service, reparation och diagnos av personbilar på Werksta Lidingö Utföra service, underhåll och reparationer på personbilar enligt tillverkares anvisningar. Felsökning och diagnos av fordon med hjälp av modern utrustning och digitala verktyg. Byta och reparera komponenter samt hantera reservdelar och beställningar. Dokumentation och rapportering av utfört arbete i datorsystem och arbetsorder. Samarbeta med arbetsledare, skadebesiktare och övriga tekniker för effektivt resultat och nöjda kunder. Kvalitetssäkra dina arbetsmoment och bidra till kontinuerlig förbättring av verkstadens processer. Bidra till en trygg, positiv och inkluderande arbetsmiljö. Utvecklingsmöjligheter och förmåner för personbilstekniker på Werksta Lidingö Vi erbjuder dig ett tryggt arbete med kollektivavtal, marknadsmässig lön och generöst friskvårdsbidrag. Våra personbilstekniker får kontinuerlig kompetensutveckling, både genom interna utbildningsmöjligheter och externa certifieringar. På Werksta Lidingö får du arbeta med de senaste teknikerna inom bilservice samt ges utrymme och stöd för din personliga utveckling. Vår arbetsmiljö är inkluderande, jämställd och framåtsträvande – här är vi stolta över att både utveckla varandra och fordonsbranschen. Läs mer om våra förmåner och om kulturen på Werksta på vår karriärsida. Om Werksta Lidingö – Ledande inom bilservice, reparation och kundnöjdhetWerksta Lidingö är en del av Werksta – Sveriges och Nordens största oberoende bilskadekedja. Vi arbetar med ledande bilmärken och moderna teknologier i våra verkstäder. Vårt mål är långsiktig hållbarhet, högsta kvalitet och bästa kundupplevelse. Hos oss blir du en del av ett starkt lag där respekt, yrkesstolthet och arbetsglädje präglar vardagen. Tillsammans skapar vi trygghet för våra kunder och utvecklar framtidens bilverkstad! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Servicechef Peter Westermark 070-840 44 89 . Vi ser fram emot din ansökan och att hälsa dig välkommen till Werksta Lidingö!
SNABBFAKTA Omfattning: Du har möjligheten och viljan att jobba motsvarande en heltidstjänst när tillfälle ges. Arbetstider: Vardagar under kontorstid Ort: Stockholmsområdet Startdatum: Maj/juni Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Som ambulerande receptionist hjälper du våra kunder vid tillfälliga behov och arbetstoppar, vilket ger dig bred branscherfarenhet och chansen att testa på hur det är att arbeta på en rad olika arbetsplatser. Våra kunder är verksamma inom flertalet branscher och du kan därför bemanna hos allt från ett nystartat designföretag till en framgångsrik advokatbyrå. I rollen får du en fantastisk möjlighet att bygga upp ditt CV, bli inspirerad av olika branscher och skaffa ett värdefullt kontaktnät. Vem vet, kanske ett av dina uppdrag leder till en fast anställning hos företaget du varit utbokad till så småningom. Möjligheterna är enorma! DIN ROLL Dina arbetsuppgifter kommer vara inom ramen för kontorsservice och kan exempelvis innebära att: Ta emot besökare i receptionen Växel-, telefon- och mailhantering Förbereda inför möten/ event samt beställa luncher och fikabröd Post- och budhantering Se till att kök och kontorsytor är rena och välkomnande Kontakt med leverantörer Administrativa arbetsuppgifter Som ambulerande receptionist har du både schemalagda fasta tider, men är också redo att rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår. VEM ÄR DU? Du vill skaffa meriterande arbetslivserfarenhet inom kontorsservice. Du har tidigare erfarenhet inom service, exempelvis från butik eller restaurang. Det är meriterande om du tidigare har studerat eller arbetat utomlands. Du är prestigelös, flexibel och lösningsorienterad. Du lever efter mottot att ingenting är omöjligt! Du trivs med att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Du strävar efter att alltid göra det lilla extra. Du har ett nyfiket sinne och god social förmåga att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter. Du kan prata och skriva obehindrat på både svenska och engelska. Du har en gymnasieutbildning. VAD ERBJUDER VI? Som anställd hos Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. Se filmen nedan för en större inblick i rollen och läs mer här om du vill veta mer om rollen som ambulerande receptionist! ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail, men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]
Vill du arbeta med B2B och skapa affärsmöjligheter? Nu söker vi Mötesbokare till vårt framgångsrika säljteam i hjärtat av Vasastan, Stockholm! I rollen som Mötesbokare B2B blir du en nyckelspelare i vår verksamhet. Din uppgift är att identifiera potentiella företagskunder och boka möten med våra försäljningsrepresentanter. Du representerar marknadsledande aktörer och är en viktig del av vår affärsutveckling. Vad du kommer att göra: Prospektera och kontakta företag för att skapa affärsmöjligheter. Boka kvalitativa möten mellan beslutsfattare och våra försäljningsteam. Arbeta i ett engagerat team där vi stöttar och utmanar varandra att nå våra mål. Vi söker dig som: Har en stark vilja att utvecklas och trivs med att arbeta mot tydliga mål. Har erfarenhet av försäljning eller telefonkontakt med kunder. Kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift. Är positiv, resultatorienterad och trivs med att bygga relationer. Vad vi erbjuder: Fast lön + provision – ingen övre gräns på din intjäning! Utbildningar och coachning inom försäljning och kommunikation. Karriärmöjligheter i ett företag med tillväxt och ambition. En dynamisk arbetsmiljö där du får utvecklas och ha kul på jobbet. Om Impressive Relations Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat 2012, och samarbetar med stora aktörer inom Bank & Finans, IT och Solenergi. Vi tror på utveckling, gemenskap och att skapa långsiktiga relationer – både med våra kunder och våra medarbetare. Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]
Bli en del av ett framgångsrikt säljteam! Nu söker vi drivna säljare till vårt team som samarbetar med ett av Sveriges mest välkända varumärken inom energilösningar! Är du social, driven och redo att ta din karriär till nästa nivå? Då är detta jobb för dig! OM ROLLEN Som en del av vårt team kommer du att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Du blir en viktig ambassadör för vårt varumärke och får chansen att skapa värdefulla kundrelationer samtidigt som du utvecklas inom försäljning. VI SÖKER DIG SOM Älskar att möta nya människor och bygga relationer Har ett starkt driv och en vilja att ständigt utvecklas Är ansvarstagande, flexibel och öppen för resor inom Sverige VI ERBJUDER Trygghet & potential – Fast lön + attraktiv provisionsmodell utan tak Personlig utveckling – Säljutbildningar och coaching för att du ska bli ditt bästa jag Karriärmöjligheter – Interna möjligheter att växa och ta större roller Inspirerande arbetsmiljö – Ett energifyllt team där vi har kul och stöttar varandra OM IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett växande sälj- och bemanningsföretag som sedan 2012 hjälpt stora aktörer inom Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. att nå sina mål. Hos oss får du en plattform för att utvecklas, utmanas och skapa en långsiktig karriär. Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer