Enhetschef till Banking Operations

Avdelningen för marknader genomför en omorganisation och utannonserar därför alla roller som enhetschef. Vi söker erfarna ledare som vill arbeta i en spännande miljö där Sveriges ekonomiska utveckling står i fokus.  DET HÄR GÖR DU HOS OSS Avdelningen för marknader ansvarar för Riksbankens aktiviteter på de finansiella marknaderna, vilket omfattar implementeringen av penningpolitiken samt förvaltning av Riksbankens guld- och valutareserv. Banking Operations är en av fyra enheter på avdelningen för marknader som består av ca 50 medarbetare. Du rapporterar till avdelningschef och är medlem i avdelningens ledningsgrupp. Tillsammans med avdelningens ledning arbetar du med strategiska, analytiska och operativa frågor. I ditt uppdrag ingår att upprätthålla kontinuitet och hög beredskap inom din enhets ansvarsområde. Det ställer också krav på god förståelse att koppla ett policyuppdrag till ett operationellt genomförande. Som enhetschef leder, organiserar och utvecklar du Banking Operations och har personalansvar för ca 10-12 medarbetare. DITT TEAM Banking Operations ansvarar för att administrera och avveckla Riksbankens finansiella transaktioner samt att tillhandahålla korrespondentbankstjänster och utföra betalningar i svenska kronor åt centralbanker och internationella organisationer. Därtill ansvarar enheten för förvaltingen av avdelningens affärssystem. Som enhetschef leder, organiserar och utvecklar du enheten för Banking Operations och har personalansvar för ca 10-12 medarbetare. Här kan du läsa mer om Riksbankens organisation.  MER OM DIG Du har en för rollen relevant akademisk utbildning från universitet eller högskola inom t ex nationalekonomi, finansiell ekonomi eller liknande. Vi söker dig som har flera års erfarenhet som personalansvarig chef, inklusive arbetsmiljöansvar, inom centralbank eller annan statlig förvaltning och är trygg i chefsrollen. Du har erfarenhet av att bereda, förankra och genomföra beslut. Du ser till hela verksamhetens bästa, leder mot mål och följer upp resultat. Som person har du ett genuint ledarskapsintresse och har god förmåga att utveckla och leda individer och grupper i förändrings- och utvecklingsarbete. Du har mycket goda kunskaper om finansiella marknader, dess funktionssätt och instrument samt vilken operativ roll en centralbank har i detta sammanhang. Vidare har du erfarenhet av arbete inom finansiell verksamhet, som exempelvis administration av finansiella transaktioner. Du har också ett gott omdöme, är bra på att och tycker om att samarbeta samtidigt som du är strukturerad, kvalitetsmedveten och självgående. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har en god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Tillträde: 1 september 2024 Anställningstyp: Tillsvidareanställning Placering: Huvudkontoret Stockholm Arbetstid: Förtroendearbetstid Möjlighet att jobba distans: 1 eller 2 dagar i veckan Förmåner: Generösa semestervillkor, löneväxling till pension, subventionerad lunch, friskvårdsbidrag, subventionerad massage och tillgång till gym och ledarledda träningspass.  Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning innefattande registerkontroll, säkerhetsprövningssamtal och särskild personutredning görs då för slutkandidaten. För vissa tjänster ställs krav på svenskt medborgarskap.  ATT JOBBA PÅ RIKSBANKEN Riksbanken är en myndighet under riksdagen som ser till att pengarna behåller sitt värde över tid och att betalningar kan ske säkert och effektivt. Vi ger också ut Sveriges sedlar och mynt. Vi arbetar på medborgarnas uppdrag för en stark och säker ekonomi. Här får du utmaning och utveckling varje dag i en händelserik miljö. Hos oss får du kunniga och engagerade kollegor och stor möjlighet till kompetensutveckling. Läs mer om hur det är att arbeta på Riksbanken här. ANSÖK  Vi vill ha din ansökan med CV senast den 13 maj 2024. Vi vill att du i denna rekrytering besvarar ett antal urvalsfrågor. På så vis kan du enkelt söka tjänsten och vi ges möjligheten att utvärdera våra kandidater på lika villkor. Logiska tester och arbetsprov kan komma att ingå som en del av rekryteringsprocessen. Vi genomför också bakgrundskontroller på slutkandidaterna, vilket innebär att vi kontrollerar examensbevis eller annat dokument som styrker din utbildning.  Du kan läsa mer om hur det fungerar när du söker jobb på Riksbanken här. Vi ser fram emot att få kontakt med dig! Vi har valt annonseringskanaler och undanber oss försäljare av rekryteringstjänster och annonser.

29 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Gruppchef/förvaltningsledare till rättsmedicinalverket i Göteborg

Vill du arbeta som gruppchef/förvaltningsledare och bidra med svar i rättskedjan?  På Rättsmedicinalverket (RMV) har du möjlighet att utöva din profession samtidigt som du tillsammans med dina kollegor bidrar med svar i rättskedjan och till att skapa ett rättssäkert samhälle. Vi söker nu en gruppchef/förvaltningsledare till den rättsmedicinska enheten i Göteborg! Ditt uppdrag Tjänsten är en delad roll som innefattar att du dels är gruppchef för de rättsmedicinska assistenterna vid den rättsmedicinska enheten i Göteborg och dels är förvaltningsledare för den rättsmedicinska avdelningen. Arbetet som gruppchef innebär att du har personalansvar och arbetsleder gruppen. Du ansvarar för utvecklings- och lönesamtal samt planerar och följer upp genomförd kompetensutveckling. I uppgifterna ingår att planera och fördela arbetet samt tillsätta personalresurser så att arbetsflödena blir effektiva och ändamålsenliga. Du bidrar till verksamhetsutveckling och det systematiska arbetsmiljöarbetet, samt ansvarar och verkar för ett arbetsklimat som stimulerar till samarbete, kreativitet och förbättringar. Det kan även förekomma visst budgetansvar. Du rapporterar till enhetschefen och kommer att vara en del av den lokala ledningsgruppen och arbeta i nära samarbete med chefskollegor på enheten i Göteborg. Rollen som förvaltningsledare är avdelningsövergripande och du rapporterar till samordningschefen. Du driver it-relaterade frågor utifrån ett rättsmedicinskt verksamhetsperspektiv och är ansvarig för förvaltning gentemot den rättsmedicinska verksamheten och interna samarbetspartners. Tillsammans med representanter för verksamheten och förvaltningsledare it driver du utvecklingen inom förvaltningsobjektet. Du stöttar och koordinerar arbetet med nya och förändrade verksamhetsbehov relaterade till it, hela vägen från idé till implementerad åtgärd. Som förvaltningsledare kommer du även tillsammans med förvaltningsledare it att planera och styra arbetet utifrån fastlagd förvaltningsplan. Kvalifikationer Krav: Minst fem års erfarenhet av chefs- eller ledningsuppdrag Erfarenhet av arbete inom statlig myndighet som är en del i rättskedjan Erfarenhet av verksamhetsövergripande arbetsuppgifter Erfarenhet av pm3 eller annan förvaltningsmodell Erfarenhet av projektledning Mycket goda språkkunskaper i svenska, både i tal och skrift Personliga egenskaper och förmågor Du har integritet, självinsikt och agerar professionellt. Vidare är du är trygg och stabil och behåller lugnet i stressade eller pressade situationer. För att lyckas i rollen behöver du ha en god förmåga att bygga relationer och såväl samarbeta som arbeta självständigt.  Du har helhetssyn och tar hänsyn till det större perspektivet där du ser till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut. Du är också strukturerad genom att du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Du drivs av att leverera resultat som bidrar till att organisationen når sina mål och skapar nytta.  Anställningen Anställningen är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning, med placering i Göteborg. Tillträde snarast enligt överenskommelse. Myndighetens enheter finns på olika orter i Sverige och därför kan resor ingå tjänsten. Vi tillämpar en kompetensbaserad rekryteringsprocess där det kan förekomma arbetspsykologiska tester, kunskapsprov eller arbetsprov. I samband med anställning vid Rättsmedicinalverket följer en skyldighet att krigsplaceras. Vill du veta mer? För mer information är du välkommen att kontakta rekryterande chef Carl Winskog, tfn 010-483 44 15. Fackliga företrädare för Saco-S är Maritha Torkildsen Nilsson, tfn 010-483 41 27, för ST/OFR Nina Ringquist, tfn 010-483 41 31, och för Seko Christer Johansson, tfn 010-483 46 24 Här kan du möta några av våra medarbetare: https://www.rmv.se/om-oss/jobba-hos-oss/vara-medarbetare/ Ta gärna del av våra förmåner: https://www.rmv.se/om-oss/jobba-hos-oss/att-jobba-pa-rattsmedicinalverket/formaner-hos-oss/ Vill du också vara med och bidra till ett rättssäkert samhälle? Välkommen med din ansökan senast 2024-05-15. Betyg och övriga handlingar tas med vid en eventuell intervju. Rättsmedicinalverkets hemsida: www.rmv.se Rättsmedicinalverket värnar om en rekrytering fri från diskriminering och strävar efter att ge lika möjligheter för alla. Övrigt Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i denna rekrytering.

29 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Enhetschef till Miljö- och hälsoskyddsenheten på Samhällsbyggnadskontoret

På Norrtälje kommun är vi stolta över att vara en del av samhällets demokratiska grund och att vara en del av våra invånares så viktiga vardag. I vår breda verksamhet med våra kunskaper och erfarenheter, har vi en gemensam drivkraft – vi vill få människor och möjligheter att växa. Vi är stolta över varandra och hur vi tillsammans berikar livet för våra invånare.  Om tjänsten  Miljö- och hälsoskyddsenheten i Norrtälje kommun söker en engagerad och kompetent chef som tillsammans med sina medarbetare leder, planerar och utvecklar verksamheten mot beslutade mål. Enheten består av ett team om ca 25 medarbetare och arbetar primärt med tillsyn och prövning enligt miljöbalken. Miljö- och hälsoskyddsenheten är en del av Samhällsbyggnadskontoret som består av ca 180 medarbetare. Du är direkt underställd förvaltningsdirektören och ingår i kontorets ledningsgrupp tillsammans med övriga enhetschefer och andra strategiska och administrativa roller.   Arbetsbeskrivning I din roll som enhetschef ansvarar du för ekonomi, verksamhet, arbetsmiljö och verkställigheten av politiskt fattade beslut på uppdrag av samhällsbyggnadsdirektören. Du leder enhetens arbete, såväl internt som i samarbete med andra kommunala verksamheter samt i olika externa forum och nätverk. Du deltar i många olika samverkansgrupper och det är viktigt att du i dessa forum kan se sammanhang och helhet. I uppdraget ingår också att vara föredragande i bygg- och miljönämnden.   Utmaningarna  Norrtälje kommun står inför flera utmaningar inom miljö- och klimatområdet. Dessa utmaningar inkluderar över 30 000 fastigheter med enskild VA-försörjning, flera områden med förorenad mark och en lång kuststräcka med högt exploateringstryck. För att kunna hantera dessa utmaningar har du dina kompetenta och engagerade medarbetare till din hjälp.    Kvalifikationer  Du är en trygg ledare som har erfarenhet, engagemang och intresse av att driva förbättringsarbete där invånarnytta står i fokus. Du är en närvarande chef med förmåga att inspirera och entusiasmera medarbetarna utifrån målstyrning, utveckling och uppföljning. Du har mycket väl utvecklade ledarskapsförmågor och kan anpassa dig till att coacha individer med olika behov. Att bidra till gott samarbete, vara flexibel och prestigelös är en självklarhet för dig. Som person är du stabil och skapar goda relationer med dina kollegor samt gillar att jobba med strategiska frågor. Det är också viktigt att du har god förmåga att strukturera och prioritera mellan olika ansvarsområden. Arbetet innebär mycket kontakt med människor, vilket ställer krav på lyhördhet och god kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du ska ha erfarenhet inom miljö- och hälsoskyddsområdet eller likvärdigt arbete inom miljöbalkens område. Du ska ha ledarerfarenhet och ha haft personalansvar, samt ha en relevant akademisk utbildning. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom offentlig sektor, samt kunskap inom arbetsmiljö och arbetsrätt.   Om arbetsplatsen På Samhällsbyggnadskontoret arbetar totalt drygt 180 personer och följande enheter ingår: • Miljö- och hälsoskydd • Bygglov • Geodata • Mark- och exploatering • Plan • Fastighet • Gatu-park • Fastighetsförvaltning Hos oss är utvecklingsfrågor högt prioriterade och vi arbetar systematiskt med verksamhetsutveckling. Det innebär bl.a. stort fokus på standardiserade processer, medarbetarnas engagemang, ständiga förbättringar med hjälp av ett avvikelse- och förbättringsförslagssystem, digitalisering och automation. I enlighet med Norrtälje kommuns värdegrund är vi lyhörda för möjligheter och lösningar som möter invånarens behov. Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning.   Jag som rekryterar heter Anna Keskitalo och är samhällsbyggnadsdirektör, jag hoppas att du finner tjänsten intressant! Om du tycker beskrivningen passar dig och dina önskemål om framtida roll inom samhällsbyggnad så hälsar jag och min ledningsgrupp dig varmt välkommen att skicka in en ansökan!   Anställningsform Tillsvidareanställning, heltid. Vid tillsvidareanställning kan provanställning komma att tillämpas Tillträde enligt överenskommelse. Urvalsarbete och intervjuer sker löpande under annonseringstiden.     Om oss Vi är Norrtälje – en kommun där gamla traditioner möter nya idéer. Där närheten till storslagen natur och storstadspuls finns inom räckhåll. Här är vi drygt 3 400 medarbetare som varje dag arbetar för att våra drygt 66 000 invånare ska få leva i ett tryggt och välmående samhälle. Här vill vi göra plats för olika perspektiv, tankar och behov. Vi vill hjälpas åt och dela lärdomar, framgångar och glädje medan vi tillsammans utvecklar Norrtälje kommun. Läs gärna mer om vår värdegrund Invånaren först - Allas lika värde - Höga förväntningar och Vår vision Global livsstil – lokalt liv Vi erbjuder mindre hyreslägenheter under det första året på din nya anställning – så att du i lugn och ro får tid att hitta din drömbostad. Närheten till Stockholm, Uppsala, Arlanda och Kapellskär gör att resten av världen alltid finns inom räckhåll. Norrtälje kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser positivt på om du är finsktalande eller om du kan något av minoritetsspråken alternativt annat språk. Ansökningshandlingar till denna tjänst är att betrakta som offentliga handlingar som vi kan komma att lämna ut på begäran. Vi har valt våra samarbetspartners i denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med försäljare av rekryteringstjänster.

29 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Enhetschef e-hälsa medicinsk IT

I Region Gotland kan du utvecklas och växa, både som individ och tillsammans med andra. När du arbetar hos oss bidrar du till att Gotland blir en ännu bättre plats för människor i livets alla delar. Vi gör varandra bättre. E-Hälsa/MIT Inom enheten Medicinsk IT(MIT) arbetar vi med systemförvaltning, stöd till andra systemförvaltare inom hälso- och sjukvårdsförvaltningen, stöd till vården i frågor knutna till IT-system, systemförvaltning och verksamhetsuppföljning. Enheten e-hälsa/MIT ingår i hälso- och sjukvårdsförvaltningens digitaliseringsavdelning. Avdelningen ansvarar även för arkitektur, projektledning, förstudier, informationssäkerhet, strategisk IT och medicinsk teknik. Dina arbetsuppgifter I rollen som enhetschef kommer du att ha personalansvar för cirka 18 medarbetare. Din huvudsakliga uppgift blir att leda, planera och följa upp ekonomi, personalfrågor samt arbetsmiljö. Ditt ansvar sträcker sig också till att ge stöd och vägledning åt dina medarbetare genom att vara en närvarande ledare. Du kommer att fortsätta att främja teambaserade metoder och sträva efter att utveckla och förbättra våra arbetsmetoder för att effektivisera leveranserna till verksamheten. Du säkerställer att varje medarbetare förstår sitt bidrag till helheten och att deras förmågor tas tillvara på bästa sätt. En central del av rollen är att stödja kärnverksamheten i hanteringen av sin digitala miljö. Detta inkluderar att identifiera och etablera behov samt att stödja vid inköp och upphandling av nödvändiga resurser. Dessutom ingår det att bistå kärnverksamheten med ägarskapet och den löpande förvaltningen av hälso- och sjukvårdssystemen samt att stödja dem i deras verksamhetsutveckling. Rapporteringen kommer att ske till digitaliseringschefen, som är en del av ledningen för hälso- och sjukvårdsförvaltningen. Tjänsten är placerad i Visby där du har din arbetsplats och du kommer också ha möjlighet att jobba hemifrån när det passar i överenskommelse med närmaste chef. Vem är du? Vi söker dig med en högskoleutbildning inom IT/systemvetenskap eller en annan relevant inriktning för det aktuella uppdraget. Du har tidigare erfarenhet av ledarskap och en gedigen bakgrund inom systemförvaltning av både verksamhetsstödjande och verksamhetskritiska system. Det är meriterande om du har en vårdrelaterad utbildning och kunskaper inom upphandling enligt LOU (lagen om offentlig upphandling). Vidare är det fördelaktigt om du har arbetslivserfarenhet inom hälso- och sjukvårdssektorn, samt erfarenhet av att ställa krav i enlighet med LOU, upprätta nyttokalkyler/business case, samt kunskaper inom PM3, ITIL och agila arbetssätt och metoder. Som person är du organiserad och resultatorienterad, vilket gör att du effektivt kan driva verksamheten framåt och säkerställa att uppgifter utförs med hög kvalitet och inom angivna tidsramar. Ditt genuina intresse för människor gör dig till en coachande och kommunikativ ledare som trivs med att stödja och utveckla dina medarbetare. Du ser möjligheter i förändring och är engagerad i att kontinuerligt förbättra processer och arbetssätt. Dessutom är du proaktiv och har förmågan att hitta lösningar på utmaningar, både självständigt och i samarbete med andra. Dina goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt, kompletterar din förmåga att kommunicera och samarbeta effektivt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Om hälso- och sjukvårdsförvaltningen Som en del av Region Gotland ansvarar hälso- och sjukvårdsförvaltningen för att en hälsofrämjande sjukvård och tandvård tillhandahålls på lika villkor till de som bor och vistas på Gotland. Vi förbättrar människors vardag, varje dag. Tillsammans utvecklar vi hälso- och sjukvården nära patienten. Vi skapar trygghet genom respekt, integritet och tillgänglighet. Om Region Gotland Region Gotland är inte bara Gotlands största arbetsgivare, vi är också den enda regionen i Sverige som har kommunala-, hälso- och sjukvårdsuppgifter och regionalt utvecklingsansvar i en och samma organisation. Det tillsammans med vårt ö-läge skapar förutsättningar för gott samarbete över våra verksamhetsområden. Vi är över 6700 medarbetare. Tillsammans arbetar för ett hållbart, inkluderande och välmående samhälle för alla som besöker, bor och verkar på Gotland. Vi är drivande i att skapa en trygg och hållbar utveckling över hela ön. Gotland är en fantastisk plats att leva på, med ett rikt kulturliv, orörd natur och en kreativ entreprenörsanda. Vi är över 61 000 personer som har valt att bo här året om, och vi vill gärna bli fler! Vill du ha information om Gotland som plats att bo och leva på, läs mer på https://gotland.com/leva-bo/flytta-hit/ Genom instagramkontot @viarregiongotland visar vi bredden av våra yrken och vilken betydelse vårt arbete har för samhället. Varje vecka visar en ny medarbetare upp sin arbetsvardag. Övrigt Region Gotland arbetar enligt kompetensbaserad rekryteringsmetod som syftar till att se varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar sökande med olika bakgrund och kön.  Tjänsten ledigförklaras under förutsättning att den ej behöver komma i anspråk för medarbetare med företrädesrätt samt att tjänsten fortsatt är vakant. I takt med att omvärlden förändras arbetar Region Gotland i större utsträckning med kvalitet och säkerhet i rekryteringsprocessen. Det innebär att du som kandidat kan komma att omfattas av vissa kontroller inför anställning. Vilka kontroller som tjänsten du söker kan omfattas av får du information om inför eller under intervjun. Inför samtliga anställningar behöver du som kandidat visa upp ID-handling och personbevis. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

29 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Vikarierande enhetschef Kontaktcenter

Beskrivning Kommunledningskontoret söker nu en vikarierande enhetschef till Kontaktcenter. Kontaktcenter är Karlstadsbornas väg in till kommunen. Här finns ett 30-tal kommunvägledare som är specialister på våra verksamheter. Till Kontaktcenter kan medborgare höra av sig om allt från äldreomsorg och skola till felanmälningar och bokning av borgerlig vigsel. Vårt mål är att ge karlstadsborna rätt information och för att göra det arbetar vi i ett nära samarbete med förvaltningarna. Genom att jobba tillsammans med handläggare i kommunen ger vi en proffsig service och snabba svar på de flesta frågor som rör både förvaltningar och bolag. Kontaktcenter är uppdelat i tre svarsgrupper. Tjänsten som enhetschef berör främst svarsgrupp 3. Svarsgrupp 3 jobbar mot de tekniska förvaltningarna, kommunledningskontoret, kommunens bolag samt räddningstjänsten i Karlstadsregionen. Vi har bland annat hand om e-förslag, EU-frågor, bygglovsfrågor, synpunkter och felanmälningar på kommunens utemiljö samt bokar borgerlig vigsel. Som enhetschef kommer du att arbeta i nära samarbete med de övriga cheferna på Kontaktcentret, vilket innebär att du vid behov även kan komma att engagera dig i arbetsuppgifter för de andra svarsgrupperna. Arbetsuppgifter Som enhetschef på Kontaktcenter är din främsta uppgift att leda och utveckla verksamheten, med särskilt fokus på att stödja och coacha personalen i deras dagliga arbete. Denna roll erbjuder en spännande möjlighet för dig som är ny till ledarskapet att under ett år prova på och växa i en chefsposition. Det är också ett bra tillfälle för dig som erfaren chef inom kommunkoncernen som söker nya utmaningar att utöka sina kunskaper i en dynamisk och föränderlig miljö. Gruppen du kommer att leda befinner sig i en spännande fas av förändring. Du ska engagera och motivera teamet att framgångsrikt navigera under denna period. Med en lyhörd inställning till varje medarbetare, klar och tydlig kommunikation och en fast vision för framtiden, kommer du att effektivt utföra dina uppgifter som enhetschef. Svarsgrupp 3 består av 11 medarbetare plus timvikarier. Din primära uppgift är att dagligen leda gruppen med ett närvarande och engagerat ledarskap, samt att hantera vikarieanskaffning. Du kommer att arbeta nära enhetens övriga chefer, vilket ger dig gediget stöd i din roll som enhetschef. Kvalifikationer Vi söker dig med en relevant akademisk examen inom personal- och arbetslivsvetenskap, eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du bör ha erfarenhet av att stötta ledare konsultativt inom HR, eller själv ha innehaft en chefsposition, med särskilt fokus på coachande ledarskap och personalhantering. Tidigare erfarenhet som chef där du har drivit förändringsarbete och utvecklingsinsatser tillsammans med medarbetare för att uppnått resultat är meriterande, men inget krav. Ditt engagemang för att ständigt förbättra arbetsprocesser och medarbetarnas arbetsvillkor är av stor vikt. Du hanterar förändringar med beslutsamhet och är lyhörd för såväl verksamhetens behov som för medarbetarnas välbefinnande. Din förmåga att se helhetsbilden underlättar samordningen av olika funktioner inom kontaktcentret, och erfarenhet från arbete inom kundservice eller support är en fördel. Ditt ledarskap präglas av att skapa förutsättningar för ett aktivt och engagerat medarbetarskap. Du leder med tillit och ser mångfald som en tillgång. Du är prestigelös, tydlig och målinriktad i ditt ledarskap, har lätt för att anpassa dig till nya förutsättningar och modet att hantera svåra situationer. Du är en skicklig kommunikatör och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Som person är du trygg med god självkännedom och förmåga att bygga tillitsfulla relationer samt skapa ett positivt samarbetsklimat. Din analytiska förmåga och strategiska tänkande är viktiga egenskaper som hjälper dig att effektivt lösa utmaningar inom kontaktcenterverksamheten. Om Karlstads kommun Kommunledningskontoret, som är den förvaltning som du kommer att tillhöra, arbetar med att leda, utveckla, styra, stödja och följa upp verksamheten i koncernen Karlstads kommun. Allt för en bra utveckling för oss som redan lever och bor här och för framtida Karlstadsbor. Vi är cirka 220 medarbetare som tillsammans fokuserar på strategisk och hållbar tillväxt, ofta i samverkan med näringsliv och andra delar av samhället. Vi arbetar bland annat med ekonomi, juridik, upphandling, HR, kommunikation och IT. Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss! Övrig information För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

29 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Enhetschef till Verksamhet Arbetsmarknad

Är du en ledare idag och söker ett spännande chefsuppdrag där du får medverka till att göra skillnad? Är du redo att ta dig an en av våra största och högst prioriterade utmaningar? Vi söker nu en enhetschef med ett stort intresse för arbetsmarknadsfrågor som vill vara med på en spännande utvecklingsresa. Om tjänsten  Verksamhet arbetsmarknad är - och behöver alltid vara - i ständig förändring, för att anpassas till arbetsgivares behov, deltagares förutsättningar och politiska beslut. Det innebär att man både som chef och medarbetare måste trivas i en verksamhet i ständig utveckling.  I detta uppdrag som enhetschef kommer du att leda en kompetent arbetsgrupp om ca 20 medarbetare vars uppdrag är att coacha och vägleda individer till egen försörjning. Verksamheten arbetar främst på uppdrag av Verksamhet försörjning och till viss del Arbetsförmedlingen. Målgruppen är individer som uppbär ekonomiskt bistånd och som står en bit från arbetsmarknaden.  Du ges möjligheten att utveckla innovativa arbetssätt, metoder och strategier. Vidare förväntas du bidra till att utveckla och kvalitetssäkra redan befintliga arbetssätt och rutiner för att på bästa sätt nå uppsatta mål. Med fokus på individens resa mot egen försörjning kommer arbetssättet vara flexibilitet och präglas av individuella lösningar.  Vidare kommer du behöva hitta samverkansformer med exempelvis kommunens övriga förvaltningar, näringsliv, arbetsförmedling och civilsamhälle i syfte att skapa hållbara lösningar för individen och bidra till kompetensförsörjningen i samhället. Du ansvarar även för att utveckla enhetens löpande verksamhet med uppgifter inom ekonomi, kvalitet, personal och arbetsmiljö. I uppdraget ingår även att leda, stödja och kompetensutveckla dina medarbetare. Enhetschefen ingår i verksamhetens ledningsgrupp och är underställd verksamhetschef.  Exempel på arbetsuppgifter: • styra, planera och utveckla enhetens uppdrag och arbete med fokus att fler ska bli självförsörjande  • leda och stödja medarbetare, samt ansvara för att de får den kompetensutveckling de behöver • följa upp och utvärdera arbetssätt och metoder och utveckla verksamheten mot ständig kvalitetsförbättring • personal-, ekonomi- och verksamhetsansvar • ta ansvar för att gällande lagar, policys, riktlinjer och rutiner följs Om arbetsplatsen Verksamhet arbetsmarknad med organisatorisk placering inom Gymnasie- och arbetsmarknadsförvaltningen ansvarar för kommunens arbetsmarknadsinsatser.   Verksamheten har lokaler centralt i Örebro och i Boglundsängen. Tjänsten som enhetschef kommer ha sin placering i Boglundsängen.  Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb.  Kvalifikationer Som medarbetare hos oss tar du ansvar för dina arbetsuppgifter, strukturerar ditt arbete, sätter höga mål och jobbar uthålligt för att nå dem. Du initierar, anpassar och styr upp förändrings- och utvecklingsinsatser och söker nya perspektiv och idéer för att stimulera utveckling. Det är viktigt att du lägger stor vikt vid gott samarbete, har en god självkännedom och förmåga att relatera till andra på ett lyhört sätt. Vidare kan du även beskrivas som utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang. Du skapar kontakter och underhåller relationer.  Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Krav: • akademisk utbildning/högskole-/universitetsexamen om minst 180 hp (bifoga examensbevis i din ansökan)  • flera års erfarenhet som chef eller ledare med personal-, ekonomi- och arbetsmiljöansvar • erfarenhet av arbetsmarknadsfrågor kopplad till målgruppen Meriterande: • erfarenhet av nätverksarbete med inriktning mot näringslivet • erfarenhet av att driva och bidra till utvecklingsarbete • erfarenhet av arbete inom socialpsykiatrin Omfattning och tillträde Anställningsform: tillsvidareanställning Sysselsättningsgrad: 100% Tillträde: 1 september eller enligt överenskommelse Antal tjänster: 1 Övrig information Som en del av urvalsprocessen kan vi komma att tillämpa tester. Ansökan Sista ansökningsdag är 12 maj. Välkommen med din ansökan! Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

29 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Enhetschef till tillståndsprövningen i Norrköping

På Migrationsverket är vi cirka 6 000 personer som arbetar med en av vår tids stora samhällsfrågor och med uppgif­ter som rör människors liv och framtid. Vårt jobb är viktigt på riktigt! Hos oss får du ett viktigt uppdrag där du arbetar med aktuella samhällsfrågor som påverkas av vad som händer i vår omvärld. Det här är chefsuppdrag för dig som har erfarenhet av att leda en verksamhet i förändring med goda resultat. Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete i en verksamhet präglad av utveckling där ditt bidrag blir mycket viktigt. Region Syd på Migrationsverket är en av myndighetens tre regioner. Regionen omfattar förutom orten Norrköping även Malmö, Växjö, och Kristianstad samt förvarsverksamheten i Ljungbyhed och Åstorp. Enheterna är organiserade i 6 sektioner samt ett kansli. Verksamheten i regionen är bred och omfattar samtliga typer av myndighetens ärendeslag. Som enhetschef för en av tillståndsprövningsenheterna i Norrköping rapporterar du till sektionschef och ingår i sektionens ledningsgrupp tillsammans med ytterligare enhetschefer. Tillståndsprövningen i Norrköping ansvarar för och handlägger ärenden inom familjeanknytning, EES-ärenden och andra typer av tillståndsärenden. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som enhetschef har du ansvar för att leda verksamheten vid din enhet där måluppfyllelse, en god arbetsmiljö samt utveckling prioriteras högt. Som ledare skapar du förutsättningar för ett utvecklande och positivt arbetsklimat som ger förutsättningar för medarbetare att utvecklas i sina roller och genomföra sina uppdrag på bästa sätt. Du tar tillvara på, och stärker den drivkraft som finns hos medarbetarna genom delaktighet, engagemang och fokus på våra sökande. Du bidrar till kontinuerlig utveckling av verksamheten utifrån enhetens och regionens helhetsperspektiv. Som enhetschef ansvarar du för personal, budget och arbetsmiljö på den egna enheten. En viktig arbetsuppgift är att arbeta i sektionens ledningsgrupp för att tillsammans med kollegorna där bidra till att utveckla regionen och processerna på myndigheten. Personliga kompetenser Vi lägger stor vikt vid att våra chefer har de personliga egenskaper som krävs för att framgångsrikt klara att leda en verksamhet i förändring. Vi söker därför dig som är trygg i ditt ledarskap och som kan coacha, motivera och utveckla dina medarbetare. I samarbetet med andra enheter och delar av Migrationsverket är du flexibel och prestigelös. Du är mål- och resultatorienterad och visar handlingskraft när det gäller att driva frågor framåt. Du har förmåga att strukturera verksamhetens arbete på ett effektivt sätt. Du visar ett gott omdöme och har mycket god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du leder genom mod, empati och tydlighet. Du som söker har: - Akademisk utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för befattningen eller annan utbildning i kombination med för befattningen aktuell och relevant erfarenhet. - Ledarerfarenhet inom offentlig verksamhet och/eller en större organisation. - Erfarenhet av att utveckla verksamhet med goda resultat. - Du kan uttrycka dig mycket väl i tal och skrift på svenska och engelska. Det är meriterande om du har: - Chefserfarenhet med ansvar för medarbetare och arbetsmiljö i statlig verksamhet. - Erfarenhet av tillitsbaserat ledarskap. - Erfarenhet av, och kunskap om, Migrationsverkets uppdrag och operativa verksamhet i allmänhet. Upplysningar Anställningsform: Vikariat tom 31 december 2025. Arbetstid: kontorsarbetstider eller förtroendearbetstid enligt ök. Placering: Norrköping Tillträde för befattningen: Enligt överenskommelse. Läs mer om våra anställningsvillkor och förmåner: https://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Jobba-hos-oss/Vart-uppdrag-och-arbete.html Vi tar emot din ansökan via vårt rekryteringssystem Varbi. Arbetspsykologiska tester kommer att användas i processen. Välkommen med dina ansökningshandlingar senast den 14 maj 2024! _________________________________________________________________________________________________________ Om rekryteringsprocessen För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar därför alla sökande och strävar efter en jämn könsfördelning och mångfald. Som statlig myndighet rekryterar vi efter förtjänst och skicklighet. På https://www.arbetsgivarverket.se/jobba-statligt/fragor-och-svar/Hur-ser-rekryteringsprocessen-ut-for-statliga-jobb/ kan du läsa mer om vad det innebär. Vi använder urvalsfrågor under ansökningen. Besvara dem så utförligt du kan eftersom dina svar har betydelse för om du är kvalificerad att gå vidare i rekryteringen eller inte. I vissa rekryteringar använder vi också tester för att bedöma hur väl din skicklighet stämmer överens med tjänsten du söker. Vid en eventuell intervju kan du även få svara på frågor kopplat till säkerhet. Vill du komma i kontakt med fackliga företrädare finns kontaktuppgifter till Saco-S, Seko och ST längst ned på sidan ”Lediga jobb och intresseanmälan” på migrationsverket.se: https://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Jobba-hos-oss/Lediga-jobb-och-intresseanmalan.html Migrationsverkets rekryteringar sker helt i vår egen eller upphandlade leverantörers regi. Vi ber därför om att inte få telefonsamtal och mejl från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

29 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Enhetschef till Upplands-Bro kommuns projektenhet

I Upplands-Bro kommun är vi cirka 2000 medarbetare som arbetar med att ge våra invånare och besökare bästa möjliga service och upplevelse av kommunen. Hos oss är du med och bygger en kommun där helhetssyn, engagemang och professionalitet genomsyrar organisationen och tillsammans arbetar vi med att utföra det gemensamma samhällsuppdraget. Upplands-Bro är en av landets mest attraktiva kommuner där vi effektivt möter behoven av boendemiljöer av hög kvalitet, god infrastruktur och skapar en hållbar kommun. Kommunen ska fortsätta leverera service i toppklass till dagens och framtidens kommuninvånare. Detta är en oerhört spännande möjlighet att vara med och driva samhällsutvecklingen i en av Stockholmsregionens mest snabbväxande kommuner, där vi samtidigt har den mindre kommunens fördelar med korta beslutsvägar och nära samverkan mellan kontorsgränserna. Vi har nu samlat våra projektledare inom samhällsbyggnadskontoret och bildat Projektenheten. I enheten är vi 10 projektledare och nu söker vi enhetschefen till denna grupp. Gruppen har tidigare jobbat tillsammans men nu bildat denna egna enhet. Med denna förändring hoppas vi kunna arbeta enhetligare och effektivare närmare tillsammans i våra stora projekt inom kommunen. Inom verksamhetsområdena arbetar vi med mindre investeringsprojekt samt med stora exploateringsprojekt. Som enhetschef för denna grupp kommer du bland annat att ansvara för fysisk planering och övergripande ansvara för projektens framfart, främst mark och anläggningsprojekt. Du kommer även att ansvara för att ta fram beslutsunderlag till nämnd, säkerställa verksamhetens leverans, förvalta och förbättra processer och rutiner. I ditt uppdrag kommer du även medverka i verksamhetsområdets ledningsgrupp för samordning och utveckling av verksamheterna. Du kommer att rapportera direkt till avdelningschefen för projektavdelningen. Vem vi söker: I den här rollen ser vi att du har dokumenterad erfarenhet av ledande befattningar inom kommunal verksamhet. För rollen är det viktigt att du har arbetat inom politiskt styrda organisationer. Att du även har erfarenhet av ledande befattningar mot entreprenad inom mark och anläggning ser vi även som en stor tillgång. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av att leda personer med expertkompetens och att du har drivit strategiskt och operativt kvalitets- och utvecklingsarbete inom samhällsplanering och samhällsbyggnad. Vidare behöver du ha erfarenhet av budgetansvar, budgetarbete samt arbetsmiljöansvar. Du är väl förtrogen med lagstiftning som gäller för de verksamheter som ingår i ansvarsområdet, och du har relevant akademisk utbildning eller professionell erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser att du är en engagerad och utvecklingsorienterad person som är både tydlig och lyhörd i din kommunikation. Vidare har du en god förmåga att skapa goda professionella relationer och har ett stödjande och coachande förhållningssätt i ditt ledarskap. Du har förmågan att se till helheten och arbetar strukturerat och strategiskt med en god problemlösande förmåga. Vi tror på att vi gemensamt skapar en god arbetsmiljö genom ett nära och härligt samarbete. Det tror vi skapas tillsammans genom stor fysisk närvaro på plats hos oss. Vad vi erbjuder: Den mindre kommunens korta beslutsvägar och möjligheter för samverkan. Ett helt nytt uppdrag med stort fokus på utveckling och ledarskap. Kompetenta stödfunktioner som stöttar dig i ditt uppdrag. En ledningsgrupp som arbetar målinriktat och strukturerat. Möjligheten att påverka en snabbväxande kommuns kort- och långsiktiga utveckling. Om rekryteringsprocessen: Vi ser fram emot att ta emot din ansökan senast 22 maj 2024. Du ansöker genom att bifoga ditt CV men utan personligt brev. Samverkan är en viktig del av våra chefstillsättningar. Slutkandidater kommer därför att träffa fackliga parter. NOTERA: Vi tillämpar säkerhetsprövning för denna roll. Godkänd säkerhetsprövning är en förutsättning för anställning.   Varmt välkommen med din ansökan! Genom att bevara vårt kulturarv och främja gröna och levande bostadsmiljöer skapar vi en kommun med karaktär av småstad och landsbygd, där människor trivs och känner sig hemma. Vi värdesätter kvalitet över kvantitet, främjar småskalig bebyggelse och skapar levande och gröna bostadsmiljöer med fokus på gemenskap, hälsa och trygghet. Upplands-Bro kommun är en av Sveriges mest expansiva kommuner där utveckling står i centrum. Vi välkomnar dig till en arbetsplats där ledorden i vårt arbete och förhållningssätt är Helhetssyn, Engagemang och Professionalitet.

29 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Chef som vill utveckla vårt arbete med enkätundersökningar

Vi söker dig som vill vara med och utveckla vårt arbete med enkätundersökningar. Är du en engagerad ledare? Här finns nu chansen att tillsammans med medarbetare, kollegor och andra aktörer utveckla kvaliteten i vårt arbete. Om tjänsten Socialstyrelsens avdelning för analys kartlägger, följer upp, utvärderar, analyserar och prognosticerar utvecklingen inom hälso- och sjukvård och tandvård samt socialtjänst. Analyserna ska bidra till en god vård och omsorg och ge stöd till olika aktörer på nationell, lokal och regional nivå. Analyser används också för prioriteringar och ligger till grund för insatser i form av normering, vägledning och stöd i myndighetens arbete med kunskapsstyrning. Avdelningen ansvarar också för samordning av myndighetens enkätundersökningar samt för att ge stöd i form av konsekvensanalyser och samhällsekonomiska kostnads- och nyttoanalyser. Enheten för specialiststöd 2 ansvarar för enkätundersökningar, inklusive insamling av och viss analys av enkätdata. Enheten gör också vissa registerbaserade analyser och är hemvist för avdelningens samordnare av informationssäkerhetsfrågor. Vi söker nu en chef till enhetens ca 15 medarbetare. Som enhetschef leder du medarbetarna mot goda resultat genom ditt engagemang och din förmåga att se och tillvarata alla medarbetares potential. Du har ett övergripande ansvar för enhetens leveranser samt att utveckla arbetssätt och metoder inom enheten. Som enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp och rapporterar till avdelningschefen. Du är också en del av myndighetens chefskollektiv och verkar för hela myndighetens verksamhetsutveckling. Om dig och ditt ledarskap Som chef och ledare på Socialstyrelsen drivs du av att få människor att utvecklas och arbeta mot våra mål genom ett närvarande ledarskap. Du är trygg och tydlig i din kommunikation och genom din samarbetsförmåga  skapar du tillit och bygger goda relationer internt och externt. Du levererar resultat utifrån uppdraget och driver utvecklingen framåt genom att inspirera till dialog, delaktighet och engagemang. Du är därför trygg i din roll både som chef och i frågor om enhetens uppdrag, samtidigt som du i din ledande roll fokuserar på att skapa en arbetsmiljö som ger en god samarbets- och lärandekultur. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som har • relevant akademisk examen  • erfarenhet av analyser inom hälso- och sjukvård och/eller socialtjänst • aktuell erfarenhet av chefsarbete inklusive personal och budgetansvar • erfarenheter av att arbeta i ledningsgrupp • erfarenheter att arbeta i projektform • kunskap och erfarenhet av arbete med datainsamlingar, statistik och enkätundersökningar. Det är meriterande om du har • doktorsexamen • goda resultat av att bedriva utvecklings/förbättringsprojekt • arbetat inom statlig myndighet • arbetat med innovations och digitaliseringsprojekt. Bra att veta Anställningen är en tillsvidareanställning med placering i Stockholm. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Din tjänstetitel blir enhetschef. För att kunna göra en rättvis och likvärdig bedömning av dig som sökande använder vi oss av urvalsfrågor. Vi ber dig därför att svara på frågorna så utförligt som möjligt så att vi kan avgöra hur väl du matchar den efterfrågade kompetensen. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta avdelningschef Natalia Borg [email protected] eller telefon 075-247 40 05. Facklig företrädare för SACO är Carl-Erik Flodmark [email protected]. Facklig företrädare för ST/OFR nås på [email protected]. Samtliga nås även på telefon 075- 247 30 00. I den här rekryteringen samarbetar vi med Chefspoolen. Har du frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten går det även bra att kontakta rekryteringskonsult Håkan Olsson på tel. 070-581 79 18. Välkommen med din ansökan senast den 14 maj 2024.

29 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Chef som vill utveckla arbetet med analyser av psykisk ohälsa

Vi söker dig som vill vara med och utveckla våra analyser av psykisk ohälsa. Är du en engagerad ledare? Här finns nu chansen att tillsammans med medarbetare, kollegor och andra aktörer utveckla kvaliteten i vårt arbete. Om tjänsten Socialstyrelsens avdelning för analys kartlägger, följer upp, utvärderar, analyserar och prognosticerar utvecklingen inom hälso- och sjukvård och tandvård samt socialtjänst. Analyserna ska bidra till en god vård och omsorg och ge stöd till olika aktörer på nationell, lokal och regional nivå. Analyser används också för prioriteringar och ligger till grund för insatser i form av normering, vägledning och stöd i myndighetens arbete med Kunskapsstyrning. Avdelningen ansvarar också för samordning av myndighetens enkätundersökningar samt för att ge stöd i form av konsekvensanalyser och samhällsekonomiska kostnads- och nyttoanalyser. Vi söker nu en chef till vår enhet som är ingång för analyser av psykisk ohälsa, omvärldsanalys, innovation och tjänstedesign samt internationella frågor. Namnbyte av enhet pågår. Som enhetschef leder du de ca 11 medarbetarna mot goda resultat genom ditt engagemang och din förmåga att se och tillvarata alla medarbetares potential. Du har ett övergripande ansvar för enhetens leveranser samt att utveckla arbetssätt och metoder inom enheten. Som enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp och rapporterar till avdelningschefen. Du är också en del av myndighetens chefskollektiv och verkar för hela myndighetens verksamhetsutveckling. Om dig och ditt ledarskap Som chef och ledare på Socialstyrelsen drivs du av att få människor att utvecklas och arbeta mot våra mål genom ett närvarande ledarskap. Du är trygg och tydlig i din kommunikation och genom din samarbetsförmåga skapar du tillit och bygger goda relationer internt och externt. Du levererar resultat utifrån uppdraget och driver utvecklingen framåt genom att inspirera till dialog, delaktighet och engagemang. Du är därför trygg i din roll både som chef och i frågor om psykisk ohälsa, samtidigt som du i din ledande roll fokuserar på att skapa en arbetsmiljö som ger en god samarbets- och lärandekultur. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som har • relevant akademisk examen  • erfarenhet av analyser inom hälso- och sjukvård och/eller socialtjänst • aktuell erfarenhet av chefsarbete inklusive personal- och budgetansvar • erfarenheter av att arbeta i ledningsgrupp • erfarenheter att arbeta i projektform • kunskap och erfarenhet av arbete med frågor som rör område psykisk ohälsa. Det är meriterande om du har • doktorsexamen • goda resultat av att bedriva utvecklings/förbättringsprojekt • arbetat inom statlig myndighet • arbetat med innovations och digitaliseringsprojekt. Bra att veta Anställningen är en tillsvidareanställning med placering i Stockholm. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Din tjänstetitel blir enhetschef. För att kunna göra en rättvis och likvärdig bedömning av dig som sökande använder vi oss av urvalsfrågor. Vi ber dig därför att svara på frågorna så utförligt som möjligt så att vi kan avgöra hur väl du matchar den efterfrågade kompetensen. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta avdelningschef Natalia Borg [email protected] eller telefon 075-247 40 05. Facklig företrädare för SACO är Carl-Erik Flodmark [email protected]. Facklig företrädare för ST/OFR nås på [email protected]. Samtliga nås även på telefon 075- 247 30 00. I den här rekryteringen samarbetar vi med Chefspoolen. Har du frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten går det även bra att kontakta rekryteringskonsult Håkan Olsson på tel. 070-581 79 18. Välkommen med din ansökan senast den 14 maj 2024.

29 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024