Handläggare inom grundbearbetning och informationskvalitet
Säkerhetspolisen
Planerare och utredare m.fl.

Är du bra på att bearbeta, strukturera och förvalta information? Vill du vara en viktig del i att hantera och utveckla arbetet med underrättelseinformation på Säkerhetspolisen? Nu söker vi engagerade kollegor som vill arbeta med grundbearbetning och informationskvalitet. Välkommen med din ansökan! Tillsammans skyddar vi Sverige. Ort: Stockholm Sista ansökningsdag: 2025-08-10 Referensnummer: 2025–7340 Det här är ditt uppdrag Verksamheten inom grundbearbetning och informationskvalitet behandlar underrättelseinformation som kommer in till Säkerhetspolisen. Som handläggare hos oss arbetar du utifrån metodmässiga och operativa inriktningar med att tillgängliggöra och förvalta informationen i databaser. Det handlar bland annat om att bedöma och strukturera underrättelseinformationen i enlighet med Lagen (2019:1182) om Säkerhetspolisens behandling av personuppgifter. Du och dina kollegor deltar aktivt i metod-, teknik- och verksamhetsutvecklingsarbetet som löpande bedrivs på myndigheten. Du arbetar både självständigt och tillsammans med andra. Ditt arbete innefattar även samverkan med myndighetens olika verksamhetsområden och du får därför en bra förståelse för helheten när du arbetar här. Du arbetar i ett lärande klimat och ställs inför komplexa situationer där du får möjlighet att utforska olika förslag och hitta lösningar för att bidra till en verksamhet under ständig utveckling. Din placering är på huvudkontoret i Solna och arbetet utförs på plats. Resor inrikes kan förekomma i tjänsten. De här kvalifikationerna söker vi hos dig Det är endast du som uppfyller nedanstående krav som kan bli aktuell för tjänsten. Krav: Akademisk utbildning, minst 120 hp med samhällsvetenskaplig, juridisk eller motsvarande inriktning alternativt arbetslivserfarenhet som Säkerhetspolisen bedömer likvärdig Minst ett års relevant arbetslivserfarenhet inom de senaste tre åren Erfarenhet av att arbeta i IT-system på ett metodiskt sätt. Mycket god förmåga att skriva på svenska God läsförståelse på engelska Anställningen kräver svenskt medborgarskap. Du som söker kan också ha kompetens som tillför bredd och kompletterande perspektiv. Kan du bidra med något eller flera av följande är det meriterande: Vana från arbete med personuppgiftsbehandling Vana att tolka lagtext och göra rättsliga bedömningar Erfarenhet av metod- och utvecklingsarbete Praktisk erfarenhet av ett datadrivet arbetssätt Vana att arbeta i Excel Erfarenhet av digital transformation. Det här är kollegan vi söker Vi söker dig som har förmåga att hantera information på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Du behöver ha förmåga att se sammanhang samtidigt som du kan urskilja det väsentliga och se detaljer. Du trivs med att delar av ditt arbete är mer rutinartade och du leder självständigt ditt arbete inom ramen för uppdraget. Samtidigt kan du prioritera och anpassa dig till ändrade förutsättningar när situationen kräver det. Du trivs i och vill bidra till en verksamhet som är under ständig utveckling. För att trivas i rollen är du prestigelös och delar gärna med dig av din kunskap till andra. Du är bra på att samarbeta och fokuserar på gemensamma framgångar före individuella prestationer. Att både ge och ta emot återkoppling är en självklarhet för dig. Teknik och teknisk utveckling intresserar dig, du är en engagerad problemlösare med sinne för logik. Säkerhetspolisen ställer höga krav på säkerhet och sekretess, därför förutsätter vi att du har ett högt säkerhetsmedvetande. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. Anställningsvillkor Svenskt medborgarskap är ett krav, då anställning vid Säkerhetspolisen innebär placering i säkerhetsklass. För anställning krävs också godkänt resultat i säkerhetsprövningen med registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Det här är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Vi tillämpar individuell lönesättning. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. På vår hemsida, www.sakerhetspolisen.se, kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos oss samt om våra förmåner. Så tar du kontakt med oss Du är välkommen att ringa rekryterande chef, tfn 010-568 79 31. För information om rekryteringsprocessen, kontakta HR-konsult, tfn 010-568 70 06. Fackliga företrädare: Polisförbundet, tfn 010-568 70 03, SACO, tfn 010-568 70 04 och ST, tfn 010-568 70 02. Så ansöker du Ansökan sker via vår hemsida, www.sakerhetspolisen.se Ansök genom att skicka in ditt cv och besvara urvalsfrågorna. Urvalsfrågorna hittar du i annonsen på vår hemsida. Ansökan ska ha kommit in senast 2025-08-10

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Handläggare till Griftgårdsenheten
Tranås kommun
Planerare och utredare m.fl.

OM ARBETSPLATSEN Samhällsbyggnadsförvaltningen ansvarar bland annat för gator, vatten, avlopp, avfallshantering, parker, begravningsverksamhet och måltidsservice. Som handläggare inom vår förvaltning har du chansen att utvecklas och göra skillnad för andra. Vår verksamhet är i ständig utveckling för att forma framtidens Tranås. Välkommen till en spännande karriärmöjlighet! ARBETSUPPGIFTER Som handläggare arbetar du självständigt med ärendehandläggning inom kommunens ansvar för begravningsverksamhet enligt begravningslagen (BL) och andra tillämpliga regelverk. Rollen omfattar kvalificerat handläggningsarbete med fokus på rättssäkerhet, dokumentation, kundbemötande och stöd till beslutsfattare inom myndighetsutövning. Tjänsten utgör en nyckelroll i arbetet med att säkerställa likabehandling, god service och korrekt tillämpning av lagstiftningen inom området. Det dagliga arbetet kommer bestå av att: Handlägga ärenden inom gravrätt, gravsättning, gravvårdsritningar och medling enligt begravningslagen. Förbereda beslutsunderlag till enhetschef enligt gällande delegationsordning. Kommunicera med allmänhet, anhöriga och andra aktörer i frågor som rör begravning och gravplatser. Ajourhålla och arbeta i digitala kart- och registersystem (GIS). Samverka med kollegor inom tekniska avdelningen, administration och drift. Dokumentera ärenden rättssäkert enligt förvaltningslagen och kommunens riktlinjer. Vara delaktig i utveckling av rutiner, digitalisering och kvalitetsarbete inom verksamheten. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom juridik, offentlig förvaltning, samhällsvetenskap eller motsvarande erfarenhet. Du har erfarenhet av administrativt arbete och kvalificerad ärendehandläggning, gärna inom offentlig sektor/statlig myndighet. B-körkort är krav för tjänsten samt mycket god digital vana då arbetet till största del utförs med digitala verktyg och i flertalet system. Du har en god förmåga att uttrycka dig tydligt i tal och skrift. Det är meriterande med erfarenhet av begravningsverksamhet eller arbete enligt begravningslagen samt erfarenhet av arbete inom serviceyrken eller med kundbemötande som en central del av uppdraget. Vi ser vana att arbeta med GIS-system och digitala register som meriterande. Tidigare arbete med myndighetsutövning eller beslutsstöd i kommunal eller statlig verksamhet är också meriterande. För att vara framgångsrik i rollen bör du vara: Serviceinriktad: Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar för kollegor och kunder. Samarbetsorienterad: Du värdesätter samarbete högt, och bidrar med energi och glädje i teamet, samtidigt som du ser varje individ och skapar goda relationer. Du anpassar dig för att nå fram och har ett prestigelöst förhållningsätt. Engagerad och initiativtagande: Du förblir motiverad och effektiv trots svårigheter och hinder och arbetar på tills projekt är avslutade eller resultaten uppnådda. Du tar initiativ till nya arbetsuppgifter inom ramen för ditt uppdrag och har en vilja att utvecklas i takt med digitala och webbaserade lösningar. Strukturerad och noggrann: Du har en stark känsla för ordning och noggrannhet och det kommer naturligt för dig att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Du följer upp och återkopplar för att möta förväntningar hos motparten. Du skapar tydliga processer i ditt arbete och slutför det som du påbörjat. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ANSTÄLLNING Tillsvidareanställning med tillträde snarast eller efter överenskommelse. Sysselsättningsgrad 100 %. LÖN OCH FÖRMÅNER I Tranås kommun tillämpar vi individuell lönesättning. Tranås kommun arbetar ständigt för att öka våra medarbetares välbefinnande. Läs mer om våra förmåner HÄR. ANSÖKAN För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Tranås kommun använder vi rekryteringsverktyget Talent Recruiter. Vi ber dig därför skicka in din ansökan via Talent Recruiter genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Intervjuer kommer påbörjas efter semestern i vecka 32-33. Varmt välkommen med din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Kvalitetsutvecklare till Utvecklingsenheten
Sandvikens kommun
Planerare och utredare m.fl.

Omsorgsförvaltningen med cirka 1275 anställda omfattar fem verksamhetsområden. Dessa är ordinärt boende, särskilt boende, LSS och socialpsykiatri, HSL och korttidsboenden samt ledningsstöd. Omsorgsförvaltningen erbjuder ett meningsfullt och betydelsefullt arbete. Vår strävan är att vård och omsorg ska bygga på samarbete mellan den enskilde, närstående och medarbetare. Utvecklings- och systemförvaltarenheten är en del av verksamhetsområdet Ledningsstöd och omfattar utredare, verksamhetsutvecklare, kvalitetsutvecklare och systemförvaltare. Enheten arbetar i nära samarbete med ledningsgruppen för att driva och stödja utvecklingsarbetet inom förvaltningen. Målet är att säkerställa att vi kan möta framtidens utmaningar inom vård och omsorg genom effektiva arbetsmetoder och innovativa tekniska lösningar. Vi erbjuder dig bland annat dessa personalförmåner - semesterväxling - årsarbetstid - friskvårdsbidrag - hälsofrämjande aktiviteter - extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år - personal- och fritidsföreningen Pulsen ARBETSUPPGIFTER Omsorgsförvaltningen söker en Kvalitetsutvecklare. I dina arbetsuppgifter ingår att ta fram metoder och rutiner för att säkra kvaliteten inom förvaltningen. Du förväntas leda processer framåt samt ge handledning och stöd i utvecklingsarbetet utifrån aktuell forskning och lagrum. Du kommer att bidra med att ta fram och arbeta enligt beslutade åtgärdsplaner, arbeta med uppföljning kopplat till verksamhetens ledningssystem och verksamhetsplan, t ex avseende målstyrning, myndigheters krav, nationella och egna undersökningar, göra analyser och beskriva processer. I arbetsuppgifterna ingår även arbete med t ex informationsmaterial och intranät. Du kommer att arbete med stödjande system för planering, uppföljning och analys. Vi står inför stora förändringar med bland annat ökande volymer och målgrupper med alltmer komplexa hjälpbehov samt ny teknik. Vi måste tänka nytt och arbeta långsiktigt med utveckling av kärnverksamheten, med den enskilde individen i fokus. Arbetet är både utmanande och stimulerande och det finns utrymme att samspela med olika funktioner. Du får använda din kreativitet och vara lösningsfokuserad. Du är med och bidrar till att omvandla politikens vilja till en hållbar förvaltning. Här får du chansen att jobba med strategiska utvecklingsfrågor på förvaltningsövergripande nivå på uppdrag av nämnd och förvaltningsledning. Du bidrar till omvärldsbevakning kopplat till vård och omsorg och bidrar på så sätt till att verksamheten bedrivs med god kvalitet. Tjänsten kräver att du har förmåga att samarbeta med olika funktioner både internt och externt. Vi kommer även koppla på DSS (dataskyddssamordnare) uppdraget till funktionen. DSS-uppdraget delas med några fler medarbetare i förvaltningen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har lämplig högskoleutbildning och erfarenhet för uppdraget. Du har ett stort intresse för frågorna samt en god pedagogisk förmåga. Du har förmåga att arbeta självständigt med utvecklingsfrågor och omvärldsbevakning, samtidigt som du kan samarbeta i grupp med kollegor, samverkansparter m fl. Som person är du strukturerad, noggrann, engagerande och motiverande. Du har lätt för att lära dig nya saker, uttrycker dig väl i tal och skrift samt har en drivkraft att göra skillnad. Vi erbjuder dig ett spännande, omväxlande och utmanande arbete. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

23 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Senior HR-strateg med fokus på organisatorisk kulturutveckling
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Planerare och utredare m.fl.

Vill du bidra till att göra Västra Götalandsregionen till Sveriges bästa offentliga arbetsgivare? Är du en erfaren chef och senior HR-person som brinner för kultur, arbetsmiljö och ledarskap? Då kan det här vara din nästa utmaning. Om oss Västra Götalandsregionen (VGR) är Sveriges största offentliga arbetsgivare med cirka 56 000 medarbetare. På Koncernkontoret arbetar vi strategiskt för att skapa ett hållbart och attraktivt arbetsliv där våra medarbetare får rätt förutsättningar att bidra till visionen om det goda livet. Vi leder och samordnar utvecklingen inom hela VGR och har ett tydligt uppdrag att stärka organisationens kultur, ledarskap och samverkan. Vi söker nu en senior HR-strateg till Koncernstab HR som med trygghet, energi och coachande förhållningssätt vill vara med och leda det kulturfrämjande arbetet inom hela VGR. Du kommer att ha en nyckelroll i att forma de processer, strukturer och verktyg som stärker kultur, psykologisk trygghet och ledarskap – i nära samverkan med HR-chefer, verksamhetsledare och andra strategiska funktioner. Ditt uppdrag Som senior HR-strateg kommer du att: Stärka och samordna det koncerngemensamma arbetet med VGRs organisationskultur. Vara ett strategiskt stöd till HR-direktören. Bidra med både struktur och energi i det kulturutvecklande arbete som pågår i organisationen. Arbeta nära våra HR-chefer, chefer och verksamhetsledningar för att omsätta värderingar, uppdrag och mål i praktiken. Coacha och stödja chefer och HR i utvecklingsprocesser, med ett coachande och faciliterande förhållningssätt. Bidra till att vidareutveckla ett tillitsfullt ledarskap och ett starkt medarbetarskap i hela organisationen.  Vad vi erbjuder Hos oss får du ett strategiskt och meningsfullt uppdrag med stor påverkansmöjlighet. Du får möjlighet att: Arbeta i en komplex och samhällsviktig organisation. Driva kultur- och ledarskapsutveckling i stor skala. Vara med och utforma framtidens HR i en av Sveriges största arbetsgivare. Kombinera arbete på plats i våra moderna kontor med distansarbete. Ingå i ett nätverk av erfarna HR-strateger och ledare.  Din profil Vi söker dig som har: Relevant akademisk examen inom HR, beteendevetenskap, ledarskap eller annat som arbetsgivaren finner likvärdigt.  Flerårig erfarenhet av arbete som chef, gärna inom offentlig sektor. Erfarenhet av kvalificerat HR-arbete inom kultur, arbetsmiljö, förändringsledning samt organisationsutveckling. Erfarenhet av att arbeta med och driva utvecklingsprocesser i samverkan med olika aktörer. Förmåga att bygga relationer och skapa förtroende i komplexa miljöer. God förmåga att facilitera, coacha och leda samtal med individer, grupper och nätverk på högre ledningsnivå. Hög strategisk förmåga kombinerad med ett pragmatiskt genomförande fokus. Meriterande: Erfarenhet från hälso- och sjukvård eller andra personalintensiva verksamheter. Kunskap om arbetsmiljölagstiftning och erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete. Diplomering/certifiering i coaching, grupputveckling eller andra faciliteringsverktyg. Som person är du: Trygg, prestigelös och positiv. Du har god självinsikt och trivs i rollen som möjliggörare. Du har en naturlig fallenhet för att lyssna, reflektera och bidra till långsiktiga relationer och hållbar utveckling. Du trivs i det strategiska rummet, men har alltid örat mot verksamheten. Du gillar att arbeta tillsammans med andra och delar vår värdegrund: Tillsammans gör vi varandra framgångsrika. Vi lyssnar in. Vi lyssnar av. Feedback bidrar till vår utveckling. Övrigt Intervjuer sker i slutet av augusti.  Resor inom regionen förekommer Tjänsten kan komma att säkerhetsklassas. Som en av Sveriges största arbetsgivare kan vi erbjuda rätt person goda karriär- och utvecklingsmöjligheter. Vi eftersträvar jämlikhet för alla medarbetare, att de trivs på arbetsplatsen och värnar om en god balans mellan arbetsliv och privatliv. Läs mer om vår verksamhet här: http://www.vgregion.se/om-vgr/ Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

23 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Beredskapsplanerare till Jämtlands Räddningstjänstförbund
Jämtlands Räddningstjänstförbund
Planerare och utredare m.fl.

Jämtlands Räddningstjänstförbund söker dig som vill ta ansvar för att driva, utveckla och samordna vårt arbete med planering för höjd beredskap. I rollen som beredskapsplanerare blir du både ett nav och en motor i ett uppdrag som är strategiskt viktigt för både oss och för hela samhället. Du arbetar nära förbundsledning och får möjlighet att påverka både inriktning och innehåll i ett högaktuellt och växande område. Om du trivs med planering och utveckling, är bra på att få med dig andra och gillar att omvandla mål till konkret verksamhet kan det här vara din nästa utmaning. Om oss Hos oss på Jämtlands Räddningstjänstförbund får du en flexibel arbetsplats i en organisation som är under utveckling. Vårt förbund ansvarar för räddningstjänst och förebyggandeverksamhet enligt lagen om skydd mot olyckor i alla åtta kommuner i Jämtlands län. Vi har 35 brandstationer och 9 räddningsvärn, de allra flesta av våra cirka 600 medarbetare är brandmän i beredskapstjänst. Heltidspersonal har vi i huvudsak på brandstationen i Östersund där även denna tjänst är placerad. Om jobbet Som beredskapsplanerare är det ditt uppdrag att leda, driva och samordna räddningstjänstens arbete med planering för höjd beredskap. I rollen ansvarar du för planering på övergripande och systemnivå för hela organisationen, men du har också en viktig roll i att stödja och driva arbetet på avdelningsnivå. Rollen är operativ och strategisk på samma gång – du kommer vara den som formulerar målbild, tar initiativ och genomför arbetet. Exempel på arbetsuppgifter: Planering och utveckling av krigsorganisation och utveckling av plan för höjd beredskap Övergripande och förberedande planering för övning, mobilisering och lokalisering av civilpliktiga Lokalisering och fördelning av räddningstjänstens resurser vid höjd beredskap Kontinuitetshantering av räddningstjänstens samlade verksamhet Vårt erbjudande Jämtlands Räddningstjänstförbund erbjuder en välkomnande, professionell och pålitlig kultur. Vi provar gärna nya idéer och utvecklar våra arbetssätt. Som anställd på räddningstjänsten får du friskvårdstid under arbetstid, fria arbetskläder och goda möjligheter till balans mellan arbete och privatliv. All personal omfattas givetvis av kollektivavtal. Om dig Vi söker dig som är självgående, initiativrik och målinriktad, med förmåga att självständigt omvandla mål till praktiskt arbete. Samtidigt kan du samarbeta brett inom organisationen och ta in flera perspektiv. Rollen innebär stort eget ansvar och kräver en trygghet i att kunna arbeta utifrån uppsatta mål. Kvalifikationer För att vara aktuell för denna tjänst ser vi att du har en akademisk examen med relevant inriktning, exempelvis inom samhällsvetenskap, statsvetenskap, riskhantering, krisberedskap eller samhällssäkerhet. Alternativt har du en annan utbildningsbakgrund i kombination med arbetslivserfarenhet som bedöms relevant för tjänsten Dessutom har du: Körkortsbehörighet B Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift Goda IT-kunskaper på grundläggande nivå Meriterande Erfarenhet från arbete med liknande frågor i annan organisation Erfarenhet från arbete inom kommunal räddningstjänst, länsstyrelse, Försvarsmakten eller annan relevant totalförsvarsmyndighet Erfarenhet från arbete med kontinuitetshantering Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Jämtlands Räddningstjänstförbund har som mål att öka mångfalden. Vi värdesätter därför den kompetens som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför. Anställningsvillkor Lön och tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas de första 6 månaderna. Din huvudsakliga anställningsort kommer att vara Östersund men vi är öppna för viss mån av distansarbete hemifrån eller från någon annan av förbundets brandstationer. För anställning krävs godkänt resultat i säkerhetsprövning samt registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Ansökan Vi vill att du skickar dina ansökningshandlingar senast den 17 augusti 2025 till: [email protected]. Märk din ansökan med ”Beredskapsplanerare” Frågor För mer information om tjänsten kontakta oss gärna.

23 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Erfaren jurist (expert) till Spelinspektionens rättsavdelning
Spelinspektionen
Planerare och utredare m.fl.

Är du jurist med gedigen erfarenhet och vill arbeta med domstolsprocesser, regelgivning och komplexa juridiska frågeställningar inom flera områden? Då har vi jobbet för dig! Vi är en expertmyndighet i Strängnäs med ett stort och viktigt uppdrag och vi vill ha din hjälp att göra Spelinspektionen ännu bättre. Bakgrund Du kommer att vara placerad på myndighetens Rättsavdelning som för närvarande består av fyra erfarna jurister (experter) och leds av chefsjuristen. Vi har en prestigelös och stimulerande arbetsmiljö med högt i tak där vi solidariskt ställer upp för varandra. Rättsavdelningen ger juridiskt expertstöd åt myndighetens andra avdelningar, generaldirektör och styrelse. Avdelningen företräder också myndigheten i domstol och ansvarar bland annat för internutbildning inom flera rättsområden för myndighetens anställda. Domstolsprocesserna kan vara komplexa samtidigt som lagstiftningen är relativt ny och under förändring, vilket innebär att praxis ofta saknas. Det här får du jobba med hos oss Den aktuella tjänsten innefattar att företräda myndigheten i domstol och att vara ett stöd till den operativa avdelningens arbete med bl.a. licens- och tillståndsgivning, ingripanden och tillsyn. Du kommer även att arbeta med regelgivning, remisser och vissa mer strategiska myndighetsövergripande juridiska frågor. Din bakgrund och kompetens Vi söker dig som är hovrätts- eller kammarrättsassessor eller har erfarenhet som vi bedömer som likvärdig. Du ska ha flerårig erfarenhet av kvalificerat juridiskt arbete och att arbeta med domstolsprocesser. Du ska ha en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Erfarenhet av lagstiftnings- och föreskriftsarbete samt erfarenhet från spelbranschen är meriterande. Dina egenskaper Du är en skicklig jurist och en kvalitets- och resultatmedveten person som trivs med att driva processer framåt. Du har gott omdöme och kan arbeta självständigt mot uppsatta mål, tidvis under snäva tidsramar. Flexibilitet och förmåga att snabbt byta fokus behövs i vår verksamhet. Du behöver också kunna samarbeta väl med personer på alla nivåer och med olika yrkeskategorier. Du är konstruktiv och pedagogisk. Din språkhantering och stilistiska förmåga är mycket god. Dina personliga egenskaper och din personliga lämplighet för tjänsten är avgörande. Om Spelinspektionen 5 miljoner svenskar spelar om pengar och 200 000 spelar så gott som varje dag. Spelinspektionen har därför ett viktigt uppdrag att säkerställa att den svenska spelmarknaden är laglig, tillförlitlig och säker. Vi kontrollerar att de spelbolag vi gett licens tar ansvar för spelarna och spelen de erbjuder. Vi ger bara licens till de spelbolag som lever upp till kraven och vi arbetar för att spelbolag utan licens ska hålla sig borta från den svenska spelmarknaden. Vi erbjuder dig möjlighet till ett stimulerande och varierande jobb, med engagerade kollegor och bra förmåner, som t.ex. friskvård, möjlighet att arbeta på distans halva din arbetstid och möjlighet till förtroendearbetstid. Spelinspektionen är en växande myndighet med i nuläget ca 80 medarbetare. Vi jobbar i trevliga lokaler med egna arbetsrum. Myndigheten är placerad i Strängnäs med bra pendlingsmöjligheter. Till exempel når du oss med tåg från Stockholm på mindre än en timme. Praktisk information Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Innan anställning sker en kontroll mot belastningsregistret enligt förordning (1999:1134) om belastningsregister. Under perioden v. 26 - 31 kan det vara svårt att nå kontaktpersonerna för frågor på grund av semester. Vi kommer att påbörja arbetet med urvalet och börja kalla till intervjuer under v. 34. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- eller rekryteringshjälp i samband med denna annons. Varmt välkommen med din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Handläggare med inriktning explosiva varor

MSB arbetar för ett säkrare samhälle i en föränderlig värld med fokus på utveckling av det civila försvaret. Vi stärker Sveriges förmåga att fungera i kris och till och med krig. Det betyder att alla våra medarbetare bidrar till beredskap och motståndskraft. Från norr till söder sprider vi kunskap och agerar för att skydda liv och hälsa, samhällets funktionalitet och grundläggande värden som demokrati, rättssäkerhet och mänskliga rättigheter. Den 1 januari byter vi namn till Myndigheten för civilt försvar. Vill du göra skillnad och tillsammans med oss arbeta för ett säkrare samhälle? Då kanske du är vår nästa kollega!  Ditt ansvar och dina arbetsuppgifter Inom funktionen explosiva varor arbetar vi huvudsak med att handlägga olika typer av tillståndsärenden och godkännande kopplat till hantering av explosiva varor och sprängämnesprekursorer och vi följer upp våra tillstånd med tillsyn av hanteringen. Vi tar fram informationsmaterial och föreläser vid utbildningar arrangerade av MSB eller externa arrangörer. Arbetet omfattar även utformning av föreskrifter och vi bistår lokala myndigheter i tillsynsfrågor samt lämnar information och råd till företag och andra intressenter. Området styrs av EU förordningar och EU-direktiv så på enheten förekommer även internationellt arbete, främst på EU-nivå. Arbetet omfattar så väl olycksförebyggande som brottsförebyggande delar, varav det senare har ökat i omfång de senaste åren. Beroende på din erfarenhet och bakgrund kommer du inledningsvis att få fokusera på några delar av arbetet inom funktionen för att succesivt kunna växa in i rollen. Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig som har: - Akademisk utbildning, med naturvetenskaplig eller teknisk inriktning, eller motsvarande kunskaper som vi bedömer som likvärdiga,  - Några års arbetslivserfarenhet, - B-körkort Det är meriterande om du har: - Varit med och tagit fram föreskrifter eller motsvarande dokument, - kunskap om att utöva tillsyn, - varit med och arbetat med brottsförebyggande arbete kopplat till sprängningar. Som alla medarbetare och ledare hos oss förväntas du kunna arbeta uppdragsorienterat, utvecklingsinriktat, dialoginriktat, ha god självkännedom och bidra genom att vara ett föredöme. https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/msbs-medarbetar--och-ledarkriterier/ Mycket av enhetens arbete består av myndighetsutövning, därför är det viktigt att du är noggrann och tycker om att följa rutiner. Förutom att du trivs med administrativa uppgifter, gillar du även att ge service samt utforma olika typer av skriftligt underlag samt att du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Om anställningen Vi erbjuder dig en anställning tillsvidare på heltid som inleds med en provanställning. Din placeringsort kommer att vara Karlstad eller Stockholm och resor i anställningen förekommer. Svenskt medborgarskap är ett krav för anställning på MSB då den innebär placering i säkerhetsklass. För anställning krävs godkänt resultat i säkerhetsprövningen med registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Om oss Anställningen är placerad på avdelningen för räddningstjänst och olycksförebyggande vid enheten för hantering av explosiva varor. Enheten arbetar med lagstiftning, stöd och utveckling av samhällets förebyggande arbete inom området explosiva varor, både olycksförebyggande och brottsförebyggande. Enheten ansvarar även för uppgifter inom området marknadskontroll. Alla vi som arbetar på MSB förväntas och ska bidra till ökad jämställdhet och likabehandling för en arbetsmiljö och ett samhälle fritt från diskriminering. https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/ Vill du veta mer? Har du frågor är du välkommen att kontakta enhetschef Suzanne Noreklint. Fackliga företrädare är Lena Bergman Bokvist (Saco-S), Lena Bäcklund Gillstedt (ST) och Josefin Berglund (SEKO). Samtliga nås via växelnummer 0771-240 240. Välkommen med din ansökan senast den 31 augusti 2025.

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Disputerad expert inom utvärdering
REGION STOCKHOLM
Planerare och utredare m.fl.

Är du en driven och analytisk person med erfarenhet av att planera och genomföra utvärderingar inom folkhälsa? Då kan det här vara tjänsten för dig. Om oss Centrum för epidemiologi och samhällsmedicin (CES) är en del av Region Stockholm och arbetar för att kartlägga folkhälsan, utveckla, utvärdera och ge stöd i implementering av folkhälsoinsatser med målet att förbättra jämlik hälsa i befolkningen. Vi erbjuder en arbetsmiljö där det finns möjlighet att påverka framtida arbetssätt och processer och där du får möjlighet att utvecklas till en ledande expert inom implementering och utvärdering. CES är en FOUU-enhet (Forskning, utbildning och utveckling) som har cirka 80 medarbetare och kontor vid Torsplan i Stockholm. Tjänsten är placerad på enheten för implementering och utvärdering. Hos oss arbetar du nära akademin, särskilt Karolinska Institutet. Enheten erbjuder konsultativt stöd samt kompetenshöjande insatser kring implementering och utvärdering till interna och externa aktörer, samt utvärderingar inom folkhälsa, vård och omsorg. Enheten ger expertråd när det gäller framtagandet av riktlinjer och vårdprogram. Om tjänsten/rollen Som expert inom utvärdering kommer du att initiera, designa och leda utvärderingar inom folkhälsa, hälso- och sjukvård samt välfärdsverksamheter. Arbetet innebär att driva hela utvärderingsprocessen från idé till analys och presentation av resultat leda utvärderingsuppdrag med personal från olika enheter och med olika bakgrund planera och genomföra utvärderingar som ger insikter om effekter och implementering av olika interventioner ansvara för planering av design samt datainsamling och analysera kvalitativt och kvantitativt material återrapportera resultat genom rapporter, föreläsningar och medverkan i media stödja kollegor i metodologiska frågor och samarbeta i projekt över enhetsgränser interagera med folkhälsoaktörer, vård och omsorg samt akademiska institutioner Vi söker dig som har en doktorsexamen (PhD) (docentur är meriterande), gärna inom folkhälsa, psykologi, medicin, sociologi eller beteendevetenskap har en stor passion för att göra skillnad i praktiken samtidig som du vill bidra till utveckling av folkhälsa har teoretisk kunskap och praktisk erfarenhet i olika utvärderingsdesigner och metoder har erfarenhet av att leda utvärderingsuppdrag och förmedla komplexa samband på ett lättförståeligt sätt har bred erfarenhet av kvantitativa och kvalitativa metoder är analytisk och initiativrik som självständigt driver arbetet, men som också har god kommunikationsförmåga och fungerar bra i teamarbete kan skapa goda relationer med interna och externa aktörer har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift har erfarenhet av utredningsarbete och projektledning är meriterande. Vad vi erbjuder  Hos oss får du utvecklande arbetsuppgifter där du kan göra verklig skillnad inom folkhälsa ,i en organisation som värdesätter samverkan och nytänkande. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %. Möjlighet till deltidsanställning kan diskuteras, till exempel i kombination med klinisk tjänstgöring eller forskning. Flera av våra medarbetare är aktiva forskare. Välkommen med din ansökan senast den 21 september 2025! Övergripande om tjänsten: •    Tillsvidareanställning (100 %), 6 månaders provanställning kan komma att tillämpas.       Startdatum enligt överenskommelse. •    Arbetsprov kan komma att användas som en del i rekryteringsprocessen. Information om tjänsten lämnas av:  Anne Richter enhetschef, epost: [email protected] eller tfn 08-123 372 97 Fackliga företrädare:    Janne Virtanen, SACO, Akavia , tfn 08-123 475 29 Övrig information: SLSO skapar goda förutsättningar för att du som medarbetare ska utvecklas och bli riktigt bra inom din profession. Som medarbetare har du förmåner såsom fri sjukvård upp till högkostnadsskyddet, extra ersättning vid föräldraledighet, avtalspension samt försäkringar. Vi tillämpar friskvårdstimme och har 5000 kr i friskvårdsbidrag/kalenderår. Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande och kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

23 juni 2025
Sista ansökan:
21 september 2025
Tullverket söker underrättelsehandläggare
TULLVERKET
Planerare och utredare m.fl.

Vill du arbeta i en myndighet med ett viktigt samhällsuppdrag som bidrar till att skapa ett tryggt och säkert samhälle, samt göra skillnad genom att säkerställa korrekt uppbörd och stoppa inflödet av varor som hotar hälsa, miljö och säkerhet? Vill du även jobba i en flexibel verksamhet där nytänkande premieras, med högt i tak och nära till besluten? I så fall är Tullverket något för dig. Tullverkets operativa verksamhet delas in i fyra avdelningar: Kontroll-, Uppbörd-, Tullkriminal- och Underrättelseavdelningen. Underrättelseavdelningen bedriver underrättelseverksamhet med leveranser till alla delar av Tullverket. Underrättelseavdelningen ansvarar för Tullverkets analys- och underrättelseverksamhet, i vilken man arbetar både mot kontroll-, tullkriminal- och uppbördsavdelning. Inom underrättelseavdelningen bedrivs strategiskt och operativt underrättelse- och analysarbete. Underrättelsearbetet syftar till att förebygga, upptäcka och förhindra brottslig verksamhet genom att delge kvalitativa underlag för inhämtning av information, producera underlag till tullkriminalens insatsverksamhet som bedrivs inom ramen för inledd förundersökning, delge kvalitativa underlag för kontrollbeställningar och löpande uppdatera aktuella riskprofiler och modus till kontrollverksamheten. Om tjänsten Som underrättelsehandläggare kommer du att arbeta med inhämtning, bearbetning, analys och delgivning av underrättelseprodukter. I ditt dagliga arbete har du ett nära samarbete med underrättelseledarna och övriga inhämtningsresurser. Du presenterar operativa underlag, ärenden och underrättelseprodukter för relevanta mottagare såväl skriftligen och muntligen som genom visualisering av informationen på olika sätt. Du bygger förtroende och öppnar dörrar till övriga brottsutredande myndigheter, såväl internt som externt, nationellt och internationellt. Du kan bedöma och värdera information som inkommer och bearbeta och analysera, med syfte att skapa nya operativa underlag till Kontroll- och Tullkriminalavdelningen. Samarbete med andra operativa delar i Tullverket är en naturlig del. Underrättelsearbetet är nationellt såväl som internationellt vilket kan innebära en del resor. Underrättelseverksamheten är dynamisk och ibland oförutsägbar, vilket innebär att det ibland behövs göras snabba prioriteringar som ställer höga krav på god omställningsförmåga och flexibilitet i sina ärenden och arbetsuppgifter. Verksamheten är i ständig utveckling och förbättringsarbete är en naturlig del i arbetet. Vi söker dig som har: • Akademisk utbildning inom underrättelseanalys, juridik, kriminologi eller annan akademisk utbildning som arbetsgivaren anser relevant alternativt eftergymnasial utbildning med brottsbekämpande inriktning • Erfarenhet av operativt brottsbekämpande arbete • Erfarenhet av underrättelsearbete • Svenskt medborgarskap • God förmåga att uttrycka dig väl på svenska och engelska i tal och skrift • Svenskt körkort, klass B för personbil. Det är meriterande om du har: • Erfarenhet av arbete med hemliga tvångsmedel • Erfarenhet av utredningsarbete i brottsbekämpande verksamhet • Goda kunskaper i iBase, Analyst´s Notebook och andra informationssystem. Personliga egenskaper Vi söker dig som kan se helheten och bidra till konstruktivt teamarbete. Du bidrar till god stämning i gruppen, samarbetar effektivt med andra genom att dela med sig av kunskaper, erfarenheter och arbetsmetoder samt stödjer andra i strävan att de ska nå framgång i arbete. Vi utgår från att du tar egna initiativ inom givna ramar och tar ansvar för resultatet. Vi ser gärna att du har ett brett kontaktnät och är socialt kompetent. I arbetet ska du ha förmågan att tänka utanför boxen, ha god förmåga att förstå och analysera information samt snabbt kunna göra förnuftiga och rationella bedömningar. Du är stabil och bidrar till en förtroendeskapande arbetsatmosfär. I förändringsarbete bidrar du till att utveckla och effektivisera verksamheten samt främja förändring och nytänkande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet! Vi erbjuder dig Genom att jobba på Tullverket har du ett viktigt jobb där du bidrar till ett tryggt och säkert samhälle. Vi värderar trivsel och kompetensutveckling högt och vi strävar efter att du som anställd hos oss ska kunna ha en bra balans mellan arbete och fritid. Hos oss får du såväl trygga anställningsvillkor och våra förmåner omfattar bland annat friskvårdsbidrag, subventionerade läkemedel och goda semester- och pensionsvillkor. Övrigt Referensnummer: TV-2025-15964 Placeringsort: Malmö Anställningsform: Anställningen är en tillsvidareanställning och inleds med 6 månaders provanställning. Individuell lönesättning tillämpas. Tillträdesdag: Snarast Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Innan beslut om anställning kommer du att få genomgå drogtest och bakgrundskontroll. Säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen genomförs före anställning, då tjänsten är placerad i säkerhetsklass. Tullverket är en totalförsvarsmyndighet och vid anställning kan du komma att krigsplaceras i Tullverket. Tullverket värdesätter de kvaliteter som tillförs verksamheten genom att ha en jämn könsfördelning samt etnisk mångfald. För mer information och ansökan Upplysningar om tjänsten kan lämnas av, Therése Winther, tel. 040-661 31 09. För frågor om rekryteringsprocessen går det bra att ringa Tullverkets PA-support tel. 060-67 25 85. Fackliga företrädare är för OFR-P/TULL-KUST, Sandra Sånesson, tel. 040-661 29 96. och för Saco-S, Charlotta Lindgren, tel. 040-661 31 07. Din ansökan med ett medföljande personligt brev samt CV/meritförteckning, ska ha inkommit till Tullverket senast den 10 augusti. Du ansöker via det elektroniska ansökningsformuläret här nedan. Vi undanber oss all kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser. Tullverket är en statlig myndighet som kontrollerar flödet av varor över Sveriges gränser. Med visionen att bara godkända varor ska passera gränsen hindrar vi olagliga varor från att komma in i landet och bidrar till ett tryggare samhälle. Vi förenklar handeln med andra länder och lägger grunden till ökad tillväxt och konkurrens på lika villkor. Tullverket, som grundades 1636, har i dag cirka 2 600 anställda och leds av generaltulldirektör Johan Norrman.

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Planeringsledare med ekonomisk inriktning
GÖTEBORGS KOMMUN
Planerare och utredare m.fl.

En hållbar stad öppen för världen. Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Hos oss jobbar du tillsammans med fler än 60 000 kollegor för ett gott liv för alla i vår stad. Vi skapar en bra vardag för boende, besökare och näringsliv och vi är stolta över att vara en av landets mest innovativa städer. Stadsledningskontoret i Göteborgs Stad är kommunstyrelsens och kommunfullmäktiges förvaltning. Kontorets uppdrag är att stödja kommunstyrelsen i att leda, samordna och följa upp Göteborgs Stads verksamheter, ekonomi och övrig strategisk planering. ARBETSUPPGIFTER Området för planering, uppföljning, analys och ekonomi har i uppdrag att leda och samordna Göteborg Stads strategiska planering samt uppföljning och analys av denna. Området består av tre avdelningar, finans och koncernredovisning, planering och analys samt uppföljning och uppsikt. Den aktuella tjänsten är placerad på planering och analys som ansvarar för stadens budgetprocess, strategisk lokalförsörjning, statistik samt infrastruktur och uppdrag inom stadsutveckling där kommunstyrelsen har ett utpekat ansvar. Tjänstens huvudsakliga inriktning är utveckling och förvaltning av den övergripande investeringsstyrningen samt beredning av ärenden inom stadsutvecklingsområdet främst kopplat till betydande investeringar till kommunstyrelsen och kommunfullmäktige. Det innebär att du kommer ha många kontakter med förvaltningar och bolag i staden. Du kommer deltaga i arbetet med budget, årsredovisning och delårsrapporter samt löpande uppföljning och analys av nämnder och styrelsers verksamhet och ekonomi På stadsledningskontoret erbjuds du ett arbeta i en intressant och utvecklande miljö med många olika kompetenser. Arbetet ger goda möjligheter till helhetssyn på Göteborgs Stad, dess organisation och verksamhet. Du ingår i olika team såväl inom området som kontoret och utarbetar, leder och samordnar beredning av beslutsunderlag till kommunstyrelse och kommunfullmäktige. Det innebär utmanade arbetsuppgifter med hög komplexitet där överblick, helhetssyn och initiativförmåga är viktig . KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete med styrning, ledning och samordning i en kommunövergripande kontext. Du ska ha relevant ekonomisk högskoleexamen, erfarenhet från offentlig verksamhet, ekonomi och strategiskt arbete med analys, planering, processledning. Det är meriterande om du har erfarenhet av stadsplanering, exploatering och investeringsstyrning. Vi ser gärna att du har vana av att arbeta självständigt och driva de uppdrag som finns inom ramen för rollen. Som person är du analytisk och har förmåga att se helheter. Du är drivande och handlingsinriktad samtidigt som du prioriterar samarbete och samverkan, är flexibel och har integritet. Uppdraget innebär att ha många kontaktytor såväl inom staden som med externa aktörer. Du behöver därför vara lyhörd och kunna hantera många och ibland komplexa frågor samtidigt med kravet att hålla en given tidplan. Samt vara kommunikativ i både skrift och tal ÖVRIGT Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vårt uppdrag är att skapa en bra vardag för boende, besökare och näringsliv. Som medarbetare i staden har du en trygg anställning med många karriärvägar där du får möjlighet till intressanta och meningsfulla arbetsuppgifter. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Vi på Stadsledningskontoret vill att alla våra medarbetare ska vara delaktiga i att skapa arbetsplatser som genomsyras av respekt, jämställdhet, medinflytande, arbetsglädje och utveckling. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. På grund av semestrar kommer rekryteringsprocessen dra ut på tid. Vid eventuella frågor nås kontaktpersonerna enklast via mail med reservation för ledigheter.

22 juni 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025