DHL Freight söker: Supervisor Key Account Desk – Customer Service,
Dhl Freight (Sweden) AB
Övriga administrations- och servicechefer

På DHL arbetar vi med att få våra kunders vardag att fungera. Som ett av de ledande företagen i världen inom logistik, ser vi till att våra kunder får leverans av varor och material. Utan transporter stannar samhället, vi har ett viktigt uppdrag - Förena människor, förbättra liv.  Som medarbetare hos oss är du en viktig nyckelspelare.   Vilka är vi? DHL Freights Kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande våra inrikesprodukter. Vi är ca 130 medarbetare som arbetar på Arabygatan 80. Vi hanterar förfrågningar som avser både före, under och efter transporten. För oss är tillgänglighet och kundbemötande viktigt för att vi ska kunna leverera en positiv kundupplevelse. Därför är ditt kundfokus och engagemang oerhört viktigt för oss! Vi har en arbetsplats där du får möjlighet att växa tillsammans med din avdelning och hela vår kundservice. Vi har en hög teamkänsla där vi hjälper och stöttar varandra. Vi vill ha roligt tillsammans, nå våra mål, få våra kunder att växa tillsammans med oss och fira våra framgångar. För oss är ledarskapet & medarbetarengagemanget avgörande för att vi ska lyckas. Som Supervisor i Key Account desk har du ansvar för ett team med ca 15 st advisors som hanterar förfrågningar via telefon och mail. I din roll som Supervisor kommer du att planera, leda, utveckla och följa upp den dagliga driften av ditt team.   Arbetsuppgifter och ansvar * Genom ett modernt ledarskap utveckla och engagera medarbetare * Dagligen planera, leda, coacha och följa upp verksamheten i ditt team * Driva produktivitet och effektivitet samt regelbundet analysera och rapportera nyckeltal och mål * Dagligen analysera utmaningar och proaktivt möta dem * Se till att kunden står i centrum och leverera hög service med kvalitet * Identifiera möjliga förbättringsområden samt följa upp överenskomna aktiviteter * Ansvara för att arbetet som utförs inom funktionen sker enligt våra processer och rutiner * Upprätthålla och utveckla den goda arbetsmiljön i enlighet med lagar och föreskrifter   Profil och bakgrund * 3 års gymnasial utbildning eller liknande * Personlig och närvarande ledare med god kommunikation * Engagerad, inspirerande och ansvarsfull * Ödmjuk, lyhörd och visar uppskattning för andra * Strukturerad och målorienterad med förmåga att planera och genomföra * Kundorienterad * Minst 3 års erfarenhet av Kundservice * Goda kunskaper i DHLs processer, produkter och system * Goda kunskaper i Office-paketet och datorvana * Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Tjänsten är en tillsvidare tjänst med 100 % tjänstgöringsgrad. Tjänsten är placerad i Växjö.   Vad erbjuder vi dig? Vi på DHL trivs och många av oss har jobbat här länge. Vi är ett företag som ser våra medarbetares utveckling och potential – vi vågar satsa på våra medarbetare! I det stora globala, och internationella bolaget som vi är, har vi en härlig teamkänsla med familjär stämning där vi respekterar varandra. Här finns mycket medarbetarengagemang samt humor och vi tycker om att fira våra framgångar. Vi är certifierade i Top Employer vilket innebär att vi är en arbetsgivare som erbjuder den bästa arbetsmiljön för medarbetare att utvecklas både professionellt och personligt. Miljö och hållbarhet är viktigt för oss, vi arbetar ständigt med att utvecklas för att ligga i framkant, vilket uppmärksammas och ger resultat. Vi tar ansvar och blev bland annat utsedda till branschvinnare av Sustainable Brand Index B2B för tredje året i rad.   Vill du också vara med? Välkommen med din ansökan senast 25-08-30 Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor, vänligen kontakta Karin Sundkvist 0734470953 alt [email protected] Häng med oss bakom kulisserna, följ oss på Instagram Eller kika närmare på DHL - vårt varumärke, DHL Freight  - globalt eller DHL Freight Sverige    Enligt EU-direktiv (2009/52/EG) måste vi som arbetsgivare kunna påvisa våra medarbetares rättighet att arbeta inom EU. Vid en anställning på DHL måste du därför kunna uppvisa din rätt att arbeta inom EU genom medborgarskap (exempelvis pass) eller i annat fall uppvisa ditt arbetstillstånd. Vi genomför bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater. #LI-Freight

29 juni 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Enhetschef till vård- och omsorgsboende i Hällefors kommun
Hällefors kommun
Chefer inom äldreomsorg

Drömmer du om ett liv nära naturen utan vardagsstress? Välkommen till Hällefors kommun! Här finns inget köande – snabb tillgång till förskola, skola, kulturskola och fritidsaktiviteter. Bo bekvämt och prisvärt i naturskön miljö med ett varierat friluftsliv runt knuten. Här har du nära till allt. Ta chansen att skapa ett lugnare, rikare liv för dig och din familj! Välkommen. Förmåner Vi erbjuder dig: - Stöd för kompetensutveckling och fortbildning. - Friskvårdsbidrag som uppmuntrar till ett hållbart arbetsliv. - Hjälp med boende vid behov. - Möjlighet till arbete på distans utifrån verksamhetens behov. - Förtroendearbetstid och möjlighet till semesterväxling. Beskrivning Vill du arbeta i en roll där ditt ledarskap verkligen gör skillnad för människor varje dag? På Nedre Fyrklövern i Hällefors kommun söker vi en engagerad och närvarande enhetschef som vill leda vår verksamhet med fokus på kvalitet, utveckling och trygg omsorg. Fyrklövern är kommunens särskilda boenden för äldre med 50 platser för permanent omsorg och 8 korttidsplatser. Som enhetschef för nedre Fyrklövern ansvarar du för halva boendet. Just nu byggs ett nytt modernt äldreboende som öppnar i januari 2027, och då flyttar Fyrklöverns två enheter till nya, fräscha lokaler med goda förutsättningar för framtidens äldreomsorg. På Fyrklövern arbetar vi tillsammans i team som består av sjuksköterskor, arbetsterapeuter, biståndshandläggare och omvårdnadspersonal – allt för att skapa bästa möjliga stöd för omsorgstagarna. Du kommer att arbeta nära den andra enhetschefen på Fyrklövern och vara en viktig del av omsorgens ledningsgrupp. Arbetsuppgifter I rollen som enhetschef ansvarar du för att: - Leda och utveckla enheten med fokus på kvalitet och trygghet. - Ha det övergripande ansvaret för budget, personal och verksamhet. - Coacha och motivera din personalgrupp i vardagen och mot gemensamma mål. - Skapa god arbetsmiljö och bygga starka team. - Arbeta med uppföljning, utveckling och systematiskt kvalitetsarbete. - Samverka med kollegor, närstående och andra funktioner inom kommunen. Kvalifikationer Vi söker dig som har: - Akademisk examen inom vård, omsorg, socialt arbete eller annan relevant utbildning - Tidigare erfarenhet av chefs- eller ledaruppdrag, gärna inom äldreomsorg - Förmåga att uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift - God digital kompetens och vana vid att arbeta med olika IT-system - Du har en tydlig, trygg och lyhörd ledarstil som bygger förtroende Meriterande - Erfarenhet av förändringsarbete eller utvecklingsprojekt - Chefserfarenhet från offentlig sektor eller liknande verksamheter - Kunskap om kvalitetsarbete inom vård och omsorg - B-körkort Villkor Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Provanställning kan komma att tillämpas. Övrig information Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas vid en eventuell anställning. Välkommen med din ansökan – tillsammans skapar vi framtidens omsorg! Mer om Hällefors kommun I Hällefors kommun finns ett antal förmåner tillgängliga för dig som medarbetare. Bland dessa förmåner ingår extra semesterdagar vid uppnådd ålder, för vissa medarbetare finns även möjligheten att omvandla semesterdagstillägget till ytterligare semesterdagar samt ett förmånligt tjänstepensionsavtal. Dessa förmåner syftar till att skapa en trivsam och förmånlig arbetsmiljö för alla anställda i Hällefors kommun. https://skr.se/skr/tjanster/rapporterochskrifter/publikationer/saghejtilldittkollektivavtal.65598.html För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hällefors kommun använder vi rekryteringsverktyget Varbi. Tänk på att inte lämna känsliga uppgifter, eftersom ansökningen är en offentlig handling. Vi har valt att själva genomföra rekryteringsprocessen och undanber oss alla former av erbjudande från annonserings- och bemannings-/rekryteringsföretag. Hällefors kommun ingår i finskt förvaltningsområde och har därmed ett ansvar för att värna om det finska språkets ställning, om du har kunskaper inom det finska språket är det extra välkommet.

29 juni 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Avdelningschef, Blekinge Kompetenscentrum
REGION BLEKINGE
Förvaltnings- och planeringschefer

Om oss På Blekinge Kompetenscentrum (BKC) samsas Region Blekinges forskning och den forsknings- och utvecklingsmiljö som samägs med länets kommuner med gemensam utvecklings- och projektledning, ett medicinskt bibliotek och forsknings- och utvecklingsstöd. Verksamheten erbjuder bland annat utvecklings- och forskningsstöd för tvärvetenskapliga projekt, utbildning i forskningsmetodik, metodstöd och driver forsknings-, utvecklingsprojekt och utbildning i forskningsmetodik. BKC samverkar lokalt, regionalt och nationellt (med länets kommuner, Sveriges Kommuner och Regioner (SKR), Socialstyrelsen, FoU-enheter och akademiska institutioner etc). Vi söker en strategisk och engagerad avdelningschef till BKC som vill vara med och utveckla regionen. Här får du möjlighet att leda viktiga satsningar inom forskning, projektutveckling och kompetensförsörjning i nära samarbete med Blekinges fem kommuner och andra aktörer inom och utanför länet. Vi söker dig som trivs i ständig förändring och vill driva och utveckla BKC:s verksamhet tillsammans med ansvarstagande medarbetare. Avdelningen har ca 20 medarbetare och är placerad inom område utveckling & it. Område utveckling & it har ca 210 medarbetare. Du rapporterar till områdeschefen.  Vi erbjuder en spännande och utvecklande roll i en verksamhet med stor samhällsnytta samt möjlighet att påverka och vara med och forma framtidens kompetens inom vård och omsorg. Här finns ett engagerat team och en arbetsplats som präglas av samarbete, tillit och innovation. Om jobbet Som avdelningschef för BKC har du en viktig roll i att stärka regionens utvecklingsarbete. Du leder en enhet som arbetar med forskning och utveckling. Du arbetar för att stärka BKC:s roll som en mötesplats mellan teori och praktik och för samverkan mellan Region Blekinge, länets kommuner och andra aktörer. Tillsammans med forskningschefen bidrar du till genomförandet av Region Blekinges forskningspolicy. Som avdelningschef kommer du att: - Leda och utveckla BKC:s verksamhet - Säkerställa att BKC:s verksamhet bidrar till Region Blekinges och uppdragsgivarnas forsknings- och utvecklingsarbete. - Säkerställa ett brett och effektivt samarbete med kommunerna, högskola, universitet och andra externa parter och vara delaktig i att driva strategiska initiativ och utvecklingsprojekt. - Ansvara för budget, personal och verksamhetsplanering. Om dig Vi söker dig som har: - Har en relevant akademisk utbildning och erfarenhet av forskning, projekt och utvecklingsarbete. - Har erfarenhet av arbete i politiskt styrd organisation - Har mångårig erfarenhet som chef. - Är en strategisk och kommunikativ ledare som trivs med samverkan och att bygga nätverk. - Leder med ett utvecklingsorienterat förhållningssätt. - Leder genom tillit och skapar långsiktiga förutsättningar för utveckling. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Region Blekinge krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Vissa av våra tjänster är säkerhetsklassade där medarbetaren ska genomgå säkerhetsprövningsintervju och registerkontroll enligt säkerhetsskyddslag (2018:585).    Om utveckling och it Region Blekinges organisation är indelad i sex ansvarsområden, ett av dem är utveckling och it. Här finns samlade resurser inom planering, digitalisering, informationsteknik, forskning, kvalitet och utveckling, folkhälsa, miljö och hållbarhet. Inom området finns också patientnämndens kansli. Området förvaltar och utvecklar bland annat organisationens arbete kopplat till tekniska tjänster, ledningssystem, processorienterat arbetssätt och portfölj- arkitektur-, teknik- och informationsstyrning. Här finns även Blekinge kompetenscentrum som ansvarar för Region Blekinges medicinska bibliotek, lärcentrum, FoU-avtal, det vetenskapliga rådet och övrig forskningsverksamhet. Om Region Blekinge I Region Blekinge är vi 5 000 medarbetare som ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhälsa, regional tillväxt, infrastruktur, kollektivtrafik, kultur och bildning. Varje dag arbetar vi för att skapa livskvalitet för Blekinges invånare och växtkraft för länet. Tillsammans leder vi utvecklingen för ett attraktivt Blekinge och bidrar till att göra Blekinge till den bästa livsmiljön för hållbar tillväxt och god hälsa. Region Blekinge är en värderingsstyrd organisation. Vår gemensamma värdegrund, som vilar på de tre ledstjärnorna: engagemang, samarbete och kvalitet, är vägledande och genomsyrar allt vi gör. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad tillsammans med oss - för att livet är viktigt! Varmt välkommen med din ansökan! Tack för att du ansöker via länken i annonsen. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. https://regionblekinge.se/

29 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Läkarchef till läkarenhet kirurgi
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Chefer inom hälso- och sjukvård

Att hjälpa människor till en bättre hälsa är ett av de viktigaste uppdragen man kan ha. På Södra Älvsborgs sjukhus (SÄS) är vi 3700 medarbetare med 120 olika yrken som tillsammans bidrar till det varje dag. Vilken roll vill du spela? Oavsett roll kan vi erbjuda dig ett meningsfullt, tryggt och utvecklande arbete där du finns till och gör skillnad för andra. Våra medarbetare säger ofta att SÄS är ett ”lagom stort sjukhus” – det är så pass stort att man kan utvecklas och göra karriär och så pass litet att det finns en känsla av gemenskap över verksamhetsområdena. Hos oss finns en framåtanda och det pågår alltid spännande satsningar och forskning för att förbättra vården för våra patienter och möta framtidens utmaningar inom hälso- och sjukvård. Vill du veta mer om oss? Följ oss i sociala medier: https://www.facebook.com/sodraalvsborgssjukhusvgr, https://www.linkedin.com/company/s%C3%B6dra-%C3%A4lvsborgs-sjukhus/mycompany/, https://www.instagram.com/sodra_alvsborgs_sjukhus/?hl=sv Om oss Verksamhetsområdets uppdrag är att utreda och behandla patienter inom specialiteterna kirurgi, ortopedi och öron-näsa-hals samt urologi. Vi har tre slutenvårdsenheter och fyra mottagningar och vård bedrivs i Borås och Skene. I Borås genomförs både i den akuta såväl som den planerade verksamheten och i Skene genomförs endast planerad verksamhet. Läkarenhet kirurgi består av cirka 40 medarbetare fördelat på två läkarchefer och har fem sektioner: övre gastro, kolorektal, bröst/endokrin, kärl samt akut. Varje sektion leds av sen sektionsansvarig och inkluderar överläkare, specialister inom kirurgi, urologi och kärlkirurgi samt ST-läkare. Medarbetargruppen präglas av drivna individer med lång erfarenhet och hög kompetens. Om vår lediga tjänst Som läkarchef på läkarenhet kirurgi kommer du tillsammans med befintlig läkarchef att ha ett delat ansvar för ekonomi, personal och verksamhet. Du leder och utvecklar verksamheten tillsammans med ditt arbetslag med fokus på högkvalitativ vård. Du ingår i ledningsgruppen och arbetar nära övriga 13 chefer för att driva verksamhetsområdets strategiska utveckling. Som chef på SÄS bidrar du även till förvaltningens utveckling och företräder fattade beslut. I din roll ingår, utöver nära dialog och planering för utvecklingen av dina medarbetare, även rekrytering, kompetensförsörjning samt att vara delaktig i schemaläggningsarbetet. För administrativt stöd har du en administratör dedikerad till enheten.  Vidare kommer du ha ett samarbete med två utvecklingscontrollers, ekonomicontroller, HR-partner och ledningsstöd. Som läkarchef är du direkt underställd verksamhetschef för verksamhetsområde kirurgi, ortopedi och öron-näsa-hals. Chefsuppdraget uppskattas till 40–60% och innebär delat ledarskap. Tjänsten kan kombineras med kliniskt arbete som specialistläkare inom kirurgi, urologi eller kärlkirurgi inklusive jourtjänstgöring. Din profil Du är i första hand läkare där det är meriterande med specialistkompetens inom kirurgi och erfarenhet av ledarskap och/eller chefsuppdrag. I andra hand innehar du en kandidatexamen inom hälso- och sjukvård som arbetsgivaren bedömer relevant i kombination med erfarenhet av ledarskap och/eller chefsuppdrag. Vi förutsätter att du är en balanserad person med goda ledaregenskaper och har en förmåga att inspirera, engagera och skapa delaktighet. Förändringsledning och utveckling är naturliga delar av ditt chefskap och du tar vara på dina medarbetares kompetens och uppmuntrar till deras förmåga att driva förändrings- och förbättringsarbeten på enheten. Inom ramen för omställningen av sjukvården förväntas du ta ett ansvar i resan att utveckla verksamheten mot nya arbetssätt. Du är strukturerad, analytisk och har förmågan att verka i komplexa sammanhang, se helheten och arbeta strategiskt för mål och strategi. Kommunikation och lyhördhet är starka sidor hos dig och med ditt närvarande ledarskap bidrar du till ett gott arbetsklimat. Vi värdesätter chefskap enligt VGR:s chefskriterier: Värdegrundsbaserat chefskap, Mål- och resultatorienterat chefskap, Kommunikativt chefskap och Utvecklingsorienterat chefskap. Övrigt Vänligen bifoga utbildningsbevis och/eller yrkeslegitimation med din ansökan.  Intervjuer planeras genomföras 21 augusti och kommer att genomföras tillsammans med facklig representant. Rekryteringsprocessen kan komma att innehålla testning i form av kapacitets- och personlighetstest samt strukturerad intervju.  Varmt välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

29 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Rektor till Östrabo-Y Uddevalla Gymnasieskola
Uddevalla kommun
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

Uddevalla – en plats för hela livet  Välkommen att bli en del av vår växande kommun - och att tillsammans med oss arbeta för att ge våra kommuninvånare ännu bättre service.   Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats som ger dig stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vårt mål är att alla ska kunna trivas och växa - under ett helt yrkesliv. Vi vill också utvecklas som arbetsgivare och arbetar aktivt för att på bästa sätt ta till vara på din kunskap och ditt engagemang. Vi uppskattar och uppmuntrar till medskapande från alla.  Uddevalla kommun är en vacker plats vid havet i hjärtat av Bohuslän. Vi tror på ett öppet och positivt samspel mellan kommun, utbildning, näringsliv och kultur.   Vi hoppas att du kommer att trivas hos oss!  Barn- och Utbildningsförvaltningen söker rektor till El-och energiprogrammet EE, Finsnickeriutbildning (Riksrekryterande), Floristutbildning (Riksrekryterande), Frisör och stylistprogrammet vid Östrabo-Y Uddevalla Gymnasieskola. Om arbetsplatsen Som rektor på ÖBO-Y ingår du i Uddevalla Gymnasieskola. Programmen är förlagda inom skolhuset ÖBO-Y där nationella program finns inom BA, FT, IN, EE, FR,VF, Lärlingsutbildningar samt Anpassad gymnasieskola. Uddevalla Gymnasieskola omfattar idag ca 3200 elever och samtliga nationella program förutom HU programmet. Gymnasieskolans utbildningshus är placerade centralt i Uddevalla med närhet till varandra. Dina arbetsuppgifter: - Du leder/coacha lärarna och tillsammans med dem utveckla verksamheten mot målen. - Du ska ha ett starkt pedagogiskt engagemang för elever och lärare. - Du är i första hand pedagogisk ledare inom din rektorsenhet. - Du har ansvar för rektorsenhetens personal, elever och ekonomi. - Är en i rektorsteamet med gemensamt ansvar för skolhuset ÖBO-Y - Du ingår i ledningsgruppen för gymnasieskolan Som person ser vi att du har god samarbetsförmåga, är relationsskapande och har ett tydligt ledarskap. Du är strukturerad, stabil och strategisk. Du är en problemlösare som ser till helheten och är mån om kvalitet, mål och resultat. Som rektor skall du vilja arbeta nära medarbetare och elever i det dagliga arbetet.   Din bakgrund: - Rektor - Pedagogisk utbildning - Erfarenhet från arbete i gymnasieskola är en merit. - Pedagogisk ledare För tjänster där lärarlegitimation/examensbevis/studieintyg krävs ska detta lämnas in före anställning. Anställning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. För tjänster där arbetet innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och ungdomar, samt för verksamhet inom LSS, vård- och omsorg, hälso-och sjukvård, psykiatrisk vård och missbruksvård, ska giltigt utdrag ur polisens belastningsregister visas upp alternativt lämnas in före anställning. Tänk på att det kan ta tid att få utdraget så beställ det i god tid för att rekryteringsprocessen inte ska fördröjas. När du söker ett jobb hos oss sparas din ansökan. Det beror på att vi är en offentlig verksamhet. Din ansökan blir en allmän handling när vi har mottagit den. Det innebär att ansökningshandlingar och information om vem som sökt en tjänst kan begäras ut av den som vill. Om du har skyddad identitet ska du inte göra din ansökan digitalt utan kontakta den som står som kontaktperson i annonsen.  För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd, detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

29 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Enhetschef (Planering och samordning)
GÖTEBORGS KOMMUN
Förvaltnings- och planeringschefer

Stadsmiljöförvaltningen har ett helhetsansvar för stadens offentliga rum och samlade framkomlighet. Vi arbetar för att skapa tillgängliga, attraktiva och levande stadsmiljöer och naturområden. Förvaltningen äger och förvaltar spårvagnsnätet i Göteborg. På förvaltningen arbetar cirka 900 personer. Stadsmiljöförvaltningen är en del av de stadsutvecklingsförvaltningar som finns i Göteborgs Stad. Gemensamt arbetar vi med att skapa förutsättningar för en fungerande infrastruktur, bostäder och lokaler med kvalitet, en inbjudande offentlig miljö och verkar för att staden blir hållbar ur alla perspektiv. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en enhetschef till vår nya enhet Planering och samordning inom verksamhetsområdet Uppföljning och stöd på avdelning Drift och underhåll. Enheten består av cirka 20 medarbetare och ansvarar för att planera, samordna och följa upp drift- och underhållsåtgärder inom Göteborgs offentliga miljöer exempelvis grönområden, renhållning, vinterväghållning, badplatser, friluftsanläggningar, lekplatser och toaletter. Som enhetschef leder du arbetet med att ta emot uppdrag från olika delar av staden, både från den egna förvaltningen och från andra förvaltningar och bolag. Du har ett helhetsansvar för beställning, upphandling och uppföljning av både interna och externa avtal, för hantering av ärenden och för kommunikation med externa aktörer. Du ansvarar även för frågor som rör GIS-data, betalplaner, metodutveckling och driftgranskning, och ingår i både verksamhetsområdets ledningsgrupp. Uppdraget innebär ett nära ledarskap med fullt personal-, arbetsmiljö- och budgetansvar. Du leder enheten i det dagliga arbetet men bidrar också till verksamhetens långsiktiga utveckling i en stad som befinner sig i ständig förändring. Rollen ger dig möjligheten att arbeta i gränslandet mellan teknik, hållbarhet, styrning och samverkan där du har stor möjlighet att påverka riktningen framåt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en relevant högskoleutbildning, till exempel inom samhällsplanering, offentlig förvaltning, teknik eller motsvarande, alternativt annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har dokumenterad erfarenhet av att vara chef med personal-, budget- och arbetsmiljöansvar, och har god förståelse för hur en kommunal organisation fungerar. Du är van vid att arbeta med uppföljning och utveckling, både strategiskt och operativt, och har förmågan att leda i förändring och samverka med olika aktörer. Det är meriterande om du har erfarenhet från teknisk förvaltning, samhällsbyggnad eller närliggande områden, liksom tidigare arbete inom Göteborgs Stad eller annan större kommun. Har du dessutom kunskap om verksamheter kopplade till parkdrift, renhållning, vinterväghållning, friluftsområden eller liknande ser vi det som en stor tillgång. Utbildning eller certifiering inom arbetsmiljö eller ledarskap är också meriterande, liksom B-körkort. Som ledare är du trygg och tydlig, med förmåga att engagera och skapa delaktighet. Du har ett helhetsperspektiv och kan växla mellan att tänka strategiskt och agera operativt. Du är nyfiken, drivande och har lätt för att skapa goda relationer både internt och externt. Välkommen att vara med och göra skillnad, skicka in din ansökan redan idag! ÖVRIGT Vi erbjuder en arbetsplats i en förvaltning där utveckling står i fokus, både internt hos oss och även i flertalet av de uppdrag vi bedriver i staden. Våra medarbetare har breda och varierande kompetenser. Vi erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid (undantag på vissa avdelningar), friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Ett hållbart arbetsliv är viktigt för oss där du ska kunna kombinera ett spännande och givande arbetsliv med ditt privatliv. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet. Ansökningarna hanterar vi löpande och kan komma att bjuda in till intervjuer innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om oss? Följ vår företagssida på LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/stadsmiljo-goteborgs-stad/

29 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Sektionschef IT-utveckling Brottsbekämpning
Skatteverket
IT-chefer

Vill du vara med och driva utveckling av både verksamhet och ledarskap för att skapa värde åt Skatteverkets kunder? Som sektionschef hos oss har du en central roll och ditt bidrag är väsentligt för att vi ska lyckas på bästa möjliga sätt. Var med och gör samhället möjligt! Om jobbet Som chef och ledare på Skatteverket ser du till helheten och du skapar förutsättningar genom att agera medvetet i vardagen. Med grund i vårt samhällsuppdrag och fokus på kunden arbetar du tillsammans med andra för att leverera största möjliga värde. I ditt ledarskap möjliggör du utveckling och lärande genom att ge mandat och skapa stort handlingsutrymme; du förstärker och följer upp de beteenden och den kultur som behövs för att vi tillsammans ska kunna genomföra vårt uppdrag. Med mod och insikt utmanar du våra invanda tankesätt och arbetssätt och är själv öppen för att låta dig utmanas. Vår verksamhet är i ständig utveckling och förändring. Vi har en gemensam syn på hur ledarskapet bidrar till det, hur vi når resultat och främjar en förändringskultur. Som chef och ledare hos oss är du med och driver utveckling av både verksamhet och ledarskap. Vi har flexibel arbetstid samt möjlighet att arbeta på distans upp till två dagar i veckan utifrån verksamhetens krav. Det är en självklarhet för oss att du ska ha balans mellan arbete och fritid. Som sektionschef för IT-sektionen Internationellt informationsutbyte är du chef för agila team med fokus på systemutveckling. Du kommer även agera som stöd till Business Owner inom området, ingå i IT-utvecklingsenhet Brottsbekämpnings ledningsgrupp och rapporterar till enhetschefen. Din placeringsort är Malmö. Kontoret har idag ca 90 IT-medarbetare inom olika områden. Om dig För att göra ett bra jobb och trivas hos oss på Skatteverket behöver du vara lyhörd, tänka nytt och ta ansvar. I arbetet är gott omdöme och förståelse för rättssäkerhet och säkerhet viktigt. Du ska också leva upp till vår https://skatteverket.se/medarbetarpolicy. I det här jobbet ska du: - ha förmåga att se helheten med fokus på kundvärde - ha förmåga att skapa rätt förutsättningar utifrån din förståelse för verksamhet och uppdrag - ha förmåga att agera medvetet i vardagen utifrån en god självinsikt - kunna hantera och analysera informationsflöden, se samband, avgränsa och förmedla information - ha förmåga att kommunicera tydligt och skapa ett klimat där vi lyssnar på varandra. Du ska även ha: - en akademisk utbildning inom IT/datavetenskap eller annan relevant utbildning i kombination med flerårig arbetslivserfarenhet som vi bedömer som relevant för befattningen. - flerårig, aktuell och relevant erfarenhet från ledande roller inom något av följande områden: IT-förvaltning, tjänsteutveckling, verksamhetsutveckling eller förändringsledning. Det är önskvärt att du har flerårig och relevant arbetslivserfarenhet inom systemutveckling. Det är även önskvärt att du har aktuell och relevant erfarenhet från stora och komplexa it-miljöer. Bra att veta Anställningen är tillsvidare och kan inledas med provanställning i sex månader. Inom Skatteverket tillämpar vi chefsförordnanden som är på max fem år, och som kan förlängas ett obegränsat antal gånger. Skatteverkets IT-avdelning arbetar aktivt för att främja en inkluderande arbetsplats som präglas av jämställdhet och mångfald där alla medarbetare får lika möjligheter att bidra och utvecklas. En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. På https://skatteverket.se/jobb kan du exempelvis läsa om vår samhällsbärande roll, vår syn på ledarskap och hur det går till när du söker våra jobb. När du ansöker bifogar du ditt cv. Vi använder inte personligt brev i våra rekryteringar och du ska därför inte bifoga det i din ansökan. Välkommen med din ansökan! Skatteverket har en samhällsbärande roll. Vårt arbete berör alla privatpersoner och företag och genom vårt uppdrag bidrar vi till ett väl fungerande samhälle. Vår utveckling är kunddriven och vi samverkar med andra för att skapa effektiva lösningar. Tillsammans gör vi samhället möjligt.

29 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Klinikchef till Folktandvården Vasastan
REGION STOCKHOLM
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vill du leda ett engagerat team och vara med och forma framtidens tandvård? Folktandvården Vasastan söker en trygg och professionell klinikchef som motiveras av att driva utveckling och skapa värde – både för kunder och medarbetare. Hos oss får du chansen att kombinera strategiskt ledarskap med närhet till verksamheten på en modern och väletablerad klinik. Vi på Folktandvården Stockholm arbetar, forskar och utvecklar för att stärka regionens munhälsa. När du växer hos oss, gör även folkhälsan det. Vi kallar det tandvård med ett gott syfte. Ditt uppdrag som klinikchef Du kommer att ha det övergripande ansvaret för verksamheten – både strategiskt och operativt. Det innebär att du leder kliniken med fokus på kvalitet, arbetsmiljö, ekonomi och verksamhetsutveckling. Som klinikchef hos oss är du en närvarande, coachande och tydlig ledare som skapar engagemang och arbetsglädje. Du har ansvar för att kliniken upplevs som attraktiv för både kunder och medarbetare. Inom Folktandvården Stockholm får du som klinikchef stöttning av din områdeschef samt övriga klinikchefer. Vidare bidrar du aktivt till en god samverkan och delaktighet gentemot hela organisationen. Om kliniken Kliniken har 15 nyrenoverade behandlingsrum och ett team på 42 engagerade medarbetare. Kliniken ligger vid Sabbatsbergssjukhuset, bara ett stenkast från Odenplan, med smidiga kommunikationer och möjlighet till personalparkering. Här arbetar ett flexibelt och kompetent team, inklusive nischtandläkare inom endodonti och kirurgi. Med den senaste tekniken, inklusive skanner, erbjuder vi en stimulerande arbetsmiljö där du har möjlighet att utvecklas och arbeta på toppen av din kompetens. Vem är du? Du är legitimerad tandläkare, tandhygienist eller tandsköterska i kombination med relevant högskoleutbildning inklusive erfarenhet av tandvårdsverksamhet. Ledarerfarenhet är starkt meriterande, liksom utbildning inom ledarskap och erfarenhet av verksamhetsstyrning. Därutöver har du en god kommunikativ förmåga i tal och skrift på svenska. Vidare har du en har en förmåga att leda, utveckla och skapa trygghet i team och en affärsmässighet och förmåga att fatta beslut. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och förmåga att skapa ett öppet och tillitsfullt klimat. När du blir en av oss Som klinikchef hos Folktandvården Stockholm erbjuds du ett arbete som gör skillnad – med människor, kvalitet och utveckling i fokus. Vi erbjuder: Stort internt nätverk och erfarenhetsutbyte med andra klinikchefer Kontinuerlig kompetensutveckling Generöst friskvårdsbidrag och förmånliga anställningsvillkor En trygg organisation där du kan växa och trivas långsiktigt Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 20 juli-2025. Tjänsten är tillsvidare på heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan förekomma. Har du varit anställd hos oss tidigare/arbetar hos oss, inhämtar vi referens från din klinikchef. Bifoga CV och kopia på legitimation. Vill du veta mer? Kontakta gärna: Joakim Levin, områdeschef, tel: 072-582 23 42 Hanna Nörgaard, Rekryterare, tel: 072-594 91 51 Folktandvården Stockholm är ett av Sveriges största och mest kunskapsdrivande tandvårdsföretag. Vi erbjuder allmän- och specialisttandvård, forskar för framtiden och arbetar för ett hållbart samhälle med bättre folkhälsa. Tillsammans är vi 2 000 medarbetare som jobbar på våra 80 kliniker runtom i Stockholms län, från Norrtälje i norr till Nynäshamn i söder. Varje år tar vi hand om uppemot 1,4 miljoner patienter. Våra värdeord – samverkan, pålitlighet, öppenhet och kompetens – leder oss i vårt dagliga arbete. Hos oss blir du del av en spännande resa, driven av utveckling och innovation. Tillsammans utvecklar vi varandra, tandvården och folkhälsan. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

29 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
STÄLLFÖRETRÄDANDE CHEF EKONOMIAVDELNINGEN
Försvarsmakten
Ekonomi- och finanschefer

Är du intresserad av att arbeta med ekonomi och styrningsfrågor? Vill du bidra till en ökad försvarsförmåga med ekonomi som verktyg? Har du erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete vid en myndighet? I så fall är det dig vi söker till Marinstabens ekonomiavdelning. Som anställd i Försvarsmakten finns det goda möjligheter till kompetensutveckling med flertalet interna kurser och utbildningar. Vidare finns det också goda friskvårdsmöjligheter som bland annat inkluderar träning på arbetstid och en sund balans mellan fritid och arbete samt 28-35 semesterdagar beroende på ålder. Om enheten Ekonomiavdelningen stödjer Marinchefen med budget, prognos och återrapportering av marinen, vilket säkerställer att beslutad verksamhet genomförs och återredovisas. Avdelningens ansvar ändras i takt med att marinens verksamhet utvecklas, det innebär bland annat mer internationella kontakter och förändringar i den ekonomiska styrningen. Avdelningen består idag av två sektioner, den ekonomiadministrativa som ansvarat för marinstabens interna ekonomi och ekonomistyrningssektionen som ansvarar för marinens totala ekonomi. Då kvalifikationer och rätt person är avgörande för denna roll så kan vi tänka oss olika arbetsorter Haninge/Muskö, Karlskrona alternativt Göteborg beroende på var du som söker bor. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som ställföreträdande avdelningschef på Ekonomiavdelningen är du avdelningschefens närmsta medarbetare vilket ger dig en nyckelroll i fördelandet av arbete inom avdelningen. Tillsammans med avdelningschefen ser du till att avdelningen levererar på inkomna uppgifter och att avdelningen utvecklas i takt med marinen. I din roll kommer du att företräda avdelningen både inom myndigheten och i kontakten med externa aktörer. KRAV Kvalifikationer • Relevant akademisk examen eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig • Minst fem års erfarenhet av kvalificerat arbete inom ekonomi, ekonomistyrning och/eller verksamhetsstyrning • Flerårig erfarenhet av arbetsledande roller • God förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i såväl tal som skrift Personliga egenskaper Arbetet ställer krav på god förmåga att snabbt skapa dig överblick över en stor mängd arbetsuppgifter och prioritera vad som ska göras först. Du hanterar periodvis hög arbetsbelastning och snäva tidsförhållanden. För att lyckas i rollen behöver du vara prestigelös och en god lagspelare, samtidigt som du har en förmåga självständigt driva frågor. Du är tydlig och kommunikativ och har en förmåga att tydligt uttrycka dina åsikter.  Du arbetar noggrant och strukturerat, slutför det du påbörjat och håller deadlines. Arbetet kräver att du både kan arbetsleda andra och driva egna projekt inom ramen för Ekonomiavdelningens uppgifter. Vid urval kommer stor vikt läggas vid personlig lämplighet och uppnådda resultat inom tidigare verksamhetsområden. MERITERANDE • Erfarenhet av arbete inom Försvarsmakten, eller annan myndighet • Erfarenhet av arbete med ekonomi/affärssystem, gärna SAP • Genomförd värnplikt, deltagande i frivillig försvarsorganisation eller slutförd officersutbildning För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättsvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Sysselsättningsgrad: Heltid. Arbetsort: Haninge/Muskö, Karlskrona alternativt Göteborg. Tillträdesdatum: Snarast enligt överenskommelse. Lön: 50 000 – 60 000. Tjänsteresor förekommer i begränsad omfattning. Upplysningar om befattningen Ulf Devad Upplysningar om rekryteringsprocessen Jenny Winberg Fackliga företrädare OFR/O – Fredrik Lambert OFR/S – Björn Engren SEKO – Lenny Johansson SACO – Åsa Zackrisson Samtliga nås via FM växel 08-788 75 00. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-09-03. Din ansökan ska innehålla CV och ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning samt svar på angivna urvalsfrågor. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Försvarsmakten är inne i ett omfattande utvecklingsarbete för att bygga ett starkare försvar mot bakgrund av ett försämrat omvärldsläge och ny försvarspolitisk inriktning med fokus på det nationella försvaret. Ledning för ett starkare försvar syftar till att öka robustheten, förenkla lednings- och lydnadsförhållanden samt genom decentralisering av mandat och ansvar öka förutsättningarna för uppdragstaktik. Inom ramen för detta arbete har Försvarsmakten organiserat en Marinstab för ledning av de Marina förbanden. Marinstaben är etablerad på Muskö i Haninge kommun. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

29 juni 2025
Sista ansökan:
3 september 2025
Enhetschef till Brobacken i Upplands Väsby kommun
Upplands Väsby kommun
Chefer inom äldreomsorg

Vill du ha en tjänst som enhetschef som innebär möjlighet till både ett nära och delat ledarskap? Sök då tjänsten som enhetschef till Brobackens särskilda boende för äldre i Upplands Väsby kommun. Vi erbjuder dig Hos oss blir du som enhetschef en del i en välkomnande ledningsgrupp. Du blir även en del av en verksamhet vars arbetssätt utgår från att brukare alltid är i fokus. Vi strävar efter att kunna erbjuda en hög kvalité och god omvårdnad utifrån individens behov. Som chef i Upplands Väsby kommun erbjuder vi dig regelbundet interna utbildningar inom bland annat arbetsmiljö och kompetensutveckling vid behov. Fyra gånger per år hålls Ledarforum för kommunens alla chefer. Om oss Hos oss blir du en del av Väsby Stöd och Omsorg som ingår i social- och omsorgskontoret. Väsby Stöd och Omsorg är den kommunala utföraren av särskilda boenden för äldre, socialpsykiatri och LSS i Upplands Väsby kommun. Vårt arbetssätt präglas av tydligare chefsroller, bättre beslutsvägar och ett utgångsläge där brukaren alltid är i fokus. Ett viktigt område hos oss är digitalisering och dess möjligheter att kunna erbjuda en ännu högre kvalitet och omvårdnad utifrån individens behov. Brobacken är ett särskilt boende för äldre precis vid pendeltåget i Upplands Väsby. Brobacken har 76 lägenheter fördelade på somatiska- och demens avdelningar. Sammanlagt arbetar cirka 75 tillsvidareanställda medarbetare på Brobacken. Om tjänsten Som enhetschef kommer du att ha ett delat ledarskap med en kollega tillika enhetschef. Du har verksamhet, budget, personal och arbetsmiljöansvar för cirka 35-40 medarbetare. Det innebär att du: - Leder och fördelar det dagliga arbetet utifrån riktlinjer och rutiner samt stödja medarbetare. - Säkerställer arbetsmetoder och dokumentation i relation till brukare samt följer upp avvikelser och klagomål. - Arbetar aktivt utifrån kvalitetsledningssystemet och uppdaterar enhets rutiner SOL/HSL. - Arbetar med värdegrunden och verksamhetsutveckling. Upprättar och följer upp budget och verksamhetsplan - Genomför rekrytering, anställning och introduktion av medarbetare - Genomför medarbetar- & lönesamtal samt teamsmöten och APT (arbetsplatsträff) - Deltar på ledningsgrupparbete inom SÄBO (särskilt boende)Hälso- och sjukvårdsansvar för sjuksköterskor, arbetsterapeuter och fysioterapeuter Till stöd finns områdeschef för den kommunala utförarverksamheten inom SÄBO, områdeschef tillika din närmaste chef, enhetschefskollegor, central bemanningsfunktion, utvecklingsledare, kvalité- och miljöutvecklare, ekonomicontroller och HR. Du blir en del av ledningsgruppen inom särskilda boenden för äldre som består av områdeschef och totalt nio enhetschefer Är du den vi söker? - Har en relevant akademisk hälso- och sjukvårdsutbildning, så som sjuksköterskeexamen, socionom eller annan likvärdig högskoleutbildning - Flerårig erfarenhet som chef inom kommunal vård- och omsorg - Ingående kunskaper gällande Hälso- och sjukvårdslagen och Socialtjänstlagen som styr verksamheten så som lagar, förordningar, föreskrifter. - Goda kunskaper i svenska och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Som person är du strukturerad genom att du arbetar enligt en tydlig process och organiserar och planerar ditt arbete väl. Du behöver vara samarbetsorienterad, där du har ett prestigelöst fokus på det gemensamma målet. Vidare ser vi att du är lösningsorienterad där du snabbt hittar lösningar på uppkomna problem. Vi tror dessutom på att du behöver vara trygg, vilket för oss innebär att du är säker i osäkra sammanhang och har förmåga att skilja på sak och person. Vi på social- och omsorgskontoret arbetar med allt från adoptionsfrågor till vård i livets slutskede. Vår verksamhet och organisationskultur präglas av vår värdegrund gällande delaktighet, kompetens, tillit och respekt. Det är grunden i vårt arbete och ett förhållningsätt mot varandra och de vi är till för. Ansökan Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Bakgrundskontroller kan förekomma under rekryteringsprocessen. Upplands Väsby kommun är ett finskt förvaltningsområde, informera därför gärna om du är finskspråkig. Hos oss får du såväl trygga anställningsvillkor som flera olika personalförmåner, som bland annat friskvårdsbidrag och förmånliga erbjudanden via vår förmånsportal. Mer information finner du på https://www.upplandsvasby.se/jobb-och-foretagande/jobb-och-praktik/kommunen-som-arbetsgivare.html Varmt välkommen med din ansökan!

29 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025