Underleverantörer inom flyttbranschen sökes
ArbetsLagret AB
Lastbilsförare m.fl.

ArbetsLagret AB söker nu erfarna och pålitliga flyttfirmor som underleverantörer för kunduppdrag i Stockholmsområdet. Uppdragen kommer från en etablerad kund med återkommande behov av flexibla och professionella flyttjänster. Uppdragen omfattar: Flytt av bohag från lägenheter, villor och kontorslokaler Packning av hushållsartiklar, kontorsmaterial och ömtåliga föremål Emballering och skydd av möbler och elektronik Bärhjälp och transport av tunga objekt som möbler och vitvaror Lastning, transport och lossning – säkert och effektivt Montering och demontering av enklare inredning vid behov Flyttar inom Stockholm, men även längre avstånd kan förekomma Kunden kan tillhandahålla packmaterial i vissa fall, men det är en fördel om ni själva kan erbjuda komplett flytt- och packservice med egen utrustning. ✅ Vi söker samarbetspartners som: Har ett registrerat företag med F-skattsedel. Har tillgång till egen flyttbil och erfaren personal. Är vana att arbeta i hem och kontorsmiljö med stor respekt för kundens egendom. Följer branschens säkerhetskrav och innehar ansvarsförsäkring. Är punktliga, professionella och har god kommunikationsförmåga. Talar svenska eller engelska. Om ArbetsLagret Vi är en etablerad aktör inom bemanning, rekrytering och affärsstöd. Vårt mål är att skapa pålitliga samarbeten som gynnar både uppdragsgivare och leverantörer. Som underleverantör hos oss får du tillgång till uppdrag, samordning och långsiktigt samarbete med tydliga villkor. Läs mer om oss på www.arbetslagret.se

8 maj 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Snickare
Nator Personal AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Nator Personal Vill du vara med och bygga framtiden? Vi söker nu nya medarbetare som vill ansluta till vårt team av snickare. Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar som anläggare och snickare. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig. Tjänsten Som snickare hos oss kommer ingen dag vara den andra lik då vi har många olika kunder med olika typer av projekt. Det är därför fördelaktigt om du är mångsidig i ditt kunnande. Beroende på din kompetens kommer du ha arbetsuppgifter som tex bygga väggar, lägga golv, montera fönster, montera dörrar, bygga kök m.m.  På Nator Personal är vi ett team och vi arbetar tillsammans, därför är det viktigt att du trivs att arbeta i team. Arbetet är främst förlagt i Stockholmsområdet, arbetstider är 7–16, mån-fre, 40h i veckan. Start enligt ö.k. Kvalifikationer Vi tror du har minst 1 års erfarenhet av liknande arbete eller erfarenhet från studier inom bygg. Som person är du en lagspelare som gillar att ta för dig på arbetsplatsen. Du känner stort ansvar och stolthet i det arbete du levererar. I övrigt är du punktlig, pålitlig och bidrar med ett gott humör på arbetsplatsen. Det är ett krav att kunna kommunicera bra på svenska eller engelska. Du erbjuds En trygg arbetsgivare som är mån om ditt mående Lön enligt kollektivavtal Tillsvidareanställning med tillämpad provanställning första 6 månaderna Ansökan Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Receptionist till internationellt bolag i centrala Stockholm
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en engagerad servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund, ett internationellt energibolag mitt i Stockholm city. Som receptionist på detta prestigefyllda uppdrag får du jobba i en exklusiv och affärsmässig miljö där du får möjlighet till att sätta din prägel på högklassig service. Du är den första man möts av när man besöker kontoret och ser till att alla välkomnas på ett professionellt och serviceminded sätt. I din roll som receptionist skapar du förutsättningar för givande möten och representerar företaget utåt. Du levererar service i världsklass till alla människor du möter och blir en del av ett litet team på kontoret som du supporterar och avlastar vid behov. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Proaktivt välkomna medarbetare och gäster Diverse administrativa uppgifter Telefonväxel och mail Ansvara för gemensamma ytor, konferensrum och catering Dukning och förberedelse inför möten på hög nivå Bokningar och beställningar Posthantering och bud Nyckelhantering och passerkortssystem Kontakt med leverantörer Planering av evenemang och tillställningar Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningarna som kan uppstå. Du håller en hög nivå av service och professionalitet i alla situationer och är väl medveten om att bra service lägger grunden för bolagets relationer och samarbeten. Du har förmågan att se detaljer och lägger stor vikt vid att erbjuda det lilla extra för både medarbetare och gäster. Att se lite längre än de egna arbetsuppgifterna är en självklarhet för dig och du jobbar proaktivt för att se till kontorets behov. För att trivas i rollen gillar du att jobba prestigelöst och har ett öga för det estetiska, du tar ansvar för att hålla kontoret representativt och i toppskick. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: Juni 2025 Arbetstider: Måndag till fredag ca. kl 08:00-17:00 Den här tjänsten är säkerhetsklassad, för att kunna tillträda rollen krävs en godkänd säkerhetsprövning. Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

8 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Servis hos O'Learys Mörby
O'learys Trademark AB
Hovmästare och servitörer

Servis hos O’Learys Mörby Om tjänsten: Din yttersta roll som servitris på O’Learys Mörby är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara lyhörd och hjälpsam samt på ett professionellt sätt bemöta gästens önskemål! Du hjälper gästerna till bords, presenterar menyn och tar beställningar, serverar mat och dryck samt ger gästerna bra service under hela sitt besök hos oss. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Servera mat och dryck enligt service sequence Välkomna och bemöta gäster med ett leende, visa de till bord eller aktiviteter i frånvaro av hovmästare Ansvara för presentation av meny och erbjudanden till gästerna Ansvara för att ge gästerna den bästa möjliga service och helhetsupplevelsen Ansvara för att ta beställning via Ipad och leverera korrekta bongar till köket Ansvara för att följa alkohollagen och kontrollera legitimation för personer under 25 år Ta betalt av gästerna och levererar kvitto vid avslutad försäljning Uppmärksamma ansvarig eller säkerhetspersonal om en gäst har intagit för mycket alkohol eller skapar olämplig stämning Aktivt driva försäljning av add-ons och merförsäljning såsom dippsåser, förrätter, drycker och efterrätter Informera våra gäster om våra aktiviteter och andra erbjudanden på ett vänligt och välkomnande sätt Ansvara för att ställa i ordning och förbereda lokalen innan öppning/stängning samt följer rutinlistor och manualer för servis noggrant Servera bord, tömmer, städar och samlar in disk och sopor och placerar det i avsedda områden Se till att servicestationer är välorganiserade och påfyllda Stötta inom alla delar av restaurangen såsom disk, greeter, aktivitet, kök, bar och nattklubb Lämna Ipads, kassor och kortterminaler i gott skick samt säkerställa att kassor stämmer Önskad erfarenhet och egenskaper: Minst ett års arbetslivserfarenhet som servispersonal i restaurang/bar samt har god kassavana Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Minst gymnasieutbildning Relationsskapande, stresstålig och gillar att arbeta som en del av ett team Förmåga att kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt Problemlösare med fokus att skapa en bra upplevelse för gästen Ha en passion för mat, dryck, sport och människor Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Extra kvällar och helger Arbetstider: Enligt överenskommelse. Plats: Mörby Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Undersköterska till Aleris Basal hemsjukvård Innerstaden
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Vi utgår från vårt kontor på Sabbatsbergs sjukhus och arbetstiden är förlagda till kvällar, helger och röda dagar - under tider när vårdcentralen är stängd. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! I den här annonsen söker vi endast tillsvidareanställd personal. Tjänstgöringsgraden är flexibel utifrån dina önskemål men uppgår till omkring 70%. Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret på Sabbatsbergs sjukhus vid Odenplan, och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. På innerstadens enhet har vi både gå- och bilslingor. Detta innebär att du tar dig runt i våra miljöklassade bilar, alternativt till fots.  Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus.  Anställningsvillkor  Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: Deltid  Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu.  Vi använder specialanpassade tester i denna rekryteringsprocess för att objektivt bedöma relevant kompetens hos våra kandidater. Om du uppfyller våra grundläggande krav kommer de första testerna att skickas ut automatiskt. För att gå vidare i processen är det viktigt att du genomför testerna och uppnår godkänt resultat. Vi ser fram emot att höra från dig!

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Erfarna parkeringsvakter Sollentuna Deltid
QSG Bevakning AB
Övrig bevaknings- och säkerhetspersonal

QSG Bevakning erbjuder ett flertal tjänster till såväl privata som publika bolag. Vi vill inte profilera oss som ett traditionellt bevakningsbolag, vi vill behålla det personliga engagemanget. Kunden skall alltid vara i fokus och kvalitet skall genomsyra hela verksamheten. Verksamheten skall utmärkas av Säkerhet, Trygghet och Kompetens såväl mot kunden, tredje man och vår egen personal. Vårt motto: ”Ingen kund är för liten, inget uppdrag är för stort! Är du en ansvarsfull och serviceinriktad person som trivs med ett rörligt arbete utomhus? Vill du vara en del av ett professionellt team och bidra till en trygg och säker parkeringsmiljö? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Vi på QSG Bevakning söker nu en engagerad och ansvarstagande parkeringsvakt. Som parkeringsvakt hos oss kommer du att arbeta med parkeringsövervakning. Ditt främsta ansvar är att främja trafiksäkerheten på vägarna, öka framkomligheten i trafiken och förbättra trivseln i boendemiljöer genom att se till att parkeringsreglerna efterlevs. Du kommer att arbeta med parkeringsövervakning i Sollentunamed omnejd enligt gällande lokala regler och rutiner. Du har en viktig roll i att upprätthålla ordning och säkerhet samt ge god service till allmänheten. Vi söker dig som är mycket flexibel och har ett starkt fokus på service och säkerhet. Du är stresstålig och har en utmärkt förmåga att hantera och lösa problem som uppstår. Du är innovativ, engagerad och ansvarstagande, och du kan fatta egna beslut när det behövs. Även under svåra och utmanande dagar behåller du ditt fokus och ditt goda humör. Du är skicklig på att samarbeta och skapa goda relationer, både med kunder och kollegor. Din förmåga att ge utmärkt service, hantera stressiga situationer och arbeta effektivt med flera uppgifter samtidigt gör dig till en ovärderlig del av vårt team. För att arbeta som parkeringsvakt på kommunal mark krävs det att man har genomgått grundutbildning för parkeringsvakter, offentligrättslig parkeringsvaktsutbildning. Krav: - Offentligrättslig parkeringsvaktsutbildning - God kommunikativ och social förmåga - Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team - För anställning på QSG Bevakning så krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning på auktoriserat bevakningsföretag - Belastningsregister utan anmärkning - Ordnad ekonomi - Vara minst 18 år ekonomi' - B-körkort - Bekvämlighet med fysiskt aktivt arbete som innefattar stående och gående Meriterande: - Erfarenhet från ett serviceyrke eller annan roll med mycket kundkontakt - Flerspråkighet

8 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Projektansvarig till Sesol
Sesol AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Är du en stabil ledare med kunskap inom el? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra ett bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Hos oss blir du en del av ett prestigelöst företag där alla hjälps åt för att vi gemensamt ska ta oss hela vägen och förbi våra mål. Vår familjära stämning är något som kännetecknar oss och vi lägger grunden för den vid vår onboarding som alla våra nyanställda deltar i sin första anställningsvecka. På Sesol hälsar vi på varandra, ser varandra och hjälper varandra på riktigt, varje dag. Din framtida utmaning Rollen som projektansvarig innebär att du har en central roll i att designa, driva och koordinera projekt från start till mål. Du ansvarar för hela projekteringen och projektkoordineringen, vilket innebär planering, uppföljning och genomförande av projekt i nära samarbete med både interna och externa intressenter. Du är den primära kontaktpersonen för kunden genom hela processen och säkerställer att projektet löper smidigt enligt tidsplan, budget och uppsatta mål. Du är också handläggare för BAS P/U i samtliga projekt och ansvarar för arbetsmiljösamordning och för att arbetsmiljöregler följs på projekten. Vem är vår perfekta matchning? Vi söker dig som har gedigen erfarenhet och kompetens inom el och/eller bygg, gärna med erfarenhet inom solcellsbranschen. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har förmågan att organisera och planera arbete effektivt. Du har också goda ledaregenskaper och kan skapa en positiv arbetsmiljö där teamet trivs och presterar på topp. Med din administrativa förmåga och höga servicekänsla säkerställer du att arbetsflödet flyter smidigt. Dessutom har du en stark förmåga att koordinera resurser och skapa effektiv kommunikation mellan projektdeltagare för att driva projekten framåt. Vi önskar att du har Minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet av liknande roll inom bygg-/elinstallationsbranschen Eftergymnasial utbildning inom el/teknik/projektledning eller motsvarande arbetslivserfarenhet.  Utbildning och erfarenhet som BAS-P samt minst 1 års erfarenhet som BAS-U Kunskap om elsäkerhet, aktuella lagar och föreskrifter inom området Erfarenhet och utbildning som uppfyller kraven i nivån ”Allmän utbildning om ställningar” B-körkort Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift Det är extra bra om du även har Erfarenhet inom solcellsbranschen  Erfarenhet inom ledarskap  BAM-utbildning Bra att veta om anställningen Lön: Fast Placering: Södertälje Tillträde: Enlig överenskommelse Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Henebäck 0735 236398 [email protected] Om Sesol  Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor flertalet andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och in i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Sesol Cyprus, så fortsätter vi vår resa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Underleverantörer inom lokalvård/städ

ArbetsLagret AB söker nu pålitliga och erfarna underleverantörer inom lokalvård och städ för uppdrag hos en av våra större kunder i Stockholmsområdet. Vi söker seriösa aktörer som har kapacitet att ta emot återkommande uppdrag och leverera med hög kvalitet. Uppdragen omfattar: Hemstädning: Regelbunden eller punktinsatser hos privatpersoner. Flyttstädning: Fullständig rengöring enligt checklistor efter utflytt. Kontorsstädning: Underhållsstädning av kontorslokaler, ofta dagtid eller kvällstid. Byggstädning: Grov- och finstädning efter renovering eller nybyggnation. Uppdragen sker löpande och varierar i omfattning – från enskilda hushåll till större kommersiella ytor. I många fall tillhandahåller kunden material och utrustning, men det är meriterande om ni som leverantör kan arbeta självständigt med eget material. Tidsfönster kan variera mellan vardagar, kvällar och helger beroende på uppdragstyp och kundbehov. ✅ Vi söker samarbetspartners som: Har ett registrerat företag med F-skattsedel. Har dokumenterad erfarenhet inom ett eller flera av ovanstående områden. Har tillgång till personal som är pålitlig, serviceinriktad och flexibel. Följer branschstandarder gällande kvalitet, miljö och arbetsmiljö. Kommunicerar obehindrat på svenska eller engelska. Är intresserade av långsiktiga samarbeten. Om ArbetsLagret: Vi är ett väletablerat företag inom bemanning, rekrytering och karriärvägledning. Genom våra uppdrag skapar vi värde både för individen och samhället. Vi erbjuder strukturerade samarbeten med tydliga avtal, professionell samordning och löpande uppföljning. Att arbeta med ArbetsLagret innebär trygghet och affärsutveckling i ett. Besök www.arbetslagret.se för att läsa mer om oss och våra verksamhetsområden.

8 maj 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Mötesbokare
Onelab AB
Telefonförsäljare m.fl.

OneLab är ett av de snabbast växande företagen inom SaaS och företagshälsa i Norden. Vi hjälper över 75 000 anställda över hela världen och mer än 500 företagskunder att identifiera hälsorisker i tid och följa upp med medicinska experter via våra digitala verktyg. Nu söker vi en ambitiös och resultatinriktad Mötesbokare/Sales Development Representative (SDR) för att stärka vårt säljteam! Om rollen Som SDR är du en nyckelspelare i vårt säljteam och ansvarar för att identifiera och kvalificera potentiella kunder. Din huvudsakliga uppgift är att skapa nya affärsmöjligheter genom att prospektera, initiera kontakt och boka möten med beslutsfattare såsom HR-chefer, VD:ar och CFO:er. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Prospektering och leadgenerering: Identifiera och kontakta potentiella kunder genom research och outreach via telefon, e-post och LinkedIn. • Första kontakten: Engagera och skapa intresse hos företag för OneLabs lösningar genom professionell och konsultativ dialog. • Mötesbokning: Säkerställa att våra säljare får kvalificerade möten med rätt beslutsfattare. • Samarbete med säljteamet: Arbeta nära våra Account Executives för att maximera affärsmöjligheter och driva försäljningsprocessen framåt. Som SDR rapporterar du direkt till vår försäljningschef Oscar Karlsson, som har varit en del av OneLab i över 7 år och tillsammans med övriga teamet kommer han stötta dig till bästa möjliga resultat och utveckling. Vem du är Vi söker dig som är driven, målmedveten och älskar att skapa kontakt med nya människor. Du har ett affärstänk och trivs i en dynamisk och utmanande miljö. Vi ser gärna att du har: • Erfarenhet av försäljning, kundkontakt eller mötesbokning, gärna inom B2B. • Starkt driv och uthållighet. • Förmåga att kommunicera professionellt och skapa relationer på olika nivåer. • Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Vad du får • En fantastisk möjlighet att kickstarta din karriär inom försäljning på ett snabbväxande health tech-bolag. • Ett engagerat och passionerat säljteam som stöttar din utveckling. • Gedigen utbildning inom försäljning och våra produkter. • Moderna och trivsamma kontorslokaler i hjärtat av Stockholm. Låt oss höras! Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan idag – vi ser fram emot att lära känna dig! Vår rekryteringsprocess 1. Screening av ansökningar 2. Personlighets- och logiktest 2. Videointervju med HR 3. Videointervju med rekryterande chef  4. Caseintervju på plats 5. Referenstagning 6. Erbjudande Välkommen till OneLab – tillsammans skapar vi en mer hållbar framtid för människor, företag och samhället!

8 maj 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Montör / Elektriker till Karossan
Bravura Sverige AB
Industrielektriker

Är du intresserad av el och teknik och vill utvecklas i en spännande roll? Hos Karossan får du möjlighet att bygga vidare på dina elkunskaper i ett sammansvetsat team med mycket energi och gemenskap. Vi söker dig som vill växa tillsammans med Karossan – oavsett om du är i början av din karriär eller har viss erfarenhet. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Karossan. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Karossan Invest AB är idag en av landets ledande specialister på bilinredningar och byggnationer. De utför alla slags montage, svets-, plåt-, plast- och lackarbeten samt elinstallationer. Företag et startade 1944 som ett snickeri med Scania som största kund – man byggde helt enkelt lastbilshytter i trä. I takt med att bilindustrin gick framåt utvecklades också Karossan. Fler kunder har tillkommit och uppdragen har blivit bredare och mer komplicerade. På Karossan arbetar idag cirka 30 personer med verksamheten förlagd i Södertälje. De flesta uppdragen får dem genom återförsäljare eller generalagenter. Bland deras kunder finns Mercedes, Försvaret, Polisen, Relacom, Räddningstjänsten, svenska Volkswagen, Sveriges Television och Telia. Arbetsuppgifter Som montör hos Karossan arbetar du med ombyggnationen av fordon. Dina arbetsuppgifter är varierande och består bland annat av montering, dra kablar, samt enklare servicearbeten. Du ingår i ett team där du arbetar både självständigt och tillsammans med dina kollegor att extrautrusta nya fordon. Du läser elscheman, ritningar samt hänvisningar och monterar utifrån dem. Dina arbetstider är måndag till fredag, 06:30–15:45, och på fredagar 06:30–14:20. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning, gärna med inriktning mot el/teknik  • Grundläggande el kunskaper och förståelse för elscheman • Erfarenhet av likvärdigt arbete som elektriker är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska • Vi tillämpar kontroll mot belastningsregistret som en del av vår rekryteringsprocess Till denna tjänst söker vi dig som är ansvarstagande och prestigelös. Vi ser att du är social, trivs med att arbeta i grupp och har en vilja att bidra till ett samarbetsinriktat och gott arbetsklimat. Vidare kräver arbetet både noggrannhet och en god struktur då beställningar måste bli utförda korrekt. Du är redo att utvecklas och är inte rädd för att sätta dig in i nya tekniska områden. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Södertälje Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025