SRS Group är ett svenskt säkerhetsföretag som hanterar konsultativa och operativa säkerhetstjänster för företag, myndigheter och privatpersoner. SRS är auktoriserat av Länsstyrelsen att bedriva och utbilda i personskydd. Våra tjänster omfattar även analys, utredningar och risk- och krishantering. Trygghetsronderingen bedrivs dygnet runt och bemannas av vårt kompetenta team av säkerhetsoperatörer, vilka är våra ögon och öron i de områden vi verkar i. Operatörernas arbete innefattar huvudsakligen proaktivt säkerhetsarbete genom bland annat synlighet och närvaro, i syfte att skapa en trygg miljö, och sinnesro för våra kunder. Det som särskiljer vår personal är deras höga kompetensnivå, breda utbildning och professionalism! Vid anställning erbjuds – och förväntas – du genomgå en CPO-utbildning (Close Protection Operative), som bekostas av SRS och genomförs av våra egna certifierade instruktörer. Det innebär att vi kan lösa mer kvalificerade uppgifter på alla nivåer, med all vår personal, men också att vi ställer högre krav på oss själva, och på dig! Vi erbjuder också ett omfattande utbildningspaket som innehåller: sjukvård, fordon, spaning, riskanalys, eventsäkerhet, skytte, närkamp m.m. Som säkerhetsoperatör på trygghetsronderingen förväntas du, och kommer ges möjlighet, att tjänstgöra på andra operativa uppdrag, eller på vårt stående personskydd. Genom din tjänst kommer du att ges omfattande kunskaper och erfarenheter inom operativ säkerhet. Vi söker dig som Har minst 3 års erfarenhet av operativt säkerhetsarbete Innehar B-körkort Uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska Inte har tidigare missbruk av alkohol, droger eller narkotikaklassade läkemedel VU1 och VU2 Andra operativa utbildningar så som Skyddsvakt, Personskydd, HAS och expanderbar batong meriterande Bakgrund inom Försvarsmakten meriterande För att passa i rollen som säkerhetsoperatör behöver du vara duktig på att se mönster och vara lyhörd för avvikelser på detaljnivå, förstå Trygghetsronderingen som en del av SRS helhetsleverans samt ha en hög servicekänsla. Att jobba för SRS innebär att du står för en hög etisk värdegrund, både på jobbet och privat. Genom att söka den här tjänsten försäkrar du att du delar våra värderingar samt att du tidigare inte har brutit mänskliga rättigheter. Ansökan Välkommen med din ansökan där du bifogar CV och personligt brev. Skicka in din ansökan senast 31 maj. Intervjuer sker löpande och rollen kan tillsättas innan sista dagen för ansökan. Vi kommer att genomföra bakgrundskontroll, fystest samt eventuellt taktiska tester.
Vill du jobba med digitalisering som gör konkret skillnad – för samhälle, verksamheter och människor i vardagen? Som Kravanalytiker hos oss blir du en del av ett kunnigt och engagerat team där du får ta ansvar, påverka och utvecklas. Vi arbetar med kunder inom energi, hälsa, telekom och offentlig sektor – områden där teknik möter verklighetens utmaningar. 👤 Om dig Som Kravanalytiker är du länken mellan verksamhet och utvecklingsteam – du fångar upp behov, analyserar dem och omvandlar dem till tydliga krav som driver utvecklingen framåt. Du arbetar nära användare, utvecklare och testare – alltid med syftet att skapa värde, minska risker och säkerställa kvalitet. Vi tror att du gillar att skapa struktur i komplexa miljöer, trivs i agila team och att du har ett öga för både detaljer och helhet. Du är kommunikativ, lösningsorienterad och ser till att inget faller mellan stolarna. 🎓 Vi söker dig som har: - Relevant högskoleutbildning inom IT, systemvetenskap eller liknande. - Minst fem års erfarenhet som kravanalytiker, business analyst eller i liknande roll. - God vana att dokumentera både funktionella och icke-funktionella krav. - Erfarenhet av att skriva user stories och acceptanskriterier, gärna enligt BDD (Given–When–Then). - Teknisk förståelse för arkitektur, API:er och systemflöden – du behöver inte kunna koda, men du förstår vad som krävs för att bygga bra lösningar. - Flytande svenska och engelska i tal och skrift. ⭐️ Meriterande - Tidigare erfarenhet som IT-konsult. - Bakgrund inom systemutveckling. - Certifieringar som IREB, CBAP eller liknande. Om Quality-teamet på Sopra Steria Vi är ett team på 30 experter inom test, krav och UX – ett tajt gäng som gillar att samarbeta, lösa problem tillsammans och dela kunskap. Här stöttar vi varandra, lär av varandra och utvecklas ihop. Oavsett om du är ny i rollen eller har lång erfarenhet – hos oss får du växa! Det här erbjuder vi dig: - Trygg anställning med fast månadslön, kollektivavtal, 30 dagars semester samt friskvårdsbidrag på 5 000 kr/år - Balans i livet – vi tror på frihet under ansvar och hållbara arbetsvillkor. - Utveckling på riktigt – din kompetens är vår viktigaste investering. - En av Sveriges bästa arbetsplatser – enligt Great Place to Work, år efter år. - Starka internationella muskler – vi är Europas ledande konsultbolag inom digitalisering. - Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Så går rekryteringsprocessen till: På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Processen består av tre intervjuer och personlighets- och logiktest, samt referenstagning och bakgrundskontroll. 📍 Placering: Stockholm (hybrid) ⏳ Omfattning: Heltid Låter det här som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Skicka in ditt CV så snart som möjligt – urval sker löpande. Har du frågor? Kontakta gärna Hanna Korell på [email protected]
Nu söker vi på Villa Råsunda i Solna en Enhetschef för HSL provanställning under 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning och 100%. sysselsättningsgrad. Tjänsten innebär administrativ tid 50 % och resterande tid 50% som sjuksköterska i omsorgen.. Vi erbjuder ledarskapsutbildning och flera förmåner. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Bra schema och arbetstider, Måndag - fredag kl 8.00-16.30. Inga helgdagar. Ledarprogram via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Coachande och stöttande chefer nära dig Tydliga arbetssätt för att ge den bästa omsorgen till våra boende Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag, skobidrag och arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt Du arbetar nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. I rollen som Enhetschef så leder och utvecklar du verksamhetens kvalitet på ett pedagogiskt och affärsmässigt sätt. För oss är det viktigt att du vill vara aktiv och närvarande i verksamheten. Detta för att du ska kunna följa upp att företagets värderingar, aktuella avtal och att gällande lagstiftning efterlevs. Aktivt ledarskap För att lyckas som chef och ledare hos oss krävs ett aktivt ledarskap som grundar sig i våra värderingar. Ett ledarskap som skapar motivation och engagemang hos våra medarbetare. Du är initiativrik och lyhörd för kundens behov och känner en självklar respekt för andra människor. Det är självklart att du som Enhetschef lever våra värderingar: Respekt – Alla har rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar – Vi har medarbetare som vågar och vill och har chefer som lyssnar och leder. Enkelhet – Det är enkelt att påverka och att vara medarbetare eller att bo och vistas hos oss. Kunskap – Vi reflekterar, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens. Om Villa Råsunda Mitt i hjärtat av Solna ligger Villa Råsunda. Vi har 72 ljusa och moderna lägenheter fördelade på 5 våningsplan. Våra platser är för personer som är 50 år och äldre. Alla som bor hos oss har någon form av psykisk ohälsa. Det kan handla om många olika diagnoser, exempelvis schizofreni eller bipolär sjukdom. Några har aldrig fått någon diagnos, men levt ett liv med psykiska problem och/eller funktionsnedsättning. En del har bott hemma, andra kommer från olika typer av grupp- eller psykiatriboenden Vår personal har särskild kompetens kring psykiska funktionsnedsättningar. Vi arbetar med fokus på frihet, ansvar, och inflytande hos den enskilde. Vi utformar stöd och aktiviteter efter varje individs önskemål och förutsättningar. Din erfarenhet och kunskap Vi önskar att du: Du är legitimerad sjuksköterska och erfarenhet av äldreomsorg. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. är coachande och vill att dina medarbetare växer, utvecklas och tar ansvar. tycker om att ge och ta emot feedback samt bryta ned och arbeta mot uppsatta mål. är lösningsorienterad och ser möjligheter framför hinder. är prestigelös, och samarbetsvillig är affärsmässig genom att vilja och ha förmåga att styra och följa upp verksamheten utifrån kvalitetsmål och ekonomiska ramar. Merit är tidigare ledarskap samt erfarenhet inom psykiatri. Alla chefer genomgår vårt ledarprogram där du får möjlighet att utvecklas inom ledarskap via vår utbildningsorganisation Lära. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-05-31 Har du frågor? Kontakta gärna: Verksamhetschef Nayereh Nowbakht [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Vision, [email protected] Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. www.vardaga.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. I den här processen genomför vi även bakgrundskontroller på slutkandidaten. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea
Till skadeverkstaden hos Europeiska Motor / Toyota Östermalm rekryterar vi nu en bilskadetekniker /bilplåtslagare. Arbetsuppgifter Skadeverkstaden utgör en viktig del av vår servicemarknadsaffär och här tar vi hand om en betydande del av Stockholms toyota-vagnpark. Som bilskadetekniker kommer du att jobba tillsammans med ett team av skickliga och erfarna bilskade- och fordonstekniker och tillsammans skapar ni en servicemarknad att vara stolt över. Din roll blir tekniskt bred och du blir en av våra experter på plåtskador. Med er hjälp säkerställer vi en vagnpark med nöjda och återkommande kunder. Därför blir din roll hos oss mycket viktig och din insats kommer både att synas och göra skillnad. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta Reparation och arbete med krockskadade Toyotabilar. Byta och rikta karossdetaljer, göra svets- och limarbeten i plast, plåt, chassidragningar och även glasbyten. Du kommer arbeta med hela processen där det ingår att slipa, spackla, svetsa, limma, mäta och rikta. Din profil För att lyckas i rollen tror vi att du: Är utbildad bilskadereparatör, och har gärna några års arbetserfarenhet av rollen som skadetekniker. Har jobbat med dagens fordonsteknik, har ett långtgående tekniskt intresse och brinner för att lösa problem och hjälpa dina kunder på bästa sätt. Behärskar svenska i tal och skrift och förstår instruktioner på engelska. Innehar manuellt B-körkort. Som person är du social och trevlig med en positiv inställning. Du är självgående, strukturerad, ansvarstagande och har god samarbetsförmåga, även under tidspress. Du är kvalitetsmedveten och serviceinriktad och gör det som krävs för att varje kund ska bli nöjd. Vidare har du en stark drivkraft och trivs i en rörlig miljö med varierande arbetsuppgifter och högt tempo. Hos oss är samarbete viktigt och man jobbar tillsammans med sina kollegor. Delar du dessutom vårt stora bilintresse och tycker om ny teknik så kommer du att passa in mycket bra hos oss. Vi erbjuder dig Ett kvalificerat arbete på en auktoriserad bilverkstad i ett modernt och kundfokuserat företag med över 50 år i branschen. Du får jobba med Toyota, ett av världens starkaste varumärken och erbjuds stora utvecklingsmöjligheter, med en rad vidareutbildningar. Trygg och stabil arbetsplats med högt i tak, kompetenta och lyhörda ledare samt trevliga och stöttande kollegor. Man arbetar strukturerat enligt "The Toyota Way" och har värderingar och arbetssätt hyllade världen över. Det är ett företag som går mycket bra och det är väldigt roligt att jobba med varumärket Toyota. Du erbjuds även friskvårdsbidrag, pensionsavsättning samt företagshälsovård. Tillträde och ansökan Tjänsten är på heltid, med start så snart det är möjligt. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder och Amanda Svenberg 076-009 77 46. Välkommen med din ansökan! Om företaget Europeiska Motor grundades 1960 och är en av Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,6 miljarder kronor och har ca 165 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad och verkstad på Östermalm. Europeiska Motor erbjuder försäljning av privat-, företags- och transportbilar.
Vill du bli en stjärna inom försäljning och utvecklas i ett snabbväxande företag i en het bransch? Efter flera år av stark tillväxt söker vi nu nya säljande lånehandläggare till vårt framgångsrika team. Hos oss börjar du som lånehandläggare, och med goda resultat och rätt inställning kan du snabbt avancera på vår karriärstege. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Det viktigaste för oss är dina personliga egenskaper som kommer att spegla och avgöra dina resultat. Om du är intresserad av att arbeta i en bransch som konstant utvecklas och i ett företag som verkligen värdesätter sina medarbetare och erbjuder en familjär arbetsplats, uppmanar vi dig att ansöka om tjänsten redan idag! Arbetsuppgiften Som lånehandläggare arbetar du med att kontakta konsumenter och erbjuda en möjlighet att sänka räntan på befintliga lån genom att jämföra olika långivare. Tjänsten är kostnadsfri för kunden och därmed väldigt uppskattad. Vi erbjuder Förmånliga arbetstider på 34 timmar i veckan Regelbunden coaching och vägledning Generös lönemodell En fot in i ett snabbt växande bolag inom finansbranschen Tävlingar, AW, aktiviteter och gemensamma företagsresor Utvecklingsmöjligheter och tydlig karriärstege Trevliga kollegor och bra sammanhållning Meriterande sälj- och produktutbildningar inom bank och finans som du tar med dig hela livet Om Trygga Trygga är en låneförmedlare som hjälper konsumenter att spara kostnader på sina lån genom att jämföra långivare. Företaget är flerfaldigt prisbelönat från Dagens industri för sin höga tillväxt och under 2022 är målsättningarna högt satta. Vi är ett ungt företag som tror på en rolig arbetsmiljö, med aktiviteter och god sammanhållning. Vi satsar helhjärtat på våra medarbetare och erbjuder en tydlig karriärstege inom företaget från dag 1. Låter detta som något för dig? sök!
Din nya tjänst NOTE behöver förstärka kvalitetsavdelningen i fabriken i Norrtälje. Företaget tillverkar elektronikbaserade produkter på kundernas uppdrag. Tillverkningen är uppdelade i olika team som är specialiserade på sina kunders produkter. Nu söker vi personer som stöttar tillverkningsteamet inom området kvalitet. Detta är en rekrytering till NOTE. Tjänsten innebär kvalitetsarbete i direkt samverkan med våra producerande team och kunder. Typiska uppgifter är: · Övervakning, uppföljning och redovisning av prestanda. · Kontroll för att nå efterlevnad av mål, rutiner och krav · Hantering och dokumentation av avvikelser som kan uppstå. · Hantering och uppdatering av riskanalyser. · Uppdatering och skapade av rutiner. · Företräda teamet i kvalitetsfrågor, mot kund och internt. NOTE är en ledande nordeuropeisk tillverkningspartner med en internationell plattform för tillverkning av elektronikbaserade produkter som kräver teknisk kompetens och flexibilitet under produktens livscykel. Denna tjänst är stationerad i fabriken i Norrtälje. Mer information om NOTE finns på förtagets hemsida - https://www.note-ems.com Din bakgrund Vi söker dig som är i början av din karriär som kvalitetstekniker/ingenjör. Kanske har du jobbat med kvalitetsuppgifter utan formell utbildning eller så har du nyligen gått ut skolan där du läst någon teknisk utbildning. Kunskaper om elektronik, mekanik, elektronikproduktion eller industriell tillverkning är önskvärt men inget krav. Utbildning eller erfarenhet av kvalitetsarbete är i högsta grad meriterande. Du som person Du som söker är systematisk, analytisk och noggrann. Du vill minimera risker och lösa problem. Du värdesätter detaljarbete och hög kvalitet. Du listar ut hur processer och delmoment bidar till slutresultatet och dess kvalitetspåverkan. Du är en god kommunikatör och utrycker dig obehindrat och professionellt på både svenska och engelska, både i tal och skrift, externt likväl som internt. Din ansökan Varmt välkommen med din ansökan till denna spännande tjänst. Vid frågor är du välkommen att kontakta Camilla Molander 07-307 12 50 eller Eva Baumgartner på 070-593 65 20. Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag som är 20/5-25. Vi ser fram emot att få läsa din ansökan!
Om oss Heat har idag 28 restauranger i Stockholm, Malmö, Uppsala, Örebro, Västerås, Gävle, Sandviken, Sundsvall, Östersund och Umeå. Fler är på gång och vår målsättning är att fortsätta att expandera och etablera oss över hela landet! På Heat är kärleken till god mat och service vår största passion! Vi erbjuder våra gäster vällagad mat och ett personligt bemötande. Vårt fokus är luncher tillagade från grunden i våra egna kök, men vi har även ett antal kvälls- och helgöppna restauranger. Vi levererar också catering av alla de slag till företag i våra närområden. Om tjänsten Brinner du för ledarskap, service i världsklass och att skapa vinnande team? Då kan du vara den vi söker! Som regionchef hos oss spelar du en avgörande roll i att leda våra restauranger till nya höjder. Du säkerställer att våra gäster får en upplevelse utöver det vanliga, samtidigt som du coachar och utvecklar våra restaurangchefer och deras team till framgång. Eftersom delar av tjänsten är förlagd inom säkerhetsklassat område, kommer en säkerhetsprövning med registerkontroll att genomföras. Ansvarsområden - Driva och utveckla den dagliga verksamheten i våra restauranger med fokus på service, kvalitet och lönsamhet. - Rekrytera, inspirera och utveckla medarbetare så att varje team når sin fulla potential. - Säkerställa att våra restauranger håller absolut högsta nivå när det gäller kvalitet, hygien och säkerhet. - Implementera affärsstrategier som stärker vårt varumärke och driver tillväxt. - Skapa och vårda långsiktiga relationer med både gäster och uppdragsgivare. Om dig Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet som regionchef eller motsvarande roll inom restaurangbranschen med dokumenterad erfarenhet av att leda andra chefer. Du är en handlingskraftig och prestigelös person med utmärkta sociala färdigheter. Du är skicklig på att prioritera, hålla deadlines och driva affärsmässiga resultat. Du kommunicerar tydligt både muntligt och skriftligt. B-körkort är ett krav. Vi erbjuder En rolig och varierad roll med stort eget ansvar i en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö. Möjlighet att påverka och driva förändring inom en växande verksamhet. Konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner. Goda möjligheter till personlig utveckling och karriärväg inom en framstående restaurangkedja. Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Heatfamiljen! Varmt välkommen med din ansökan!
Join Our Team VIPAS AB as a ServiceNow Developer Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: Strong hands-on development experience in ServiceNow Extensive experience with ITSM module implementation and customization Proven track record of working on enterprise-scale ServiceNow projects Strong collaboration skills with architects, lead developers, and team members Ability to lead technical discussions and mentor junior developers Excellent communication and documentation skills Strong problem-solving skills Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] &contact me at +46728479197 Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.
Om rollen som reservdelsmedarbetare hos Werksta Märsta Vi söker nu en strukturerad och lösningsorienterad reservdelsmedarbetare till vårt team i Märsta. I denna centrala roll ansvarar du för beställning, lagerhållning och hantering av reservdelar – med målet att snabbt och smidigt förse vår verkstad med rätt delar för ett effektivt flöde och högsta kundservice. Du bidrar till att upprätthålla vår kvalitetsstandard och skapar förutsättningar för ett välfungerande verkstadsteam. Kvalifikationer för reservdelsmedarbetare hos Werksta Märsta Erfarenhet av lager- och logistikarbete, gärna inom fordons- eller verkstadsbranschen. Intresse och kunskap om reservdelar till fordon. Förmåga att arbeta självständigt och att samarbeta effektivt med olika team. Systemvana och god datorvana – särskilt erfarenhet av lagerhanteringssystem är meriterande. Stark känsla för ordning och noggrannhet i arbetsuppgifter. B-körkort är ett krav. Arbetsuppgifter – reservdelsmedarbetare på Werksta Märsta Beställa och ta emot reservdelar samt säkerställa lagerhållning av artiklar för verkstaden. Organisera och systematisera lagret för bästa möjliga ordning, tillgänglighet och säkerhet. Kvalitetskontrollera inkommande och utgående reservdelar. Samarbeta med mekaniker, skadeberäknare och övriga kollegor för att säkerställa snabb leverans av reservdelar. Utföra inventeringar, hantera returer och bidra till förbättring av lagerprocesser. Upprätthålla hög kundservice och bidra till ett positivt arbetsklimat. Förmåner och utvecklingsmöjligheter för reservdelsmedarbetare på Werksta Märsta Som reservdelsmedarbetare hos Werksta Märsta erbjuds du ett omväxlande arbete i en framåtsträvande organisation. Du får utvecklas i din yrkesroll, arbeta i team med engagerade kollegor och ta del av våra satsningar på kompetensutveckling. Werksta erbjuder konkurrenskraftiga förmåner och goda möjligheter att växa i företaget. Läs mer om karriärmöjligheter på vår karriärsida. Om Werksta Märsta – ledande inom skade- och bilverkstadWerksta Märsta är en del av Werksta, Skandinaviens ledande skadeverkstadskedja med verkstäder i hela Sverige. Vi arbetar ständigt för att leverera branschens bästa kvalitet och service till såväl privatpersoner som försäkringsbolag. Hos oss är medarbetarna företagets viktigaste resurs – vi värdesätter samarbete, engagemang och utveckling. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta platschef Marko Argillander på telefon 08-425 010 56. Vi ser fram emot din ansökan och att hälsa en ny kollega välkommen till Werksta Märsta!
Vill du vara med och driva den tekniska och operativa driften på en av stor-Stockholms mest besökta bad- och träningsanläggningar? Som fastighetsansvarig på Actic Sydpoolen får du en central roll i ett engagerat team där du både leder och samordnar arbetet för att säkerställa att anläggningen fungerar smidigt och säkert. Vi söker dig med erfarenhet av arbetsledning inom fastighetsteknik, drift eller liknande miljöer. Du erbjuds en varierad arbetsvardag, där du får möjlighet att påverka och utvecklas i en värderingsstyrd organisation. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Actic. Om Actic Sydpoolen Actic är ett av Sveriges ledande företag inom träning och hälsa med över 120 anläggningar runt om i landet, där många kombinerar gym och bad under samma tak. Genom en stark lokal närvaro och ett personligt bemötande bidrar Actic varje dag till ett friskare samhälle. Företaget är värderingsstyrt och drivs av Passion, Customer Focus, Performance och Teamwork – vilket genomsyrar allt från ledarskap till medarbetarskap. Sydpoolen i Södertälje är en av Actics största anläggningar – ett helt hus i Actics ägo, där de kombinerar ett av stor-Stockholms mest välbesökta bad- och träningscenter med stark lokal förankring. Här möts i snitt 800–1000 besökare varje dag i deras fem bassänger, två bubbelpooler, moderna gymytor och stora utemiljöer. Anläggningen består av både äventyrsbad, tävlingsbassäng och en väletablerad gymverksamhet som vuxit i flera etapper genom åren. Här finns alltid något att göra – från målning och snickeri till trädgårdsarbete och tekniskt underhåll. Det är en anläggning med mycket rörelse och ständiga förbättringar. Här möts fantastiska kunder varje dag – många stammisar har varit med Sydpoolen i över 20 år – och personalen gör vårt bästa för att lära känna deras 6000 medlemmar. Sydpoolen utgörs av ett engagerat team på 79 medarbetare som verkligen trivs tillsammans. De har byggt upp en kultur där det inte finns något "vi och dom" – här hjälper vi varandra över gränserna, oavsett roll. Läs mer om dem här! Du erbjuds: En varierad och dynamisk arbetsmiljö Stark gemenskap och teamkänsla Möjlighet att göra verklig skillnad Arbetsuppgifter Som fastighetsansvarig på Actic Sydpoolen har du en operativ och samordnande roll med stort ansvar för att denna välbesökta anläggning fungerar smidigt, säkert och enligt myndighetskrav – varje dag. Rollen innebär ett aktivt och närvarande arbete i anläggningen, där du tillsammans med driftteamet ser till att den tekniska driften och fastighetens system fungerar som de ska. Du har det övergripande ansvaret för teknisk drift, planerat och akut underhåll samt inre och yttre fastighetsskötsel – samtidigt som du själv är en del av det dagliga arbetet, sida vid sida med dina kollegor. Du stöttar två medarbetare i driftteamet (utan personalansvar), arbetsleder i det operativa arbetet och ansvarar för planering och genomförande av löpande skötsel. Parallellt samordnar du externa leverantörer, hanterar felanmälningar, följer upp åtgärder och har kontakt med myndigheter. Du arbetar tätt ihop med platschefen och är en viktig länk mellan drift, verksamhet och etablering vid större projekt och investeringar. Säkerställa daglig teknisk drift och skötsel av fastighetens system (el, ventilation, vattenrening, bastu, larm etc.) Arbetsleda och stötta driftpersonalen i det operativa arbetet och planerade rutiner Samordna och ha kontakt med externa leverantörer och entreprenörer Följa upp myndighetskrav, utföra egenkontroller och arbeta med underhållsplaner Erfarenhet och personliga egenskaper Minst några års erfarenhet i en arbetsledande position inom fastighet, teknik eller drift. Meriterande om från liknande miljö som badhus, gym eller simhall. Erfarenhet av felhantering och åtgärdsplaner Teknisk förståelse för system som ventilation, belysning och enklare byggunderhåll Elbehörighet är meriterande Mycket goda kunskaper i svenska, goda kunskaper i engelska - i tal och skrift. B-körkort Vi söker dig som är självständig och kan ta ansvar för dina arbetsuppgifter, samtidigt som du är samarbetsvillig och trivs med att arbeta nära kollegor och externa leverantörer. Du har en god kommunikationsförmåga och är lösningsorienterad, vilket gör att du snabbt kan hantera tekniska problem och driftstörningar. I stressiga situationer, när oväntade problem uppstår, behåller du lugnet och agerar effektivt för att hitta snabba och hållbara lösningar. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Södertälje Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-05-25 #Specialist
Välj ett jobb för att visa detaljer