Timanställning Sjuksköterska ASIH Älvsjö
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
Grundutbildade sjuksköterskor

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en timanställd sjuksköterska till ASIH Älvsjö  Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Epsilon. Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska. Tjänsten avser en timanställning under sommaren, med möjlighet till förlängning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Senior .NET Fullstackutvecklare
Everone AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

This is Everone Vi är en agentur för duktiga och ambitiösa systemutvecklare. Våra utvecklare arbetar i backend, fullstack, frontend och med design. Med moderna plattformar och ny teknik bygger våra utvecklare digitala lösningar och innovationer för framtiden hos våra kunder.  Vi förstår att du är grym på att koda, därför är det exakt vad du ska lägga din dyrbara tid på. Medan vi ansvarar för att förhandla ditt timpris och dina förmåner, sköta administrationen och hjälpa dig utvecklas i karriären.  Med oss som agent Har du 100% koll på vad som faktureras för ditt arbete Är du aldrig bunden - inga begränsande konkurrensklausuler eller annat trams (freedom first) Stöttar vi dig med struktur, administration, försäljning och coaching Blir du en del av vårt community fyllt av de utvecklare vi arbetar tillsammans med Har du en lönemodell med ett pottsystem där du själv styr över vad dina uppdragsintäkter går till Nu söker vi en senior utvecklare till nedan uppdrag hos vår kund: Uppdrag: Senior .NET-webbutvecklare  Start: 27 augusti 2025 Omfattning: Heltid Plats: Stockholm (möjlighet till viss distansarbete) Uppdragets beskrivning Vi söker nu en erfaren webbutvecklare med fokus på backend (.NET) som kan förstärka kundens webbteam från slutet av augusti. Uppdraget är projektbaserat och syftar till att stödja det befintliga teamet i avvecklingen av den nuvarande ärendehanteringslösningen samt migreringen till ett nytt system. Din roll blir avgörande för att säkerställa en smidig och effektiv övergång med bibehållen funktionalitet. Du kommer att arbeta i det team som ansvarar för e-handel, biljetthantering och kundprofilsidor. Om webbutvecklingen hos kunden Webbutvecklingen drivs av fyra agila team som tillsammans ansvarar för flera av kundens viktigaste webbplatser. Teknikstack och arbetsmetodik: Frontend: React (monorepo-struktur), eget komponentbibliotek kopplat till designsystem i Figma Backend: Mikroarkitektur i .NET DevOps & Cloud: Azure pipelines och molntjänster Utvecklingsprinciper: Fristående, test- och releasbara komponenter med hög kvalitet, prestanda och automatisering Arbetsmetod: Agil utveckling Vi söker dig som har: Djup erfarenhet av backendutveckling i .NET Tidigare arbete med mikrotjänst-arkitektur Erfarenhet av DevOps-arbete, helst i Azure Förståelse för frontendutveckling (React) är meriterande God vana av att arbeta i agila team Erfarenhet av systemmigreringar och avvecklingsprojekt ses som ett stort plus Personliga egenskaper: Självgående med förmåga att ta ansvar för leveranser Strukturerad och lösningsorienterad God kommunikationsförmåga och samarbetsvilja Övrigt: Vi lägger stor vikt vid din förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och processer samt bidra till teamets gemensamma mål.

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Personlig assistent sökes till en kille på Ekerö
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en 17-årig kille som är bosatt på Ekerö. Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro. Kunden är rullstolsburen och för sin egen talan. Han behöver hjälp med alla moment i hans vardag. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande, förflyttningar av olika slag, tyngre lyft, samt personlig hygien.  Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Arbetstiderna är varierande och fördelas på dag-, kvälls- och nattid. Det är ca. 9 timmar väntetid/natt.  Om kunden Denna kund har ett stort intresse för mat och restaurangbesök, film, datorspel och Youtube, och vi ser positivt på om du som sökande delar dessa intressen med honom. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är rökfri, Inte är allergisk mot pälsdjur, Har flytande kunskaper i det svenska språket, såväl i tal som skrift. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom vård och omsorg eller personlig assistans, Innehar B-körkort, Delar kundens intressen. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt.  Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Projektledare Digitalisering
Sopra Steria Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om rollen I rollen som projektledare hos oss på Sopra Steria är du en viktig del i leveransen till våra kunder. I våra projekt kommer du röra dig i gränslandet mellan IT och verksamhet och varje dag få användning av din förmåga att leda, entusiasmera och motivera dina medarbetare till självstyrning och samarbete. Projekten är av olika karaktär, stora som små, med kollegor från Sopra Steria nationellt men även med kollegor hos våra kunder. Som projektledare tror vi att du är väl bevandrad inom klassiska projektmetoder likväl som agila ramverket och att du har god erfarenhet från ledande roller i införandeprojekt/implementationsprojekt eller utvecklingsprojekt för digitala lösningar. För oss är det viktigt att du är van att arbeta med kunder, beställare och andra intressenter i komplexa miljöer då vi ofta är ute på avancerade uppdrag. Vi tror att du har ett genuint intresse för digitalisering och tekniska lösningar och att du delar vår vision om att förenkla och förbättra människors vardag genom innovativa lösningar för en hållbar och jämställd framtid. Om dig - 7 års + erfarenhet av projektledning inom digitalisering - God vana att driva tekniska leveranser/implementationsprojekt på plats hos kund - Van att genomföra uppföljning och rapportering enligt överenskommen process - Ha ett gott affärssinne som möjliggör delaktighet i affärsutveckling hos kund - Har en relevant högskole- eller universitetsutbildning - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska - Meriterande om du är certifierad inom PMI, Prince2 eller liknande - Meriterande om du innehar konsulterfarenhet sedan tidigare - Meriterande om du har branscherfarenhet från sektorerna hälsa-och sjukvård, energi eller telekom Varför välja Sopra Steria - Fokus på kompetensutveckling och din personliga utveckling - vi kallar det för Power of sharing - Stark företagskultur - utsedda till Sveriges bästa arbetsplats av Great Place to Work - Europas ledande konsultbolag inom digitalisering med internationell närvaro. Läs mer om oss här Ansökan I denna process arbetar vi med löpande urval, så ansök redan idag genom att enkelt ladda upp ditt CV eller länka direkt till ditt LinkedIn-konto via annonsen. Om det fortfarande finns något du funderar över är du välkommen att kontakta rekryterande chef Marie Berg, [email protected] På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Sopra Steria har kunder och projekt som kan kräva säkerhetsgodkännande på olika nivåer. Vi ser fram emot att få höra ifrån dig! Ytterligare information Sopra Steria är ett ledande internationellt konsultbolag inom digital transformation. Vi bygger samhället genom designdriven innovation, teknisk utveckling med kunskap om marknadens ledande plattformar och driftlösningar (managed services). Med modern teknologi och en gedigen affärsförståelse är vi en helhetspartner för våra kunder och deras digitala transformationsresa. Enligt Great Place To Work är vi en av Sveriges bästa arbetsplatser, vi har tilldelats utmärkelsen Karriärföretag flera år i rad och Gartner har listat oss som ett topp 5 bolag inom digital transformation.

6 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Agil Coach
Sopra Steria Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Som agil coach kommer du ha en avgörande roll i att skapa en kultur av flexibilitet, samarbete och ständig förbättring hos våra kunder genom att stödja och guida dem genom agila förändringsprocesser. Om rollen I rollen som Agil Coach kommer du att skapa förutsättningar och inspirera till att föra ut de agila principerna i kundernas organisationer. Genom att coacha och vara en mentor till människor inom hela organisationen kommer du att vara en central del i kundens agila förflyttning. Du är uppmärksam och lyhörd inför kundens specifika behov och med din långa erfarenhet som agil coach vet du vad som krävs för att uppnå en högpresterande, kollaborativ och ständigt förbättrande kultur. Uppdragen rör sig från strategisk nivå med ledningsgrupper, till en nära samverkan med teamen i det dagliga arbetet. Vi tror att du har en välutvecklad anpassningsförmåga och starkt resultatfokus. Du är pragmatiskt lagd och kan anpassa metod och arbetssätt efter sammanhang för att få till stånd förflyttning, implementation och resultat. Om dig - Minst 3 års dokumenterad erfarenhet som Agil Coach och förändringsledning med agila metoder - Minst 5 års erfarenhet av IT-utveckling - Du ses som en expert inom agila metoder och ramverk - Van att facilitera workshops och hålla utbildningar - Du besitter utbildning och relevanta certifieringar inom det agila området - Vi ser gärna att du även har erfarenhet av roller som Scrum master och Product owner sedan tidigare - Du behärskar både svenska och engelska såväl i tal som skrift Ansökan Ansök enkelt genom att antingen ladda upp ditt CV via annonsen. Om du har frågor om tjänsten eller bolaget i sig är du välkommen att kontakta Marie Berg via mail: [email protected]  På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Sopra Steria har kunder och projekt som kan kräva säkerhetsgodkännande på olika nivåer. Ytterligare information Sopra Steria är ett ledande internationellt konsultbolag inom digital transformation. Vi bygger samhället genom designdriven innovation, teknisk utveckling med kunskap om marknadens ledande plattformar och driftlösningar (managed services). Med modern teknologi och en gedigen affärsförståelse är vi en helhetspartner för våra kunder och deras digitala transformationsresa. Enligt Great Place To Work är vi en av Sveriges bästa arbetsplatser, vi har tilldelats utmärkelsen Karriärföretag flera år i rad och Gartner har listat oss som ett topp 5 bolag inom digital transformation.

6 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
IT Consultant, Developer
Netlight Consulting AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Netlight is a network organized and technology/product independent which means you will be able to work in many areas and industries, always focusing on your development. Competence development is core and realized through a culture of knowledge sharing, feedback and mentorship. Engagements where IT is business critical and edge. Netlight strives to be a truly diverse, equitable and inclusive organization. Regardless of who you are, what personality, background, and experience you have, you enrich our culture through your values. Netlight’s purpose is to unleash full potential, realize great careers, and fulfill personal growth. To achieve this, we have a highly engaged network organization, where every employee gets a mentor, delivery coach and personal communities. Netlight provides a full range of premium IT-consulting services at the forefront of the digital industry and stands out for its product- and technology-independent expertise in a wide range of industries and clients. We are a network organization of more than 2 000 role models making aspiring digital leaders successful in their business-critical IT projects. Netlight has been awarded several times as top employer, as well as for growth, continued profitability and engagement for diversity, equity and equality within the IT industry. Today we are growing all across Europe, currently with more than 10 active international offices. Application Process We work continuously with finding the best talents on the market and have a dedicated Talent Search team in each office. Your application will be reviewed and we will get in touch within 2 weeks if we find that your profile matches our requirements. Apply by e-mail and attach your CV and a cover letter. Before applying, carefully read through qualifications below. Minimum Qualifications · BSc Degree in Technology · Location (one of the following): Helsinki, Stockholm, Oslo, Munich, Berlin, Hamburg, Frankfurt, Zurich, Copenhagen, Amsterdam · Verbal and written fluency in English · Project experience in one of the fields mentioned in the job description · Passion and potential to learn and grow · Preferred Qualifications · MSc preferably in Technology · Native/fluent speaker: Finnish (Helsinki), Swedish (Stockholm), Norwegian (Oslo), German · (Munich/Berlin/Hamburg/Zurich), Danish (Copenhagen) since we are located in thoes coutries. To our clients its importat to know local language to be able to deliver value, since much work is about local content. To global clients local language is not that important. · Proven Track-record from previous positions (e.g. recognized achievements & deliveries) Industry Information Technology and Services, Computer Software, and Internet Netlight Consulting is looking for professionals with high ambitions and the potential to become our next top consultants. Job description As a consultant at Netlight you will collaborate with top talented colleagues together with market leading clients. A Netlight consultant works with solving complex business critical challenges which demand excellence in innovative thinking and teamwork. You will be working in an international networking organization and will have access to knowledge from Netlight’s consultants all across Europe. Projects range within competencies such as Frontend development, Backend development, Fullstack Development, Architecture, Business Intelligence, Data Engineering, Data Science, Data Analytics, Machine Learning, Cybersecurity, DevOps, Infrastructure, Test Automation, Agile coaching, Project Management, Product Ownership/Management, UX-/UI-/Interaction design and IT Strategy.

5 maj 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Pizzabagare Vedugn
IL Frösunda AB
Pizzabagare m.fl.

Pizzabagare med erfarenhet från vedugn. Noggrann och kunna samarbeta, flexibel mm och restaurang vana.

5 maj 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Farmaceut till Kronans Apotek i Liljeholmen Plan2

Varmt välkommen till vårt apotek i Liljeholmens Galleria – en välbesökt och dynamisk handelsplats med ett brett utbud av butiker, en vårdcentral och utmärkta kommunikationer via buss, tunnelbana och tvärbana. Våra kunder är en varierad och härlig blandning av barnfamiljer, unga vuxna, pensionärer och egenvårdskunder. Vi söker nu en driven och engagerad Farmaceut som vill bli en del av vårt team bestående av tre farmaceuter och fyra apotekstekniker. För mig som chef är din attityd minst lika viktig som din kompetens. Vi värdesätter en positiv, lösningsorienterad och samarbetsvillig inställning, samt en vilja att ta ansvar och bidra till en kundupplevelse i världsklass. Som ledare är jag lyhörd och öppen för feedback, vilket bidrar till en transparent och inkluderande arbetsmiljö. I vårt team uppskattar vi att arbeta mot gemensamma mål samtidigt som vi har roligt tillsammans på vägen. Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden inkluderar: - Expediering av läkemedel och att ge professionell patientrådgivning. - Bidra till att skapa en positiv kundupplevelse som överträffar förväntningarna. - Samarbeta med kollegor för att upprätthålla en stark teamkänsla och trivsam arbetsmiljö. - Utföra uppgifter relaterade till lagerhantering, kvalitetsarbete och verksamhetsutveckling. Arbetet är varierande och innefattar allt från rådgivning och försäljning av egenvårdsprodukter till att bidra till apotekets drift och utveckling. Öppettider: Vardagar: 09.00–20.00 Lördagar och söndagar: 10.00–18.00 Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid eller deltid, med möjligheter att utvecklas och göra skillnad i en stimulerande arbetsmiljö. Vi ser fram emot att välkomna dig som en del av vårt engagerade team på apoteket i Liljeholmen! Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Ana-Maria Sinzieanu på tel. 070 1981617 eller mejladress [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

5 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
🔎 Interim Controller – Stockholm

Interim Controller – Stockholm Plats: Stockholm Start: Omgående Omfattning: Heltid Längd: 3 månader med möjlighet till förlängning Om uppdragetVi söker en erfaren Interim Controller som vill stärka ett ekonomiteam under en viktig övergångsperiod. Du kommer att arbeta nära verksamheten med analyser, rapportering och budgetarbete. Arbetsuppgifter Upprätta och följa upp budgetar Utföra ekonomiska analyser och prognoser Förbereda finansiella rapporter till ledning Bidra till utveckling av ekonomiska processer och rutiner Kvalifikationer Relevant akademisk examen inom ekonomi Minst 5 års erfarenhet av controllerarbete, gärna inom offentlig sektor Mycket goda kunskaper i Excel och ekonomisystem Självgående och initiativtagande Ansök så snart som möjligt – urval sker löpande! Läs mer och ansök via länken i vår bio eller på hemsidan. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Bygg framtidens arbetsplatser i sommar 🛠️
Wrknest AB
Supporttekniker, IT

Om tjänsten För kunds räkning söker vi på Wrknest nu en teknikintresserad och social person som vill arbeta i ett spännande sommaruppdrag. Tjänsten innebär att färdigställa och koppla in arbetsplatser i ett nybyggt kontor – ett perfekt uppdrag för dig som är händig, gillar teknik och trivs i en miljö där samarbete är nyckeln till framgång. Uppdraget pågår under sommaren 2025 och genomförs på plats i Solna Strand. Dina framtida arbetsuppgifter I rollen arbetar du praktiskt med att förbereda arbetsmiljöer för inflyttning, vilket innebär både teknisk inkoppling och fysiska installationer. Du blir en viktig del av ett team med ett gemensamt mål – att skapa effektiva arbetsplatser. Koppla in och färdigställa arbetsplatser i nybyggt kontor Hantera enklare teknisk utrustning och arbetsmaterial Samarbeta med kollegor och följa tydliga instruktioner Bidra till ett smidigt flytt- och installationsarbete Vi söker dig som Har en positiv inställning, tar ansvar och gillar att få saker gjorda. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet, men det är meriterande om du har en relevant utbildning eller arbetat med liknande uppgifter tidigare. Framför allt söker vi dig som är lösningsorienterad, hjälpsam och trivs i ett team. Övrig information Start: Vecka 23 Plats: Solna Strand Omfattning: Heltid, måndag till fredag Anställningsform: Visstidsanställning 2/6-5/9 Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025