Sjuksköterska till vårdavdelning Capio Spine Center Stockholm
Capio Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om oss Välkommen till Nordens största ryggklinik! Capio Spine Center söker nu en Sjuksköterska till vår slutenvårdsavdelning på Löwenströmska sjukhuset i Upplands Väsby. Vi strävar efter att vara en komplett ryggklinik där vi med hela klinikens samlade kompetens arbetar för att sätta patienten i fokus och leverera bästa vårdkvalitet. Vi opererar stora volymer ca 1750 nack- ryggoperationer och genomför ländryggs-, halsryggs- och enklare neurokirurgi. Vi strävar alltid efter att förbättra vården för våra patienter och vi ligger i frontlinjen när det kommer till att införa nya behandlingsmetoder. På kliniken bedrivs även forskning. Vår operationsavdelning är en central del i vår verksamhet. Vi har 4 operationssalar och här genomförs allt ifrån mindre ingrepp som diskbråck till större korrektionskirurgi. Din roll Dina arbetsuppgifter kommer att vara sedvanliga sjuksköterskeuppgifter på en elektiv slutenvårdsavdelning med fokus på pre-och postoperativ vård efter spinal kirurgi. Anställningsform: Tillsvidareanställning 40h/vecka med tjänstgöring dag, kväll och var 7:e lördag. Vissa helgdagar förekommer. 6 månaders provtjänstgöring. Vi erbjuder dig Teamwork där positiv anda står högt och alla gör sitt yttersta för att bidra till en kvalitetsorienterad och effektiv vård Trevlig arbetsplats Patientfokuserad och väl fungerande vårdkedja där varje enhet bidrar En dynamisk arbetsplats med korta beslutsvägar Frukost Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Om dig Vi söker dig som är legitimerad Sjuksköterska. Du kommer att ingå i ett team på vårdavdelningen tillsammans med undersköterskor och fysioterapeuter. Vi ser det som meriterande om du har kompetens inom rygg-, neuro och/eller ortopedkirurgi. Du är trygg i din roll, har god samarbetsförmåga tycker om att ta ansvar och har ett positivt förhållningssätt. Som person bör du vara flexibel och lösningsfokuserad. Vidare är det viktigt att du är en lagspelare eftersom teamarbete är centralt hos oss. Alla är delaktiga och stöttar varandra med arbetet som bedrivs på vårdavdelningen. I din ansökan önskar vi ett personligt brev, CV och referenser kommer att begäras under rekryteringsprocessen. Vi intervjuar kontinuerligt under rekryteringsprocessen.  Publicerat: Sista ansökningsdag:

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Ekonomiassistent och koordinator till Zendr
Zendr AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Om tjänsten Som ekonomiassistent och koordinator blir du en viktig länk mellan kundservice och vår kollega Julia som arbetar som ekonomiansvarig hos oss. Rollen är varierad och passar dig som trivs med administrativa arbetsuppgifter och kundkontakt i en professionell miljö. Du kommer bland annat få arbeta med: Hantering av pris- och fakturafrågor via mejl, telefon och i vår kundserviceportal Vidareförmedla kundförfrågningar till rätt kontaktperson Stötta vid fakturering och andra ekonomirelaterade uppgifter Om dig För att lyckas i rollen är du en person som gillar struktur, är självständig, är ansvarstagande och har ett öga för detaljer. Du har en naturlig fallenhet för professionell kommunikation samt gillar ordning och reda. Du trivs i en roll där du får kombinera administrativa uppgifter med service. I den här rollen kommer vi lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har: Tidigare arbetslivserfarenhet av arbete inom administration och service En gymnasialutbildning samt intresse för ekonomi God datorvana och förmåga att snabbt sätta dig in i nya system Flytande svenska i tal och skrift samt mycket goda kunskaper i engelska. Det är meriterande om du har: Arbetat med fakturafrågor, prisjusteringar eller annan ekonomirelaterad administration Erfarenhet av att arbeta i Fortnox Om Zendr Hos Zendr blir du en del av en varm och sammansvetsad kultur där vi bygger framgång tillsammans. Vi är ett ungt och nyfiket företag som älskar att testa nya idéer, utvecklas och ha kul på vägen. Här arbetar vi nära varandra, firar våra framsteg och stöttar när det behövs.  Vi är stolta över det vi gör och över vårt engagemang i att förenkla vardagen för våra kunder. För oss är det viktigt att du trivs, känner dig sedd och har möjlighet att påverka. På Zendr kan du växa snabbt, både som person och i din roll och samtidigt vara med och skapa något riktigt meningsfullt. Det här erbjuder vi dig: En arbetsmiljö där idéer välkomnas och du får stort utrymme att påverka Ett sammansvetsat team där vi lyfter varandra och firar framgångar ihop Möjlighet att växa snabbt, både i ansvar och kompetensutveckling En snabbrörlig organisation där vägen från idé till verklighet är kort Övrig information Vi tillämpar kontinuerligt urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatumet. Start: omgående Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning Välkommen med din ansökan!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Bilförsäljare sökes till kund i Kungsängen!
Aura Personal AB
Butikssäljare, fackhandel

Om tjänsten Brinner du för försäljning och bilar? Då kan arbetet som bilförsäljare vara något för dig! Vi söker nu en glad och serviceorienterad individ med goda kunskaper om bilar. Rollen som bilförsäljare är ett stimulerande och roligt arbete för dig som brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer och kundnöjdhet. Du hjälper kunden genom försäljningsprocessen och allt som hör till. Du erbjuder rådgivning efter kundens behov och bistår med information om tillbehör och finansieringslösningar. Tillgänglighet och engagemang är egenskaper som beskriver dig väl. I arbetet som bilförsäljare så har du en viktig roll i att säkerställa återförsäljarens fortsatta framgång. Vi ser därför att du är hårt arbetande, kreativ och lösningsorienterad.   Tjänsten är på heltid med start efter överenskommelse. Arbetet som bilförsäljare är en rekrytering, vilket innebär att du blir anställd hos vår kund. Mer information ges vid intervjutillfället. Intervjuer kommer ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att ansöka redan idag! Din profil I syfte att lyckas i rollen som bilförsäljare tror vi att du har tidigare erfarenhet av försäljning och arbete inom fordonsbranschen i en serviceorienterad roll. Du har intresse för och grundläggande kunskaper om bilar. Som person är du positiv, social och ambitiös. Du är bra på att kommunicera och har erfarenhet av att skapa långsiktiga kundrelationer. Vidare använder du Officepaketet obehindrat och behärskar svenska, samt engelska. Körkort är ett krav.   Om oss Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!

7 maj 2025
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Bilförsäljare sökes till kund i Danderyd!
Aura Personal AB
Butikssäljare, fackhandel

Om tjänsten Brinner du för försäljning och bilar? Då kan arbetet som bilförsäljare vara något för dig! Vi söker nu en glad och serviceorienterad individ med goda kunskaper om bilar. Rollen som bilförsäljare är ett stimulerande och roligt arbete för dig som brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer och kundnöjdhet. Du hjälper kunden genom försäljningsprocessen och allt som hör till. Du erbjuder rådgivning efter kundens behov och bistår med information om tillbehör och finansieringslösningar. Tillgänglighet och engagemang är egenskaper som beskriver dig väl. I arbetet som bilförsäljare så har du en viktig roll i att säkerställa återförsäljarens fortsatta framgång. Vi ser därför att du är hårt arbetande, kreativ och lösningsorienterad.   Tjänsten är på heltid med start efter överenskommelse. Arbetet som bilförsäljare är en rekrytering, vilket innebär att du blir anställd hos vår kund. Mer information ges vid intervjutillfället. Intervjuer kommer ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att ansöka redan idag! Din profil I syfte att lyckas i rollen som bilförsäljare tror vi att du har tidigare erfarenhet av försäljning och arbete inom fordonsbranschen i en serviceorienterad roll. Du har intresse för och grundläggande kunskaper om bilar. Som person är du positiv, social och ambitiös. Du är bra på att kommunicera och har erfarenhet av att skapa långsiktiga kundrelationer. Vidare använder du Officepaketet obehindrat och behärskar svenska, samt engelska. Körkort är ett krav.   Om oss Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!

7 maj 2025
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Kickstarta karriären i rollen som kundtjänstmedarbetare
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du arbetssökande och vill kickstarta våren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig! Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm. Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus Trivs med kundkontakt över telefon Är villig att lära dig och utvecklas Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Kan arbeta heltid Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fullt betald utbildning i början av din anställning Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.  Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Mellansjö skola söker pedagogisk assistent, föräldraledighetsvikariat 75%
Nytida AB
Elevassistenter m.fl.

Din roll I din roll som elevassistent är du med och skapar en trygg grund för våra elever som har behov av extraordinärt stöd samt speciellt utformad pedagogik och social träning. Tillsammans med läraren planerar och strukturerar ni skoldagen utifrån skräddarsydd pedagogik som ger förutsägbarhet och trygghet. Du finns med som stöd vid elevernas sida under hela skoldagen, på lektioner och under raster. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera eleverna till att utveckla sina förmågor och skapa möjligheter för lärande. Om Mellansjö skola Mellansjö skola är en resursskola som riktar sig till elever inom autismspektrumet och med tilläggsdiagnoser. Eleverna erbjuds en strukturerad skoldag utifrån skräddarsydd pedagogisk planering som ger förutsägbarhet och trygghet. Vi tar emot elever från årskurs 1–9 och vi har fritidshem för låg- och mellanstadiet. Hos oss hittar du härliga kollegor i en stark gemenskap. Vi jobbar tillsammans i sammansvetsade team med specialpedagogiska utmaningar. På Mellansjö skola vill vi öka elevens möjlighet till god kunskapsinhämtning genom att anpassa lärandet till eleven. Titta gärna på Mellansjö skolas Instagram: https://www.instagram.com/nyti... Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: • har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor • är ansvarskännande och har en personlig mognad • trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor Du har lägst gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller barnomsorg/ barn och fritid, fritidsledare/fritidspedagog alt. annat som bedöms likvärdig. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med målgruppen. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: vikariat   Lön: vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: 2025-08-11 till 2026-01-16 Sista ansökningsdag: 2025-06-08, ansökningarna hanteras löpande. Facklig kontakt: Kommunal tfn 010-442 90 32 Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Bli en Mellansjöare!” nedan. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Är du en fena på problemlösning? Starta din karriär inom kundservice
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Tycker du om att lösa problem och hjälpa andra människor? Då har vi en roll som passar dig perfekt! På Sprio söker vi fler stjärnor till en spännande tjänst inom teknisk kundsupport, där du får arbeta med smarta lösningar – och människor – varje dag. I rollen svarar du på inkommande frågor via telefon och chatt, och hjälper kunder med allt från tekniska problem till praktiska funderingar om appar, datorer och smartphones. Vi letar efter dig som vill lära dig hur kundservice fungerar & utvecklas  – du får självklart en betald utbildning i början av tjänsten.  Vi tror att du  Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hitta lösningar Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska obehindrat och har god engelska Har grundläggande teknikvana – det är ett plus om du har koll på iOS eller MacOS Vad du får  Ett tydligt utvecklingsprogram och chans att växa internt Ett härligt team och en positiv arbetsmiljö En betald introduktion och kollektivavtalade villkor Fräscha lokaler i Solna – med eget gym och spelrum Arbetstider  Kundtjänstens öppettider är mellan 8–20 måndag–fredag. Du arbetar 80–100 % förlagt inom dessa tider. Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studera i höst.  Vi videointervjuar löpande – ansök redan idag!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Triumf Glass söker Key Account Manager som vill göra skillnad – på riktigt

Triumf Glass söker en Key Account Manager som vill göra skillnad – på riktigt En nyckelroll med stor påverkan Vi letar efter en affärsdriven och relationsskapande Key Account Manager (KAM) med ansvar för några av våra största kunder inom DVH. Som KAM på Triumf Glass får du ett helhetsansvar för affären – från att utveckla strategier och förhandla centrala avtal till att skapa marknadsdrivande kampanjer och långsiktiga kundplaner. Du blir en nyckelspelare i vår försäljningsorganisation och rapporterar till Försäljningschefen. Dina huvudsakliga ansvarsområden Ansvara för försäljning, lönsamhet och affärsutveckling för centrala kunder inom DVH Leda kunddialoger, förhandlingar och årsavtal Identifiera tillväxtmöjligheter genom kundspecifika analyser Säkerställa implementering av kampanjer, sortiment och aktiviteter Tätt samarbete med kategori, marknad och vårt säljteam ute på fältet Vi söker dig som... Har flera års erfarenhet som KAM eller liknande roll inom dagligvaruhandeln Har starkt affärssinne, god analytisk förmåga och trivs i förhandlingar Är självgående, strukturerad och får energi av att driva affärer från idé till genomförande Har goda kunskaper i Excel och vana vid att arbeta med analys- och rapportverktyg Har körkort och talar svenska och engelska flytande Hos oss får du mer än ett jobb På Triumf Glass blir du en del av ett varmt, entreprenörsdrivet företag där vi tror på att arbeta tillsammans – med hjärta, mod och smak. Vi är ett familjeägt företag i tredje generationen, med bas i Sävedalen och över 75 års glasshistoria bakom oss. Trots vår långa tradition är vi i ständig utveckling – och du kommer att vara med på resan. Vi erbjuder: En nyckelroll i en passionerad organisation med stark kultur Tjänstebil, telefon och dator samt friskvårdsbidrag Möjligheten att påverka en älskad produktportfölj – varje dag AnsökanFör oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Du blir anställd av Triumf Glass som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Frågor besvaras av Jakob Hemvik. Vänta inte med att skicka oss din ansökan då vi rekryterar fortlöpande och tillsättning kan ske innan ansökningstiden löpt ut. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om företagetTriumf Glass AB är ett familjeägt glassföretag i tredje generationen med affärsidén att sprida glassglädje och smakupplevelser till konsumenter. Företaget grundades 1946 och vi tillverkar 17 miljoner liter glass per år. Vi värdesätter kvalitet och svenska råvaror och använder svensk färsk grädde i vår produktion. Idag är vi ett 100-tal glassentusiaster inom företaget som alla har en sak gemensamt. Vi älskar glass!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Elektriker till stort infrastrukturprojekt!
Wrknest AB
Installations- och serviceelektriker

Om tjänsten Just nu hjälper vi vår samarbetspartner att hitta auktoriserade elektriker som vill vara en del av ett stort infrastrukturprojekt – utbyggnaden av Stockholms tunnelbana och tvärbana! I rollen som elektriker kommer du att arbeta med elinstallationer och bidra till att modernisera och utveckla stadens infrastruktur. Bolaget har sitt kontor i Farsta, men det mesta av arbetet sker ute på projektens etableringar. Detta är en direktrekrytering till kunden, där vi på Wrknest sköter rekryteringsprocessen. Därför önskar vi att all kontakt sker via oss. Dina framtida arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta med elinstallationer och underhåll inom infrastrukturprojekt, exempelvis utbyggnaden av Stockholms tunnelbana och tvärbana. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat: Utföra elinstallationer enligt ritningar och specifikationer. Säkerställa att arbetet uppfyller alla säkerhets- och kvalitetskrav. Kontrollera och testa installationer för att säkerställa att de fungerar korrekt. Samarbeta med andra yrkesgrupper för att hålla tidsplan och säkerställa projektets framgång. Bidra till riskbedömningar och säkerhetsgenomgångar på arbetsplatsen. Vi söker dig som har Auktorisation som elektriker (AL eller motsvarande). Erfarenhet av att arbeta som elektriker, gärna inom nyinstallation och/eller infrastruktur.  B-körkort. Goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi ser det som meriterande Erfarenhet av arbete med hög- och lågspänningsinstallationer. Kunskaper inom ESA eller heta arbeten. Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande och lösningsorienterad. Du är också flexibel och trivs med att samarbeta i team. En vilja att lära och utvecklas inom ditt yrke är något vi värderar högt! Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Kontor i Farsta, arbete sker på projekten i Stockholmsområdet.  Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare, med inledande provanställning. För denna tjänst kommer en bakgrundskontroll att genomföras innan anställning, då arbete på skyddsobjekt kan förekomma. Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om företaget Denna kund erbjuder företag, statliga verk, landsting, kommuner och myndigheter rådgivning, konstruktion, projektering, installation, underhåll, service och besiktning inom el, signal, tele, kanalisation och mark. Medarbetarna har lång erfarenhet från komplexa projekt inom exempelvis Trafikverket, Stockholms tunnelbana, Roslagsbanan mfl. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Construction Project Manager - German speaking
Flower Infrastructure Technologies AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

What We Do Swiftly gaining ground as Sweden’s industry leader in battery storage and expanding rapidly in selected European markets, Flower is on a mission to enable the energy system of tomorrow. With an industry-leading AI-powered platform at its core, our service includes stabilizing the energy system by enhancing predictability and flexibility for both energy producers and consumers. By combining pioneering technology with a portfolio of flexible energy assets, we break new ground towards a fossil-free energy system, allowing clean energy to power society. Who We Are Tech company at heart – purpose in our DNA. Flower consists of a diverse group of innovative individuals with a strong desire to improve the state of the world. At Flower, we believe trust, collaboration and diversity are essential to not only create an inclusive work environment, but also drive career growth. By embracing varying perspectives, we allow creativity and progress to flourish. To accelerate towards our goal of becoming the pioneering force powering the energy system of tomorrow, we are now looking for a passionate and skilled German speaking Project Manager. About The Role: Engineering, Procurement and Construction, called EPC, is a business function within Asset Development that is responsible for the development of the battery energy storage systems, BESS. The EPC team takes care of the execution of in-house projects that come through Mergers & Acquisitions or from Asset Development pipeline. This includes the engineering of our systems and projects, procurement of electrical equipment and construction services, and managing the construction and commissioning of projects. The Project Manager will be responsible for driving the construction projects in the DACH region along the rest of the project team. You will also assist the broader Asset Development team with technical information for the permitting phase of their projects. This role involves business travel. You are expected to maintain industry knowledge within the energy sector. This role will work closely with our Engineering and Procurement teams and report directly to the Head of EPC. What You’ll Do:  Assist Asset Development team as needed for submission of building and environmental permits. Responsible for managing the construction process and project team for assigned projects. This includes: - Manage all stakeholder relationships and lead weekly meetings with the construction team including a construction kick off meeting. - Create specifications and scope of work for electrical, civil works, and temporary and permanent site accessories and facilities. - Coordinate with Procurement for the creation of Request for Proposals (RFP). - Responsible for HSE compliance for assigned projects. - Responsible for project controls and reporting in Sitetracker. - Coordinate hardware deliveries. - Attend inspections as needed. - Coordinate commissioning activities with all parties involved. - Create close-out packages including as-builts, commissioning reports, certifications, etc. Who You Are:  A degree in Civil Engineering, Construction Management or equivalent qualifications & experience. 3+ years of experience in construction management. Excellent communication, organization, and problem-solving skills. Excellent written and spoken English and German. Proficiency in other European languages is a plus. Location Our beautiful office is located in the heart of Södermalm just a short walk from Slussen subway station. We encourage in-office collaboration but support a hybrid work model. Apply To apply, please submit your resume and a cover letter highlighting your relevant experience and what you think you could bring to our team. Throughout the recruitment process you will meet with the People & Talent Partner, Head of EPC, VP of Asset Development, and our CEO. Our corporate language is English, as we have over 20 nationalities in the office. We therefore appreciate it if you could submit your CV in English. We look forward to hearing from you! --- We kindly but firmly decline any engagement in recruitment assistance for our hiring processes. This includes partnership offers or the sale of recruitment tools.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025