Välkommen till ett inspirerande livsstilshotell med en atmosfär som främjar gemenskap, kreativitet, nyfikenhet och upptäckarglädje! Downtown Camper erbjuder inte bara nattsömn och god mat och dryck, utan allt från yoga till upptäcktsfärder och inspirationsföreläsningar. Här står mötet i fokus – mötet mellan natur och storstad, och mellan stockholmare och inresande. Vi vill att hotellet ska vara ett självklart basecamp för äventyrslystna upptäckare. Vi som arbetar på Downtown Camper i dag tycker vi har en rolig arbetsplats, fantastiska kollegor, bra ledarskap och en härlig atmosfär. Så är du en social, naturälskande storstadsmänniska? Då kan du vara den vi söker. Vi söker en engagerad och serviceinriktad medarbetare till vårt team för konferens- och eventdrift! Är du en person som brinner för att skapa oförglömliga upplevelser och säkerställa högsta gästnöjdhet? Då är detta jobbet för dig! Som en del av vårt team kommer du att: - Informera gäster om säkerhetsrutiner, inklusive brandlarm och utrymningsvägar, för att garantera deras trygghet. - Ansvara för möblering och iordningsställande av lokaler, och skapa en inbjudande atmosfär för våra gäster. - Ge förstklassig service till konferens- och eventgäster, och aktivt arbeta med merförsäljning och gästnöjdhet utifrån kundens individuella behov. - Servera måltider och taste breaks med ett leende, och hantera klagomål samt eventuella kompensationer på ett professionellt sätt. - Vara behjälplig med visningar av hotellet och rapportera gästklagomål, avvikelser och tillbud till närmaste chef. - Samarbeta med kollegor och chefer för att bidra till en god arbetsmiljö på hotellet. - Hålla dig informerad och söka information vid behov som gäller dina arbetsuppgifter och hotellets övriga verksamhet. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa inom företaget. Vi söker dig som är lyhörd och lösningsorienterad, med en naturlig förmåga att hantera många olika saker samtidigt. Du är pålitlig och ansvarstagande, och har en stark förmåga att samarbeta med andra för att nå gemensamma mål. Om du är en person som brinner för att skapa positiva upplevelser och har en passion för service, då är du den vi letar efter! Det här är en anställning med vikariat t.o.m. juni 2026 på deltid, 60%. Tjänsten innebär både dag- samt kvällsskift och arbete på andra avdelningar förekommer. Din närmsta chef kommer vara Assistant Meeting and Event Manager. Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Bee Bemanning AB söker Kyltekniker till kund i Stockholms län Vi på Bee Bemanning AB söker en engagerad kyltekniker för att stärka vår kunds team i Stockholmsregionen. Vår kund är ett välrenommerat kylentreprenadföretag med gedigen erfarenhet inom kyla och klimatlösningar. Företaget erbjuder helhetslösningar inom projektering, installation, service, underhåll och jourtjänster för både privat och kommersiell sektor. Om rollen: Som kyltekniker kommer du att utgå från hemmet med en servicebil och vara ansvarig för att genomföra förebyggande service, reparationer, installationer samt jour- och akutinsatser. Arbetsområdena omfattar främst butikskyla och datorhallar, men kan även inkludera uppdrag inom industri, restauranger och storkök. Vi söker dig som: Innehar kylcertifikat kategori 1 Har minst 2-3 års erfarenhet som kyltekniker Innehar B-körkort Meriterande erfarenheter: Arbetserfarenhet med CO2-system Erfarenhet av kylinstallationer i butiksmiljö Kompetens inom styr- och reglerteknik samt felsökning av elsystem Om företaget: Vår kund är ett kylinstallationsföretag med över 30 års erfarenhet i branschen. Sedan starten 1986 har de vuxit stadigt, och idag är de en del av en större koncern. Trots detta har de lyckats behålla sin familjära känsla, där kundförtroende och långsiktiga samarbeten är i fokus. Kontaktuppgifter och ansökanVälkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en direktrekrytering via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att bli direkt anställd hos vår kund. Alla frågor om tjänsten sker via vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på Telefon: +46 73 734 93 88 eller [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Om Bee Bemanning Vi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige.
Flightradar24 is one of Stockholm’s most successful growth-stage tech companies, with over 5 million daily users. Our app is the world’s most popular flight tracking service and regularly ranks at the top of the App Store and Google Play charts. Alongside our consumer-facing products, we offer a wide range of commercial services, trusted by many of the biggest names in aviation. We are looking for a talented iOS developer to join Flightradar24 to help us build the future of flight tracking. You will play an important role in our mobile team, implementing new features, improving performance and modernizing our codebase. Above all, your work will impact the way millions of users experience Flightradar24 every day. Note that this position requires that you are able to work in Stockholm, Sweden. Relocation is not offered for this role. What you’ll do Work alongside a team of iOS and Android developers Collaborate with the mobile team, including developers, designers, QA and our product owner, to find end-to-end solutions to important problems and features Contribute to development of features, refactoring and modernizing our app, and maintaining a high-quality codebase Deliver modern, testable and maintainable code adhering to best practices in iOS development Add to, and enhance, our comprehensive automated test suite Participate in knowledge sharing with the other developers in the team Coordinate releases of our iOS app, rotated within the team on a regular cycle Who you are You have at least 4 years of professional iOS app development experience, preferably on apps with a large user base You have experience working with Swift You have strong experience with UIKit and SwiftUI You care about quality and know what it means to ship high-quality code You are passionate about iOS development and have an eagerness to learn You have strong experience with writing automated tests - including unit and snapshot tests You have prior experience with CI/CD tools You have strong attention to detail You have strong written and spoken English You have prior experience with Google Firebase, MapKit and/or StoreKit (desirable) About Flightradar24 Flightradar24 is the leading flight tracking and aviation data provider, leveraging the world’s largest ADS-B network. Our B2C platform serves millions, while our B2B solutions empower airlines, airports, and aviation stakeholders with essential operational insights. All this is made possible thanks to our globally distributed network of 50,000+ radio receivers that feed real-time aircraft data into the Flightradar24 platform. Over a billion database entries are added each month and we are processing several years of historical data totalling many terabytes. Our proprietary flight tracking data is industry leading and even investigative government agencies from around the world rely on it for aviation accident investigations. Benefits of working at Flightradar24 include: Opportunity to impact a service with millions of end users from all around the world Contribute to the value which Flightradar24 creates both for B2C and B2B but also for humanity. Modern office in the heart of beautiful downtown Stockholm, Sweden Being part of a diverse team with 30+ nationalities and 6 continents represented Flexible and social work environment with free beverages, fruit, and snacks
Om tjänsten Älskar du service och söker ett roligt extrajobb? Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team i Skärholmen Centrum! I rollen som Receptionist hos oss på E-Way, det välbesökta servicecenter i Skärholmen Centrum, får du vara ansiktet utåt och skapa positiva upplevelser för både besökare, kunder och medarbetare. Med ett professionellt och varmt bemötande ser du till att varje besök blir så smidigt och trevligt som möjligt. I rollen jobbar du både administrativt och fysiskt för att levererar service på hög nivå! I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Hantera post- och paketutlämning Kunna arbeta effektivt och logistiskt Välkomna och vägleda besökare Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och trivs med att jobba fysiskt. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet. Du talar flytande svenska och engelska. Det är även meriterande om du har erfarenhet av post och pakethantering. Anställningen Anställningsform: Timanställning Sysselsättningsgrad: Vid behov, du kan komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, du kan själv söka lediga pass samt lägga in din tillgänglighet i vår schemaläggningsapp. Under sommarperioden kommer det att vara ett fast helgschema. Start: Omgående Arbetstider: Varierande, du kan jobba både vardagar, kvällar och helger. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
SysPartner erbjuder konsultation inom infrastruktur och systemutveckling samt hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. Vi strävar efter att vara det lilla familjära företaget samtidigt som våra konsulter ofta får chansen att arbeta i en större organisation med spännande tekniska lösningar hos våra kunder. I rollen som konsult på SysPartner erbjuds du konsultuppdrag där du ges du möjlighet till snabb utveckling och chans att höja din kompetens inom relevanta områden. Vi jobbar framförallt med längre uppdrag och våra kunder är oftast medelstora och stora bolag med spännande miljöer i teknisk framkant. Vem är du? För att passa i rollen som AD-Tekniker hos vår kund tror vi att du har arbetat minst 4 år inom området (gärna längre). Vi ser helst att du har relevant utbildning. Rollen kräver att du har goda kunskaper i: Erfarenhet av systemadministration i AD (gärna on prem). Flerårig erfarenhet inom IAM Du besitter grundläggande kunskaper inom infrastruktur såsom nätverk och systemadministration och har en allmän förståelse av hur modern gitops IT fungerar Powershell på avancerad nivå Beroende på kunskap och intresse kan även automatisering i större skala vara aktuellt Vi söker en senior Tekniker som besitter kunskap inom IAM-området, primärt inom Active Directory. Du kommer tillhöra ett team hos vår kund som arbetar inom hela accessområdet, men kommer ha ett fokusområde inom AD (on prem), där scripting i powershell tillhör vanliga arbetsuppgifter. Vidare är du en senior specialist på Active Directory med mångårig vana att drifta Active Directory som infrastrukturtjänst med mycket höga tillgänglighetskrav. Exempel på arbetsuppgifter: Drift av Active Directory Uppsättning och härdning av Active Directory Delegering av rättigheter Felsökning Uppsättning och drift av viss infrastruktur Övervakning och patchning av kundens miljöer Bistå med kompetens i frågeställningar kopplat till teamets ansvarsområde Säkra upp befintliga lösningar Bidra till att förbättra och effektivisera processer och dokumentation Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Befattningen kommer kräva att du genomgår och godkänns enligt vid var tids gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där krav finns på säkerhetsklassinplacering, kan i förekommande fall, medföras krav på visst medborgarskap. Möjliga placeringsorter är; Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping eller Karlskrona. Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och gillar att arbeta med den senaste tekniken och hänga med i branschens utveckling. I rollen som konsult är du vårt ansikte utåt vilket kräver ett gott kundbemötande och en professionell attityd. Vi jobbar enligt mottot att SysPartners konsulter är trevliga proffs som gör det lilla extra för kunden. Vi söker därför en ödmjuk och ärlig person som visar intresse och nyfikenhet inför uppgiften. Det omväxlande arbetet som konsult ställer stora krav på din vilja och förmåga att anpassa dig och lära dig nya saker. Vilka är vi? SysPartner levererar tjänster inom infrastruktur samt systemutveckling. Vårt fokus ligger på konsultverksamhet men vi har även hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. SysPartner har funnits sedan 2005 och har kontor i Linköping, Västerås, Stockholm och Luleå. SysPartner erbjuder dig som anställd en rad förmåner, bland annat möjlighet till personalbil, friskvårdsbidrag, en personlig hårdvarubudget, föräldralön, sjukvårdsförsäkring, sjukförsäkring, tjänstepension, vidareutbildning, samt en rad sociala aktiviteter varje år där vi träffas och har roligt tillsammans. Låter det spännande? Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem!
SysPartner erbjuder konsultation inom infrastruktur och systemutveckling samt hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. Vi strävar efter att vara det lilla familjära företaget samtidigt som våra konsulter ofta får chansen att arbeta i en större organisation med spännande tekniska lösningar hos våra kunder. I rollen som konsult på SysPartner erbjuds du konsultuppdrag där du ges du möjlighet till snabb utveckling och chans att höja din kompetens inom relevanta områden. Vi jobbar framförallt med längre uppdrag och våra kunder är oftast medelstora och stora bolag med spännande miljöer i teknisk framkant. Vem är du? För att passa i rollen som PAM-Tekniker hos vår kund tror vi att du har arbetat minst 4 år inom området (gärna längre). Vi ser helst att du har relevant utbildning. Rollen kräver att du har goda kunskaper i: Kompetens inom AD- och privilegierad åtkomsthantering, (gärna erfarenhet av CyberArk) Erfarenhet inom scripting och automation (powershell) Erfarenhet av felsökning Mycket god förmåga att kommunicera på både svenska och engelska i både tal och skrift Om du har specialistkompetens inom något eller några av följande områden är det meriterande: CyberArk Azure Secrets management Arbetat i större projekt Säkerhetsarbete För att trivas i rollen som systemadministratör inom PAM och AD hos vår kund tror vi att du är en person som tar stort eget ansvar för din uppgift, tar egna initiativ och brinner för att utveckla och förbättra. Vi söker dig som samarbetar väl med andra och anstränger dig för att leverera bra lösningar. Du är prestationsorienterad, noggrann och du arbetar strukturerat mot uppställda mål, såväl självständigt som tillsammans med andra. Teknik samt säkerhet är några av dina stora intressen och du vill hela tiden lära dig mer. I denna roll kommer vara en del av ett fokuserat och sammansvetsat team där du kommer att arbeta med att vidareutveckla och förvalta vår kunds Active Directory-och Privileged Access Management tjänster samt åtkomsttjänster både on-prem och i Azure. Det är en spännande blandning av snabb problemlösning och långsiktigt förbättringsarbete där säkerhet spelar en större roll. Den tekniska miljön är utmanande med tiotusentals användare på olika håll i Sverige och världen, som använder all tänkbar teknik. I teamet kommer ni ställas inför olika utmaningar där du är alltid omgiven av skickliga och prestigelösa kollegor som stöttar och gärna agerar bollplank för att hitta lösningar. Du kommer också vara en nyckelperson när det gäller att förstå, utvärdera och informera om förändringar som sker inom AD och PAM och på vilket sätt utvecklingen kan tillgodogöras i vår kunds verksamhet. Arbetsuppgifterna kräver att du har gedigen erfarenhet av att utveckla och underhålla Active Directory i en miljö med tiotusentals användare. Du kan komma att behöva ingå i teamets beredskap. Möjliga placeringsorter är; Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping eller Karlskrona. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Befattningen kommer kräva att du genomgår och godkänns enligt vid var tids gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där krav finns på säkerhetsklassinplacering, kan i förekommande fall, medföras krav på visst medborgarskap. Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och gillar att arbeta med den senaste tekniken och hänga med i branschens utveckling. I rollen som konsult är du vårt ansikte utåt vilket kräver ett gott kundbemötande och en professionell attityd. Vi jobbar enligt mottot att SysPartners konsulter är trevliga proffs som gör det lilla extra för kunden. Vi söker därför en ödmjuk och ärlig person som visar intresse och nyfikenhet inför uppgiften. Det omväxlande arbetet som konsult ställer stora krav på din vilja och förmåga att anpassa dig och lära dig nya saker. Vilka är vi? SysPartner levererar tjänster inom infrastruktur samt systemutveckling. Vårt fokus ligger på konsultverksamhet men vi har även hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. SysPartner har funnits sedan 2005 och har kontor i Linköping, Västerås, Stockholm och Luleå. SysPartner erbjuder dig som anställd en rad förmåner, bland annat möjlighet till personalbil, friskvårdsbidrag, en personlig hårdvarubudget, föräldralön, sjukvårdsförsäkring, sjukförsäkring, tjänstepension, vidareutbildning, samt en rad sociala aktiviteter varje år där vi träffas och har roligt tillsammans. Låter det spännande? Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem!
Vi växer och vill bli fler! Vi söker flera systemutvecklare till vårt team i Stockholm. Välkommen att bli en del av vårt härliga gäng! I rollen som konsult hos oss får du ett omväxlande jobb med en mängd olika arbetsuppgifter. Du kommer att erbjudas konsultuppdrag där du snabbt utvecklar din egen kompetens och kunskap inom relevanta områden. Våra kunder är främst medelstora och stora företag med intressanta miljöer i teknisk framkant. Vi har nyligen flyttat in i nya, fina lokaler på Södermalm, nära till olika typer av förbindelser. Vem är du?Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse, som drivs av att arbeta med ny teknik och att hänga med i branschens utveckling. Att du gillar att koda och att hitta lösningar på problem ser vi som en självklarhet. Du är en positiv och prestigelös person som bidrar till ett bra arbetsklimat och en god teamkänsla. Du trivs med nya utmaningar och tar egna initiativ. Vi tror att du är analytiskt lagd, har en nyfiken personlighet, gillar att arbeta systematiskt och har båda fötterna på jorden. I ditt arbete som konsult läggs stor vikt på att kunna samarbeta med andra på ett konstruktivt sätt och att kunna leverera projekt på utsatt tid. Vi söker dig som har högskole- eller civilingenjörsexamen inom IT och minst 4 års relevant arbetslivserfarenhet. Vilket programmeringsspråk du har kunskaper i är sekundärt men vi tror att du har ett par språk som du är extra förtjust i. Att du talar och uttrycker dig väl på både svenska och engelska är ett krav. Befattningen kan komma att kräva att du genomgår och godkänns enligt vid var tids gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där krav finns på säkerhetsklassinplacering, kan i förekommande fall, medföras krav på visst medborgarskap. Varför ska du jobba hos oss?Gillar du att arbeta med teknik i den yttersta framkant av teknologisk utveckling så är vi trygga med att kunna tillgodose ditt behov. För oss är det också av yttersta vikt att på riktigt ta hand om vår personal. Därför ser vi oss själva som det lilla familjära företaget, även om vi idag har kontor i både Linköping, Stockholm, Luleå och Västerås. Vi uppskattar när våra medarbetare tar med sig sina personliga intressen till vår arbetsplats och vi erbjuder generösa personalförmåner och ser till att vi har kul tillsammans genom sociala aktiviteter. Vilka är vi?SysPartner grundades 2005 och erbjuder konsultation inom infrastruktur och systemutveckling samt hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. Våra konsulter får ofta chansen att arbeta i en större organisation med spännande tekniska lösningar hos våra kunder, samtidigt som vi har alla fördelar med att vara ett mindre och familjärt företag. Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem!
Innesäljchef med visst produktansvar Tekniskt kunnig, kommersiellt driven och redo att leda ett engagerat team? Vi söker dig som vill kombinera operativt ledarskap inom innesälj med ansvar för tekniska produktfrågor – i en nyckelroll där kundnytta, processoptimering och affärsmannaskap står i centrum. Placering är i Tumba och du rapporterar direkt till VD. Om rollen Som Innesäljchef med visst produktansvar får du en central roll där du leder vårt innesäljteam och samtidigt ansvarar för utvalda produktområden. Ditt uppdrag blir att säkerställa en hög servicegrad, kvalitet i säljprocessen samt att driva utveckling av både teamet och våra produkter. Här möts teknik, kunddialog och struktur – med dig som navet. Dina ansvarsområden: Leda och coacha innesäljteamet i det dagliga arbetet: offertförfrågningar, orderhantering och kundservice Utveckla och effektivisera våra sälj- och orderflöden – gärna med digitalisering i fokus Fungera som teknisk resurs inom produktområdet, inklusive kontakt med leverantörer Säkerställa efterlevnad av tekniska regelverk som REACH och RoHS Bidra med marknads- och kundinsikter som stöd till säljteamet Ansvara för intern utbildning av säljorganisationen i nya produkter Arbeta nära kollegor inom logistik, kvalitet, marknad och ekonomi för att optimera helheten Vi tror att du har: Teknisk utbildning, gärna inom mekanik eller materialteknik Erfarenhet av innesälj, teknisk försäljning eller liknande kundnära roll Förmåga att leda och utveckla team i en målstyrd miljö God struktur, stark kommunikationsförmåga och ett genuint intresse för att göra affär Kunskap om produktöverensstämmelse och tekniska krav är ett stort plus Vi erbjuder dig: En synlig roll i ett väletablerat teknikföretag med starkt varumärke Möjlighet att kombinera ledarskap och tekniskt ansvar Ett drivet och sammansvetsat team där du får stort inflytande Bredd, variation och en vardag där du är nära både affär och teknik Låter det här som din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan redan idag! Vill du veta mer? Kontakta gärna rekryteringskonsult Harry Rubino på +46 733 76 39 30. Om D&E Bearings: D&E Bearings är ett familjeägt företag grundat 1966 som erbjuder ett av marknadens bredaste sortiment av glidlager, rullager, ledlager och tillhörande komponenter. Vi har svenska rötter men verkar även i Finland och via återförsäljare i Polen. Vår företagskultur präglas av engagemang, teknisk kunskap och ständig utveckling. Läs mer på debearings.se.
Om Mora Park Mora Park bedriver LSS 9§8-boende samt skola med grundskola 1-9 och anpassad grundskola 1-9. Vi ligger i utkanten natursköna Järna med fårhagar som närmaste granne. Höstterminen 2025 kommer skolan ha ca 20 elever. Om Jobbet Vi söker legitimerad lärare i Ma/No till Mora Park skola i Järna. Hos oss får du möjlighet att arbeta i små och resurstäta undervisningsgrupper med både grundskola och anpassad grundskola. Du är mentor för ca 5 elever och undervisar i matematik, fysik, kemi, biologi och (gärna) teknik i minst två av våra undervisningsgrupper. I våra grupper finns elever som läser enligt grundskolans läroplan och anpassade grundskolans läroplan (ämnen). Som lärare ansvarar du för undervisningen men till din hjälp har du elevassistent för att stötta elevernas lärande. Om dig Du är legitimerad 7-9 lärare i minst fysik, kemi och matematik. Alternativt 4-6 med dokumenterad flerårig undervisning i ma/no på högstadiet. Du är van att anpassa undervisningen efter varje elevs individuella förutsättningar och möter varje barn på dess nivå. Du har en nära och öppen dialog med både elever och vårdnadshavare. Du är sällan ensam i klassrummet så du har lätt för att samarbeta med kollegor med olika professioner. Du är van att planera, genomföra, dokumentera och utvärdera din undervisning. Kvalifikationer Krav: Legitimerad lärare i matematik och No-ämnena (minst fysik och kemi). Kunskap och erfarenhet av lågaffektivt bemötande. Kunskap och erfarenhet av differentierad undervisning. Meriterande: Legitimation i alla NO-ämnen samt teknik. Erfarenhet av att jobba i SU-grupp alternativt anpassad grundskola; ämnen. Kunskap om AKK. Personliga kompetenser: Du är trygg, stabil och har förmågan att fatta välgrundade beslut även i pressade situationer. Du är lyhörd och har ett respektfullt och professionellt bemötande i kontakten med både elever, vårdnadshavare, hemkommuner och kollegor. Du har lätt för att samarbeta. Du är flexibel och tålmodig. Du är lösningsfokuserad. Övrigt Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Du har mycket god svenska i både tal och skrift. Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas innan anställning. Mora Park behöver både utdrag för både skola och LSS. Intervjuer kommer att ske löpande varpå anställning kan ske före annonstiden slut. Tveka inte med din ansökan! Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Om företaget CGI Cards är en enhet inom CGI som tillhandahåller bank- och kortrelaterade tjänster för Nordiska kunder inom bank- och bensinkortsmarknaden. Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på Clevry. Din roll CGI anställer nu en ny kollega till sin kundtjänst! I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att hjälpa bensinbolags- och bankkunder via telefon och mail. Frågor som kommer in kan beröra kredit- och betalkort, kortspärrar eller kontofrågor. I tjänsten ingår även att arbeta med vissa administrativa uppgifter samt bedrägeribevakning. Besvara inkommande telefonsamtal och mail Att vara behjälplig mot företagets kunder Diverse administrativa arbetsuppgifter Din profil För att vara kvalificerad för rollen behöver du vara student vid högskola eller universitet i dagsläget och ha minst 2 år kvar på dina studier. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst på en annan bank eller kreditkortsbolag. Du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska. Du kommer att arbeta främst kvällar, helger, nätter samt under lov på dagtid. Du förväntas arbeta 2 pass i veckan och vara tillgänglig under lov. Därmed passar detta perfekt för dig som är student! Som person är du ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Du är serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar CGI med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Läs mer om våra rekryteringstjänster
Välj ett jobb för att visa detaljer