Säljare heltid – Utbildning ingår, ingen erfarenhet krävs!
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du redo att kickstarta din karriär inom försäljning? Hos oss på Tryggsam får du chansen att utvecklas och tjäna bra, även om du saknar tidigare erfarenhet! Vi söker dig som är engagerad, social och vill arbeta heltid i ett energiskt team där utbildning ingår. Starta en säljkarriär utan erfarenhet – Utbildning ingårHos Tryggsam får du en unik möjlighet att börja din resa inom försäljning. Vi utbildar dig från grunden och ger dig alla verktyg du behöver för att bli riktigt duktig på sälj. Ingen tidigare erfarenhet krävs – bara viljan att lära och lyckas! Vad innebär rollen som säljare på heltid? Bygga och vårda kundrelationer via telefon – med både nya och befintliga kunder. Sälja vår populära tjänst inom kreditbevakning och ID-skydd, som ökar tryggheten för våra kunder. Arbeta mot uppsatta mål, individuellt och tillsammans med ett engagerat team. Delta i roliga tävlingar, kickoffs, afterworks och andra gemensamma aktiviteter. Varför bli säljare hos Tryggsam? Ingen erfarenhet krävs  Gemensamma frukostar, AWs, kickoffs, tävlingar Trygg fast lön + generös provision  Utvecklingsmöjligheter  Fräscht nyrenoverat kontor Vem är du? Du är positiv, nyfiken och gillar att prata med människor. Du gillar mål och att utmana dig själv och dina resultat. Du är öppen för nya utmaningar och har viljan att lära dig försäljning. Praktisk information – Säljare heltid utbildning Start: Omgående eller enligt överenskommelse Arbetstid: Heltid, mån-fre 09.00-18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + höga provisioner Om Tryggsam – ledande inom trygghetslösningar och sälj Tryggsam är en framstående aktör inom trygghetssektorn som hjälper privatpersoner att öka sin säkerhet i vardagen. Vi är kända för vår teamkänsla, våra innovativa lösningar och en arbetsplats med mycket energi och gemenskap. Vi tror på inkludering, mångfald och stöttar alla medarbetare till att utvecklas och nå sina mål – oavsett bakgrund. Intresserad? Ansök redan idag! Bli en del av ett framgångsrikt och växande företag. Få utbildning, fast lön, provision och möjlighet att göra skillnad – utan tidigare erfarenhet! Välkommen till Tryggsam!

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Säljare till snabbt växande team – Sök utan CV!
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du att din prestation verkligen ska synas i din lön? Hos oss belönas engagemang och framgång genom marknadens mest förmånliga provisioner. Vårt moderna kontor i hjärtat av Stockholm blir din bas för att utvecklas och ta nästa steg i karriären. Vi söker dig som älskar att överträffa mål, är beredd att ge fullt fokus måndag till fredag, och som behärskar svenska flytande både i tal och skrift. Vi erbjuder: Friskvårdstimmar, friskvårdsbidrag Gemensamma frukostar, tävlingar, kickoffs, aw:s Ett komplett utbildningsprogram inom försäljning Konkurrenskraftiga provisioner och garantilön Daglig coaching och vägledning Vi söker dig som: Kan arbeta heltid, måndag till fredag Är målinriktad och resultatorienterad Har höga ambitioner och en stark drivkraft Du kommer att: Bygga och vårda kundrelationer via telefon – med både nya och befintliga kunder. Sälja vår populära tjänst inom kreditbevakning och ID-skydd, som ökar tryggheten för våra kunder. Arbeta mot uppsatta mål, individuellt och tillsammans med ett engagerat team. Känner du igen dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande. Har du frågor om tjänsten? Hör av dig, vi berättar gärna mer!

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Innesäljare på heltid – Fast lön + Provision utan tak!
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du jobba i ett vinnande team där du kan utvecklas snabbt och tjäna riktigt bra? På Tryggsam söker vi nu fler drivna säljare som vill vara en del av vår framgångsresa! Här spelar din inställning större roll än ditt CV – vi tror på dig som vill lära dig och lyckas. Vad vi erbjuder:Garantilön + provisionsmodell utan tak Tydlig karriärstege  Säljutbildning i världsklass och daglig coachning En positiv och energifylld arbetsmiljö där vi firar framgångar Tävlingar, kickoffs och roliga AW:s Vi söker dig som: Är målmedveten, driven och älskar utmaningar Trivs med att jobba mot tydliga mål Vill bygga en långsiktig karriär inom försäljning Sprider positiv energi och gillar att samarbeta Du kommer att: Bygga och vårda kundrelationer via telefon – med både nya och befintliga kunder. Sälja vår populära tjänst inom kreditbevakning och ID-skydd, som ökar tryggheten för våra kunder. Arbeta mot uppsatta mål, individuellt och tillsammans med ett engagerat team. Ingen tidigare erfarenhet? Inga problem! Vi ger dig rätt verktyg för att lyckas – din vilja är viktigast. Redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande! Hos Tryggsam är det inte bara ett jobb – det är början på något stort.

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Second line support inom cloudtjänster
Centric Professionals AB
Supporttekniker, IT

Flera av våra kunder behöver förstärka sin IT-avdelning inom 2nd line support och Microsoft Azure. Har du erfarenhet inom Windows Server och Cloudtjänster med fokus på Microsoft tjänseutbud? Då är detta något för dig! Uppdraget är på heltid och kommer att pågå tills vidare. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kommer bestå av installation, driftsättning, support och felsökning av olika IT-tjänster som Microsoft Azure, Windows servrar och nätverkslösningar. Du kommer att arbeta i företagets 2nd line-gruppering och hantera ärenden som är av mer kvalificerad karaktär och som har eskalerats via 1st line. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta supportering och felsökning av kundspecifika applikationer samt standardapplikationer som Microsoft 365 och Exchange. Här kommer du, tillsammans med dina kollegor, att arbeta nära kunderna med allt från små till stora uppdrag. Utöver detta kommer du även att arbeta med bland annat administration av Active Directory samt övervakning och felsökning av nätverk och skrivare. Din profil och kvalifikationer För att lyckas i den här rollen ser vi att du har lång erfarenhet från djupare felsökning, som att kunna läsa loggar och urskilja vad som framgår i dessa. Du har erfarenhet av Windows Server 2012 och uppåt så att du kan både sätta upp en server och drifta befintliga servrar. Som person är du ansvarstagande, serviceminded och lyhörd. Utöver ett tekniskt kunnande ska du också ha lätt för teamwork då bolagets målsättning är attt genuint omhänderta och serva sina kunder på absolut bästa sätt. Kundarbetet sköts primärt digitalt men kan i vissa fall även ske på plats, därför förväntas du kommunicera flytande på svenska och engelska såväl i tal som i skrift. Krav - Tydlig erfarenhet av Microsoft 365 inklusice Azure Domain Services - Erfarenhet av planering om genomförande av systemmigrering vare sig det gäller operativsystem, affärssystem eller andra applikationer - Erfarenhet av klientmanagering (RMM-system) - God nätverksförståelse Det är meriterande om du även har erfarenhet, kunskap och utbildning inom: - Virtualisering – Hyper-V eller VMware - MDM-lösningar - Cisco Routing & Switching, Cisco Security och Cisco Wifi Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande och roliga aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras kollektivavtal med Unionen. Elise Haglund +46 733 571793 [email protected]

2 maj 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Säljare Södra Stockholm
Isolerab AB
Företagssäljare

Inspireras du av att träffa nya människor? Vill du kunna styra din egen tid mot uppsatta mål? Vill du kunna påverka din inkomst? Då tror vi att denna tjänst kan vara något för dig! Isolerab söker en pålitlig och initiativtagande person till vårt härliga säljteam! Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling. Vår affärsidé är att erbjuda friskare inomhusklimat och lägre energikostnader till våra kunder - och vi har verkligen lyckats. Med flera tusen nöjda kunder runt om i Dalarna, Gästrikland, Västmanland, Uppsala, Örebro, Karlstad, Norrköping och Stockholm är vi mycket stolta över våra första 14 år. Vi har haft en snabb tillväxt i företaget – och den fortsätter. Nu ser vi fram emot en mycket ljus framtid, både på existerande och framtida marknader.  Jobbet som fältsäljare på Isolerab Nu söker vi dig som vill vara vår representant i Södra Stockholm. Rollen som fältsäljare innebär i huvudsak uppsökande försäljning men även besiktning och rådgivning. Att möta kunder, både befintliga och nya är en stor och viktig del i arbetet. Vi erbjuder dig en härlig företagskultur med glädje och energi. För oss är det viktigt med gemenskap och att ha roligt på jobbet.  Som fältsäljare får du: Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt växande företag Förmånsbil Kollektivavtal Roliga event och motiverande tävlingar i form av utlandsresor mm En attraktiv lönemodell Vem söker vi? Med fokus på att anställa rätt medarbetare vill vi positionera oss som en av de stabilaste spelarna i branschen. Och när vi säger rätt medarbetare menar vi dig som har initiativförmåga, energi och en positiv inställning till livet. Vi söker dig som gillar människor, att ge service och göra kunden nöjd. Om du också har en god kommunikativ förmåga och kan strukturera och organisera ditt arbete för att nå uppsatta mål så vill vi gärna träffa dig. Din tidigare erfarenhet och utbildning är mindre viktig för oss. Har du rätt inställning så ger vi dig verktygen för att lyckas. Vi ser fram emot din ansökan! Urval Urval och intervjuer för tjänsten sker löpande så ansök redan idag.

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Carstore - Juniorsäljare Begagnade Personbilar
Hedin Mobility Group AB (publ)
Butikssäljare, fackhandel

Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Carstore består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är fordon och fordonstjänster. Vi hjälper varandra, vi utmanar varandra och vi strävar tillsammans för att nå våra gemensamma mål. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Juniorsäljare på vår anläggning i Kungens Kurva. Som en del av Hedin Mobility Group är vi experter på begagnade bilar och erbjuder ett brett urval för alla behov. Hos oss är sätter vi kunden i fokus - för att det som är bra för våra kunder är det som driver vår framgång. ArbetsuppgifterSom Juniorsäljare ansvarar du för att guida kunder genom våra produkter, provkörningar, tillbehör och finansieringslösningar. Genom uppföljning och återkommande kontakt skapar du en bred kundkrets och högsta möjliga kundnöjdhet. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och ge dig en grundläggande introduktion som kommer att hjälpa dig på vägen mot en framgångsrik karriär inom fordonsbranschen. I den här rollen kommer du att få lära dig bilaffären från grunden och få möjlighet att bli en riktigt framgångsrik bilsäljare! Vi tror att du delar vår genuina entusiasm för bilar och trivs med att skapa och behålla kundkontakter, antingen över telefon eller vid ett fysiskt möte. Nyckelkompetenser/förmågor: Förmåga att skapa och vårda kundrelationer Förmåga att självständigt organisera ditt dagliga arbete Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift Innehar B-körkort Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att ta tillvara på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se eller www.carstore.eu.

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Inspektionstvättare
Carla AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Om Carla Elbilar till fler! Carla erbjuder det enklaste, tryggaste och mest transparenta sättet att köpa, sälja, och leasa elbil online. Bolaget grundades 2020 och har redan starka investerare. Vi är i en spännande tillväxtfas och söker nu en erfaren och ambitiös biltvättare till vår moderna anläggning i Kungsängen. Denna roll är avgörande för att hantera kostnadsofferter mot våra partners och för att planera och optimera flödet av alla bilar genom hela produktionsprocessen. Om rollen På Carla genomgår alla våra bilar en rigorös kvalitetskontroll. Första steget i vår produktionskjeda är biltest och inspektion. Som inspektionstvättare hos Carla kommer du att ansvara för den utvändiga tvätten av våra fordon för att vi ska upptäcka eventuella skador eller defekter på bilarna som behöver åtgärdas innan försäljning. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat avspolning, schamponering och vaxning av bilar. Vi arbetar med miljövänliga tvättprodukter och moderna verktyg för att säkerställa en hög kvalitet på arbetet och minimal påverkan på miljön. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att omfatta: Tvätta fordon utvändigt med noggrannhet och effektivitet Använda rätt tekniker för att säkerställa att varje blir skinande ren Hantera tvättutrustning och -produkter enligt våra riktlinjer Kvalifikationer: Är flexibel i ditt arbetssätt och gillar att lära dig och bli bra på nya saker Gillar ordning och reda och arbetar strukturerat Gärna har någon erfarenhet av att arbeta med bilar eller ett intresse av det B-körkort är ett krav Personliga egenskaper vi letar efter: Du är noggrann och har öga för detaljer Du trivs med fysiskt arbete Erfarenhet av biltvätt är ett plus, men inte ett krav – vi erbjuder utbildning! Du har en positiv attityd och tar ansvar för ditt arbete Du är bekväm med att arbeta självständigt och i team Vad Carla erbjuder dig: Du får chansen att vara en del av ett växande företag med starka värderingar och en hållbar affärsmodell. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där förändringar välkomnas och där din vilja att utvecklas och förbättras värderas högt. Du kommer att få möjlighet att påverka och skapa din egen karriärväg på ett nystartat bolag med engagerade och skickliga kollegor. Vi tror starkt på mångfald och välkomnar sökande från alla bakgrunder. Omfattning och arbetstider: Heltid, provanställning i 6 månader Arbetstider: 06:00 - 15:00 och 11:00 - 20:00, måndag till fredag Placering: Stockholm, Kungsängen Låter detta som en utmaning för dig? Tveka inte att ansöka idag! Urval och rekrytering sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Aktiv 19-årig tjej på Södermalm söker en personlig assistent
Olivia Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Om tjänsten Vi på Olivia Personlig Assistans söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund boendes vid Skanstull på Södermalm. Vi erbjuder en tjänst på 27%, ca 11 timmar i veckan. Arbetstiden är förlagda enligt följande: Kl. 16.00-20.00 på vardagar Kl. 9.00-17.00 på helgdagar Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja inskolas omgående. Om kunden Kunden är en tjej på 19 år. Som assistent hämtar du henne från skolan eller hemmet och ni hittar på roliga saker tillsammans, exempelvis går på stan eller på museum. Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till vid alla vardagsrutiner Hjälpa till vid fritidsaktiviteter och kommunikation Är du den kunden söker? Vi söker dig som är lyhörd, ansvarstagande, initiativtagande, flexibel, lösningsfokuserad samt engagerad. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du är också en positiv person som kan behålla lugnet i olika situationer. Vidare önskar kunden kvinnliga sökanden. KRAV: Kan tala och förstå svenska Meriter: Erfarenhet av arbete som personlig assistent För att komma till anställning behöver du ha ett BankID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Sysselsättningsgrad: 1 st 27% Tillträde: Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Hantering av din ansökan Din ansökan kan komma att läsas av medarbetare inom Olivia Personlig Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan även komma att delas med systerbolag till Olivia Personlig Assistans, om din profil matchar en annan tjänst inom koncernen Team Olivia. Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia Personlig Assistans Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.

2 maj 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Senior Service Desk Agent
Centric Professionals AB
Supporttekniker, IT

Till ett uppdrag hos en kund i Stockholm söker vi en tekniker med stort driv som vill vara med och påverka vår kunds fortsatta tillväxt med ett kreativt och positivt arbetsklimat.  Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men tanken är att anställningen senare ska gå över till kunden. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som Senior Service desk Agent inom IT-support och drift. Kunden har en bred IT-miljö med höga säkerhetskrav på system och funktioner. Servicedesken hanterar både 1:st och 2:nd line ärenden på en mycket bred nivå - allt från lösenordsbyte, hård -och mjukvarusupport, klientsupport och applikationssupport till felsökning och administration av servrar, koordinering och kontakt med 3:e parts leverantörer. Rollen ställer höga krav på service och kundbemötande. Utöver en mycket trevlig arbetsplats med högt i tak och konstruktiva dialoger finns stora möjligheter att visa framfötter och växa i sin roll. Du kommer att arbeta proaktivt för att skapa hög tillgänglighet och förbättra kundens IT-miljö. Din profil och kvalifikationer Vi söker dig med minst 5 års erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter. Din förmåga att arbeta affärsmässigt och bygga relationer är oerhört viktig. Du finner glädje i att ge råd och stöd och därmed kan bidra till utveckling. Att du brinner för service och "det lilla extra" samt att du alltid har kunden i fokus är ett måste. Kvalifikationer: - Mycket god administrativ kunskap om AD, Azure AD, MS365, ärendehanteringsprocess, dokumentation/uppföljning - Relevant erfarenhet på minst 5 år och trivs i rollen som en servicedeskmedarbetare - Mycket goda kunskaper gällande server, nätverk, klient och molnlösningar - Självgående - God förmåga att finna vägar till rätt lösning - God analytisk förmåga och kvalitetsmedveten - Ha lätt för att lära dig nya saker och processer relaterade till IT och tjänsten - Kunna flytande svenska och engelska i både tal och skrift Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Hollie Van de Ruit på tfn: 0734-159374 eller [email protected]

2 maj 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
IT-konsult inom servicedesk
Centric Professionals AB
Supporttekniker, IT

Älskar du att hjälpa till och har samtidigt en bred kompetens inom IT? I den här rollen som IT-konsult inom servicedesk kommer du få arbeta med användarsupport och lösning av IT-incidenter genom felsökning och diagnostisering. Uppdragslängd: start snarast – ca 6 månader med ev. möjlighet till förlängning. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med support för att hjälpa svenska användare och att lösa deras tekniska problem genom felsökning. Arbetet sker primärt via telefon och mailkontakt samt en viss del via på-platssupport. Du kommer även att hantera beställningar inom IT såsom datorer, skärmar m.m. Din profil och kvalifikationer Vi söker dig som trivs med att arbeta i en serviceroll, är kundfokuserad och serviceinriktad. Det är viktigt att du ser dig själv som en lagspelare som tillsammans med andra jobbar mot långsiktiga men även kortsiktiga mål. Du är van att jobba i ärendehanteringssystem, kunskapsdatabaser och remote-verktyg. Du pratar och skriver svenska och engelska obehindrat och din goda grund i engelska blir särskilt viktig då du kommer tillhöra ett virtuellt globalt IT-team med internationella kollegor och kunder. Som person är du nyfiken och engagerad och följer med i IT-utvecklingen. Andra viktiga egenskaper är att du vill utvecklas och har en lösningsorienterad inställning i allt du gör. Det här uppdraget passar dig med viljan att ge service och att utvecklas. Meriterande - MS Office365 - Active Directory - Applikationer t.ex. SAP och produktionsnära applikationer - Kunskap inom telefoni och skrivare - Språkkunskaper utöver svenska/engelska - Förståelse för nätverk och kommunikation Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Hollie Van de Ruit på tfn: 0734-159374 eller [email protected]

2 maj 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025