SOMMARJOBB INNAN VIDARE STUDIER
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du nyligen tagit studenten och söker sommarjobb innan du påbörjar vidare studier? Hos Tryggsam får du en möjlighet att starta din karriär och samla värdefulla erfarenheter inom försäljning – samtidigt som du har roligt på vägen. Här är det din energi och vilja att lyckas som spelar störst roll, inte ditt CV! Sommarjobb för nyutexaminerade – Perfekt start på karriärenVi erbjuder dig som är klar med gymnasiet en unik chans att jobba heltid under sommaren, med omfattande säljutbildning och coachning från dag ett. Oavsett om du har tidigare erfarenhet eller är helt ny på arbetsmarknaden får du verktygen som gör att du kan lyckas i ditt första heltidsjobb. Om rollen Bygga och vårda kundrelationer via telefon, både med nya och befintliga kunder. Sälja eftertraktade tjänster inom kreditbevakning och ID-skydd som skapar trygghet. Bidra till teamet genom att arbeta mot gemensamma och individuella mål. Delta i tävlingar, gemensamma frukostar och AW:s. Varför välja sommarjobb på Tryggsam? – Förmåner och möjligheter Garantilön och provisionssystem utan tak. Kostnadsfri säljutbildning och daglig coachning. Modern arbetsplats i Stockholm, med fokus på gemenskap och trivsel. Stöttande arbetsmiljö där alla bakgrunder är välkomna. Vem söker vi? – Sommarjobb för dig som vill utvecklas Du har avslutat gymnasiet och har möjlighet att arbeta heltid i sommar (mån–fre 09–18). Du är målmedveten, engagerad och trivs bland människor. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du tycker om nya utmaningar och har en vilja att lära dig sälj. Praktisk information – Sommarjobb i Stockholm för dig som studerar vidare i höst Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, måndag till fredag kl 09.00–18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + generös provision Möjlighet att jobba vidare om jobbet känns mer rätt än studierna! Om Tryggsam – Ledande inom trygghet, utveckling och sälj Tryggsam är en växande aktör inom trygghetslösningar och kundsäkerhet. Hos oss ingår du i ett positivt team med stark sammanhållning, tydliga karriärvägar och stöttning i din utveckling.

7 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Restaurangmedarbetare
ChopChop AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi serverar mat och utvecklar människor - Vill du vara med? ChopChop söker 2 nya stjärnor till vårt team! Gillar du att ge bra service, lära dig nya saker och vara en del av ett schysst gäng? Perfekt! Vi söker dig som vill jobba deltid (50%) – arbetet är förlagd på dagtid, kvällar och helger. Vad gör man egentligen på ChopChop?  Bra fråga! Här kommer en tydlig bild av vad jobbet innebär – så att du vet vad du kliver in i (och förhoppningsvis blir taggad på att göra det!): Dina huvudsakliga uppgifter   : Ta hand om våra gäster – med ett stort leende, genuint engagemang och schysst service. Vi vill att gästerna ska känna sig sedda och nöjda, oavsett om de är stressade lunchätare eller fredagsmysande familjer. Jobba i kassan – du tar beställningar, ger rekommendationer (ja, du kommer snart kunna vår meny utantill) och hanterar betalningar på ett smidigt och professionellt sätt.  Förbered och servera mat – det ska gå snabbt, men aldrig slarvigt. Vi jobbar med kvalitet och stolthet, så vi vill att varje rätt du lämnar över ska kännas som en liten smaklig gåva. Hålla rent och snyggt – både för gästernas skull och din egen. Ingen gillar att jobba i kaos – så vi hjälps åt med städning, disk och att hålla ordning i kök och matsal. Samarbeta i team – här jobbar vi tillsammans. Ingen lämnas ensam med disken eller kvällspasset. Vi täcker för varandra, stöttar varandra och skrattar tillsammans – även när det är stressigt. Vad förväntar vi oss av dig?  Att du dyker upp i tid, redo att ge 100 % (och gärna med ett leende). Att du är nyfiken, engagerad och inte rädd för att ta egna initiativ. Att du gillar att ha kul på jobbet – samtidigt som du är professionell. Att du visar respekt – både för kollegor, gäster och rutiner. Och vad kan du förvänta dig av oss?  Ett roligt och omväxlande jobb där ingen dag är den andra lik. Kollegor som peppar dig, lär dig nytt och firar dina framsteg. Möjligheter att utvecklas – vill du bli skiftledare eller kliva upp i organisationen? Då hejar vi på dig! Det här är jobbet för dig som vill ha en arbetsplats där du får göra skillnad för människor varje dag, växa som person – och dessutom ha kul på vägen.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Försäljare inom telemarketing
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Söker du en start i karriären inom försäljning? Hos Tryggsam får du möjligheten att sälja vår egna tjänst inom ID-skydd & kreditbevakning. Du får lära dig grunderna inom försäljning och hur du agera profesionellt inom kundbemötande. Hos Tryggsam har du även möjlighet att växa inom bolaget.  Vi söker dig som: Talar & skriver svenska flytande.  Är lyhörd & resultatfokuserad. Vill lära dig mer om försäljning. Vi erbjuder: Garanterad lön + höga provisioner utan lönetak Friskvård, massage på jobbet, tjänstepension Events & kickoffs Säljutbildning  Roliga tävlingar Om oss Tryggsam grundades 2013 och genomsyrar en företagskultur med entreprenörsanda, ständig utveckling och att hylla framgång. Vi kompletterar försäkringar med säkerhetstjänster. Tryggsam är certifierade fyra år i rad utav Great Place To Work.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Harness Design Engineer
Conmore Ingenjörsbyrå AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Som Harness Design Engineer kommer du att spela en nyckelroll i utvecklingen av avancerade elektriska system. Du arbetar nära både mekanik- och elteknikteam för att säkerställa att kabelsystem uppfyller tekniska, säkerhetsmässiga och funktionella krav. Rollen passar dig som trivs med tekniska utmaningar. Ansvarsområden Design och utveckling av elektriska kabelstammar (harnesses). Framtagning av elscheman och 3D-routing i CAD-miljö (exempelvis CATIA, E3. series eller Zuken) Val av lämpliga kablar, kontakter och skyddskomponenter tillsammans med rätt dokumentation Nära samarbete med inköp, produktion och leverantörer för tekniska lösningar Säkerställande av att design uppfyller gällande standarder och EMC-krav Kvalifikationer Ingenjörsexamen inom elektroteknik, mekatronik eller likvärdigt område Minst 3 års erfarenhet av elkabeldesign och harnesskonstruktion Vana att arbeta i CAD-verktyg som t.ex. CATIA, EPLAN, Capital eller liknande God förståelse för elektriska system, scheman och komponentval Flytande svenska och engelska i tal och skrift Annat Vissa av våra kunder kräver att du genomgår och godkänns enligt vår tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. Vissa tjänster kan även kräva visst typ av medborgarskap. Om Astek Sweden Astek har alltid drivits av en stark upptäckarlust och en passion för teknikens möjligheter. Denna fascination utgör grunden för allt vi gör – vårt engagemang för innovation och produktutveckling, de långvariga kundrelationer vi bygger samt det värde vi skapar i varje uppdrag, varje dag. Hos oss får du möjligheten att utvecklas tillsammans med några av branschens mest kompetenta ingenjörer och tekniska experter. Vad vi erbjuder Vi är ett företag där innovation, gemenskap och utveckling står i centrum. Hos oss får du möjligheten att arbeta med spännande och utmanande projekt i en arbetsmiljö där din kompetens och dina idéer värdesätts. Vi erbjuder: En inspirerande arbetsplats där teknik och kreativitet möts. Möjlighet att arbeta med ledande aktörer inom branschen. Kompetensutveckling och karriärmöjligheter. En företagskultur där vi har kul tillsammans och stöttar varandra! Bra förmåner som t.ex. 5000kr i friskvård. Vi uppmuntrar alla ingenjörer att söka oavsett kön, bakgrund eller livssituation. Vill du också vara en del av vårt team? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Vi rekryterar löpande, tveka inte med din ansökan och kontakta oss gärna om du har frågor. Ansvarig rekryterare: Daniella Hernandez Mejl: [email protected] Telefon: +46 070 624 0344 Vänligen notera att vi kan inte ta emot ansökningar via telefon eller mail enligt GDPR. Ansök via vår karriärsida.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Integrationsarkitekt
Techster Solutions AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Uppdragsbeskrivning: Agera stöd och mottagare i integrationsfrågor för hela kundens systemlandskap. Leda arbete med den integrationsarkitektur som ska realiseras på den existerande integrationsplattformen, samt att arbeta mot ökad självbetjäning via API-drivna integrationslösningar. Leda arbetet med att ta fram integrationsriktlinjer för ICC och för kund i stort. Att kontinuerligt sträva efter vidareutveckling och efterlevnad av dessa. Ta fram, etablera och vidareutveckla integrationer för effektivt utnyttjande av integrationsplattformen och för att arbete mot enhetligt och återanvändning. Skallkrav God kunskap i Microsoft Azure Integration och Biztalk samt inom utvecklingsprocessen och dess steg. Kunskap om utvecklingsverktyg och annan teknik så som databas, utvecklingsramverk, tredjepartsprodukter med mera Dokumenterad erfarenhet av transaktionsintensiva system. Dokumenterad erfarenhet av BizTalk Server Dokumenterad erfarenhet av API Management Dokumenterad erfarenhet av Azure Dokumenterad erfarenhet av Service Bus Dokumenterad erfarenhet av Event Grid Dokumenterad erfarenhet av Event Hub Dokumenterad erfarenhet av Logic Apps Dokumenterad erfarenhet av Functions Dokumenterad erfarenhet av Key Vault Dokumenterad erfarenhet av Integration Account Dokumenterad erfarenhet av App service Minst 5 års erfarenhet av Microsoft sviten för Integration. Certifierad IT-arkitekt via Dataföreningen eller motsvarande. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Bemanningsuppdrag närakut Stockholm
Capio Sverige AB
Specialistläkare

Om oss Capio Bemanning erbjuder flexibla och varierande bemanningsuppdrag för läkare, sjuksköterskor och paramedicinare inom områdena Geriatrik, Rehab, ASiH, Palliativ slutenvård, läkarinsatser i särskilt boende och Primärvård. Bemanningsuppdragen varierar från enstaka pass till uppdrag över längre tidsperioder. Kvalitet, medkänsla och ansvar är vårt fundament och ska synas i allt vårt arbete. Din roll Bemanningsuppdrag för Capio bemanning med placering på Capios närakuter i Nacka och Sollentuna under perioden maj till augusti.  Våra öppettider är 8 – 22 med tillgång till röntgen alla årets dagar. Vi tar emot cirka 42 000 patienter per år varav 30 % består av ortopedi. Vi tar emot patienter via drop-in, hänvisning av 1177 eller genom ambulans och sjukvårdstransport. Våra närakuter är till för akuta besvär som inte kan vänta tills vårdcentralen öppnar, som frakturer, akuta allergier, sårskador, akut buk, njursten, akut lumbago, ÖLI, tonsilit, UVI med feber och andra akuta tillstånd. Med ett team av engagerade läkare, sjuksköterskor och undersköterskor arbetar vi nära tillsammans för att ge bästa möjliga vård till våra patienter. Vår arbetsmiljö präglas av ett högt tempo, där vi ibland tar emot mellan 15–25 patienter per pass. Vi arbetar tillsammans för att ge bästa möjliga vård till våra patienter. Vi värdesätter teamarbete och lagkänsla med patienten i fokus. På detta uppdrag kan du fakturera via eget bolag. Vi erbjuder dig En trygg uppdragsgivare med fler än 15 000 anställda i Sverige En kontaktperson på Capio Bemanning som finns där för dig, före, under och mellan uppdragen Marknadsmässig ersättning Flexibilitet, arbeta under kortare eller längre perioder Uppdrag som speglar din kompetens Vi bryr oss om vår personal och ute på uppdraget är du en i Capio-teamet! Om dig Vi söker dig som är specialist i allmänmedicin eller i akutsjukvård med erfarenhet av arbete på närakut. Det är meriterande om är van vid att använda journalsystemet TakeCare. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med barn och har en bred kompetens, eftersom vi möter en varierad patientgrupp med olika tillstånd och åldrar. På Capio Bemanning utför vi bakgrundskontroller mot polisens belastningsregister. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
ServiceNow Utvecklare
Techster Solutions AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 2+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Uppdragsbeskrivning Vi söker en erfaren ServiceNow-utvecklare. I rollen kommer du arbeta i ServiceNow och delta i utvecklingsprojekt, effektivisera och automatisera processer, skapa integrationer mot interna och externa system och underhålla befintliga funktioner i plattformen. Kvalifikationer: Du har några års erfarenhet av utveckling och konfigurering inom plattformen. Du har goda kunskaper i ServiceNow, och deras produkter, samt förmågan att skriva egna kod och skript allternativ konfigurera befintliga lösningar. Du har utvecklat eller arbetat med Javascript, CSS, HTML och AngularJS. Du har arbetat med integrationer och har erfarenhet av HTTP protokoll som REST och SOAP. Du har logiskt tänkande och förmåga att förstå komplexa strukturer. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Copy of Teknisk Säljare Automation
Karisma Rekrytering AB
Företagssäljare

Teddington har sedan starten 1966, försett den nordiska marknaden med tekniska industriprodukter. Kontoret ligger i Länna, cirka 2 mil söder om Stockholm, där vi även har lager och serviceverkstad. Företaget värdesätter långsiktiga affärsrelationer med kunder och samarbetspartners, samt strävar efter att ständigt utvecklas och erbjuda produkter som ligger långt framme vad gäller teknik, kvalitet och miljötänkande. Teddington representerar ledande europeiska tillverkare med kapacitet att tillgodose alla de krav och förväntningar våra kunder ställer på oss. Som en del i vårt servicetänk erbjuder vi alltid kvalificerad service/support på våra produkter. Läs mer om oss på: www.teddington.se Företaget fortsätter att växa och vi söker nu en: Teknisk Säljare Automation Vi söker dig med allmän erfarenhet från branschen med teknisk kunnande specifikt kring mätinstrument och tryckgivare för industriautomation. Du bör ha förståelse för gällande regler och krav och gärna ha vana från arbete med ritningar och teknisk dokumentation. Tjänsten: Du utvecklar affärsområdet “industriautomation”, i detta ingår kontakter och besök hos kunder och även hos leverantörer när det gäller utveckling av samarbetet och produktkunskap. I rollen som Teknisk Säljare kommer du att arbeta självständigt mot kund, vilket innebär att du ansvarar för hela säljprocessen, från prospektering, införsäljning och offert till uppföljning. Ditt säljdistrikt omfattar Sverige med störst fokus på Mälardalen, Gbg och Malmö-regionen. Inledningsvis blir det flera övernattningar tills du har byggt upp dina relationer och kundbas, men normalt ca 10-20 nätter per år. Med 1 eller max 2 övernattningar hinner du besöka de allra flesta av våra kunder. Ett personligt kundbesök på plats kan senare kompletteras med uppföljningsmöten på nätet. Det finns möjlighet att jobba en dag i veckan hemifrån om du inte är på kundbesök. Du har alltid ett starkt och erfaret team bakom dig, med mycket goda tekniska kunskaper till din hjälp, som kommer att säkerställa att både du själv och kunderna kommer att ha lyckade och framgångsrika samarbeten. Erfarenhet och personliga egenskaper: Du behöver besitta teknisk kompetens, antingen via utbildning eller mångårig branschspecifik erfarenhet (speciellt styr och regler). Det behövs en vana eller intresse att tala inför små och stora grupper med olika tekniska bakgrunder. Som person är du självgående, engagerad med bra struktur och planering. Det är viktigt att du är tillräckligt rutinerad för att förstå att detta arbete innebär mycket egen informationsinhämtning. Man ska helt enkelt vara proaktiv, och genom aktivt försäljningsarbete skapa framgång. Teddington erbjuder en spännande roll på ett framgångsrikt företag med goda utvecklingsmöjligheter. Du erbjuds även fortbildning inom företaget som exempelvis kan innefatta: Produktkunskap, att hitta nya prospekts, boka besök, offerter eller uppföljning. Företaget finns i trevliga lokaler i Länna i södra Stockholm. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Teknisk Säljkraft. Kontaktperson är Kurt Ståhl som du når på tel. 0739-465 805. Vi kommer att göra intervjuer löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansök enkelt på separat hemsida www.karisma.se dock senast den 7 juni.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
CRM Manager
Northmill Bank AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Northmill is a Nordic bank on a mission to improve financial lives. We create a different banking experience, digital yet personal. From our base in Stockholm, we provide forward-thinking financial services to over 600 000 consumers and 3 300 businesses - with products ranging from savings and real-time payments to flexible lending and smart tools for entrepreneurs. Northmill has remained profitable every year since its founding in 2006. We believe in accessible, fair, and future-ready banking for individuals and businesses alike. We are on an exciting growth journey and are now looking for a driven CRM Manager who wants to be part of shaping the customer relationships of the future. About the role We’re looking for a strategic, hands-on CRM Manager to take full ownership of the customer lifecycle across both B2C and B2B. This is not a campaign scheduler role – it’s about building a CRM ecosystem that drives growth, retention, and lifetime value across multiple verticals. You will lead lifecycle marketing efforts – from onboarding and activation to monetisation and winback. You’ll work cross-functionally with Product, Analytics, Tech, Compliance, and Creative, and operate Braze (and related tools) to deliver event-driven, personalised, and compliant communication at scale. What you'll do Own and execute the full CRM lifecycle strategy for B2C and B2B products. Build lifecycle journeys for onboarding, engagement, upsell, retention, winback. Design flows that improve customer lifetime value (CLV) and reduce churn. Operate and evolve journeys in Braze, leveraging segmentation, dynamic content, and real-time triggers. Run A/B and multivariate tests to optimise each stage of the funnel Monitor KPIs such as activation, retention, product penetration, and winback – and take action based on insights. Ensure all touchpoints comply with legal and regulatory requirements (e.g., credit, dormant accounts. Your background You’re a hands-on CRM specialist who loves building journeys, testing flows, and optimising performance. You have a structured, data-driven mindset and are comfortable taking ownership of execution while collaborating across teams. Whether it’s tweaking a Braze flow, analysing lifecycle metrics, or working with compliance to get messaging right - you get things done. You're not just a doer; you’re someone who actively improves what already exists. You care about performance, precision, and turning CRM into something customers feel - not just see. What you bring: 3–5+ years of experience in CRM or lifecycle marketing, ideally in fintech, SaaS, e-commerce, or subscription-based environments. Strong hands-on experience working with Braze or similar platforms (e.g., building journeys, segmentation, dynamic content, triggers). Comfortable working with customer data (event-based and behavioural) to drive segmentation and logic. Experience with A/B testing, funnel performance metrics, and turning insights into action. Clear communicator who can collaborate across Product, Tech, Compliance, Analytics, and Creative. Fluent in Swedish and English Bonus Points: Experience working in a regulated industry (e.g. finance, insurance, health) Good copywriting or editing skills Familiarity with AI-powered features in CRM (predictive scoring, dynamic content, etc.) Experience balancing both B2C and B2B CRM needs and messaging styles Fun Facts: Work-life balance - hit the gym two minutes away or go for a jog in the city. Event - highly appreciated “Northchill” & Northcon (conference abroad). Health - 5000 kr health care allowance Breakfast and fruits every day, as well as "holy fika” each Friday. Regular after work and celebrated successes at the office. Stockholm's most beautiful office, right in the city center with incredible views and our very own roof top terrace. Apply today and be a part of Northmill!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Assisterande restsaurangchef
ChopChop AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vill du ta nästa steg i din restaurangkarriär?   Vi söker en engagerad och driven Assisterande Restaurangchef till vår snabbväxande kedja – ChopChop! Som Assisterande Restaurangchef är du en nyckelperson i vårt ledningsteam. Tillsammans med restaurangchefen leder du den dagliga driften och motiverar teamet till att nå både högt ställda mål och härlig arbetsglädje. Du kommer att arbeta nära våra gäster och kollegor för att säkerställa att vi varje dag levererar på våra tre ledord: Gott. Snabbt. Enkelt. Om oss ChopChop är Europas första asiatiska drive-thru och grundades 2011. Idag finns vi på 43 platser runt om i Sverige – och fler blir det! Vi erbjuder våra gäster god mat lagad på råvaror av hög kvalitet, och en upplevelse som går bortom det vanliga inom snabbmat. Dina ansvarsområden:  Som Assisterande Restaurangchef är du en viktig del av teamet och jobbar tätt ihop med restaurangchefen för att få både människor och resultat att växa. Du leder det dagliga arbetet, planerar scheman och ser till att både gäster och kollegor trivs. Med fokus på service, kvalitet och arbetsglädje håller du restaurangen på topp – varje dag! Tillsammans med teamet kommer du att driva detta: Driva restaurangen mot uppsatta mål genom tydliga handlingsplaner. Leda teamet i det dagliga arbetet och vara ett föredöme i både service och arbetsglädje. Planera personal, schemaläggning och bemanning. Säkerställa en hög nivå av kundbemötande och service. Ansvara för rutiner kring kvalitet, renlighet, underhåll och regelefterlevnad. Bidra till lokal marknadsföring och försäljningsaktiviteter. Aktivt följa upp resultat och driva förbättringar. Vem är du? Du är en naturlig ledare med minst ett till två års erfarenhet av personalansvar, gärna inom restaurang eller servicebranschen. I din roll trivs du med att ta ansvar, fatta egna beslut och påverka resultatet på riktigt. Du är strukturerad, lösningsfokuserad och har ett starkt driv att arbeta mot tydliga mål. Din positiva energi smittar av sig, och du har förmågan att motivera och inspirera andra till att göra sitt bästa. Eftersom vi verkar i en snabb och serviceinriktad miljö är det också viktigt att du har tidigare erfarenhet från restaurang- eller servicebranschen – det ser vi som ett grundkrav. Vad erbjuder vi? Hos oss får du en utvecklande och fartfylld roll i ett företag som ständigt växer och satsar framåt. Du får möjlighet att påverka både din egen och verksamhetens utveckling, och växa som både ledare och person. Med ett starkt varumärke i ryggen och höga ambitioner för framtiden erbjuder vi en stabil och trygg arbetsplats där du kan känna dig säker i din roll. Samtidigt får du vara en del av ett team som stöttar varandra, inspirerar och har roligt tillsammans varje dag. Redo att ta klivet?  Skicka in din ansökan och bli en del av ChopChop-familjen. Tillsammans skapar vi inte bara god mat – utan också framtidens snabbmatsupplevelse.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025