Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: For one of our client we are now looking for an Application Expert: We're looking for a consultant to join the Transport B2C team as an Application Expert. You will be working alongside team members in expansion & warehouse project to set up last mile transport. Daily tasks will include requirement, test & coordination activities related to the last mile carrier setup with our 3rd party Metapack. Qualifications Experience from working in large IT-projects with test, requirement & coordination. Experience from working with logistics related projects including last mile transport. Experience of coordinating 3rd parties vendors. Experience of using PostMan & SoapUI is meriting Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
What We Do Swiftly gaining ground as Sweden’s industry leader in battery storage and expanding rapidly in selected European markets, Flower is on a mission to enable the energy system of tomorrow. With an industry-leading AI-powered platform at its core, our service includes stabilizing the energy system by enhancing predictability and flexibility for both energy producers and consumers. By combining pioneering technology with a portfolio of flexible energy assets, we break new ground towards a fossil-free energy system, allowing clean energy to power society. Who We Are Tech company at heart – purpose in our DNA. Flower consists of a diverse group of innovative individuals with a strong desire to improve the state of the world. At Flower, we believe trust, collaboration and diversity are essential to not only create an inclusive work environment, but also drive career growth. By embracing varying perspectives, we allow creativity and progress to flourish. To accelerate towards our goal of becoming the pioneering force powering the energy system of tomorrow, we are now looking for a passionate and skilled Electrical Engineer. About The Role: The Engineering, Procurement, and Construction, EPC, team is part of Asset Development, which leads the development and delivery of our battery energy storage systems (BESS). Once permits are secured, EPC manages the full project execution — from detailed engineering and design to procurement, construction, commissioning, and handover to commercial operations. As an Electrical Engineer within the EPC team, you will be responsible for performing sizing calculations, creating technical specifications, and developing design documents and drawings. You will play a key role in ensuring high-quality engineering standards across all stages of the project. Additionally, you are expected to stay informed about industry trends and best practices within the energy storage sector. What You’ll Do: Perform power system studies using ETAP/DIgSILENT software for basic and detailed engineering phases and optimize electrical designs. This includes: cable sizing, voltage drop calculation, short circuit calculations, switch gear design, lighting design, lighting calculations, earthing/grounding calculations. cable routing layouts Determine the asset’s interconnection to existing LV, MV, HV electrical facilities. Review and evaluate contractor’s and plant/equipment’s bids, submittals, and RFIs Attend technical meetings with the project team as needed. Provide support during construction and commissioning and ensure designs are executed accurately on site in Sweden or other European countries. Attend FATs as needed. This might include travel to China and other European countries. Support the Asset Development team to secure the Grid Connection Agreement with DSO/TSO and comply with the relevant Grid Code and requirement Who You Are: A degree in Electrical Engineering or equivalent qualifications & experience. 3+ years of practical experience in Electrical Engineering or similar within the energy industry Proficient in ETAP or similar software and general electrical system studies, calculations, plant layouts related to power, lighting, grounding, and substations. Proficient with electrical design and review in accordance with the applicable European and International codes and standards. Excellent analytical thinking & communication skills, able to communicate actively across position and able to work under pressure Excellent written and spoken English. Location Our beautiful office is located in the heart of Södermalm just a short walk from Slussen subway station. We encourage in-office collaboration but support a hybrid work model. Apply Our corporate language is English, as we have over 20 nationalities in the office. We therefore appreciate it if you could submit your CV in English. Throughout the recruitment process you will meet with the People & Talent Partner, Head of EPC, VP of Asset development, and our CEO. We look forward to hearing from you! --- We kindly but firmly decline any engagement in recruitment assistance for our hiring processes. This includes partnership offers or the sale of recruitment tools.
Vill du arbeta i ett team där samarbete, innovation och människan står i fokus? Då kan du vara vår nästa Staffing Coordinator! Vi söker dig som vill bli en nyckelperson inom vårt Talent Acquisition-team och bidra till att skapa smidiga processer för att hitta och onboarda rätt talanger Vad du kommer att göra: Samarbeta med chefer för att definiera rollbeskrivningar och kravprofiler Koordinera intervjuer och återkoppling mellan leverantörer och anställande chefer Stötta och vägleda chefer kring processer för att hitta och hantera externa konsulter Ansvara för att hålla leverantörsinformation uppdaterad och hjälpa till med planering Säkerställa att nya konsulter får en smidig start – från kontrakt till första arbetsdagen Stötta rekryteringsteamet med administration kring rekryteringsprocesser för både konsulter och tillsvidareanställda Arbeta nära andra team som IT, HR och Finance för att säkra kvalitet och leverans Vi tror att du har: Tidigare erfarenhet som koordinator eller liknande roll Grymma samarbets- och kommunikationsförmågor Flytande engelska i tal och skrift Erfarenhet av projektverktyg som ClickUp, Mural och Slack Vana vid Microsoft-applikationer är ett plus Ett intresse för gaming? Det är bara en bonus! Vad vi erbjuder: Möjlighet att jobba i ett dynamiskt och tvärfunktionellt team Flexibilitet genom hybridarbete Ett spännande uppdrag där du gör verklig skillnad Praktisk information: . Plats: Stockholm Omfattning: Heltid, 100% Start: Så snart som möjligt Uppdragets längd: 12 månader Låter det här som din nästa utmaning? Tveka inte – vi vill höra från dig! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
What We Do Swiftly gaining ground as Sweden’s industry leader in battery storage and expanding rapidly in selected European markets, Flower is on a mission to enable the energy system of tomorrow. With an industry-leading AI-powered platform at its core, our service includes stabilizing the energy system by enhancing predictability and flexibility for both energy producers and consumers. By combining pioneering technology with a portfolio of flexible energy assets, we break new ground towards a fossil-free energy system, allowing clean energy to power society. Who We Are Tech company at heart – purpose in our DNA. Flower consists of a diverse group of innovative individuals with a strong desire to improve the state of the world. At Flower, we believe trust, collaboration and diversity are essential to not only create an inclusive work environment, but also drive career growth. By embracing varying perspectives, we allow creativity and progress to flourish. To accelerate towards our goal of becoming the pioneering force powering the energy system of tomorrow, we are now looking for a passionate and skilled Optimization Engineer. About The Role: As an Optimization Engineer, you will be responsible for solving advanced optimization problems to address the complex market allocation of different asset portfolios within the energy markets. You will be mainly responsible for the development of those models, and work on their implementation and improvement together with the team. You will be part of our Trading domain, and will work closely with our data scientists, engineers, analysts and developers, being at the core of our operationsWhat you’ll do Develop, implement, deploy advanced mathematical optimization models for allocating our assets portfolio across different markets efficiently Develop software in Python with mathematical optimization code at its core in line with good software engineering practice Handle large-scale datasets flowing through the optimizer and its test cases and develop test strategies to ensure robustness and optimality Actively make recommendations for improvements to the modelling approach or implementation Stay up to date with the latest advancements in optimization techniques and technologies • Collaborate with stakeholders to understand business objectives and translate them into technical optimization solutions Who you are Experience in Operations Research, Computer Science, Industrial Engineering, Applied Math, Engineering Physics, or related quantitative field 3+ years of experience writing production-grade Python as part of a product in a commercial organization Experience applying optimization techniques such as linear programming, integer programming or stochastic optimization Solid foundational mathematical understanding relevant to the modeling of optimization problems Excellent problem-solving skills and the ability to work independently or within a team Strong communication skills with the ability to choose audience-appropriate language when communicating about technical concepts We consider it a plus if you have hands-on experience using mathematical modelling libraries like Pyomo or SciPy, and optimization solvers like Gurobi, HiGHS, SCIP, GLPK Location Our beautiful office is located in the heart of Södermalm just a short walk from Slussen subway station. We encourage in-office collaboration but support a hybrid work model. Apply Our corporate language is English, as we have over 20 nationalities in the office. We therefore appreciate it if you could submit your CV in English. Throughout the recruitment process you will meet with the People & Talent Partner, Head of Predictions & Asset Optimizations, VP of Trading, and our CEO. We look forward to hearing from you! --- We kindly but firmly decline any engagement in recruitment assistance for our hiring processes. This includes partnership offers or the sale of recruitment tools.
Join Our Team VIPAS AB as a Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: As a Functional Consultant, you will work closely with business users, product owners, and implementation squads to ensure smooth and effective market rollouts of D365. You will play a vital role in translating business needs into scalable solutions through configuration, integration, testing, and user training. Key responsibilities include: Configure D365 modules according to the company’s standard blueprint and market-specific needs. Collaborate with your squad and Implementation Manager to deliver end-to-end rollouts. Utilize and support the company’s reusable integrations across systems. Document all market-specific configurations in a clear and structured format. Support and lead user testing and data validation efforts. Contribute to cutover planning and smooth transition execution. Facilitate training sessions for key business users using a “train-the-trainer” model. Assist in data migration, including preparation, import (DMF), and user support. Share knowledge and onboard new consultants joining the team. Requirements: We’re looking for someone who combines technical know-how with a strong business process understanding and excels in a collaborative, international environment. Key traits: Supportive, proactive, and team-oriented mindset. Excellent written and verbal communication skills in English. Structured and analytical problem solver with a can-do attitude. Eager to learn and open to new perspectives. Experienced in Agile project methodologies and global rollouts. Required experience and skills: Proven track record in full-cycle D365 implementation projects. Deep functional expertise in one or more of the following modules: Finance: Procure to Pay (Accounts Payable & Procurement) Acquire to Dispose (Fixed Assets) Record to Report (General Ledger) Order to Cash (Accounts Receivable) Parts / Supply Chain: Procurement & Sourcing Sales and Marketing Warehouse Management (Basic & Advanced) Product Information Management Intercompany processes Data Management (import/export via DMF) Procurement-specific: ISV tools such as ExFlow, Comarch, or Treasury Automation Suite Microsoft localization for regional compliance Additional expertise: Working with reusable integration tools and frameworks. Understanding of the company’s business processes is a strong advantage. Why Join the D365 Team? Be part of a large-scale digital transformation program with real global impact. Work in an agile, cross-functional environment with experts from around the world. Take on varied challenges that support your professional growth and learning. Contribute to one of the most innovative and sustainability-driven organizations in the industry. Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en avlösare till en rullstolsburen flicka som är bosatt i Vaxholm. Tjänsten är på 10 timmar/veckan. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja i och träna på att använda olika kommunikationshjälpmedel, att träna på förflyttningar med hjälpmedel, kortare promenader i närområdet, att hjälpa till vid matsituationer samt att läsa för och tillsammans med vår kund. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: I dialog och samråd med vår kund och anhörig bestäms dagar och tider då arbetspassen förekommer. Om dig Som avlösare hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Har erfarenhet inom vård och omsorg, Är rökfri. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Är du undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi är ett glatt gäng som utgår från vårt kontor i centrala Täby. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du är utbildad Undersköterska Du behärskar svenska i tal och skrift Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Det är meriterande om du har B-körkort. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Inköp Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag. Dagsschema: kl. 07:00 - 15:30. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Du utgår från vårt kontor i centrala Täby. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby-Vallentuna. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden i Täby och Vallentuna. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
Över sommaren söker vi en Masterdataadministratör som vill arbeta för att säkerställa att kunder och medarbetare har rätt information om Apotekets sortiment. Som Masterdataadministratör kommer du att arbeta i flera olika IT-stöd/affärssystem med att registrera och kontrollera information. Avdelningen för masterdata ansvarar för att tillgängliggöra grunddata till hela Apoteket. Vårt arbete är viktigt både för Apotekets dagliga verksamhet och digitala förändringsresa. Vi erbjuder dig ett sommararbete som engagerar, utmanar och är roligt. Du kommer kunna arbeta självständigt och till stor del på distans, men du kommer aldrig vara ensam i tjänst. Vi stödjer varandra i det löpande arbetet och arbetar för att minska personberoende kunskap. Anställningen är ett sommarvikariat på heltid mellan juni och augusti 2025. Dina huvudsakliga arbetsområden Hantera data för läkemedel och handelsvaror inom förmånen Kategorisera sortiment på e-handeln Utföra diverse registervård av sortimentet Dina arbetsuppgifter kan komma att anpassas beroende på din bakgrund, kunskap och erfarenhet samt avdelningens behov, så att de passar dig och teamet. Dina kompetenser Vi söker dig som är i slutet på dina farmaceutstudier eller har arbetat ett tag på apotek. Du kan även ha annan utbildning och/eller erfarenhet som vi bedömer som likvärdig. Utöver detta vill vi att du Anammar med lätthet digitala arbetssätt och är bekväm med att arbeta med Office-paketets program, framför allt Excel. Har ett stort intresse för gränsytan mellan verksamhet och teknik Behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift För att trivas i rollen är det viktigt att du är prestigelös, kommunikativ och tycker om att arbeta i team. Du behöver vara strukturerad, noggrann och detaljorienterad, men samtidigt ha förmågan att byta fokus i olika arbetsuppgifter. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen till Apoteket!
Vi på Submit söker nu efter flera packare för våra samarbetspartners i Norrort. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Norra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska, filippinska eller ryska är ett plus. Plats: Norra Stockholm Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Deltid Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
OM OSS Nordisk Hemservice AB är ett privat hemtjänstfamiljeföretag som har funnits sedan 2002. Vi har tre kontor belägna i Danderyd, Södermalm och på Östermalm. Hela vår verksamhet genomsyras av vår värdegrund som vi har tagit fram tillsammans med våra medarbetare. Den utgår från att vi lyssnar på kundens behov för att vår hemservice ska bli så bra som möjligt. Vi söker dig som delar vår värdegrund och har ett stort intresse av omsorg och att hjälpa våra kunder att få bo kvar hemma och känna sig trygga. Arbetsuppgifter Att arbeta inom hemtjänsten innebär att du arbetar självständigt med stort ansvar. Samtidigt är du en del av vårt team och har daglig kontakt med våra kunder och närstående. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att planera och utföra omvårdnadsarbete i kundernas hem såsom: - Personlig omvårdnad (hjälp med personlig hygien, förflyttning, påklädning). - Service (matlagning, inköp av dagligvaror, städning och tvätt). - Ledsagning (följa med kunden till aktiviteter utanför hemmet). Du tar dig mellan kunderna genom att promenera, cykla eller köra bil. Efter varje besök kommer du att göra noggrann dokumentation samt tidsregistrering i en mobilapplikation. Besök hos kunderna sker kl. 07:00-22:00, årets alla dagar. Vi ser gärna att du är flexibel och kan arbeta både dag- och kvällstid samt helger. Kvalifikationer - Vård- och omsorgsutbildning - Goda kunskaper i svenska (både tal och skrift) Meriterande - Skyddad yrkestitel som undersköterska - Erfarenhet inom hemtjänsten - Kunskaper i flera språk Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du har ett gott bemötande och vill ta ansvar. Du har också en förmåga att planera och organisera, samt är positiv, glad och hjälpsam. Varaktighet, tillträde och arbetstid: Vikariat 1: v.27-31 blandat vardagar och helger 7.30-15.30 Vikariat 2: v.30-34 måndag till fredag 7.30-15.30 Vikariat 3: v.29-34 blandat vardagskvällar och helger 15.00-22.00 Ansökan ska bestå av ett CV, personlig brev där du beskriver dig själv och din arbetslivserfarenhet samt vilket vikariat du är intresserad av. För att vara förberedd vid eventuell intervju, så beställ ett registerutdrag via E-tjänster från polisen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/
Välj ett jobb för att visa detaljer