Om oss: Sopra Steria är Europas ledande konsultföretag inom ServiceNow och digital transformation. Vi hjälper företag och organisationer att effektivisera sina verksamheter genom innovativa teknologilösningar. Med fler än 4000 ServiceNow-experter besitter vi marknadens största och mest framstående ServiceNow-team där får du möjligheten att arbeta med dem mest spännande projekten samt utvecklas i en dynamisk och framåtlutad arbetsmiljö. Nu tar vi nästa stora kliv och satsar ännu hårdare på vår ledande position inom ServiceNow. Hos oss får du chansen att vara med och driva utvecklingen framåt, forma framtidens lösningar och göra verklig skillnad. Vill du vara en del av vårt ledande team? Om rollen: Vi söker en driven Utvecklare/Low Code-utvecklare inom ServiceNow som vill vara med och skapa skräddarsydda digitala lösningar för våra kunder. I denna roll kommer du att arbeta med utveckling, konfiguration och anpassning av ServiceNow-plattformen, med fokus på att effektivisera och automatisera affärsprocesser. Du kommer arbeta i teamleveranser tillsammans med experter som utvecklar innovativa lösningar baserade på ServiceNow och low-code-teknologier. Dina arbetsuppgifter: - Utveckla och konfigurera ServiceNow-applikationer och arbetsflöden. - Implementera low-code/no-code-lösningar med hjälp av ServiceNow App Engine. - Anpassa och optimera affärsprocesser genom automation och integrationer. - Samarbeta med kunder och interna team för att identifiera och lösa affärsutmaningar. - Följa best practices och säkerställa kvalitet i kod och konfiguration. För att lyckas i rollen ser vi att du bör ha: - Minst 3 års erfarenhet av utveckling i ServiceNow eller andra low-code-plattformar. - Kunskap i JavaScript och webbutveckling (HTML, CSS). - Förståelse för olika ServiceNow-moduler och certifiering inom plattformen är starkt meriterande. - Förmåga att analysera och förbättra affärsprocesser med hjälp av teknik. - En stark vilja att utvecklas och arbeta i en konsultroll. - Flytande svenska och engelska i tal samt skrift. Vi erbjuder: - En spännande arbetsmiljö hos Europas ledande ServiceNow-konsultbolag. - Möjlighet att arbeta med innovativa lösningar och den senaste tekniken. - Kompetensutveckling genom certifieringar, utbildningar och mentorskap. - Hybrid arbetsmodell samt konkurrenskraftiga villkor och förmåner Om ServiceNow-teamet på Sopra Steria: Sopra Steria är Nordens ledande expert inom ServiceNow – vi har den största och mest specialiserade kompetensen på marknaden. Som ElitePartner till ServiceNow levererar vårt starka och sammansvetsade team omfattande och högkvalitativa lösningar, där flera av våra erfarna ServiceNow-konsulter samarbetar för att maximera värdet för våra kunder. Vi drivs av innovation, samarbete och kunskapsutbyte – tillsammans sätter vi nya standarder och skapar framtidens digitala lösningar. Vill du arbeta med de bästa? Då är Sopra Steria platsen för dig. Om Sopra Steria: Sopra Steria är en av Europas ledande aktörer inom digital transformation, med över 60 000 medarbetare i mer än 30 länder globalt. Vi driver innovation och hjälper företag och organisationer att effektivisera, utvecklas och skapa långsiktigt värde genom banbrytande teknologilösningar. Hos oss arbetar de främsta experterna inom sina områden i en dynamisk och framtidsorienterad miljö där samarbete, nytänkande och teknisk spetskompetens står i centrum. Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av vårt framstående team, ansök genom att ladda upp ditt CV. Kontakta gärna ansvarig rekryterare, Teodor Nellvik ([email protected]) eller Business Owner Mikael Kroglund ([email protected]), för eventuella frågor om tjänsten. På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Välkommen till Sopra Steria - där din kompetens formar framtidens digitala lösningar!
Om företaget Service Works Global (SWG) är ett internationellt mjukvarubolag som utvecklar och levererar innovativa lösningar för fastighetsförvaltning och arbetsplatshantering. Vi är en del av Addnode Group, noterat på Nasdaq Stockholm och våra kunder finns över hela världen – från Sverige till Storbritannien, Australien och Kanada. Hos oss får du vara en del av en global tillväxtresa i ett företag där både struktur och nytänkande får ta plats. Vi tror på samarbete, kvalitet och att ständigt förbättra oss – och nu söker vi dig som vill bidra till vår fortsatta utveckling och finansiella stabilitet. Om tjänstenSom Ekonom hos oss får du en nyckelroll i vår ekonomiavdelning med stort ansvar och bredd i dina arbetsuppgifter. Du arbetar nära vår finanschef och blir en viktig kugge i det dagliga finansiella flödet. Du kommer att arbeta med löpande hantering av både kund- och leverantörsreskontra i flera länder, delta i bokslutsarbete och vara delaktig i rapportering och interna förbättringar. Här får du chansen att utvecklas i en internationell kontext där dina insatser gör skillnad – varje dag. Tjänsten kan utgå från Stockholm eller Eskilstuna. Kvalifikationer och egenskaperFör att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har: Några års erfarenhet av liknande ekonomiarbete, gärna i en internationell miljö Vana av att arbeta i affärssystem, gärna NetSuite Goda kunskaper i Excel och erfarenhet av månadsbokslut Förmåga att kommunicera obehindrat på både svenska och engelska Som person ser vi att du är: Noggrann och har ett naturligt öga för detaljer Självgående och trivs i nära samarbete med andra Lösningsorienterad och ser möjligheter där andra ser problem Strukturerad och trygg i att arbeta mot deadlines Engagerad, prestigelös och har en vilja att bidra till både förbättring och gemenskap Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm eller Eskilstuna Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till | [email protected].
Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Sopra Steria, Nordens ledande företag inom digital transformation, söker en erfaren och kompetent Cloud Architect inom Azure med dokumenterad erfarenhet för att stärka vårt framstående team. Vi har blivit erkända som Karriärföretag och en av Sveriges bästa arbetsplatser 2024 av Great Place to Work. I denna roll kommer du att spela en avgörande roll i leveransen av innovativa molnbaserade projekt till våra kunder samt bidra till vidareutvecklingen av vårt framstående molnerbjudande Som arkitektkonsult inom Azure kommer du att: - Delta aktivt i planering, design och implementation av Azure-lösningar för våra kunder. - Operativt arbeta med lösningar som omfattar hela bredden av Azure-plattformen, inklusive IaaS och PaaS, med fokus på Entra ID för identitets- och åtkomststyrning. - Coacha och vägleda kunder om optimal användning av moln- och hybridteknologi för att implementera nya lösningar eller migrera befintliga tjänster till Azure. - Fungera som ämnesexpert som stödjer flera team eller som teknisk teamledare med övergripande ansvar för leveransen. För att lyckas med detta tror vi att du: - 5 till 8 års dokumenterad erfarenhet som Azure-arkitekt med stark tekniskt fokus och problemlösningsförmåga. - Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både i tal och skrift. - Förmåga att automatisera och optimera arbetsflöden. - Erfarenhet av att översätta kundens behov till konkreta designförslag och implementeringar. - Erfarenhet från konsultbranschen med förmåga att arbeta i både stora och små team. Kvalifikationer och färdigheter: - Erfarenhet av design och implementering av lösningar i det publika molnet, med fokus på kostnadsoptimering, säkerhet, skalbarhet, prestanda och tillgänglighet. - Kompetens inom programmerings- och/eller skriptspråk (Powershell, Bash, Python etc.). - Erfarenhet av CI/CD-verktyg som Azure DevOps eller GitHub. - Erfarenhet av Infrastructure as Code (ARM, Bicep, Terraform etc.). - Förståelse och erfarenhet av ramverk som Microsoft Cloud Adoption Framework, Security Adoption Framework samt Well-Architected Framework - Kunskap inom molnsäkerhet och Zero Trust arkitektur. - Kunskap och erfarenhet av containerlösningar som Docker och Kubernetes är meriterande. Om Sopra Steria: Sopra Steria är en global aktör inom digital transformation med över 50 000 medarbetare i över 30 länder, varav 600 i Sverige. Vi har blivit rankade som en av Sveriges bästa arbetsplatser 2024 av Great Place to Work och är ett av topp fem bolag inom Digital Transformation enligt Gartner. Vi erbjuder en inkluderande och skicklig arbetsmiljö där du har möjlighet att vässa dina kunskaper och arbeta med branschens mest spännande projekt. Vi står nu inför en spännande tillväxtresa som genomsyrar hela verksamheten där det finns stora möjligheter att växa tillsammans med bolaget och skapa verklig förändring genom digital utveckling. Har du fler frågor? Om du har några fler frågor angående tjänsten får du gärna höra av dig till ansvarig rekryterare Teodor Nellvik ([email protected]). På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Sopra Steria tar inte emot CV:n från företag som vi inte har ramavtal tillsammans med. Vi tar inte ansvar för eventuella avgifter på CV:n som skickas oönskat till oss. To all recruitment agencies without a base agreement: Sopra Steria does not accept resumes from agencies with whom we do not have an agreement. Please do not forward resumes to our jobs alias, Sopra Steria employees or any other company location. Sopra Steria is not responsible for any fees related to unsolicited resumes.
Till advokatbyrån Kilpatrick Stockholmskontor söker vi en ekonomiassistent. Är du en serviceinriktad och strukturerad person som vill arbeta i en affärsnära roll i en såväl trivsam som professionell arbetsmiljö? Kilpatrick Townsend & Stockton är en affärsjuridisk advokatbyrå med totalt 22 kontor varav 18 kontor i USA och ett vardera i Stockholm, Beijing, Shanghai och Tokyo. Stockholmskontoret tillhandahåller rådgivning och affärsjuridiska lösningar inom flertalet rättsområden. Här arbetar drygt 55 personer varav närmare 40 är jurister. Kontoret i Stockholm är beläget på Blasieholmen med vacker utsikt över Nybroviken. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent på Kilpatrick hanterar du byråns kund- och leverantörsreskontra, månatliga fakturering och du gör avstämningar av in- och utbetalningar. Du kommer även att ansvara för en stor del av den löpande bokföringen. Beroende på din tidigare erfarenhet och kompetens finns det även möjlighet till deltagande i boksluts- och revisionsprocesserna. Du kommer att arbeta i tätt samarbete med en erfaren ekonomichef. Ekonomiavdelningen är mycket väl fungerande med tydliga processer och rutiner men det finns även utrymme för att ta egna initiativ kring utveckling av processer. Ekonomiavdelningen arbetar affärsnära och stöttar byrån med all ekonomisk information. Kvalifikationer Ett krav för att axla rollen som ekonomiassistent på Kilpatrick är att du har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Men du får gärna vara i början av din karriär och du erbjuds genom denna roll en möjlighet att vidareutveckla din kompetens inom ekonomi- och redovisningsområdet. Mycket goda kunskaper i Office-paketet (särskilt Excel och Word) är ett krav Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav Kunskaper i Visma är meriterande Systemintresse är meriterande Personliga egenskaper Vi söker dig som är ordningsam, ansvarsfull och har ett genuint engagemang för ditt arbete. Du har ett positivt förhållningssätt, är prestigelös och möter dina kollegor med respekt, tålamod och ett lugn som skapar trygghet i varje kontakt. Du är strukturerad och noggrann, samtidigt som du alltid levererar arbete av hög kvalitet i god tid inför deadlines. Med ett diplomatiskt sätt och en ödmjuk framtoning skapar du goda relationer och bidrar till en trivsam och professionell arbetsmiljö. Vi värdesätter din nyfikenhet och ditt intresse för byråns verksamhet – hos Kilpatrick gör din servicekänsla och ditt driv verklig skillnad. Mer om Kilpatrick Det råder en trevlig, inkluderande och familjär stämning hos Kilpatrick och byrån månar om att medarbetarna ska känna arbetsglädje och trivsel, såväl i det dagliga arbetet som på det sociala planet. I anställningserbjudandet ingår bl.a. en förmånlig pensions- och försäkringslösning, friskvårdsbidrag, möjlighet till utbildning, byråkonferenser och flera gemensamma trivsel- och idrottsaktiviteter. Mer om tjänsten Direktrekrytering Tillsättning: mitten av augusti 2025 Omfattning: heltid, 37,5 timmars arbetsvecka Placering: Blasieholmen, Stockholm Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss: Sopra Steria är Europas ledande konsultföretag inom ServiceNow och digital transformation. Vi hjälper företag och organisationer att effektivisera sina verksamheter genom innovativa teknologilösningar. Med fler än 4000 ServiceNow-experter besitter vi marknadens största och mest framstående ServiceNow-team där du får möjligheten att arbeta med de mest spännande projekten samt utvecklas i en dynamisk och framåtlutad arbetsmiljö. Nu tar vi nästa stora kliv och satsar ännu hårdare på vår ledande position inom ServiceNow. Hos oss får du chansen att vara med och driva utvecklingen framåt, forma framtidens lösningar och göra verklig skillnad. Vill du vara en del av vårt ledande team? Om rollen: I rollen som Senior Utvecklare inom ServiceNow kommer du att vara en nyckelspelare i att utveckla och implementera lösningar på ServiceNow-plattformen för våra kunder. Du säkerställer att tekniska lösningar håller hög kvalitet, är hållbara och anpassade efter kundens verksamhet. Som Elite Partner för ServiceNow har vi en av Skandinaviens största och mest kvalificerade konsultgrupper med närmare 500 dedikerade experter. Vi söker nu en erfaren Senior Utvecklare som kan ta en strategisk och operativ roll i våra teamleveranser. Dina huvudsakliga uppgifter: - Utveckla och konfigurera lösningar på ServiceNow-plattformen. - Säkerställa teknisk kvalitet och bästa praxis i lösningarna. - Fungera som rådgivare till kunder kring tekniska lösningar och plattformsutveckling. - Leda tekniska workshops och kravinsamling med kunder. - Samarbeta med processledare och andra roller för att säkerställa helhetslösningar. - Analysera och optimera befintliga lösningar samt identifiera förbättringsområden. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har: - Flerårig erfarenhet av utveckling och implementation inom ServiceNow. - Gedigen kunskap i JavaScript samt god förståelse för webbteknologier som HTML och CSS. - Erfarenhet av att arbeta med moduler som ITSM, ITOM, HR eller SecOps. - Förmåga att leda tekniska dialoger och workshops med kund. - Relevant akademisk utbildning inom IT eller motsvarande. - Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder: - En spännande arbetsmiljö hos Europas ledande ServiceNow-konsultbolag. - Möjlighet att arbeta med innovativa lösningar och den senaste tekniken. - Kompetensutveckling genom certifieringar, utbildningar och mentorskap. - Hybrid arbetsmodell samt konkurrenskraftiga villkor och förmåner. Om ServiceNow-teamet på Sopra Steria: Sopra Steria är Nordens ledande expert inom ServiceNow – vi har den största och mest specialiserade kompetensen på marknaden. Vårt starka och sammansvetsade team levererar omfattande och högkvalitativa lösningar, där flera av våra erfarna ServiceNow-konsulter samarbetar för att maximera värdet för våra kunder. Vi drivs av innovation, samarbete och kunskapsutbyte – tillsammans sätter vi nya standarder och skapar framtidens digitala lösningar. Vill du arbeta med de bästa? Då är Sopra Steria platsen för dig. Om Sopra Steria: Sopra Steria är en av Europas ledande aktörer inom digital transformation, med över 60 000 medarbetare i mer än 30 länder globalt. Vi driver innovation och hjälper företag och organisationer att effektivisera, utvecklas och skapa långsiktigt värde genom banbrytande teknologilösningar. Hos oss arbetar de främsta experterna inom sina områden i en dynamisk och framtidsorienterad miljö där samarbete, nytänkande och teknisk spetskompetens står i centrum. Vill du veta mer om oss? Läs här: Om oss | Sopra Steria Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av en framstående arbetsplats, ansök genom att ladda upp ditt CV. Kontakta gärna ansvarig rekryterare, Teodor Nellvik ([email protected]) eller Business Owner Mikael Kroglund ([email protected]) för eventuella frågor om tjänsten. På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Välkommen till Sopra Steria – där din kompetens formar framtidens digitala lösningar!
Din roll Vi söker en erfaren och lösningsorienterad frontendutvecklare med god förståelse för fullstackutveckling till ett samhällskritiskt uppdrag. Du kommer att ingå i ett agilt team som utvecklar ett användargränssnitt för ett internt expertsystem kopplat till trygghetsarbete inom kollektivtrafiken. Din frontendinsats kommer att spela en avgörande roll i ett system som i förlängningen kan bidra till att rädda liv. Du arbetar tätt tillsammans med UX-designers, andra utvecklare och systemleverantörer, och bidrar med tekniska lösningar som svarar direkt mot användarnas behov. Vi söker dig som är trygg i att möta slutanvändare och har ett metodiskt arbetssätt där användarvärde står i centrum. Ditt ansvarUtveckla användargränssnitt i frontend-ramverk (ex. React) för ett nytt internt system Bidra i hela utvecklingsprocessen – från koncept till färdig produkt Arbeta i nära dialog med UX och verksamhet för att förstå behov och skapa intuitiva lösningar Samarbeta med backendutvecklare och arkitekter i en on-prem-miljö Delta i design, testning och implementation i enlighet med DevOps och agila metoder Ta ansvar för lösningar som ska fungera i både Windows- och Linuxmiljöer Kvalifikationer (obligatoriska krav) För att vara aktuell för uppdraget krävs: Minst 8 års arbetslivserfarenhet som systemutvecklare (frontend, backend eller fullstack) Minst 5 års erfarenhet av frontendutveckling i ramverk som React eller liknande Minst 3 års erfarenhet som fullstackutvecklare med backend i .NET/C# Erfarenhet av att arbeta mot REST API:er (minst 3 år) Erfarenhet av eventbaserade system såsom MQTT, RabbitMQ eller SignalR (minst 1 år) Har haft en betydande roll i ett större projekt från start till leverans Meriterande erfarenheter Arbete i både Windows- och Linux-servermiljöer (minst 2 år) Erfarenhet av strömmande video i frontendlösningar Nära arbete med slutanvändare och funktionella krav Uppdrag inom offentlig sektor eller myndighet Erfarenhet av utveckling med enhetstester (minst 2 år) Placering Uppdraget utförs på plats i Stadshagen, Stockholm. Begränsade möjligheter till distansarbete enligt överenskommelse. Tidplan och omfattningStart: 16 juni 2025 Slut: 16 juni 2026 Omfattning: 40 timmar/vecka Förlängning: Möjlighet till 1+1+1 år enligt befintliga villkor Är du redo för ett uppdrag där din kod kan göra skillnad – på riktigt? Ansök nu eller hör av dig för att få veta mer! Transparens och ansvarsfull AI-användning På Edge of Talent strävar vi efter att arbeta effektivt och professionellt. Vi använder därför ibland AI-baserade verktyg som stöd i vår administration, exempelvis för att strukturera och sammanfatta information. Vi vill dock vara tydliga med att AI aldrig fattar beslut åt oss. Alla beslut om vilka kandidater som går vidare i våra processer fattas av en människa som noggrant utvärderar varje kandidat utifrån kompetenskriterier och hur dessa matchar kundens kravspecifikation för rollen. Vår ambition är att säkerställa en rättvis och transparent rekryteringsprocess där alla kandidater bedöms utifrån sina faktiska meriter och erfarenheter.
About Slash.ten At Slash.ten, we're more than just operators of concept stores, pop-ups, co-working spaces, and events for the world’s leading brands. We are a vibrant community of visionaries with big dreams, ambitious goals, and a passion for creating unforgettable experiences. The Opportunity This fall we opened the Samsung store at Nordiska Kompaniet (NK) in Stockholm. and now we need to expand the team. This isn’t just any store – it’s a meticulously designed space where technology meets elegance, offering an immersive brand and product experience that delights all senses. With natural materials and a focus on design, the Samsung store at NK promises to be a destination like no other. Who Are You? We are on the lookout for exceptional individuals to join our team. You are someone who: Exudes enthusiasm and positive energy in every interaction. Has a genuine interest in consumer electronics and a keen desire to learn more. Understands that stellar customer service lies in the details, from store layout and product knowledge to human interaction. Naturally helps others and takes pride in creating a welcoming environment. Thrives in a team setting and consistently performs at your best. Your Role As a key player in the store at NK, you will: Deliver top-notch service to every visitor. Drive the store towards achieving its goals. Maintain impeccable store routines and structures. Assist in upholding the project’s visual and conceptual standards. Manage inventory efficiently. Handle cash transactions with accuracy and integrity. About the brand and NK Samsung is a global leader in technology, renowned for its innovation and cutting-edge products. At NK, Stockholm’s premier department store known for its elegance and high-end offerings, the store will provide customers with a unique opportunity to explore and experience their latest products in a sophisticated setting. Extent of employment: Part-time, 2-4 times a week Start: As soon as possible About Slash.ten Slash.ten is a premier customer experience agency with a proven track record in retail, events, and creating exceptional customer experiences. Our team is diverse, dynamic, and driven by the power of teamwork. We've built fast-growing companies, developed leading brands, and consistently delivered award-winning customer service. Our mission is to excel in everything we do, leaving a lasting impression of excellence. Join us at Slash.ten and become a leading ambassador for this store at NK. Be part of a team that sets the standard for customer service and brand representation. Visit www.slashten.net to learn more about us and apply.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Sopra Steria, Nordens ledande företag inom digital transformation, söker en erfaren och kompetent teknisk arkitekt inom Modern Workplace för att stärka vårt framstående team. Vi har blivit erkända som Karriärföretag och en av Sveriges bästa arbetsplatser 2024 av Great Place to Work. I denna roll kommer du att spela en avgörande roll i leveransen av innovativa molnbaserade projekt till våra kunder samt bidra till vidareutvecklingen av deras digitala arbetsplatser. Som teknisk arkitekt inom Microsoft 365 hos oss kommer du att leda, designa och implementera lösningar. Du kommer att arbeta nära våra kunder för att identifiera deras behov och bygga lösningar som kombinerar säkerhet, flexibilitet och skalbarhet. Tillsammans med våra kunder kommer du att skapa effektiva och säkra arbetsflöden som gör det möjligt för deras organisationer att arbeta varsomhelst och närsomhelst. Arbetet på Sopra Steria bedrivs i en hybrid arbetsmiljö där våra konsulter arbetar i en mix av på våra kontor (Stockholm & Malmö), hemma alternativt on-site hos kunder utifrån önskemål. Ansvarsområden: - Designa, planera och implementera Microsoft 365-lösningar (Teams, SharePoint, Exchange Online) för att stödja samarbete och produktivitet. - Utveckla strategier för enhetshantering, säkerhet och applikationsdistribution med hjälp av Intune (Microsoft Endpoint Manager). - Utforma och implementera säkerhetspolicys och strategier för regelefterlevnad, inklusive Conditional Access och dataskydd. - Samverka med kunders IT-team och affärsverksamhet för att förstå deras behov och skapa hållbara och innovativa tekniska lösningar. Krav och kompetenser: - Minst 5 års erfarenhet som teknisk arkitekt inom IT-lösningar, med särskilt fokus på Microsoft 365. - Har djupgående kunskap om minst ett område inom Microsoft 365-ekosystem så som Teams, SharePoint, Exchange Online och OneDrive. - Är väl bevandrad i molntjänster, mobila enhetshanteringslösningar (Intune), säkerhetslösningar (Conditional Access, Defender) och dataskydd samt migreringsarbete från on-premise. - Har erfarenhet av att leda projekt inom molntransformation och modernisering av arbetsmiljöer. - Har erfarenhet av PowerShell och andra automatiseringsverktyg. - Starkt meriterande med relevant certifiering för rollen (ex. MS-102 Microsoft 365 Certified Administrator Expert) - Är en skicklig kommunikatör och trivs i en kundnära roll där du får presentera lösningar för både tekniska och icke-tekniska intressenter. Om Sopra Steria: Som arbetsgivare kan vi på Sopra Steria erbjuda dig möjligheten att arbeta i en dynamisk och innovativ miljö med några av de mest spännande projekten inom digital transformation. Dina kollegor är experter och specialister inom sitt fält där vi också erbjuder möjlighet till vidareutveckling genom certifiering och utbildningar inom olika produkter och tjänster relevanta för din tjänst. Sopra Sterias kultur främjar samarbete, kompetensutveckling och karriärmöjligheter. Vi tror på att leda oss själva och erbjuder flexibla arbetsförhållanden och möjlighet till distansarbete. Sopra Steria är en global aktör inom digital transformation med över 60 000 medarbetare i över 30 länder, varav 600 i Sverige. Vi har blivit rankade som en av Sveriges bästa arbetsplatser 2024 av Great Place to Work och är ett av topp fem bolag inom Digital Transformation enligt Gartner. Ansökan: Om du är redo att vara en del av vår kultur och bidra till vår tillväxtresa, ser vi fram emot att läsa din ansökan och CV. För eventuella frågor angående tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Teodor Nellvik ([email protected]). På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Sopra Steria tar inte emot CV:n från företag som vi inte har ramavtal tillsammans med. Vi tar inte ansvar för eventuella avgifter på CV:n som skickas oönskat till oss. To all recruitment agencies without a base agreement: Sopra Steria does not accept resumes from agencies with whom we do not have an agreement. Please do not forward resumes to our jobs alias, Sopra Steria employees or any other company location. Sopra Steria is not responsible for any fees related to unsolicited resumes.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Välj ett jobb för att visa detaljer