Undersköterska till kvällspatrull
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo hemtjänst Sollentuna söker engagerade och positiva medarbetare för kvällsarbete med tjänstgöring varannan helg Beskrivning av tjänsten Stor vikt läggs vid bemötande, kommunikation, kontaktmanskap och dokumentation i journalsystem. Tillsvidaretjänst 60-75 % Arbetstider under kväll, 16.00-22.00 Tillträdesdatum enligt överenskommelse Vi har nya kunder som behöver omsorg och utökar nu vårt trevliga medarbetarteam med fler undersköterskor. Det är meriterande om du har erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen Kravprofil Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Meriterande om du tidigare arbetat inom äldreomsorgen Körkort B Cykelvana Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag! Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du skulle beskriva dig själv som en serviceinriktad och ansvarsfull person som brinner för äldreomsorg Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+ i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

3 juli 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Associate Lawyer, Finance & Restructuring
Roschier Advokatbyrå AB
Affärs- och företagsjurister

Roschier is a leading law firm in the Nordic region with offices in Helsinki and Stockholm. We specialize in business law and cover a broad range of practice areas. The firm is well known for its excellent track record of advising on demanding international business law assignments and large-scale transactions. In total, Roschier currently employs some 525 staff members. Are you a lawyer with 3–5 years of experience in finance and restructuring who wants to work on interesting projects with brilliant colleagues? Our Finance & Restructuring practice is now looking to hire an Associate Lawyer for the team. At Roschier, we offer you the best foundation for your future and challenging work in a collaborative and fun environment. Working as an Associate Lawyer at Roschier As one of the leading finance and restructuring practices in the Nordics, our team advises top companies on complex finance-related matters. Our lawyers actively develop the Nordic financial markets and monitor political and legislative initiatives to provide clients with the most up-to-date advice. The Finance & Restructuring team at Roschier adopts a pragmatic, business-focused approach and possesses extensive expertise in structuring deals and negotiating transactions. We provide an opportunity to work on complex assignments in collaboration with experienced professionals, enhancing your professional growth with close support from partners and senior colleagues. At Roschier, we work with leading blue chip companies on assignments that impact international business and market development. Your profile We are looking for a candidate with a law degree and approximately 3–5 years of experience working with finance and restructuring related practices. You have excellent oral and written communication skills, with fluency in English. Working at Roschier means collaborating with leading corporations on complex assignments. We seek colleagues with unique skills and perspectives who share our commitment to excellence in client service. As an associate, you will enjoy teamwork across borders, share challenges and accomplishments, and ensure service quality. You will have the opportunity to grow both personally and professionally by working on assignments that push you to develop your expertise. We invest in you To ensure your professional development, we offer an extensive learning program through Roschier University, tailored to support you at every step and equip you with the professional skills you need to excel in your role as an associate and in your career. Your application Please apply by 17 July through the application link and attach your CV, cover letter, and university transcript. For this recruitment, we only accept applications in English. Candidates are evaluated based on their academic and professional qualifications. Final candidates will be asked to complete an online assessment package, including ability and self-evaluation tests. Reference checks will be conducted on shortlisted candidates.

3 juli 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Studentmedarbetare marknadsföring
Sveaviken PM AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Är du en kreativ student med stor passion för content och sociala medier? Tycker du om att vara uppdaterad med de senaste content-trenderna och vill du utveckla dina kunskaper i de sociala plattformarna för både organisk och betald marknadsföring? Nu erbjuder vi en möjlighet att vara med och påverka i en växande och innovativ organisation, med en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö där kreativitet och nytänkande uppskattas. Som student kommer du att ha ett fritt och varierat arbete där du självständigt planerar och genomför olika typer av arbetsuppgifter inom digital marknadsföring. Vårt mål är att du ska växa med bolaget och utvecklas tillsammans. Till en början med stöd från dina kollegor för att succesivt utföra och ta ansvar för arbetsuppgifter mer självständigt. Målsättningen är att du följer med på vår utvecklingsresa och för rätt kandidat finns möjligheter till eventuell anställning efter avslutade studier. Ta chansen och bygg Sveaviken PM AB och ditt eget CV! Vem är du? Du har ett stort intresse för digital marknadsföring. Du är självgående, kreativ och initiativrik med en stark förmåga att skapa innehåll som engagerar och stärker varumärket. Du har en känsla för trender och tycker om att skriva och redigera texter. Du är strukturerad och noggrann, med förmåga att hantera flera projekt parallellt. Du besitter en grundläggande förståelse för sociala medier och content marketing, men framför allt har en stor drivkraft att utvecklas inom området. Du är ett plus om du är bekväm med att synas i bild och/eller video. Om Sveaviken PM Sveaviken PM representerar den nya tidens förvaltning och strävar efter en datadriven fastighetsförvaltning som är nytänkande och optimerar fastigheternas värde och hållbarhet. Samtidigt bygger vi en flexibel organisation där varje individ känner delaktighet och bidrar till utvecklingen. Med korta och snabba beslutsvägar samt ett integrerat digitalt ekosystem kan Sveaviken PM erbjuda en mer effektiv förvaltning som sänker kostnaderna, ökar driftnettot och skapar högre kundnöjdhet. Våra värdeord – nytänkande, engagemang, kvalitet och hållbarhet – är inte bara ord, de är fundamentet omsatta i handling i vår företagskultur. Kvalifikationer Jag vill att du studerar relevant utbildning på universitet eller yrkeshögskola, och jag vill gärna att du har påbörjat ditt andra studieår. Vårt mål är att du följer oss under hela din studietid. Ansök idag! Tjänsterna är visstidsanställningar med en sysselsättningsgrad på 5-15 timmar i veckan beroende på studieschema. Tillträde sker enligt överenskommelse, men gärna så omgående som möjligt. Låter det intressant? Ansök via formuläret nedan redan idag! Vi kommer löpande att tillsätta studentmedarbetare efter vårt behov. Bästa hälsningar, Mikaela Hagström – Utvecklingschef Följ oss på: https://www.linkedin.com/company/sveaviken-pm/ https://sveavikenpm.se/

3 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Senior IT-säkerhetstekniker
Centio Consulting Group AB
IT-säkerhetsspecialister

Vi söker en Senior IT-säkerhetstekniker till uppdrag hos myndighet i Stockholm.  Detta är ett konsultuppdrag.  Tjänsten är på heltid, och säkerhetsprövning kan behövas. Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga. Uppdraget och Arbetsområde  Myndigheten  behov av en 1 it-säkerhetstekniker där uppdraget innebär att på halvtid bistå 2 interna team med att komma igång att arbeta med produkten AlgoSec i brandväggsmiljöer. Uppdraget innebär att bistå vid installationer och konfigurering i brandväggsmiljöer. För övrigt skall resursen kunna hjälpa med utveckling av arbetsflöden och andra delar som hjälper teamen framåt i deras dagliga arbete med Algosec och även visst utvecklingsarbete inom AlgoSec som plattform bli aktuellt Krav (OBS, obligatoriska) Konsulten ska minst ha 9 års dokumenterad erfarenhet oNätverkstekniker inom It-infrastruktur • Konsulten ska ha minst 8 års dokumenterad erfarenhet som IT-Säkerhetsspecialist • Konsulten ska ha god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska. • Konsulten ska ha dokumenterad erfarenhet av att arbeta med AlgoSec i större nätverksmiljöer. FireFlow Master certifikat är ett krav. Om oss Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt. Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov. Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet. För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst. Läs gärna mer om oss på centio.se. Vänligen skicka ditt CV på svenska. Vi ser fram emot din ansökan!

3 juli 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Undersköterska dagtjänst
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo hemtjänst Sollentuna söker engagerade och positiva undersköterskor för dag med tjänstgöring varannan helg Beskrivning av tjänsten Stor vikt läggs vid bemötande, kommunikation, kontaktmanskap och dokumentation i journalsystem. Tillsvidaretjänst 75-100 % Arbetstider under dag, med tjänstgöring varannan helg Tillträdesdatum enligt överenskommelse Vi har nya kunder som behöver omsorg och utökar nu vårt trevliga medarbetarteam med fler undersköterskor. Det är meriterande om du har erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen. Kravprofil Undersköterskeutbildning (eller likvärdig utbildning) om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Meriterande om du tidigare arbetat inom äldreomsorgen Körkort B Kan cykla Vill du veta mer om vad en arbetsdag inom hemtjänsten innebär så klicka på länken för att komma till vår film. Länk till film Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-09-30 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Sammanfattning Roll: Undersköterska Arbetstid: Dagtid och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

3 juli 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Senior Quantitative Analyst
Abios Gaming AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About Abios Abios is a Stockholm-based esports data provider, founded in 2013. We distribute industry-leading esports data and technology across the globe. Our customers include world-famous esports teams, search engines, and sportsbooks. We provide our customers with data APIs, data visualisation iframes and odds on top of which they can build the next generation of esports products. Being a tech scaleup, our engineering team has a significant business impact and makes important decisions for the direction of our company. We work in small agile teams with clear missions and end-to-end ownership of our product development, utilising a modern tech stack to create novel data-based esports products. Role description Our quantitative analysis team face a lot of novel and interesting challenges. We are looking for someone who is driven by the challenge of building robust and performant models and applications, where "best in class" is the given standard to go by. It is also important that you are open to new challenges and have the willingness to learn from colleagues as well as research new topics. We are a tight-knit team who works closely together to solve novel and complex problems in sports modelling. Many esports games have complicated match structures which are not seen in ordinary sports modelling. Consequently, we are looking for someone that is communicative and open to both helping colleagues and ask for help and input, as needed. As a senior quant, it is also your responsibility to drive modelling and development practices in the team. This includes introducing new methods and frameworks that ensure high product quality as well as coaching less senior team members. To be able to work efficiently as a part of our team, we would like to see that you have some practical experience in a few of these areas (personal or professional). Sports (Esports) models Probability theory, stochastic processes and estimations thereof Bayesian inference Python, R, SQL (Golang is a big plus) Efficient Monte Carlo methods (e.g. variance reduction methods) What we can offer you: Culture Abios is an esports startup at its core, with employees sharing a love for esports and gaming. As such, our Stockholm office has gaming computers and consoles, perfect for in-house tournaments or an after-work CS2 full-stack. For those interested, there are events on the social calendar including exercise days, breakfast on Fridays and after work with colleagues. Work-life balance We care about our employees' well-being and recognize that life can be unpredictable. To help everyone balance work and personal life, we offer the flexibility to work from home one day per week, whenever needed. Compensation Our competitive salaries and benefits include a generous parental leave program, health benefits and pension. We offer 30 days of paid leave a year because we believe everyone deserves a healthy work-life balance. Learning We believe in the continued learning and development of all our colleagues. This is why we have access to extensive learning/educational materials via providers such as LinkedIn Learning (formerly Lynda). We also look positively at people aspiring to try out new roles in the company. Office Our brand-new offices are located near Torsplan, complete with different complimentary beverages and snacks in the fridge, new shuffleboard and calm open office spaces. There are also several smaller rooms to work in peace, and meeting rooms named after popular esports genres (FPS is the largest one). Are you up for the challenge? Get ready to join us and bring your A-game!

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Riskbedömare till storbank i centrala Stockholm
Poolia Sverige AB
Försäkringssäljare och försäkringsrådgivare

Vi söker Medicinsk Riskbedömare för konsultuppdrag till storbank i centrala Stockholm. Uppdraget förväntas starta i augusti och pågår t.o.m. mars 2026. Arbetet utgörs från kundens kontor i Stockholm med viss möjlighet till distansarbete. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten I rollen som Medicinsk Riskbedömare kommer att arbeta med riskbedömning och skadehantering inom liv- och sjukförsäkring. Rollen kräver självständighet och professionell integritet, då du kommer att hantera ärenden som påverkar både kundernas trygghet och bankens åtaganden. Vem är du? Vi söker dig med omfattande erfarenhet av medicinsk riskbedömning och skadehantering inom liv- och sjukförsäkring. Vidare besitter du en stark förmåga att arbeta självständigt och fatta egna beslut inom ditt ansvarsområde. För rollen efterfrågas mycket goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift då kommunikationen med bankens kunder sker via samtal, brev och e-post. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

3 juli 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Hälsoinformatiker till avdelningen Hälsoinformatik och vårdsystem
REGION STOCKHOLM
Planerare och utredare m.fl.

Vill du vara en del av ett dedikerat team med fokus på att möjliggöra datadriven vård och forskning? Då är du den vi söker för rollen som hälsoinformatiker på Karolinska Universitetssjukhuset! Du erbjuds möjligheten att bidra till datadriven vård och forskning att vara en del av ett informatikteam med erfarna och kompetenta kollegor att vara involverad i både regionala som nationella åtaganden utöver ditt uppdrag på Karolinska  Självklart får du också ta del av våra generella förmåner som Karolinska Universitetssjukhuset erbjuder dig. Om tjänsten I avdelning Hälsoinformatik och vårdsystem ansvarar vi för IT-lösningar som vården är helt beroende av i sitt dagliga arbete. Vi strävar efter att ge vården bästa möjliga IT-stöd genom att förenkla och att skapa lösningar där det krävs manuellt arbete idag. Vården genomgår en stor förändring vilket ställer stora krav på utveckling av nya tekniska lösningar. Karolinska Universitetssjukhuset söker dig som hälsoinformatiker som har ett genuint intresse och vill bidra till att möjliggöra datadriven vård och forskning. Du har förmåga att beskriva och analysera hälso- och sjukvårdens informationsbehov och kommer att samarbeta med kollegor som har mångårig erfarenhet och kompetens inom området. Du kommer att ingå i informatikteamet på Karolinska Universitetssjukhuset som även har regionala och ibland även nationella uppdrag. Informatikteamet arbetar nära vårdverksamheten och ingår i leveransteam för nyutveckling av tekniska lösningar tillsammans med bland annat IT/informations-arkitekt, utvecklare, krav- och testanalytiker, systemförvaltare och verksamhetsarkitekt. Ett samordnat medicinskt fackspråk är en förutsättning för en fungerande informationsförsörjning i hälso- och sjukvården. Det medicinska fackspråket och informationsstruktur är under ständig utveckling. Du förväntas hålla dig uppdaterad inom området medicinsk terminologi och lagar beträffande vårddokumentation regionalt och nationellt. Informatikern bygger broar mellan vårdverksamhet och IT. I rollen ingår att se sammanhang och strukturer på tvären över vårdenhets-, vårdgivar- och systemgränser i syfte att effektivisera vården genom bättre informationshantering. Exempel på arbetsuppgifter: Behovs- och kravhantering Begreppsmodellering, informationsmodellering, logisk datamodellering Mappning av information mot beslutade begreppssystem, till exempel Snomed CT Operativt arbete med vårdinformation enligt OpenEHR Mappning av information mot beslutade standarder för datadelning och interoperabilitet Framtagning av informationsspecifikationer Förvaltning av framtagna modeller och informationsspecifikationer Bidra med implementering av Snomed CT i vårdinformationssystem Skapa förståelse för implementerade modeller samt hur dessa bör nyttjas vid lagring, hämtning och användning av vårdinformation (både för vårdverksamhet och IT). Vi söker dig som är nyfiken, drivande, ansvarstagande och noggrann förstår vårdverksamheternas såväl som patienternas/invånarnas behov av informationsförsörjning har förmågan att kommunicera med personer inom olika yrkesgrupper i vården, men även med personer utan vårdbakgrund arbetar bra med komplexa frågor. Du analyserar och bryter ner problem i sina beståndsdelar och löser dem. arbetar bra med andra människor och relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter konstruktivt. Kvalifikationer Krav: Akademisk utbildning inom informationshantering t.ex. hälsoinformatik, ingenjörsexamen eller motsvarande Akademisk utbildning inom ett vårdyrke Erfarenhet av informationsmodellering i verktyg så som Enterprice Architect Erfarenhet av tillämpning av begreppssystem och klassifikationer som ICD-10, Snomed CT med flera Erfarenhet av arbete med Tableau eller motsvarande BI verktyg Minst ett års erfarenhet av arbete som hälsoinformatiker Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete inom Hälso- och sjukvård Erfarenhet av arbete med integrationer där vårdinformation ska kommuniceras Kunskap och erfarenhet av Python Stor förståelse för teknik och tidigare arbete med bland annat, OpenEHR, FHIR Kompetenser inom medicinskt fackspråk samt IT-system som används för vård Om rekryteringsprocessen Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. I samband med din ansökan behöver du bifoga CV. Istället för ett personligt brev ber vi dig besvara urvalsfrågor samt kort motivera varför du passar för rollen. Att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. I denna tjänst kan provanställning komma att tillämpas. Varmt välkommen med din ansökan - Tillsammans är vi Karolinska! Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

3 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Projektledare införande CRM
Centio Consulting Group AB
Övriga IT-specialister

Vi söker en Projektledare för projekt angående införande av CRM till myndighet i Stockholm.  Detta är ett konsultuppdrag.  Tjänsten är på heltid. Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga. Uppdraget och Arbetsområde  I myndighetens) uppdrag ligger att bereda och verkställa beslut om inriktning och omfattning för en långsiktigt hållbar kollektivtrafik. Dessutom ansvarar de för styrning och uppföljning av trafikdrift samt upprätthållandet av infrastrukturens funktion, säkerhet och värde. Varje dag reser mer än 700 000 personer med den allmänna kollektivtrafiken, det vill säga resor med tunnelbana, bussar, pendeltåg och lokalbanor. Kommunikation och försäljning (KF) och IT-avdelningen (IT) arbetar tillsammans för att skapa en effektiv vardag för resenärerna i kollektivtrafiken. Sektionerna Marknadskommunikation och IT-externa tjänster arbetar vi med att förbättra kommunikationen till resenären i sin vardag. Båda sektionerna har en stark kund/resenärsfokus. Kund begreppet Resenär är centralt i sektionerna och samtliga funktioner har sitt eget perspektiv på kopplingen, detta uppdrag drivs i samarbete mellan dessa två sektioner. Uppdraget är en del av att koordinera, utreda och definiera arbetet med att skapa en effektiv hantering av begreppet KUND inom kollektivtrafiken i Stockholm. De behöver hjälp att en konsult som tar fram och identifierar behov och förmågor som krävs för att införa ett CRM-system och ett system för marketingautomation. Resultatet förväntas presentera ett implementerat CRM tillsammans med MA möjligheter. Konsulten skall leda en intern arbetsgrupp som tillsammans med produktområdet Kundstöd sätter allt på plats. Krav (OBS, obligatoriska) Minst fyra (4) års erfarenhet av att leda utredningar i större verksamheter (>500 anställda) från de senaste nio (9) åren. Med utredningar avses exempelvis arbete där konsulten lett ett strukturerat arbete för att kartlägga, analysera och föreslå lösningar inom områden som organisationsutveckling, processförbättring, digitalisering, kundresor, IT-stöd eller strategiska vägval. Minst nio (9) års erfarenhet av roller som ledare (projektledare, chef eller liknande) och/eller utredare. Minst ett (1) uppdrag där konsulten ansvarat för behovsanalys och/eller upphandling av CRM- eller Marketing Automation-system i offentlig verksamhet de senaste nio (9) åren. Minst ett (1) uppdrag där konsulten haft ansvar för samordning av krav och mål mellan två eller fler verksamhetsfunktioner (t.ex. IT, verksamhet med kommunikation) i ett förändringsinitiativ. Minst två (2) års arbetslivserfarenhet av att ha varit delaktig i att samla in, analysera och använda kunddata eller marknadsinsikter för att påverka kommunikation, produktutveckling, tjänsteutbud eller andra verksamhetsbeslut. Meriterande Minst 2 års erfarenhet av arbete som projektledare Minst ett (1) uppdrag där konsulten haft en ledande roll i att etablera ett arbetssätt för kundsegmentering, lojalitetsstrategi eller personaliserad kundkommunikation, exempelvis genom införande eller användning av CRM-system, marketing automation eller lojalitetsprogram. Om oss Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt. Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov. Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet. För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst. Läs gärna mer om oss på centio.se. Vänligen skicka ditt CV på svenska. Vi ser fram emot din ansökan!

3 juli 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Vi utökar! Bli Förvaltare på Riksbyggen i Stockholm!
Riksbyggen ekonomisk förening
Fastighetsförvaltare

Välkommen in till en ny framtid på Riksbyggen! Riksbyggen är ett kooperativt företag som innebär att vi är medlemsägda och att vi arbetar efter våra fyra kärnvärden: Nytänkande, Trygghet, Samverkan och Långsiktighet. Vi utvecklar hållbara boendemiljöer och är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Oavsett dina intressen eller mål, är du alltid välkommen hos oss. Framtiden är här – och den börjar hos oss på Riksbyggen! Vi är ett kooperativt företag som driver hållbara boendemiljöer och är en av Sveriges största fastighetsförvaltare. Vill du vara med och göra verklig skillnad för både människor och fastigheter? Då har vi rollen för dig! Hos oss gör du skillnad! Som Förvaltare för hyresrättsbostäder i Stockholm med omnejd leder du leveransen av förvaltningstjänster och jobbar nära våra kunder för att säkerställa att fastigheterna är i toppskick. Tillsammans med ett dedikerat team arbetar du hållbart och ser till att alla regler och krav efterlevs. Från budget och underhållsplanering till nöjda boende – din roll är central i vårt arbete för en bättre framtid. Du kommer bland annat att: • Leda leverans av tjänster enligt avtal till våra kunder • Ansvara för budgetuppföljning och affärsplaner • Upprätta fastighetsbudget och prognoser • Koordinera kundteam och säkerställa effektivt arbetsflöde • Säkerställa att fastigheterna följer lagar, regler och myndighetskrav • Revidera underhållsplaner och upphandla åtgärder • Arbeta aktivt för hållbara lösningar och nöjda hyresgäster Du bidrar med din kompetens och ditt engagemang Har du erfarenhet av fastighetsförvaltning och en god byggnadsteknisk förståelse? Då kan det här vara rollen för dig! Vi söker dig som är kundorienterad och motiveras av att bygga långsiktiga relationer. Du är en självgående person som gillar att ta ansvar, jobba mot tydliga mål och samtidigt har ett öga för detaljer. Med din problemlösningsförmåga och goda kommunikationsstil – både i tal och skrift – bidrar du till trygga samarbeten och nöjda kunder. Att arbeta digitalt ser du som en självklarhet, och du har god datorvana. Vi ser gärna att du har: • Universitets-, högskole- eller KY-utbildning inom fastighetsförvaltning, alternativt minst 5 års relevant erfarenhet • Erfarenhet av förvaltningsavtal, upphandlingar och projektledning • Övergripande byggteknisk kompetens • Goda kunskaper i underhållsplanering och driftoptimering • Kännedom inom drift och energi för hållbar fastighetsdrift • Kunskap om AI, IoT, smarta styrsystem och digitala verktyg för drift- och energieffektivisering för hållbar fastighetsdrift • Körkort B och tillgång till egen bil (resor mellan förvaltningsobjekten ingår) Vad vi erbjuder: • En chans att vara med och forma framtidens fastighetsförvaltning • En utvecklande roll med möjlighet att växa i ett engagerat team • Ett jobb där du verkligen gör skillnad och bidrar till hållbar samhällsutveckling • Du får full tillgång till all den breda fastighetskompetens som finns inom Riksbyggen Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan via www.riksbyggen.se under "Jobb & Karriär" – senast 2025-08-25. Vi behandlar ansökningar löpande, så vänta inte för länge! Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via email. Riksbyggen strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Riksbyggen tillämpar provanställning. Vid frågor kontakta; Rekryterande chef; Katja Telenius,  [email protected] Rekryterare; Mattias Berglund, [email protected] Övrigt Som anställd på Riksbyggen förväntas du också vara ledamot i någon/några bostadsrättsföreningar, i de fall du har ledamotsuppdrag så utgår ett ansvarsarvode. Klicka HÄR om du är nyfiken på Riksbyggen. Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.

3 juli 2025
Sista ansökan:
25 augusti 2025