Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Kultur är en viktig del av Stockholms nervsystem och berör miljontals människor varje år. På Kulturförvaltningen arbetar vi tillsammans för att stärka kulturlivet i Stockholm. Vi skapar möjligheter för stadens invånare och besökare att ta del av och själva skapa kultur. Hos oss råder ett öppet arbetsklimat där medarbetarna i allra högsta grad är delaktiga i utvecklingen. Var med och bidra till att Stockholm växer med kultur! Kulturskolan har verksamhet över hela Stockholms stad, se adress och placering i annonstext. Välkommen till oss Vill du arbeta med barn och unga med funktionsnedsättning? På Kulturskolans Resurscenter erbjuder vi anpassad undervisning för alla barn och unga i målgruppen mellan 6-22 år. Vi finns i fina, anpassade lokaler i Linde och enheten består av 10 pedagoger med specialpedagogisk kompetens, en koordinator och en enhetschef. Vårt uppdrag utgår från vår egen verksamhet men vi är också stöd till hela kulturskolan i arbetet att erbjuda anpassad undervisning över hela staden. Vi erbjuder Kulturskolan inrättar en ny tjänst som innebär att stärka vårt arbete med anpassad kulturskola och öka tillgängligheten för alla barn och unga med funktionsnedsättning. Ett spännande uppdrag som erbjuder ett varierande arbete, både på kulturskolans resurscenter men också över hela staden. Din roll Du leder det pedagogiska arbetet för att öka tillgängligheten för barn och unga på kulturskolans alla geografiska enheter. Tillsammans med enhetschef och kollegor, planerar, genomför och utvärderas insatser för utveckling av alla ämnesområden. Del av tjänsten innehåller undervisning i något av våra ämnesområden, både enskilt och tillsammans med kollegor. Du ger vid behov stöd till medarbetare i verksamheten och föreslår insatser på grupp- eller enhetsnivå. Du bevakar forskning som är relevant inom området och föreslår insatser för kompetensutveckling. Tjänsten utgår från Kulturskolans resurscenter i Linde. Din kompetens och erfarenhet Krav: Pedagogisk utbildning inom något av kulturskolans ämnesinriktningar samt specialpedagogisk kompetens, förvärvad genom utbildning eller erfarenhet. Alternativt: Specialpedagogisk utbildning samt kompetens och erfarenhet från ett eller flera av kulturskolans ämnesinriktningar. Dokumenterad erfarenhet och goda resultat av arbete med målgruppen barn och unga med funktionsnedsättning. Bred kunskap inom kulturämnena pedagogiskt eller konstnärligt. Förmåga och erfarenhet av att leda andra pedagoger mot uppsatta mål. (driva projekt, aktiviteter och processer tillsammans med chef och/eller kollegor). Meriterande: Erfarenhet och/eller utbildning som handledare. Kunskap om metoder inom musikterapi. Intresse för omvärldsbevakning och förmåga att följa specialpedagogisk forskning, i syfte att utveckla verksamheten. Erfarenhet av specialpedagogisk utredning på individ- och organisationsnivå. God digital kompetens Vi söker dig som är flexibel, samarbetsvillig och har ett gott bemötande mot deltagare, vårdnadshavare och kollegor. Ansök med CV och personligt brev. I ditt personliga brev vill vi att du beskriver hur din kompetens passar mot vår kravprofil och hur du skulle vilja utveckla vår verksamhet som beskrivs i annonstexten. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.
Vi söker en arbetsterapeut för vikariat till juni 2027 – och vi hoppas att du ska trivas så bra att du vill stanna längre. Hos oss finns goda möjligheter till fast anställning och en fortsatt utvecklande resa inom våra verksamheter. Ditt jobb hos oss Som arbetsterapeut får du vara med och göra vardagen enklare och mer meningsfull för de människor du möter. Du jobbar nära den enskilde med att bedöma ADL och möjliggöra aktivitet – genom allt från träning i vardagliga sysslor till smarta anpassningar av miljön. Ditt team finns på två av Bräcke diakonis vård- och omsorgsboenden, Reimersholme och Hornstull, där du delar din tjänst. Tillsammans med teamet deltar du i vårdplanering och teamträffar för att skapa personcentrerade hälsoplaner, och bidrar med din kunskap genom att handleda och utbilda omvårdnadspersonal. Våra verksamheter Inom Bräcke diakoni Mälardalen driver vi fyra vård- och omsorgsboenden – alla med sin unika karaktär men med samma värme, engagemang och fokus på individen. På Reimersholme erbjuder vi somatisk äldreomsorg i ett mindre, hemtrevligt boende med 17 platser. Ett stenkast därifrån ligger Hornstull, ett demensboende med 36 platser, där trygghet och närhet präglar vardagen. I Hässelby hittar du Villa Vesta och på vackra Värmdö ligger vårt största boende, Pilhamns gårdar. Hos oss kommer du trivas särskilt om du prioriterar: - En roll med stora möjligheter till delaktighet i planering och utveckling - Ett individuellt introduktionsupplägg med personlig handledning - En arbetsplats som arbetar kontinuerligt med förbättringar - bland annat genom att samarbeta med Marie Cederschiöld högskola och andra verksamheter - En arbetsgivare som är en idéburen organisation med fokus på att göra skillnad Vem du är Vi söker dig som vill ha en samordnande roll med fokus på att främja äldrehälsa. För att vara aktuell för tjänsten ska du ha svensk legitimation som arbetsterapeut och ha erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Vi värdesätter följande egenskaper hos dig - Förmåga att ta beslut och skapa struktur i det egna arbetet - Förmåga att samarbeta och bygga relationer med boende och kollegor - Ett nyfiket och följsamt förhållningssätt till nya och olika behov Välkommen med din ansökan! Vi är en del av Bräcke diakoni. En idéburen stiftelse med över hundra års erfarenhet som vill göra livet bättre, i det lilla och i det stora. Det gör vi inom stöd, vård och omsorg med fokus på unika livssituationer och samverkan från våra medarbetare. Vi använder överskott för att göra mer för fler, nu och i framtiden. Tillsammans gör vi skillnad. Läs mer om oss och vårt erbjudande här: https://brackediakoni.se/vart-erbjudande/
We develop and manufacture turnkey energy storage solutions, based on lithium-ion battery technology. Our goal is to engineer technology that both stores and optimizes energy as we shift towards more efficient energy usage and renewable energy sources on a global scale. You’ll have the opportunity to work with exceptional engineers, scientists, developers and more to pave the way for the next big leap in the energy industry through our battery energy storage and optimization systems. About the job We are on the lookout for a Project Buyer with a technical and commercial mindset who wants to join us in our mission to create the best energy storage in the world. As a Project Buyer you will, together with your colleagues in the Sourcing team, have a key role in ensuring time to market and optimized BOM cost in product development projects and related indirect categories. With suppliers all over the world you will work in a truly international environment. You will Be responsible for Purchase order management, coordinate and secure material, optimize product life cycle cost as well as time to market and ensure value engineering. In collaboration with colleagues in Sourcing and RnD you will ensure and manage that preferred suppliers are chosen in product development projects RFQ management Handling purchasing requisitions of indirect material from our regional buyers and communicating with Requesters. Mindset for consolidating the standard consumable goods to our existing suppliers if it’s possible. Supporting the needs of indirect materials and services to stakeholders. Master data management - set up and maintain correct sourcing parameters in the ERP system (Business Central) Product cost control including follow-up and reporting/Design to cost Report and follow-up on related KPI's You have 3-5 years’ experience of operational purchase in a global manufacturing company Track record of delivering value in project-related sourcing and deep understanding of the commercial process with external suppliers Good knowledge of ERP systems, preferably Business Central Strong analytical skills and have successfully worked with system administration and master data. Who are you A good communicator and networker who easily creates trust & long-term relationships, both internally and externally We believe you have a solid technical interest, a commercial mindset, and a positive attitude. With a strong inner drive and the ability to take ownership of the tasks at hand you always maintain focus on results and with the know-how to deliver value to our company You are able to work individually as well as within a cross-functional global team with the highest standard To succeed in the role, you are analytical and thrive in a dynamic environment. We offer: Wellness contribution Five extra flexibility days Pension Kindly submit your application through the provided apply button in the advertisement on our careers page, as we are unable to accept any applications via email in compliance with the GDPR regulations. At Polarium, creating change in the energy industry starts with our team. We believe a diverse workplace brings creativity, innovation and better represents our customers, and the many communities they serve, around the world. A positive work-life balance is what supercharges our teamwork and a sustainable personal journey throughout our careers. Since Polarium launched in 2015, we’ve been on a mission to redesign the energy industry. We’re unlocking the massive potential of energy storage systems through our wide range of intelligent and digital services. Our passion for solving challenges is what drives our next generation of premium energy storage products in use on all continents and in all climate zones. Today, we power businesses, optimize energy usage, and reduce carbon dioxide emissions to create a cleaner future in energy. We look forward to receiving your application!
Som anställd hos oss blir du en del av ett framgångsrikt team där kompetenta, passionerade och serviceinriktade medarbetare är framgångsfaktorn för att nå våra mål. För att kunna fortsätta expandera söker vi nya drivna medarbetare till vårt Team Jobbet Vi söker nu utbildade sanerare/rivare som vill vara med och bidra till goda resultat och en trevlig stämning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara rivning, asbest och PCB sanering. Vi söker endast dig med godkänd utbildning och flera års erfarenhet. Goda möjligheter till utveckling och att få arbetsledarroll för rätt person. Profil Vi söker dig som är ansvarsfull och van att leverera goda resultat. Du trivs i samspel med andra och jobbar även bra självständigt. Du är målmedveten och ger dig inte trots motgångar. Erfarenhet av kund- och personalkontakter Krav Branscherfarenhet Asbest- PCB utbildning är ett krav B-körkort Tunga lyft förekommer alltid så god fysik är ett måste God svenska i tal och skrift Meriterande Heta Arbeten Säkra Lyft Fallskydd och Mobila arbetsplattformar Placering: Stor Stockholm med omnejd, Kontor: Stocksund Lön: efter överenskommelse Tillträde: efter överenskommelse Omfattning: heltid, deltid, timanställning efter överenskommelse Är du redo för utmaningar och vill ta nästa steg i din karriär? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.
GARO är ett företag, som under eget varumärke, utvecklar och tillverkar innovativa produkter och system inom elinstallation och elbilsladdning. Med fokus på användarvänlighet, hållbarhet och design tar GARO ett tydligt helhetsansvar. Koncernen har ca 430 anställda med operativ verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Irland, Polen, Storbritannien och Tyskland. Försäljningen är fördelad på affärsområdena GARO Electrification och GARO E-mobility. Huvudkontoret ligger i svenska Gnosjö. Produktionsenheter finns i Sverige och Polen. GARO är noterad på Nasdaq Stockholm OMX, Small Cap. Affärsidén är att ”med fokus på innovation, hållbarhet och design utvecklar GARO lönsamma helhetslösningar”. Vill du vara ansiktet utåt för ett av Sveriges mest innovativa elteknikföretag? GARO söker nu en utåtriktad och engagerad Utesäljare som vill vara med och stärka vår närvaro hos elgrossister och installatörer i Mälardalsregionen. Det här är en roll för dig som gillar att bygga relationer, visa upp produkter och skapa synlighet – både i butik och ute på fältet. Din roll Som Utesäljare hos GARO är du en viktig länk mellan våra produkter och våra kunder. Du besöker elgrossister och deras butiker, demonstrerar vårt breda sortiment och ser till att GARO syns – både på hyllan och i samtalet. Du arbetar aktivt med att bygga relationer med butikspersonal och installatörer, och du är med och säkerställer att våra produkter får rätt plats i både fysiska och digitala butiker. Du representerar hela vårt erbjudande inom GARO Electrification och GARO E-mobility, och du samarbetar tätt med våra försäljningsansvariga, kollegor inom Area Sales och vår sales support. Du utgår från hemmet och rör dig i regionen kring Stockholm, Södertälje, Uppsala, Västerås, Eskilstuna och Örebro. Vem är du? Du är en social, serviceinriktad och målinriktad person som trivs med att möta människor och skapa förtroende. Du har erfarenhet av att presentera produkter inför grupper, och du har lätt för att kommunicera både muntligt och visuellt. Du har slutfört gymnasiet, är van att samarbeta och har ett intresse för teknik och försäljning. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska, har B-körkort och är bekväm med att resa i tjänsten. Har du tidigare arbetat i butik, med försäljning eller i en liknande roll är det meriterande – men viktigast är att du är nyfiken, driven och vill lära dig. Vi erbjuder • En varierad och social roll med stort eget ansvar • Möjlighet att representera ett starkt varumärke i en framtidsbransch • Ett företag i förändring med tydlig strategi och stort fokus på samarbete • En hållbar arbetsmiljö där människan står i centrum • Förmånsbil, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag och frihet att styra din vardag Välkommen till GARO – tillsammans elektrifierar vi framtiden GARO utvecklar och levererar smarta, hållbara lösningar för elinstallation och elbilsladdning. Vi står mitt i en spännande förändringsresa där vi bygger framtidens Team GARO – med större delaktighet, tydliga mål och fokus på att ta fram det bästa i varje medarbetare. Vill du vara med? LÅTER DET INTRESSANT? Skicka in din ansökan via www.fskpeople.se – vi arbetar med löpande urval. I denna rekrytering samarbetar GARO med FSK Group. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta P-A Karlsson - [email protected]
Nu söker vi Fukttekniker Servicepumpen är ett fullserviceföretag inom fastighetsservice och skadeservice. Vi har specialkompetens för att klara av de tuffa krav som ställs på sanering, Ventilation och fukt & mögel utredningar . Nu söker vi en fukttekniker till vårt team! Välkommen till oss! Vi sätter kvalité framför kvantitet och siktar alltid på långsiktighet i våra samarbeten. Nu söker vi dig som har arbetat med kontroll/utredning av fukt – och mögelskador. Kunskap om mikroorganismer, fuktmekanik, fuktmätningsrutiner och du ska kunna hantera olika mätinstrument. Bedömning av riskkonstruktioner och fuktmätning i samband med åtgärdsförslag ingår i dina vardagliga uppgifter. Skapa och bygga kundrelationer samt samarbeten en självklarhet. B-körkort är ett krav. KRAV Måste ha erfarenhet från fukt och mögelutredningar samt bra kunskap inom ventilation. Minst 3-års erfarenhet Aktuellt tjänstbarhetsintyg B-körkort Förmåga att läsa och förstå det svenska språket Meriterande Godkänd fukt- samt tentamen för Överlåtelsebesiktning av SBR. har kunskaper om hur installation av FTX går till. LÖN Enligt överenskommelse Lönetyp: Fast månadslön eller Timlön Arbetsplats Stor Stockholm med omnejd Kontor Stocksund Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag.
GARO är ett företag, som under eget varumärke, utvecklar och tillverkar innovativa produkter och system inom elinstallation och elbilsladdning. Med fokus på användarvänlighet, hållbarhet och design tar GARO ett tydligt helhetsansvar. Koncernen har ca 430 anställda med operativ verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Irland, Polen, Storbritannien och Tyskland. Försäljningen är fördelad på affärsområdena GARO Electrification och GARO E-mobility. Huvudkontoret ligger i svenska Gnosjö. Produktionsenheter finns i Sverige och Polen. GARO är noterad på Nasdaq Stockholm OMX, Small Cap. Affärsidén är att ”med fokus på innovation, hållbarhet och design utvecklar GARO lönsamma helhetslösningar”. ÄR DU REDO ATT DRIVA FÖRSÄLJNING OCH BYGGA RELATIONER I ETT EXPANSIVT FÖRETAG? GARO söker en Area Sales Manager till Mellansverige GARO är en ledande aktör inom elinstallationsmaterial och elbilsladdning. Vi utvecklar och tillhandahåller hållbara lösningar för framtidens elektrifiering. Nu söker vi en engagerad och affärsdriven Area Sales Manager som vill vara med och utveckla försäljningen av våra installationsprodukter och projektaffärer i Mellansverige. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av ett företag i förändring? Då kan det vara dig vi söker! ROLLEN Som Area Sales Manager hos GARO Electrification får du ett självständigt och varierat arbete där du ansvarar för försäljning inom installation och projekt i Mellansverige – från Östergötland till Dalarna, Stockholmstrakten och Örebro. Du utgår från hemmet och reser regelbundet inom regionen för att möta kunder, installatörer och samarbetspartners. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Besök hos installatörer och industrikunder för produktpresentationer och teknisk rådgivning. • Försäljning via personliga möten, telefon och digitala kanaler. • Utveckling av projektaffärer och behovsanalys för optimal eldistribution. • Samarbete med kollegor inom Area Sales samt Sales Support. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av extern försäljning, där du både har arbetat med att vårda befintliga kundrelationer och driva nykundsbearbetning. Du har slutfört gymnasieutbildning och har tidigare haft en roll där kommunikation och samarbete varit centrala delar. Du behöver också ha möjlighet att resa inom regionen, inklusive övernattningar, samt ha B-körkort. Det är viktigt att du har god IT-vana och känner dig bekväm med både svenska och engelska i tal och skrift. Har du dessutom en bakgrund inom el, exempelvis som elektriker, erfarenhet av försäljning av installationsprodukter, kunskap om upphandlingar och förhandlingar, eller förståelse för försäljning via grossister – då ser vi det som meriterande. Det är också en fördel om du har vana av att presentera produkter inför grupper. Du är en utåtriktad och målinriktad person med starkt kundfokus. Du har ett lyhört och representativt bemötande, är service-minded och delar gärna med dig av din kunskap. Du har lätt för att lära och trivs i en roll där du får vara både rådgivare och relationsbyggare. VARFÖR GARO? GARO står mitt i en spännande förändringsfas med ett nytt ledarskap som fokuserar på delaktighet, samverkan och tydliga strategier. Du får arbeta i en organisation där människan står i centrum och där arbetsmiljön är hållbar och inkluderande. Vi erbjuder förmånsbil, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag och stor frihet att planera din tid. Du får också möjlighet att vara med och påverka utvecklingen i ett företag som satsar på innovation, hållbarhet och mångfald. LÅTER DET INTRESSANT? Skicka in din ansökan via www.fskpeople.se – vi arbetar med löpande urval. I denna rekrytering samarbetar GARO med FSK People. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta P-A Karlsson - [email protected]
We are currently looking for an CRO Analyst/Content Specialist to an exciting opportunity with our client Samsung! This is a consultancy opportunity starting as soon as possible and the assignment is until further notice. About the company: Help Us Create What Can´t Be Done Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today´s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company´s survival. As we have done for 80 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. Purpose of the role: We´re looking for a hands-on CRO (Conversion Rate Optimization) & Content Specialist to join our team and play a key role in optimizing our eStore´s conversion rates and user experience. You will be a part of the Marcom & CX team, involved in projects and improvements where specific skills and recommendations are needed. Working closely with site owner, marketing, UX, and data analytics, diving into analytics dashboards, run A/B tests, and refine on-page content to boost engagement and sales. Job Scope & Key Deliverables: • End-to-End CRO Accountability: Own conversion rate optimization strategy together with other CX Team members, analysing customer behaviour and implementing data-driven improvements across the eStore. • Experience & Content Optimization: Continuously refine key flows, A/B test layouts, and optimize on-page content to improve engagement and conversion. • Data-Driven Decision Making: Use analytics tools to monitor performance, identify bottlenecks, and implement data-backed improvements. • Traffic & Funnel Optimization: Ensure alignment between traffic sources and landing page experiences to maximize conversion rates. • Performance Monitoring & Insights: Track key CRO metrics, including bounce rate, time on page, exit rates, and conversion paths. • Stakeholder Engagement: Communicate test results, insights, and recommendations to leadership and cross-functional teams. • Collaboration: Collaborate with European Office representatives - CRO consultants, analysts, and content specialists to drive initiatives and align on goals, timelines, and success metrics. Role Tasks: • Daily Performance Monitoring: Review eStore analytics dashboards, track traffic trends, and analyze conversion funnels. • A/B Testing & Experimentation: Develop A/B and conduct tests to optimize product pages, category layouts, and checkout flows. • Content & Visual Merchandising: Update and test banners, product highlights, and promotional elements to ensure maximum engagement and click-through rates. • Collaboration & Communication: Work closely with site owners Marketing, UX, and Data Analytics teams to align on optimization strategies. • Reporting & Insights: Provide weekly/monthly reports on key CRO metrics, highlighting wins and areas for further testing. What makes this role interesting for a candidate? • This role is perfect for someone who loves getting into the details, testing new ideas, and collaborating with a team to drive data-backed improvements. • If you´re analytical, creative, and eager to make an impact, we´d love to hear from you! Main competence: • Analysing and Interpreting - Shows evidence of clear analytical thinking. Gets to the heart of complex problems and issues. Applies own expertise effectively. Quickly learns new technology. Communicates well in writing. • Organising and Executing - Plans ahead and works in a systematic and organised way. Follows directions and procedures. Focuses on customer satisfaction and delivers a quality service or product to the agreed standards. • Supporting and Co-operating - Supports others and shows respect and positive regard for them in social situations. Puts people first, working effectively with individuals and teams, clients and staff. Behaves consistently with clear personal values that complement those of the organization. Most relevant qualifications, education and training: • Degree in Business, Data Analytics, or related field • Experience in e-commerce, CRO, A/B testing, and UX optimization • Strong understanding of site navigation, checkout flows, and purchase behavior. • Hands-on experience with A/B testing and analytics tools. • Familiarity with customer journey mapping and conversion funnel analysis. Most relevant previous work experience: • Comfortable with content management systems, analytics tools, and an ability to interpret data into clear next steps. • Experience working with Jira, Adobe Target, Adobe Analytics, Content Square, Figma. • Strong multitasking skills with experience managing CRO initiatives. • Ability to communicate test results and insights to cross-functional teams. • Analytical thinker with a passion for experimentation and continuous improvement. • Skilled at identifying and solving conversion bottlenecks. Customer-focused and data-driven, with a strong drive to achieve results and exceed targets. • Experience in preparing decision support materials for A/B test approval, ensuring alignment with objectives and guidelines to drive data-driven decision-making. Required language skills: • Fluency in English & Swedish Required travel days per year: • 10 days, to Poland Sounds interesting? If you are up for the challenge and reckon that this position fits your profile, we would like to hear from you. Apply today, as we are reviewing applications ongoingly and the position might be filled before the application deadline.
GARO är ett företag, som under eget varumärke, utvecklar och tillverkar innovativa produkter och system inom elinstallation och elbilsladdning. Med fokus på användarvänlighet, hållbarhet och design tar GARO ett tydligt helhetsansvar. Koncernen har ca 430 anställda med operativ verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Irland, Polen, Storbritannien och Tyskland. Försäljningen är fördelad på affärsområdena GARO Electrification och GARO E-mobility. Huvudkontoret ligger i svenska Gnosjö. Produktionsenheter finns i Sverige och Polen. GARO är noterad på Nasdaq Stockholm OMX, Small Cap. Affärsidén är att ”med fokus på innovation, hållbarhet och design utvecklar GARO lönsamma helhetslösningar”. Vill du vara med och driva elektrifieringen av Sverige – och samtidigt bygga upp ett helt nytt affärssegment? GARO söker nu en Sales Manager – Infra med teknisk höjd, affärsdriv och förmåga att skapa långsiktiga relationer. Det här är en nyckelroll för dig som vill vara med från start när vi etablerar oss som en självklar leverantör inom större infrastrukturella elnätprojekt. Din roll Som Sales Manager – Infra får du ett tydligt uppdrag: att positionera GARO som en stark aktör inom elnätssegmentet. Du ansvarar för att identifiera och bearbeta nya kunder, främst inom infrastrukturella projekt och med elnätsinstallatörer. Du representerar hela GAROs erbjudande – från smarta centraler till hållbara lösningar för framtidens eldistribution. Rollen innebär ett nära samarbete med våra affärsområden Electrification och E-mobility, samt med kollegor inom försäljning och support över hela Sverige. Du utgår från hemmet och rör dig främst i Mälardalsregionen, med regelbundna kundbesök och cirka 10–20 övernattningar per år. Vem är du? Du är en affärsmässig och tekniskt kunnig person med erfarenhet av försäljning och en stark vilja att bygga nytt. Du har lätt för att skapa förtroende, är lyhörd i mötet med både kunder och kollegor, och delar gärna med dig av din kunskap. Du har tidigare arbetat med liknande uppdrag och har god förståelse för hur tekniska lösningar kan möta kundens behov. Erfarenhet av större infrastrukturella projekt är meriterande. Du uttrycker dig väl på både svenska och engelska, har B-körkort och är van att arbeta självständigt i en roll med stort eget ansvar. Vi erbjuder • En nyckelroll i ett framtidsområde med stor tillväxtpotential • Möjlighet att påverka och forma ett nytt affärssegment inom GARO • Ett företag i förändring, med tydlig strategi och starkt fokus på samarbete • En hållbar arbetsmiljö där människan står i centrum • Förmånsbil, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag och stor frihet i din vardag Välkommen till GARO – tillsammans elektrifierar vi framtiden GARO är ett innovativt företag med stark lokal förankring och internationell närvaro. Vi utvecklar och levererar produkter som möjliggör den gröna omställningen – och vi står mitt i en spännande förändringsresa där vi bygger framtidens Team GARO. Vill du vara med? LÅTER DET INTRESSANT? Skicka in din ansökan via www.fskpeople.se – vi arbetar med löpande urval. I denna rekrytering samarbetar GARO med FSK People. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta P-A Karlsson - [email protected]
Vill du vara med och forma framtidens infrastruktur på ATG? Tillsammans arbetar vi dagligen för att uppnå vårt mål att skapa världens bästa spelupplevelse. Vi värdesätter drivkraft, respekt och ägande i allt vi gör. I rollen får du: • Arbeta med patchning och livscykelhantering. • Arbeta med incident och changehantering.• Arbeta med utvecklande aktiviteter som främjar snabba leveranser. • Möjlighet att arbeta med moderna tekniker. I denna roll kommer du att ansvara för den dagliga driften av ATG:s eventplattform, med fokus på tillgänglighet, prestanda och support till utvecklingsteamen. Plattformen är affärskritisk och du kommer att arbeta i ett litet team som stöttar med drift och support till en plattform dedikerad till event och messaging. Det är ett agilt team som har tät kontakt med både utvecklare och internationella kontakter. Du kommer dagligen att arbeta med drift, övervakning och optimering av vår Solace-baserade eventplattform. Är det här du? Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att lyckas i rollen ser vi att du är en lagspelare med hög ansvarskänsla som tar ett starkt ägarskap i ditt arbete. Vi ser att du har en teknisk bakgrund och en högskoleutbildning eller motsvarande inom exempelvis systemvetenskap. Som person är du nyfiken, prestigelös och gillar att dela med dig av din kunskap. Vidare söker vi dig med en god kommunikativ förmåga på både engelska och svenska, eftersom en stor del av arbetet sker på engelska. För att lyckas i denna roll ser vi att du känner till arbete med agila metoder och att du har en stor förståelse för vikten av GDPR och säkerhet i ditt arbete. Vi söker dig som har: • Erfarenhet av meddelandehantering (Kafka, Solace, MQ eller liknande). • Stor erfarenhet av systemadministration. • Erfarenhet från drift av affärskritiska system i transaktionstunga miljöer. • Förståelse för eventdriven arkitektur och microtjänstmiljöer. • Goda kunskaper i DevOps-verktyg som Ansible, Python, GitHub. • Vana att arbeta i agila team med Jira och Confluence. Meriterande: • Java-kompetens (plattformen har många Java-baserade integrationer). • Erfarenhet från finans- eller regulatoriskt styrda branscher. • Erfarenhet av kubernetes plattformar. • Kunskap inom certifikathantering. • Erfarenhet av The Cloud, AWS eller Solace Cloud. ”Laget före jaget” Jag är stolt att jobba för ATG, där vinsten av vår verksamhet går till ett högre syfte. Men även den transparens som finns från högsta ledning till att för mig få jobba med kompetenta människor och teknik i framkant. Sen uppskattar jag möjlighet till träning och alla aktiviteter som ordnas. Som ledare tänker jag laget före jaget, att vi tillsammans som ett team kan bygga något fantastiskt. Därför tycker jag också det är viktigt att ansvar och beslut tas så mycket som möjligt i teamen och som leder till innovation. När jag inte jobbar spenderar jag mycket tid med familj och vänner, jag gillar också skidåkning och segling sommartid.-Rekryterande chef, Håkan Fahlén, Manager IT Core Infrastructure.Med anledning av sommarsemester kommer vi att återuppta arbetet med ansökningarna under v.33. We are the game I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Hos oss är du en del av en innovativ miljö – med hjälp av den senaste tekniken utvecklar vi spelupplevelser i världsklass. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Sedan starten 1974 har vi byggt och förvaltat systemen för våra produkter som hanterar 4 500 000 transaktioner per dag. Join the game! Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och kommer att göra en bakgrundskontroll för denna roll. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss! Så här har vi det Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap. Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.
Välj ett jobb för att visa detaljer