Engelmanns söker säljare!
Retail Staffing Sverige AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker säljare till Stockholm/mälardalsregionen – kom och väx med oss på Engelmanns!   På Engelmanns älskar vi Delibrickan – med riktigt god ost, chark, marmelader, kex och alla dess tillbehör. Vi är en svensk grossist som har valt att specialisera oss helt på att hitta och leverera det bästa till Delibrickan från Europas bästa leverantörer och till butiker och kunder över hela Sverige.   Vi väljer våra produkter med omsorg – smak, kvalitet och hantverk står alltid i fokus. Med bas i Kungsängen utanför Stockholm och ett härligt gäng på ca 50 personer, samarbetar vi tätt mellan sälj, lager och kontor. Trots att vi växer snabbt har vi kvar vår familjära känsla och starka teamkultur. Våra kunder är matbutiker och dess deliavdelning – där vi är en pålitlig och kunnig partner som verkligen brinner för det vi gör.   Vi söker dig som är: • Ny i karriären och pepp på nästa steg • Har jobbat i matvarubutik i några år • Har ett extra gott öga till deli-/delibrickan och alla dess former • Vill vara ute och träffa våra kunder i butik i Stockholm med omnejd/mälardalsregionen – och som älskar försäljning i butiksmiljö Om rollen Som säljare på Engelmanns ansvarar du för våra butikskunder. Det innebär att du varje vecka är ute på butiksturné – träffar butiksanställda, bygger relationer, fyller på hyllor, gör säljdrivande exponeringar och tar order direkt i butik.   Rollen kräver både energi och fingertoppskänsla – du är Engelmanns ansikte utåt och en nyckelspelare i att få våra produkter att synas och säljas.   Dina huvudsakliga uppgifter: • Träffa kunder i butik – från livsmedelskedjor till enskilda handlare • Ta order på plats och säkerställa god produktplacering • Visual merchandising – skapa säljande och inspirerande exponeringar • Aktiv nykundsbearbetning – hitta och vinna nya butiker • Sälj och "klipp" – agera snabbt, ta tillfällen och driva resultat • Delta i interna utbildningar och inspirationsresor – du utvecklas med oss Vi tror att du: • Har jobbat några år en matbutik, gärna i deliavdelningen och är redo och pepp för nästa steg • Trivs i butiksmiljö och är inte rädd för att ta initiativ eller kavla upp ärmarna • Har ett intresse för mat – extra plus om du gillar ost och delibrickan • Har en positiv, självgående och resultatinriktad inställning • Innehar B-körkort och har grundläggande datorvana (Office) Vi erbjuder: • Ett fritt, rörligt och självständigt jobb där du utgår hemifrån • En tjänstebil och allt du behöver i form av telefon, dator och surfplatta • Ett starkt varumärke och riktigt bra produkter som är lätta att vara stolt öve • En varm arbetskultur, korta beslutsvägar och engagerade kollegor   Redo att kliva in i osthyllan med oss? Skicka in din ansökan idag och bli en del av Engelmanns!   Ansökningarna behandlas löpande. I samband med denna rekrytering samarbetar Engelmanns med Retail Staffing. För att uppfylla kraven i GDPR samt kunna hålla en god kommunikation med våra sökande tar vi emot ansökningar digitalt via annonsen, inte via e-post.     Allt gott från oss på Engelmanns! Sveriges delikatessleverantör med smaken i fokus! Engelmanns är ett svenskt familjestartat företag med över 40 års erfarenhet av delikatessbranschen. Hos oss står smaken i centrum. Vi är nyfikna och söker ständigt efter det absolut bästa. Med vår gedigna erfarenhet vill vi vara den självklara länken mellan Europas finaste delikatesser och våra kunder – så att fler får möjlighet att njuta av goda smaker. Vi vill inspirera dig med vårt fantastiska sortiment och erbjuda en helhetslösning för er delikatessavdelning. Vi är väldigt stolta över vårt breda urval av noga utvalda ostar, marmelader, chark, antipasti och kex. Välkommen att upptäcka en ny värld av fantastiska smaker tillsammans med oss! Krav: Körkort: * B (Personbil)

2 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Löneadministratör till kund på Kungsholmen
Quest Consulting Sverige AB
Löne- och personaladministratörer

Uppdragsbeskrivning Som löneadministratör ansvarar du för att hantera löneprocessen från start till mål, inklusive registrering av löneunderlag, beräkning av löner, förmåner och avdrag. Du säkerställer att löneutbetalningar sker korrekt och i tid samt hanterar rapportering till myndigheter. Arbetet innefattar även support till anställda i lönerelaterade frågor och uppdatering av lönesystem. Du samarbetar med HR och ekonomiavdelningen för att säkerställa efterlevnad av lagar och avtal. Skallkrav 5års erfarenhet från liknande roll Erfarenhet av lönekörning Erfarenhet av Administration Gärna från systemet Palasso Kunskaper i Excel Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

2 juli 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Juniora Kundservicemedarbetare
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass? Toppen, då har vi en perfekt roll för dig! Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag i Stockholm.Du blir en del av ett snabbväxande företag som just nu bygger upp sin nya kundserviceavdelning.  Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail. Startdatum för rollen är i mitten av augusti. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att: Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd. Boka tider och guida kunder baserat på deras behov. Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse Besvara allmänna frågor om verksamheten, så som öppettider och placering av kontor. Vem är du? Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt. Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra. Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig! Kvalifikationer: Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem. Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser. Har en positiv och lösningsorienterad inställning. Placering: Centrala Stockholm Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00, med 8-timmarspass per dag. På sikt kommer även kväll- och helgarbete vara aktuellt. Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Brandtekniker i norra Stockholm
SyncUp AB
Brandingenjörer och byggnadsinspektörer m.fl.

Om rollen  Vi söker dig som har erfarenhet inom brandskydd och vill ta nästa steg i karriären. I den här rollen blir du en nyckelperson i ett mindre men väletablerat företag med säte i norra Stockholm. Du kommer att kombinera praktiskt arbete med ansvar för planering och struktur samtidigt som du får en ledande funktion i teamet. Här får du möjlighet att ta ett samordnande ansvar för det dagliga arbetet, stötta kollegor och bidra aktivt till företagets fortsatta utveckling. Arbetsuppgifter Utföra service, kontroller och underhåll av brandskyddsutrustning (t.ex. brandsläckare, brandluckor, rökluckor) Delta operativt i fältarbete vid behov Planera och samordna uppdrag och arbetsdagar Vara ett stöd och en vägledande resurs för övriga tekniker Samarbeta nära ägaren i det dagliga ledningsarbetet Kvalifikationer Krav: Minst 4 års erfarenhet som brandtekniker eller servicetekniker inom brandskydd God kännedom om utrustning och kontroller inom området B-körkort Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av planering eller samordnande funktion Tidigare erfarenhet av kundkontakt eller kundansvar Personliga egenskaper Vi söker dig som är självgående, noggrann och strukturerad men också prestigelös och trygg i samarbeten. Du trivs i en roll med både ansvar och variation, och har ett lösningsfokuserat förhållningssätt. Du gillar att skapa ordning, stötta andra och hålla riktning i vardagen, både för dig själv och teamet.

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Showroom Manager till Porcelanosas showroom i Stockholm
Rubino Rekrytering AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker en säljare och Showroom Manager till Porcelanosas nyöppnade showroom i Stockholm, för dig som vill representera ett av Europas starkaste premiumvarumärken inom inredning och design. Vill du vara med från start när ett världsledande designvarumärke etablerar sig i Sverige? Porcelanosa är en global aktör inom exklusiva inredningsprodukter, från kakel och badrum till kök och avancerade interiörlösningar. I september öppnar de deras allra första showroom i Sverige, mitt i centrala Stockholm, och söker nu en säljare som vill vara med och bygga upp både platsen och kundupplevelsen från grunden. Här får du arbeta med några av marknadens mest eftertraktade produkter, i en miljö där estetik, kvalitet och service står i centrum. För dig som gillar premiumförsäljning och att bygga starka kundrelationer är detta en unik möjlighet att bli en del av ett välrenommerat och växande internationellt varumärke. Om rollen Som ansvarig för Porcelanosas showroom i Stockholm är du ansiktet utåt för kunder – både privatpersoner, arkitekter och inredare. Du ansvarar för att möta kunden med professionalism, nyfikenhet och ett genuint intresse för inredning och helhetslösningar. Det är du som gör vårt showroom levande och välkomnande, och du spelar en avgörande roll i etableringen av varumärket i Sverige. Arbetet är förlagt till måndag–lördag, vilket innebär att du jobbar vissa helgdagar enligt ett rullande schema. Ditt arbete kommer att präglas av: Rådgivning och försäljning av exklusiva produkter inom kök, badrum, kakel och interiör Att bygga relationer och förtroende med kunder som värdesätter kvalitet och design Ansvar för showroomets dagliga drift – från öppning till stängning Vi söker dig som är: Självgående, ansvarstagande och van att ta egna initiativ Trygg i rollen som rådgivande säljare – du lyssnar in och anpassar dig efter kundens behov Intresserad av design, inredning och estetik Van vid att arbeta mot försäljningsmål och att skapa affärer genom långsiktiga relationer En ambassadör för kvalitet och service Din bakgrund: Erfarenhet av försäljning av premiumprodukter, gärna inom inredning, design eller byggrelaterade produkter Meriterande om du har erfarenhet av att sälja exempelvis badrum, kakel eller kök – men det är inte ett krav Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat Van att arbeta i showroom, butik eller med B2C-försäljning, gärna i ett konsultativt säljklimat Porcelanosa erbjuder: En unik möjlighet att vara med och bygga upp Porcelanosas närvaro i Sverige från grunden Fast lön med bonusmöjligheter Internationell miljö med utbildning och support från huvudkontoret i Spanien Ett företag med starkt varumärke, högkvalitativa produkter och ambitiösa expansionsplaner i Norden Ansökan och kontakt I denna rekrytering samarbetar Porcelanosa med Rubino Rekrytering. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino på +46 739 015 911 eller Elin Gustafsson på +46 735 034 142. Om Porcelanosa Porcelanosa grundades i Spanien och är idag en global ledare inom keramiska ytskikt, badrumsinredning, kök och andra inredningslösningar. Våra produkter pryder hem, hotell och kommersiella fastigheter i mer än 100 länder, alltid med hållbarhet, innovation och estetik i fokus. Läs mer på www.porcelanosa.com

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Lagertestare - Linköping
Zäkra Leveranser i Sverige AB
Transportledare och transportsamordnare

Lagertestare - Linköping   Arbetsbeskrivning – Sommarvikarie Lagertest & Butiksunderhåll Vill du arbeta i en händelserik miljö med bilar och få värdefull erfarenhet i sommar? Vi söker nu en sommarvikarie till vårt team! Om rollen: Som sommarvikarie kommer du främst arbeta med att kontinuerligt lagertesta bilar och säkerställa att butiken håller en hög standard, både i bilhallen och på uppställningsytorna. Du kommer vara en viktig del av driften under våra mest intensiva sommarmånader. Arbetsuppgifter: - Utföra lagertester av bilar enligt fast rutin - Provköra bilar och säkerställa att de är i bra skick inför försäljning - Tvätta och göra rent bilar vid behov - Hålla ordning och skapa ett välvårdat intryck i butik och på gård - Rapportera eventuella avvikelser till platsansvarig Anställningsperiod: Juli–Augusti, med möjlighet till förlängning vid behov Anställningen är vid behov, men arbetspassen är planerade Måndag–Fredag kl. 10:00–19:00 och 09:00–18:00 Vi söker dig som: - Är noggrann och ordningsam - Har ett intresse för bilar och vill lära dig mer - Är flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter - Har B-körkort 📍 Om oss: Vi är en del av Sveriges största återförsäljare av begagnade bilar och jobbar dagligen med att skapa trygga och trevliga bilköp för våra kunder. Hos oss får du vara med i ett engagerat team med högt tempo och stark laganda.   Bifoga CV samt personligt brev i ansökan. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan nu.    Zäkra Leveranser är ett företag som utför fordonstransport och kvalitetssäkring av inköpta fordon, primärt åt vår partner – Riddermark Bil. Tillsammans med Riddermark Bil delar vi värderingar som Ärlighet, Ansvar, Respekt, Engagemang och Trygghet. Dessa ledord gäller såväl internt som externt gentemot kunder och partners. Vi är idag 250+ fälttestare som utför biltransporter över hela Sverige! https://www.zakra.se/ Krav: Körkort: * B (Personbil)

2 juli 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Kom till oss på Rehab Hallunda - Fysioterapeut på mottagning sökes!
Praktikertjänst AB
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Information om arbetsplatsen  PTJ Rehab Hallunda är en primärvårdsenhet med cirka 25 härliga medarbetare. Vi är ett gäng Arbetsterapeuter, dietister, fysioterapeuter, kiropraktorer, receptionister, klinikassistent och enhetschef, som alla arbetar vi tillsammans för att skapa bästa möjliga vård för våra patienter. Precis vid t-banestationen hittar du oss, och vårt tighta samarbete med övriga Rehab kliniker inom Praktikertjänst, närliggande vårdcentraler, BVC, BUMM och kommunen är något som vi är stolta över. Verksamheten erbjuder bred kompetens inom rehabilitering och kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap och erfarenhet.  Arbetsuppgifter  Vi söker en Leg. Fysioterapeut på mottagningen hos oss. Här får du träffa allt ifrån barn till äldre med varierande besvär och diagnoser, vilket gör jobbet omväxlande och utmanande på ett positivt sätt. Kvalifikationer Du är legitimerad fysioterapeut, gärna med erfarenhet av arbete inom primärvårdsrehabilitering. Kompetens inom andra områden än led/muskel är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.  Personliga egenskaper Vi söker en engagerad och patientorienterad fysioterapeut som värdesätter ett gott samarbete med kollegor och bidrar till en härlig positiv arbetsmiljö. Vi värdesätter att du är initiativtagande, lösningsorienterad samt har en stark vilja att utvecklas inom ditt yrke. Du är professionell och ansvarstagande för att leverera bästa möjliga vård till varje patient.  Övrig information Mentorsprogram för våra mer oerfarna fysioterapeuter Goda möjligheter till kompetensutveckling Stora möjligheter att påverka dina arbetstider Ett generöst flextidsavtal Korta beslutsvägar Ett generöst friskvårdsbidrag på 5000 kr/år Fri sjukvård/fria läkemedel upp till högkostnadsbelopp Individuell lönesättning Vi är anslutna till Vårdföretagarna och kollektivavtal finns. Vi tillämpar registerkontroll innan beslut om anställning. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.   Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

2 juli 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Lagertestare - Västerås
Zäkra Leveranser i Sverige AB
Transportledare och transportsamordnare

Lagertestare - Västerås   Arbetsbeskrivning – Sommarvikarie Lagertest & Butiksunderhåll Vill du arbeta i en händelserik miljö med bilar och få värdefull erfarenhet i sommar? Vi söker nu en sommarvikarie till vårt team! Om rollen: Som sommarvikarie kommer du främst arbeta med att kontinuerligt lagertesta bilar och säkerställa att butiken håller en hög standard, både i bilhallen och på uppställningsytorna. Du kommer vara en viktig del av driften under våra mest intensiva sommarmånader. Arbetsuppgifter: - Utföra lagertester av bilar enligt fast rutin - Provköra bilar och säkerställa att de är i bra skick inför försäljning - Tvätta och göra rent bilar vid behov - Hålla ordning och skapa ett välvårdat intryck i butik och på gård - Rapportera eventuella avvikelser till platsansvarig Anställningsperiod: Juli–Augusti, med möjlighet till förlängning vid behov Anställningen är vid behov, men arbetspassen är planerade Måndag–Fredag kl. 10:00–19:00 och 09:00–18:00 Vi söker dig som: - Är noggrann och ordningsam - Har ett intresse för bilar och vill lära dig mer - Är flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter - Har B-körkort 📍 Om oss: Vi är en del av Sveriges största återförsäljare av begagnade bilar och jobbar dagligen med att skapa trygga och trevliga bilköp för våra kunder. Hos oss får du vara med i ett engagerat team med högt tempo och stark laganda.   Bifoga CV samt personligt brev i ansökan. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan nu.    Zäkra Leveranser är ett företag som utför fordonstransport och kvalitetssäkring av inköpta fordon, primärt åt vår partner – Riddermark Bil. Tillsammans med Riddermark Bil delar vi värderingar som Ärlighet, Ansvar, Respekt, Engagemang och Trygghet. Dessa ledord gäller såväl internt som externt gentemot kunder och partners. Vi är idag 250+ fälttestare som utför biltransporter över hela Sverige! https://www.zakra.se/ Krav: Körkort: * B (Personbil)

2 juli 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Drifttekniker/fastighetstekniker till Loudden
Performiq AB
Fastighetsskötare

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du arbeta brett inom fastighetsteknik – med varierade uppdrag, kunniga kollegor och en arbetsplats där trivsel och laganda står högt på agendan? Då kan det här vara rätt roll för dig. Som drifttekniker hos oss på Loudden arbetar du med fastighetstekniska frågor direkt hos våra uppdragsgivare. Uppdragen varierar från kommersiella fastigheter som kontor och köpcentrum till bostadsrättsföreningar av olika storlek. Du blir en del av vår driftteknikenhet – ett sammansvetsat team med sju kollegor som hjälps åt, bollar idéer och stöttar varandra i vardagen. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: • Drift, tillsyn och underhåll av fastigheternas tekniska system • Felsökning och reparationer inom VVS, ventilation och kyla • Byte av pumpar, givare, ställmotorer och liknande utrustning • Driftkontroller och energiuppföljning • Förslag och åtgärder som minskar energiförbrukning hos kunder • Budgetarbete och underhållsplanering tillsammans med kund Du planerar din arbetsdag utifrån arbetsordrar, kundtjänstärenden och akuta avrop – och får frihet att ta ansvar och driva ditt arbete framåt. Personprofil Du har några års erfarenhet som drifttekniker/fastighetstekniker och känner dig trygg i rollen. Vi söker en prestigelös, positivt lagd och social lagspelare som gillar att hitta lösningar, ta ansvar och ge service – både till kunder och kollegor. Vi söker dig som har: • B-körkort • Mycket goda kunskaper i svenska (tal och skrift) • Goda kunskaper i engelska • God digital kompetens Meriterande är om du har: • Utbildning som fastighetsingenjör/installatör eller erfarenhet inom VVS, el, ventilation, styr- och reglerteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet • Behörighet att arbeta på tak, körkort för skylift eller liknande certifikat • Erfarenhet av sprinkleranläggningar • Erfarenhet av brandlarm och övriga brandtekniska installationer • Erfarenhet eller intresse för energioptimering och energieffektivisering i fastigheter Vi erbjuder • En stabil arbetsgivare med kollektivavtal • Trevliga, engagerade kollegor och ett klimat där man hjälps åt • Personlig utveckling och varierade arbetsdagar • Centralt kontor på Västmannagatan i Stockholm Övrigt • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Placering: Stockholm, kontor Västmannagatan • Arbetstider: 07 – 16 Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag så ansök så snart som möjligt. I den här rekryteringen samarbetar Loudden med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Filip Lundström på [email protected] vid frågor om processen. Välkommen med din ansökan! Företagspresentation Loudden Bygg- & Fastighetsservice AB är ett Stockholmsbaserat driftbolag med cirka 50 medarbetare. Vi erbjuder tjänster inom fastighetsteknik, el, trädgård, städ, energiuppföljning, styr- och reglerteknik, byggservice och hyresgästanpassningar. Vi är en del av Savills – ett av världens ledande fastighetsrådgivningsföretag med 39 000 medarbetare i över 60 länder. I Sverige erbjuder Savills rådgivning inom fastighetstransaktioner, analys, värdering, uthyrning, förvaltning och projektledning.

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Maskinförare - Stockholm City - Sommarvikariat
Simplex Bemanning AB
Anläggningsmaskinförare m.fl.

Nu söker vi maskinförare till ett projekt i Stockholm! Har du yrkesbevis och erfarenhet av maskinkörning? Är du noggrann, lösningsorienterad och redo att arbeta i en dynamisk och spännande miljö? Då kan det här vara tjänsten för dig! Om jobbet: Som maskinförare hos vår kund kommer du att arbeta i ett långsiktigt tunnelbaneprojekt i Stockholm. Projektet innefattar arbete både under jord och ovan mark med utgångspunkt från siten i Kungsträdgården. Rollen innebär ett brett spektrum av arbetsuppgifter där ditt huvudfokus kommer vara att lasta och lossa gods från lastbilar samt transportera material genom tunnlarna. Du kommer också att stötta som trafikvakt vid behov samt hantera vinterunderhåll, avfallshantering och andra praktiska sysslor för att säkerställa en välfungerande arbetsplats. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt, du kör främst hjullastare och teleskoplastare Ansvara för godset och säkerställa ordning och reda på arbetsplatsen Lasta och lossa gods från lastbilar Transportera material genom tunnlarna Stötta med trafikvaktning och övriga praktiska arbetsuppgifter Din profil: Vi söker en driven och kommunikativ maskinförare med yrkesbevis och flera års erfarenhet av maskinkörning, gärna inom anläggningsbranschen. Du är flexibel och lösningsorienterad med en förmåga att ta egna initiativ och arbeta självständigt. Har du dessutom erfarenhet av trafikvaktsuppgifter eller "Arbete på väg" är det ett stort plus! Kvalifikationer: Teleskoplastare (TYA-behörighet) Hjullastare (truckkort C2) ADR 1.3 är ett stort plus Kunna tala och skriva svenska obehindrat God fysik och aktiv inställning till arbetet Arbetstid och lön: Arbetspassen är schemalagda mellan 07:00 och 22:00. Arbetet är förlagt till kväll/natt, och övernattningar kan förekomma regelbundet. Lön enligt kollektivavtal med god ersättning. Plats: Kungsträdgården, Stockholm Omfattning: Sommarvikariat med chans till heltid Start: Omgående Om oss: Det är vi som är Simplex – framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. Med rätt person på rätt plats skapar vi nytta för företag och människor. Våra konsulter arbetar i hela Sverige med allt från att köra truck på terminaler till att leda logistiken på byggarbetsplatser. Vi öppnar dörrar till nya möjligheter och hjälper individer att växa och nå sina karriärmål. Välkommen till Simplex!

2 juli 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025