Servicetekniker Torvalla Bil Sätra-KIA
Torvalla Bil Haninge AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Torvalla Bil Sätra-KIA fortsätter att växa och vi söker nu ytterligare en kollega till vår serviceverkstad. Har du minst 3 års erfarenhet som fordonstekniker och vill fortsätta utvecklas tillsammans med oss? Varmt välkommen att skicka in en ansökan redan idag! Rollen Som fordonstekniker arbetar du med alla förekommande arbetsuppgifter såsom att utföra service, lättare/tyngre reparationer, felsökning/motordiagnostik samt förebyggande underhåll enligt tillverkarens anvisningar. Hos oss arbetar du i ett team om 13 personer med korta vägar till beslut, vi arbetar tillsammans mellan avdelningar där våra relationer driver oss framåt. Det finns mycket kunskap hos oss med goda möjligheter till utveckling och utbildning. Tjänsten är en tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är måndag-fredag enligt schema, 40 timmars arbetsvecka. Du som söker till oss Vi tror att du som söker har ett allmänt intresse för bilar och har god förståelse för bilteknik. Du är inte rädd för att komma med egna idéer och har god förmåga att läsa och förstå servicemanualer. För att lyckas väl i rollen är du noggrann och utför alltid ditt arbete med hög kvalitet. Du trivs med att arbeta självständigt men har lätt för att prata och samarbeta med dina kollegor. Som person är du social och serviceinriktad och likt oss andra har du ett glatt humör och ger alltid ett trevligt bemötande till våra kunder. Du har goda språkkunskaper i både svenska och engelska. Grundläggande krav Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet Giltigt B-Körkort (manuell) Minst 3 års arbetserfarenhet inom bilbranschen Tidigare arbetat med moderna bilsystem och elektrifierade/hybrid fordon Arbetat på auktoriserad KIA bilverkstad (meriterande) Utbildad inom byte/reparation av vindrutor (meriterande) Certifierad AC-tekniker (meriterande) Systemvana – tidigare arbetat med WinAssist (meriterande) Om Torvalla Bil Sätra KIA Torvalla Bil fortsätter växa. 2022 utökade vi vår verksamhet i Sätra med ytterligare en anläggning som enbart fokuserar på KIA. Tillsammans med två till KIA anläggningar är Torvalla Bil Stockholms största återförsäljare av KIA. Vi erbjuder dig en viktig och varierad roll i ett stabilt familjeföretag där vi behandlar alla lika. Du kommer att arbeta både självständigt och i grupp där vi hjälper varandra för att tillsammans skapa goda resultat med nöjda kunder i fokus. Den familjära känslan genomsyrar vår kultur tillsammans med vår värdegrund som grundpelaren. För oss är det viktigt att alla som jobbar hos Torvalla Bil mår bra, därför erbjuder vi friskvårdsbidrag men även andra förmåner som rikskort och förmånliga rabatter. Vi säkerställer bra arbetsvillkor och som fordonstekniker omfattas du av kollektivavtal. Ansökan Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Mardin Razzazi, eftermarknadschef, [email protected]. Observera att ansökan sker via vår hemsida, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot din ansökan!

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Account Manager till Xameras Stockholmskontor
Xamera AB
Företagssäljare

Xamera söker Account Manager – Är du vår nästa talang? Är du en passionerad och resultatinriktad säljare som brinner för att bygga långsiktiga relationer och att hjälpa företag att växa? Har du erfarenhet inom B2B-försäljning och är redo att ta nästa steg i din karriär? Då kan du vara den vi söker för rollen som Account Manager hos oss på Xamera! Om Xamera Xamera är en ledande aktör inom matchning av unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi. Xameras vision är att lösa kompetensbristen inom svensk industri- och techsektor. För att göra det krävs ett nytt tänk. Vi utmanar traditionella tillvägagångssätt som har präglat rekryteringsbranschen senaste decenniet. Vi fokuserar på att matcha rätt talanger med rätt företag från början, vilket ökar produktiviteten och skapar framgångsrika verksamheter och karriärer. Vi är ett engagerat och framåtlutat företag med kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping. Xamera växer snabbt och vi behöver ambitiösa, drivna personer som vill följa med oss på resan och förändra en bransch på allvar. Vi utlovar trevliga kollegor och ett utvecklande arbete där du ständigt blir utmanad för att nå din fulla potential. Om rollen som Account Manager Som Account Manager hos Xamera kommer du att ansvara för att utveckla och underhålla starka och långsiktiga relationer med våra kunder, inklusive både små och medelstora företag. Din roll innebär att bearbeta kunder för att möta deras behov och skapa värde. Du kommer att ha ansvar för hela försäljningscykeln, från prospektering till avtal och uppföljning. Du kommer även att vara delaktig i att utveckla och förbättra vårt erbjudande och delta i olika marknadsaktiviteter. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning alternativt utbildning inom motsvarande område. Kan svenska och engelska, i både tal och skrift. Har en stark drivkraft och motiveras av att nå resultat och utvecklas i din karriär. Är en passionerad säljare med en naturlig fallenhet för att skapa och underhålla affärsrelationer. Det är meriterande om du har 1-2 års tidigare erfarenhet av B2B-försäljning. Vad erbjuder vi? En spännande och utmanande roll där du får möjlighet att arbeta med en mängd olika kunder och branscher. En stimulerande arbetsmiljö där du får chansen att vara en del av ett engagerat och dynamiskt team. Möjligheter till personlig och professionell utveckling. En attraktiv ersättningsmodell som inkluderar en fast lön och en rörlig del baserad på dina resultat och prestationer. Ansökan Är du vår nästa Account Manager? Skicka in din ansökan samt där du beskriver varför just du är rätt person för rollen. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Start: Våren 2025. Om du har några frågor om rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att ta kontakt via: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig och att välkomna dig till vårt team på Xamera!

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Fenix Projects - Account Manager

Wells Recruitment & Customer Success sköter rekryteringen för Fenix Projects och nu söker vi drivna Account Managers som vill jobba med mediaförsäljning. Är du – eller vill du växa och bli – en säljare i världsklass? Fenix Projects söker Account Managers till vårt kontor vid Stureplan i Stockholm. Vi ser på försäljning som vilken elitidrott som helst och är du redo att satsa seriöst lovar vi att hjälpa till att utveckla dig till en av mediebranschens främsta säljare. Framtidsmedia grundades 2013 och är i dag ett av Nordens ledande bolag inom affärsutveckling och försäljning av media.Vår affärsidé är att ständigt utveckla, förbättra och introducera nya marknadsföringskoncept tillsammans med stora publicister som Dagens Nyheter och Dagens industri. Vad vi förväntar oss av dig Som Account Manager hos oss förväntas du inte bara göra snabba affärer utan också skapa långsiktiga hållbara samarbeten. Vi sätter kundens bästa i fokus och strävar alltid efter att erbjuda de mest attraktiva produkterna på marknaden. Vi erbjuder dig Generös provisionsmodell: Vi erbjuder en fast marknadsmässig lön i kombination med en generös provisionsmodell. Vi tror på att premiera hög prestation och hårt arbete. Försäljning: Du kommer att erbjuda de mest innovativa medielösningarna som marknaden har att erbjuda. Vår produktportfölj består i dagsläget av innovativa och nytänkande lösningar inom digital native advertising och print. Teamet: Du får möjligheter att arbeta i ett team med några av Sveriges bästa mediesäljare, där vissa har över tio års erfarenhet inom framgångsrik försäljning och affärsutveckling inom media. Du är en teamplayer! En rolig arbetsplats: Vi värderar glädje på jobbet och arrangerar regelbundet olika aktiviteter, resor, tävlingar, after works, konferenser och temadagar. You name it. Personlig utveckling: Vi investerar i våra medarbetare och erbjuder flera utbildningsprogram samt regelbundna gästföreläsningar av Sveriges främsta experter inom försäljning, entreprenörskap och ledarskap. Spännande arbete i en växande organisation: Vi strävar efter att bli bäst inom varje område och erbjuder en platt organisation där du har möjlighet att bidra, växa och påverka bolagets utveckling. Karriärmöjligheter: Vi tror på individuell tillväxt och erbjuder dig möjligheter att forma din egen framtid hos oss. Det är du som bestämmer hur långt du vill gå, tex alla våra Sales Managers har börjat som Account Manager. Läs om Stinas resa på Fenix https://fenixmedia.group/news/stina-fann-sitt-ovantade-dromjobb-som-saljare-det-var-nagot-jag-inte-r... Läs om Axels resa på Fenix https://fenixmedia.group/news/axel-enegrens-resa-fran-norges-skolbankar-till-stockholm-och-fmg-vill-... Vi tycker det är ett plus om du har erfarenhet inom försäljning sedan tidigare men det är inget krav från vår sida. För oss är det viktigast att hitta dig som har talang och rätt attityd för att snabbt utvecklas i en högpresterande organisation. Vi söker dig som - Är topp-presterare: Du ser dig själv som en topp-presterande individ, oavsett om det är inom arbetslivet, studier, idrott eller på annat sätt. - Är resultatorienterad: Du är tävlingsinriktad och älskar att arbeta med tempo mot högt uppsatta mål. - Är strukturerad: Du är punktlig och har självdisciplin. Det är avgörande för att navigera i en dynamisk säljmiljö. - Är kommunikativ: Du kommer dagligen att interagera med beslutsfattare inom näringslivet. Det är viktigt att du kan uttrycka dig på ett välformulerat sätt, både i tal och skrift. Vill du bli bäst inom medieförsäljning och samtidigt forma din egen karriär, tveka inte att kontakta oss. Vi letar efter dig! Lär känna oss! Vill du lära känna oss ännu bättre eller få svar på dina frågor ring Linda Wells tel 0704103304, följ oss gärna @fenix_swedenpå Instagram. Vi ser fram emot att höra från dig!

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Fenix Campaigns - Account Manager

Wells Recruitment & Customer Success sköter rekryteringen för Fenix Campaigns och nu söker vi drivna Account Managers som vill jobba med digital marknadsföring.Har du vad som krävs för att bli Fenix Campaigns nästa stjärnsäljare? Vi söker en Account Manager till vårt kontor på Stureplan. Är du redo att satsa på din karriär? Då är vi redo att investera i dig och utveckla dig till en skicklig affärskvinna/affärsman! Vi söker dig som har vad det krävs för att bli en topp-presterande medieförsäljare. Fenix Campaigns arbetar med Sveriges ledande medieplattformar, som Expressen.se, Di.se, DN.se och Preglife - Nordens främsta gravidapp. Vad vi förväntar oss av dig Som Account Manager hos oss förväntas du inte bara göra snabba affärer utan också skapa långsiktiga hållbara samarbeten. Vi sätter kundens bästa i fokus och strävar alltid efter att erbjuda de mest attraktiva produkterna på marknaden. Vi erbjuder dig Generös provisionsmodell: Vi erbjuder en fast marknadsmässig lön i kombination med en generös provisionsmodell. Vi tror på att premiera hög prestation och hårt arbete. Försäljning: Du kommer att erbjuda de mest innovativa digitala medielösningarna som marknaden har att erbjuda. Vi stärker våra kunders varumärken genom skräddarsydda annonslösningar i kombination med redaktionellt innehåll. Teamet: Du får möjligheter att arbeta i ett team med några av Sveriges bästa mediesäljare, där vissa har över tio års erfarenhet inom framgångsrik försäljning och affärsutveckling inom media. Du är en teamplayer! En rolig arbetsplats: Vi värderar glädje på jobbet och arrangerar regelbundet olika aktiviteter, resor, tävlingar, after works, konferenser och temadagar. You name it. Personlig utveckling: Vi investerar i våra medarbetare och erbjuder flera utbildningsprogram samt regelbundna gästföreläsningar av Sveriges främsta experter inom försäljning, entreprenörskap och ledarskap. Spännande arbete i en växande organisation: Vi strävar efter att bli bäst inom varje område och erbjuder en platt organisation där du har möjlighet att bidra, växa och påverka bolagets utveckling. Karriärmöjligheter: Vi tror på individuell tillväxt och erbjuder dig möjligheter att forma din egen framtid hos oss. Det är du som bestämmer hur långt du vill gå. Vi tycker det är ett plus om du har erfarenhet inom försäljning sedan tidigare men det är inget krav från vår sida. För oss är det viktigast att hitta dig som har talang och rätt attityd för att snabbt utvecklas i en högpresterande organisation. Vi söker dig som Är topp-presterare: Du ser dig själv som en topp-presterande individ, oavsett om det är inom arbetslivet, studier, idrott eller på annat sätt. Är resultatorienterad: Du är tävlingsinriktad och älskar att arbeta med tempo mot högt uppsatta mål. Är strukturerad: Du är punktlig och har självdisciplin. Det är avgörande för att navigera i en dynamisk säljmiljö. Är kommunikativ: Du kommer dagligen att interagera med beslutsfattare inom näringslivet. Det är viktigt att du kan uttrycka dig på ett välformulerat sätt, både i tal och skrift. Vill du bli bäst inom medieförsäljning och samtidigt forma din egen karriär, tveka inte att kontakta oss. Vi letar efter dig! Vill du veta mer? Ring Linda Wells 070 410 33 04. Annars sök redan idag då vi anställer så fort vi hittar rätt!

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Scrum Master
VIPAS AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

•10+ years experience in Software Development and Certified Scrum master •Strong implementation experience in Agile Engineering Practices. •Have implemented Project Management/Best Practices in min. 5+ projects as a Scrum Master •Strong exposure in demonstrating various metrics. •Fluent in communication skills. •Find methods to effectively manage the product backlog. •Help communicate the owner's wishlist to the project team. •Arrange and optimize product backlog. •Organize scrum events as necessary. •Lead and coach scrum adoption. •Plan scrum implementation. •Implement changes and steps to increase the team's productivity. •Collaborate with other scrum masters to improve the methodologies' efficiency Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

5 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Ledningsassistent
Jobbusters AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

ArbetsuppgifterTill vår kund i Stockholm söker vi en konsult för att täcka under en föräldraledighet. Som Ledningsassistent hos vår kund får du en central och viktig roll där du ansvarar för administration och agendahantering för avdelningens ledningsmöten och styrelse. Du kommer att arbeta nära ledningen och stötta i möteskoordinering, dokumenthantering och andra administrativa uppgifter. Rollen ger en unik inblick i bolagets strategiska arbete under en spännande förändringsfas. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Hantering av agendor och administration av lednings- och styrelsemöten. Insamling och distribution av presentationsmaterial inför möten. Anteckning och protokollföring vid ledningsmöten. Bokning av mötesrum och hantering av kalenderinbjudningar. Övrigt administrativt stöd till ledningen. Kvalifikationer Du har 4-8 års erfarenhet av administration och möteskoordinering på ledningsnivå. Du har erfarenhet av att arbeta med att hantera agendor, boka möten och ta mötesanteckningar. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av att arbeta som Ledningsassistent eller i en liknande administrativ roll på ledningsnivå. Du är noggrann, serviceinriktad och har en god förmåga att arbeta självständigt och strukturerat. Företagspresentation Vår kund hittar ni inom bank- och finanssektorn där de har verkat i över 100 år. Här drivs och vägleds en av ett entreprenöriellt tänkande och innovatia idéer. De beskriver sig själva som ett IT-bolag med banklicens. Huvudkontoret finns i Stockholm. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Detta är ett föräldravikariat!

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Säsongsjobb trädgårdsskötsel
Athletic Work Nordic AB
Trädgårdsanläggare m.fl.

Säsongjobb Trädgårdsskötsel Tycker du om trädgårdsskötsel och ta hand om vackra utomhusmiljöer? Då har vi ett spännande jobb för dig! Vi söker nu en person som vill vara med och förvandla utemiljöer till gröna oaser under vår och sommar. Som en del av vårt team kommer du att arbeta både självständigt och tillsammans med kollegor på olika projekt. Du kommer att vara ute i alla väderförhållanden och hjälpa till att skapa hållbara och estetiska växtmiljöer. Arbetet är fysiskt krävande, så det är viktigt att du är i god fysisk form och gillar att arbeta praktiskt. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta plantering, skötsel och underhåll av växter på olika platser, vilket ger dig en varierad och inspirerande arbetsdag. Vi värdesätter kvalitet i arbetet och att du alltid ser till helheten när du utför dina uppgifter. Tjänst: Säsongsanställning (April - September) Arbetstider: Måndag till torsdag: 06:00 - 15:00 Fredag: 06:00 - 13:45 Vem är du? Du är en självgående och kreativ person som ser lösningar istället för problem. Du är ansvarsfull, pålitlig och trivs med att ta eget ansvar. Du har ett öga för detaljer och vet vad som krävs för att skapa en vacker och välskött utemiljö. Du är inte rädd för att ta i och tycker om fysiskt arbete. Meriterande: Tidigare erfarenhet av trädgårdsarbete, växtvård eller landskapsdesign. En bakgrund inom idrott eller andra fysiska aktiviteter som visar på god arbetskapacitet. Du har ett genuint intresse för växter och trädgårdsarbete. Krav: B-körkort Flytande svenska i både tal och skrift Vill du vara en del av ett engagerat team? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Ica Kvantum Liljeholmen söker butiksmedarbetare till färskvaruavdelningen
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi letar efter en matälskare och serviceinriktad individ som brinner för kundmötet. Du kommer spela en viktig roll på butiksgolvet där du svarar på frågor, ger tips & råd, ser till att det är fräscht, påfyllt och frontat. Du kommer att arbeta på avdelningar som Frukt&Grönt, Mejeri & packad chark där det krävs att man är snabbfotad och är lyhörd hos kunder såväl som till kollegor. Arbetsuppgifter - Plocka upp varor - Datumkoll - Fronta - Säkerställa att avdelningen är fräsch, prydlig, attraktiv och lockande för kunder - Andra förekommande uppgifter Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare butikserfarenhet samt besitter god kunskap i kundservice. Det är meriterande om du har tidigare arbetat på ICA och med varupåfyllning. Du är en lagspelare som drivs av att där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna och har många bollar i luften. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är en behovsanställning där du själv registrerar din tillgänglighet i IPool, där timmar varierar. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. tillträde snarast eller enligt ök. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Project Manager - Global Online Fraud Platform
VIPAS AB
IT-säkerhetsspecialister

Join Our Team VIPAS AB as a Project Manager Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our next star. About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: Would you like to join us on an exciting journey to meet and exceed our customers’ expectations today, tomorrow, and in the future. Rapid technological development and new customer behaviours are transforming the fashion retail industry. To cater to the individual needs and desires of our millions of customers, our tech organization delivers solutions for the entire value chain for all our brands.To provide a secure, trustworthy, and always available experience to our customers, we are now transforming the way we address the continuously evolving and complex cyber security threats and risks. We are looking for a project manager consultant to implement and mature the IAM engineering activities to align to ISO standards. Key Responsibilities: Lead the analysis and mitigation for ISO standards implementation. Project manage and coordinate the end-to-end rollout across multiple teams and departments. Create agile project plans and roadmaps in collaboration with cross-functional teams. Identify and establish market standard KPIs to track overall delivery performance. Ensure alignment with Business Tech PI planning and agile framework. Drive seamless communication and coordination between stakeholders for a smooth rollout. Requirements: Must have a track record of successfully managing online business projects (both web and app) and understand the online customer journey, specifically IAM and IGA delivery. Have experience in agile project management and agile ceremonies. • Experience in creating and maintaining documentation describing new requirements, implementation plans, and changes in the IAM environment. • Have a security mindset and general knowledge of security concepts whit in IAM and IGA areas. Several years of experience in project managing cross-teams and organizations. Proven leadership skills with the ability to drive projects independently. Excellent stakeholder management and collaborative skills across business units and teams. Ability to apply creative and critical thinking to propose ideas and solutions for ongoing challenges. Strong troubleshooting, analytical, and problem-solving skills. Experience working in Agile environments is a plus Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected]. Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Personlig assistent sommarvikariat till kvinna i Täby
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Vi söker nu en kvinnlig sommarvikarie hos en rullstolsburen självständig kvinna som bor i villa i Täby med sina barn och hund och söker nu dig som vill bli en del av hennes vardag. Om rollen Som assistent kommer du att vara det stöd som får familjens vardag att fungera. Vem är du Du är en ansvarsfull, pålitlig, stresstålig och lyhörd kvinna med god fysik. Erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete är ett plus, men det viktigaste är personkemin samt att du förstår din roll som personlig assistent i familjens vardag. Du är inte hundallergiker eller rädd för hundar. Det är viktigt att du är flexibel och kan arbeta dagtid mån-fre men även kunna hoppa in vardagkvällar och helger vid behov.. Det är ett plus om du bor i Täby eller dess närhet. Vad du kan förvänta dig av jobbet Du får en arbetsplats där ni tillsammans skapar en meningsfull vardag. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Vill du vara en del av hennes liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: Deltid, måndag-fredag Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, sommarvikariat med möjlighet till förlängning. Märk din ansökan med "Täby" Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men våra kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vi begär alltid ett utdrag ur polisens belastningsregister. Vänligen kontakta oss för mer information.

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025