Vi söker en driven Financial Controller för ett vikariat på cirka 2 år hos vår kund i Sollentuna, där du kommer att spela en viktig roll i att säkerställa kontroll, precision och förutsägbarhet i företagets finansiella rapportering. Du kommer att arbeta nära Head of Finance och affärsområdena för att stödja den löpande ekonomiska rapporteringen och bidra till en effektiv rapporteringsstruktur. Arbetsuppgifter: Stödja Head of Finance och affärsområdena med att säkerställa korrekt finansiell rapportering. Ansvara för att rapportpaket och tillhörande rapporter redovisas och rapporteras i tid. Delta i budget- och prognosarbete, samt hantera grupprapportering och lokal rapportering. Stödja ekonomiavdelningen med löpande ekonomiska arbetsuppgifter, inklusive rapportering till relevanta myndigheter. Medverka i interna och externa revisioner. Löpande avstämning och reglering Vi söker dig som: Är duktig på Excel och har erfarenhet av att bygga strukturer och modeller för rapportering. Du kommer att spela en viktig roll i att utveckla och effektivisera rapporteringsprocesserna. Har erfarenhet av att hantera stora mängder data och är bekväm med att jobba i system som SAP (gärna S4). Är en lagspelare som trivs med att arbeta tillsammans med andra och kan ta ansvar för att driva och utveckla rapporteringsarbetet på ett enhetligt sätt. Tätt samarbete med Junior finanical controller. Meriterande: Erfarenhet av SAP (S4) är ett plus, men systemvana och trygghet i att hantera stora datamängder är viktigt. Excel-kompetens: Förmåga att bygga och strukturera rapporter för hela bolaget. Anställningsform: Direktrekrytering till vår kund på ett vikariat i cirka 2 år med möjlighet till förlängning. Omgående Heltid Fina förmåner samt 2 dagars hybridarbete Vi söker en person som är noggrann, strukturerad och har förmåga att arbeta självständigt samtidigt som du samarbetar bra med andra. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och bidra till ett effektivt och strukturerat ekonomiarbete, tveka inte att söka! Vid frågor, kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på Submit söker nu efter en lagermedarbetare till vår samarbetspartner i Tyresö.Om företaget: Vår samarbetspartner är en stor internationell koncern med ett lager i Tyresö. Arbetsplatsen präglas av en familjär atmosfär, där personlig och professionell utveckling är i fokus. Bolaget befinner sig i en tillväxtfas och söker likasinnade personer som vill vara med på resan och bidra till den fortsatta utvecklingen. Det finns stora möjligheter till utveckling inom företaget. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna består av att ta emot leveranser, läsa följesedlar, plocka och packa ordrar, hantera fakturor samt ta emot eventuella kunder. Arbetsdagen kommer att vara varierad, och ingen dag är den andra lik. Därför söker vi en flexibel person med gott humör som är villig att lära sig och utvecklas. Profil: Du är en ödmjuk person som vill ta nästa steg i karriären. Du har ett starkt driv och strävar ständigt efter utveckling. Du trivs med att arbeta i team och uppskattar en varierad arbetsdag. Du är stresstålig och kan jobba i högt tempo. Du är noggrann och tar jobbet på största allvar. Du har god förmåga att ta egna intiativ. Krav: Svenska och Engelska i både tal och skrift Gillar att jobba i högt tempo Datavana Meriterande: Truckkörkort B-Körkort Plats: Tyresö Start: Omgående Lön: Enligt ÖK Arbetstid: 07-16 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Om rollen I rollen som projektledare hos oss på Sopra Steria är du en viktig del i leveransen till våra kunder. I våra projekt kommer du röra dig i gränslandet mellan IT och verksamhet och varje dag få användning av din förmåga att leda, entusiasmera och motivera dina medarbetare till självstyrning och samarbete. Projekten är av olika karaktär, stora som små, med kollegor från Sopra Steria nationellt men även med kollegor hos våra kunder. Som projektledare tror vi att du är väl bevandrad inom klassiska projektmetoder likväl som agila ramverket och att du har god erfarenhet från ledande roller i införandeprojekt/implementationsprojekt eller utvecklingsprojekt för digitala lösningar. För oss är det viktigt att du är van att arbeta med kunder, beställare och andra intressenter i komplexa miljöer då vi ofta är ute på avancerade uppdrag. Vi tror att du har ett genuint intresse för digitalisering och tekniska lösningar och att du delar vår vision om att förenkla och förbättra människors vardag genom innovativa lösningar för en hållbar och jämställd framtid. Om dig - 7 års + erfarenhet av projektledning inom digitalisering - God vana att driva tekniska leveranser/implementationsprojekt på plats hos kund - Van att genomföra uppföljning och rapportering enligt överenskommen process - Ha ett gott affärssinne som möjliggör delaktighet i affärsutveckling hos kund - Har en relevant högskole- eller universitetsutbildning - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska - Meriterande om du är certifierad inom PMI, Prince2 eller liknande - Meriterande om du innehar konsulterfarenhet sedan tidigare - Meriterande om du har branscherfarenhet från sektorerna hälsa-och sjukvård, energi eller telekom Varför välja Sopra Steria - Fokus på kompetensutveckling och din personliga utveckling - vi kallar det för Power of sharing - Stark företagskultur - utsedda till Sveriges bästa arbetsplats av Great Place to Work - Europas ledande konsultbolag inom digitalisering med internationell närvaro. Läs mer om oss här Ansökan I denna process arbetar vi med löpande urval, så ansök redan idag genom att enkelt ladda upp ditt CV eller länka direkt till ditt LinkedIn-konto via annonsen. Om det fortfarande finns något du funderar över är du välkommen att kontakta rekryterande chef Marie Berg, [email protected] Vi ser fram emot att få höra ifrån dig! Sopra Steria har kunder och projekt som kan kräva säkerhetsgodkännande på olika nivåer. Ytterligare information Sopra Steria är ett ledande internationellt konsultbolag inom digital transformation. Vi bygger samhället genom designdriven innovation, teknisk utveckling med kunskap om marknadens ledande plattformar och driftlösningar (managed services). Med modern teknologi och en gedigen affärsförståelse är vi en helhetspartner för våra kunder och deras digitala transformationsresa. Enligt Great Place To Work är vi en av Sveriges bästa arbetsplatser, vi har tilldelats utmärkelsen Karriärföretag flera år i rad och Gartner har listat oss som ett topp 5 bolag inom digital transformation.
Välkommen till FVB, din nya arbetsplats! Som medarbetare på FVB kommer du snart märka att personalen är i främsta rummet, vi har jobbat målmedvetet för att skapa en trivsam arbetsplats. Hos oss ska alla känna sig välkomna och inkluderade oavsett vem du är. Flera av våra medarbetare har jobbat i många år, och bland de som valt en annan arbetsplats är det flera som sökt sig tillbaka, det ser vi som ett gott betyg! 12 ytterligare anledningar att jobba på FVB Utvecklingsmöjligheter, personlig utveckling i framkanten av en het bransch Kompetenta kollegor, tillhörighet och ett positivt arbetsklimat Bra balans mellan privatliv och arbetsliv Flexibel arbetsplats, möjlighet att med ökad erfarenhet arbeta på distans Del av årsvinsten betalas ut som bonus, lika belopp till alla Delägarskap, möjlighet att bli delägare i ett personalägt företag Kollektivavtal Förmånliga villkor vid föräldraledighet Förmånliga semestervillkor Möjlighet till personalbil Motionsbidrag och företagshälsovård Internationella kontakter, med möjlighet till utlandsuppdrag Din nya tjänst På FVB är vi specialister på energi. I stort sätt alla konsultuppdrag vi utför syftar till att skapa effektiv produktion, distribution och användning av energi, främst i form av värme och kyla. Inom fastighetsområdet jobbar vi med att effektivisera tillförsel och användning av energi genom bland annat energikartläggningar, rådgivning, driftoptimering och som projektledare vid ombyggnad av värme-, kyla- och ventilationssystem. Arbetet sker metodiskt och ingenjörsmässigt och alltid utifrån kundnytta med ett tydligt systemperspektiv. Du kommer arbeta inom flera av våra tjänsteområden med nya och befintliga kunder framförallt inom fastighetssegmentet men även med energi- och industriföretag. De flesta uppdragen utförs åt kunder i Stockholmsområdet. Arbetet präglas av stor frihet men med samtidigt ansvar både mot kollegor och kunder. Din profilVi söker en senior och engagerad energikonsult till vår fastighetsavdelning, kanske är du den vi letar efter! Du har minst tio års erfarenhet av energifrågor inom fastighetsbranschen och vet hur konsultmarknaden fungerar. Som person är du ansvarstagande, strukturerad och vill genom ditt arbete bidra till ett bra helhetsresultat och gott samarbete. Du tycker om att arbeta både i grupp och självständigt, direkt mot beställare. Det är meriterande med sälj- och marknadserfarenhet. Du ser affärsmöjligheter i mötet med våra befintliga kunder och har ett eget brett kontaktnät som du underhåller. FVB är ett personalägt företag med en tydlig kultur som präglas av samarbete och gemensamt ansvar. Du samverkar med andra kontor för att hitta helhetslösningar till nya och befintliga kunder. Det är meriterande med kunskap om energisystem, värmepumpar, ventilation, värmesystem, styrsystem, optimering. Du behärskar det svenska språket väl i både tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska. B-körkort är ett krav då resor i tjänsten förekommer. Anställningsform och rekryteringsprocess Tjänsten är en tillsvidareanställning, ansökningar hanteras löpande med ambitionen att tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Arbetspsykologiska tester och bakgrundskontroll kan komma att vara aktuellt i urvalsprocessen. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Har du skyddade personuppgifter kontakta rekryterande chef som hjälper dig med din ansökan. Vill du veta mer?För mer information om tjänsten kontakta David Ekström, 08-594 76 176, [email protected] För mer information om personalrelaterade frågor kontakta Marie Barrefors, 021-81 80 75, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Submit söker erfarna plocktruckförare till lager i södra StockholmOm oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Om rollen:Vi söker nu en plocktruckförare för att arbeta hos en av våra kunder i Jordbro, södra Stockholm. Den här rollen innebär att du kommer att arbeta självständigt med att plocka och packa varor på lagret. Du kommer att arbeta utifrån en plocklista och samarbeta nära med ut- och inleveranser. Det är ett varierande och spännande jobb med möjlighet till personlig utveckling. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning av och från pallställningar Om dig: Vi söker dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering du fått genom arbetslivserfarenhet. Eftersom jobbet är fysiskt krävande är det en fördel om du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av orderhantering är också meriterande Kravprofil: Prestigelös och självgående Truckkort A och B Kunna svenska i tal och skrift Fysisk god form Meriterande: Körkort B Erfarenhet av truckkörning med plock Plats: Jordbro, södra Stockholm Start: April Lön: Enligt Kollektiv avtal Arbetstid: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Om företaget Vår kund är en ledande aktör inom Medtech och Pharma med kontor i hjärtat av Stockholm. Företaget arbetar med innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, och söker nu en Regulatory Affairs & Pharma Administrator för att säkerställa efterlevnad av europeiska och internationella regelverk. Om rollen I denna roll kommer du att arbeta brett med både Regulatory Affairs och Pharma-administration där arbetstiden är fördelad ca 50 % i vardera område. Dina arbetsuppgifter präglas av variartion ochkommer att fördelas enligt följande: Koordinera efterlevnad av MDR-godkännanden och andra regelverk på en internationell marknad. Säkerställa att produkter följer europeiska och internationella medicintekniska regelverk. Samarbete med interna och externa parter för att säkerställa regelefterlevnad. Ansvara för registrering av produkter i internationella system. Överföra data från befintliga system och registrera nya produkter i enlighet med den nya europeiska lagstiftningen. Hantera och kvalitetssäkra stora mängder data. Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du har: 3–5 års erfarenhet av Medtech, med särskild kompetens inom Regulatory Affairs & Compliance. God kunskap om europeisk lagstiftning inom Medtech, såsom EU MDR. Erfarenhet av andra internationella medicintekniska regelverk är meriterande. Kunskap inom Pharma är en fördel. Ett stort intresse för administrativa processer och hantering av stora datamängder. Starka analytiska och strukturerade arbetsmetoder – du är noggrann och detaljorienterad. God kommunikativ förmåga och flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Goda kunskaper i Excel, inklusive arbete med formler och mallutveckling. Varför ska du söka? Möjlighet att arbeta i en dynamisk och växande bransch. En spännande roll där du får kombinera regelverk, administration och produktregistrering. Arbeta i en internationell miljö med möjlighet att påverka och utveckla processer. Praktisk information: Uppdragslängd: 2025-03-17 tom 2025-12-31 Placering: Stockholm, med möjlighet till viss distansarbete. Omfattning: Heltid 100% Sista ansökningdag: 2025-03-06 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Vi på Submit söker nu truckförare till vår samarbetspartner i Stockholm Arbetsuppgifter: Plocka och packa enligt orderlista Hantering och förflyttning av varor inom lagret Säkerställa att säkerhetsföreskrifter följs Förbereda och kontrollera leveranser. Profil: Då du kommer att arbeta med tunga varor är det viktigt att du har en god fysisk kondition Du är noggrann och ansvarsfull med ett öga för detaljer Du trivs med att arbeta såväl självständigt som i team Du trivs i att arbeta i ett högt tempo Krav: Erfarenhet av att köra truck och innehar truckkort Flytande svenska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av att arbeta av plock på lager Körvana med olika typer av truckar Plats: Jordbro Start: April Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: Heltid Låter detta som något för dig? Ansök idag!
Säsongsarbete med tyngre arbetsuppgifter i NorrtäljeOm jobbet Vi söker nu fysiskt starka och arbetsvilliga personer för säsongsarbete i Norrtälje. Arbetet innebär tyngre arbetsuppgifter och passar dig som är uthållig, noggrann och inte rädd för att ta i. Arbetsuppgifter - Lyft av material - Fysiskt arbete inomhus. - Allmänt underhåll och ordningsställning av arbetsplatsen. Vi söker dig som - Har god fysisk form och trivs med kroppsarbete - Är ansvarstagande och arbetar självständigt Har erfarenhet av liknande arbete (meriterande men inget krav) - Har möjlighet att arbeta under hela säsongen - bil intresse Arbetsplats: Norrtälje Anställningsform: Säsong Start: Enligt överenskommelse Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Om DREM Vi hjälper husägare spara energi, höja värdet på sitt hus, och minska sin klimatpåverkan. Vi gör detta genom att förmedla gröna energilösningar, såsom LuftVatten- och Berg-Värmepumpar. Vi vill vara med och bidra i den gröna omställningen. Visste du att 12% av Europas koldioxidutsläpp kommer från uppvärmning av våra hus? Det är lika mycket som alla bilutsläpp tillsammans. Därför vill vi hjälpa husägare minska sin energiförbrukning, både för sin plånbok och för klimatets skull. Vi gör det genom att leverera en lösning som är Trygg, Prisvärd och Enkel för husägaren. Vi tror på den enkla devisen att en nöjd kund ger tre nya kunder. Därför är jobbar vi stenhårt för att alla våra kunder ska vara nöjda med de lösningar vi levererar. Vårt mål är 100% nöjda kunder så att vi får chansen att förmedla fler energilösningar till kunden och dennes bekanta. DREM står för Distributed Renewable Energy Movement - och vår resa har bara börjat. Vi når idag halva Sverige, men målet är Europa. Sök till oss och bli del av en tillväxtresa där du får utvecklas tillsammans med hyggliga människor, ha roligt och bidra till ett bättre klimat! Om rollen Du kommer att ha en varierande och självständig roll där du arbetar med olika typer av värmepumpinstallationer och är ansvarig för din egen servicebil. Som serviceelektriker hos oss har du stor frihet under ansvar och arbetar med hela flödet mot dina kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att utföra elvärmepumpinstallationer enligt gällande standarder och föreskrifter, självständigt genomföra service och underhåll av installerade system samt identifiera och lösa eventuella tekniska problem som kan uppstå under installation eller drift. I ditt arbete samarbetar du nära med våra värmepumpsinstallatörer för att säkerställa smidiga projektgenomföranden. Krav Erfarenhet av elinstallationer, särskilt inom elvärmepumpar. Behörighet som tredje eller fjärde års montör. Förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar för projekt. Starkt engagemang för kundservice och att leverera högkvalitiga resultat.' Körkort B Vi erbjuder En stimulerande arbetsmiljö med möjligheter till personlig och professionell utveckling Chansen att vara en del av ett framstående företag med en stark arbetsgemenskap Attraktiv lön och förmåner Att bli del av ett härligt team som bryr sig och vill göra en skillnad för klimatet Möjligheten att vara med på en riktigt spännande tillväxtresa med utvecklingsmöjligheter Bra att veta om anställningen Lön: Fast lön Placering: Malmö Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Förändra världen med oss Bli en del av DREM och förändra världen – ett hem åt gången. Skicka in din ansökan idag! *Vi vill informera dig om att det för närvarande är semesterperiod, vilket kan innebära att vår återkoppling dröjer något längre än vanligt. Vi uppskattar ditt tålamod och kommer att återkomma till dig så snart som möjligt.
Om tjänsten Vi söker nu nästa truckförare till vårt team i Stockholm, du ska ha erfarenheten från Skjutstativ (B3) och Motviktstruck (B1). I rollen som truckförare kan arbetsuppgifterna varierar väldigt mycket, men din primära uppgift kommer vara att flytta pallar och hålla ordning på lagret. Arbetet sker hos vår uppdragsgivare i Södra Stockholm. Arbetstiderna kommer ske 11-20. Kvalifikationer 20 år fyllda Tryckkort A1-A4 & B1-B4 Svenskt körkort Kan tala svenska i tal och skrift Klarar av ett fysiskt arbete i temperaturer mellan 6-16 grader celsius Kan jobbar vardagar Meriterande som alltid med idrottsbakgrund Övriga personliga egenskaper Vi söker dig som är driven och alltid presterar ditt bästa på arbetsplatsen för att utvecklas. Vi ser även att du trivs att jobba i ett högt tempo och är stresstålig. Du ska vara noggrann och organiserad i det arbete du gör då kvalitet är något som alltid ligger i fokus. Du bör trivas med att jobba självständigt samtidigt som du ska kunna hjälpa dina medarbetare när det behövs.
Välj ett jobb för att visa detaljer